reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 20.12.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Karel Schwarzenberg dohání, co nestihnul za Topolánkovy vlády. V pondělí si bude moci odškrtnout ve svém diáři další klíčový úkol - podpořit sudetské Němce v jejich požadavcích.


Sdělovací prostředky dostaly pod stromeček pěknou kauzičku - aféra Drobil jim slibuje po čase nudy z neotřesitelné parlamentní většiny nějaké to vzrušení, tak dobře známé z dob slabých vlád vydaných napospas poslaneckým rebelům. Politická scéna se chvěje a my s údivem posloucháme jednu skrytou nahrávku za druhou.

Možná by se ale měli všelijací jankové a kroupové se svými diktafony a skrytými kamerami proplížit na setkání Karla Schwarzenberga a Bernda Posselta, dvou bavorských téměř sousedů, kteří se tentokrát sejdou v Praze. To, co si řeknou, bude jistě zajímavější a pro budoucnost naší země více klíčové, než to, co si vláda nadrobila před pár dny.

Návštěvu totiž od samého počátku provázejí zmatky a nejasnosti. Když se o ní dozvěděla média, ministr zahraničí Schwarzenberg přiznal, že bavorského premiéra Horsta Seehofera a jeho delegaci přijme a že dokonce na jeho počest uspořádá slavnostní večeři. Při stejném dotazu premiér Petr Nečas mlžil, že o ničem neví. Nebo možná jen vyslovoval své zbožné přání, aby z cesty sešlo, protože je mu politicky nepříjemná - může být interpretována jako slabost a ústupek sudetoněmeckým požadavkům, které se mezi lidmi zrovna netěší velké podpoře.

Nakonec ale vypadá jako slaboch hned dvakrát. Nejenže návštěva přijede a znovu rozvíří téma Benešových dekretů, ale navíc se Petr Nečas sám dostal do pěkné šlamastyky, když nejprve tvrdil, že k žádnému pozvání Seehofera nedošlo a že "o tom přece rozhoduje premiér" a on (rozuměj premiér) rozhodně o ničem takovém neví. To už se ale v Černínském paláci dávno pulírovalo a leštily se sklenky na večeři, kam měl přitom dorazit i on sám.

A tak zatímco jeden den tedy vše vypadalo pouze tak, že si ministr zahraničí z Černínského paláce dělá svoji vlastní zahraničí politiku, druhý den přibyl ještě další nepříjemný pocit - že snad on i té Strakově akademii vládne. Po pouhých několika hodinách od chvíle, kdy Nečas tvrdil, že žádná návštěva rozhodně nebude, protože nikoho nepozval, blikla novinářům v jejich poště tisková zpráva, že ministerský předseda Horsta Seehofera přijme. Tak kdo je tady premiérem?

Nečas se tak dostal do nepříjemného postavení, kdy se jednak ukázal jako poslušný člen kabinetu Karla Schwarzenberga, ale ještě navíc bude muset přijmout kontroverzní návštěvu. Kdyby ji tak přijali i na Hradě, nebyl by v tom sám. Ale na Hradě se nic takového nechystá, není důvod. Prekérní situace.

http://www.euportal.cz/Articles/6926-na-pozvani-ceska-ma-prijet-do-prahy-patron-sudetskych-nemcu-knize-rika-ze-ho-pozval-necas-necas-o-tom-nic-nevi.aspx

I když - premiér se bát nemusí. Nikdo se za to na něj vrhat nebude. Většina médií je v německých rukou a rozhodně ho za schůzku s bavorským premiérem za uši nevytahají. Spíše naopak. Možná u pár národovecky smýšlejících voličů získá černý puntík, ale jinak to bude většině země, navíc v čase předvánočních shonů, upřímně jedno.

Aby toho ale nebylo málo, v téže delegaci nebude chybět ani mluvčí sudetoněmeckého landsmanšaftu Bernd Posselt. Zatímco u něj do kouta zahnaný Nečas našel aspoň tu sílu, že si vymínil ho nepřijímat, šéf diplomacie Posselta přijme rád. Jsou ostatně téměř sousedé, u bavorského Scheinfeldu má světoobčan Schwarzenberg jedno ze svých sídel.

Co si budou oba přátelé říkat, si můžeme pouze domýšlet. Jisté je jedno - oponovat si příliš nebudou. A pouze zdvořilostní návštěva to také nebude.

Při pozornějším sledování politiky obou mužů je totiž zřejmé, že jde o spojence. Starého šlechtice i sudetské Němce spojuje zájem na navrácení zabaveného majetku. Schwarzenberg sice restituoval už jednou (majetek orlické větve), a to nestandardním způsobem ve své funkci kancléře prezidenta Václava Havla na počátku devadesátých let. O další ohromné majetky se ale soudí se svou příbuznou Alžbětou Petzoldovou.

Podobně jako sudetským Němcům by tak i jemu pomohlo, kdyby Benešovy dekrety neplatily. Však také dělá vše proto, aby je co nejvíce zpochybnil. Vystoupit proti nim úplně si zatím dovolit nemůže, občas ale - hlavně v cizím tisku - naznačí, že "jsou proti lidským právům". Riskuje tak pouze pár nespokojených reakcí některých všímavějších politiků či roztržku s prezidentem Václavem Klausem, s tím si ale Schwarzenberg hlavu neláme. Trpělivě jde za svým cílem a nezájem novinářů a politických kolegů mu v tom jen napomáhá.

Bernd Posselt proti Benešovým dekretům hřímá hlavně ve své domácí CSU, v mnichovském plátku Sudetendeutsche Zeitung či na sudetoněmeckých srazech. Občas si postěžuje do českých médií, zanaříká nad útlakem "druhého českého a čtvrtého bavorského národa", případně se jede demonstrativně poklonit do Lidic, ale při zpáteční cestě to vezme přes Ústí nad Labem, kde si nezapomene postěžovat na brutalitu poválečného odsunu.

Svým způsobem se ale jedná o spíše prestižní spor - oba by uvítali, kdyby byly Benešovy dekrety coby nenáviděný symbol zrušeny, dobře ale vědí, že pro jejich zájmy to není nezbytně nutné. K majetku se už totiž mohou dostat oklikou - skrze Listinu základních práv EU, na kterou odkazuje Lisabonská smlouva.

Právě proto oba politiky (Posselt je europoslanec) přirozeně spojuje i odpor k prezidentem Klausem vyjednané výjimce z platnosti této Listiny, kterou si česká hlava státu vymínila právě z důvodu ochrany před majetkovými a jinými nároky (nejen) sudetských Němců. Posselt tehdy prskal a Karel Schwarzenberg se příliš nepřetrhl, aby alespoň zajistil realizaci této výjimky, když už ji nedojednal sám (jak mu Topolánkova vláda svým vlastním usnesením přikazovala).

Schwarzenberg totiž dobře ví, jak by se mu Listina v jeho sporu o majetek hodila. Právě s odkazem na ni by totiž mohl podat žalobu proti diskriminaci ze strany soudu a miliardového majetku se domoci.

Postupoval by tedy stejně, jako sudetští Němci a další cizí státní příslušníci, kteří si odvoláním na Lisabonskou smlouvou nově nabyté euroobčanství mohou před - českých reálií příliš neznalými - evropskými soudy stěžovat na to, kterak jsou v restitučních nárocích diskriminovaní.

Benešovy dekrety tak klidně mohou platit dál a nikdo je rušit nemusí, v tom je celé kouzlo Lisabonské smlouvy a její menší sestřičky.

A byla to také opět Topolánkova vláda, která zaujala k sudetským Němcům nejsmířlivější postoj ze všech předchozích kabinetů. Sudetští Němci si na svých srazech veřejně pochvalovali, jak se jim s novou generací politiků (Liška, Topolánek, Svoboda, Stehlíková, Schwarzenberg) dobře spolupracuje. V té době byl Karel Schwarzenberg ministrem zahraničí poprvé.

Nyní je ministrem opět a dokončuje, co nestihnul za Topolánkovy éry. Mezi výprodejem národních architektonických památek Polsku a Německu a rušením českých velvyslanectví v tradičních destinacích si nyní udělal i čas na přijetí sudetoněmecké delegace ve složení, v jakém do České republiky dosud nezavítala.  

Měli bychom se ptát, o čem s ní bude jednat.

 

Jak to bylo s pozváním zde:

http://www.euportal.cz/Articles/6926-na-pozvani-ceska-ma-prijet-do-prahy-patron-sudetskych-nemcu-knize-rika-ze-ho-pozval-necas-necas-o-tom-nic-nevi.aspx

 

http://www.euportal.cz/Articles/6939-knize-prijme-sudetaka-posselta-necas-ho-videt-nechce.aspx


Pro Prvnizpravy.cz
Adam B.Bartoš

www.prvnizpravy.cz

reklama
3539 čtenářů | 47 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(orel, 20.12.2010 0:13:46)
Odpovědět
Co je s Poláky? Co tady chtějí koupit?
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Alberto Kvěch, 20.12.2010 21:32:47)
Odpovědět
Politická mafie chce odstranit Johna.Kdo za tím stojí je jasné.Staří devastátoři, mají z vyšetřování strach,proto ho chtějí zlikvidovat.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Brabec, 20.12.2010 0:16:24)
Odpovědět
Tvaroh Nečas mě nepřekvapuje
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Stilet, 20.12.2010 2:53:11)
Odpovědět
Adame B. Bartoši, aby jsi se nepo-sral nad těmí tolik nenáviděnými Sudeťáky. Co by si ČR počala, kdyby jsi neudržel moč ani stolici samou zuřivosti a pos-ral všude všchno? Dokonce i presidentskou standartu?
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(bublifuk, 20.12.2010 3:55:15)
Odpovědět
To kódl má potíže se svěračem. Proto často odchází ze zasedání vlády. Jde se přebalit. A havel ho chce za prezidenta.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Frank, 20.12.2010 6:14:22)
Odpovědět
Stilete, víte co nechápu? Proč vlivní Židé, třeba umělci, ale nejen oni, tolik kopou ne za české zájmy, ale za sudetoněmecké zájmy? To se k nim ti Sudeťáci za války chovali tak úžasně dobře? Vysvětlete mi to. A prosím, bez urážek a vulgárností.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Stilet, 20.12.2010 12:24:47)
Odpovědět
Franku, zajisté že máte pravdu, ale ty statisíce "pokrokových intelektuálu" nejsou přece jen Židé a bučí přežvykují totéž co Židé. Přece nemůžete věřit, že co novinář, spisovatel nebo jiný kumštýř to musí být Žid. Ti Židé zdaleka nemají takovou moc, aby se před ními podělal strachy každý "výkvět" a každá "elita". Kolik Židu v ČR je skutečnosti Žid. Hrstka a přesto všechna masmedia fanatický propagují multikulti a nutí k tomu všechno obyvatelstvo.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(vizír, 20.12.2010 13:14:12)
Odpovědět
masmedia nemají tisíce majitelů, mají vždy jednoho(většinového) a tím je žid .. ať už bakala nebo židovská rodina warburg-pinkus .. a ti tady ze všech sil šíří zlo a nenávistnou protičeskou agendu
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Stilet, 20.12.2010 14:28:49)
Odpovědět
Židožroute vizíre, to je pravděpodobvně pravda. Jenže majitel jen bere peníze ale do psaní nemlví. Nemá na to ani čas ani možnosti.
Sakra, nesvádějte pořád všechno na Židy nebo jiné. Ani Češi nepotřebují žádného návodce ke svým hanebnostem. Stačí na to také sami.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Delta, 20.12.2010 8:50:29)
Odpovědět
Jestli vám pane Stilete došly tablety od psychiatra, tak si zajděte pro nové. Potřebujete je jako sůl. Jinak na vás hodí síť a nedostanete se z blázince mnoho let...
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Stilet, 20.12.2010 12:26:30)
Odpovědět
Delto, vy by jste musela ovšem do klece v ZOO. Doživotně.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Sulla, 20.12.2010 10:30:24)
Odpovědět
Sudeťáci to je umělý problém českých šovinistů( sám se ovšem považuji za českého vlastence).Místo po sudetácích v pohraničí obsadil genetický odpad a každý vidí jak to v pohraničí vypadá.Odškodnění již byli tak co.Na straně druhé si němci sami zhoršili tak trochu pozici - uznáním Kosova a vyhnáním Srbů sami pomohli tomu, co u nás kritizují. V každém případě je Bavorsko nejbližší soused a jsou nám civilizačně a kulturně nejblíže,( pivo, buřty, pečená kolena atd) tak jestli s někym posilovat a udržovat dobré vztahy, tak podle mě s Bavorskem.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(jhony, 20.12.2010 11:35:16)
Odpovědět
Jo souhlas bydlim v pohranici a tak vim jak to tady vypadalo za nemcu a jak ponich.Reknu to jasne misto krasne cistejch a upravenejch vesnic je na nkterejch mistech poust lidi k ty pude nemaj vstach je to proste mrtva zem.Co se tice tyce bavorska taky musim souhlasit, reknu to takle neni nam blissi zeme nez bavorsko nebo rakousku jidlo kuchyni ma stejnou kulturu mentalitu atd z timto faktem se musi cesky nacionalisti a rusofylove smirit.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(vizír, 20.12.2010 17:18:23)
Odpovědět
raději ať je v pohraničí příroda než němeční prasečí pivní náckové ..
a ty cikány tam natahali husák a havel .. oba protičeské elementy(jeden slovenský prosovětský a druhý židovský proněmecký šovinista)
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Adam B. Bartoš, 20.12.2010 8:49:32)
Odpovědět
Dříve jsem pracoval pro idnes, pak mě ale vyhodili pro mé radikální názory a také jsem přestal být nestranný novinář. Bůůůůůůůůůůůů škyt
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Bob, 20.12.2010 10:12:35)
Odpovědět
Jeho Milost hostí na ministerstvu henleinovce a neonacistu. Hurá! Přístě to bude "Heil Hitler!".
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Stilet, 20.12.2010 12:29:19)
Odpovědět
Bob, ve svém zájmu by jste si měl strčit do řitě pořádný špunt, aby jste se nepotento.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Bič, 20.12.2010 12:40:38)
Odpovědět
No a ty bys do té řiti, mohl jít celý a hned, šmejde.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Máňa, 20.12.2010 15:11:17)
Odpovědět
Bob má pravdu! Vy Stilete jste hulvát!
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(vizír, 20.12.2010 18:27:43)
Odpovědět
vsadím se že tenhle stilet je sudeťák nebo žid
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Kalous, 21.12.2010 7:48:16)
Odpovědět
To jste vedle, židé mají jiné záliby než sloužit léta s radostí v americké armádě. Stilet je čech jak poleno.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(vizír, 21.12.2010 13:09:34)
Odpovědět
v tom případě sloužil nejspíš u Marines .. ti mají mozky dokonale vymyté sionistickou agendou

youtube.com/watch?v=4-fNOW5EIEM
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Čtenář 1, 20.12.2010 12:56:46)
Odpovědět
Doučte se historii, jen nedouk se může vyjadřovat jako Vy.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Davidan, 20.12.2010 12:39:39)
Odpovědět
Však na orlického Karlíka také dojde. A půjde odtud s holou prdelí, jako přišel, před svým restitučním podvodem.
Samozřejmě až poté, co uhradí způsobené škody.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Čtenář 1, 20.12.2010 12:54:03)
Odpovědět
Z Vašeho příspěvku čiší pouze nenávist a hlavně závist, Vaši předkové zřejmě toho moc nevytvořili,když při restitucích na Vás nic nezbylo....na Vás tedy už došlo.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(vizír, 20.12.2010 13:17:37)
Odpovědět
schwarzenbergové jsou rodina okupantů a zlodějů, veškerý majetek který zde měli ukradli českým lidem
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(cook, 20.12.2010 14:25:27)
Odpovědět
Stím kolaboranstvím bych to nepřeháněl.Někteří členové rodu byly s němci jiní podporovaly odboj a část přímo v Londýně.Schwarzenbergvé jsou staročeský rod který se zasloužil o tento stát už za přemyslovců.A někteří dokonce podporovali národní obrození.A jelikož byli i dobří hospodáři tak rozšířili svůj majetek.Těm co nekolaborovali s nacisty tak těm není důvod majetek nevrátit.A i když nemám nynějšího ministra zahraničí nijak v lásce,netřeba zatracovat celý rod.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(vizír, 20.12.2010 17:32:47)
Odpovědět
co to blábolíte za nesmysly o "staročeském rodu"?no to je tedy příliš - na vás je vidět že i schwarzenbergovi se hodí bursíkovo školství které produkuje nedovzdělané ignoranty a poloanalfabety .. takovým se dá nalhat doslova cokoliv .. dokonce i to že schwarzenbergové jsou "staročeský rod"
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(cook, 20.12.2010 22:11:31)
Odpovědět
Vizíre jste pitomec ,první dochované záznamy o rodu Schenzbergů je dochován od roku 1132 ještě pod českým jménem.Za Václava I pod vlive německé mody se přejmenovali na Scharznberg.Od té doby stáli vždy při panovníkovi.Dokonce i za Přemysla Otakara Ii bojovali na moravském poli.Vždy byli předním rodem českého království.A vždy stáli za vládcem českého království.Takže milý Vizíre jestli jste historický analfabet tak si na naše školství můžete stěžovat jenom vy.A to nejsem bursíkovev .A nynějšího ministra zahraničí nesnáším.Ale zásluhy tohoto rodu nelze popřít.To že se nynější Schwanzberg zpronevěřil dědictví svého rodu je úplně jiná věc.Takže Vizíre doučit a pak diskutovat.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Kalous, 21.12.2010 8:09:43)
Odpovědět
Obvykle pane cooku jste v komentářích dost objektivní. Nyní zřejmě ne. Ve vámi uváděném roce 1132 byli předci Schw. pouzí ryíři ve Frankách, jejich první předek Erklinger se k nám na Třeboňské panství dostal až v r. 1660. Jinak Schw. se zůčastnili křižáckých tažení proti husitům a vyznamenali se na rozdíl od posledního knížete bojem proti mohamedánům, zejména u Vídně 1683, dnešní kníže je velký sympatizant muslimských mafiánů (první ministr zahraničí který popřál Kosovcům osobně v Prištině k jejich odtržení). Jejich bohatství má i původ ve velké loajalitě k vídeňskému císaři - a tudíž tím ani ne moc k českému království. Velmi zbohatli prodáváním glejtů pro propuštění z nevolnictví, za utržené peníze své panství dál rozšířili a stali se nejbohatším českým šlechtickým rodem. Historii tohoto rodu bych zase tak zářně neviděl (nějaká pozitiva, dost negativ) - ale působení posledního knížete z hlediska českých zájmů vidím negativně.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(cook, 21.12.2010 8:23:19)
Odpovědět
Ano pane kalous máte pravdu.Došlo u mě k omylu a záměně se Štemberkama.Ty poněmčené názvy si jsou dost podobné.Tímto se Vizírovy omlouvám.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Kalous, 21.12.2010 8:13:44)
Odpovědět
Schwarzenberkové nejsou staročeský šlechtický rod, je to pokračování rodu Franckých rytířů a německé a rakouské šlechty - zakladatel českého rodu Schwarzenbergů Erklinger se dostal na Třeboňské panství až r. 1660!
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Kalous, 21.12.2010 10:01:38)
Odpovědět
Sakra, nyní se dívám do rodokmenu - a můj prokazatelně nejstarší předek se dostal z Frankreichu na Moravu ještě před Schwarzenbergy - r. 1601. Tak to jsem staromoravák jak kníže staročech. Asi se ti mí předci nějak málo cpali do Vídně.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Havlíček, 21.12.2010 13:07:03)
Odpovědět
Co má dnešní Karel Schwarzenberg společného se svým otcem Karlem, jenž jak známo, se choval vůči Čechům vždy dobře a vlastenecky? Skoro nic! Co má společného Havel se svým otcem Václavem, jenž se rovněž vůči Čechům choval vždy dobře a vlastenecky? Témeř nic! Dnešní Schwarzenberg jr. a Havel jr., to je tragedie, to je poslední výplod zdegenerovaných, kdysi úctyhodných rodů. To je jejich jejich oblíberé ABSURDNÍ DIVADLO, dotažené do krajnosti, jehož závěrečným dějstvím by měl být konec Českého státu. tihle dva se spojí s každým, jen když to bude proti Čechům!
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Čtenář 1, 21.12.2010 12:01:14)
Odpovědět
Na to Vaše plácání nemá ani cenu reagovat, inteligentní člověk by takové kecy nevypustil z úst a blbec není schopen si najít argumenty na internetu..........
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Jan11, 20.12.2010 17:24:35)
Odpovědět
Tak se kamarádi dočkali. Poprvé bavorský premiér s českým a Posselt u toho. Zajímalo by mne, zda by Merkelová přijala našeho některého hejtmana jako státníka. Asi sotva. A je to podobná situace. No ale my jsme menší zemička a podle toho musíme šlapat. Beneš by koukal. Varoval před tím a tušil, že to tak dopadne. Němci vědí, že jsme jen česká verbež. Dovolili by si tohle v Polsku ? Ale konečně, proč ne, byli jsme vždycky národ lapků, kolaborantů a práskačů. Kdyby přišel Číňan, budem si natahovat oči.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(vizír, 20.12.2010 17:35:58)
Odpovědět
stovky let zde kolaborovali s němci zdejší sudeťáci a židi .. obojí už zde po válce nebyli ale i ten malý nynější zbytek zdejších němců a židů tu kolaboraci zvládá alespoň na dostatečnou
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(český Čech, 20.12.2010 18:41:34)
Odpovědět
Prosím Vás, to psal repubikán Sládek?
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Alberto Kvěch, 20.12.2010 21:07:52)
Odpovědět
Myslím, že Nečas raději obětuje koalici, obětuje vládu, než by vyhověl požadavku vyměnit policejního prezidenta a připustil zpětné vyšetřování kauz dávno zametených pod kobereček.Z čeho má strach.Nečasi Vy položíte koalici, položíte ODS,hlavně ,že Vás Klaus pochválí a nebudou se otevírat průsery, které způsobily zadlužení státu. Ubohost pane Nečasi, ale bylo jasné,že nejste schopen a nechcete žádné reformy realizovat.Staré struktury žádné změny nemohou zajistit.Vše je jen podvod na Johna,aby zmizel z ministerstva.Jsem přesvědčený, že za ten podlý tah Vás Klaus jednou odmění.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(cook, 20.12.2010 22:16:46)
Odpovědět
Alberto Nečas couvnout nemůže.To by se jako premiér a předseda strany úplně odepsal.On může odepsat Drobila a zároveň martinů plus zachování Michálka na svém místě jen za předpokladu že odstoupí jon.Jinak je odepsaný člověk.To je politika.to je obchod něco za něco.Bohužel tady v politice( a nejnom tady) nejde o čistou pravdu.V této kaze chybovali všichni.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(volič Praha, 20.12.2010 22:01:11)
Odpovědět
Ty vandrtácký dementní Kvěchu už tě je opět dost. Co do tohoto tématu taháš toho nesvéprávného Johna?Vše je to jen a jen konspirační hra a ve skutečnosti jde úplně o něco jiného.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Alberto Kvěch, 20.12.2010 22:14:28)
Odpovědět
Vážený pane.Rád si nechám od Vás vysvětlit o co jde.Rozhodně se na Vaše argumenty s neobyčejným zájmem těším.Máte slovo pane.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Čtenář 1, 21.12.2010 12:03:38)
Odpovědět
Také bych se rád nechal poučit.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(pavjan, 21.12.2010 12:58:06)
Odpovědět
O co tedy?
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Jan11, 21.12.2010 13:13:54)
Odpovědět
Nechal bych se rád poučit, o co tedy jde ? Sám tomu opravdu, ale opravdu nerozumím.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Alberto Kvěch, 21.12.2010 15:34:54)
Odpovědět
Sprostý pane, dlužíte odpověď.
Re: Je premiérem Nečas, nebo Schwarzenberg? Nebo sudeťák Posselt?
(Kalous, 21.12.2010 15:42:13)
Odpovědět
Já bych řekl že je to příprava na třetí světovou válku, korupčníci se zakonspirují v tom zmatku nenápadně jako špioni Marťanů, jako Paroubek - ale ten už se prolátl. A John jim stojí v cestě. Musí být sesazen.