reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?

Autor: odjinud | Publikováno: 23.12.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Jistě všichni znáte oblíbenou hru porovnávání obrázků, kdy je třeba pozorně hledat, aby člověk objevil drobné odlišnosti mezi nimi. Zkuste si tuto hru zahrát i vy s námi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V rámci objektivity chceme poznamenat následující. To, co rozpoznáte jako obrázky „tradicionalistického“ katolicismu, se vám může zdát jako starodávné. Ve skutečnosti tomu tak není, protože toto byly obrázky celé Církve ještě relativně nedávno. Výjevy zobrazené na nich jsou však i dnes, v podstatě identicky, stále normou mezi „tradicionalistickými“ katolíky.

Zároveň říkáme, že obrázky, které rozpoznáte jako „moderní katolicismus“ mohou dnes představovat excesy, nikoli normu „moderního katolicismu“. Jistě existuje mnoho dobrých kněží, kteří se snaží poctivě vykonávat své duchovní povolání, a to i při sloužení nové mše. To je nutné uznat. Co však chceme naznačit je to, že pokud je opuštěna tradice, pokud zavládne lhostejnost a apatie, může se relativně brzy stát, že skoro takové excesy se záhy stanou normou a nebo budou v podstatě tolerovány, jak se tomu dnes již namnoze děje.

Některé snímky mohou vyvolávat smích. Smích však vystřídá hluboký smutek a zděšení ve chvíli, kdy si jako katolíci uvědomíte, že věci zde zobrazené se skutečně dějí při mši. Tam, kde je reálně přítomen Pán Ježíš v Oběti, kde s nejhlubší úctou máme být otevřeni  Tajemství, se dějí tyto blasfémie. V kostelích, v nichž se třeba po staletí sloužila mše všech časů, se dnes odehrává něco, co nemůže nikoho, kdo se poctivě zamyslí, nechat chladným.

 

www.vendee.cz

reklama
1234 čtenářů | 45 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Joseph, 23.12.2010 2:37:00)
Odpovědět
Semín s Petříkem zamrzli před dobou osvícenství. Naštěstí většina katolíků jsou normální lidé, kteří používají kondomy a nemají 8 dětí jako jeden výtečník z Institutu sv. Josefa.
Jedna z otázek je uzákonění eutanázie pro nevyléčitelně nemocné lidi. Někteří katolíci jsou tak milosrdní, že tyto lidi raději nechají umírat v těžkých bolestech, než aby jim s jejich souhlasem pomohli k bezbolestné smrti.
Další věc je podřadné postavení žen, které nemohou zastávat kněžskou pozici a jsou v rámci ŘKC v roli dobytka. Někteří katolíci totiž chtějí mít ženy jako stroj na rození dětí a údržbu domácnosti, těmto vydřiduchům také odzvonilo.
Dále je zde také sexuální osvěta a kondomy, které zamezí šíření HIV a jiných nemocí.
Poslední neduh katolické církve, o které se zmíním, je celibát. Toto nemá opodstatnění v Bibli. Celibát mají katolíci kvůli dědictví, po knězi nezůstanou potomci a nahrabaný majetek jde automaticky k ziskuchtivé římskokatolické církvi.
Třetí vatikánský koncil se blíží, naštěstí tradicionalističtí středověcí extremisté nemají v ŘKC žádnou moc. Hlavní internetové doupě mají tady na Euportalu a na Tedeum.
Jsou zde různí písklouni, jako Semín s Petříkem a dále také bigotní lefebvristé Stilet, Jahoda a Dan, pravděpodobně nějací jihomoravští separatisté ze zapadlých vesniček, kde má ještě ŘKC nějakou moc.
A tady je něco k počtení: http://zpravy.idnes.cz/jen-desetina-cechu-chodi-do-kostela-o-vanocich-tam-vsak-zamiri-i-neverici-1aq-/domaci.asp?c=A101222_154208_domaci_bar
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(J.F.K., 23.12.2010 6:54:55)
Odpovědět
kterýkoliv z výšejmenovaných bodů prezentujete neúnosně zjednodušeně, plošně a povrchně.

Čemu jste ovšem důkladně vyhověl, je opakovaná demonstrace arogantnosti, ignorancie a nabubřelosti.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(L.Pe, 23.12.2010 10:39:23)
Odpovědět
Ano, jsem nemoderní, klauny a gejplouše mít u mše svaté nemusím.

Celibát je věcí rozhodnutí Církve, ale není to dogma. Já osobně bych byl pro jeho zrušení, ale ne nátlak levičáků a pravdolásků, jako jste Vy, Josephe.

Mimochodem svěcení žen je zapovězeno v Bibli, neboť všichni první biskupové (apoštolové)-knězi byli muži a navíc v prvotní církvi ženy rovněž neměli funkci kněze, který by vykonávál svátostné obřady.

Já nevím, ale když jsem viděl manželky tradičních katolíků, určitě nebyly nespokojené. Nestěžovali si, že by žili pod bičem otrokáře.
A myslím, že mnohdy střeží štěstí rodinného krbu pevnou rukou. :-)
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(L.Pe, 23.12.2010 10:42:00)
Odpovědět
A teď se stydím za nedodržení shody přísudku s podmětem u ženského rodu v předchozím příspěvku. Asi už mi ta rovnostářská genderistická propaganda leze taky na mozek. :-)
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(F. Šalda, 23.12.2010 17:11:43)
Odpovědět
To není pravda. V prvotní církvi biskupský úřad sice byl ženám zapovězen, avšak svěcení na kněze nikoliv
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Joseph, 23.12.2010 17:57:00)
Odpovědět
Já jsem pravičák, abyste věděl, ale odmítám mít cokoliv společného s ultrakatolickými fundamentalistickými lefebvristy! Kdo nesouhlasí s lefebvristy, je automaticky levičák, havlovec, pravdoláskař, hahaha. Jestli bych si měl vybrat mezi Havlem a Klausem, tak se skřípěním zubů volím Klause, byla by to taková Sophiina volba, oba jsou zločinci, Havel agent Bruselu a Klaus kolaborant Ruska!
A teď otázky:
1. Kde je v Bibli výslovný zákaz svěcení žen na faráře/kněze/biskupa. Myslím tím výslovný zákaz, ne řečičky o tom, že je to tradice.
2. Chtěl bych vědět, jaký je důvod, proč ženy nemohou vykonávat tyto povolání. Jsou hloupější, mají menší víru? Vždyť i mezi věřícími je více žen.
3. Nemyslíte si, že celibát vede u některých jedinců k hledání náhražek, jako je třeba obtěžování ministrantů? Je v Bibli něco o tom, že se kněží nesmí ženit?
4. Některým ženám toto podřízení vyhovuje, jsou to submisivní typy, mají to už v genech po svých předchůdkyních, které musely otročit, v sexu kdykoliv podržet a tak dále. Podobně jako konvertitky k islámu. Já chci rovnoprávnou bytost, člověka jako ženu a muže, a ne nějakou uťáplou chudinku! Žádný patriarchát ani matriarchát! Čest, servus, nazdar!
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Sam Opal, 23.12.2010 19:33:36)
Odpovědět
Ale fuj!
Kde jsi se tak nalil,soudruhu?
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(ferda, 23.12.2010 10:49:49)
Odpovědět
Nejméně třináct sebevražd si vyžádalo desítky let trvající pohlavní zneužívání dětí a mladistvých duchovními belgické katolické církve. Informovala o tom komise, která shromáždila stovky svědectví.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/v-belgii-se-kvuli-zneuzivani-knezimi-zabilo-trinact-deti-pise-komise-1jf-/zahranicni.asp?c=A100910_160931_zahranicni_btw


A TAK SE PTÁM : VE JMÉNU KOH, NEBO ČEHO SE TOTO DĚLO???????!!!!!

A JEN TAK NA OKRAJ :

....Pětadvacet let starý dopis podepsaný nynějším papežem Benediktem XVI. ukazuje, že tehdy ještě v hodnosti kardinála vzdoroval tlaku, aby byl pedofilní kněz z Kalifornie zbaven své hodnosti.

Informovala o tom agentura AP, která má kopii dopisu. Kardinál Joseph Ratzinger prý v dopise argumentuje, že pokud by byl dotyčný kněz zbaven funkce, mohlo by to ohrozit církev.

Dopis je prý součástí korespondence mezi diecézí v Oaklandu a Vatikánem a týká se reverenda Stephena Kiesleho. Vatikán potvrdil pravost Ratzingerova podpisu na dopisu, jinak se odmítl k záležitosti vyjádřit, napsala AP.

Podle agentury jde o zatím největší ránu tvrzení Vatikánu, že papež neblokoval snahy o propuštění kněží, kteří zneužívali nezletilé.

Církev v Evropě se od počátku roku intenzivně potýká se skandály kolem sexuálního zneužívání dětí kněžími. Desítky případů byly v posledních měsících odhaleny v mnoha evropských zemích včetně Německa.

Události staré i několik desetiletí vypluly na povrch také v Irsku, Rakousku, Švýcarsku, Nizozemsku nebo v Itálii. Mnoho jich vyšlo najevo i ve Spojených státech, kde se objevil požadavek, aby Benedikt XVI. svědčil před soudem v několika případech kněží obviněných z pedofilie.....

BOHUŽEL K TOMU NEDOŠLO, PROTOŽE PAPEŽ PŘI NÁVŠTĚVĚ USA BYL CHRÁNĚN NARYCHLO PŘIPRAVENÝM ZÁKONEM .

NA ZÁVĚR: POKUD BY OPRAVDU EXISTOVALO PEKLO, TAK JE TO TA ZLOČINECKÁ KATOLICKÁ ORGANIZACE V ČELE S DNEŠNÍM FAŠISTICKÝM PAPEŽEM.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Josef, 23.12.2010 14:24:40)
Odpovědět
Ten pripad z Oaklandu me zajima, protoze pres Oakland jezdim do prace presto o afere nevim. Bishop John Cummins tvrdi, ze zadny dopis Ratzingerovi nepsal a ze by si pral dopis kardinalovi napsat, ale ze si mysli ze tak chytrej na to neni.
Novinari se snazi v podvedomi lidi vzbudit nazor, ze pedofilie je vysostna zalezitost katolickych knezi.
Ty utoky na katolickou cirkev jsou soucasti snahy potlacit krestanstvi a nahradit umelym multikulti politickym systemem a dari se to, ale nevyhoda je, ze to zaroven otevira spolecnost koranu.
--------------------

Now-retired Bishop John Cummins, 82, whom the news agency said wrote the letter, told the AP in an interview that he did not recall doing so. “I wish I did write to Cardinal Ratzinger,” he said. “I don't think I was that smart.”
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Bohumil Ateista, 23.12.2010 11:54:25)
Odpovědět
A co tím chtěl básník říci?
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Lukáš Petřík, 23.12.2010 14:11:44)
Odpovědět
Kdo za to může? Druhý vatikánský koncil se svou "tolerancí" vůči menšinám, včetně deviantů jako homosexuálů a pedofilů. Před II. Vatikánem zdaleka tolik případů zneužívání nebylo.

Duch "tolerance" připustil, aby byli lidé s pochybnou sexuální orientací vysvěcování na kněze.

Mimochodem vůbec bych neměl problém s upalováním pedofilních kněží. Nebo by je Švýcarská garda mohla na Svatopeterském náměstí obřadně umlátit halapartnami. Pro takovéto zneužití svátostného postavení není omluva.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Kalous, 24.12.2010 18:53:48)
Odpovědět
II. Vatikánský koncil projevil i velkou změkčilost vůči tvvrdé staleté konkurenci - začal se paktovat a omlouvat mohamedánům, vrátil jim válečné standarty z vítězných bojů (např. vlajky poražených osmanských lodí v velké bitvy u Lepantha ) - i současný papež je silně změkčilý - kritizoval kladné výsledky referenda ve Švýcarsku, které zastavilo další výstavbu mešit - kdyby se do toho starý o.sel alespoň nemíchal - ale stavět se na stranu mohamedánů je dost uhozené. Jak kdyby byl zaměstnanec Rady Evropy EU a ne nejvyšší katolický pontifik.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Peter, 23.12.2010 14:07:55)
Odpovědět
Otázka pre p. doktora Petříka: Prčo sú na tom tzv. konzervatívnom obrázku dievčatá oblečené v kamži a superpelícii - pravde podobne miništrantky alebo členky schola cantorum, keď oboje je proti tradícii Cirkvi?
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Lukáš Petřík, 23.12.2010 14:15:15)
Odpovědět
Nevím o tom, že by dívky a ženy nemohly zpívat v chrámovém sboru, ale rád se nechám poučit.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Peter, 24.12.2010 10:17:47)
Odpovědět
Žena má byť počas bohoslužby ticho a nemá mať v nej žiadne prominentné miesto - to vylučuje akékoľvek lektorky, miništrantky alebo členky hola cantorum.

Viac sa dočítate v Biblii - 1 Timoteovi 2:11-12 hovorí: “Žena nech sa v tichosti učí so všetkou poddanosťou. Nedovoľujem však žene vyučovať alebo panovať nad mužom, ale aby sa ticho chovala.” V cirkvi Boh určil rôzne role pre mužov a ženy. Toto je dôsledkom toho, ako bol človek stvorený (1 Timoteovi 2:13) a ako sa hriech dostal na svet (2 Timoteovi 2:14).

Ženy sú výnimočné pre dary pohostinnosti, milosrdenstva, učenia a pomoci. Veľká časť práce cirkvi závisí na ženách. Ženy v cirkvi nemajú zakázané verejne sa modliť alebo prorokovať (1 Korintským 11:5), len nemajú mať duchovnú autoritu nad mužmi. Biblia nikde nebráni ženám, aby používali dary Ducha Svätého (1 Korintským 12). Ženy, tak ako muži, sú povolané k službe ostatným, aby niesli ovocie Ducha (Galatským 5:22-23), a hlásali evanjelium strateným (Matúš 28:18-20; Skutky 1:8; 1 Petra 3:15).

Boh určil, aby jedine muži slúžili v pozícii duchovnej autority v cirkvi. Toto nie je preto, že muži sú nevyhnutne lepší učitelia, alebo preto, že ženy sú menejcenné alebo menej inteligentné (čo nie je pravda). Je to skrátka spôsob ako Boh určil, že cirkev má fungovať. Muži majú byť príkladom duchovného vodcu – svojím životom a skrze svoju reč. Ženy majú zaujať menej autoritatívnu rolu. Ženy sú povzbudzované, aby vyučovali iné ženy (Títovi 2:3-5). Biblia tiež nezakazuje ženám učiť deti. Jediná aktivita, ktorá nie je určená ženám je vyučovať alebo mať duchovnú autoritu nad mužmi. Toto logicky zahŕňa aj službu žien pastoriek/kazateliek. Toto neznamená, že ženy sú menej dôležité v žiadnom prípade, ale skôr ich odkazuje na službu so zameraním, ktoré je viac v súlade s Božím obdarovaním, ktoré majú.

Zdroj: http://www.gotquestions.org/Slovencina/Pastorky-kazatelky.html
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Dan, 23.12.2010 14:34:52)
Odpovědět
ač s katolické rodiny, jsem sympatizant mnoha protestantských výdobytků..

např. mše mimo kostely, ženaté kněze, ženy sloužící v kněžském a pod. myslím že je to přirozená cesta, stejně jako odklon od falešné starozákoní smlouvy ve smyslu jejího určení křestanům, čili nevykrádejme tanach židům, věnujme se Kristovi a novému zákonu, mnohem více pozornosti také našim církevním otcům !


Odžidovštění je velmi důležité je třeba si říct, že židé a jejich náboženství funguje dál a nemá s křestanstvím nic společného.

Kořeny našeho náboženství nejsou v Izraeli, nýbrž v Palestině kde se Ježíš narodil, v mnoha Judských, Syrských Tureckých a le i římských městech kde se církv zrodili.

Křestanství nezačíná kristovým narozením, ale jeho zmrtvímvstáních, nový zákon jest pro nás důležitou předehrou našeho náboženství, ten starý pak ničím.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(L.Pe, 23.12.2010 22:44:15)
Odpovědět
Ženy NEBYLY svěceny na kněze nikdy!!

Víte, když říkáte, že mám jít s tradicí někam, tak nejste katolík.

Ježíš Kristus založil všeobecnou, tedy katolickou Církev a sv. Petru - papeži svěřil klíče a pravomoc vyhlašovat dogmata (ex cathedra). "Co rozvážeš" atd... Pokud se tedy ptáte na to, kde je oprávnění v Bibli, tak právě zde. De facto svěřil Církvi pravomoc uchovávat i ROZVÍJET formou tradice Poklad, který ji svěřil v Bibli.

Například apoštolům a jejich zmocněncům kněžím dal pravomoc odpouštět hříchy, ale nespecifikoval jak. čili zde je prostor pro úpravu Církve, kde se ustálila praxe individuální zpovědi.

Abych to řekl poněkud právnicky: Bible je nezměnitelná ústava a pravidla Církve ji nesmí odporovat. A dogmata jsou judikáty "ústavního soudu", nesmí být v rozporu s ústavním pořádkem, ale jsou současně jeho součástí a jsou nezměnitelné. Dogmata de facto nezakotvují nic nového, jen podobně jako judikáty vykládají "ústavu".

Ježíš také řekl, že bude stále se svou (katolickou) Církví a že v ní bude působit i Duch svatý. Tedy Církev je živý organismus a vyvíjí se a je spojena s transcendentí katolickou Církví, jejíž hlavou je Ježíš. Ostatně papež je pouze jeho náměstek spravující viditelnou Církev. Samozřejmě dogmata a příkazy Ježíše jsou nezměnitelné.

Ženy nejsou podřadné bytosti, ale Ježíš si je jako kněžky z nějakého důvodu nepřál. Proto žádnou ženu nevyvolil mezi své apoštoly. Tehdy se holt ještě nemusely plnit genderistické kvóty. Kdyby Ježíš zakládal Církev dnes, měl by velký problém s Evropskou unií...

Co se týče celibátu, není to dogma, ale Církev má pravomoc některá pravidla zavést a případně je posléze zrušit. Dogmata však ne, i když se o to někteří modernisté různými vedlejšími cestami pokouší.

Ačkoli se dá pokoncilní Církvi i jejím papežům lecos vytknout, oficiálně žádná předkoncilní dogmata zrušena nebyla a II. Vatikán NEMÁ dogmatickou platnost, není neomylný! Čili katolík má povinnost poslouchat jeho závěry do té míry, pokud nejsou v rozporu s předešlou dogmatikou. To se týče i poslušnosti vůči církevním představeným.

Já osobně třeba také úplně se všemi příkazy Krista či církve osobně či vnitřně nesouhlasím, ale na druhou stranu vím, že Bohočlověk a jeho Církev, kterou založil, těmto věcem rozumí o dost lépe než já, tak se jim podřizuji.

Nelze si ohýbat Krista a Církev jen podle toho, zda se mi něco líbí či nelíbí a podle toho, co je dnes zrovna v módě.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Dan, 23.12.2010 23:51:16)
Odpovědět
primitivně a směšně udělané závěry, nikde Ježíš nezakazuje udělat kněžku z ženy a to že on to neudělal není žádný zákaz, jak jste na to Lukáši přišel ?? :-)

Víte at chcete nebo ne lidstvo se vyvíjí a církve též a fakt, že protestanté dnes tvoří většinu v nejvyspělejších zemích světa zatímco my katolíci máme baštu z primitivistické jižní ameriky, barbarské afriky a jihoevropských zemí lze jenom těžko zpochybnit.

Bez reforem se budeme zmenšovat, mám rád tradice, ale co Nový zákon nezakazuje není zakázáno !!
Ani Vánoce nejsou novozákoní či biblické, Ježíš nenařídil slavit jeho narozeniny, doufám že to dodržujete a neslavíte fanaticky vánoce

Váš omyl je v tomhle přístupu opravdu velký :-)
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Dan, 23.12.2010 23:53:58)
Odpovědět
Budu pouze citovat z posvátné židovské knihy sepsané nejvýznamnějšími rabíny, bez svých komentářů, abych nemohl být nařčen z antisemitismu :-)


přesné citáty z různých knih talmudu.
1. Sanhedrin 59a: “Zavraždit gojíma je jako zabít divoké zvíře.”
2. Abodah Zara 26b: “Nejlepší z nežidů musí být zabiti.”
3. Sanhedrin 59a: “Gój, který strká nos do Zákona (talmud) je vinen smrtí.”
4. Kniha Davidova 37 : “Sdělit gójovi cokoli ohledně našich náboženských
vztahů se rovná zabití všech židů, protože kdyby gój věděl co o něm učíme,
chtěl by nás otevřeně zabít.”
5. Kniha Davidova 37: “Pokud je žid povolán aby vysvětlil nějakou část
rabínských knih, má dát pouze falešné vysvětlení. Kdokoli nedodrží tento
příkaz bude zabit.
6. Yebhamoth 11b: “Pohlavní styk s malou holčičkou je dovolený, pokud jsou
jí aspoň 3 roky.”
7. Schabouth Hag. 6d: “Žid může přísahat falešně, pokud při tom použije
úskočných formulací.”
8. Hilkkoth Akum X1: “Nezachraňuj gojíma v nebezpečí smrti.”
9. Hilkkoth Akum X1: “S gojímem neměj slitování.”
10. Choschen Hamm 388,15:”Pokud se prokáže, že někdo dal peníze Israelitů
gojímům, musí být nalezen po rozvážné úvaze způsob jak ho vymazat z tváře
Země.”
11. Choschen Hamm 266,1: “Žid si může ponechat jakoukoli věc, kterou
najde a která patří Akumovi (nežidovi). Ten kdo vrací ztracený majetek
(nežidům) hřeší proti Zákonu, protože tak roste moc porušovatelů zákona. Je
chvályhodné vracet ztracený majetek, pokud je to uděláno ke cti božího
jména, protože při takovém jednání křesťané budou chválit židy a hledět na
ně jako na ctihodné lidi.”
12. Szaaloth-Uthszabot, kniha Jore Dia 17: “Žid má a musí učinit falešnou
přísahu, pokud se ho gojím zeptá, jestli naše knihy obsahují něco proti
němu.”
13. Baba Necia 114,6: “Židé jsou lidské bytosti, ale národy celého světa nejsou
lidští tvorové, ale zvířata.”
14. Simeon Haddarsen, fol. 56-D: “Až přijde Mesiáš každý žid bude mít 2800
otroků.”
15. Nidrasch Talpioth, p. 225-L: “Jehova vytvořil nežidy v lidské podobě,
protože židům by neměla sloužit zvířata. Nežid je proto zvíře v lidské
podobě a je odsouzený sloužit židovi neustále.”
16. Aboda Sarah 37a: “Nežidovská dívka, která je 3 roky stará může být
znásilněna.”
17. Gad. Shas. 2:2: ” Žid může nežidovskou dívku zneuctít, ale nesmí si ji
vzít.”
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Dan, 23.12.2010 23:58:29)
Odpovědět
Doporučuji zejména silné pedofilní pasáže které Korán zdaleka nemá tak zvrhlé..


Talmud dovoluje soulož už s 3 letým děvčetem pokud je to nežidovka..vč. jejího znásilnění
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(pokračování posvátné židovské knihy - přesné citace, 24.12.2010 0:04:33)
Odpovědět
18. Tosefta. Aboda Zara B, 5: “Pokud gój zabije góje, nebo žida, je za to
odpovědný, ale pokud žid zabije góje, tak za to NENÍ odpovědný.”
19. Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: “Je dovoleno zabít udavače
židů všude. Je dovoleno ho zabít ještě předtím, než někoho udá.”
20. Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 348: “Všechen majetek ostatních
národů patří židovskému národu, který je proto oprávněn se ho zmocnit bez
jakýchkoli ohledů.”
21. Tosefta, Abda Zara VIII, 5: ” Jak vysvětlit slovo krádež. Gójovi je
zakázáno krást, loupit, nebo brát ženy za otrokyně, atd., od gójů, nebo od
židů. Ale židovi NENÍ zakázano dělat toto všechno gójovi.”
22. Seph. Jp., 92, 1:” Bůh dal židům moc nad majetkem a krví všech národů.”
23. Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 156:” Když má žid nežida ve svých
rukou, další žid může přijít k tomu samému nežidovi, půjčit mu peníze a tak ho
podvést, že nežid bude zničen. Majetek nežidů, v souladu s naším zákonem,
nepatří nikomu a první žid, který ho spatří má plné právo se ho zmocnit.”
24. Schulchan Aruch, Johre Deah, 122: “Židovi je zakázáno pít ze sklenice
vína, které se dotkl nežid, protože tento dotyk učinil víno nečistým.”
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Kalous, 24.12.2010 19:02:57)
Odpovědět
Sak.ra Dane, to není z Talmudu ale z Hitlerova Mein Kampfu. To teda na sebe narazili dva rádoby vládci světa. To nemohlo dopadnout dobře.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Dan, 25.12.2010 13:30:00)
Odpovědět
Ano, myslím že nacismus a judaismus k sobě amjí hdoně blízko, jsou to proudy "nadlidí" a proto nasebe narazili židé s nacisty, andčlověk mohlů zůstat jenom jeden tábor.

židovská zvrácenost je odporná věc...
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Dan, 24.12.2010 0:11:05)
Odpovědět
"Ženy nejsou podřadné bytosti, ale Ježíš si je jako kněžky z nějakého důvodu nepřál. Proto žádnou ženu nevyvolil mezi své apoštoly.

Keci církevních tlustochů... ukažte mi kde to Kristus nařizuje, přeje si či zakazuje a já vám ukážu 10 takových keců od tlustochů, kteří si vykládají bibli po svém !

Ani Vy ani jin. člověk nemá žádné právo tam vkládat zákazy či příkazy které tam nejsou.

Toto obelhávání lidí Katolíci prostě prohrají a už ho i prohrávají, lidé nejsou hloupí.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(ferda, 24.12.2010 15:01:54)
Odpovědět
pro" Le.Pe"

Jsi intelektuál k pohledání, který zná jen dva kovy- gumu a h.o.v.n.o……

církev je klasická prostitutka, která zcela a striktně nedodržuje učení Kristovo....
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Julius Apostata, 24.12.2010 9:56:55)
Odpovědět
ale vždyt právě ohýbání katolící celou dobu dělají. Co je Bible? Mimo jiné účelově vybraný soubor evangelií. Ta, která se nehodila, prostě Církev označila za falza.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Julius Apostata, 24.12.2010 9:59:51)
Odpovědět
"se všemi příkazy Krista či církve osobně či vnitřně nesouhlasím, ale na druhou stranu vím, že Bohočlověk a jeho Církev, kterou založil, těmto věcem rozumí o dost lépe než já, tak se jim podřizuji."

gratuluji k získání titulu tupá ovce :)))) mentalita semity z pouště...
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Dan, 24.12.2010 11:42:32)
Odpovědět
Semitská mentalita je pro nás hodně nebezepečná, ale pozor oni nejosu tupý, oni dělají ovce z nás a to zejména překrucováním Bible viz. pan Petřík, židokřesťan.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Jahoda, 24.12.2010 13:54:05)
Odpovědět
ano,napsal jste to správně Dane-nejsou to žádní tupci.
At žije Izrael!
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(KingAry, 24.12.2010 14:45:31)
Odpovědět
Vykřikovat můžeš co chceš, ale zkus někde zprznit nějaké děvčátko úchylný žide a prostřelím ti zato kebuli.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Jahoda, 24.12.2010 13:54:05)
Odpovědět
ano,napsal jste to správně Dane-nejsou to žádní tupci.
At žije Izrael!
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Rejpal, 24.12.2010 14:25:05)
Odpovědět
Kdyz uz mate na Stedry den potrebu se predvadet, co treba poprat do éteru "Veselé vánoce" ? :)

To ne co, hlavně Izrael. Inu, odkopal jste se...
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Jahoda, 24.12.2010 16:26:33)
Odpovědět
co blbenete lidi,já nejsem žádný žid,ale křestan kak poleno a vánoce slavím!
Souhlas s tebou Kingu,každého pedofila,který si mákne a zprzní je třeba izolovat a uřezat mu koule pomocí tupého a rezavého nože.
Jenže jak se říká,pes,který štěká,nekouše a otázka potom zní,jestli zde jenom neštěkáš a kousat neumíš...
můj kladný vztah k židům a izraelským je moje čistě osobní záležitost,co se týče tebe kongu ,tak po svém způsobu jsem na tvé straně a to proto,že se držíš evropských kořenů a bráníš je a jeden z hlavních evropských kořenů je tabu pedofilie.
Nenechme si tohle tabu zbořit od nikoho!
PS,otázka ale také zní,zda krom vyhrožování a přízemních urážek jseš také schopen plnohodnotné dizkuze,není-liž pravda?
Pokud ano,můžeš mě vysvětlit,co ti na židech tak vadí?
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Jahoda, 24.12.2010 19:16:17)
Odpovědět
a nic!
Přesně jak jsem předpokládal.
Ostatně co jiného také čekat od nácionálního socialisty,který volá po neonacistické totalitě a odstraňování ideových odpůrců,nebo odpůrců majících jiný jak jeho názor.
S tou svou proti židovskou ideologií zde v Slovanském životním rostoru nepochodíte a to na příč tomu,že drtivé většině obyčejných lidí vadí
protežování cigánů
jejich trestná beztrestnost
hrozba islamizace
chaos a zmatek a zlodějny politiků
tristní ekoomická situace
sociální nejistoty
zvýšená kriminalita
a jsou toho názoru,že
feministky,genderky a buzeranti rozvracejí cíleně tradicionálně -konzervativní hodnoty evropské kultury a snaží se vládnout na ůkor normální většiny.
Navíc máte ještě tu drzost paktovat se s islamisty a kolaborovat s nima !
Nějakou Torou se neohánějte a radši se podívejte vy pokrytci co je psáno v Koranu a zabíjení nevěřících,ale to vám taknějak nevadí!
Že?!
Ty jseš kongu dle mého názoru asi nějaké mladé ucho,které nebylo ani na vojně ,neníliž pravda?
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Jahoda, 24.12.2010 21:20:34)
Odpovědět
a navíc ani nemáš za ušima,protože to bys nevyhrožoval veřejně na internetu smrtí.
Policie má už tvé IP,tak se drž.
Jinak přeji štastné a veselé ,ovšmže.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(tohle bys velebiteli zvrhlíků podepsal ?, 25.12.2010 13:32:35)
Odpovědět
16. Aboda Sarah 37a: “Nežidovská dívka, která je 3 roky stará může být
znásilněna.”
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Dan, 25.12.2010 14:03:49)
Odpovědět
Doufejme že v příštím roce konečně vznikne plnohodnotný Palestinský stát s hl. městem Jeruzalémem a zakončí se tak vraždění lidí na obou stranách.



židovským nomádům už jsem stát vytvořili a ted ho musí křestané dokončil ještě v palestině, oba tyto neschopné a primitivistické národy si zaslouží naši podporu nejenom Izrael, ted nyní a více i Palestina.

Mír blízkému východu !
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Jahoda, 25.12.2010 15:57:57)
Odpovědět
Jedné věci si na islamistech cením a to je upřímnost.A pokud si přejí zničení Izraele,potom tak neříkaji dvojace a myslí to vážně.
A proto žádný mír na BV nikdy nebude.
A až potenciálně skončí s nima,je na řadě Evropa a to tak,že kompletně.
Na čí stranu se pak postavíte vy,židobijci?
Nevím proč,ale pokud mohu být upřímný,také hledám prvotní příčiny a důvody toho,kdo a za jakým ůčelem vyvrací starodávné kořeny Evropy,oslabuje ji tak a nahrává odvěkým nepřátelům .
Dle mého názoru je prvotní příčinou islamizace Evropy arabská ropa a peníze za ní.
Dále je to křestanské vykořenění a cílené ničení evropských kořenů a dokud byla Evropa pevná ve víře,islamista byl hnán svinským krokem přes bojová pole s taseným mečem nad hlavou.
Bohužel nastal čas vykořeněnosti,chaosu a cílených zmnatků ,které,pokud bude Evropa zislamizována vyůstí v občanskou válku balkánského zcénáře.
Pak už bude jedno,kdo to vše zavinil...zda dle vás židé,nebo neomarxisté,nebo prostě někdo..každý půjde po každém a islamisté,kterých se zastáváte vám půjdou s kudlou po krku.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Dan, 25.12.2010 16:41:09)
Odpovědět
Zničením Izraele by pro Evropu neznamenalo vůbec nic.. je to pro nás cizí neevropská kultura, barabrské náboženství příbuzné islámu, čili význam Izraele pro Evropu je ekonomicky, vojensky a politicky nulový, čili žádný.
Přesto protože tu nechceme židy, je naší poviností udržet jejich stát, aby nám tu nerozbíjeli naši anticko-křestanskou civilizaci zvrhlým a´nebezpečným judaismem.

Co se týká bratrů židů, tedy islamistů postoj k nim je zcela stejný, všechny děti Abrahámovi ven z Evropy do svých zemí !!

Nechceme to Halal ale ani Kašrut !


Jinak nevím jak by mohla Evropa podlehnout arabům či obecně islamistům, to je směšně slabá síla, momentálně ty nejfanatičtější z nich hubí NATO v Afgánistánu, v doách středověku když byla evropa slabá a islám silnější se bojovalo přímo u nás doma a to je chyba.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Jahoda, 25.12.2010 16:54:10)
Odpovědět
s Afganistanem naprostý souhlas.
A v tomto bodu amíkům neskutečně fandím..ještě vypoklonkovat toho ušatého muslima z WH a dosadit si tam řízného republikána,konzervativce a jestřába a Amerika bude opět můj faborit.
Ještě jsem se chtěl zeptat Dane,jak by se mělo dosáhnout té etnické čistoty v Evropě a dosáhnout vyhoštění jak žida,tak muslima?:
Tedy nezlobte se na mě,ale to je nereálné a absolutně nemožné.)
I když na druhou stranu,po technické stránce alespoň zde v Česku snadno proveditelné...židů je zde totiž pouhým pás desítek tisíc a muslimů také,není-liž pravda?
A to včetně mé přízně pokřtěné Rabínem,ovšemže.
Ale hlavně,že za všechno můžou..
Anebo si tohle číslo uměle navýšit a označit za žida každého nepohodlného?
I to se totiž svého času dělo..
A co takhle označit za žida vás ,nebo mě a vyhnat nás oba z Evropy ?
Nebojíte se toho?..
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Dan, 25.12.2010 17:44:34)
Odpovědět
Ale já nikdo nehovořil o vyhánění :-)

prostě zde zakázat jejich praktiky, žádné mešity, žádné synagogy, žádný košer, v kriminále bych je cpal primárně vepřovým atd.

Musí zde mít takové podmínky aby odešly sami :-)


Nee, to se opravdu nebojím, mám 13. generační rodokmen a jsem katolík, žid znamená hnus to si jenom odplivnu protože vidím kristovraha jak lže dle davidovi knihy nato má právo, nebo przní dítě, Ashmal mu to dovoluje.

Jestli ty seš žid tipl bych že jo...
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Jahoda, 26.12.2010 7:16:26)
Odpovědět
no jasně,vždyt jsem o tom již psal.
Každý nepohodlný je ihned označen za žida a je s ním zatočeno.
Pokud mohu být upřímný Dane,mě nejsou některé body krajní pravice proti srsti,přesto se mám ale před těmato,za které ty zde více jak zdatně lobuješ na pozoru.
Nevěřím jim a nemusím je a protože tě nemám za hlupáka,jistě se dovtípíš asi proč.
Z jedné totality jsme se v r. 89 dostali a ihned je zde náznak jiné,která volá po etnických čistkách a odsunech a konkrétně při tom na někoho "nepohodlného " ukazuje prstem.
To se vážně tak naivně domníváš,že pokud by se tato gruppa soukmenovců dostala k moci,že by zůstalo pouze u nějakých tebou zmíněných zákazů?
Anebo je zde ještě otázka,jakou ůlohu by jsi tom všem hral ty.?
Docela bych i věřil,že pokud by ti bylo nabídnuto nějaké slušné korýtko v jejich vládě,ihned by jsi ho přijal,není-liž pravda?
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Jahoda, 26.12.2010 11:37:49)
Odpovědět
tedy Dane,někdy mě vážně napadá ,jestli to tvrzení ateistických pohanů o křestanském fašizmu není tak trochu pravda.
Já osobně bych si před nikým neodplivl a to ani před černochem ne!
Ani před cigánem
ani před židem
ani před muslimem
ani před asiatem šikmoočkem
ani před eskymákem
a dokonce bych si neodplivl ani před rákosníkem.
Zato bych si schutí odplivl před
vrahem,
násilníkem,
vyděračem
a prznícím pedofilem
semeno polykajícím buzerantem,který má tu drzost chtít ještě adoptova děti,
před vrahem tisíců nenarozených dětí
a tím,kdo tento baby holokaust podporuje.
Taky bych si s chtí odplivl před
zlodějem,



lupičem
a tunelářem.
Pokud jsi si všiml,nikde neoznačuji nikoho jako viníka pouze na základě jeho původu a rasy!
Chápeš to?
O můj "židovský " původ se nestarej,já jsem po předcích germán jak poleno a příbuzenstvo mého děda z Hamburku sloužilo ve wehrmachtu a bojovalo ve světové válce a tam se o žádného žida nejednalo.
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Jahoda, 26.12.2010 12:39:04)
Odpovědět
aboda Sarah 37 a ...nějak mě to nedá...
To je vážně napsáno někde?
Potom se ale ptám,jestli je to míněno přesně tak,jak je to psáno?
Že jako může být znásilněno 3 leté dítě?
A psal to vůbec žid?
Není to nějaký z kontextu vytržený text?
Nebo to není z kontextu vytržený text?
Má to být snad nějaký návod pro někoho a potom se zákonitě ptám,pro koho,asi?
Pokud totiž ano,ten zvrhlík,který tohle napsal a mínil vážně je pedofilní prasák a zasloužil by sejmout!
Tak toliko k mé nestrannosti...asi sem už vážně nebudu psát...já si nad tím vším meju ruce a vy všichni se zde dle libosti klidně hádejte dál!
Re: Tradiční Církev před II. vatikánským koncilem a moderní pokoncilní "církev". Najdete rozdíly?
(Jahoda, 26.12.2010 19:01:40)
Odpovědět
přesto vše jsem ale přesvědčen,že posuzovat všechny židy podle nějakého talmudu cestou k halacha je hloupost.