reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 24.12.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Diskuse o tom, jaké jsou „podmínky politické stability a prosperity v Evropě", je téma jistě zajímavé, ale spíše již jen teoreticky a akademicky, protože Evropa, jak jsme ji znali - tím míním decentralizovanou, svobodnou, tradiční Evropu založenou antických a křesťanských kořenech západní civilizace, fungující v rámci svobodných politických a ekonomických zřízení - tu už zanedlouho nebude. Pak je otázkou, zda má takováto debata smysl. Na druhou stranu je ale fakt, že naše západní evropská civilizace si určité pojednání zaslouží, protože ve srovnání s civilizacemi ostatními nebyla vůbec špatná.

Jak napsal Roman Joch, „Západ zvítězil ve studené válce, a přesto umírá. Konkrétně, západní civilizace umírá. Její étos se vytrácí ze srdcí a myslí jejích obyvatel. Nebyla zničena silou zbraní, nýbrž zaniká ztrátou loajality vlastních příslušníků. Lidé Západu zapomínají na to, co vlastně západní civilizace byla a představuje. Je možné, že západní civilizaci zbývá již jen několik generací, možná, že již nyní žijí příslušníci její generace poslední." Smrt západu ve své stejnojmenné knize velmi hezky analyzoval také Pat Buchanan.

 

Vymírání souvisí se státem blahobytu a úpadkem křesťanských hodnot

Příčin, proč Evropa postupně degeneruje, je několik, ale lze říci, že upadá ve všech oblastech lidského života. Od ekonomiky, formy vládnutí, občanských svobod po právo a morálku. Tyto jevy spolu navzájem souvisí.

Popíráme svou národní hrdost, svou kulturu, svou civilizační sebedůvěru a svou křesťanskou víru. Starý řád a stará kultura jsou nahrazovány neomarxismem, oikofobií (nenávistí k vlasti), postmodernismem, multikulturalismem, feminismem, homosexualismem, levicovým liberalismem a nepřátelstvím k Západu.

Podle demografických odhadů budou původní obyvatelé Evropy v západoevropských státech zhruba do čtyřiceti let menšinou; většinu budou mít převážně muslimští imigranti. Že to způsobí i civilizačně-politické změny, je nasnadě. Prvky práva šaría již nyní polooficiálně platí například v Británii či Německu. Podle některých čísel bude Nizozemsko muslimským státem již za patnáct let. Geertu Wildersovi přeji úspěch, ale myslím si, že vzestup jeho strany a stran podobného typu je jen labutí písní. Obávám se, že Wilders se díky našim tolerantním muslimským „EU spoluobčanům" nedožije klidného důchodu.

Západní Evropa se státy jako Británie, Francie, Německo, Nizozemsko, Belgie, Španělsko atd. je ztracena a stane se muslimskou. Pokud chceme udržet alespoň teoretickou šanci na záchranu našich zemí v regionu střední a východní Evropy, musíme se oddělit od těchto úpadkových států. Proto je pro nás nebezpečím společná imigrační politika EU a schengenský systém, který je stejně jako euro nástrojem další centralizace. Euro je nástrojem unifikace v oblasti hospodářství a rozpočtu, Schengen v oblasti občanského a trestního práva a vytvoření celoevropské policie.

Stát blahobytu a povinný důchodový systém rozbily tradiční rodinné vazby, kdy rodina byla základní ekonomickou, ale i sociálně-zaopatřovací jednotkou, kdy byli rodiče i děti na sobě v průběhu životních etap navzájem závislí. Nyní převzal tyto funkce mamutí stát a rodinné vazby se rozpadají a rodí se méně a méně dětí, protože každý si myslí, že se o něj postará stát. Ale již dnes je vcelku jasné, že důchodový systém zkolabuje, protože na něj už nebude dostatek financí. A možná, že je to i dobře. Demografická struktura bude mít tvar obrácené pyramidy. Krize rodin potom obecně vede k úpadku autority rodičů, učitelů, nárůstu dětské kriminality, ale i kriminality dospělých.

Samozřejmě to souvisí i s úpadkem křesťanství a jeho hodnot, které byly vždy oporou stabilní společnosti založené na zdravých, početných a na státu nezávislých rodinách. Problémem je, že staré tradiční hodnoty rozleptala neomarxistická kulturní revoluce. De facto již zvítězila.

Její exponenti ovládají politické i kulturní instituce národních států i EU a Západ umírá duševně i fyzicky. Pro lidi je pohodlnější vést hédonický život zajišťovaný sociálním státem a užívat si sexuální volnosti bez závazků vůči manželskému partnerovi a dětem. Díky legálnosti potratů, kterou prosadila na komunistickém východě marxistická a na západě neomarxistická levice, je třetina dětí vražděna v dělohách svých matek.

Michal Semín napsal, že „předpokladem společenské obrody v křesťanském duchu je křesťansky smýšlející a žijící obyvatelstvo, přičemž víra je žita bez donucení státními úřady". Takové obyvatelstvo bohužel nemáme. Dalším problémem je, že mnoho takzvaných „křesťanských" či „konzervativních" politiků je kolaboranty či „appeasery" vůči neomarxistické revoluci. To bohužel platí i o některých modernistických představitelích církve. Církev se po druhém vatikánském koncilu otevřela natolik, že do ní pronikly levičácké infekce relativismu, teorie osvobození, „tolerance" (líbání Koránu), důsledkem čehož jsou mimochodem i její skandály s pedofilními knězi.

Souhlasím s Romanem Jochem, který míní, že Evropa bude buď křesťanská, nebo žádná: „Takže politika bude buď křesťanská, anebo žádná polis nebude. Bude jen umma. Což by byl konec Evropy, jak ji 2500 let (od Marathonu a Salaminy) známe."

 

Omezený konstituční národní stát jako ideální prostor pro zastupitelskou vládu

Pokud jde o státní uspořádání, jsme členy nedemokratického Evropského svazu socialistických republik, který likviduje demokracii, suverenitu a ekonomiky evropských států a navíc k nám exportuje ideologie marxismu-evropeismu a neomarxismu. Evropská unie se přetváří díky sociálně-inženýrským prostředkům v socialistický, umělý, postmoderní evropský superstát. Demokracie nemůže fungovat bez svého dému (lidu) a vlastenectví; evropský démos a evropské vlastenectví neexistují. Demokracie může fungovat jen na úrovni národních států. Jejich autorita a stabilita je ale rozleptávána Unií a přílivem nepřizpůsobivých imigrantů, jak o tom píše Roger Scruton.

Vicekancléř prezidenta Petr Hájek hezky napsal, že „vlastenectví je základní důvěra v kořeny společnosti, ve které jsem se narodil a jejíž kulturu, jejíž historii a jejíž špatné i dobré věci nesu v sobě jako jeden člen velké rodiny, kterou je národ. Vlastenectví je v podstatě totéž, co je loajalita k rodině. Je to jenom větší rodina, je trochu jinak organizovaná. Jako má člověk mnohé výhrady k tomu, co dělá třeba jeho teta, tak když je tetě špatně, tak za ní jedu a starám se o ni a všechno jde stranou."

Pokud někdo hájí národní suverenitu a chce omezit imigraci (či vyžaduje asimilaci imigrantů), je označován za pravicového extremistu a mnohdy je i kriminalizován. Politická korektnost pak vede k autocenzuře, ale mnohdy i ke státem vynucované cenzuře a omezování svobody slova.

V současnosti nám bruselští soudruzi diktují již více než osmdesát procent naší národní legislativy. Europoslanec Ivo Strejček uvedl, že jen vloni vyprodukovaly unijní instituce celkem 2 370 právních aktů. V unii existuje 31 tisíc právních předpisů platných pro všechny členské státy. Možná bychom mohli dát do našich národních parlamentů cvičené opice. Ty by také uměly zvedat ruce pro povinnou implementaci směrnic EU a možná by to vyšlo i levněji.

Čili pokud by chtěla nějaká opravdu pravicová vláda dělat nějaké opravdu pravicové reformy, musela by zařídit, aby země vystoupila z Evropské unie. Nevěřím tomu, že nějaký opravdu pravicově smýšlející člověk ještě věří tomu, že lze EU reformovat.

Že projekt evropské integrace je od svého začátku jeden velký podvod a jeden velký protidemokratický puč, hezky například ukazuje kniha Christophera Bookera a Richarda Northe Skryté dějiny evropské integrace. O nacistických kořenech EU zase hezky napsal John Laughland. Lisabonská smlouva je rovněž podvodem, jak dokazuje dopis Angely Merkelové hlavám členských států z doby německého předsednictví, ve kterém se Merkelová ptá, zda je možné zachovat euroústavu tím, že se dokument pouze přejmenuje a formálně se provede novelizace dosavadních smluv.

Pokud hovořím o demokracii, může dlouhodobě fungovat pouze jako ústavou pevně omezená zastupitelská vláda. Po mém soudu by mělo být i ústavně zakotveno, jaké může existovat nejvyšší zdanění (například, že přímá daň nesmí být vyšší než 20 procent, stát nesmí vybrat více než 30 procent HDP atd.) a měla by být zakotvena i rovná daň. Rovněž by měl být obnoven volební cenzus a volební kurie, aby ti, kteří přispívají státu méně peněz, nemohli využívat svého rovného hlasovacího práva například k progresivnímu zdanění a vyvlastňování těch bohatších. Souhlasím s americkým libertariánem Hansem Hermannem Hoppem či Petrem Hájkem, že zavedení všeobecného rovného hlasovacího práva bylo počátkem konce demokracie.

Václav Klaus má naprostou pravdu v tom, že „přehlédnutelná, dohlédnutelná, ,dotknutelná', a proto elementárně kontrolovatelná parlamentní demokracie začíná být - a já se smutkem říkám, že více a více bude - vystřídávána úplně jiným rozhodováním, které s demokracií nebude mít nic společného (...) Globální vládnutí (rodící se světová vláda) začalo na první pohled nevinnou a jen málo lidí tehdy i dnes zlobící přesmyčkou (která samozřejmě byla záměrem), kdy se po II. světové válce do dokumentů OSN dostal termín lidská práva (místo do té doby s demokratickou společností spojenými právy občanskými). Z toho už byl jen krůček k univerzálnímu kategorickému humanrightismu, který se v průběhu posledního půlstoletí stal jedním z nebezpečných ,ismů' současnosti. Vypadá to, že ovládne zítřek. Bude znamenat potlačování států (jako je tomu dnes v EU), bude znamenat oslabování občanských práv a vůbec principu občanství. Bude znamenat postdemokracii, která je - a já se to nebojím říci - nedemokracií (...) Bude se tím posilovat i dosavadní tendence podřídit každý lidský čin legislativní kontrole (anglicky se hezky říká ,to legislate us'), na každou maličkost vytvořit zákon, nepřetržitě nás monitorovat a regulovat. Tím se dále bude zmenšovat prostor naší svobody, což bude znamenat i dramatické snížení pocitu osobní zodpovědnosti, a tím i lidského spoléhání se na sebe sama. Bude se tím rozvíjet ,pečovatelský' charakter státu a bude zesilováno i sociální inženýrství (...) nečekám někým zorganizovanou revoluci, ale předpokládám pokračování dnešních, podle mého vidění věcí evidentně jednoznačných a jednosměrných tendencí pohybu od demokracie k nějaké nové formě nedemokracie, ne-li totality."

Evropská politická hyperkorektnost omezuje svobodu slova, a pokud někdo kritizuje například totalitní islám, hrozí mu kriminál jako Geertu Wildersovi. Nebo v případě kritiky homosexuálů vyhazov z Evropské komise jako Roccovi Buttiglionemu. Ale díky eurozatykačům, europolům, eurojustům, které jako Velký bratr bdí nad „občany EU", bude ještě hůř. Omezování občanských svobod ve jménu nesmyslů s lidskými právy se bude rozmáhat. Stačí už jen sexuálně perverzní obtěžování cestujících na letištích formou body skenerů.

 

Centrálně řízená ekonomika Evropského svazu

Evropa v minulosti vždy prosperovala, protože byla decentralizovaná. Existovala zde volná soutěž politických, právních i daňových systémů a konkurence v tomto smyslu přinášela své ovoce. Evropa byla po dlouhou dobu na špici světového vývoje, pokud jde o ekonomický rozvoj i občanské svobody. Centralizovaný unifikovaný stát s centrálně řízeným hospodářstvím, ke kterému Evropská unie spěje, nikdy prosperitu nepřinesl.

Nelze než souhlasit s prezidentem Klausem, že „život v reálném socialismu rozhodně nebyl svobodný ve standardním smyslu slova (především v politické a hospodářské oblasti), ale pro většinu lidí byl - zvláště v posledních patnácti letech své existence - docela přijatelný. Rozhodně nešlo o ,komunistické peklo'. Spíše o socialistický společenský model, k němuž, v jisté historické dobové modifikaci, dnes opět postupně směřujeme v Evropské unii."

Je až tragikomické, že v době, kdy krachuje Řecko a Irsko, patrně zanedlouho následované Španělskem, Portugalskem, Itálií, a v době, kdy asijským státům roste HDP mnohdy o 10 procent (a státům EU s bídou o jedno procento), mudrcové z Bruselu řeší, zda se bude na úrovni EU regulovat chov psů, zda zavedeme černobílé obaly cigaret (které ve svém důsledku umožní jednodušší falšování obalů a nelegální výrobu cigaret), zda zavedeme padesátiprocentní kvóty pro ženy ve vedení firem, zda není lepší namísto HDP měřit pocity lidského štěstí a environmentální spokojenosti, zda splníme kvóty na snížení CO2 kvůli nesmyslnému boji s přirozenou změnou klimatu (a tím potopíme evropské firmy v souboji s asijskou konkurencí), zda jako lidské právo EU zakotvíme nárok na vlastnictví bankovního účtu a úvěru i pro ilegální imigranty, zda splníme kvóty na obnovitelné zdroje včetně fotovoltaiky, šílených větrníků a odporných žlutých biopaliv či zda zamezíme „diskriminaci" homosexuálů, Cikánů a imigrantů. A to tu bandu bruselských parazitů, kteří vymýšlí takové nesmysly, ze svých daní ještě bohatě platíme. Vždy, když slyším „Evropská komise", vzpomenu si na desku jedné známé české punkové kapely s názvem Soubor kreténů.

Euro se ukázalo jako naprostý ekonomický nonsens. Jde o politický projekt a nástroj k centralizaci Evropy a vytvoření superstátu. Souhlasím s prezidentem Klausem, že v případě ztrátovosti eura nejde jen o finanční pomoc nezodpovědným státům, ale neskonale větší náklady tkví v tom, že euro dusí růst HDP členů i nečlenů eurozóny. Klaus také řekl hezkou příhodu z nedávného summitu EU - Asie. Evropští státníci zde plakali, jak je hrozná ta světová krize, načež reagoval indický viceprezident: „Jaká krize? Jaká světová krize? Krizi máte vy. My ji nemáme. Naše HDP vloni rostlo o osm procent." Díky EU nedoženeme a nepředeženeme USA, ale spíše doženeme Afriku. A i ta nás, pokud to takhle půjde dál, v HDP možná předežene. Až dojdou peníze na bailouty pro „prasácké" země (tzv. PIGS countries - Portugal, Ireland, Greece, Spain, pozn. red.), tak se Evropská centrální banka kvantitativně uvolní a jako Fed si natiskne ničím nekryté papírky, kterým se říká peníze. Dokud se nevrátíme ke zlatému standardu nebo obecně komoditním penězům (státovkám i bankovkám), jak to navrhuje rakouská ekonomická škola, stát a Unie nás budou stále okrádat formou inflace a vypouštění nových papírků do oběhu.

 

Jak z toho ven

Pokud odpovím jednoduše na položenou otázku, pak podmínkou stability a prosperity Evropy je společenství suverénních národních států, které spolu dobrovolně spolupracují a obchodují, v rámci NATO si garantují vzájemně svou bezpečnost, vrátí se k tradičním hodnotám a odbourají welfare state. EU se v něco takového transformovat nemůže.

Proto se domnívám, že dlouhodobě nejlepším způsobem, jak zachránit naši suverenitu, naši zastupitelskou ústavní formu vlády a naši západní identitu před hrozbou islámu, je opustit EU a mezi Německem a Ruskem ustavit vlastní organizaci svobodných suverénních národních států středovýchodní Evropy, v níž každý stát bude jednat na základě svého suverénního a nezávislého charakteru. Jednalo by se o obrannou alianci a zónu volného obchodu.

V krátkodobém horizontu lze také opustit EU, zůstat členem Evropského hospodářského prostoru, abychom zachovali volný obchod se státy EU, a vstoupit do EFTA, jak to navrhl a hezky popsal ve své knize Jak vystoupit z EU Petr Mach (a utvořit zde ostrov svobodného podnikání a nízkých daní). Ale třeba se Evropská unie rozpadne dříve, než bychom sami čekali.

Stejně tak bychom měli vystoupit z OSN a dalších nepotřebných organizací. Rovněž nelze než souhlasit s prezidentem Klausem, že by se Česká republika měla exportně orientovat více na asijské a africké trhy, aby nebyla závislá na degenerující západní Evropě.

Abychom obnovili náš populační růst coby nezbytnou podmínku pro udržení západní identity i západního typu svobod, musíme opustit radikální neomarxistické i ekologistické ideologie, obnovit funkci tradiční rodiny jako základní ekonomické a sociální jednotky nezávislé na státu, opustit socialistický stát blahobytu, opustit masovou imigraci a multikulturalismus a obnovit morální hodnoty naší západní (nikoli však postzápadní) civilizace.

Toto vše by však znamenalo provést radikální změnu současné politiky a společnosti. A na to bude mít někdo odvahu možná až v době, kdy už bude bohužel pozdě.

Autor je šéfredaktorem projektu EUportal.cz.



Text byl publikován v rámci projektu Sympozium CDK. Přečtěte si i další příspěvky k tématu Podmínky politické stability a prosperity v Evropě.

 

Revue Politika 12/2010

reklama
10651 čtenářů | 131 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(václav, 24.12.2010 7:24:54)
Odpovědět
Dobrý den pane Petříku. Bohužel, vypadá to, že máte pravdu, vidím to také tak nějak podobně. Ale Otázka je co s tím. A tam tedy nevidím východisko. Stačí si přečíst ten článek o "Čínské pomoci zadluženým evropským státům". VBnučka teď odevzdávala diplomku na téma Ekonomika Afriky a Čínská lidová republika. Hrůza. Číňané mají skoupenou polovinu afrického průmyslu - pochopitelně tu lepší. A u nás to bude za chvilku totéž. Už kupují řecké loděnice, ostrovy a cestovky. Takže nashle v Číně. To že Obama devalvoval dolar to klidně číňané přežijí. Oni mají ten průmysl. I v USA. Nashle.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Jeeves, 24.12.2010 9:03:36)
Odpovědět
Jo, Evropa (a USA)jenom "dojíždí" na vlastní nenažranost. Kdopak jim pomohl dostat se na koně? Co byla byla Čína bez investic, nakupování jejich šuntu, vzdělávání jejich studentů, přesouvání výroby k nim, bez know how z Evropy a USA? Chudý zemědělský stát, kde občan musí žrát všechno co leze, jenom aby nechcípnul hlady.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Brabec, 24.12.2010 10:18:43)
Odpovědět
O Číně víte houby. Číňané se nikdy neměli tak,jako se mají nyní (najedí se, obléknou se a nyní mají heslo: abychom všichni bydleli). Říše středu roste do globální velmoci, která tady ještě nebyla ! A zaslouženě - a pozor: Číňané jsou spokojeni a hrdi. Jeďte do Číny a udělejte si vlastní názor a pak se s námi o něj podělte.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Rah Zaab al Goldenstein, 24.12.2010 12:02:36)
Odpovědět
Aha, tak to je opravdu globální supervelmoc, jak už všichni mají rubášku i placky k jídlu, a co budou až bude mít i každý svoji unimobunku a mopeda ?
No přeci supervelmoc.. jak logické že ehm.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Kalous, 25.12.2010 20:02:50)
Odpovědět
Jsi b.bý Goldsteine. Zrovna nyní Čína koupila švédskou automobilku VOLVO a ze ztrátové firmy se VOLVO stává zase zisková firma. A z placek uplácali kosmonauty a kosmické lodi.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 26.12.2010 17:09:24)
Odpovědět
Ano, se zpožděním 40-60 roků za USA Ruskem a Evropou čína uplácala Takjkonauty a rakety a družice :-)
Co se týká VOLVo, tak to nemělo už 7 roků zisk a před koupí vykazovalo 1,5 miliardy dolarů ztrátu, nikdo ho nechtěl, protože je nekonkurenceschopné zejména němcům.

čína kupuje ze západu opdad co nikde nechce ztrátové projekty a je vděčná z aznačku, sama totiž není schopna žádnou svoji značku prodat :-)
Španělská vesnička po devíti letech znovu zavedla peseta
(richard, 6.3.2011 18:17:23)
Odpovědět
Španělská vesnička po devíti letech znovu zavedla peseta
6. března 2011 13:57
Malá rybářská vesnice Mugardos na severu Španělska se rozhodla, že znovu zavede peseta. Vzkříšením měny, jíž před devíti lety nahradilo euro, chce obec hodit záchranné lano místním obchodníkům, které zasáhla finanční krize.
Španělská peseta vystřídalo euro v lednu 2002 (ilustrační snímek)
Španělská peseta vystřídalo euro v lednu 2002 (ilustrační snímek) foto: Profimedia.cz

K odvážnému experimentu byli podle BBC podnikatelé z Mugardosu nejdříve skeptičtí. Nyní si ale mnou ruce. Pesetem a také eurem lze v galicijské vesnici platit ve více než 60 obchodech.

Lidé, kteří našli starou měnu zašantročenou ve štrozoku a chtějí se jí zbavit, se do obchůdků jenom hrnou. Tento týden například do krámku s elektronikou zavítal muž, který z kapsy vytáhl 10 tisíc peset.

Staré bankovky prý našel doma náhodou a netušil, co s nimi má dělat. Teď je šťastným majitelem nového toustru. Do Mugardosu jezdí lidé z celého Španělska, ale také cizinci, kteří na začátku roku 2002 propásli tříměsíční lhůtu, kdy peseta měnila každá banka.
Polovina peset se už do Španělska nikdy nevrátí

Místní jsou šťastní, že našli recept na finanční krizi a zřejmě se nemusí strachovat, že by jejich zdroj příjmů jen tak vyschnul. Podle španělské Národní banky, kde je stále možné peseta vyměnit za eura, je stále v oběhu stará měna za 1,7 miliardy euro.

Národní banka ale upozorňuje, že téměř polovina chybějících peset už se do země nikdy nevrátí. Odcestovala totiž v peněženkách turistů.

Ať už jsou zbylé miliony ve starých mincích a bankovkách zmuchlané v letitých kabátech, zapadlé v gaučích nebo pečlivé zaarchivované u sběratelů, Mugardosští doufají, že se jednou dostanou do jejich vesnice

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/spanelska-vesnicka-po-deviti-letech-znovu-zavedla-peseta-pz4-/zahranicni.asp?c=A110306_132630_zahranicni_stf
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(felix.julec, 26.12.2010 8:41:51)
Odpovědět
Co:Goldstein.....Kdysi nám v TV vždycky ukazovali číňany jak po kolena v blátě se slaměným kloboukem na hlavě sázejí rýži a tím nám media prezentovala Čínu..Už je tomu asi 40 let nazpět co jsem někde,nevím už kde,četl:"nechte čínu spát,až se probudí svět bude žasnout".No a už je to tady.A vůbec asiati v ČR.Nepodceňovat.Projevují se jako velmi schopní na rozdíl od velkohubých amerických spekulantů v zádech s penězmi různých vychytralých bank,které nám podle své nenažrané libosti zvedají žlab jen aby sami lízali smetanu.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Šoumen, 20.11.2011 17:33:01)
Odpovědět
Číňané, tedy vlastně emigranti, postavili železnice v USA. Nemít je tam, tak by ti lenoši jezdili jenom na koních a měli jenom Ponny-Expres.
Číňané jsou velice pracovití lidé a stačí jim k přežití celého dne velice málo, nudlová polévka, nebo hrst rýže a kousek ryby. Proto se celkem dobře dostávají na špici. Naše evropská i americká civilizace je již rozežraná a přežraná, takže se pomaloučku propadáme skoro až na dno. Černoch, nebo mulat, americkým prezidentem se nevyvedl, třeba ho ještě jedno období zvolí, je to takový americký trend. Ale při dalších volbách už budou opatrnější a prozřetelně zvolí nějakého čínského starousedlíka, aby se mohli opět honosit s tím multi-kulti. A čínský průmysl v Americe mu i tu volební kampaň zaplatí.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Jeeves, 24.12.2010 23:15:23)
Odpovědět
Chodíte si pro rozumy na Čínské velvyslanectví? Mně stačí svědectví lidí, kteří tuhle drsnou diktaturu navštívili. Myslím, že byste v té zemi, plné šťastných lidí, vydržel maximálně týden, a ještě dlouho byste se z té nádhery vzpamatovával.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Brabec, 25.12.2010 13:06:14)
Odpovědět
V Číně jsem byl a proto vím o čem mluvím. Když nechápete realitu, je to Vaše chyba, nikoliv chyba té reality !
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Jeeves, 26.12.2010 8:17:53)
Odpovědět
Ono to bude stejné, jako když kdysi jezdili intelektuálové na návštěvy SSSR. Také byli nadšeni. Ale copak z toho Sovětského svazu tam viděli? Potěmkinovy vesnice! Copak jste viděl Vy z té Číny? Projel ste si venkov? Dostal ste se všude bez "průvodce"? Ani se neptám, zda Jste mluvil s obyčejnými lidmi. Pravdu by ste se stejně nedozvěděl, takového "žalobníčka" by to totiž přišlo pěkně draho! Nejspíš by ho to stálo život. Pěkně do kriminálu a sedřít k smrti. Jděte do háje s takovou nádherou.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Kalous, 26.12.2010 9:35:58)
Odpovědět
Jeevesi, ten vesnický Číňánek nehýbe světem, ale celá Čína začíná. Sami máme chudáky, nezaměstnané a bezdomovce a je nás 100x méně, což teprve kdybychom se měli postarat o miliardu lidí většinou se nedávno nacházejících ve středověku. Podívej se na Indii, Latinskou Ameriku, Afriku a jinam.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 26.12.2010 14:43:14)
Odpovědět
Kalousi v číně je 5% inflace a nejvíce zdražuje jídlo, já tam byl mnohokrát a můžu ti říct, že sice mají plné kšefty elektroniky a hraček, ale nemají žrádlo, v cenrru Bejjingu jsou potravní lístky, jídlo je na příděl mimo drahé restaurace aby zbylo pro turisty, a jídlo také prudce zdražuje, čína se neuživí, je už tedka závislá na Austrálii !!

Jak to může být někdy nějaká super velmic když nebude mít žrádlo pro lidi, benzin teče ze země ale jídlo se musí urodit !!

První velká neuroda a ona přijde čínu zabije.
Re:...já tam byl mnohokrát...
(DoLittle, 25.9.2011 20:15:27)
Odpovědět
co vy všechno stihnete, to je obdivuhodné
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Ida, 26.12.2010 16:17:19)
Odpovědět
Přesně vystiženo! To z čeho jsme v případě Číny uvitržení, je záležitost horních ne 10tis.. ale milionu čínanů, kteří se mají dobře. Malýý zlomek k celkové jejich populaci.
To, že kupují kde které koncerny ve světě na úkor většiny lida, ve své přelidněné zemi a ještě ve jménu jakéhosi reformního socialismu pro pár vyvolených z nich supervelmoc nedělá.
To se jim to buduje pod hrozbou trestu smrti, padělky a kopie jsou synonymem Číny. Už i ten Náš unikátní Petroff, tam mají registrovaný pod svým jménem... Mnozí to nejen tolerují, ale ještě jim tleskají.
Vzali si a pošlapali TIBET, vzali si Petroff a berou si pořád dál a víc. Evidentně to nevadí evropským vládám, ani lidem při nakupování šuntů, jsou přece Vánoce a je třeba mít pod jedlí z chiny přehršel dárků, levných, co na tom, že za pár měsíců nebudou k použití, vyhodíme je a koupíme další.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(ida, 26.12.2010 16:24:38)
Odpovědět
Oml. za "uvytržení" s i.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(modřín, 26.9.2011 16:07:39)
Odpovědět
V Číně je momentálně 300 milionů bohatých a to i na americké poměry, čili bezmála tolik, kolik je američanů. Avšak zdaleka není každý američan bohatý.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Šoumen, 20.11.2011 17:35:56)
Odpovědět
Protože jsme rozežraní, a věčně se nám něco nelíbí.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Alberto Kvěch, 26.12.2010 12:40:56)
Odpovědět
Máte pravdu Brabče.Evropané nedávají Číně vážnost kterou si zaslouží, ALE DĚLÁME CHYBU.V posledních pěti letech skoupili v Evropě desítky podniků a postupně bude Číně zadlužený celý svět.Nás je deset milionů, t.j. zanedbatelné v porovnání s Čínou,na jejich poměry, tak asi jako chyba v počtech obyvatel.Rostou,jedou kosmickou rychlostí,(my se utápíme politikářským handrkováním) ale to co činí je jen předvoj toho co v nejbližší době čeká svět a hlavně Evropu-další krize,ČÍNA ZAPLAVÍ VÝROBKY CELÝ SVĚT A PRO SOUČASNĚ VYSPĚLÝ SVĚT SE BUDE PROSTOR TRHU STÁLE ZMENŠOVAT.Pak bude následovat další fáze rozpínavosti mírovou cestou,úsilí o prostor vlivu - výjezd lidí,šíření kultury,šíření vlivu.Nebude místo kam nevstoupí ČÍŇAN s patřičným vlivem, bude působit a vliv bude stupňovat.Obsadí nemalou část bankovního systému a vytvoří nový vlastní světový bankovní systém, zaujme ve významných podnicích vedoucí postavení... Dnes si hrajeme na pitomce,díky našim politikářům se rozdělujeme na eurohujery a euroskeptiky,vymýšlíme si příběhy o obsazování EU Německem,o likvidaci národních států,zahazování suverenity atd.Amíci si zničili dvojčata, po zrušení východního paktu si uměle vytvořili nového světového nepřítele, aby bylo proti komu bojovat a vše co s tím souvisí,výroba zbraní, roztočení peněz ale krizi neoddálili. Vše špatně-budeme se divit,bota černých hlav za pár let nevykročí, ale vyběhne tempem, že budeme jen nechápajíc zírat s otevřenou hubou co se děje a budeme vzpomínat na krásné dobré časy dobrého sousedského přátelství s Německem a dalšími státy EU.Já se toho dožiji,vše jde ještě rychleji než jsem třeba tvrdil před pěti lety.Dnes v té hmatatelné realitě už žijeme.Číňané nejsou žádní hlupáci, aby neudělali to co píši.Dveře do světa si dávno otevřeli, tak proč by nevstoupili.Něco svět ale může potěšit,mají hezké ženy, když jsou hezké, jsou hezké skutečně.Hezké svátky přeje Kvěch.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Ragga, 26.12.2010 16:37:22)
Odpovědět
CHINĚ ŽÁDNOU VÁŽNOST, UŽ PRO UŠLAPÁVÁNÍ PRÁV V TIBETU, PRO UŠLEPÁVÁNÍ PRÁV VLASTNÍCH LIDÍ.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Stilet, 24.12.2010 17:24:37)
Odpovědět
Nikoliv na svou nenažranost, ale na svou blbost a převelké mnhožství trubcu, na jejích nesčatná stáda která produkují Fakulty Tak zv. Humanitních a společenských "věd" a ekonomy. Kdyby všichni ti kteří vybudovali průmysl v devatenáctém stoleti znali idiotské teorie vysoce vzdělaných ekonomu, tak by ten průmysl nemohl ani vzniknout. Salazar byl rovněž vysoce vzdělaný a výborný ekonom teoretik a z Portugalska dokázal udělat nejchudší stát v Europě.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(pavjan, 24.12.2010 20:34:32)
Odpovědět
Na tom je velkej kus pravdy.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Plašmuška, 25.12.2010 8:30:37)
Odpovědět
Tentokrát ano Stilete, málo slov ale všechna podepisuji
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Kalous, 24.12.2010 18:15:36)
Odpovědět
Jeeves - nějak jste několiák let úplně mimo. Čína má sama přebytky investic - investuje po celém světě, kupuje firmy v USA, investuje u nás (i v solárních elektrárnách - jak kompletních tak v dodávkách levných panelů - neboť má vzácné kova potřebné pro jejich činnost, investuje do těžby nafty v Africe..) Co takhle čínští kosmounauti, družice ...
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Jeeves, 24.12.2010 23:03:51)
Odpovědět
Ale Kalousi, než mne začnete sekýrovat, zkuste porozumět tomu, co jsem napsal. Vy mi popisujete současný stav, já píšu o příčinach čínského vzestupu, kdy Evropa a USA v nekonečné touze po vyšších ziscích krátkozrace oživili Golema.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Kalous, 25.12.2010 17:49:14)
Odpovědět
No ten vztah Čína versus Evropa a USA je oboustranný - Západ sice urychluje rozvoj Číny, ale kdyby to tak nebylo - Čína se obrátí na Rusko, Asii, J. Ameriku či Afriku. Zase tak životně závislá na Západ není. Takže bych řekl, že pravdy máte tak půl.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 25.12.2010 22:33:53)
Odpovědět
50% čínských podniků je státních a 50% zhruba jsou západní joint venture s účastí či bez učasti čínských vlastníků.

Ta polovina se západním kapitálem a technologiemi však vyprodukuje 3x tolik kapitálu co ta čínská polovina :-)


zase ses tu zesměšnil, neexistuje mimo západu nikdo kdy by takto dokázal nakopnout čínu, žádné Rusko nebo JA neřku Afriku nemá technologie ani kapitál k tomu potřebný.

čína ač obr jest stále trpaslíkem v technologijích, kvalitě, swchopnosti konkurovat západním výrobkům a hl. životní urovni lidí.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Kalous, 26.12.2010 9:39:37)
Odpovědět
To je toho, ekonomický odborníku! Také 60% našeho průmyslu jsou zahraniční investice a montovny, nejvíce německé (z celkového průmyslu 40%). Také jsme rozvojová země s nízkou životní úrovní (kromě tebe, my ostatní nemáme na šampaňská za 6 tisíc).
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 26.12.2010 14:39:54)
Odpovědět
to máš pravdu a to hl. díky Klausovi ten nás zbídačil !

Ale pořád tu máme 8x vyšší mzdu než v číně :-)
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Kalous, 25.9.2011 21:48:00)
Odpovědět
Bývalo - už je průměrná mzda v Číně asi poloviční než u nás.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Miko, 24.12.2010 11:37:56)
Odpovědět
To ovšem skupují ten největší šunt co nikdo ze západu nechce a investují co těch nejpovlovějších dluhopisů v Evropě..

platí dluhy za řecko výměnou za jejich přístavy a nádraží doufajíce, že přez úplatné řeky dostanou snadněji di EU více svých dreků.

Nedemonizujte čínu, ano je velká, ale GDP na urovni Běloruska, obdivuje někdo z vás Bělorusko ne a proč tedy čínu ??
Jak je něco balšoje čech se hned podělá do čínského textilu !

Já obdivuju Jižní Koreu, to je země !!
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Frank, 24.12.2010 12:55:09)
Odpovědět
Vy si myslíte že Čína má GDP na úrovni Běloruska? Vy jste dobrý mimoň. Svými názory připomínáte ony nynější fanatické antikomunisty na baterky(většinou bývalé přisluhovače komunistů a svazáky) kteří vlastně Číně ten totalitární kapitalismo-komunismus závidí a sní o tom že zničí Evropské státy a vyrobí zde skrze EUsojuz také takovou "Čínu"
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(obcan1, 24.12.2010 17:09:23)
Odpovědět
Nominalni GDP p.c. Ciny je dokonce jeste podstatne pod urovni Beloruska.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 24.12.2010 18:47:49)
Odpovědět
průměrnou hrubou mzdu 3800kč může paně číně zvidět v česku jedině žebrák, a i ten když je šikovný dostane vyšší dávku, nežli miliarda otroků, co dřou 12 h 7 dní v týdnu !

Proberte se ze sna.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Ida, 26.12.2010 17:24:44)
Odpovědět
No konečně Dane, pravdu máš, já musím dodat, že v Pekingu je natisíc salonů pro psy, takže už spousta čínanů psy negriluje, a investuje do psa okolo 5tis. měsíčně. Na jídlo, hračky a výlety za město. Je to tam asi tak in, jako když si my vyrazíme na golf. :-)))))))))
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 27.12.2010 12:20:08)
Odpovědět
Když já komunikoval před 2 lety obchodně s číňany, divili se že u nás má každý svůj dům a byt a nechápali proč chovám psa když ho nejím, ale pomalu se to tam dostává na jin. úrove'n, řekl bych že jsopu na úrovni západu kolem 2. světové války.
Re: ..."Když já komunikoval před 2 lety obchodně s číňany"...
(DoLittle, 25.9.2011 20:19:54)
Odpovědět
:D


...a doufám, že jste jim vysvětlil, že pejska jste si choval "na potom"
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Kalous, 25.9.2011 15:24:21)
Odpovědět
Jo Dane, to bylo před 3-4 roky. Od té doby je to je již 15 tisíc (mám to od člověk, který má v Číně bratra).
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Plašmuška, 25.12.2010 8:07:56)
Odpovědět
Všichni se ptáme co s tím, co dál? Ten proces decentralizace Evropy musí začít zdola, od nejnižššího článku, kterým je občan. Dokud budou všichni jen bědovat, ale dále volit strany, které to věchno dopustily a aktivně se na tom podílely,nedostaneme se dál a dále se budeme propadat do bědování, dokud nám to ještě bruselští dovolí. Osud Evropy je na jednom každém z nás. Bědování nepomůže a ohlížení se na jiné také ne, ono je totiž jiné být občanem Německa, Francie, kteří do nedávna měli z Eu výhody. Záleží na politické zralosti a vědomí občanů ČR, záleží zda ještě ZCELA neresignovali na svou vlast a stát. V ČR není dostečně silná strana, který by reprezentovala obavy velké části občanů ze současnou euro situaci? Budou naše děti a vnoučata zpívat a ptát se těskně s otázníkem na konci Kde domov ?? Kdo jiný než my, budem čekat dva roky na šedého vlka?
V tomto vánočním čase Gloria in exelsis deo, pokoj lidem dobré vůle!
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Fiter, 25.9.2011 17:43:05)
Odpovědět
I když bychom to odnesli i my,tak jediná naděje je redukce obyvatel planety.Jsme přemnožení díky nekvalitnímu homo sapiens.Přesně jak uvádí autor.I kdyby se do Evropy nedostal ani jeden imigrant tak při jejich rozmnožovacích schopnostech jich bude brzo většina.Každý dementní muslim si nafláká kupu stejně dementních parchantů a hostitelská země je musí živit.Přitom by stačilo:udělal jsi si pět osm deset dětiček tak se starej od státu ani koruna.Ono by je to šoustání bez ochrany rychle přešlo.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Pavel Laskavec, 24.12.2010 8:55:40)
Odpovědět
Ano. Tak to je. Ale pořád si myslím, že je naděje. Ještě pořád je v našich zákonech trestné jen nepřiznání daně, nikoli však její zaplacení. Co tak odevzdat daňová přiznání a nezaplatit, dokud...
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(felix.julec, 24.12.2010 9:15:32)
Odpovědět
Zajímavé čtení.Nestrašte ale lidi.Mikuláše s čertem bylo už před 3.týdny.Tak zase až za rok.Všeliací filozofové se chtějí taky živit, tak vypouštějí za honorář své duševní výrony.Všem podobným přeji v tento vánoční čas,aby se ohlédli za končícím rokem zhodnotili co se jim povedlo a co v r.2011 udělat líp.Přeji hezké Vánoce a zdraví v příštím roce.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Ivana, 24.12.2010 9:45:27)
Odpovědět
Takže omezením práva hlasovat chudým, tedy i důchodcům, kteří již nepřispívají státu by byla demokracie (vláda lidu)? Bohatí a vlivní si nadále budou dělat zákony aby se to hodilo jenom jim?
Tato část článku mě znechutila.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Fiter, 24.12.2010 10:04:47)
Odpovědět
Nepřekrucujte to.O důchodcích nebylo ani slůvko.Koho asi budou volit ti co mají věčně nataženou ruku se slovy státe dej.Kolik je tady voličů co bez skrupulí a s pomocí ČSSD a komunistů prožerou kdejaký přebytek a nebo půjčky a je jim jedno co bude potom.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Myší kožíšek, 25.12.2010 8:28:45)
Odpovědět
Fitere, ti co mají jen nataženou ruku jdou volit jen tehdy, když jim někdo zaplatí, tvrdím , že je třeba povýšit takové jednání v zákonu o korupcí a uplácení. Jinak tito lidé k volbám nechodí. Stát potřebuje kromě těch bohatých i ty chudé, všichni bohatí nemohou být a Z ČEHO BY TI BOHATÍ byli bohatí, kdyby nebylo těch chudých. Bohatí by si mněli pěstovat své chudší, aby i oni neschudli.Schopní byvají bohatí ne tím že mlaskají, ale že investují,aby prosperovali a vytvořili prostor pro práci těm, kteří výrobní prostředky nevlastní. V poskomustickém systému je bohatství spojeno s mlaskáním primitivů,kteří se etablovali v postsametovém zmatku, který jim umožnil nakrást a mlaskat i to je důsledek krize, zle je, když i v současné krizi chtějí všichni mlaskat bez ostychu a na veřejnosti. Stabililita a rovnováhá má své přírodní zákony počet chudých,středne chudých, středně bohatých a bohytých má své počty, čím více je rovnováha narušena, tím více sociálních bouři, konfliktů. Ohrožení jsou všichni.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(obcan1, 24.12.2010 17:13:24)
Odpovědět
Proc manipulujete? Duchodci si na rozdil od parazitu svoje odpracovali a dostavaji duchody podle toho, kolik platili behem aktivniho pracovniho zivota.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(p, 24.12.2010 20:32:44)
Odpovědět
Znecutit by Vás mělo to, že každá demokracie s rovným hlasovacím právem zákonitě končí socialismem. Socialismus zákonitě končí ztrátou konkurenceschopnosti a hospodářským úpadkem. A pokud se socialistické partaje dohodnou s klienty státu, je vymalováno.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(p, 24.12.2010 20:36:26)
Odpovědět
Opr.: Znechutit...
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Evropan Jirka, 24.12.2010 10:44:49)
Odpovědět
Změna volebního systému by určitě byla jednou z cest. Bohužel by se musela demokraticky prosadit. A jsme tam, kde jsme byli.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Elko, 24.12.2010 11:52:38)
Odpovědět
Lukáši Petříku jste plný nenávisti, nechováte se ani jako křesťan ani jajko katolík, ale jako židovský rabín.

Tento článek na štědrý den poslední adventní den je něco co bych od vás nečekal, kde je víra, pokora a vánoční nálada ??

Jste odporný člověk jak vzhledem tak chováním.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(pavjan, 24.12.2010 20:39:57)
Odpovědět
L.P. ví, co říká a je nejvyšší čas, Vánoce - neVánoce.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Vejlupek, 24.12.2010 11:53:21)
Odpovědět
Hasit čím?Zkus vodu.Čím ji mám nabrat?Vem si vědro!Ale vědro má ve dně díru....
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Gulle, 24.12.2010 11:57:26)
Odpovědět
Tlustý bezdětný lenoch Petřík kritizuje a pohrdá západní Evropou a nabádá k porodnosti, jak komické.

Typické pro Klausoovce - pohrdat západem a otáčet nás na východ, a tlustý lenoch Petřík přidal ještě Afriku.

Bůch nás chraň před klausochamratí, ukrajinský žid Pružinskij a jeho sebranka nás chce zničit !
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(L.Pe, 24.12.2010 12:18:13)
Odpovědět
Milý Gulle, když urážíš, tak se aspoň podepiš celým jménem, ty hrdino a štíhlý krasavče.

Nebo sis nadělal do kalhot, ty posero?

Anonymně urážet dokážou jen zbabělci.

Já urazím Evropskou komisi a nazvu jí parazity a souborem kreténů a na rozdíl od tebe se pod to hrdě podepíšu.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 24.12.2010 12:27:10)
Odpovědět
Zdravím Lukáše Petříka
samovykladače bible a mluvčího Ježíše Krista :-))

šťastné a veselé vánoce a už si konečně založ rodinu ať si z tebe tady lidi nedělají srandu ..
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(L.Pe, 24.12.2010 12:37:08)
Odpovědět
Zdravím Dana.

Nejsem samovykladač Bible.
Bibli vykládá Církev, která k tomu má oprávnění. Já jenom píšu, co říká Církev.

A dojímá mě Tvá starost o můj rodinný stav. Ale vezmu si to k srdci. Ale u chlapů ty hodinky netikaj tak rychle. :-)

A konzervativní pankáči se holt tak brzo nežení. :-)

A ty ses ženil v kolika?

Požehnané a veselé Vánoce i Tobě.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 24.12.2010 12:40:20)
Odpovědět
až ve 30 taky celkem pozdě..
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 24.12.2010 15:11:29)
Odpovědět
k LePé

co církev říká, říkají lidé, hříšní a omilní a mnohdy si to s biblí i odporuje, kdyby jste žil ve středověku, věřím s vaším stádovým naturelem a nemyšlením už byste nějakém chudákovi drtil kosti, protože to mnich přikázal.

ve 21. století takto uvažovat nelze.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(obcan1, 24.12.2010 17:23:21)
Odpovědět
"ve 21. století takto uvažovat nelze" - ale lze. A dokonce velmi duvodne!
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 24.12.2010 18:49:47)
Odpovědět
ano středověce lze uvažovat i nyní, a kdo chce psa být vždy si důvod najde.

:-)
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(AA00, 26.12.2010 12:20:33)
Odpovědět
Prosím Vás, už někdo toho EuroHavlouše,primitiva, naučte pravopis. Fakt se to nedá číst....
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 26.12.2010 14:45:15)
Odpovědět
okom to mluvíš aaaoaa puberťáku, ja Havla nesnáším steně jako Pružinského !
:))
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Alberto Kvěch, 26.12.2010 12:58:21)
Odpovědět
A také zhubněte Petříku, ať nevypadáte jako nepovedený brácha toho obtloustlého mluvčího sudeťáků P.Také Vám přeji, aby Vás v Novém roce políbila můza rozumu a zanechal jste toho směšného euroskeptického blafání, které nevede k cíli.Jste v současné době s vůdcem nejtrapnější euroskeptik.Ženu Vám rozhodně také přeji, to by Váš život mohlo konečně slušně formovat.To vše ve vší neváženosti jako euroskeptika, ale slušnosti a s přáním mnoha štěstí v Novém roce pane Petříku.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(L.Pe, 24.12.2010 12:28:18)
Odpovědět
K volebnímu systému: každý by měl takový hlasovací podíl v takové míře, jak na dotyčnou společnost přispívá a podílí se na ní svým majetkem.

To nemá platit jen u soukromých společností, ale i u veřejných společností jako je stát.

Ti, co dělají daňové úniky, by měli o to menší hlasovací právo. A ten, kdo parazituje a bere dávky, by neměl hlasovací právo žádné.

U důchodců by se patrně zprůměrovaly jejich daňové odvody za celý život. I když na druhou stranu žádní důchodci existovat již nebudou, protože na důchody holt už nebude...

Nebo by to mohlo být tak, že když rodiče hájí zájmy svých dětí svými hlasy při volbách, tak by to pak mohlo být obráceně. Dospělé děti by hájily zájmy svých rodičů v důchodovém věku.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Blabla, 24.12.2010 13:19:57)
Odpovědět
Hlasovací podíl podle peněz? To je nesmysl, škoda o tom psát, protože podle toho by si největší hlasovací podíl mohl koupit např. Radovan Kr. No potěš nás..
Ale jinak to není úplně špatný článek, docela dobré zhodnocení stavu EU. "Avšak" ve společnosti, která si neváží a nechce se starat o seniori, nezaměstnané, chudé apod. jejž jsou zpravidla produktem chybně nastavených ekonomických i společenských parametrů, lze opravdu pochybovat o jakékoliv formě demokracie.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(obcan1, 24.12.2010 17:28:01)
Odpovědět
Demokracie je pouhy prostredek, nikoli cil!
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(p, 24.12.2010 20:47:26)
Odpovědět
Každej plká co společnost má a nemá dělat, ale nikdo neřeší, jak ty ušlechtilosti zaplatí. Proto jedou všichni na sekeru. To ale nejde, do půl roku se to začne tříbit.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Alberto Kvěch, 26.12.2010 13:05:42)
Odpovědět
Kdyby Petřík rozhodoval,to by byl teprve bordel na zemi.Ještě ,že je jako osoba bez šancí.Kam by se hrabal současný kocourkov.Petříku to nemůžete myslet vážně,že si děláte jen prču z lidí.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Jura Lamač, 24.12.2010 13:14:13)
Odpovědět
P.Petřík to pěkně shrnul.Od A až do Z .Celkem solidní čtení,jenže já mu budu oponovat.Ale jenom na některé zásadní věci.Co se týče západu,že upadá ekonomika a že postupně umírá?To máte tak,tam ,kde je vyspělá technologie a životní úroveň na vysoké úrovni-se už nedají tolik zvyšovat tyto standarty.A tak to nižší ,srovnávací % je záminkou pro umírání?A naopak.Tam,kde je nesrovnatelně nižší úroveň ekonomiky a tím i životního standartu,je přece možnost,dovolí-li to vládní elity,zvyšovat tempo ŽÚ dokonce i dvouciferným výsledkem.To se zatím kvituje jako zázrak.Ale ten, až do nasycení,pomine.A demokracie?Ta se taky vyvíjí.To co bylo dobré před několika lety,se přežilo.Ale nechápu demokracii jako démona,který je chápán jako bezbřehý,všem vyhovující systém.Zřejmě ještě dlouho bude přetrvávat většinový systém,kde se menšiny budou muset pouze snažit svými názory přesvědčovat tu většinu.A orientace naší ekonomiky v jakési nově vytvořené společnosti států uprostřed Evropy?A změnit orientaci hlavně na východ a Afriku?Víte,vysokou ,technologickou úroveň našich výrobků/předpokládám/,jsme si vydobili hlavně ve spolupráci s vyspělými ekonomikami na západě Evropy.Známe přeci minulé RVHP,kdy kvalita byla mnohem nižší/př.autom.průmysl/.Dnes známé výrobky z Číny nejsou tak kvalitní.Ale postupně se jejich kvalita bude zvyšovat,neboť právě obchodování s vyspělou Evropou to vyžaduje.Tímto si dovolím zakončit.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 24.12.2010 14:54:34)
Odpovědět
V zásadě souhlasím až nato vylepšování čínských výrobků, k tomuto jevu nikdy nedojde, protože číňan nemá smysl pro přesnost a je hloupý a nekretivní, dohání to extrémní pílí a agresivitou.
čína může koupit ziskem z textilu a primitvní výroby - odíráním lidí a ničením přírody, některé západní firmy a pak pokud je nechá na západě a zaměstná západáky, rádoby vyrábět kvalitní věci viz. IBM lenovo nebo třeba Volvo, svoje kvalitní produkty však nedokáže nikdy vyrobit.

Klidně si toto dovolím říct, protože v roce 1983 si vláda vytyčila cíl dohnat západ a založila mnoho podniků které nám měli konkurovat, za 27 roků to však nedokázala a neudělala ani žádný pokrok.

Narozdíl od Koreje, ta jde cestou Japonska nikoliv však neschopná či všehoschopná čína.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(modřín, 27.9.2011 0:25:25)
Odpovědět
Co se týče vaší češtiny, tak bych vás Dane odhadoval na Paštuňského náčelníka, který absolvoval známou líheň teroristů pro třetí svět - bývalou Universitu 17.listopadu. A nejde jen o češtinu. Vaše představy o poválečném vývoji průmyslu na východě pocházejí buďto z vaší fantazie, která se na hony míjí se skutečností a jde o fabulace nebo čerpáte informace z někdejšího satirického týdeníku Dikobraz. Japonsko po II.WW bylo na kolenou a zvedalo se velmi zvolna. Vše uměli dokonale okopírovat a tu a tam i něco vylepšit a především zavedli nekompromisní systém kvality. Do konce šedesátých let se v patentové literatuře japonský autor téměř nevyskytuje. To jsou slova Lee Yaccocy, který by jistě do vlastního hnízda nekakal. Japoncům trvalo 20 let než se naučili dělat auta, Korejcům již pouze 10 let a o Číňanech se předpokládá, že do pěti let budou umět dělat auta jako kdokoliv jiný a za dobrou cenu. Číňanům nechybí ani tak potraviny jako spíše energie všeho druhu. Energomašexport má objednávku na 24 jaderných elektráren, kterou již vykrývá.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Byznys, 24.12.2010 15:01:46)
Odpovědět
Nevím proč se někdo strefuje do Číny, když jim tam celý západní hrabivý svět dobrovolně přesunul výrobu všeho možného a pak doma zanikly pracovní příležitosti, především pro řemeslné a výrobně montážní činnosti i novovýrobu. Ať si kupím cokoliv od elektroniky přes textil i část potravin všude je nálepka m.i.China. Honba za bohatstvím (kvalita-nekevalita)rozkládá průmysl v dříve ekonomicky silných zemích a současně rozkládá i původní principy demokracie. Mimochodem už se uvažuje o projektu-auto do každé čínské rodiny.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 24.12.2010 15:08:37)
Odpovědět
Podobný projekt vyhlásil Hitler v roce 1937, tedy před 74 lety a torufám si říct, že zhruba takový je odstup vývoje číny za západem.

Nadšený hlupák, kterému ukážou něolik center měst na východním pobřeží snad nabyde i dojmu z prázdných mrakodprapů a "čínského" rychlovlaku okpírovaného němcům s japonskými motory a eletronikou, že je čín na urovni Amriky, ale na východě žije 400 milionu lidí bez elektrifikace a miliarda lidí dělá za méně nežli 200 USD měsíčně !

čína se vyvíjí a to celkem rychle,ale její neschopnost splodit cokoliv svého co má hodnotu a kvalita je neuvěřitelná.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(obcan1, 24.12.2010 17:21:49)
Odpovědět
"její neschopnost splodit cokoliv svého co má hodnotu a kvalita je neuvěřitelná" - jednak to neni pravda a jednak se schopnosti Ciny rychle zvysuji, asi podobne, jak tomu bylo u Japonska pred pul stoletim.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 24.12.2010 18:44:02)
Odpovědět
Já myslel že Japonsko mělo 25 let od války nejvyšší HDP nasvětě,ví šjaké HDP má čína 27 roků od povolení podnikání a vstupu zahraničních investorů ??

osminu Japonského, miliarda číňanů nedokáže vyprodukovat to co 125 milionu Japonců..

nebuď k smíchu !

Jestli jde někdo Japonskou cestou je to Korea, ale v žádném případě čína, ta jenom postavila několik potěmkinových vesnic a na ně naletělo pár hlupáků jako seš ty.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 24.12.2010 19:01:52)
Odpovědět
Japonsko bylo vždy supervelmocí Asie v průmyslu, už za 2. sv. války mělo vlastní stíhačky, ponorky, letadlové lodě atd.
Za vše jmenuji Mitsubishi ZERO legenda.

Keci o Japonsku které se zvedlo ze dna jsou báchorkou pro senzacechtivé primitivy.

Ve skutečnosti firmy jako SONY byly vždy technologickými lídry později celá řada dalších jako Honda, Yamaha, Mitsubishi atd.

Japonsko nikdy nebylo tak nízko jako čína, jeho růst byl opřen o špičkovou kvalitu a technologie.

růst číny je opřen o lacinost a padělky.

Neexistuje žádná rize čínská značka, která by dnes byla lídrem nějakého segmentu na světovém trhu a už vůbec žádné čínské TOP technologie !!

Př.
Mobilní technologie

Jedná se především o značky MyPhone, Mivvy, Emgeton, Evolve, Sonim, Mobi, Sciphone, Bliss, Vodafone a mnoho dalších. Tyto telefony většinou pochází s produkce čínského výrobce ZTE. Většinou takový telefon poznáte podle toho, že se do telefonu dávají dvě sim karty, telefon má funkci televizního vysílání a v balení jsou dvě baterie.
Tyto telefony jsme ještě dříve, než je u nás začal kdokoliv prodávat měli přímo z Číny v počtu 17ti kusů na testování v mnoha typech a variantách, takže víme o čem píšeme a další zkušenosti plynou od našich zákazníků. Podotýkáme, že tyto telefony se z Číny vozí za 200-400Kč a u nás je dovozci směle prodávají kolem 3000Kč. Bohužel kvalita přesně odpovídá ceně 300Kč.

Proč tyto telefony nekupovat a držet se od nich co nejdále?
Pokusíme se shrnout nejdůležitější aspekty.
1. Velice špatná kvalita provedení.
2. Velmi vysoké procento poruchovosti.
3. Problémy se signálem při dvou vložených kartách.
3. Nízká kvalita zvuku v reproduktoru.
4. Fotoaparáty s nápisy několika megapixelů, mají pouze 0,3MPix.
5. Menu často není plně v českém jazyce.
6. Slabá výdrž baterií - proto jsou v balení dvě.
7. Často chybí český návod.
8. Často nemají certifikace CE pro prodej v ČR.
9. Pokud se vám vlastní vinou pokazí, nikdo je ani za poplatek neopraví, protože na tyto telefony nejsou žádné náhradní díly. Tzn. že když se náhodou opřete o telefon a praskne vám displej, můžete si jít koupit nový. Pokud by se vám to stalo např. u Nokie, tak je to otázka hodiny v našem servisu a máte telefon zpět včetně důležitých kontaktů, sms, fotografií atd.
10. Pokud budete potřebovat náhradní nabíječku, nabíječku do auta, baterii, sluchátka, prostě cokoliv, nic neseženete. Čínští soudruzi příslušenství nedodávají.

Závěrem uvedeme značky, které se prodávají celosvětově a drží si určitou kvalitu. Jsou to Nokia, Samsung, Sony Ericsson, LG.
U prověřených značek věnujte pozornost tomu, zda je telefon oficiálně distribuován pro ČR, jinak se při poruše telefonu můžete dostat do stejných potíží jako s čínským telefonem.
Tolik rady zkušeben:-))
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 24.12.2010 19:12:38)
Odpovědět
čínské automobilky...

je jich více nežli 120 /seriových výrobců/ přesto doma nemají ani 30% trhu !!

Málokdo ví, že ve 27 zemích Evropy se prodávají už 5 roků, akrtuálně je to 11 automobilek s 22 automobily a jejich podíl na evropském trhu ??
1% !!

Obrovská poruchovost, nezajištěné servisy, a překvapivě vysoké ceny je dělají neprodejnými, jako bonus jsou katastrofální testy crash.


Když Toyota a Honda vstoupili na americký trh, lidé se těm malým autům smáli, za 5 roků už měli Japonci 15% amerického trhu, čínané mají v Evropě za stejnou dobu 1%

Jestli tady někdo vidí nějakou paralelu tak to má halucinace.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Sigůl, 25.12.2010 8:09:01)
Odpovědět
Dane,já to vidím podobně jako ty Čína, Bangladéš a další asijské státy chtějí to co má vyspělý svět. Ale až se každé ráno nastartují miliardy motorů ( krát čtyři válce) tak jsem zvědav kde se vezme nafta nebo již nová pohonná hmota pro všechny. Pak budu mít strach jako moji předci z Avarů a Tatarů když si budou novodobí dobyvatelé brát poslední zbytky z našich nádrží.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 25.12.2010 13:12:03)
Odpovědět
V roce 2040 má mít čína stejně jako Indie kolem 1,45 miliardy lidí a víš co, máš naprostou pravdu, jenom to upravím trochu.. nejde o benál ale o žrádlo, protože globální supervelmic čína bude závislá potravinami na cizině, sama si je nedokáže ani vvyrobit ani vypěstovat v potřebné míře, větší neuroda třeba v Austrálii je pro čínu katastrofou, západ se uživí bohatě a to i díky té nízké porodnosti, kritizované hloupě Petříkem.

čína začne pomalu ale jistě být v pasti nesoběstačnosti nejenom surovinové - tam už je, ale i potravinové a to je velký problém.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Beroun, 26.9.2011 13:00:48)
Odpovědět
Vidim jeste dalsi nebezpeci. Velmi casto sleduji CCTV (cinsky satelitovy zpravodajsky kanal v anglictine), stykam se s cinskymi odborniky a jezdil jsem do Ciny. Moje zkusenosti ve mne vyvolavaji obavy, ze Cina vychovava narod k presveceni o sve nadrazenosti. CCTV doslova lidem vymyva mozky udajnou cinskou dokonalosti a Cinane, s nimiz jsem se setkal byli zcela vazne presvedceni, ze vsechno na svete pochazi z Ciny a ostatni to jen prevzali, okopirovali, ci ukradli. To je cesta k ozbrojene expanzi. Tu lze ocekavat, napr. jakmile budou chybet zdroje. Cina se cilene snazi ovladnout Afriku vsemi prostredky (vc. dumpingovych cen dotovanych statem a uplatku vudcu), ale ani tato oblast zdroju neni bezedna. "Zlute nebezpeci" vyvstane.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(kingsfield, 24.12.2010 13:50:44)
Odpovědět
Petrik= bily verbez.The day he and his comrades take over 'Cecholand' is the day when Austria and Germany close their borders, return their investments and freeze all political contacts.
Then they can go along themselves and build their Banana Republic!
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(obcan1, 24.12.2010 17:31:14)
Odpovědět
You have really good funny dreams. :)
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Hardy, 24.12.2010 22:38:41)
Odpovědět
Kingsfield = the voice from the sewer.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Stilet, 24.12.2010 14:00:00)
Odpovědět
Jsem přesvědčen, že současná porodnost ve vyspělé Europě a USA úplně stačí. To má naustále růst populace na zemi až si lidé budou chodit po hlavách? Bylo by třeba všemožným způsobem zastavit a omezit růst populace v zaostalých zemích. Neskučet nad jejích bídou, když za tou jejích bidou stojí především obrovské rozmnožování. Málo, velice málo pracují o to víc souloží a velehumanisté se můžou přetrhnout, jak si na jejích bídě pomoci k popularitě a především k penězum a moci. Počet obyvatelstvá v USA k velké radosti velehumanistu roste jen díky přistěhovalcum především ilegálním ze zemi třetího světa.Ti chtějí žít jako staří běloští obyvatelé, ale pokud možno bez práce. Už druhý roky penzistum nebylo přidáno ale těm na Wellfare sedm procent. Pro ty barevné. Jenže se s tím nedaá nic dělat. Dalo by se dělat,jen kdyby se na ty "výkvěty a elity" uspořádala Svatobartolomějská noc. Snížit jejích stav na únosnou míru. Alespoň o 90%.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Huckleberry, 24.12.2010 16:22:27)
Odpovědět
Celkem zajímavý názor, ten by se měl asi ujmout.Nefachčenkové by zmizeli, ale co s těmi lidskoprávníky co se na nich přiživují. Myslíte že by začali něco smysluplného dělat?
Jinak hlavní článek je dostatečně srozumitelný všem, kteří se orientují alespoň trochu doprava.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(obcan1, 24.12.2010 17:34:19)
Odpovědět
Zminena Svatobartolomějská noc by problem vyresila uspokojive. :)
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Stilet, 24.12.2010 19:53:47)
Odpovědět
Ti lidskpprávníci jsou právě ti trubci, keré by bylo třeba poslat k čertu.Každý rok přibývají další a další tisíce s těch absolventu "Humanitních a společenských pavěd". Na těch Fakultách je titul jistý a jen ze žvanění nebo psaní hovadin.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(felix.julec, 26.12.2010 7:32:15)
Odpovědět
co:Stilet...SOUHLAS.Každý rok chrlí humanitní školy stovky všelijakých Mgr.,PhDr.a k čemu to je.Zbyteční darmožrouti ze kterých se rekrutují všichni ti zelení,greenpeace a podobní,kteří nepřinesou světu nic přínosného.Jen opruzují,parazitují a žijí na úkor těch kteří je defakto živí.Sami nemají čím prospět společnosti,protože nic užitečného neumí.A ke všemu ještě požadují nadprůměrné platy,protože mají vysokoškolské vzdělání.Jsou to škůdci,kterým někdo umožnil,a nevím proč,aby zdržovali a zastavovali liniové stavby,které pak jsou předražené a platíme je všichni.Bylo by třeba tomu co nejdříve udělat přítrž.A ze života vím,že se na tyto školy hlásí neschopní blbci,kteří by na technických školách nedošli ani do druhého ročníku.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(modřín, 26.9.2011 16:44:07)
Odpovědět
Rovněž ekonomové se mi jeví jako nadbyteční, něco jako meteorologové, když mi z jejich jasna až polojasna nateče 3/4m vody do sklepa. Mám odpozorováno, pokud ekonomika roste, vše ostatní směřuje k horšímu. Zlatá krize, kterou nejenom neuměli ekonomové odvrátit, ale ani předpovědět. K čemu je NERV. Čeho že je samozvaným profesorem ten zloděj per na Hradě?
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Evropan, 24.12.2010 17:31:40)
Odpovědět
Já se jen divím, kam chodí autor, nejen tohoto článku, na rozumy. Ono totiž to jeho psaní nemá ani hlavu ani patu. Udivuje mne jenom to, že tak mladý člověk je tak pln zloby a nenávisti celkově a nejen vůči EU. Mám dojem, že by se měl duševně léčit na psychiatrii a po vyléčení by se měl opětovně, jak říkal též jiný myslitel jeho typu: učit se, učit se a opět učit se. Je pravda, že dnešní svět, zejména po studené válce, hledá ve velmi složitých celosvětových souvislostech novou "vizi". Chtěl bych pouze dodat, že k osobní svobodě patří též křesťanském hodnoty: solidarita a sociální spravedlnost. Co je platná osobní svoboda v rozvojových zemích, když tam lidé umírají hladem a banálními nemocemi.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(obcan1, 24.12.2010 17:39:47)
Odpovědět
Lide umiraji v rozvojovych zemich pouze tam, kde je k tomu privedli jejich vlastni vladcove, kteri si ze svych zemi udelali 'eldorado'. At jedete napr. do Bangladese, Indie, Ceylonu, ci Tanzanie, ci Beninu, nikde neni zadny hladomor.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Stilet, 24.12.2010 19:49:47)
Odpovědět
V Africe se tisíce let starali náčelníci a šamaní o to, aby se tam jejích černoši moc nerozmnožili. Pořád jích bylo přibližně stejně. Hlad tedy neměli. To až k ním přišli běloší, misionáří a kolonizátoři a šamany z větší časti zlikvidovali a náčelníky pokud je nezlikvidovali tak jejích moc zlomili. A černí s ezačali nezřízeně množit. Proto je tam bída že si nikdy nenaučili pracovat a myslet na budoucnost. Samotná příroda je už uživit nedokáže jako v minulosti. Za několik staletí se většina černochu v Sev. Americe také ještě nenaučila pracovat a to je mezi ními dosti míšencu s kapkou bělošské krve. V Africe většinou se jejích ženy starali o obživu a muží válčili nebo se na další kmenovou válku připravovali, tancovali a maximálně pásli své kozy. U toho mohli jen stát nebo sedět a nic nedělat. Kéž by vzal čert všechny lékaře a velhumanisty, kteří pořád tak o ty černé pěčují a dbají aby si neubližovali.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(bystro-ouška, 26.12.2010 7:40:28)
Odpovědět
Navraťme je do přírody,tam kde patří, ti kteří byli vybaveni, aby přežili, jako silní jedinci přežijí. Přemnožení druhu v přírodě vede k tomu, že jejich teritoria nestačí svými zdroji, nasleduje hladomor, ten vede k vyhubnutí a ztrátě reprodukc., Hlad jako fenomen vede k agresi, a válkám. Tato přírodní křivka je nejistější regulace, která platí v každé době. Stop očkování, stop misionářsti, škodí lidstvu, vedou k větším katastrofám, než těm drobným, kterými příroda chrání lidstvo.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Felix, 24.12.2010 20:30:08)
Odpovědět
Mnoho pravdy máte Lukáši. Ale mám jednu zcela zásadní připomínku. Jako všechno, i to, nač si oprávněně stěžujete, co kritizujete - a nač si musí každý rozumný člověk stěžovat a co musí kritizovat - nemůže mít více primárních příčin. Nutně to musí mít jednu jedinou, naprosto jedinou příčinu. Bohužel ani ve Vašem článku tato příčina není jasně konkrétně odhalena. A dokud nebude odhalena, dotun se NEMŮŽE zdařit náprava. Sázím se oč chcete, že tato příčina je něčím, co je pro dnešní svět posvátnou krávou, něčím naprosto nekritizovatelným. Připadá mi to, jako když všichni máme, různě stínící, matné brýle, které nám brání pohlédnout pravdě tvaáří v tvář. Jse přesvědčen, že zkáza západní civilizace nezačala ani ve 20. století, ani v 19., ani v 17. století. Jsem tedy přesvědčen, že ani děsivá osvícenská zkouba ve Francii nebyla příčinou, ale pouhým projevem už jedoucí zkázy. Jsem přesvědčen, že rané počátky zkázy je třeba hledat už u českých husitů, ba - KRÁTCE - před nimi. Před nimi, jsem přesvědčen, že ne už tak moc dlouho, ta zkáza začala. Tak je potřeba upřít zrak: co se tam rodilo?
Jak ubohé mi připadají ty řeči o výspě civilizace, západní civilizase, jak ji známe, nebo jak ji znali ještě ti nejstarší, které známe. Je potřeba jasně říct: co to je západní civilizace. To je absolutně nutné!!! Memí možné, správné prostě přijmou jakousi evoluci západní civilizace. Je potřeba ji znovu a bez těch brýli definovat. Není možné a správné považovat jedním dechem za západní civilizaci tu, která byla zde za ctih. Karla IV. a tu, která je tu dnes. To je evoluční stanovisko, Pokud se nezdaří západní civilizaci neevolučně definovat, je bláhové se domnívat, že ji lze zachránit. Pokud se někteří modernisté domnívají, že dnes tu máme západní civilizaci a že za ctih. Karla IV. tu také byla západní civilizace, pak jaká je její definice, aby to hrálo? Čili požaduji neevoluční definici západní civilizace. Požaduji to sine qua non. Jinak není možné přistoupit k záchraně, natož k obnově. Už jsem tu otázku kdesi položil: Nesvědčí miliarda zavražděných našich západních spoluobčanů ještě před jejich narozením, že se do západní civikizace vloudilo něco zásadně zhoubného, co do ní za ctih. Karla IV. nepatřilo? A položil jsem i další otázku: Odkud se to tam vloudilo (a kdy)? Z hlediska toho, co jsem zde rozvláčně rozvedl mi připadá Váš článek jakou pouhé naříkání bez toho, aby byla tato primární příčina tvrdě, padni komu padni, pojmenována.
(Nejste sám, komu se to nedaří; i jiní velcí duchové dneška, jako např. Petr Hájek, okolo toho krouží jako moucha okolo dnes zakázané edisonovy žárovky. Tak směle do toho. Tu příčinu může odhalit zase jen velký duch.)
Hezké Vánoce! Držím Vám palce.
Vymezení západní civilizace bych hledal v důrazu na racionalitu
(Michal Kretschmer, 29.12.2010 10:41:37)
Odpovědět
Přiznávám, že to nemám řádně rozmyšlené. Jde o to, co je západní civilizace. Kdy začala? Až s pokřesťanštěním Evropy? Pokud k ní počátáme i starověké Řecko a Řím, pak její rozlišovací znak nmůže být křesťanství, ale spíše důraz na rozum. Žádná jiná civilizace neměla takové filosofy, nezabývala se vědami.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(dako, 24.12.2010 20:32:35)
Odpovědět
Ať se na mne autor nezlobí, ale něco tak hloupého jsem už dávno nečetl. Vy jste buď feťák nebo neuvěřitelný hlupák. Jestli se takovými žvásty uživíte tak vám upřímně závidím.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(p, 24.12.2010 20:55:46)
Odpovědět
Něco tak pravdivého už jsem dávno nečetl.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Štastný Jim, 24.12.2010 22:12:01)
Odpovědět
Položme si otázku,
může civilizace jako je ta naše přežít?Co člověk potřebuje k štastnému životu?Myslím že konzumní styl života importovaný z USA rozvrátil rovnováhu.Stále nové a dokonalejší hračky,které nezbytně musíme mít,stále větší honička abychom obstáli a byli IN?Myslím že člověk jako druh se přemnožil a díky lepší výživě a lékařské péči stoupá lidský věk.Už ted kolabují evropské důchodové systémy a bude daleko hůř.Poslední krize nám ukázala jak křehký je náš ekonomický systém.Z reálného světa jsme přešli do virtuálního,kde se zběsile tisknou bankovky a po bublině špatných hypoték nás čeká bublina kreditní karet a řada dalších.Svět se zběsile řítí dopředu a běžný pozorovatel jen zírá.Zatím má co jíst a pít,ale jak dlouho?
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 25.12.2010 1:39:26)
Odpovědět
Tk tragické to zase není a kdyby náhodou jednou jo, pak nastoupí válka a tu vyhrajeme, protože máme absolutní převahu, v technologijích a i počtech zbraní.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Kalous, 25.12.2010 20:11:09)
Odpovědět
Války se přestávají vyhrávat množstvím letadel a shozených bomb - pokračuje válka partyzánská a teroristická. Co vyhráli za 10 let Američané v Iráku a za 7 let v Afganistánu? Vlastně prohráli a přišli o více než 15 tisíc vojáků. Roboti shazující bomby řízení na dálku z Texasu jsou jim na ho. v.no.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(AA00, 26.12.2010 12:42:35)
Odpovědět
Absolutní nepravda. Nemohu v žádném případě souhlasit. Naopak. Právě těmi bombami se války vyhrávají. Ovšem celá euroatlantská společnost se je bude muset opět naučit používat.
Američané ve Fallúdžii - proč toto město nebylo sežehnuto na prach jako Drážďany ? A to zde měli obrovskou výhodu - civilové odešli a celé město bylo plné jen muslimáckých teroristů. Až v Abú Ghraib ty stovky Arabáků a jejich klonů pověsí a vystaví na náměstí, až vězni v Gauantanamo budou naházeni nedalekým floridským aligátorům místo posíláni do Evropy na "demokratickou" převýchovu, až si vojenské lodě v Africkém rohu budou hrát hru - Zastřel si svého Somálce, pak bude NATO vyhrávat podobné konflikty během dvou měsíců. A o těchto věcech, přeneseně, je tento článek.
Co myslíte, že se stane, až Američané jednou definitivně odejdou z Iráku ? Ten, komu předají moc, nechá postřílet pár hlavních opozičníků, vystřílí se pár odbojových skupin, kdy budou povražděny celé jejich rodiny a příbuzensvo a do půl roku KLID. A my jen budeme nevěřícně kroutit hlavami a ptát se, jak je to jen možné. Jak říkal jeden čečenský terorista."My Vám /Rusům/ zajmeme syny, dcery, rodiče a budeme chtít buď politické ústupky nebo výkupné anebo je rovnou zabijeme. To VY nikdy udělat nemůžete. Proto jsme tak silní..."
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(OOO, 26.12.2010 17:54:12)
Odpovědět
No zvláštní připomenutí dění v čečně, medii skorozapomenutá, se všemi svými problémi i okupací. Zoufalé pokusy atentátníků nezabraly, na Ruské potentáty ani nemohou, pro ty je to jen záminka, k poslání jejich tanků. Jak je tam dnes nevím....... vím, jak je dnes v Bělorusku povšechně.... stablilně NEdobře.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 26.12.2010 14:37:28)
Odpovědět
Prohráli jo ? :-)

a kde je teda vítěž husajn :))

Víš co, okupace je jin. věc, té není třeba vybombardovat a zpýky domů, uzavřít hranice a hotovo, nadcělat z islamistů pravěk.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Otto, 25.12.2010 7:03:59)
Odpovědět
Vše co se kolem nás děje se neodehrává samo o sobě, a proto se ptám, komu to slouží?
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Baner, 25.12.2010 12:23:40)
Odpovědět
Autor článku má v mnohém pravdu,ale jaké jsou reálná východiska a k čemu jsou pozdní výkřiky z Hradu,jen k teoretizování a alibismu viníků.Brusel a EU v současném složení je neúnosný a nefunkční moloch.Jen úředníků je více než obyvatel okresního města u nás.Proč s tímto byrokratickým uspořádáním a přenesenými pravomocemi, představitelé států souhlasili v přístupových smlouvách i následných aktualizacích a nových zákonech a pravidlech,je zarážející.Hegemonem je stejně Německo a částečně Francie,Anglie není ani v eurozoně,malé státy poslouchají jako v RVHP.Co my jako malá země středu můžeme dělat?Prakticky nic. Hradní vlastenec a bojovník proti unijním zákonům a byrokracii je falešný alibista.Díky zlodějnám skrytým za privatizaci a výprodejům průmyslových podniků cizímu kapitálu,nás udělal plně závislou zemi.Cizinci vlastní těžký průmysl,Indové,Rusové i Slovák Chrenek,automobilový Němci,Korejci,v TPCA ještě Japonci,Francouzi,pokračovat můžu bankami,pivovary,vodohospodářstvím,elektrotechnickým průmyslem a jiným.V zemědělských produktech jsme soběstační jen v mléce a zatím obilninách,tedy závislí na dovozu.Navíc jsme zadlužení a závislí na exportu.O čem můžeme rozhodovat?Prakticky o ničem,držet hubu a krok,jako dříve v RVHP a Varšavské smlouvě.My bychom si v rámci možnosti měli zredukovat doma počty poslanců,senátorů ,státních úředníků a ministrů.Jsou to pouze nadbyteční darmožroutí,když unijní zákony jsou nadřazené,tak jen přerozdělují to co od nás vyberou a kradou.O osudu unie my nerozhodnem a vystoupení by by bylo z výše uvedených důvodů sebevraždou,neboť nejsme soběstační v ničem a naopak závislí ve všem.Tak můžeme teoretizovat a polemizovat,nebo dokonce věřit Klausovi a Machovi.Klaus je nadřazený a falešný vlastenec,tolerantní ke zlodějnám,které tady od roku 90 legalizoval.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 25.12.2010 13:02:34)
Odpovědět
Jen úředníků je jako obyvatel českého okresního města..
no a to je podle vás málo nebo moc ? Kolik lidí si myslíte že má spravovat půl miliardový region ??

Víte že počet úředníků 8 milionového Londýna je větší nežli v Bruselu ?? :-)
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(L.Pe, 27.12.2010 20:59:21)
Odpovědět
Fór je v tom, že na EU nepracují pouze úředníci z Bruselu, ale i úředníci národních států, kteří musí implementovat směrnice Bruselu!!!! (80 procent naší legislativy). Čili na EU pracují i naši úředníci!!!
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(mackiz, 25.12.2010 17:49:59)
Odpovědět
Léčba všech těchto neduhů je velmi jednoduchá!!!VŠEM vyžírkům a darmošlapům,dát místo razítek do ruk LOPATY!!!Zlodějům a těm co zlodějiny umožňují,nakradený majetek SEBRAT a je samotné ZAVŘÍT!!!A začít u toho NEJVYŠŠÍHO,který toto všechno "požehnal"a teď ještě i zaštiťuje!!!
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(mackiz, 25.12.2010 18:18:29)
Odpovědět
Obdivujem výsledky Čínského hospodaření!Ono se to lépe hospodaří s celým rozpočtem,než s rozpočtem,rok co rok z poloviny ROZKRADENÝM!!Na to totiž v Číně mají také metodu.Na Pekingském náměstí se každý nepoctivý úředník a podnikatel,má možnost rozloučit se svými nejbližšími,než je kulkou do týla odměněn za "podnikatelský záměr,který mu ale nevyšel!!"Asi tam vědí,proč jim nevěří,že nechtěli krást,tak jak je to zvykem u nás!!!
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Himen, 25.12.2010 18:35:09)
Odpovědět
člověče mluvte sám za sebe já tedy na číně nic neobdivuju a víš co, tak se tam odstěhuj, třeba tě odstřelí jenom proto že se znelíbíš někomu :-)
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(felix.julec, 26.12.2010 7:42:14)
Odpovědět
co:MACKIZ...Souhlas.Dokud se neudělá pořádek ve"špatných záměrech",tak to půjde pořád dokola.Ono to někomu náramně vyhovuje a asi to někdo taky organizuje.Jinak by se toto svinstvo nemohlo pořád opakovat.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(mackiz, 26.12.2010 12:18:57)
Odpovědět
Himen,taky jsi "privatizoval??"Pak se Ti nedivím,že se Ti tady líbí!!
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Himen, 26.12.2010 14:36:03)
Odpovědět
já jsem živnostník, co seš ty ?? Parazite..


Píšu že neobdivuju čínu, je to velká země plná chudých a nesvobodných lidí.

To ale neznamená že jsem spokojen s Klausovou demokracijí a ekonomikou co tu vystavěl, měl by být souzen za svoje zločiny a s ním mnoho jin. lidí to s vámi souhlasím, ale nemám vzor v komunistické číně.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(mackiz, 26.12.2010 15:22:19)
Odpovědět
Himen,za toho parasita,bych Tě najraději dal přes dršku,ale je vidět,že když se uklidníš,máš vlastně stejné názory jako já!!Jo a v Číně bych také bydlet nechtěl!!Napsal jsem to jen jako návod,jak by se věci měly začít řešit unás!!!
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Himen, 26.12.2010 16:56:12)
Odpovědět
Opravdu, tak to mě zajímá mám 195 cm a 120 kg a jsem kovář.. tak si klidně vyber kde to chceš vyzkoušet, frajere komunistickej já už ti ukážu kdo z nás dvou je vejtaha a kdo s.ráč
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(mackiz, 26.12.2010 18:26:59)
Odpovědět
Himen,před 35-lety,bych Tě vyškolil,že by jsi se nestačil divit!!!Víš ono je někdy třeba použít nejen sílu,ale i hlavu!A s tím asi u Tebe bude problém.Tím tuto debatu končím,nestojíš mě za to.Tady je to totiž o diskusi a né o masírování si EGA!
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Himen, 26.12.2010 20:28:57)
Odpovědět
to možná, když mě bylo 5, to ti věřím, ale v 18 už jsem byl mistr moravy ve volným stylu . a ty bys vyškolil leda soudruhy v Pekingu, blbe !

Když nato nemáš tak nedělej machra, nemám to rát a tys mě prvně označil parazitem, osvěž si paměť, dědoušku !
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(winston wolfe, 27.12.2010 18:38:34)
Odpovědět
Napíšu jen, že v podstatě se vším souhlasím a chci věřit, že z té nastoupené cesty směrem k úpadku, centrálnímu superstátu, lidským právům na všechno a islámu,vystoupíme.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(mackiz, 28.12.2010 14:56:44)
Odpovědět
Himen,tak se k Tobě ještě vrátím.Jako kovář,zajisté znáš 120 kovadlinu.Napiš mě,prosím Tě,kolikrát ji zvedneš nad hlavu!!Ne ze špalku,ze země!Děkuji za odpověď
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Dan, 2.4.2011 17:32:16)
Odpovědět
Jenom tak mimochodem proběhlo sčítání lidí v Indii a je tam aktuálně dle výsledků, 1,22 miliardy lidí vs čína 1,38, tedy rozdíl už dělá jenom 180 milionu ob. :-)

Navíc Ind dělá za polovinu toho co číňan je vzdělanější, zde bude velký konkurenční boj, už se nato těším, čína přijde o toto svoje prvenství během následujících 15 let.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(liberal shark, 1.7.2011 12:56:26)
Odpovědět
Navíc si myslím, že Indie má proti Číně obrovskou výhodu v tom, že jejich hospodářský růst v sobě nemá žádné umělé bubliny a časované miny, protože je dosahován přirozenou cestou.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(liberal shark, 1.7.2011 12:53:56)
Odpovědět
K tomoto článku naprosto není co dodat a co vytknout. Je pravdivý od začátku až do konce. Jen u toho zahraničního obchodu Klaus zapomněl na Jižní Ameriku.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(L.Pe, 1.7.2011 18:35:10)
Odpovědět
Na tu Jižní Ameriku nezapomněl Klaus, ale autor článku. Vždyť tam nedávno VK byl s podnikatelskou misí. :-)
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(ajojaj, 1.7.2011 13:05:09)
Odpovědět
Totální békovina. Žádné staré náboženství nás nezachrání, všechny jsou zprofanované. Nové náboženství svobodného člověka, který se nebude bát nějakého fiktivního boha, ale bude se řídit zlatým pravidlem: Nečiň jinému, co nechceš, aby jiný činil tobě. Když si budeme všichni rovni před zákonem a ne někteří rovnější, tak ty vaše křesťanské plky nikdo poslouchat nebude. Co se týče rodin a dětí, stačí zrušit antikoncepci ženám do 35 let a tím budou mladí zodpovědně přistupovat k sexu. Moje babička měla 2 děti. Antikoncepce veškerá žádná a v životě nebyla na potratu. Manželství jim vydrželo téměř 60 let.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Pete Si, 1.7.2011 15:50:37)
Odpovědět
Nevidel bych to tak tragicky. Myslim ze nase cast tj. postsocialisticka neni pro imigraci tak atraktivni a navic mame tradicne spis imigranty z byvaleho SSSR, coz je civilizacne pribuzny okruh.

Navic rozhodne to nebude tak, ze razem tu bude vetsina neprizpusobivych muslimu vyznavajicich konzervativni islam. Proste existuje urcita hranice, kdy se zacne stat ekonomicky hroutit, pokud bude jenom vyzivovat nevzdelane mensiny - a to bude bod zlomu. Myslim si ze rozhodne drive prijde ekonomicky kolaps nez ze by najednou byla vetsina muslimu. A to nastartuje zmeny v mysleni a rizeni spolecnosti.

Proste nevidim to tak negativne. Vse ma svuj cas a je pravda ze ty zapadni zeme uz nemaji daleko k tomu, ze ekonomicka situace je donuti resit problem mensin, ktere nejsou vzdelane a nemuzou ekonomice nejak prospet a jenom cerpaji.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Felix, 1.7.2011 21:45:42)
Odpovědět
Tak po půl roce koukám, co se od mého komentáře změnilo. Nic. Evropská demence trvá.
***
Pan Kretschmer mě tay položil otázku. Athény apod. Odpovídám: řecká a římská civilizace nebyly vpravdě západními civilizacemi. Věda se pěstovala i u lidožroutských Aztéků a mayů. Je to znak, ale ne definiční znak.Jediným definičním znakem je to, že západní civilizace je proniknuta katolickou vírou a mravy. A to je středověk. To, co tu je, nelze považovat za západní civilizaci, jsou zde z ní jen zbytky, ostrůvky.
***
A pak mám připomínku k citaci M. Semína: "Michal Semín napsal, že „předpokladem společenské obrody v křesťanském duchu je křesťansky smýšlející a žijící obyvatelstvo, přičemž víra je žita bez donucení státními úřady". Takové obyvatelstvo bohužel nemáme.
K tomu několik poznámek: 1. Křesťanstvím je myšleno katolictví. 2. Pokud by zde bylo katolické obyvatelstvo, není to předpoklad obrody, ale již znovuobnovená západní civilizace. 3. Předpokladem k tomu je obroda hierarchie, odshora až dolů. Obyvatelstvo se "samo" neobrodí - to si může myslet jen pomatenec - a asi je takových mezi zodpovědnými a výše postavenými dost. 4. Je jisté, že k takové obrodě dojde. Ale každý z nás se na tom může přičinit. (5. Projděte si článek a vyhledejte místa, kde jsou citovány názory o muslimském ohrožení. Podívejte se, kdo je zastává a přemýšlejte proč. Je jisté, že obyvatelstvo na území bývalé záp. civilizace NENÍ ohroženo islámem. Prioritní, vlastní ohrožující faktor je sekularismus. Ten je zapotřebí potírat všemi dostupnými prostředky a konečně potřít.)
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Richard, 26.9.2011 10:35:29)
Odpovědět
Naprosto s vámi pane Lukáši Petříčku souhlasím. Mně připadá, že někteří v parlamentu se už jako cvičené opice chovají. S pozdravem Richard Křivan,Plzeň.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(Richard, 26.9.2011 11:00:06)
Odpovědět
Naprosto s panem Lukášem Petříkem soulasím. Myslím si,že některé cvičené opice již ve sněmovně máme.. Richard,Plzeň.
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(rem, 26.9.2011 18:43:51)
Odpovědět
Člověk míní, Pán Bůh mění. Pokrok nezastavíš :)
Akorát je blbý, že to postihlo zrovna nás, že?
Re: Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů
(PetrDr., 20.11.2011 21:25:18)
Odpovědět
Zajimalo by mne kolik deti ma autor clanku ? Protoze nejlepsi jsou kritici, kteri sami maji 0 nebo 1 dite.....

P.S. Ja mam 3.