reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?

Autor: Redakce | Publikováno: 2.1.2011 | Rubrika: Video
Ilustrace

Bude  takhle vypadat za pár let Praha?

reklama
2978 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(iko, 2.1.2011 1:06:03)
Odpovědět
Sokujuce
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Jan Zeman, 2.1.2011 14:02:45)
Odpovědět
Je to vpravdě šokující - nazvat zrovna Myrhu a Poissoniers "typická pařížská ulice" to by jeden spad ze židle. :) V okolí Barbes se tradičně dějí i větší nepřístojnosti než nějaké muslimské modlení. O rue Myrha se např. spíše tradičně říká, že se jedná o ulici s největším počtem vražd. 18 okres je tradičně přistěhovalecký, nejhorší to bylo v 30. letech. Najdete tam kde koho, ostatně uprostřed stojí Montmartre, mekka všech možných šílenců, v místní hantýrce la butte, na východní straně najdete hlavně pied noir ale třeba i ortodoxní židy. V Poissoniers bývají barvité trhy a vzpomínám si i na černocha, co se mi jednou snažil o půlnoci právě na křižovatce Myrha a Poissoniers prodat kolo, načež se přihnal jiný černoch a sebral kolo, že mu ho ten první ukrad, byla z toho bitka, které jsem se již raději neúčastnil. Takže páteční modlitby mě celkem nechávaj klidnými. Že to policie nerozežene? Jestli to nebude tím, že se do těchto končin bojí... ;)
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Kalous, 2.1.2011 7:44:37)
Odpovědět
Produkt francouzské tolerantnosti, politické korektnosti, francouzského kolonialismu, imigrační politiky EU a hlavně současné francouzské blbosti. Např. 10 podpálených aut v průměru v každé ulici za noc, nebezpečná nezvladatelná ghetta, vzpoury, zločinnost. Včas se poučme.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Fiter, 2.1.2011 8:36:28)
Odpovědět
Občané Francie zbavte se těch politiků kteří se starají o to abyste měli ve svých městech dostatečné množství muslimského hnusu.Po zhlédnutí toho videa si ale myslím,že je pozdě.Nepřeji to francouzům ani jiný zemím západní Evropy,ale občanská válka bude nutností.Jakmile se tato muslimská sebranka trochu víc rozmnoží a ono to jde dost rychle,tak budete poslouchat jako hodiny,protože oni vás budou bít.Jsou krutí a mají to v genech.Takových těch trochu slušnějších mezi těmito podlidma je mizivé procento.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Stilet, 2.1.2011 13:18:36)
Odpovědět
Kde a jak se mají občané zbavit svých špatných politiku? Nemají k tomu vůbec žádné nástroje. Volby? Znají skutečné zajmy kandidátu které mají volit? Vyloučeno! Vždyť málokdo kandidáty nebo plitiky osobně zná. Nikdy se sním u piva nesetká aby s ním mohl upřímě podiskutovat. V politice rozhodují jen osobní zájmy politiku a vůbec né idee. Takže žádná změna se volbou nemůže konat.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Jan Zeman, 3.1.2011 7:24:16)
Odpovědět
Lidi neblázněte. Poissoniers a Myrha jsou nejbizarnější ulice v Paříži vůbec. To nemá cenu brát vážně. Tam se může dít cokoli. Až to bude na Trocadéru nebo Place de la Concorde tak neřeknu, ale na východním Montmartru? Tam se takovýhle a jiný zvěrstva dějou už sto let. Naučte se toleranci.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Kalous, 3.1.2011 19:02:26)
Odpovědět
To by musela být také tolerantní i druhá strana - ta je tolerantní jen když je slabá a je k tomu třeba donucena, jak je silná už tolerantní není.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Stilet, 2.1.2011 12:09:00)
Odpovědět
Tak to nebylo ve Francouzké toleranci. Podobné to je i v GB. Když se hroutilo koloniální panství Francie a GB, tak ve Francií to byl De Gaule i další, kdo si chtěl udržet alespoń malý vliv v bývalých koloniích a zaručili obyvatelstvu těch bývalých kolonií volnou imigraci do svých zemí a tak nastal začátek těchto koncu. Ti domorodci z bývalých kolonií zaplavují díky tehdejším politikum Francií, GB a dokonce celou Europu. Dokonce i do ČR proudí tá svoloč za Afriky. Žasnul jsem když jsem se dočetl, že v ČR jsou už stáda profesionálních fotbalistu. Jaké ještě sportovce chce ČR dovážet z Afriky aby závoddili a zápasili za ČR? To byl také důvod proč zrodil ten multikulti.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Kalous, 2.1.2011 14:49:42)
Odpovědět
Máš pravdu Stilete. Francouzské národní fotbalové družstvo na MS v J. Africe tvořilo většinou 8 černochů a Arabů z 11, reprezentaci nepokládali za čest a skončilo to ostudou. A nás budou brzo také reprezentovat nakoupení černoši.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(kranex, 2.1.2011 14:41:47)
Odpovědět
Frantici si este v tom svojom ,,mutlikutli,,rochnia a tocia o tom filmy http://www.youtube.com/watch?v=R3D4lZHmFaQ
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Hanka, 2.1.2011 8:51:38)
Odpovědět
Ano, v létě jsem navštívila Paříž a musím říci, že jsem byla naprosto v šoku. Toto video jen potvrzuje mé rozpoložení.
Problém ale již nepůjde vyřešit mírnou cestou.V lepším případě malá občanská válka ve Francii .V tom horším...
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Stilet, 2.1.2011 12:11:52)
Odpovědět
Tak malá občasnká válka nic nevyřeší. Musela by to být občanská válka totální za záchranu bělošské civilisace. Možná že už ani jiného nezbyde, jak tá válka za záchranu.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(sanhedrin, 2.1.2011 10:19:28)
Odpovědět
Nebojte se, to samozřejmě přijde i k nám.
A bude to mít svoje výhody. Právo šáríja na zloděje a bezúročné půjčky. Co vám to udělá 5x denně se pomodlit čelem k Mekce. A hlavní imám rozhodně nebude Kalousek nebo Drobil. Na všechno se dá zvyknout, i když to bude bez vepřových řízků.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Kalous, 2.1.2011 14:53:26)
Odpovědět
To jo sandherine, většina bankéřů by byla bez rukou. Nebo že by si je za prachy nechali zase přimontovat?
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(sanhedrin, 2.1.2011 18:19:55)
Odpovědět
To víš Kalousi, když se kácí les, lítají ruce...
Pár problémů by asi bylo. Každý den nějaké hořící auto, občas dekapitace a halál porážky zvířat, ale všechno je o zvyku, že? Ve Francii a Británii si už zvykli. A ještě tomu tleskají.Protože jsou rozmanití.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Kalous, 2.1.2011 21:25:26)
Odpovědět
Jasně, už si také trochu zvykáme. Nějaký kr.e.ten na ministerstvu už udělil vyjímku ze zákona o týrání zvířat a povolil halal porážky zatím na jatkách v Náměšti nad Oslavou. Pak to rozjedou i na jiných jatkách, pár motlteben - to nestačí - nějaký minaret - a nakonec islámské dómy jak nyní otevřeli v Rotterdamu pro tisícovky mohamedánů. Kdopak si vzpomene na Karla Velikého a Poitiers, spojené křesťanské loďstvo u Lepantha (přepředposlední papež už vrátil Turkům s omluvou i vlajky poražených tureckých lodí), bitvu u Vídně 1683 - polského krále, Mikuláše Salma ap. Naše děti se přestaly učit dějepis, jsou čím dál bl.bější (nyní pokles vědomostí našich žáků ve světovém žebříčku o 27 míst - proto za ty bl.bce ještě jako jediným přidáme učitelům, že při nástupu mají ještě o 3 tisíce více než mladý lékař).
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(sanhedrin, 2.1.2011 22:12:28)
Odpovědět
Sarrazin to trefil. Čím více přistěhovalců, tím menší průměrné IQ ve státě. A o to jde, protože chudé duchem lze snadněji ohlupovat. Vtip je ovšem v tom, že se dají hůře ovládat. Zasít nestabilitu chtějí. Vtlačit nás do války s islámem.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(SamOpal, 3.1.2011 18:47:34)
Odpovědět
...Zasít nestabilitu chtějí. Vtlačit nás do války s islámem.
-------------------------------------------
Ano,konečně názor plně vystihující danou problematiku.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(felix.julec, 2.1.2011 10:31:41)
Odpovědět
Je to otřesné.Dívat se na toto představení.Kdyby to bylo ve filmu dá se odejít domů.Tahle ukázka by měla být poučná pro všechny ty ochránce.Představa,že nás v blízké budoucnosti čeká něco podobného je hrozivá.Brrrr....K obědu mám uzené.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(NOA, 2.1.2011 14:03:18)
Odpovědět
Je to hnus. Místní politici by měli učinit účinná opatření pro zjednání nápravy, ty ulice by měly prvidelně projíždět kropící vozy s cisternami naplněnými prasečí krví. A nejen tyto, preventivně všechny ulice v Evropě, Americe a Austrálii. A hasící letadla a vrtulníky by taky měly být vybaveny touto speciální velice účinnou náplní a kropit a kropit, kde je třeba. V Izraeli se to prý už osvědčilo v autobusech. Tomu se říká komunální a národní politika.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Josef Novák, 2.1.2011 19:12:45)
Odpovědět
Redakce se v podtitulku ptá, zda bude takhle za pár let vypadat Praha. Já si dovolím takovou osobní prognozu, že takhle Praha vypadat nebude. Já osobně si myslím, že Praha bude spíš vypadat dílem jako město dálného východu, dílem jako město východoasijské. Stačí jen chodit s otevřenýma očima po Praze a občas se podívat na nějakou tu statistiku. V příštích letech ještě pár desítek tisíc Rusů, Ukrajinců a Vietnamců a máme zcela reálný obraz budoucí Prahy.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Kalous, 2.1.2011 21:31:13)
Odpovědět
V blízké budoucnosti s Vámi Nováku souhlasím. Ale muslimské porodnost se nedá srovnat s porodností Rusů (dokonce jich silně ubývá), Ukrajinců a Vietnamců - nakonec jednoznačně zvítězí vag.iny muslimských žen, jsou neporazitelné ( citát od Kaddáfího - Evropu po staletí dobývaly neúspěšně muslimské meče, nyní zvítězí islám přes va.gíny muslimských žen).
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Dan, 3.1.2011 9:22:47)
Odpovědět
Já se nejvíc obávám následujících 10 roků kdy zavedení elektromobilů do sriové výroby a nových superusporných motorů bude znamenat přebytek ropy a prudké chudnutí rusů i arabů, tudíž jejich exods do bohaté Evropy za žvancem.

Jakmile USA začnou masově prodávat elektromobily, a to bude již 2012 /6 automobilek/ bude tak velký přebytek ropy, že mnohá hluboká naleziště nebude rentabilní těžit, postihne to většinově Rusko protože Indie a čína platí mnohem méně nežli EU, ale i arabské země a jižní ameriku.

2020 má USA už stačit ropa jejich a Kanadská a předpokládá se že nebudou už odebírat ani z Mexika.
Nová obří naleziště v Brazílii zahltí trh a ropa bude tak velmi, velmi levná a přebytková surovina.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Jahoda, 3.1.2011 11:47:03)
Odpovědět
ano a tím ztratí arabák na popularitě a již mu nikdo nebude dávat zadarmo peníze.
Ropné arabské lokality ,tak prosperující na současné těžbě ropy začnou ztrácet i politický vliv v OSN.
Mě zaujal jeden výrok usamy bin ládína,který se nechal slyšet asi v tom smyslu,že vědět on dopředu,jaký dopad bude mít islámský teroristický ůtok na WTC a jakou zuřivou a tvrdou odvetu tento ůtok na Ameriku vyvolá,zvolil by namísto něj taktiku tiché a pomalé islamizace Evropy a Ameriky.
Já to vidím v budoucnu asi takto.
Dokud má arabáš politický vliv díky ropě a může poroučet a má proto i zastání u evropských kolaborantů a zrádců a těch,kteří tuto jeho politiku napříč negativním náladám obyčejných lidí záměrně a proti nim umožňují,bude relativní klid.
V okamžiku,kdy se arabský svět stane nazajímavý a nelukrativní pro světovou ekonomiku a o jeho ropu nebude zájem,stane se agresivní a to včetně své komunity v Evropě a Americe.
Pak začně ten pravý islámský terorizmus.
A to tak do 10-20 let...ostatně stejnou dobu já dávám také Francii a Holandsku do horké občanské války,kdy budou ulicema létat kulky,jezdit BVP vozidla a ležet hromady mrtvol.
Doposavadních nějakých 200 000 zapálených aut ve Francii se zatím obešlo bez obětí na životech,to se ale v budoucnu může rychle změnit.
Katalizátor yugoslávkého zcénáře se stane nejspíš vyhlášení lokálního islámského kalifátu někde v západní Evropě,pak nastane balkánská mela a řež.
Jestli bude islamistická komunita v té době i u nás,tato občanská válka se přesune rychle ze západní Evropy i do Česka.Kdo ví...nevím proč,ale něco mě říká,že hrází ,která tomu může zabránit je Německo a jeho armáda a v případě horkých bojů v západní Evropě si tam zjedná pořádek...to ale už jen tak od boku,co je ale jisté,Američané se budou muset také angažovat ,ostatně to mají v tradicích tahat za Evropu horké kaštany z ohně.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Hardy, 3.1.2011 17:32:32)
Odpovědět
Pravda jahodo, v Evropě bude ještě horko, ale ubránit se lze, o tom jsem přesvědčen.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Sam Opal, 3.1.2011 19:10:31)
Odpovědět
Záleží ale za jakou cenu.
Daleko efektivnější by byla prevence.

Jenomže bohužel,ti,kteří tento požár,který je zatím pořád ještě ve stádiu zárodku dlouhá léta připravují a rozdmýchávají jsou dokonce i verbálně - nedotknutelní.A až "konečně" požár vypukne v plné síle,budou to oni ,kdo nás proti němu budou nejvíce burcovat.( První "burcíři" začínají pomalu vystrkovat růžky už i zde) Potažmo proti němu bojovat. Do poslední kapky krve posledních našich synů!
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(mag, 3.1.2011 19:10:01)
Odpovědět
To je jenom jeden možný scénář, já v takový vývoj nevěřím, aspoň v Česku nikdy nic nezlevnilo natolik, aby se průměrná životní úroveň razantně zlepšila - viz nynější krize v době , kdy není válka, epidemie, hladomory, přírodní katastrofy, tak kam tedy plynou výsledky pracovitých (apoň doteď ) lidí ? Opět budujeme rozjásané zítřky a lotři se mají dobře.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Jahoda, 3.1.2011 22:45:41)
Odpovědět
to je vše pravda co sem píšete,ještě bych chtěl podotknout,že kromě německé armády občanské válce bude bránit i ta americká a ta v Evropě své základny má.
Toliko k prevenci,která ale ani zdaleka neřeší problém a ten je tím ožehavější a aktuálnější,čím více je v Evropě umožňován multikulturní mix.
Konečná výsledná nakonec bude stejně taková,že multikulturní a multietnické napětí bude potichu narůstat i napříč těmto prevencím ,až to nakonec tak jako tak bouchne a bude zle.
V případě Balkánu toto znamenalo staticíse obětí.V případě západní Evropy půjdou oběti do milionů..
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Kalous, 4.1.2011 8:12:16)
Odpovědět
S tou americkou multikulturní armádou bojující proti islámu v Evropě je to ale pěkná pi.tomost. Zatím stála v Evropě USA na straně mohamedánů ( Kosovo) aby si vylepšila profil u islámských států jako kompenzaci za podporu Izraele a vybudovala si největší základnu ve vých. Evropě.. Vždyť tam převládnou nakonec také černoši a muslimové.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Jahoda, 4.1.2011 12:36:36)
Odpovědět
Kosovo je dílem demokratů a ne republikánů,tudíž spojovat Kosovo s Amerikou z tohoto důvodu nelze.
Byla to demokratická strana jejich Clintona,která se prosadila za islamizaci Kosova a tuto aktivitu vydávala za akt vojenské pomoci NATO v Evropě.
Republikánská strana byla proti.
Demokrati a jejich vůdci jsou obyčejní diktátoři a na veřejném mínění amerických voličů a veřejnosti jim nezáleží,důkazem toho je jejich snaha a podpora o vystávění megamešity v blízkosti stržených dvojčat islámským teroristickým ůtokem,je to z jejich strany jasná ukázka politiky politické korektnosti,té mocensko politické páky,kterou tato americká grupa neomarxistů a neomaoistů ovládá americkou společnost.
Jejich politická korektnost v tomto zvítězí a oni budou na koni,když už jim to nevyšlo s konspirační teorií o plánované demolici...
Proto nespojujte Kosovo s Amerikou,ale s demokratickou stranou.
Politika demokratické strany je pro islámská !
Bohužel jed antirasizmu,politické korektnosti a multikultury je již v američanech tak zakořeněn,že vytváří podhoubí a pro demokratické nálady u voličů a proto je doposavadní vítěztví republikánů pouze sezonní záležitostí.
Nevadí...islámští teroristé Ameriku vbrzku proberou..něco jedovatého jim tam praskne do vodovodu a otráví to veřejnost,nebo nějaký bio sajrajt bude rozprášen z letadla,popřípadě v klimatizaci NY metra,také je možné se přec PC nabourat do počítače který řídí jadernou elektrárnu,přehradu ,nebo by stačila i docela malá kufříková atomovka před WH a Amerika bude opět Amerikou se vším,co k tom patří a taková jakou ji všichni známe z historie.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(pavjan, 3.1.2011 12:32:08)
Odpovědět
Tento obřad je k Bohu rozhodně nepřiblíží, ale zato jim nebudou tolik smrdět nohy. Taky by mě zajímalo z čeho jsou živi.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(Jahoda, 3.1.2011 12:40:46)
Odpovědět
v převážné většině ze sociálních dávek.
Re: Video: Typická pařížská ulice. Francie nebo Orient?
(jhk, 3.1.2011 15:29:49)
Odpovědět
...a teče jim do bot!