reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa

Autor: Ladislav Jakl | Publikováno: 30.12.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Kosa jak sviňa. Vlaky stojí, letadla nelétají, auta končí v závějích, kamiony a autobusy  uvízlé na ledovkách, bezdomovci mrznou, domovci platí za teplo jak vzteklí. Kéž by se globálně oteplilo!

V rámci České republiky stojí jeden den na posypu silnic a odhrnování sněhu z nich kolem miliardy korun. Za jeden den! Kdyby se oteplilo jen malilinko, třeba tak, že by počet sněhových dnů v nadmořské výšce 300 m klesl za sezónu o deset, dělalo by to deset miliard ročně. Pět set miliard za padesát let, na které je rozpočítán protioteplovací program EU. K tomu o zhruba 125 miliard méně za opravy zimou poničených silnic. Další miliardy by se ušetřily díky nižším škodám vzniklým v zimě nedodáním zásilek a nákladů. Miliardy a miliardy ušetřené na nákladech za vytápění. A jistě by si každý za svůj obor dosadil další ohromné částky, které by se dalo ušetřit, kdyby zima byla jen o 10 dnů kratší.

Jsou to reálné peníze. Tady a teď. Za jeden den v rámci Evropy se přímé náklady způsobené mrazem pohybují v desítkách miliard (korun). To nejsou chimérické částky, to jsou skutečné škody. Včera, dnes, zítra. Všude kolem nás. K tomu ztráty na životech, vliv chladu na nemocnost…

Místo toho, abychom se zamysleli nad škodami, které máme denně před očima, straší nás média a populističtí politici údajnými škodami, co prý určitě možná snad přijdou za 50 let, když pořádně nezaplatíme. Neplaťme. Nebojujme s teplem. Bojujme se zimou. Otevřete doma všichni aspoň jednu sodovku denně, ať se do vzduchu dostane nějaký ten kysličník uhličitý, který nás prý otepluje!

I když… Ono prý zas přijde léto. Je to tak údajně každý rok. A to nás zase bude štvát vedro. A náklady na provoz klimatizace. A ledniček. A na chlazení piva. Takže ono by to chtělo v zimě oteplovat a v létě ochlazovat.

A nebo to nechat plavat. Vždycky nějak bylo, vždycky nějak bude. Buď si vezmeme teplé ponožky, nebo sandály. Je to lepší než zkoušet poroučet větrudešti za ohromné prachy, které komusi končí v kapsách.

Jenže – to se mi to píše, pěkně v teple. Až vylezu ven a bude mi mrznout nos, taky budu mít chuť poroučet. Pak mi připomeňte tyhlety mé řádky.

Zdroj

reklama
1564 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Stallker, 30.12.2010 16:27:40)
Odpovědět
Hezký článeček. Netvrdím, že by lidstvo mělo na oteplování až tak výrazný vliv, jaký nám někteří manipulátoři přisuzují, ale nelze opomenout třeba jen to, že každý zdravý člověk má teplotu cca 36 st., to máme jednoduchou matematikou kolem 6-ti mld. takových malých živých topení, která navíc vydechují CO2. K tomu přičtěte všechna auta, továrny, elektrárny… No, myslím, že tady nějaký vliv asi opravdu bude. A autor trochu pozapomněl na finální důsledek globálního oteplování. Skleníkový efekt způsobuje oteplování atmosféry, tání ledovců, odpařování moří, zrychlení vzdušných proudů, tj. bouře, tornáda, záplavy, dokonce údajně díky změně poměru hmotnosti vody v oceánech také pohyb kontinentálních desek a tudíž zemětřesení. Nakonec, jakmile dosáhne množství vodních par (mraků) v atmosféře určitého množství, začnou odrážet sluneční záření a na povrchu dojde k prudkému ochlazení. Voda spadne a planeta pokrytá sněhem bude teplo pěkně dlouho odrážet, místo pohlcovat. V minulosti se tomu tuším říkalo doba ledová. Takže ještě větší kosa jak sviňa…

A vy si děláte starosti, kdo vyhrál ve volbách :-)))…
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(gojim, 30.12.2010 16:36:19)
Odpovědět
> V minulosti se tomu tuším říkalo doba ledová

A kdo to tenkrat zpusobil? Ze by to byla smrst mamutich prdu, ktera vytvorila sklenikovy efekt?
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Stallker, 30.12.2010 17:58:06)
Odpovědět
Jedna z posledních, myslím, že nejrozumnějších teorií říká, že globální oteplování, stejně jako doba ledová je součástí jistého globálního klimatického cyklu a tudíž další doba ledová téměř jistě přijde opět. S námi nebo bez nás. Otázkou je, jestli to lidstvo svou existencí a činností urychluje, případně jak moc...
Chtěl jsem tím jen říct, že pravdu nemá tak úplně ani jedna strana. Skutečnost bude někde uprostřed...
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Stallker, 30.12.2010 18:03:17)
Odpovědět
Jo a s těmi prdy bych to taky tak úplně neodsuzoval... Údajně největším producentem metanu (mnohem účinnější skleníkový plyn než CO2) v dnešní době jsou australská stáda dobytka?!? Kdoví, kolik v té době na zemi žilo mamutů a jiných dobytků a kolik prdů vyprodukovali :-)))...
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Stilet, 30.12.2010 17:43:27)
Odpovědět
Kdyby opravdu ty teorie o oteplování byly pravdivé a skutečně to zavinilo lidstvo, tak potom jediné řešení na nápravu by bylo nutně a to jakýmkoliv způsobem zbavit planetu nejméně pěti miliard lidí. Potom by se lidstvo muselo zbavit všechh civilizačncvíh vymoženosti a vrátit se na stromy a do jeskyň protože by lidstu nezbylo a nebylo proč něco vyrábět. Jinak je pitomé plkání "výkvetu a elit" v současné době praštěné zelenou teorií a oteplováním. To by také znamenalo se především zbavit těch žvanivcu a jejích teorií.
Ale že by se pět miliard lidí sami zbavili života aby zachráníli udržitelnou planetu pro ty všechny teoretiky?
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Stallker, 30.12.2010 18:12:13)
Odpovědět
No, nejsem žádný ekoterorista, sám ty zelené ksindly nesnáším, ale když porovnáme stav dnes a před padesáti lety: rozloha dešťných pralesů - poloviční, počet obyvatel - dvojnásobný, hustota silniční a železniční dopravy - 99% nárůst. A spousta dalších vlivů, které tady dříve nebyly. Netvrdím, že by 5 mld. lidí mělo spáchat sebevraždu, ale pro začátek bychom se mohli přestat chovat jako paraziti na vlastní planetě...
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Stallker, 30.12.2010 18:13:01)
Odpovědět
Oprava: ne železniční, ale letecké !
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Stilet, 30.12.2010 23:19:21)
Odpovědět
To by bylo moc pěkné Stallkere, ale najde se někdo kdo by byl ochoten žít tak skromě jako třebas v sedmnáctém století? Polička okopávat motykou a živit se jen tím co jeho poličko dá? Nejde jden človrda ze sto tisícvc možná. I černoši z Afriky táhnou do Eutropy a Severní Amweriky, že se nechtěji život jen tím co jm na záhoně vyroste. Jak to tedy řešit. Za obrovský nárůst populace může vynález nejprve páry a potom naftového a benzinového motoru. Tak jedině zase se vrátit ke svícení loučí a bydlet v chatrčích a zemljankách. Jinak to bude jen horší a horší. To se nedá zastavit. Až se lidstvo neunosně přemnoží, tak zasáhne samotná příroda. Možná že už začala. Humanisti a antirasisti by měli přestat všemožně podporovat nárůst populace v třetím světě. Ale zřeknou se své blbosti?
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Fiter, 30.12.2010 16:41:35)
Odpovědět
Proč se tomu politici nepostaví?Já osobně bych těm globálním prolhaným chameleonům nedal ani vindru ať se třeba staví na hlavu.Vždyť ty miliardy které někdo schlamstne musí někde chybět.Jsem zvědavý jak se socialističtí hejtmani vypořádají se zdevastovanými silnicemi.Nejhorší stav je prý ve středočeském kraji.Inteligent Ráthus ale klidně proplácí polatky u lékaře a kolik desítek milionů vyhodil za dopravu dětí zdarma.Jak je možné,že tento vzdělaný ale hulvátský dobytek nakládá s veřejnými penězi jako by byly jeho?
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Stallker, 30.12.2010 17:50:56)
Odpovědět
Ne, ne, se svými penězi by tak idiotsky nezacházel...
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Jahoda, 30.12.2010 19:43:37)
Odpovědět
a co když je letošní tuhá zima právě že výsledek globálního oteplování?
A to v tom smyslu,že vlivem tohoto oteplování tají ledovce na severním jižním pólu a sladká voda z nich mixuje oceánské proudy a narušuje je tak?
Třeba ten golfský je prý již tak naředěn,že nezásobuje pobřeží Evropy tak,jak by bylo žádovcí a to není ohříváno ...
Třeba v UK byla zima většinou mírná právě proto a nyní tam mrzne a letadla nelétají a nejen tam,ale po celé Evropě.
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Milkenstein, 30.12.2010 21:02:06)
Odpovědět
Rekordní ale zima není ani náhodou svojí mrazivostí, ale množstvím sněhu tedy srážek, podobně jako povodně v létě to přímo souvisí s globálním oteplováním, to slůvko globální je celkem zásadní.

Mimochodem Klausovi se prý po světě říká Chladič planety :-D
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Stilet, 30.12.2010 23:24:00)
Odpovědět
To na polech bývájí teploty na nule, kdy led taje? Jinak se voda vypařuje i z ledu. Ještě před několika málo lety ti nynejší oteplovači děsili lidstvo záníkem života na zemi pro zvětšující se ozononové díru. Ozonová díra jm přestala dělat starosti a začali vyvádět kolem oteplováníé planety. Čím budou děsit lidstvo za deset roku?
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(AA00, 2.1.2011 10:57:38)
Odpovědět
Správně. Pokud se otepluje, je to důsledek a potvrzení oteplování. Pokud se náhodou ochlazuje, je to jen další neklamný důkaz globálního teplení se...
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(C.Q.Lafayette, 30.12.2010 22:34:56)
Odpovědět
Zase se našlo pár exotů, kteří vážně tvrdí, že ta šílená zima je důsledek oteplování... ach jo :-(
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Kalous, 30.12.2010 23:17:33)
Odpovědět
Lafayete, to že tě je v zimě zima neznamená že se ochlazuje ani otepluje. Jde o globální průměrnou roční teplotu z průměrovanou z teplot lokálních a vytvoření trendu. Takže ty tvé bláboly ani bláboly hradního pána jsou k ničemu.
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Jahoda, 31.12.2010 11:38:52)
Odpovědět
To Stilet:dle mého názoru bude toto strašení přímoůměrné lidské důvěřivosti a naivitě a z té těžit.
Bude se přizpůsobovat ,jednou přijde strašení epidemií,potom třeba tím globálním oteplováním,nebo uhlíkovou stopou,bude se hledat způsob jak vytřískat z veřejnosti co nejvíce peněz.
Zaujala mě jedna věc a to ta,proč jsou jednou v médiích označovány jedny potraviny za zdravé a druhé za nezdravé a pak se tato propaganda najednou otočí o 180 stupnů ?
A není to třeba tím,že daného dříve tak proklínaného zboží je nadbytek ve skladech a je třeba jej rychle prodat?
To vše jsou ale sezónní záležitosti ,rychle přejdou a vyšumí a je třeba rychle hledat náhradní zdroj získání si peněz a inovovat.
V čem ale není třeba inovovat je strašák politické korektnosti a pozitivní dikriminace.
A zatímco různé strašáky přicházejí a odcházejí a proto je třeba rychle přicházet s jinýma,aby nevyschl zdroj snadného a bezpracného příjmu,strašák pozitivní diskriminace ,politické korektnosti a antirasizmu je trvalý a pernamentní,jistý zdroj příjmů.
Včera jsem na Primě TV sledoval americký film.
Tento americký film plně vystihl současnou tristní situaci v USA.
Ten film se jmenoval -Město šílenců (Mad City)
Kdy jeden reportér (Dustin Hoffman) využije faktu,že se nachází sám v muzeu ve kterém jeho bývalý zaměstnanec (John Travolta) drží za rukojmí malé děti a ředitelku muzea.
Navíc k brokovnici,kterou zastřelil jednoho černocha má u sebe i tašku plnou výbušnin.
Mě na tomto filmu zaujala jedna věc.
Jak se ten reportér snažil udělat z jasného teroristického ůtoku a kriminálního činu politování hodný čin neštastného a zoufalého muže,který ztratil práci a je v bezvýchodné situaci..nakonec jej 59 % američanů dokonce i litovalo a soucítilo s ním.
Ke konci filmu ten terorista spáchal sebevraždu a Hoffman tam hystericky křičí-my jsme ho zabili,my jsme ho zabili...!!
Každý pak musel toho teroristy,zoufalce litovat..nakonec on to nebyl ani terorista,že?!
Zajímavé na celém tom filmu byl jedniný a jasně střízlivý postoj rodičů těch dětí,které si onen "zoufalec " použil jako rukojmí a ohrožoval je brokovnicí a taškou plnou výbušnin.
Jejich postoj byl jasně negativní a označil toho "neštastníka" za banditu,vraha,teroristu a bestii!
No a taková je asi tak v kostce celá dnešní poblázněná Amerika.
Kriminální delikty jsou omlouvány
nelegálům udělován azyl
zlehčováno nebezpečí islámského terorizmu
všude je plno antirasizmu a pod...kolem toho rasizmu tam bylo také plno zcén,jak kdekdo hledal rasizmus i v nočníků a nedejbóže najít ho tam,no to byl byl ihned rasistický konec světa.
Celý ten film byla fraška a komedie a jediní,kdo v něm střízlivě a k věci uvažují jsou rodiče těch uvězněných dětí.
Těch byla v tom filmu bohužel menšina.
A taková je v současnosti celá Amerika,asi tak v kostce.
Ještě v 50 letech 20 století,pokud by se něco takového někde v USA stalo,terorista by byl na místě zastřelen a hotovo!
Žádná sáhodlouhá diskuze kolem toho ,která trvá tři dny !
Tak ,pokud ,abych to zkrátil,já osobně pokud bych chtěl mít jisté a snadné koryto a mít se bezpracně dobře,sázel bych hlavně na toto současné cítění Ameriky a vztoupil do demokratické strany jako politik.
Pak bych měl jisté koryto a nějaké oteplování,ozonová díra,prasečí a ptačí chřipka a pod...by mě nezajímalo.
Můj bezpracný příjem by byl jistý a měl bych se jak prase v žitě.
Ještě k tomu filmu a tomu,proč se jednalo o frašku,bohužel plně vystihující současné mínění američanů.
Ten chlap se bál ,že on a jeho rodina skončí pod mostem jako bezdomovci.
Já se ptám..bylo by něco podobného při dnešní well fare vůbec možné?..
Asi ne,ale o tom v filmu nebyla ani zmínka.
Ještě jsem se chtěl zeptat,jestli už konečně někdo zažaloval a hnal k soudu toho rasistického černocha,který veřejně volal po vybíjení bělochů?
Činil tak v médiích a to veřejně.
Copak se nenajde nikdo,kdo by ho žaloval za rasizmus a hnal k soudu?
Já jsem přesvědčen,že ne,na to vy politicky korektně a antirasisticky uvažující američané nemáte,je to ve vás jen tak se nic nezmnění.
Tak toliko k jistým a nejistým zdrojům bezpracných příjmů...,protože,aby tento jisté vyschl,musela by se zmněni celá Amerika a to se hned tak nestane,ten film ji plně vystihl.
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Jahoda, 31.12.2010 13:09:54)
Odpovědět
i když u nás v Česku zase bují korupce,jen to šustí,příkladem je terorista a pirát z D1 jehož auto má značku 2222,který záměrně zavinil nehodu na dálnici a ohrozil svým agresivním chováním i dítě.
Takový manager,který vydělává měsíčně statisíce ihned po té,co se o něj začne zajímat policie vysází na stůl ůplatek a je propuštěn z vazby.
No,když už je u nás teda taková beztrestnost a každý terorista si může dělat co chce,co takhle zveřejnit na internetu jeho plnou adresu a jméno ?!
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Josef, 31.12.2010 20:37:30)
Odpovědět
Pane Jahoda!
Toho cernocha nikdo nesoudi. A muze si kricet - svoboda slova. A filmum moc neverte, vse prehani a zkresluji. Hollywood jsou komedianti jeste k tomu levicovi a podle toho se take musi posuzovat.
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Jahoda, 31.12.2010 23:24:46)
Odpovědět
pane Josef,
však já nic špatného Americe nepřeji,pouze jsem upřímný.)
A také svéráz .
Braňte si svobodu,jinak o ni přijdete.
Ostatně názorný příklad toho,jak o ni Amerika přichází je příklad toho černocha..tak nějak mě to připomíná beztrestnost a imunitu některých vyvolených před r. 89.
Státní moc se jich zastala a zákon pro ně neplatil!
Ten černoch jasně porušil zákon a ono co?:No ono se mu nic nestalo a tu se ptám proč?
Kdo ho chrání?
Je to stání moc a pokud má někdo privilegia,výsady a imunitu před zákonem na ůkor toho druhého a může si v tomto ohledu dělat co se mu zlíbí a ta státní moc ho chrání,potom to není demokratická státní moc ,ale jasná totalita.
Že se dle někoho jednalo o maličkost a on třeba jen tak mluvil?
Ale to zákon přece nezajímá,ten je jasně dán a musí platit bez vyjímky pro každého.
Spravedlnost musí být slepá .
Celé to harašení "rasizmem" slouží jasně a nepokrytě jako totalitní praktika,kterou si jistá mocenská elita chrání svou politickou moc na ůkor svobody a demokracie a ty metody jsou naprosto stejné a to i napříč časem a místem.
Označit někoho u vás jako rasistu je totiž stejné,jako označit někoho u nás svého času za kulaka,imperialistu,špiona CIA,šovinistu a třídního nepřítele.
Toto označení pak stačilo k tomu,aby se široká veřejnost okamžitě postavila proti těmto kacířům a ničila jim záměrně život.
Byl jste přece také svého času v té době a víte své.
To totalitní stání zřízení si tak sychrovalo svou moc.
Jenže ,aby se tak dělo ,musí být podpora veřejnosti,musí to být v těch lidech a veřejnost musí sama od sebe tuto inkvizici podporovat a chránit.
Pan Stilet nám čechům třeba vyčítá,že volíme neustále levici ...a co takhle přirovnat toto k američanům a jejich podpoře těchto totalitních praktik prosazovaných demokraty a jejich prezidentem Obamou?
Je to ten samy příklad!
Aby byla Amerika skutečně svobodnou a demokratickou zemí,musí se zbavit politické korektnosti,pozitivní diskriminace a antirasizmu a zákony musí platit ve stejné míře pro každého bez vyjímky a to i pro toho černocha,který jasně porušil zákon!
Volal po smrti?
Volal po genocidě?
Volal po rasové nenávisti?
Volal po vraždění bělochů?
Potom je to rasista,fašista a terorista a musí být souzen podle zákonů,které ve svobodné zemi musí platit bez vyjímky pro každého.
To o jaký totalitní system neokomunistických aparátčíků se v případě demokratů jedná je jasný doklad i v tom ,jak Obama zvolil i napříč většinovému nesouhlasu velvyslance v ČR.
Prezident svobodné země,kde je jeho názor přehlasován většinou se musí podřídit.
Diktátor a vládce se ale nikdy nepodřizuje a prosadí si svoje za každou cenu a to je právě jeho příklad.Názorný příklad,jak to demokratická strana myslí se svobodou a demokracií..
Můžete si mít ve vládě republikánů kolik chcete,pokud se ale Amerika nezbaví politické korektnosti a rasové diskriminace,nebude svobodnou zemí ,nic se nezmění.
Jinak vám přeji do Ameriky štastné a veselé..u nás bude za půl hodiny půlnoc a venku už to začíná na obloze pěkně bouchat..))
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Josef, 1.1.2011 13:19:07)
Odpovědět
Dotycny "killing Whites" vubec nebyl souzen a osobne ani nevim, jestli na to je nejaky zakon, patri to do kategorie svobody slova, spise je to politicky nekorektni vyrok.
----------------------
Preji take hodne sdravi a stesti v N.Roce.
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Jahoda, 1.1.2011 13:35:38)
Odpovědět
no vida..takže politicky nekorektní výrok.
Zase zástěrka k obcházení zákonů,které neplatí v USA stejně pro každého.
A co takhle politicky nekorektně prohlásit,že ten váš Obama je rasistický negr a všechny černé negry v USA je třeba postřílet dříve,než to oni učiní dle návodu toho černého rasity a fašisty?
Je to všechno chátra sto let za opicema,blbá jak tágo a navíc afresivní,tihleti negři,pakáž jedna.
Mohl bych v "politicky nekorektních " výrocích ovšemže pokračovat,aby jste vy američani věděli jaké to je ,když si kde kdo bere zákon do vlastních rukou a dělá si co chce,že?
Když si tak dělají ti vaši černoši tam tak,proč by si to nemohl dělat každý bez vyjímky,abyjste věděli,co je to pak za anarchii a neskutečný bordel.
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Josef, 1.1.2011 16:10:26)
Odpovědět
Tu politickou korektnes jsem si vymyslel ja, jinak ve skutecnosti kdyby nekoho zabil, je za to trest smrti, a proti trestu smrti je EU a ve skutecnosti oni se pobiji cernosi sami mezi sebou, 94% povrazdenych je mezi "Black on black". A Amici sami sebe se nepokladaji za demokracii, ale za konstitucni republiku. Proto ta pro Evropany nepochopitelna volba prezidenta, na priklad GW Busch ziskal celkove mene hlasu nez AlGore a stejne vyhral v "electoral college" systemu stanovenem konstituci. Je to aby se mohl stat prezidentem i osoba z maleho statu atd.
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Jahoda, 1.1.2011 16:37:26)
Odpovědět
Já nechtěl provokovat a ani urážet,pouze jen tak pro názorný příklad ukázat jaké to je,když někdo někomu přeje na základě jeho rasy smrt.
Jistě že jsem to nemyslel vážně.
Ale nakonec,když je zde již ta svoboda slova ,kterou má ten černoch stejně jako já...))
Nakonec to asi nebude potom ani rasizmus říci svůj názor a když tak činí černoši na bělochy,můžou tak činit i běloši na černocha.

Jinak proti Americe pane Josef samozřejmně nic,Americe já fandím a je to ve mě a proto svůj názor nezměním a vždy se vás zde zastanu.
Dokáži si obhájit před oponenty vaši zahraniční politiku a jsem na straně boje proti mezinárodnímu terorizmu a jak jsem se již nejednou zmínil,fandím CIA a vaší armádě .
Zde v Česku je to sice politicky nekorektní ,ale to mě nevadí.Akorád to Kosovo nějak nemohu přijmout,ale to je vinou demokratů ajejich Clintona.
Tak se vy republikáni držte a přiště vyhrajte volby,dle mého názoru by takový Mc Cain byl velice dobrý prezident a Juliani také.
Ostatně svoje nadmíru schopnosti již prokázal jako starosta NY.
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Josef, 1.1.2011 17:04:28)
Odpovědět
S tim Kosovem souhlasim ciste z duvodu, ze se nemely bombardovat civilni cile. Jinak v USA to prodaly levicova media jako pomoc spojencum z NATO. Na druhou stranu kdyby reseni se nechalo ciste na Evropanech, tak by se tam mozna valcilo jeste dnes.
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(C.Q.Lafayette, 31.12.2010 13:46:51)
Odpovědět
Tak tedy průměrná teplota! Kde a jak se dá změřit?! Proboha - takovou blbost snad nemůžete myslet vážně...
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Kalous, 1.1.2011 8:43:57)
Odpovědět
Třeba průměrná denní teplota - změří se 3x denně (brzy ráno, v poledne, večer) a vezme se průměr, tzn. sečte se to a vydělí 3. Podobně měsíční, roční, na území ČR či globální ze sítě meteorologických stanic zhruba rovnoměrně rozložených v síti po celé zeměkouli. To je nad Vaše chápání, že Lafayette.
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Evropan Jirka, 1.1.2011 11:49:45)
Odpovědět
Víte, Kalousi, právě v tom umístění měřicích stanic je jeden velký podraz. Jak zjistila skupina klimatologů (ne já), jsou tyto aparatury umístěné převážně v tzv. tepelných ostrůvcích, tedy ve městech nebo blízko měst. O nějaké rovnoměrnosti se tu (podle názoru odborníků) vůbec nedá mluvit. Takže Lafayetova poznámka není od věci.
Re: Nebojujme s globálním teplem. Bojujme se zimou. Kosa jak sviňa
(Evropan Jirka, 31.12.2010 11:24:28)
Odpovědět
Na stránce Free Globe je zpráva lorda Monctona, který osobně sledoval sabat globálně oteplených čarodějnic v Cancúnu, Vřele doporučuji, moc zajímavé čtení...