reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid

Autor: Karel Orlík | Publikováno: 8.1.2011 | Rubrika: Blízký východ
Ilustrace

"Ve státě Palestina nebude pro Židy místo", prohlásil předseda arabské samosprávy Mahmud Abbás novinářům v Ramallahu a dodal, "Řekli jsme to už mnohokrát a nic na tom neměníme, v našem státě, s hlavním městem Jeruzalémem, nesmí žít žádný Žid." Opětně zdůraznil, že "Izrael musí přijmout arabské uprchlíky po roce 1948, ale stát Palestina bude pro Židy uzavřen." Přitom izraelskou snahu po uznání Izraele jako židovského státu Arabové označují za rasismus.

Dalším bodem v primitivní propagandě je termín "Hranice z 1967." Tuto opakovanou lež se Arabům podařilo vnutit světovým politikům, přestože žádné hranice z roku 1967 neexistují. Po invazi arabských armád do Izraele v 1948 a jejich následné porážce žádné hranice vytýčené nebyly. Bylo pouze uzavřeno příměří a pomyslná demarkační linie jen kopírovala postavení vojsk po ukončení bojových operací.

Vytýčení skutečných hranic bylo vždy předmětem mírových rozhovorů. Že příměří z roku 1949 nebylo o určení hranic, potvrdil i prezident Mezinárodního soudního tribunálu Steven Schwebel v roce 1994. Na jedné straně volají Arabové po rozhovorech o určení konečných hranic, na straně druhé požadují po Izraeli, aby přijal jejich termín "Hranice z 1967." Jejich snaha je srozumitelná. Chtěli by získat zpět území, o které v prohrané válce přišli. Nacističtí agresoři také přišli o území ve prospěch vítězů války a nikdo z politiků nevolá po revizi hranic.

"Čistého vína nalil" arabský novinář Khaled Abu Toameh. Minulý měsíc prohlásil v Jeruzalémě, že "izraelsko-arabský konflikt není o osadách, ale o samotné existenci Izraele v regionu." Předseda samosprávy Abbás je podle Toameha "zkorumpovaný, slabý, bezmocný, odkázaný na Izrael, jehož přítomnost na území Judeje a Samaří drží Abbáse u moci. Jestliže by se Izrael stáhl na hranice před červnem 1967, Abbás by padl a moc v arabské samosprávě by během 24hodin převzal Hamás. Izrael by neměl dát Abbásovi ani metr území, neboť by všechno připadlo Hamásu."

(28.12.10, ko)

reklama
1832 čtenářů | 61 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Kalous, 8.1.2011 8:15:30)
Odpovědět
Hlavně že tu nynější palestinskou správu platí Evropská unie - kdyby zastavila tok peněz, jsou palestinští státní úředníci s holým za.dkem. Vždy platila zásada - čí chleba jíš, toho píseň zpívej. Zde je to nějaké divné, proč si Palestinci tak vyskakují? Asi se to i velmi hodí židům - Israel nebude chtít mít na svém území ani jednoho Palestince? Vždyť ten Mahmud Abbas bez podpory EU je absolutní nula!
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Huckleberry, 8.1.2011 10:33:36)
Odpovědět
Pokud si pamatuju, tak fašisté a muslimové byli vždy kamarádi. Jelikož nástupci 3.říše-Říše 4.EU nezapře své kořeny,vždyť jeden z otců zakladatelů koncipoval Mnichovský diktát pro náš stát, tak se není čemu divit. A nemusíme proto dlouho pátrat po štědrých dárcích, když další Křišťálovou noc může uspořádat někdo jiný. Rád bych viděl proúčtování těch peněz, co už Unie do Gazy a jiným ručníkářům nalila. Jenom doufám, že když teď Unie padá do srač.k, tak ten penězovod konečně přestane.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Dan, 8.1.2011 12:31:13)
Odpovědět
Tak především EU nepadá do žádnýchj sraček, Německo je podle F.T. zemí roku 2011 svojí konjunkturou poněkud se zapomíná že i německo je uerozona a EU, řecko madarsko či irsko jsou pidizemě bez většího skutečného ekonomického významu, jejich uplný bankrot by unii nijak nepoškodil.
Takže stav EU je až na 3-4 bezvýznamně malé a neprůmyslové ekonomiky velmi dobrý, dluh máme třetinový než Japonci a čtvrtinový než američané a růst byl obnoven a to je důležité.


Co se tématu samotného týká, ano EU živí Palestinu a USA zase Izrael, ani jedna ta země by bez západu nemohla existovat, západ je založil a drží je i nad vodou a je třeba to dotáhnout do konce, uděla Palestincům stejně funkční stát jako jsme udělali židům, sebrat židům Jeruzalém a udělat z něj Palestinské hl. město, velmi tvrdě židy odkázat do jim vymezených území aby si uvědomili kdo je nasvětě pán a kdo si na nadčlověka jenom hraje !
Obě tyto neschopné primitivní země požírající miliardy dolarů ze západu je třeba stabilizovat podobně jako Balkán.
Kecy!
(Pavel Skeptik I, 8.1.2011 13:11:09)
Odpovědět
Jsou tři velcí sponzoři palestinců! EU potom USA a nakonec Izrael! Nechápu, proč bychom měli židům brát město které založili, ve prospěch nějakých nomádů které ani ostatní Arabáci nechtějí!
To je od Vás takový multi-kulti antisemitský pokus na "spravedlnost" a přitom jde o likvidaci demokracie! A stou ekonomikou v EU a Německu bych byl hodně opatrný!
co se týká té německé ekonomiky tak loni rostla 4%, letošní odhad je 3,6-3,8%
Německo má naprosto světově nejlpší idex schopnostisplácet dluhy a deutsche bank byla vyhlášena nejzdravější bankou světa řed Goldman Sachs s nejnižší pravděpodobností krachu.

Ano, opatrnosti není nikdy dost to je pravda.

A co se týká Izraele, na místě této země kterou obývali před ccca 5-7 tisíci let židé a také i v té době nežidé se našla celá řada podstatně starších civilizací a to AŽ O DESÍTKY TISIC LET ! :-)

Bez Británie by neměli židé žádný stát, v roce 1948 když se začasůli sestěhovávat do této oblasti z celého světa, zejména však Ruska, sýrie, iránu a dalších okolních zemí zde žilo v celé oblasti Izraele pouhých 680 000 židů a miliony palestinců, právo židů na tyto území jsou tedy jen a pouze z jejich bible vycházející a ta jak známo není a nemůže být mezinárodním právem určující státy a hranice ve světě :-)

Takže Izrael musí být rád, zato co mu Evropa a Amrika přidělila, sám by to nikdy nedokázal a držet hubu a krok a to taky bude, poněvadž není žádnou velmocí nýbrž bezvýznamnou malou ekonomičkou.
Izarelec je uplně stejný nomád z Abrahama pošlý jako Palestinec, jsou to bratři.
Re: Kecy!
(Pavel Skeptik I, 8.1.2011 15:37:20)
Odpovědět
To bychom byli Nomády všichni! Kde byla většina dnešních Evropanů, když židé postavili Jeruzalém???
už přez 2 000 let zde existuje Germánie, řecko, hispánie, galie a ss těmito zeměmi též evropská antická civilizace, její fundament, který později obohatila křesťanská kultura implementovaná řeky a římany a později franky /tedy němci a francouzi/

Je zde přez 2000 let evropské kultury, jež i my jsme přejali od franků - němců a francouzů.

čr je složena z mnoha evropských národů západu a také ze slovanských genů tito lidé prý přišli z oblasti dnešního kaspického moře a sloučili se s původními zejména keltskými a germánskými obyvateli na našem území.

My jsem potomci mimořádně vyspělé kultury a civilizace, která založila později i USA Kanadu a Austrálii a dodnes je světovým lídrem kultury, vědy a pokroku v oblasti všech lidských činností.

i židovský stát založila naše civilizace v roce 1948 udělala z nomádů lidi co mají stát a domov, část těchto primitivů se sestěhovali z celého světa, část už tam žila a jejich jméno je izraelité a palestinci.
Co sed ělo 5000 let pře kristem v Evropě není zaznamenáno, což vůbec nic neznamená, lidé tu prokazatelně žili dle nálezů již desítky a stovky tisíc let před vybudováním Jeruzaléma, ale nedochovali se popisy jejich civilizací.

O kulturní civilizaci která dalo světu demokracii, vědu a vzdělání a také vytvořila z malé sekty nejvýznamnější náboženství světa, tedy o evropanech doby 2100 let dozadu záznamy už máme spolehlivé díky řekům.

židé a jejich existence v podstatě odvisí od ochoty naší civilizace je hájita financovat, sami jsou jenom nomády a to už tisíce let.
Re: Kecy!
(Pavel Skeptik I, 8.1.2011 16:51:47)
Odpovědět
Pokud máte tento pohled na dějiny evropských národů, potom jsou všechny další diskuse zbytečné!
A jaký je váš pohled na dějiny evropské civilizace ?

Já totiž nemám příliš rád hypotézy, ty části archeologie a historie které jsou prokazatelné beru, tedy písemě podložené, hypotézy mě příliš nezajímají i proto že se v nich vědci velmi často diametrálně odlišují, jejich hodnota je tudíš sporná.

Velmi slušně popsané jsou dějiny od 25 stol. př. kristem a potud je beru jako fakta, ověřitelná, těžko zpochybnitelná a celkem srozumitelná.
Je podivu-hodné od jakých to zde "odborníků " jednomu by se dostalo poučení.
To ,aby onen jeden zahodil všechny dlouhými léty nabyté znalosti ,či je od základů přehodnotil.
Napříklsd ty o založení a vzniku města Jeruzaléma.
Kdysi jsem četl i slyšel ,že jádro Jeruzalému vzniklo v chalkolitu,čili v době měděné.Regulérním městem se J.stal asi v 19 století před Kristem a ve století čtrnáctém byl již opevněným a důležitým městem Jebusitů.
Asi v roce 1000 před Kr. byl J. obležen hordami jistých primitivních nomádů ,dobyt a následně těmito událostmi "odlidněný" , vítěznými hordami osídlen.
No ,kdo byli tito kočovníci není třeba se zmiňovat.
Co včíl,když tomuhle výkladu jsem dodnes věřil a "naši" NOVÍ pravděpodobné "odborníci" zde tvrdí něco jiného?

Nicméně obdobné diskuze můžou být pro jednoho,máli zájem skutečnou studnicí poučení.
Ani ne tak o historii,politice, ale poučením o mezilidských vztazích i o "odbornících" samotých,jejich charakteru i způsobu myšlení.
Například když výraz "založení města" je pro ně ekvivalentem,či synonymem pro dobytí,uloupení a vyvraždění....
Same, chlape, Ty máš prosetou historii zvláštním sítem. Jeruzalémem prošlo spousta národů a nárůdků, i tví Jebusité, ale o nich prakticky nikdo nic dál neví. Až novodobější historie přišla s židy a starým zákonem, následně křesťanstvím a později islámem. Zde vznikla tato tři monoteistická náboženství.
Jinak se nenech mýlit, v těch dobách vítěz decimoval poražené, dělali to všichni, včetně pozdějších Římanů.
"To bychom byli Nomády všichni! Kde byla většina dnešních Evropanů, když židé postavili Jeruzalém???"

Židé postavili Jeruzalém = naprostá LEŽ ! Stejného ranku s těmi ostatními zdůvodňující existenci dnešního sio státu i zvěrstev v jeho jménu páchaných a jeho jménem ospravedlňovaných a omlouvaných .
Nic více ,nic méně.
Re: Kecy!
(vizír reloaded, 9.1.2011 1:34:58)
Odpovědět
mimochodem podle moderních genetických výzkumů lidé ve střední Evropě (dnes si ponejvíce říkající Germáni a Slované) žijí na zdejším území z 95 procent více než 8000 let(oněch 5 procent jsou nejspíše cikáni
...a také židi kteří především v Německu v 19.století účelově šířili báchorky o Germánech i Slovanech jakožto přivandrovalcích na toto území.. nejspíše proto aby tito přivandrovalí židé mohli tvrdit že jsme zde vlastně všichni přivandrovalci, jenže nejsme)
ale s tím v podstatě souhlasím .
Dnes se ovšem tyto "zvyky" vyčítají pouze středověkým křesťanům . Když se takto zachovali Židé - o tom se nemluví.Když se takto zachovali v roce 70 Římané je zase uplně fuk. Atd...
Bývalo v dávných dobách zvykem, pokud se obléhané město "dobrovolně" a hned vzdalo - obyvatelé byly zpravidla ušetřeni. Například ti samí křižáci z první výpravy při svém tažení obsadili spoustu měst. Většina se jim vzdala a není známo,že by se někde zachovali,tak jako při pádu J.
Ono to opět bude o oné objektivitě a výběru zdrojů a informací.
Sorry,Hardy nějak mi to vypadlo.
Samozřejmě souhlasím s tvým druhým odstavcem
přesně tak ,
ostatně stačí se začíst i do těch jejich židovských svatých spisků aby bylo člověku jasné kdo že to města zakládal a kdo že je přepadával , raboval a vyhlazoval včetně žen a dětí ... já narozdíl od židů neříkán "kultura" tomu že si nějací nomádi začnou zapisovat své zločiny a genocidy a pak si z oslavování těchto genocid ještě udělají náboženství

.. tomu může "kultura" říkat opravdu jen žid a i na tomto je naprosto jasné že západní kultura a hodnotový systém na jedné straně a na druhé žido-arabský hodnotový systém jsou naprosto nekompatibilní
Hlavně Dan má mezery ve znalostech historie Židů.
Pravda je že mě historie těchto kočovných asijatů moc nezajímá, znám ji jenom hodně sběžně, ale asi víc než průměrný čech, ten neví o judonomádech takřka nic než že je hubil Adolf ..
ono hlavně, pokud jde o Aškenázské židy, tak to jsou chazaři z Kaganátu chazrského odkudsi z Kavkazu.V 8 stol.přijali judaismus a přisli do Evropy a začalo se jim říkat židé.Nejde tedy o židy v diaspoře - sephardy.Aškenazy ovšem ovládli Izeael, tak je otázka jak mohou mít přivandrovalci z Kavkazu morální právo na Izrael, ale budiž.
S Danem je opravdu zbytečné diskutovat,to je blb a blbem zůstane..
Dobré Dane.
Dobré Dane.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Sulla, 8.1.2011 19:55:12)
Odpovědět
hlavně Dane založením a uznáním Palestiny se zabrání zavlečení blízkovýchodního konfliktu do Evropy jak by chtěli sionisté.Islamizace Evropy je jedna věc a permanentní židovské hašteření za Eretz israel druhá.A tyto věci jsou neslučitelné.Evropa nemůže bojovat za sionistický projekt Eretz isralele a dobývat sousední země z důvodu rozšiřování území.Uznáním Palestiny se zlomí moc mezinárodního sionismu, který intelektuálně a politicky vydírá západní svět prakticky 60 let.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Hardy, 8.1.2011 20:30:53)
Odpovědět
Sullo, to je opravdu "fantasmagorie", tos vymyslel sám?
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Sulla, 8.1.2011 21:09:14)
Odpovědět
Hardy. víš co je na izraelské minci za mapu?Je to mapa Velkého Izraele zahrnující kus Egypta, Jordánsko, Sýrii, Irák a Irán. co bys řekl tomu, kdyby na DM marce byla mapa Velkoněmecké říše? To by bylo pozdvižení.Hlavně by to nikoho v bývalé Bundesbance nenapadlo.Zarytí sionisté mlží, ale ta mapa je jejich neuralgický bod a pochopitelně, že je plán budoucího státu.Proto sionisté bránili ustanovení Palestiny.Navíc poslední nápad sionistů - vystěhovávat palestince do Jordánska a tam vyhlásit palesticnký stát je prostě šílený a tento konflikt se prostě nesmí přenést do Evropy.Proto náš boj proti islamizaci Evropy je zcela jiná věc, než Svatá válka židů proti všem muslimům za Velký izrael.Zidé by rádi vvyužili odporu evropanů k islamizaci k sešikování evropanů za židovskou věc, ale to je právě nesmysl.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Hardy, 8.1.2011 22:13:09)
Odpovědět
Sullo, náš krásný nick významného římského diktátora Sully, byl to výtečný vojevůdce, ovšem jeho reformy byly dost krvavé, jak v těch dobách bylo zvykem, mimo jiné málem "sejmul" i Julia Ceazara, jako mladíček mu unikl jen taktak.

V to, že Evropa bude bojovat za Izrael je nesmysl, tomu nevěř. Evropa je opatrná a plná muslimských přistěhovalců. mnozí evropané jsou z toho celkem nešťastni, mnoho oblastí v evropě není nezpečných pro původní evropany. Proto ty strany G.Wilderse a dalších. A zatím tyto strany posilují.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(SamOpal, 8.1.2011 23:49:29)
Odpovědět
Hardy,sám si odporuješ a Evropa už dávno za Eretz bojuje.
Právě oním multi-kulti byli Evropané do této války - v Evropě ještě pořád studené ,vedené zatím zezdola - vtaženi.
Přemýšlej hochu.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Stilet, 8.1.2011 13:58:49)
Odpovědět
Kteří fašisté? Zřejmě si zase pletete nacisty s Musoliniho fašisty. Nacisté nebyly fašisté a fašisté nebyly nacisté. To komunisté z těchto dvou socialistických proudu nadělali fašisty.Takže jaci to fašisté byly kamarády Islámu? Ani pro nacisty nebyly muslímové nějakými kamarády. Prostě v té době je podporovat museli. S nutnosti a né s kamarádství. Kapišto?
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Dan, 8.1.2011 14:10:39)
Odpovědět
Máš naprostou pravdu..
nacisté pohrdali i jin. bílými národy nežli germánského původu, vč. italů, natož nomády, to pro ně nebylo nic než slouha v boji, žádný kamarád ani přítel a sranda je že dnešní neonacisté začali velebit Izrael za jeho antiarabskou politiku :))

Inu Homo Eurosckepticus je člověk demagogický překrucující fakta i historii aby seděla jeho ideologii :-)
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Hardy, 8.1.2011 18:28:25)
Odpovědět
Stilete, bylo to blízké. Fašizmus prvně vzniknul v Italii a byl svým způsobem alternativa ke komunizmu a získaval dost sympatizantů po evropě, i v česku vznikla fašistická strana /malá počtem/, ale nacisté se k fašizmu hlásili, ale přidali tam nacionální důraz. Rozdíly, fašisté /italie, i španělsko, snad portugalsko/ sice perzekuovali více či méně židy, ale nelikvidovali je, s tím přišel až Hitler a všechny spojence k tomu nutil./maďary, rumuny, slováky, chorvaty, bulhary-,ale ti neposlechli/.
Hitler při ruském tažení, hlavně od 41 do 43.roku, zlikvidoval většinu ukrajinských a ruských židů, zlikvidoval i 6 mil. ukrajinců a mnoho milionů ruských zajatců. To naštvalo Churchilla, který mnohokrát v britské sněmovně apeloval, ať se svobodný svět spojí proti hitlerovi a ať se raději pomůže Stalinovi. Což se i stalo a hitler ztratil prakticky všechny spojence, kromě těch, kteří z ruska už nemohli utéci, hlavně rumuni a italové a maďaři. jeho spojenci ze dvou balkánských divizí muslimských SS waffen prakticky během 44.roku skoro všichni dezertovali.
nevím jak dneska němci na hitlera vzpomínqají, ale tenhle blb jim prošustrovat 1/3 německa ve prospěch stalinského bloku, 7 mil. němců padlo během války, a většina němců byla po válce z evropských zemí vyhnána zpět do německa.

Jesli dnes někteří neonacisté sympatizují s Izraelem, tak to není z lásky k židům, ale spíš z obavy z muslimských přistěhovalců v evropě a určitého izraelského příkladu, že se lze muslimům ubránit, pokud země jedná důsledně.

Jinak např. G. Wilders Strana svobody Holandsko, nebo Rakouští svobodní nejsou prakticky neonacisté, to by neměli tak masovou podporu. Jsou to spíš strany protipřistěhovalecké a pronárodní a proevropské.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Stilet, 8.1.2011 19:10:03)
Odpovědět
Ale Hardy, jak fašisté tak nacisté byly jen další dvě socialisatické větvé. Především se nacisté vůbec nenazývali fašisty a fašisté nacisty. To by komunisté také byli fašisty, neb nehubily Židy i když i ty také, ale ty které nazvali nepřítelskou třídou. A mordovali daleko více jak ti nacisté. Víte že spousty i předních nacistu byli nejdříve komunisty? Fakt je ač se to nesmí říkat, neb hrozí trestní stihání, tak že ti fašisté i nacisté učinili více dobra té dělnické třídě jak komunisté. Víte to?
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Hardy, 8.1.2011 22:52:43)
Odpovědět
Četl jsem případy mnoha "východoněmeckých" chameleonů, kteří byli komunisté, pak za hitlera, aby unikli perzekucím, se dali k nacistům, pak za NDR se stali zase komunisty a po pádu NDR a sjednocení německa, začali pilně podnikat.

Stihli čiperové 3x nebo 4x převlíknout kabát a dnes jsou z nich úspěšní mnohdy podnikatelé.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(vizír, 8.1.2011 23:11:40)
Odpovědět
úplně jak rodina Václava Havla
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(SamOpal, 9.1.2011 0:09:35)
Odpovědět
A co Krchňa Nikolajevna ?
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(tamchyna, 8.1.2011 17:03:40)
Odpovědět
Všem antisemitům a autorům jako KECY pouze připomínám, že IZRAEL má 8 nositelů Nobelových cen a 125 nositelů Nobelovy ceny jsou ŹIDÉ v oblasti hudby, literatury, dramatu filmu, umění, lékařství,ekonomice atd atd mají světové postavení-račte se obtěžovat a ověřte si,na př.i Forman. Příspěvky primitivů jsou víc než hloupé a postrádají minimum inteligence.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Hardy, 8.1.2011 17:54:27)
Odpovědět
Také si vážím různých Formanů, Werichů, Voskovců nebo třeba Milošů Kopeckých, nebo z dřívějška třeba Komenského, učitele národů. To měli židovský původ a mnoho přinesli i naší kultuře a vždy mi připadali daleko víc čechy než židy, ač je to jedno, jestli jsou více těmi nebo těmi.
Dnešní židé, izraelci jsou ekonomicky zdatní, je to 29 největší ekonomnika a jsou už asi dva roky v prestižní OECD, která sdružuje 30 nejsilnějších ekonomik světa. myslím, že to není země, která je tady z vůle Britanie nebo USA, to je hloupost.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Kikin, 8.1.2011 19:23:33)
Odpovědět
.. a z čí vůle tedy tam země je ??

Nebýt toho že Britové na nátlak USA uvolnili svůj protektorát Palestina území britské správy II, společně i s Francouzi je vyzbrojili a nejméně 7 roků hradili 80% jejich výdajů, poskytly obří půjčky atd. tak by tu Izrael asi těžko existoval.
12 miliardami ročně USD také drží nad vodou finančně Izraelskou armádu..

Jejich schopnost vytvořit stát byla prakticky nulová..
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Hardy, 8.1.2011 20:21:07)
Odpovědět
Kikine, to samozřejmě lze těžko řící. Ale jestli to bereš jak kdo jim nejvíce pomohl vojensky ? tak to jsme asi byli my češi se stalinovým souhlasem.
Do vojensky slaboučkého izraele, který byl ve válce asi s pěti arabskýma zeměma v 48 roku,/třeba egypt a jordánsko měly angl. zbraně i výcvik/ jsme vyvezli cca 100 letadel mesršmitů Avia 109, byla to taková letounová směska, co zbyla po válce a to rozhodlo. Izrael donutil araby k příměří a pak se už dovyzbrojil jinými zbraněmi, protože tyto avie-mesršmity stály za h.,byly poruchové a měly špatné operační vlastnosti.
Také češi dodali spoustu palebných zbraní a střeliva.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(SamOpal, 8.1.2011 20:50:43)
Odpovědět
A vycvičili vojenské a letecké kádry.
Místo "češi" by bylo přesnější - bolševici.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(expert, 8.1.2011 21:14:43)
Odpovědět
ovšem Komenský tajně vyjednával s Osmanskou říší o tažení proti Katolíkům.To je asi jako kdyby Paroubek ze msty, že prohrál volby vyjednával podporu s Al Kajdou.Říká se tomu vlastizrada a je to bohužel významná vada na skvělém CV Jana Amose.Proč ti židé tak nesnáší katolicismus?
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Hardy, 8.1.2011 23:00:07)
Odpovědět
Svatá prostoto, experte. víš snad co byla třicetiletá válka a následná rekatolizace a poprava českých pánů na staromáku. katoličtí habsburkové rozkradli a rozdali většinu českého majetku němcům a rakušákům a katolíkům.
Komenský jako kněz Moravských bratrů /církev/, musel odejít do vyhnnství, ale to je všeobecně známý.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Pavel Skeptik I, 8.1.2011 23:14:03)
Odpovědět
Ŕíkal Jirásek, prof. Nejedlý a ÚVééé KáeSSČééé! Dějiny 17. století jsou ale úplně jiné!
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Sulla, 9.1.2011 1:43:40)
Odpovědět
spor mezi katolíky a protestanty byl spor jako všude jinde v Evropě.Habsburkové a tedy katolíci nebyli nástrojem germanizace.Naopak kdyby vyhráli zrádci protestanti, tak nastane tuhá germanizace.Například rodina Karla Schwrzenberka byla tehdy na té správné straně ( katolíků)Jirásek a Nejedlý skutečně ovlivnili několik generací a je to skutečně mor.Habsburkové také zorganizovali obranu Evropy a podunasjké státy se shluky právě z důvodu ochrany před osmanskými nájezdy.Tento hlavní důvod v učebnicích dějepisu vždy chyběl.Český stát nepřestal nikdy právně existovat až zrádce národa Havel se rozhodl pro jeho likvidaci rozpuštěním v globálním světe.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Hardy, 9.1.2011 7:01:10)
Odpovědět
Cože ? Habsburkové negermanizovali Čechy, a kdo nás tedy poněmčil, když sem s habsburky přišlo kvanta nových katolických německých a rakouských přistěhovalců, kteří za katalockou loajalitu dostali mnohdy zdarma spoustu českého zabaveného někqatolického majetku. Němci šéfovali a češi sloužili a poněmčovali se, naštvali se až za národního obrození.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(SamOpal, 9.1.2011 9:16:45)
Odpovědět
Hardy,ale Sulla má pravdu.
Za Habsburga nešlo ani tak o poněmčení,jako o katolizaci obyvatel.A ta katolizace ,či rekatolizace MUSELA mezi naprostou většinou prostýh lidí probíhat v češtině.Zcela logicky .Ne?
Já bych se přimlouval pro větší konzumaci objektivních zdrojů.Ne "žrát" pouze to ,co nám MOMENTÁLNĚ i v různých dobách mocní nalijí do korýtka.
Zkus porovnat "poněmčení" našeho národa katolíky s osudem "reprotestantštělých" Slovanů žijících v Berlíně a jeho okolí (jak jistě víš toto město a široké okolí bylo převážně slovanské) .
Na základě těchto skutečností si troufnu zaspekulovat , že zvítězili by tehdy u nás protestanté ,česky by jsme dávno už nemluvili!
Ani omylem.
Byli bychom Němci jako polena .Tak jako "němci nejněmectější" - Berlíňané!
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(cook, 9.1.2011 12:55:29)
Odpovědět
Pánové máte pravdu všichni tři.Habsburkům šlo především o rekatolizaci českých a moravských zemí.Germanizace byla spíše vedlejším produktem když habsburkové potrestali vzbouřenou šlechtu a nahradili ji za odměnu loajální šlechtou jenž byla povětšinu z germánských krajů.A po odsunu těch jež se nechtěli přizpůsobyt rekatolizaci došlo k úbytku části české inteligence.Při vítězství druhé strany by se dělo totéž,jen v druhém gardu.A jelikož byl zimní král z Falce tak by byla katolická šlechta nahrazena šlechtou z falc a katolická inteligence která by se nechtěla vzdát svého náboženství by prozměnu prchla do katolických zemí.Takže prašť jak uhoď.Tehdy u nás zuřila regulérní občanská válka na kterou jsme doplatili všichni.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(SamOpal, 9.1.2011 16:06:53)
Odpovědět
Souhlasím .
Bohužel značná část národa se dodnes nedokáže oprostiit od jiráskovštiny a švejkovštiny ,které nemají se skutečnými dějinami vůbec nic společného.
Např.,věřím tomu ,že když zde budu tvrdit (a také konkrétně dokládat),že jezuita Antonín Koniáš byl ve své době jedním z největších, vydavatelů ČESKÝCH knih, většina zde píšících - a to napříč celým politickým a kulturním spektrem (-:lol)si přinejmenším zaťuká na čelo,ne-li mne přímo nazve - blbem.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Pavel Skeptik I, 9.1.2011 16:36:09)
Odpovědět
Ano!
Složitý problém náboženských válek v 17. stol. nejde vysvětlit marxistickým přístupem k dějinám! Nota bene, marxistickým z Moskvy!
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(SamOpal, 9.1.2011 19:00:38)
Odpovědět
Souhlasím.
A hned jsme u problému č.1,na kterém si okamžitě vylámeme zuby: Jak dalece jsou války 17.století a zdali vůbec, válkami náboženskými ? Neboť o jaká náboženská dogmata se tehdejší spor vedl?
A byla to vůbec náboženská dogmata,co bylo předmětem sváru ,nebo pouze to byl spor o moc,vládu ,majetky,etc.? Proč mnozí zůčastnění a zainteresovaní měnili neustále strany i vyznání ? Také spojenectví katolických Francouzů s protestantskými Angličany proti katolickým Španělům teoriím o náboženské válce moc nesvědčí.

No,pravda.Marxismus a jeho věrní a nejen ti moskevští v tom mají jasno.
A třebas nám to zde osvětlí.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(expert, 10.1.2011 9:53:05)
Odpovědět
jezuité byli vzdělanci a táhli společnost.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Stilet, 9.1.2011 14:26:09)
Odpovědět
Hardy, ty vaše řeči máte z četby jiráskovštiny. Oni ti Čeští páni popravení na tom rynku byly z poloviny Němci a ti vyhnaní i ti co odešli dobrovolně tak to byly také právě především Němečtí protestanté. Kromě jiného, za Třicetileté války za Českou korunu také bojovali Němci. Někteří katolící, jiní protestatné. Čeští pánové s Waldsteinenem především intrikovali. Protože vůbec nešlo o náboženstvý. To Stavovské povstání dnešními slovy řečeno, nebylo ničím jiným jak protiostátní puč proti legálnímu panovníkovi a ten panovník neudělal nic jiného, jak ten puč rozdrtil a viníky potrestal. Ostaně těm Českým pánum vůbec nezáleželo na nějakém náboženském vyznání a na prostý lid se nikdo z těch pánu neohlížel. To byl lid robotný. Pánum šlo o moc a příjmy. Vedl je rovněž německý mluvíci a český neznajíci hrabě Thurn, kterého panovník zbavil výnosného jobu. Jirásek a někteří další pořádně zasvinili výklad české historie.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Pavel Skeptik I, 9.1.2011 21:34:24)
Odpovědět
Jirásek byl totiž pisatel národně obrozeneckých knih. Jistě, v 19. stol. to bylo potřeba.
Otázka šlechty je z dnešních národních pozic nevysvětlitelná! Šlechta byla zemská a měla příslušnost ke Koruně, žádné národní vlastenectví v tom nebylo! Souhlasím s tím, že pokud by Habsburci prohráli, žádní Češi by už nebyli, jako národ! Většina těch poražených byli němečtí luterání a v 19. stol. by nás určitě dostali do vznikajícího Německa! Jak říkal po tom sněmu Palacký: Kdyby Rakousko nebylo, museli bychom si ho vymyslet! Habsburci totiž NEBYLI NĚMCI!
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Pavel Skeptik I, 9.1.2011 21:35:43)
Odpovědět
po franktfurtské sněmu v r. 1848!
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(vizír reloaded, 8.1.2011 23:20:52)
Odpovědět
židé nenávidí katolicismus a obecně křesťanství protože kř. učí rovnost před bohem z čehož je odvozena idea rovnosti před zákonem
... což je pro židovské nacistické "vyvolence" jak svěcená voda na čerta .. rovná práva s gojímy, to žid nesnese
.. proto musí tihle židonacisti odkojení torou a talmudem zničit křesťanství ,teprve pak bude možné zničit ideu rovnosti před zákonem ... a proto židi založili tzv.Frankfurtskou školu
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Pavel Skeptik I, 9.1.2011 0:38:23)
Odpovědět
S tím levným psychiatrem to myslím vážně!!!
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Zappa, 9.1.2011 8:57:50)
Odpovědět
Místo Vizír reloaded, napiš Vozír prdlouš, je to výstižnější.
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(expert, 8.1.2011 20:01:45)
Odpovědět
ovšem židé toho mohli dosáhnout v kontaktu se západní civilizací, která je helenizovala, asi tak.A že žid Bloomberg prosadil stavbu mešity na Grnad Zero aby ukázal kdo má skutečnou moc vám nevadí?
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Pavel Skeptik I, 8.1.2011 23:12:05)
Odpovědět
Kecy není autor, ale nadpis nesouhlasného příspěvku!!
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(Pavel Skeptik I, 9.1.2011 21:37:49)
Odpovědět
Kolegové, bohužel jsme se od "jádra pudla" dostali asi už někam jinam, a bylo by dobré tuto diskusi ukončit a argumenty nechat na jindy: Přeji Vám hezké další dny!
Re: Arabové: V palestinském státě nesmí žít ani jeden Žid
(SamOpal, 10.1.2011 3:04:32)
Odpovědět
To je právě to kouzlo podobných sezení,kdy jeden netuší ,až kam jej diskuze může zanést.
V jistých dobách,kdy se debaty vedly většinou „u píva“, končívaly někdy i kriminálem.
Můj vcelku blízký příbuzný,coby kat. farář kupříkladu po jistém pohřbu,nedlouho po té ,co se vrátil ze čtyřleté voj. základní služby u PTP , prohlásil,že internacionála tam zpívaná pionýry byla hezká,ale my teď uděláme to ,co zemřelému pomůže : Otče náš,jenž…
Následné ocenění jeho diskusního příspěvku mělo hodnotu dvou let převýchovy v dolech ostravsko karvinského revíru. Naštěstí dneska - ZATÍM obdobné ještě nehrozí. -:lol))
Tak si užívejme,dokud můžem!