reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)

Autor: Redakce | Publikováno: 27.1.2011 | Rubrika: Video
Ilustrace

Pocta obětem genocidy...

reklama
1500 čtenářů | 43 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(felix.julec, 27.1.2011 7:26:07)
Odpovědět
CO TÍM CHTĚL BÁSNÍK ŘÍCT?VŠICHNI,KTEŘÍ TU ŽIJEME JSME PODOBNÉ FILMEČKY ZA POSLEDNÍCH 65 LET už viděli snad už tisíckrát.Raději se nebudu vyjadřovat k tomu,kdo s tím zase přichází.Je mi to ale jasné.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(SamOpal, 27.1.2011 8:40:33)
Odpovědět
Švédská powermetalová kapela vystupující většinou s německými Edguy.
Ti jsou známi svou propagací satanismu a ostrým napadáním církví a křesťanství vůbec.
Spíše než satanistů , bych na (PRÝ) křesťanském a konzervativním webbu očekával prezentaci křesťanské metalové a rockové hudby .Stryper ,Petra,Bloodgood,Imortal Souls,Narnia,Saviour Machine, Impelliteri,Extol, P.O.D a nesčíslně mnohé další. Nebo alespoň nějakého díla těch neutrálních:
http://www.youtube.com/watch?v=ZECHGS8_peg

http://www.supermusic.sk/skupina.php?idpiesne=134883&sid=

Bohužel ,však je smutné, že redakce k hájení cizích,nám nepřátelských zájmů je ochotna se spojit i se Satanem.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Dan, 27.1.2011 8:57:52)
Odpovědět
toto není křesťanský nýbrž židokřesťanký web, silně prosicený pachem talmudu - satanských veršů židovských rabínů..

Jinak co se tématu týká, poctu si zaslouží všechny oběti ncismu ale i komunismu nevím proč pořád upřednostňovat jenom židy a hl. je třeba si vzít poučení z tohoto posledního pogromu evropanů proti židům a nepěstovat v EU multikulti se sionem, je to pro sionisty krajně nebezpečné, může se nám to opět vymknout z rukou.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Jahoda, 27.1.2011 9:27:32)
Odpovědět
VYSVOBOĎ MĚ HOSPODINE,OD ČLOVĚKA ZLÉHO.
Vysvobod´ mě Hospodine ,od člověka zlého,
chraň mě proti násilníku,
proti těm,kdo mají v srdci zlé ůmysly
a den ze dne se srocují k bojům,
jazyky si ostří jako hadi,
za rty mají jed jak zmije.
Ochraňuj me,Hospodine,před rukama svévolníka,
chraň mě proti násilníku,
proti těm,kdo zamýšlejí podrazit mi nohy.
Pyšní osydlo mi nastražili,
sítˇz provazů na cestu rozestřeli,
nachystali na mě léčky.
Pravím Hospodinu:Ty jsi můj Bůh!
Přej sluchu mým prozbám,Hospodine.
Hospodine,Panovníku,moje mocná spáso,
hlavu kryješ mi v den bitvy.
Nepřivoluj, Hospodine,k choutkám svévolníka,
nedej,aby vyšly jeho plány,atˇse nevypíná.
Na hlavu těch,kdo mě obkličují,
at´padne trápení,na němž se jejich rty umluvily.
At´na ně dopadne žhavé uhlí,
at´je Bůh do ohně srazí,
do výřivých proudů,aby nepovstali.
Pomlouvač se v zemi neudrží,
zlovolného násilníka stihne náhlá zkáza.
Vím,že Hospodin obhájí poníženého,
že ubožákům zjedná právo.


Ano,spravedliví vzdají tvému jménu chválu,
přímí budou bydlet před tvou tváří.


NEMÁM, HOSPODINE ,DOMÝŠLIVÉ SRDCE.

Nemám, Hospodine,domýšlivé srdce
ani povýšený pohled.
Neženu se za velkými věcmi,
za divy,jež nevystihnu,
nýbrž chovám se klidně a tiše.
Jako odstavené dítě u své matky,
jako odstavené dítě je ve mně má duše.
Čekej,Izraeli,na Hospodina
nyní i navěky.


JAKÉ DOBRO,JAKÉ BLAHO.

Jaké dobro,jaké blaho
tam,kde bratři bydlí svorně!
Jako výborný olej na hlavě,
jenž kane na vous,na vous Áronovi
kane mu na výstřih roucha.
Jak chemrónská rosa,
která kane na sijónské hory.
Tam udílí Hospodin své požehnání,
život na věky.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Kalous, 27.1.2011 13:29:20)
Odpovědět
Dane - všechny oběti nacismu, komunismu i kapitalismu ...
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Stielt, 27.1.2011 19:52:34)
Odpovědět
Kalous, jaksi ti šumí v hlavě. To ten kapitalismu stejně úmyslně masově morduje lidi. jak nacismus a komunismus? Tak proč to tak hloupě srovnáváš? V kapitalismu se žije drtivé většině lidi nejlépe. A povaleči nechtějíci pracovat také byli a jsou v každé době. To ten kapitalismus má dělat kojnou všem lidem bez rozdílu?
A ještě něco Kalous k včeréjšku. Pokus se někde splašit rozhovory Beneše se Stalinem, Molotovem a Kornejčukem v prosinci 1943. Snad se ti potom v lebedě rozvítí a nebudeš plkat o tom, jak v Jaltě západ strčil ČSR do Stalinovi řiti.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Kalous, 27.1.2011 21:27:51)
Odpovědět
Asi máš v hlavě temno sám Stilete. Kapitalismus se počítá zhruba od Francouzské revoluce nebo od poloviny 19. století. Od té doby byla spousta válek, 2 světové války, koloniální války, hladomory a miliony mrtvých kteří neměli s komunismem ani fašismem nic společného. I koncentráky vymysleli Burové a Britové dávno před Stalinem. A v moderní historii jen USA vyvolala desítky útočných válek a mučí lidi ve svých koncentrácích dodnes (Quntánamo, Abú Grajb ap.). Izrael vyhnal z domoviny miliony Palestinců ap. Vzpamatuj se.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Stilet, 27.1.2011 23:39:55)
Odpovědět
Kalous, ty musíš mít hodně vadnou myslivnu. Války nejsou vůbec zaviněné kapitalisme. Nejsou výsadou kapitalismu. Málo válek vedl socialistický SSSR? To ti v lebedě straší ty propagandistické žvásty které jsi poslouchal už od mateřské školky? Za dob monarchií, byli všichni panovníci navzájem přibuzní a přesto mezi sebou vedli války. Proč? Vždy se dostnanou k moci psychopati, kteří touží po větší moci, po větším území a pustí se do války. To jsi na tom tak špatně s myslivnu, když nevíš že války se pořádají od té doby co je lidstvo na zemi? A vůbec to není zaviněné kapitalismem. Kapitalisté chtějí vydělávat ale ne na válkách i když k válce dojde tak vydělávají i na ní. Války se vedli a budou vést z rozličných důvodu, ale není to vinou kapitalismu ani socialismu, ale vládcu. Je to zásluhou především absolutistisdkých vládcu. Panovníku i diktátoru. Ale né kapitalismem. Nebo tá probíhající globalizace se dělá proto aby se vyvolala válka? Tak vadnoui myslivnu máš ty Kalous a né já. Je to tvůj blud jako s tou Jaltou.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(SamOpal, 28.1.2011 5:03:25)
Odpovědět
Stilete,sorry,prodali.Naprosto kramářsky!
A to nepřekřičíš, i kdyby sis ze strhal hlasivky.
Jinak ,řekni na čem by více jisté široké skupiny lidí vydělaly? Hele,jestliže vypráskám někde deset bomb tak naprosto logicky dalších deset musím někde nakoupit.Ne?
Nebo raději dvacet .A lepších a dražších.
Na druhou stranu nevím,možná mě někdo opraví o "kapitalistické"ideologii,která by přikazovala vyhladit celé skupiny obyvatelstva.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Jahoda, 28.1.2011 3:33:32)
Odpovědět
co se týče Gantanáma,tak tam jsem plně na straně USA a chlapců ze CIA.
Odchytit,pomučit,odprásknou a zahrabat.
A žádné obezličky s nima.
Ani Rusko si je nebere -viz vybombardované Grozné a po pondělním atentátu,který Rusko znemožnil a nepředstavitelně ponížil v očích světa se bude kácet les a budou létat třísky.
To jste jako přesvědčen,že ruské tajné služby,potažmo ruská armáda se s těma jihadisty bude mazat?
Já ne.
Bude z nich lovná a škodná,akorád že se o tom nebude psát v Blesku a Aha.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(SamOpal, 27.1.2011 19:04:00)
Odpovědět
Ještě bych dodal ,že nejfanatičtější posluchači této satanistické hudby se nachází právě v severských zemích kde již několikráte došlo z jejich strany k protikřesťanským fysickým útokům ,žhářské útoky proti církevním objektům a kostelům nevyjímaje!
Takže než místní redakcí podporovaný satanismus,raději stryperovské :"To Hell With The Devil" - K čertu s ďáblem(tedy i s redakcí)!
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Sunny, 28.1.2011 14:51:42)
Odpovědět
A proto, že Sabaton občas vystupuje společně s Edguy, usuzujete, že jsou to satanisté? To je psina:-) Sabaton je vynikající partička a jsem ráda, že redakce tady občas prezentuje jejich povedené kousky. Díky:-)
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(SamOpal, 28.1.2011 18:59:36)
Odpovědět
Takže.
Já měl to "štěstí" jejich vystoupení navštívit.
Víme?
Takže vím svoje!
Apropó.
Nechci být arogantní ,ani příliš sebevědomý.
Ale!
Můžete mě poučovat o ekonomice.Finančnictví.Můžete,nakonec mě poučit i o politice. Nebo o vojenství.
Ale propánažána o muzice a hokeji ne! To opravdu ne.
Asi tak.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Dan, 27.1.2011 9:33:47)
Odpovědět
Jasně že se to pořád opakuje, ikdyž je určitě důležité si to občas připomenout stačilo by bohatě jednou za rok.

Celkem mě ale zaujalo dnes v rádiu, že týmy které přezkoumávají oběti holokaustu a hledají konkrétní lidi zijistili, že některé osoby byly započítány i 3x !

Takže těch 6 milionu asi nebude uplně pravda, doložit jmény se zatím podařilo něco přez 2,5 milionu.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(felix.julec, 27.1.2011 10:29:27)
Odpovědět
Ono i 2,5 mil.lidí je hodně.Když se to ale omílá pořád kolem dokola,tak už to leze krkem.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Dan, 27.1.2011 10:37:03)
Odpovědět
souhlasím, 1x za rok a dost, nejsme Izrael ten ať truchlí každý týden klidně, my máme jin. výročí.

A myslím že i Němci už by měli opustit to přehnané sebemrskačství, nynější generace za svoje předky můžou asi tak jako my za komunisty nebo husity.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(vizír, 27.1.2011 19:40:44)
Odpovědět
je zajímavé že když se to židům hodí(zejména u židovských zločinů) tak hystericky bojují proti kolektivní vině a dědičné vině .. ale co se týče tohoto hollycrapu tak kolektivní i dědičnou vinu aktivně propagují a dokonce rozšiřují nejlépe na celé lidstvo .... prostě typičtí podvodní lžidi
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Dan, 27.1.2011 23:08:11)
Odpovědět
Lhaní je jeden ze základních nástrojů žida a je na něm založena celá jejich existence a přežití.

Už kniha Talmudu David říká jasně:

" Nikdy nesmí gojím dojít naší pravdy a našich názorů na něj, dbej abys nikdy nedal pravdu před ním najevo.."

Takže je to velmi prolhaný národ, to nakonec vidíme i na Kurasovi, jež v tisku veřejně lhalo Talmudu a Semín ho usvědčil z veřejných lží.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(SamOpal, 29.1.2011 8:30:42)
Odpovědět
Přesně.
A tohle to omílání svého času praktikovali i komunisté(je vidět,z jáké to líhně pocházejí).
To jen a pouze z jejich řad bylo nejvíce obětí.
Ty ostatní ani snad nestály za řeč.
Jo pamatuju.Ne ty jejich oběti,ale ta jejich tvrzení.A běda!!! je zpochybnit. Třeba veřejně popřít jejich počet!
Pusťte si jistý díl Majora Zemana . Ten ,kde soudruh Zeman tvrdí ,že jeho soudruh otec ,protože byl komunista šel v Osvětimi do plynu!!!! V jiném bolševickém filmu lidičtí muži u horákovic statku volájí - ať žije KSČ!!!
A měl jsi si tehdy ,když tento paskvil natočili, zkusit tuto scénu popřít!
Tož ,jaký je k čertu rozdíl mezi různými jahody a "našimi" bolševiky?
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(richard2, 27.1.2011 13:08:28)
Odpovědět
Vrať se, nácku, zpět na altermedia a na zvedavec, tady neopruzuj, tyhle stránky patří nám a našim židovským starším bratrům ve víře. Nacisté zde nejsou vítaní, vysmrádni.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Ka, 27.1.2011 13:12:42)
Odpovědět
Co jsou to starší židovští bratři ve víře a kdo jsi ty? Anarchista?
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Dan, 27.1.2011 14:06:20)
Odpovědět
zřejmě mluví o těch co nechali umučit Krista pro jeho nežidovské postoje, o těch co ve svých posvátných knihách pery těch nejvýznamnějších rabínů jejich dějin vybízejí k likvidaci křesťanů a ke zneužívaní nežidů.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Kalous, 27.1.2011 14:18:21)
Odpovědět
Anebo je to nějaký mlaďounký muslimský Arab - a má staršíhi bratra Žida -vždyť Židé i Arabové jsou bratři, Semité - a židovská víra je skutečně starší. Už se těším jak někdo zavede termín muslimskožidovská kultura (asi by dopadl jak Salman Rašdí či dánští či švédští karikaturisté, musí je hlídat policie a mění identitu).
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Dan, 27.1.2011 14:23:08)
Odpovědět
i v rodině Iránského prezidenta byl dědeček židem a babička muslimkou..
ano židé a muslimové jsou bratry ikdyž na nože, ale příbuzní ,ale my nemáme s židem společné kořeny, my jsme vzešly z Antiky a ta tu byla coby židova konkurenční kultura a civilizace.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Stilet, 27.1.2011 15:23:38)
Odpovědět
Kalous, nejen vzájemní bratranci Arabové s Židy se mezi sebou rádí perou. Židé s Araby nejsou bratři, jsou bratranci. Oni se mezi sebou perou a to opravdu stachanovský i muslímové. Jedni se perou za Aliho a ti proti ním, proti Alimu. Islám vůbec není tak jednotý, jak si mnozí myslí. I tom Iráku více válčí proti sobě navzájem, jak proti USArmy. Záleží na tom, kde je jejích imám větší nebo menší idiot a lump.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(SamOpal, 27.1.2011 19:13:25)
Odpovědět
Samozřejmě,že ne bratranci,ale opravdoví bratři.
Nicméně,první známá biblická bratrská dvojice ,jak víme ,se mezi sebou také povraždila.
Takže těžko určit ,kdo z těchto dnešních sourozenců je Kain a kdo Abel.
Že.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Stilet, 27.1.2011 19:59:16)
Odpovědět
Samozřejmě že Židé s Araby nejsou bratři. Neměli stejného otce. Jak to bylo s matkami to nevím, musel bych se na to zeptat nebo se podívat do Bible. Ale i kdyby byli bratři, tak se bratři nikdy neperou a nemordují navzájem? Ani Žide ani Arabové se za bratry nepovažují.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Hardy, 27.1.2011 20:51:47)
Odpovědět
Poprvé to snad použil egyptský Násir /správně vysloveno Naser/, že židé a arabové jsou vlastně bratranci.
Obojí jsou semité a mají i trochu podobný jazyk, podobu nevím přesně, ale: snad: salam aleikum, a šalom alachem. Arabsky a izraelsky:" mír s tebou, bratře."
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Max, 28.1.2011 9:20:43)
Odpovědět
1/obojí tvrdí že jsou děti /Abrahámovi/Ibrahimovi - čili bratři a ne bratranci, z jin. matek.

2/mají zapovězené prase jako nečisté zvíře

3/ přou se i o Humus - jejich tradiční pokrm

4/ uznávají i stejné proroky /mimo Ježíše/

5/ jsou to všechno potomoci semitských prakmenů ze stejné oblasti a společně bojovali i v mnoha válkách proti Evropanům a dalším civilizacím v Asii a Africe
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(vizír, 27.1.2011 19:29:20)
Odpovědět
Já se přiznám že nechápu na tom tzv."holocaustu" jednu věc - a totiž morálku celé té "tragedie"

.. židi totiž pořád tvrdí že Hitler posílal židy do plynu jaksi bez důvodu .. z toho ovšem plyne že oni ti židi by vlastně byli rádi loajálními občany nacistické 3.říše a rádi by nacistům pomáhali v budováni Reichu a vraždění desetimilionů ale Hitler o to neměl zájem a tyto rádobyloajální občaby říše protáhnul komínem
.. a dá se na to dodat jen jediné: jaká to nespravednost , my bychom Hitlerovi tak rádi sloužili a on nás pošle do plynu

.. a to je také ten skutečný rozdíl mezi těmi mrtvými židy a mezi všemi ostatními desítkami milionů mrtvých Druhé Světové války .. ti totiž zemřeli právě proto ,že aktivně proti Hitlerovi bojovali .. narozdíl od židů
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Hardy, 27.1.2011 21:11:43)
Odpovědět
Hitlera zajímaly především židovské peníze a majetek. Než se jeho nacistická strana chopila moci, byli mnohokrát na pokraji finančního bankrotu. První Hitler okradl židy a to postupně a několikrát, až už nic vlastně neměli. Proto se většina německých židů stihla vystěhovat, protože v třicátých letech si ještě Hitler netroufl židy likvidovat. Nacizmus byl částečně v té době lákavá alternativa ke komunizmu, i v česku vznikla tehdy fašistická strana. Ještě v 36 kdy byla v německu olympiáda, kterou němci propagandisticky využili, byly ve světě k Německu jisté sympatie a ty Hitler nechtěl ztratit.
Něco jiného bylo, když se rozhořela 2.ww ,tak v 41-42 roku začla masivní likvidace židů ve všech zemích co měl Hitler v moci. V Stalinově armádě byli jako vojácí a důstojníci samozřejmě i židé a prakticky Svobodova armáda /od Buzuluku do Prahy/ byla většinově složena z československých židů, emigrantů, největší boje byly Na Dukelském průsmyku.
Jinak nacisti likvidovali ve velkém Poláky, Rusy, Ukrajince, Bělorusy a Jihoslovany,hlavně Srby. Z ruských zajatců u Hitlera přežily jen 3% dobu zajetí. Stalin to pak němcům oplatil, protože prakticky žádné zajatce ze sssr zpět neuvolnil, kromě asi 6000, což byl naprosto směšný počet.
Je o tom vynikající film německo-americký Bílé Peklo, doporučuji, velmi napínavý.
Rusové většinu zajatých němců prohnali ruskými gulagy, kromě odborníků, ti měli mnohdy lepší osud..
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(okarína, 27.1.2011 22:17:14)
Odpovědět
Možná ruských válečných zajatců ve WW zahynulo víc než židů...,ale nad tím se jaksi nikdo nepozastavuje.V lágrech nedostávali žádnou stravu,nebo téměř žádnou.Takže ja nechali pochcípat hlady,anebo se pojídali navzájem!
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(vizír, 27.1.2011 23:47:31)
Odpovědět
No právě ,rozhodně mě víc zajímá neblahý osud těch kdo proti Hitlerovi aktivně bojovali než těch kdo byli připravení lézt Hitlerovi do zadku ale Hitler neměl zájem a protáhnul je komínem.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Jahoda, 28.1.2011 14:32:34)
Odpovědět
tam byla hlavně nenávist a to vyvolaná.
Nevěřím,že průměrný rus je barbar a krvelačný agresor.Ruská povaha je vyloženě vztřícná a otevřená a navíc i upřímná,ale co naplat...když už SS vraždilo na Ukrajině židy po statisících a v Bělorusku vypálilo kompletně kolem 2000 vesnic a jejich obyvatele upálilo,postřílelo,potom se nelze divit,že tato vyvolaná nenávist přetvala i do časů po válce.A to jsou jistě pouze jedny z mála zločinů proti lidskosti,kterých se tam hitlerovci dopustili.
Jeden dobrovolník u nás,který bojoval ve Stalingradu tuto ruskou nenávist popsal asi v tom smyslu,že se je tam nenávidělo úplně vše a z nebylo ůniku.Nakonec ve Stalingradu padl a dodnes nikdo neví kde jsou jeho ostatky.


Třeba,tuším-li dobře v Stalingradu v den prvního výročí vítěztví bylo ještě rok po válce popraveno z řad vojáků wehrmachtu po jednom generálu,plukovníku,podplukovníků,majoru,pokračujíc přes nižší šarže a tuto řadu zakončil jeden vojín.
Že to byla po válce jasná vražda?Ale s tím si tenkrát nikdo hlavu nelámal.
Přes to vše si ale vojáků Rudé armády považuji a jejich obětí si vážím a stejně tak i obětí američanů.Je třeba vzdát i památku obětem holokaustu a proto jsem přesvědčen,že psát o jejich protažení komínem a to v čase jejich památky v kalendáři není podvakráte košer...
Ty oběti tam prostě jsou a nehodí se to.
Já památku rudoarmějcům,kteří padli při osvobozování naší země vzdávám i do dneška a to formou pietní vzpomínky u jejich pomníku vždy 5 května,kdy jim tam jako muzikant hraji v kapele,dechovce píseň Volha.
Celá ta událost se stala asi takto..wehrmacht ustupoval na západ a za ním těsně v závěsu jela kolona nákladních aut s ruskou pěchotou.
V sousední vesnici se to vše náhodou potkalo a došlo ke krátké,ale intenzivní přestřelce,kdy byl jeden rus zasažen střelou z MP 38 do krku a ihned vykrvácel.
Má na místním hřbitově pomník až do dneška a až do dneška je jeho památce vzdávána čest místním obyvatelstvem.
Je to dojemné...
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Jahoda, 16.7.2011 16:52:12)
Odpovědět
ještě pro doplněnou ohledně případů německých vojáků z okolí mého bydliště-nejednalo se o mou přízeň!
Ty příběhy jsou ale pravdivé a to i ohledně německého kněze,jehož bratr padl v Atlantiku v boji proti Británii.
Před odsunem po roce 45 byla v našem kraji silná německá komunita,která měla i své vyloženě německé vesnice v nichž je až do dneška většina hrobů německá a ne česká.
Po odsunu a to až do dneška tyto vesnice zejí prázdnotou a čítají pouze na několik desítek obyvatel,na rozdíl od předválečných stavů,kdy jich tam bylo na několik stovek.
Jistě,že se drtivá většina těchto němců po obsazení hitlerovci hlásila k německému občanství a následně na to musela vztoupit do té jejich armády.
No....u Stalingradu a nejen tam z nich nadšení vyprchalo a dostalo se jim po zásluze spravedlivé odměny..,netřeba je litovat a ti z nich,kteří zůstali doma zase kolaboranstvím a udavačstvím škodili kde se dalo a spoustu čechů díky nim skončilo v koncentrácích ,nebo s kulkou v těle.
Jeden z ních,který přežil koncentrák vzpomínal,že namísto lopat a motyk muselo jejich komando hrabat zem rukama,až jim to sedřelo nehty na prstech a hlínu odsášet v hrstích a norma se musela splnit!
Jednoho odbojáře zase gestalo mučilo tak,že mu vytrhávalo kusy masa kleštěma ze zad.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Kalous, 27.1.2011 21:42:37)
Odpovědět
Samozřejmě z počátku privilegovanější židovské vrstvy předpokládaly, že se stanou spojenci Hitlera. U nás tomu napovídala i historie - tzv. německožidovský žvel - pojem z kronik. Při hlasování v naprosté většině židé hlasovali s Němci proti čechům. Ve Wehrmachtu sloužilo 150 tisíc Židů včetně několika generálů. I v SS byli Židé, ale byli pak přinuceni SS opustit. Židé trpěli i kolaborovali stejně jak ostatní národy. Ten holocaust nebo odsun by pak postihl i Slovany. Židé měli jen větší smůlu.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Zappa, 28.1.2011 17:27:22)
Odpovědět
Kalous, Ty jsi fakt Rudá Guma duševně mdlého rozumu, protože jsi naprosto zblblý četbou **zvědavce*.

...))ve vermachtu žádní židé být nemohli, protože to byl nacistický wehrmacht((...

...))zkus použít někdy mozek, Rudá Gumo((...
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(SamOpal, 28.1.2011 20:01:34)
Odpovědět
V podstatě ano .
I když byli i Židé ,kteří se hlásili k češství.
Například můj oblíbený spisovatel - Karel Poláček.
Co se týče Židů sloužících v německé armádě ,číslo,které jsi použil je možná spíše tou dolní hranicí.Já někde čet ( a nebylo to na žádném zvídavci,či zvědavci nebo jak ,co zde jakési individuum nesouvisle blábolilo ),až o třech stovkách tisíc.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Jahoda, 28.1.2011 23:47:28)
Odpovědět
v tomto smyslu souhlasím s váma Kalous a to asi v tom,že ihned po nástupu Hitlera k moci to byl právě že vrchní židovský rabinát,který mu nadšeně tleskal.
Já se v tomto odvolávám na knihu Israele Sahaka a ten to tam uvádí.
Někdy si říkám,jestli Vizír nečerpá rávě že z této knihy,já si ji jednou z dobré vůle přečíst si něco o judaizmu půjčil k knihovně a ani jsem ji nedočetl do konce.
Nějak mě to neštymovalo,co tam ten izraelský profesor psal....radši jsem si pak půjčil knihu od Aarona -Tajná válka proti židům a tu jsem si přečetl celou až do konce.
Je to zajímavé čtení a doporučuji.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(SamOpal, 29.1.2011 2:07:47)
Odpovědět
Objektivně.
Ono je to naprosto vidět milý Gainrich Grigorijevič,že ti objektivita v podobných otázkách vadí. Co vadí. Objektivní názory a informace jsou pro tebe coby červenej hadr na bejka.
Ale co. Každý je nějak postižený.
Kalousovi např. vadí lži.
Ostatně mě také.Proto se spolu nikdy neshodnem.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(Zappa, 30.1.2011 17:35:56)
Odpovědět
Samopale, rezavý, ale náš. Ty si na pravdu zrovna nepotrpíš...

))viď ??((
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(SamOpal, 31.1.2011 6:51:42)
Odpovědět
Za pravdu je různá sazba.
Jednou pomník,jindy vazba .
Když jí řekneš dřív než včas,
tak ti pravda zláme vaz.

Hmm např.takový David Irving by mohl vyprávět.
A třeba jednou bude mít i ten pomník.


Ale k věci.
Kde nemluvím úmyslně pravdu?
Již podruhé mě napadáš,bez jediného relevantního protiargumentu.Takže konkrétně dolož,kde úmyslně lžu.
Jinak budu muset prohlásit,že Lhář jsi ty.
A to Lhář s velkým eL.
Re: Video: Sabaton The Final Solution (Pocta obětem Hitlerova Konečného řešení...)
(okarína, 27.1.2011 22:22:36)
Odpovědět
A nebo nás čeká
http://www.youtube.com/watch?v=nDzvHyMG3RI&feature=related