reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano

Autor: Jan Ziegler | Publikováno: 12.1.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Prezidentův muž Petr Hájek je podle jedné webové stránky zločincem proto, že si na chalupě pověsil vlajku Konfederovaných států amerických. V případě, že by za to lidé měli být šikanováni, vyvěsím jižanský symbol sebe doma z balkónu taky. Na rozdíl od portrétů Che Guevary a srpu s kladivem mně totiž nevadí

V jižanské vlajce nebráním Petra Hájka, se kterým se také ve všem neshodnu, ale svobodu projevu a lidská práva jako taková. Za daleko horší považuji články v jakémsi webovém Deníku Referendum, jehož autoři v čele s neúspěšným šéfredaktorem Jakubem Patočkou, si jaksi osobují právo určovat druhým, co smí a nesmí a co je přijatelné a nepřijatelné. Já jenom dodávám, že tito lidé nejsou žádnými rozhodčími v této oblasti a naopak svým způsobem jsou stejným ohrožením pro lidská práva jako skinheads, proti kterým bojují.

Oni útočí na všechny lidi, kteří se provinili pouze tím, že si dovolují mít jiné názory než oni a osobují si určovat co je korektní a co je nekorektní. V tom případě ovšem začnu i já být nekorektní, protože svoboda projevu je příliš cenná na to, aby ji Patočkovci ji omezovali.

Vlajka jižanské konfederace je prý špatná z toho důvodu, že ji nosí na nášivkách pravicoví extrémisté a neonacisté a je symbolem státu podporujícím černošské otroctví. Ten prapor ovšem za to, že ho někdo zneužívá, nemůže. Za odtržením Jihu stáli též křesťanští jižanští pastoři, kteří měli k nacismu stejně daleko jako já ke komunistům. Navíc jižanství není jenom o „útlaku“ černochů (ani já otroctví nepodporuji), ale především o přihlášení se ke konzervativním hodnotám, jako jsou křesťanská víra, láska k vlasti apod.

Pěkně je to vyjádřeno v americkém televizním seriálu Sever a Jih, kde jednu z hlavních rolí jižanského farmáře hraje bohužel již zesnulý Patrick Wayne Swayze, který se ke svým černým otrokům chová slušně, otroctví považuje za překonané, ale v konfederačních silách slouží jako generál, protože „oni (Seveřané) nám nebudou diktovat, jak máme či nemáme žít.“ Konfederované státy Americké byly relativně slušnou křesťanskou zemí a na rozdíl od komunistů se v nich masově nepovraždily desítky milionů lidí.

Ovšem srp a kladivo nebo portrét Che Guevary, které mnozí bolševici nosí na tričkách, Patočkovským pokrytcům nevadí, přitom jsou to daleko nebezpečnější symboly než konfederační prapor. Tito Referendáři jsou tedy ochránci extrémistů porušujících lidská práva a nikoliv Ti, kteří třeba na mnoha trampských osadách vyvěšují jižanskou vlajku a mně to nevadí ani v nejmenším.

www.virtually.cz

 

 

 

 


http://www.scvcamp1574.org/images/black_confederates.jpg

http://www.scv108.com/BlackConfederates.jpg

 
 http://budswebs.homeip.net/Confederate/African_Confederates_1.jpg 
 
  http://farm4.static.flickr.com/3591/3563555245_5c213aa9ef.jpg  

reklama
2715 čtenářů | 47 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Drak, 12.1.2011 3:19:19)
Odpovědět
No, tak si to pověš Zieglere a neotravuj, je to tvoje věc.
Pravděpodobně si připadáš, jako hrdina, ale dneska to žádné hrdinství není.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(xxx, 12.1.2011 7:26:59)
Odpovědět
Shoda.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Lee, 12.1.2011 7:27:07)
Odpovědět
Pane Zieglere, napsal jste to více než výstižně. Vaše slova rád podepíše každý vlastenec, každý slušný člověk. Nenechte se otrávit levočervy, nenávistníky. Ignorujme lidské nuly, co nedokáží nic, než agresivně napadat a tuto zem destruovat.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Kalous, 12.1.2011 8:09:13)
Odpovědět
Ano, malé děti hrajte si s vlaječkami.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Dan, 12.1.2011 9:32:32)
Odpovědět
naprosto přesně, kašlu vám na fangle já jsem chtěl kněze...

koho zajímají fangle bezvýznamných lidí jako je Hájek.. po Klausovi po něm pes neštěkne..
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Milan522, 12.1.2011 12:19:26)
Odpovědět
...a koho zajímáš ty?
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Stilet, 12.1.2011 20:13:32)
Odpovědět
Kalous,proč myslíš že je to jen hra s fangličkami? Třebas někdo chce dát tou fangli veřejně na jevo své přesvědčení, které třebas z nějakého důvodu nechce, či nemůže hlását ústy. Tak to dává najevo tímto projevem. Nemyslíš? Já jsem jednou při návštěvě v ČR viděl v Pacově Pic Up ketrý měl na korbě vlající jižanskou vlajku. Když se to někomu líbí, tak ať si to dělá. Vy v Čechách jste na něco tůze přísní. Mému sousedu přes léto vlaje na zahradě buzerantská fuj-vlajka. Budí to ve mě poxcity hnusu, ale když se mu to líbí a chce dát světu najevo že je buzerant, tak prosím.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Kalous, 13.1.2011 7:41:37)
Odpovědět
Máš pravdu Stilete - Petr Hájek i ten buzerant tím dávají najevo své názory. Ale tato forma projevu není moc mezi dospělými moc rozšířená.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Radek, 12.1.2011 9:40:27)
Odpovědět
Článek je jenom dokladem úpadku této společnosti.. Pánové vaše starosti bych chtěl mít .. Zatímco vy tady píšete pi.oviny, jiní musejí makat, abyste měli co žrat .. Pane Zieglere napište prosím, co jste v poslední době udělal užitečného pro své okolí ?? Schválně, jestli na něco přijdete ??
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Mum, 12.1.2011 9:40:46)
Odpovědět
K té chalupě to opravdu sekne. Většinou souhlasím s názory p. Hájka, ale myslím, že by pro poradce prezidenta byla lepší česká vlajka jako projev hrdosti na ČR, dosaženou českou demokracii a občanskou svobodu. Dočkáme se? (Nemyslím teď jenom vyvěšení vlajky).
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Stilet, 12.1.2011 14:49:04)
Odpovědět
Jenže tá Česká vlajka se smí vyvěšovat jen ve dny k tomu určené, na státní svátky a na jakýs povel vlády, neb vlajka ČR je jakás svátost. V USA je vlajka vyvěšena pomalu před každým domem po celý rok. Dokonce někde i tá Jižanská.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Jahoda, 12.1.2011 15:14:04)
Odpovědět
a co ty občanky pro internet,co vám tam v USA chce Obama zavést...ty bude muset mít každý američan?
Tedy nevím proč,ale něco mě říká,že ke každé občance bude vedena i evidence vlastníka a spolu s evodencí,jak jinak i kartotéka.
Tato kartotéka bude mít několik stránek,kde bude vedeno,zda jsou názory toho,či onoho američana na intertnetu politicky korektní,nerasistcké a nešovinostické a zda nepobuřují.
Není-liž pravda?
Ostatně od toho také občanky také jsou-a to na vedení evidence o vlastnících,takže nebude trvat dlouho Stilete a ty občanky budete mít v USA také.))
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Stilet, 12.1.2011 16:54:39)
Odpovědět
Což o to, Tohle může Obama a obamovci chtít, jde o to zda by mu to prošlo a zda by s takovým nápadem vůbec vylezl. Zatím v USA ještě liberálové neprosadili OP jak je obvyklé v Europě, třebas se o to snažili.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Stilet, 12.1.2011 19:34:32)
Odpovědět
Jahodo, nejde mě do hlavy jak jste k tomuto nesmyslu přišel? USA protestuje proti cenzůře a omezování Internetu v Číně a v USA už by ten Internet úplně zklikvidovali? Co by tomu asi řekl Nejvyší soud? Víte že zde v USA normálně existuje NAZI Party i KKK a veřejně demonstrují? Že existují i jiné extremní organizase a milice? Jejích demontrace hlídají policisté a to i černosští aby je levičácí nenapadali. Jistě že je má FBI pod kontrolou a má tam své agenty, ale zakázat je nikdo nemůže.
Jahodo, to co je možné v Europě a zvláště v ČR, tak to je v USA vyloučené.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Bohuslav, 12.1.2011 9:42:37)
Odpovědět
Copak se válka Severu proti Jihu vedla kvůli uchování či zrušení otrokářského systému? Byla to válka o kompetence.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Stilet, 12.1.2011 16:56:40)
Odpovědět
Samozřemě že vůbec nešlo o otroctví. To se k té válce o chlup pozdějí přidalo. Místo zrušení otroctví se mělo přistoupit k vývozu černochu zpět do Afriky.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(SamOpal, 12.1.2011 19:39:42)
Odpovědět
Stilete,tady se možná pletu,ale někteří osvobození černoši,pardo Afro-Američané se vrátili zpět do Afriky.A vytvořili i dokonce vlastní stát. Dnes jeden z nejchudších na světě.Jmenuje se Libérie.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Stilet, 12.1.2011 20:16:00)
Odpovědět
Vím vím. Ten stát se jmenuje Liberie. Jenže mnohonásobě více černochu tu zůstalo ke škodě věci ve Státech. Měli se vyvézt všechny.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(felix.julec, 12.1.2011 10:12:48)
Odpovědět
Pan Hájek ale má starosti.Sice na své chajdě si může pověsit vlajku jakou chce,ale něco to svědčí o jeho politickém a pracovním vypětí když má takové starosti.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Milan522, 12.1.2011 12:22:16)
Odpovědět
...ve svém volnu si může dělat co chce a ty tu můžeš jen tupě ječet...:-) ...a dobře ti tak, zavinil sis to sám, chudáku.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Äntisoudruh, 12.1.2011 13:14:31)
Odpovědět
.. Hehe .. no není nad vyjádření odborníka a milé a teplé slovo .. Takoví se řadí pod tu vlajku ??
.. To bude jistě soudržná "armáda" ..
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(sanhedrin, 12.1.2011 11:36:12)
Odpovědět
Na fotkách je dobrá cedule. Ta by měla být na všech přístupech do České republiky.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Josef Novák, 12.1.2011 11:48:33)
Odpovědět
A nejlépe v angličtině, jazyku Čechů.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Václav, 12.1.2011 13:56:05)
Odpovědět
Vlajka jižanů mi rovněž nevadí jako suvenýr. Chtěl bych jenom připomenout, že je absurdní schvalovat "otroctví" ve státech Konfederace, Jižanské státy chtěli rozšířit otroctví v nových státech na západě. Navíc konkurovali četným novým farmářům, kteří chtěli na tomto nově vzniklém území USA uskutečňovat zemědělskou výrobu. Historie prokázala správnost postupu vlády ve Washingtonu.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Trident, 12.1.2011 14:34:11)
Odpovědět
1) Nechtěli, Jižané neměli sílu cokoli na nových územích prosadit. Jih chtěl otroctví jen zachovat, problémy v pronikání otroctví na západ i na samotný sever spočívaly především v právních otázkách postavení lidí-věcí v okamžiku, kdy se dotkli/y nejižanských území.
2) Jak historie prokázala, že kroky severu byly správné? Jih je dodnes velmi problematickou oblastí USA s nejasným vztahem k federaci, nerozvinutou ekonomikou a stále silnými konflikty mezirasového charakteru.
3) Co je na konkurenci špatného?
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Rower, 12.1.2011 14:07:59)
Odpovědět
P.Zieglere,je rozpačité,že zastáváte názory tvrďase,muže,který má na svém pozemku možnost využít své svobody a vyvěsit vlajku,která hlásá konzervativní hodnoty,víru a lásku k vlasti.Nevím,jestli je tato jižanská vlajka zakázána v USA ,ale to je vedlejší.Hlavní je motiv,proč to "dělám" s touto vlajkou.Vlajek bylo bezesporu v minulosti hodně,třeba ta známá,husitská s kalichem--hlásající také svobodu.A byla by česká.Ale to by se nehodilo do krámu pokrytce,který tímto hrdinským činem se vlastně vysmívá USA ,zemi,která tuto vlajku nemá v právním řádu.Ano,je to jeho svobodné vyjádření,ale jak jsem již uvedl,je to zároveň vyjádření pokrytecké.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Stilet, 12.1.2011 14:58:42)
Odpovědět
Rower, plkáte. Nic v US právním řádu není o vlajkách. Můžete si koupit i vlajku Třetí Říše, dokonce všechny nacistické odznaky, vlajky, uniformy a vše vyráběno v komunistické Číně. Nejsme v praštěné ČR, kde na všechno musí být zákon a paragraf.
Také ještě dnes chodí ve dny státních svátku vlastenečtí ochotníci a kontrolují zdobení oken a vyvěšovánmí vlajek a transparentu?
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Jahoda, 12.1.2011 15:17:01)
Odpovědět
zato u vás v Americe pane Stilet a to nebude trvat dlouho,budou kontrolování všichni američané na internetu.
Takovou výsadu u nás v ČR ještě naštěstní nemáme.)
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Jeeves, 12.1.2011 15:41:41)
Odpovědět
Myslím, že tenhle nápad v USA neprojde a spíše Obamu jako prezidenta "dorazí". Ale pro české, nebo evropské pitomce je to nebezpečná inspirace!
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Jahoda, 12.1.2011 16:53:20)
Odpovědět
na Eurabia se jistý pan JC Denton rozepisuje o tom,jak je trestné vyvolávat nenávist vůči rasám a etnikům a menšinám a svůj komentář zakončil tím,že na to jsou soudy a žaloby,aby se tak nedělo.
Zajímavé....a v USA se jistý černoch otevřeně a na veřejnosti vyjádřil k tomu,aby byl každý běloch zavražděn a volá tak po genocidě,holokaustu,vraždění a otevřeném rasiszmu!
A ono co?
No ono mu to projde a nic,ani žádná žaloba a ani žádný soud se neděje.
Takže,když projdou takto otevřené a nepokryté ůtoky na práva a zákony,potom bez urážky,ty občanky projdou také.
Amerika je totiž země neomezených možností a ty vám tam demokrati také zavedou.
Mimochodem,OP byl povinný v časech normalizace a každý ho musel mít u sebe...,já jenom,když už jsem tak srovnával totalitní metody z té doby a způsob vládnutí demokratické strany...
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Stilet, 12.1.2011 16:58:45)
Odpovědět
Jahodo, o tom moc pochybují že by se něco takového podařilo prosadit. USA není Europa.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Stilet, 12.1.2011 16:59:04)
Odpovědět
Jahodo, o tom moc pochybují že by se něco takového podařilo prosadit. USA není Europa.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Stilet, 12.1.2011 19:38:02)
Odpovědět
Jahodo, to co tady tvrdíte je obrovský nesmysl. USA, to je také padesát státu a každý stát má své zákony ale aby něco takového prošlo ve Federaci, tak to by muselo takové rozhodnutí příjmout dvě třetiny státu ale také by o tom musel rozhodnout Nejvýšší Soud, zda to nařízení není protiústavní.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Jahoda, 12.1.2011 20:42:48)
Odpovědět
já to vyčetl na novinky cz,tam to bylo dnes odpoledne.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Jeeves, 12.1.2011 16:03:16)
Odpovědět
Výzdobu tehdy nekontrolovali "vlastenečtí ochotníci", protože nejdůležitější byla pro ně vlajka SSSR, ale takové ty malé české kurvičky, které potřebovaly mít "dobrý posudek", pro případ, že by byli dopadeni při své oblíbené činnosti, při rozkrádání majetku v socialistickém vlastnictví. Pokud takový "pozorovatel" měl dostatečný počet nahlášených "nezdobičů", mhouřila Strana nad pytlem cementu oko.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(neopice Hájek, 13.1.2011 20:40:19)
Odpovědět
Stilete, možná byste měl méně času trávit na tomto čím dál více žumpoidním serveru a trochu se sebevzdělat v zákonech země ve které žijete... nejspíš to při vytírání podlah ve Walmartu nijak přímo neužijete ale aspoň se nebudete ztrapňovat vlastní neznalostí

http://en.wikipedia.org/wiki/Title_4_of_the_United_States_Code
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(cook, 12.1.2011 17:55:43)
Odpovědět
Pane Rower několik amerických států má vlajku konfederace stále ve svém znaku.Takže na té vlajce není nic pobuřijící.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Radek, 12.1.2011 14:29:04)
Odpovědět
Neberu panu Hájkovi jeho zalíbení v těchto rekvizitách .. Myslím, že podobných pomatenců, kteří vztyčují vlajky třeba s hákovým křížem je plné - nejen Německo.. Jenom je zarážející jeho vysoké postavení, u kterého bych předpokládal vyšší rozlišovací schopnost pro skutečné hodnoty a dobro a zlo. Ví ten pán, kolik lidí zahynulo kvůli této vlajce během občanské války v USA.. ?? Byla to jedna z nejkrvavějších válek v lidských dějinách .. Samozřejmě že za "nejsvětější hodnoty".. Jak jinak ?
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Trident, 12.1.2011 14:44:13)
Odpovědět
To by se nedaly vůbec pořádat summity...za každou evropskou vlajku zemřely miliony lidí.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Radek, 12.1.2011 16:05:42)
Odpovědět
No za každou vlajkou ne.. Ale řeč tady je o vlajkách, z nadpisu, případně jsem zmínil vlajku hitlerovského Německa .. Apeluju jenom na rozlišovací schopnost lidí ..

U lidí, kteří nerozlišují špinavé peníze od čistých je to ale asi marné .. Peníze z otrocké práce jistě panu Hájkovi nevadí. Možná by mu prospěl pobyt někde v Louisianě na bavlníkové plantáži - ovšem v černé kůži .. jak by hájil a tvořil ty svoje rádoby konzervativní hodnoty ..
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Čestmír, 13.1.2011 8:02:30)
Odpovědět
Radku, asi se domníváte, jak jste chytrý, korektní, tolerantní. Zdá se však, že pomatancem jste Vy. Pánové Ziegler, Hájek či Stilet dlouhodobě dokazují, že jsou to lidé přemýšliví, citliví, svou vlast milující. Co milujete Vy? Destrukční filosofii pánů Obamů, Havlů a spících knížat? Lidé jako Vy těžko kdy pochopí, komu svými mělkými názory slouží.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Radek, 13.1.2011 19:18:47)
Odpovědět
1. Nemilujuju žádnou filozofii, řídím se svým rozumem opřeným o to, co mi předali rodiče. Vychovali mě v křesťanském duchu s výrazným podílem lásky k bližnímu.

2. Spící kníže je ostudou české zahraniční politiky i sám sobě ..

3. Nejsem měkký - volil bych velmi tvrdý až extrémní postup např. proti korupci - (klidně jako v době ohrožení vnějším nepřítelem státu), neschopnosti, zneužívání funkcí, stejně jako třeba proti zneužívání sociálních dávek.

4. Nevím, do jaké míry pánové Ziegler, Hájek či Stilet milují svou vlast. Bude dobře, když nás bude co nejvíce. Znám pouze pana Hájka jehož lásce k vlasti vyjádřené jižanskou vlajkou na zahradě nerozumím.

5. Nepředhazujme si kdo komu slouží svými názory .. diskuse ke článku mi připadá ostrá, ale vcelku korektní .. A věřte, že se nikdy nerozpakuju nazvat pisatele "novinářským prostitutem", když si to zaslouží ..
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Jeeves, 12.1.2011 14:34:35)
Odpovědět
No koukám, že p. Ziegler se od toho Patočky vůbec neliší! Také přesně ví, že některé symboly jsou "vhodnější" než ty ostatní! :-)) Já tedy za svobodu považuji to, mimo jiné, že si každý může dávat na tričko, tetovat na záda a vyvěšovat na soukromém pozemku co chce! Navíc to má i tu výhodu, že takový člověk o sobě poví víc, nežli v nějakém dotazníku.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(pytloun, 12.1.2011 22:35:47)
Odpovědět
I dva totální blbci v sobě najdou zalíbení a vzájemné pochopení.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí
(Miloš, 13.1.2011 10:19:47)
Odpovědět
Jaký Masaryk, takový Čapek, jaký panovník, takový šašek.
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Josef, 13.1.2011 19:54:43)
Odpovědět
Kdyz se podivate na treti snimek, tak vidite ze pan Hajek ty vlajky vyvesuje perfektne dobre. Ceska vlajka nahore, jako dominantni a pod ni jizanska. Proc pouziva jizanskou vlajku? Treba se mu libi jako me, nebo pro neho predstavuje projev samostatnosti, ale to byste se museli zeptat primo pana Hajka, jinak jenom spekulujete. Muj nazor je, ze na soukromem pozemku muze vlat to, co se komu libi a ne jenom to, co nekteri povazuji za politicky korektni!
Re: Jižanská vlajka mně nevadí, srp s kladivem a Che Guevarra ano
(Sunny, 14.1.2011 15:05:43)
Odpovědět
Souhlas:-)