reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady

Autor: Michal Semín | Publikováno: 11.1.2011 | Rubrika: Reakce
Ilustrace

Odpověď Michala Semína na otevřený dopis Bena Kurase:

http://www.euportal.cz/Articles/7125-reakce-benjamina-kurase-na-clanek-michala-semina-o-perzekuci-krestanu-ze-strany-muslimu.aspx

 

Vážený pane Kurasi,

jsem rád, že se demonstrace proti pronásledování křesťanů zúčastníte. Stavíte se tak po bok Daniela Lapina, jehož mám tu čest osobně znát, který se jako jeden z mála rabínů zastává i jiných obětí bezpráví, než jen těch z řad židovského obyvatelstva.

Nevím, z čeho usuzujete, že odpor mnoha hinduistů či buddhistů vůči křesťanům je způsoben spíše blbostí než nenávistí. Dosti pochybuji o tom, že k systematickému a mnoho let praktikujícímu vypalování kostelů či vraždění řeholních sester a kněží v Indii stačí jako motiv pouhá blbost. Stejně tomu bude se situací v mnoha indických státech, v nichž je konverze hinduistů ke křesťanství trestným činem. A pokud jde o perzekuci křesťanů v buddhistických státech či státech s buddhistickou většinou, pak Vám k doplnění si informací doporučuji článek známého italského publicisty Sandra Magistera: http://chiesa.espresso.repubblica.it/articolo/7058?eng=y

Vám ale asi nejspíš hnulo žlučí především to, že jsem se kriticky vyjádřilo na adresu některých ortodoxních židů a státu Izrael. Předpokládal bych, že Vy, jako žid liberální, zaujmete k postojům Vašich radikálnějších souvěrců, majících na politiku téměř každé izraelské vlády významný vliv, objektivnější stanovisko. Jako dlouholetý čtenář deníku Haaretz i jiných izraelských periodik či internetových zpravodajských stránek jsem si nemohl nevšimnout informací o stále častějších útocích na křesťany z řad ortodoxních židů. Jen v posledních letech je zdokumentováno mnoho desítek případů, kdy studenti z náboženských škol a příslušníci jiných ortodoxních skupin napadali křesťanská procesí (http://www.religionnewsblog.com/19900/israel-2), kamenovali křesťanské věřící po skončení obřadů či ničily kostely a křesťanská centra, zvláště pak sprejováním či malbou protikřesťanských a rouhavých hesel po zdech. Jsou známy případy, kdy se souhlasem místní správy docházelo k organizované konfiskaci a následnému pálení výtisků Nového zákona, viz např. zde: http://www.haaretz.com/news/orthodox-jewish-youths-burn-new-testaments-in-or-yehuda-1.246153

Haredi organizace Yad L´Achim a Lev L´Achim nemají nic lepšího na práci, než usilovat o uzavírání křesťanských center a vyhánění křesťanských misionářů z území Izraele. A protože mají mezi ortodoxními židy ve společnosti i ve státních strukturách nemalou podporu, svých cílů zpravidla úspěšně dosahují. I méně do problému zasvěcená česká veřejnost již slyšela o ortodoxní straně Šas, jež je součástí koaliční vlády Benjamina Netanyahua. Má v ní čtyři minstry, včetně klíčového postu ministra vnitra (ten mj. koordinuje politiku vlády vůči náboženským menšinám). Její duchovní vůdce a uznávaná halachická autorita rabín Ovadia Yosef dlouhodobě prosazuje výrazné zpřísnění relativně umírněného zákona proti konverzím, přijatého v roce 1977, a to v tom smyslu, že snaha o konverzi žida ke křesťanství by byla trestána sazbou do 5 let odnětí svobody či peněžitým trestem ve výši 50. 000 šekelů.

Také si o Yosefovi myslíte, že to je jen obyčejný hlupák, který kdyby byl o něco vzdělanější, tak by s křesťany zakládal společně provozované charitativní organizace?

S nemalými potížemi se potýkají mnozí kněží, kterým je administrativní cestou, zpravidla průtahy při vyřizování víz, bráněno ve výkonu pastorační služby v Izraeli, zvláště jsou-li místem jejich působení Izraelem okupovaná území. A tak dále a tak dále.

Diskriminace křesťanů ve Svaté zemi a přímé útoky proti místním křesťanům ze strany ortodoxních židů samozřejmě nijak nezmenšuje moje rozhořčení nad krvavým pronásledováním křesťanů v mnoha zemích s dominující islámskou ideologií. Ostatně právě to bylo hlavním tématem mého původního článku, z něhož jste patrně usoudil, že má skryté antisemitské pozadí. Jako katolíkovi je mi každý rasismus cizí, proto z principu odmítám i antisemitismus, ať už je zaměřený proti Židům nebo proti Arabům.

Korunu všemu jste nasadil přirovnáním mé osoby k nechvalně známému J. Goebbelsovi, a to proto, že jsem mezi více či méně otevřenými nepřátele křesťanství uvedl tzv. jevropejské sekularisty. Tak za prvé – nepoužil jsem výrazu „jevropejští“, ale „jevropeističtí“. Za druhé - lingvistickou inspirací tohoto výrazu není hebrejština, ale ruština. Spolu s Vámi jsem totiž toho názoru, že Evropská unie, její politika i ideologie, se v některých aspektech začínají podobat ateistickému Sovětskému svazu. Ani ve snu by mne nenapadlo, že téma, které mne s Vámi spojuje, použijete k dehonestaci mé osoby.

 

Děkuji za přání do nového roku, i já Vám přeji vše dobré!

 

Michal Semín

/titule EUportal/

reklama
2310 čtenářů | 47 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Kalous, 11.1.2011 5:45:30)
Odpovědět
Já si myslím, že křesťané by se měli chovat k muslimům i k židům tak, jak se oni chovají k nim. Sice netrestat smrtí za konverzi, za kritiku proroka nebo boha druhé strany, ani vypalovat a nerušit mešity a synagogy - ale hlavně jim nelézt do za.dku a ještě je nepodporovat. A politici naší země (zejména kníže), tak EU (placení státní správy Palestiny, Kosova + preference židů v politice, volná imigrace muslimů) jim bohužel vychází maximálně vstříc (i moc hodný papež, který se jim za vše omlouvá, dokonce zkritizoval švýcarské lidové referendum proti mešitám, že je to proti Bohu).
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Hardy, 11.1.2011 9:44:02)
Odpovědět
Hovada jsou i mezi židy.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(vizír, 11.1.2011 23:07:56)
Odpovědět
ovšem židovské náboženství je na hovadstvu přímo založeno
a hovadům poskytuje neomezený prostor pro realizaci jejich hovadstva
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Stilet, 11.1.2011 14:19:03)
Odpovědět
Kalous, oni ti ortodoxní Židé napadají dokonce i neortodoxní Židy. To ale přece není nic nového. Což se v Čechách totež nikdy nedělo a neděje? Třebas né z náboženských dlůvodu. ( Tedy v novověku) V dnešních dobách naštěstí né tak často, neb Češi radějí udávají jak se perou. Vzpomeň co se dělo ve druhé polivině let čtyřicátých a v létech padesátých. No vzpomínat asi nemůžeš neb jsi v těch dobách ještě lízal mléko na Mléčné dráze.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Kalous, 11.1.2011 15:36:17)
Odpovědět
Stilete, 50 léta jsem zažil a dost si z nich pamatuji (kolektivizaci, útlak od části hloupých, nevzdělaných primitivních komunistů, náboženský útlak - ale pak to většinou časem postupně dostalo trochu rozumnou formu a cíl) , na těch dalších předchozích 50 let jsem se dostatečně zeptal důvěryhodných lidí. Určitě nepotřebuji žádné informace od tebe.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Stilet, 11.1.2011 16:43:48)
Odpovědět
Pravíš že už jsi také důchodce? To bych do tebe neřekl. Víš Kalous co mě zaráží a to se asi netýká tebe. Že patřím do generace která se tak zkurvila. Když jsme byli mladí, tak mezi námi nebylo uvědomělích soudruhu. Jistě také byli, ale byli to jedinci. Nyní kdy zestárli, jsou v důchodu a jsou z ních bolšání. Jak se mohli tak zkřivit? Tá veleudomělá mládež byla od nás asi tak o pět let starší a tá se snažila sprasit všechno svou uvědomělosti. Vždyť tá naše generace musela vyžrat všechno.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(SamOpal, 11.1.2011 18:00:30)
Odpovědět
Stilete,tady to nez.kurvila žádná generace.
Ani ta před vámi,ani ta vaše a ani ta pár let po vás - moje.
Kdokoliv by se tehdy postavil třebas na hlavu -nic by nezměnil. Donquichotiáda bří Mašínů je toho dostatečným dokladem.(Ba co více dodnes se najdou jedinci ,co jim klidně a bohorovně nasadí psí hlavu terororistů a vrahů.)
Ono to tehdy totiž zkur.vil uplně někdo jiný.
Ten,kdo nás na Jaltě prodal bolševiku.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Kalous, 12.1.2011 8:50:43)
Odpovědět
Ano, čerstvý důchodce spíše z donucení. Nevím jestli jsem typický příklad z tvé generace - 50. a 60. léta strach z komunistů, antipatie, také nápady že bych měl později emigrovat - konec 60. let smíšené pocity , vystudování prakticky zadarmo 70. léta začínání sympatií k socialismu, vstup do strany 80. léta práce pro komunisty r. 89 nejistota, nedůvěra - ale ono se může ledacos změnit k lepšímu 90. léta přihlížení k rozpadu firmy a odvětví, zlodějnám a tunelářství nové tisíciletí sem tam nějaké finanční zdroje a práce - nějaká nezaměstnanost, trapnost pracovního úřadu a směšných konkurzů na pracovní místo (např. 12 vysokoškoláků na technické místo za 12 tisíc Kč). Bez uzardění půjdu položit kytici na hrob G. Husákovi do Dúbravky u Bratislavy.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(SamOpal, 11.1.2011 17:08:38)
Odpovědět
Kalousi,ta část nevzdělaných primitivních komunistů ale okupovala v tomto státě politické příčky nejvyšší.Mluvil jśem kdysi ,ještě za jejich vlády s jedním přeléčeným ,bývalým a aktivním , na tomto útlaku se v 50letech podílejícím.Ten tvrdil ,že existovali jasné instrukce na " výrobu " kulaků v každé vesnici za účelem zastrašení ostatního zemědělského lidu.A pod.
Ale máš pravdu v tom, že byli i slušnější soudruzi.Jak to bylo možný,to netuším,ale i takoví někteří opravdu byli.
Například ,když mýho dědu,coby vesnickÝho boháče - kulaka s celou rodinou vyhnali z JEHO chalupy ,půdy i majetku ,jeden ,ten hodnější soudruh se k němu přitočil a v nestřežené chvilce mu dovolil ,aby až se setmí a bude uplná tma, si někde půjčil trakař a ještě něco si z chalupy odvezl .Ale propána,ať prej ho nikdo nevidí.Nu,Kalousi,jak vidno dobrák se nezapřel ani mezi vlky.
Trošku to připomíná daleko drsnější případ od Josefa Škvoreckýho o soudruhu soudci ,který byl obdobným dobrákem,neboť ,když odsoudil jednoho na doživotí ,tajně mu podstrčil balíček americké čikulády a poplácal jej povzbudivě po zádech se slovy - neklesej na mysli,příteli .To hovado se na něj nahlas utrhlo,prý - drž hubu svině!
Jo Kalousi,holt nevděk vládne světem...
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Kalous, 12.1.2011 8:58:19)
Odpovědět
Máš pravdu SamOpale. Tak nějak to bylo. Děda tím, že odmítl příkaz vytypovat ve vesnici kulaky, že tam žádný není - trochu riskoval - max. ale mohl přijít o místo starosty. Ale primitivové si tak mohli lehce vyřizovat osobní spory a nepřátelství pomocí svin.ské politiky a ještě na tom udělat karieru.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(SamOpal, 12.1.2011 21:59:28)
Odpovědět
Kalousi,hovada se vyskytují ve všech zemích i režimech.Záleží jen na tom, jaký prostor jim onen režim poskytne.
Např. Hovada fotící se s jimi týranými nebožáky v Abú Grábí, chovala by se uplně stejně, přenesena arabeliným prstýnkem do let padesátých ,jako bachaři v uranových dolech.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Sulla, 11.1.2011 19:58:04)
Odpovědět
kalousi to nebyl útlak od komunistů, ale od židobolševizmu, tím byl dán ten orientálně despotický nádech, kterého by pouzí komunisté nebyli schopni....
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(vizír, 11.1.2011 23:44:07)
Odpovědět
Přesně tak, na začátku 50.let se komunisté v SSSR rozkmotřili se sionismem
a tudíž byla struktura moci (s pomocí armády) očištěna od tzv."židů na pozicích" .. a jakousi "úplnou náhodou" přesně v tom okamžiku skončil onen šílený nekonečný židobolševický teror vraždění detimilionů Slovanů

...a od té chvíle už to byla ve srovnání s minulostí jen taková selanka policejního státu Chruščova a Brežněva která bez židovského vlivu neodvratně směřovala k normálnosti
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Kalous, 12.1.2011 9:04:32)
Odpovědět
Že by v tom Chazaři hráli tak významnou roli? Možná jo. Za Gorbiho a Jelcina to zase hráli asi na druhé straně.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Hardy, 12.1.2011 9:26:13)
Odpovědět
Vizíre, ty seš neskutečnej demagog. narodil ses pozdě, myslím, že bys u Ády udělal i karieru.

Teror v Rusku byl hlavně stalinský teror. Ten měl na svědomí miliony rusů a ukrajinců v gulazích. To skončilo Stalinovou smrtí v 53 roku, skončila ta masovost v úmrtnosti v gulazích, ono to tam pokračovalo, ale v daleko menší míře. Ostatní potentáti již něbyli tak krvežízniví jak Stalin.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(vizír, 12.1.2011 10:20:14)
Odpovědět
aha , a za hitlerovský teror mohl jen a pouze Hitler že? nu a při nejhorším tedy přiznáme že spolu s ním páchali zločiny na okupovaném území jacísi nacisté kteří ale s Němci neměli "nic" společného ,shoda německy znějících jmen nacistů je čistě náhodná
...tak jako bolševici páchající předtím ty samé zločiny na tom samém území neměli nic společného s Židy, opět shoda židovsky znějících jmen bolševiků je čistě náhodná

.. bolševismus byl židovská genocidní teroristická okupace Ruska a přilehlého okolí , to je historický fakt
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Kalous, 12.1.2011 13:06:35)
Odpovědět
V dnešním Právu 122.1. je článek Němci koncem války povraždili na 250 tisíc vězňů z pochodů smrti - samo civilní německé obyvatelstvo z vesnic a mladíci z Hitlerjugend na ně pořádali, pokud se rozprchli - klasické hony jak to nyní dělají myslivci na divoká prasata i výřadem a zahrabáním, aby nebyly žádní svědci německých zločinů - blížila se sovětská nebo americká armáda a bály se odplaty. Takže za zločiny Hitlera mohl obecně celý německý národ.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Hardy, 12.1.2011 13:30:58)
Odpovědět
Kalousi, o historii 2. ww se zajímám. Většina němců věděla nebo už jasně tušila už od 44., že je válka projetá. Něco jiného byli hitlerjugend /zcela vymyté mozky/ a také jednotky SS.
V TV snad loni uváděli pamětníky jak v posledních dnech války, kdy se mnozí němci houfně vzdávali nebo ukončovali boj. činnost, tak se nešjvíc obávali hitlerjugend. Tito hejskové jim vyhrožovali do zrádců a někteří i po nich stříleli.
V německu v nějaké vesnici asi dva dny před koncem války přišli hitlerjugend verbovat mladé kluky a místní starosta je vyhnal a pušky jim naházel do rybníka se slovy: "ať jdou kluci domů, válka skončila". Kluci šli fakt domů, ale někteří to práskli místním SS a ti přijeli a starostu pověsili na dlouhém provaze na místním dubu a několik hitlerjugend po odjezdu SS pověšeného starostu "rozhoupali" a jak se tam houpal, tak ho mlátili pažbama a snažili se do něj kopat s výkřiky,"že to se stane každému kdo zradí Německo". Ostatní obyvatelé vesničky na to hororové divadlo se dívali okny chalup, a nikdo se ničeho neodvážil, měli strach z těch mladých fanatiků.
Byli Němci a Němci, ale těm starým to došlo velmi rychle a po válce na nacizmus raději "zapoměli".
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Hardy, 12.1.2011 13:44:14)
Odpovědět
Vizíre s tebou je to ztráta času, diskuze, ale přesto ti odpovím.
Hitler i Stalin byli naprosto stejní "šmejdi", ale situaci ve svých zemí měli naprosto pod svou kontrolou. Jako u Stalina nemohli nějací židé jednat nezávisle, tak to samé bylo u Hitlera, i u něj bylo všechno podle jeho instrukcí, žádní ani SS si nemohli dělat co chtěli. Asi tušíš jak dopadli SA mani, kteří SS trochu konkurovali /noc dlouhých nožů/.
Termín "židobolševizmus" byl nacistický termín, a tím Hitler chtěl zdůraznit, co je v SSSR ve vedení židů. Ale Stalin chtěl být spojenc Hitlera a také jím krátce byl, při dělení Polska a tak aby Hitlerovi vyhověl, tak většinu židů z vedení SSSR odstavil.
Spojenectví Hitlera se Stalinem netrvalo ani rok a pak Hitler přepadl SSSR.
Vizíre, tvoje názory se nacistickým velmi blíží, žeby byl tvůj fotr omilostněný "šturnbanfírer SS", přiznej barvu?
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(SamOpal, 12.1.2011 21:53:15)
Odpovědět
Myslím Hardy,že tento útok byl naprosto dětinský a zbytečný.A rozhodně nedůstojný člověka tvého rozhledu i inteligence. Spíš bych jej tipoval jako výtvor někoho z těchto "myslitelů":http://nezvedavec.org/
Ještě k některým tvrzením.
Termín "židobolševik" vznikl v konzervativních kruzích západní inteligence dávno před zrodem NSDAP ,vlastně téměř současně s počátkem židobolševického teroru v Rusku.To ,že tento termín později převzal AH se svými spolulumpy není vina onoho termínu ,ani těch kdo jej první použili. To máš obdobné,jako se svastikou.Víš,že jí používala až do třicátých let 45 pěší divize americké armády? Nebo třeba kanadský hokejový tým ? Nebo také američtí basketbalisté ? Atd.
Vlastním různé politické úvahy pravicového novináře Vrby z první poloviny dvacátých let,kde mj.výraz židobolševik používá běžně. Holt tehdy ještě byla skutečná pravice skutečnou pravicí a ne neomarxistickým paskvilem za pravici se vydávajicím!!! A falešná politická korektnost byla neznámým pojmem.
Ještě k tomu zde popírání zločinů spáchaných od počátku tak zvané VŘSR v Rusku..Třeba si položit otázku . Existoval by komunizmus nebýt Stalina?
A druhou.Existoval by komunizmus nebýt Židů?
Myslím,že odpovědi na ně jsou celkem jasné.
Navzdory všem popíracím snahám,neboť Hardy,bolševický teror a všechny ty hrůzy s ním spojené NEZAČAL STALINEM,jak nás zde mystifikuješ.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Hardy, 13.1.2011 10:05:08)
Odpovědět
Same, něco lehce o 2.ww vím, protože mě to zajímá.

K židobolševizmu, ano máš pravdu, termín je i svým způsobem pravdivý, protože to nějakou dobu v Rusku nebo lépe v SSSR tak bylo. Ale mrkni se někdy na pošty židů za stalina ve vládních funkcích koncem třicátých let. Zbylo jich tam pár, na nižších funkcích jich bylo více, ředitelé podniků, důstojníci, lékaři a i technici. V USA měli žid. vědci velký podíl na vývoji atom. bomby /i vodíkové/ a v SSSR také.

Svastika, mimo příkladů co jsi uvedl, je to přece stále užívaný indický ornament a indové jsou na němce naštvaní, že jim ten ornament zdiskreditovali tím nacizmem. pro zajímavost, v indii jsou dva typy svaztiky, pravotočivá a levotočivá. Jedna je symbol dobra a druhá zla. Hitler si asi z neznalosti vybral tu zlou.

Ještě hajlování, to byl přece známý římský pozdrav, třeba Ceazar jej používal.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(SamOpal, 13.1.2011 14:50:14)
Odpovědět
No ,řekl bych ,že např. Lazar Kaganovič se vůbec netěšil z nějaké nízké,či střední funkce..A to prosím jeho několik bratrů žilo v kapitalistické cizině!!!
Tak jako všude i v případě Stalina je mnoho konspiračních teoretiků schopno hned za vším vidět protižidovské spiknutí nějakých těch temných,či neo-cosi sil.Aź by si jeden mohl pomyslet že se někteří tito dokonce koukají každý večer pod postel,zdali se jim tam neschovává nějaký ten zakuklený antisemitský spiklenec.
Totiž to,že těch židů během přibývajících let vlády komunizmu přímo úměrně ve vysokých funkcích bolševického Ruska ubývalo svědčí o dvou věcech.
A) Že zcela přirozeným vývojem se do těchto funkcí dostávali Rusové i příslušníci početnějších národností,toliko pouze svým počtem počáteční disproporci v obsazování nejvyšších postů korigující. Nic více a nic méně.
B) Tímto také padá teorie oněch konspirátorů o vyšší inteligenci Židů umožňující být tomuto národu jakousi avantgardou – tehdy dělnické třídy,dnes jejího opaku.
Takže ještě jednou.Úbytek Židů ve vysokých funkcích v žádném případě nebyl a ani nemohl být dán nějakým pronásledováním,či dokonce holocaustem ,ale pouze a jen přirozeným vývojem i jeho přirozenými zákony platnými i ,světe div se, pro VŠECHNY OBYVATELE oné bolševické říše.
Nacisté,jak známo koketovali se satanismem(ostatně tak jako i GWBush) a laicky řečeno i okultismem ze kterého ty své symboly čerpali.Pravotočivý hk. byl znakem okultní sekty Thule ze které AH převzal některé své myšlenky.
Pravotočivý „hákenkojc“ byl i znakem oné am.divize o které jsem už psal, pravotočivý byl znakem i zmiňovaného am.basket.týmu, byl též lotyšským výsostným znakem z let 1926-40 i znakem finského letectva v letech 1918-45.
To jen tak na okraj.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Hardy, 13.1.2011 15:11:06)
Odpovědět
Kaganovič byl skalní bolševik, proto si ho tam Stalin nechal, měl myslím ještě bráchu, taky nějakýho politruka či co.
Vidíš, já si vůbec nemyslím, že jsou židé výrazněji inteligentnější než ostatní lidé. Ale.,vlivem svého osudu jsou charakterem houževnatí a ve svých věcech důslední. A v tom je ten jejich úspěch, umí ty své znalosti a schopnosti dobře prodat, to všechna čest.

Ta svaztika je dnes jako symbol nepoužitelná, je příliš spjata s nacizmem, hajlování taky. Jinak pro zajímavost, první hajlovali italští fašisté Musolliniho a až pak to převzal od italů hitler. mělo to být jako pokračováním starého Říma.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(SamOpal, 13.1.2011 16:48:01)
Odpovědět
Hardy ,promiň ,ale dnes tě nepoznávám.Klouzáš příliš po povrchu.Skalní bolševíci byli i mnozí jiní.Všech možných národností.A přesto si je Stalin nenechal.Jedno z velice pravděpodobných vysvětlení je mocenský tandem těchto dvou.A až se naskytla příležitost Lazar si neponechal Josefa.Ale to je spekulace.A i když velice pravděpodobná,pořád však jen spekulace.
O oné "houževnatosti" velice zajímavě vypráví A.Solženicyn v prvním díle 200let pospolu.
Zkus číst pasáže o kolonizaci ruských stepí různými národy.
O Mussolinim se téměř neví,či nešíří,že tento socialistický novinář byl osobním přítelem VILenina i celé řady nejvýznamějších tehdejších bolševíků se kterými se jen mírně rozcházel ve způsobu cesty k dosažení společného cíle.
Vývoj se ale ubíral trochu jiným směrem ,jak to tak někdy bývá, až to všechno dopadlo tak jak dopadlo.
A ještě(málem bych zapoměl) obligátní perlička.
"Hákenkrajc"(pravotočivý) byl jedním ze symbolů(spolu se srpem a kladivem ) i prvních bolševiků.
Ano ,souhlasím ,starořímský pozdrav spolu se svastikou jsou natolik zdiskreditovány ,že nikdo rozumný si jej za své asi už nikdy nevezme.
Je smutné a nespravedlivé ,že dnes existuje dvojí metr a podobné veřejné mínění nebylo nikdy vytvořeno i o symbolech jiných.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Felix, 11.1.2011 10:03:59)
Odpovědět
Pane Kurasi, tak to jste nahrál panu Semínovi na smeč. Pokud jste to udělal záměrně, vítám Vás mezi námi. Nechce se mi věřit, že to bylo nechtěně.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(oliver, 11.1.2011 10:29:06)
Odpovědět
Já bych řekl, že to mohlo být nechtěně. Svoji roli v tom mohla sehrát i panem Kurasem zmíněná blbost...
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(win, 11.1.2011 11:48:34)
Odpovědět
Ortodoxní židé v Izraeli napadají Židy. Zde jsou příklady:
Dne 4. listopadu 1995 na závěr mírového shromáždění v Tel Avivu dvěma kulkami zastřelil izraelského premiéra Jicchaka Rabina tehdy sedmadvacetiletý pravicový židovský radikál Jigal Amir. Rabbi Shloosh Netanya říkal, “Reformovaní židé jsou horší než křesťané a měla být proti nim vyhlášena válka” Rabbi Yisrael Eichler napsal “Reformní rabíni jsou dále od Judaismu než křesťané a muslimové. Měli by být považováni za špinavé zločince, kteří způsobili úplnou zkázu na židovských lidech”. Rabbi Ovadia Yosef říkal,” Židé reformy by měli být vráceni a vyházeni ze země. Mělo by jim být zakázáno usazovat se v Izraeli... nemají žádné místo v Izraeli od té doby, co jsou oddělenými osobami.” Rabín Ovadia Yosef odsoudi l izraelský nejvyšší soud jako “zlé, nečisté muže, kteří odmítli Judaismus a vzbouřili se proti němu”
Diskriminace židů v jejich Svaté zemi a přímé útoky proti místním židům ze strany ortodoxních židů samozřejmě nijak nezmenšuje moje rozhořčení nad krvavým pronásledováním křesťanů v mnoha zemích s dominující islámskou ideologií. Tam v současnosti už židé nejsou, protože z islámských zemí již bylo 820 000 židů, kteří tam žili stovky a tisíce let, vyhnáno po roce 1948. Teď jsou tam bohužel, na řadě křesťané.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Kalous, 11.1.2011 13:52:09)
Odpovědět
Rabín Josef Hovadia by měl být za své rasistické výroky proti gojímům, které mají židé považovat jen za své podřadné otroky a tak se k nim chovat - po opuštění Izraele hned zatčen a strčen do basy jak jsme to loni udělali americkému Velkému čarodějovi Dukemu (v Rakousku a jinde neměl problém)- četl jsem jeho přichystanou přednášku, za kterou byl zabásnutý - a jediným jeho "rasismem" byla kritika Izraele za rasismus a sionismus, vůbec nic proti černochům - jen nás varoval před následky nekontrolované a neregulované imigrace.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Sulla, 11.1.2011 20:01:59)
Odpovědět
kalousi přečti si Moje probuzení od Duke.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(vizír, 11.1.2011 23:16:53)
Odpovědět
Rabín Ovadia je skutečný vyznavač pravého Judaismu ,
tak jako je či byl Usáma vyznavačem skutečného islámu .. toto je skutečná podoba a obsah těchto náboženství nenávisti.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(tak, 12.1.2011 10:02:19)
Odpovědět
Á labin vizhír je skutečný, prostzřetelností daný, broukem Pytlíkem pomazaný, vševědoucí rozhodce v otázkách vyznavačů pravého Judaismu, na kterého se pasoval sám na základě svého dlouhodobého odporného studia této problematiky. Vše, co vyjde z jeho tvořivé „mysli“ je pravda, nebo to časem pravdou bude. Neboť tak rozhodl prorok vizír.
Tento vševědoucí a všemohoucí rozhodce je z kategorie hovadia, tak jako je, či byl Usáma. To je skutečná podoba a obsah jeho náboženství nenávisti.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Petr Jano, 11.1.2011 11:55:15)
Odpovědět
Vazeni pratele, bratri a sestry, je uplne jasne, ze pan Semin ma skoro ve vsem pravdu. Myslim si vsak, ze i nektere pohledy, a i treba objektivni informace o nasich bratrech zijicich ve svate zemi,kteri tam trpi,ze je potreba podavat trochu citliveji.
Nebot nasi zidovsti pratele a bratri, kteri veri ve stejneho Nebeskeho Otce jako my krestane, tak musime vsichni vice skrze Bozi Lasku hledat vzajemne Bozi veci, ktere nas spojuji a ne rozdeluji!
Je jasne, ze br. Dr. Semin ve vsech pohledech naznacuje krstanskou sounalezitost v utrpeni a ponizovani nasich bratru v Kristu Jezisi, ve svate zemi.
Ja jej chapu a rozumim mu. Tam je prave potreba hledat vzajemnou pomoc v Duchu jednoty viry jak s zidovskymi liberarne zamerenymi Rabiny, tak hledat dustojnou a rozumnou cestu k reseni v techto bolestech...
Verim, ze nas Pan se postara o tyto veci, kde se da rici, ze pravda je na obou stranach.
Musime vasak vsichni co mame ducha pokory a ducha porozumeni k temto otazkam zaujmout jasny postoj, ze nehledame spory a ani nehledame ty koho budeme vinit, ale hledame spravedlnost pro vsechny!
V tomto dulezitem momentu a pohledu na celou zavaznou problematiku se prave musime za tyto vazne veci modlit a sverit to na modlidbach do rukou naseho spolecneho Hospodina.
Pan nam vsem pomahej a ochranuj nas od vsech zmatku, ktere nas rozdeluji...!AMEN.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(L.Pe, 11.1.2011 12:39:54)
Odpovědět
Mohu neoficiálně sdělit, že se zbytečná konflikt mezi BK a MS urovnává a končí.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Felix, 11.1.2011 12:53:09)
Odpovědět
Já např. jsem v tom žádný konflikt neviděl. Byla to pouhá různost názorů. A má-li končit tato různost názorů, mám tomu rozumět tak, že došlo ke shodě názorů? Která tvrzení tedy dotyční odvolávají? Víte, mně se nelíbí, když se disputace chápe jako konflikt. A výsledkem disputace má být lépe prokázané poznání. Např. v tomto případě mám rád oba aktéry. Ale to "mám rád" nemá vůbec nic co do činění s pravdou.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Felix, 11.1.2011 12:48:17)
Odpovědět
Pokud kdo nevěří v Trojici, čili nevěří v Pána Ježíše Krista, je jeho modlitba pouze světským vzdycháním, není nadpřirozená. A není možné si plást takového "Nebeského Otce" s Trojičním Bohem. Pokud židé nevěří v Pána Ježíše, jsou mimo spásu. Jak to podat ohleduplně (jak k tomu vyzýváte)?
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Kalous, 11.1.2011 15:46:53)
Odpovědět
To jsi Jano opsal nějaké kázání od papeže Benedikta? Na židy ani muslimy žádné řečičky o usmíření a porozumnění neplatí, jsou jim k smíchu. Jak Stalinovi (i když sám studoval kus kněžského semináře) a kdo je ten papež a kolik má divizí (nyní stačí místo divizí plné banky)?
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(VevodaY, 11.1.2011 14:15:20)
Odpovědět
kecy... klerofasista Semin obdivuje Franka a Salazara, takze jeho slova jsou jen soucasti jeho vychcanosti, jeho nazory, myslenky a hlavne ciny jsou uplne jinde... at jde s Batorou na pivo
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Petrs St., 11.1.2011 15:07:51)
Odpovědět
Jít na pivo, toť klerofašistické řešení! Vřele doporučuji! In zythum veritas!
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(runner, 11.1.2011 22:27:06)
Odpovědět
Reakce pana Kurase je naprosto typická pro sionistického Žida:Pokud někdo byť jen myšlenkou zapochybuje o tom, že ve státě Israel je všechno ideální a dokonalé a když, nedejbože, někoho napadne kacířská myšlenka že Židé nejsou ve všem dokonalí a že dokonce mohou mít nějaké nesympatické národnostní nebo povahové rysy, pak ho pan Kuras bezskrupulózně obviní ze sympatií k nacismu, vypálí mu na čelo cejch antisemity a spustí hysterický pokřik o "židácích". Pan Kuras si ale zřejmě neuvědomuje, že právě tato reakce ony skutečné antisemity utvrdí v jejich nechuti a opovržení k židovskému národu. Kdyby pan Kuras rozumně uznal argumenty pana Semína a dalších nezaujatých kritiků israelské politiky, vzbudil by mnohem více sympatií a pravého uznání jak své osobě, tak i ostatním čestným a spravedlivým osobám uvnitř židovského národa. Takto jen potvrdil mínění mnoha lidí o židovské povaze.Myslím, že pan Kuras prokázal svému národu medvědí službu.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(vizír, 11.1.2011 23:14:27)
Odpovědět
Pro rasistického žida jako je pan Kuras je nepřijatelné aby někdo kritizoval židy ,
v Talmudu je za to trest smrti, to bohužel pořád ještě nejde realizovat (jaká to diskriminace) a tak židovští rasisté takové lidi zkouší zabít alespoň společensky.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(vizír, 11.1.2011 23:06:13)
Odpovědět
Pan Kuras tímto krytím a omlouváním agrese vůči křesťanům v Izraeli
jen dokonale ukázal že není liberální žid ale omlouvač fašismu a nenávisti pokud jsou jejími původci "vyvolená rasa"
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(tak, 12.1.2011 10:22:25)
Odpovědět
Židi jsou váš problém. Vy jste také určitým problémem. Všechno ale vyřeší čas. Židi na světě prostě byli, jsou a budou. A věřte tomu, nebo ne, za sto let už vám to vadit nebude.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Kalous, 12.1.2011 13:11:56)
Odpovědět
Za sto let nám už nebudou vadit ani muslimové, budeme všichni pod drnem nebo spálení - ale budou zde naše děti a vnuci ...a k těm máme stejnou odpovědnost jak naši předci v této zemi měli k nám ...
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Jahoda, 12.1.2011 16:11:17)
Odpovědět
nadpis šlánku zní-Ortodoxní židé napadají křestany.
Tudíž nadpis článku nezní-Izrael napadá křestany.
Já bych tyto náboženské fanatiky o nich Kristis pravil-vy plemeno zmijí a pokrytci .. za izraelce a vůbec za židy nepovažoval.Asi naprosto stejně jako nepovažuji za muslmy al kajdu a jejich teroristy.
Spojovat tento fanatizmus s Izraelem je tudíž zavádějící a já v to nevěřím.
Navíc tito fanatici nemají ani nic společného s Izraelem jako takovým,oni totiž žádný Izrael neuznávají a za jeho občany se nepovažují.
Právě že naopak,objímají se s iranským prezidentem a více jak zdatně s ním kolaborují,ža což byla jejich komunita vyloučena z judaistické víry samotným Izraelem.
Tyto nepřátelské akty hraničící s terorizmem proti křestanům tudíž nemají s Izraelem a judaizmem nic společného.
Jinak k tomu Iranu ještě toliko,velice příjemně mě překvapil vánoční stromek v Iranu na veřejné ulici v městě a nebyl pouze jeden.
Tudíž na té civilizovanosti ,kulturnosti tolerantnosti iránců asi přece jenom něco bude.
Navíc světový terorizmus není původem z Iránu,šiítský islám s učením Muhammad ibn Abdull Vahab nemá nic společného.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Hardy, 12.1.2011 17:38:02)
Odpovědět
Jahodo, souhlasím.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(tak, 12.1.2011 16:51:53)
Odpovědět
Ze života kalousů: Kalous velký a kalous malý, tedy kalousek (pozn. redakce), je aktivní za soumraku a v noci. Zrak má uzpůsobený k vidění na větší vzdálenosti, přičemž na blízko vidí špatně. Při rozrušení se načepýří, čímž opticky zvětšuje svou velikost, syčí a klape zobákem.
Jeho hlas je většinou slyšitelný i na větší vzdálenost. Jedná se o krátké, tlumené, pravidelně se několikrát za sebou opakující „HÚ“. Dnes máme stejnou odpověď (nost a lgie po starých dobrých časech) jak naši předci v této zemi měli k nám ... No tak dobře. Dobře. A hlavně zdravíčko.
Re: Michal Semín Benu Kurasovi: Ortodoxní židé v Izraeli napadají křesťany. Zde jsou příklady
(Kalous, 13.1.2011 8:14:54)
Odpovědět
Také zdravím, stálé zdraví. HÚ HÚ HÚ