reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 14.1.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

12.1.2011 18:21 - Europoslance ODS Jana Zahradila popudilo, že se dokumentarista David Vondráček chystá pro Českou televizi natočit sedmidílný dokument o hromadných hrobech, které údajně patří Němcům zabitým při poválečném divokém odsunu. Vadí mu též, že Česká televize nenatočí sedmidílný dokument k sedmdesátému výročí heydrichiády, kdy Němci systematicky vyvražďovali české vlastence.

„Opět bublám vzteky. Redaktor ČT pan Vondráček, nedávný laureát ´ceny Eriky Steinbachové´ připravuje na jaro sedmidílný seriál o hromadných hrobech Němců z poválečného divokého odsunu. Zjevně se inspiroval loňskou kauzou Dobronín - tam to ovšem s tou českou krvežíznivostí nějak nevyšlo, když se ukázalo, že vůdcem likvidačního komanda byl Rakušan," uvedl Zahradil.

Veřejnoprávní „Česká" televize?

„Protože výroba českého kolektivního špatného svědomí je zřejmě ve veřejném zájmu, tak se tohoto tématu chopila ´veřejnoprávní´ Česká televize a pumpuje do něj koncesionářské peníze. Nebo přispěla nějakým grantem i Evropská unie? Popřípadě by paní Steinbachová s panem Posseltem mohli uspořádat veřejnou sbírku. Jejím garantem v ČR může být třeba Bohumil Doležal," dodal Zahradil.

Ten také připomněl, že letos uplyne sedmdesát let od zahájení heydrichiády, která měla být zahájit konečnou etapu fyzické likvidace českého národa. „Ale v České televizi se určitě nenajde žádný další Vondráček, který by o tom natočil sedmidílný seriál. A kdyby, asi by na něj nebyly prostředky a asi se to nehodí do dramaturgického plánu," zlobí se europoslanec.

Česká televize se nevyjádřila

Redakce ParlamentníchListů.cz se dotázala České televize na to, když připravuje sedmidílný seriál o údajných poválečných zločinech Čechů na Němcích, zda také natočí také nějaký dokument k letošnímu sedmdesátému výročí heydrichiády, kdy docházelo k vyvražďování Čechů Němci a posléze k vyhlazování celých obcí, a zda se ČT nyní zaměřuje pouze na údajné zločiny Čechů. Mluvčí ČT Ladislav Šticha však na dotaz redakce neodpověděl.

Když Zahradil hovořil o „ceně Eriky Steinbachové, mínil tím, že německá nadace Centrum proti vyháněním, udělila svou Cenu Franze Werfela za lidská práva českému režisérovi Davidu Vondráčkovi za jeho dokument Zabíjení po česku. Vondráček cenu, dotovanou 10 tisíci eur (asi 245 tisíc korun), dostal 28. listopadu ve Frankfurtu nad Mohanem.

Dokumentarista ČT dostává peníze od sudetských Němců

V šestičlenné porotě zasedala mimo jiné předsedkyně německého Svazu vyhnanců Erika Steinbachová. Ta proslula například výroky, že se Polsko, které bylo 1. září 1939 napadeno Německem, na válku připravovalo už v březnu 1939.

Kvůli jejím výrokům k druhé světové válce se Ústřední rada Židů v Německu vzdala členství ve správní radě nadace Útěk, vyhnání, usmíření, která dohlíží nad přípravami berlínského dokumentačního vysídleneckého centra. Z jeho vědecké rady se stáhlo i dokumentační a kulturní centrum německých Romů. Patron sudetských Němců, bavorský premiér Horst Seehofer, se jí však vloni v září zastal, když uvedl, že je upřímnou demokratkou.

Seehofer přijel před Vánoci na pozvání premiéra Petra Nečase a ministra zahraničí Karla Schwarzneberga na státní návštěvu a společně s ním přijel i předák sudetských Němců Horst Seehofer. Oba dva se ostře staví proti Benešovým dekretům a poválečnému odsunu Němců. Jako první o této návštěvě informovaly ParlamentníListy.cz. Na pozvání Česka přijede do Prahy patron sudetských Němců

Proč ČT nechystá nic o heydrichiádě?

Na názor se redakce zeptala i historika, podplukovníka Eduarda Stehlíka z Vojenského historického ústavu. „Je jistě správné odkrývat bílá místa našich dějin, ale pokud se řekne A, musí se říci i B. Poválečné excesy by se podle něho nestaly, kdyby sudetští Němci nerozbili první republiku a kdyby systematicky sedm let nevyvražďovali český národ," řekl ParlamentnímListům.cz Stehlík.

„Každý ví, že asi polovina gestapáků působících v Protektorátu Čechy a Morava pocházela od sudetských Němců a že sudetští Němci byli dle hesla Poturčenec horší Turka těmi největšími katy českého národa a největšími nacisty, kteří měli největší percentuální zastoupení v NSDAP ze všech Němců," dodal Stehlík.

Zločiny páchané Němci na Češích byly podle něho promyšlené a jednalo se o plánovanou genocidu českého národa, kterou nelze srovnávat s ojedinělými excesy Čechů, kteří reagovali až na německý teror. „Poněkud mě mrzí, že když Česká televize točí dokument o údajných zločinech Čechů, nenatočí dokument k letošnímu sedmdesátému výročí heydrichiády," dodal Stehlík.

Vondráček natočil již jeden zpochybněný dokument

Stehlík rovněž upozornil také na to, že Vondráček ve svém dokumentu Zabíjení po Česku, který byl oceněn svazem německých vyhnanců, mylně připisuje masakr čtyřiceti německých civilistů Čechům. Podle Stehlíka je stoprocentně jasné, že ho provedli Rusové jako odvetu za své vojáky zastřelené německým odstřelovačem.

„Stoprocentně to nebyli Češi. Byli to Rusové," řekl redakci Stehlík. Tento masakr zachytil dobový amatérský film. Na záběrech je řada německých civilistů, která postupně padá po zásazích kulek. Po mrtvých a polomrtvých tělech pak ještě projede nákladní automobil.

Stehlík vysvětli, že auto patřilo Rusům. Šlo o americký vůz Studebaker, který Američané za války dodávali Rusům. Na autu byly vidět i šeříky, kterými Pražané vítali vojáky Rudé armády. Na civlisty se střílelo ze samoplau, zatímco Češi měli během pražského povstání z devadesáti procent pušky.

Čtěte také:

Autor: Lukáš Petřík

reklama
1701 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Barbucha, 14.1.2011 9:06:40)
Odpovědět
Dokumentarista ČT dostvá peníze od sudetských Němců? Střed zájmu, nebo korupce, koho ještě sudeťáci platí a úkoluji? Platíme si zkorumpovanou Janečkovou televizi, která prosazuje pomlouvání a hanobení Čechů.Tady nejde o pár milionů, tady jde o ČESKOU REPUBLIKU a to je panečku JÓ tunel!! Pochybnosti o Havlových rodičích, kteří se kamarádili Němci nikdo nerozklíčoval, jak to vlastnbě bylo?? Vděčný Vašek, kterého nacisté houpali na kolenách,spěchal s omluvami k hodným strýcům a kmotrům z omluvami málem po kolenách , aby se jim trefil do análu. Restituce Lucerny NON legeartis pro Havla.Včera zase byl hlavním aktérem nějakého udělování cen !! Jakpak je daleko ČT s tím natáčením Havlova filmu za naše peníze? Co dělá Rada pro ČT, co tak nějaký audit?? Pravdoláskové darmojedy , zrádce národa Janeček hostí na ubrousku prostři se za naše peníze. Přišel čas - OBUŚKU Z PYTLE VEN!!
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Kalous, 14.1.2011 9:43:13)
Odpovědět
ČT je často vyloženě jednostranná, tak neobjektivní jak byla např. v době Jugoslávské války asi nebyla žádná televize v Západní Evropě. Vysílala jen protisrbské pořady, jiný pohled odmítla vysílat (např. film o zločinech kosovských Albánců v Kosovu). Měla by být ctěna určitá vyváženost.
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Lee, 14.1.2011 10:16:23)
Odpovědět
Umělci David Vondráček, Juraj Herc, a jim podobní, nejsou nic jiného než prodejní zrádci českých zájmů. Vondráček ve svých dokumentech nebetyčně lže, mlží. Za jeho historický paskvil "Zabíjení po česku", jej a pana Janečka, od knírkatého Posselta, vyznamenání jistě nemine! Fuj, hanba! Ale všeho do času!
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Jarda Z, 14.1.2011 10:38:24)
Odpovědět
Jsem pro zrušení ČT. Mělo se to stát již před 10 lety během tzv. televizní krize. Dnes by jsme tu určitě měli něco lepšího, vyváženějšího a hlavně levnějšího
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(cernykocour, 14.1.2011 13:08:36)
Odpovědět
a´t blije dál, pan Zahradil. Je to směšné co zde píše. Není to třeba vůbec komentovat.
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Stilet, 14.1.2011 14:42:59)
Odpovědět
Zahradil by okamžitě měl resignovat na to koryto v Bruselu. Ten obrovský "plat" má především z Německých peněz. Když je takový vlastenec, měli by mu ty peníze být fujfujfuj. Měl by okamžitě se vrátit do ČR a potom každý den chodit na hranice Německa a tam si stáhnout kalhoty a na Německo vyplazovat holou řiť. U takového vlastence by to měl být čin nanejvýše vlastenecký.
Je sice pravda, že ty poválečné vraždý na Sudeťácích byly vyvolané tím že ti Sudeťáci nechtěli být pod českou nadvládou. Jenže stejný poměr k tomu přeslastnému Čsl. měli všichni nečeši. Polácí, Slováci, Rusíni a dokonce i čeští komunisté. Pokud to nevíte, spíše vědět nechcete, tak i čeští komunisté brojili proti tomu státu a vyřvávali že Sudeští Němci mají právo na sebeurčení a na odtržení od ČSR. Čeští komunisté vůbec nechtěli za to Čsl. bojovat. Vyloženě to odmítali. Změnili názor až po napadení SSSR. Do té doby zdárně spolupracovali i z Gestapem. Račte už konečně pochopit, že tak jak nepřátelství k ČSR projevovali Němci, takže to jejích nepřátelství ovlivnili ti čeští "vlastenci". Že to tak bolí Zahradila? To on také mordoval ty Sudeťácké ženy a děti? Nebo jeho rodiče? To bych potom chápal to jeho protisudeťácké běsnění. Přiznejte konečně, že ti kteří ty Německé lidi po kvetnu 45 mordovali, tak že to vůbec nebyly pozůstalý po těch obětech. Převážně to byly výrostci a potom ti kteří se potřebaovali ukázat jako vlastenci, potom co za Protektorátu udávali. Kde kdo brečíte jak želvy nad těmi českými obětmi za Protektorátu, tak už konečně vezměte na vědomí, že to byli současně i oběti českých udavaču a né jen nacistu. Čeští gerojové po květnu vraždili proto, že už to bylo dovolené a dokonce vlastenecké. Neměli důvod se mstít. A také jím nikdy a dodnes nevadí, když se přihodí neštěstí sousedovi. Prostě bylo dovoleno a bylo záslužené to mordování a Beneš je zato opentlil metály. Když se zdaleka né tak jako gerojové po válce chovali bratři Mašinové, tak se můžete podělat zuřivosti a to zabili jen tři české bolšány. Tak už konečně zmlkněte. Že Mašínové mordpovali po válce? Vždyť ti mordovaní Sudeťáci také byly vraždění už v míru, po válce. Nechápu proč se těm Sudeťákum divíte, že se jím to jejích oloupení a mordy nelíbí. Vám se to líbílo, kdyby vás to potkalo?
Tak když vás oloupí cikán, tak si také řekněte, že to je spravedlivé a dobře se vám stalo.
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Lojza z paseky, 14.1.2011 17:13:25)
Odpovědět
Ale nujo, no. Velkoposlanec Zavadil holt už je takovej tlučhuba a korouhvička. Na tomhle portále najde dostatek sympatizantů, kteří zapomenou na "obrácení Ferdyše Pištory" v jeho vlastním podání.
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Lojza z paseky, 14.1.2011 17:14:16)
Odpovědět
Zahradil.
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(cook, 14.1.2011 17:53:34)
Odpovědět
Pane Stilet sudeťáky tady za I.republiky nikdo nemordoval.Chtěl bych podotknout že první republika po I.svět válce živila i Rakousko a ti za to byli neskonale vděční.To se změnilo až po nástupu Hitlera.Po I .svět .válce v bavorsku vznikaly komunistické bojůvky a někteří němci prchaly do československa ,které tehdy bylo oázou demokracie a prosperity,do bezpečí.Taky se to změnilo až po nástupu Hitlera to už zas byly němci.A podle záznamů se k K.H. Frankovi hlásilo 86% sudeťáků.Žiju na pomezí Slovenska a Rakouska takže znám příběhy co se tady před záborem dělo.A jak tady někdo psal že sudeťáci byli horší než samotní němci tak ty příběhy to potvrzují.První to byli ti největší němci a pak začátkem jara 1945 ti největší partizáni.Vždyť v rudých gardách bylo z 40% bývalích sudeťáků co obrátili.A když píšete o kolaboraci tak nenapadejte jenom čechy.Uveďte taky francouze kdy kolaborovalo více než 40% národa.Chorvato a Albanci byli všichni až do roku 1944 nacisti a až pak obrátili.a v dalších národech bylo spoustu zrádců a ještě více udavačů.takže až tak velká výjimka nejsme.a co se týče odsunu?Vemte si dějiny Usa za II.světové války.Uzavření do izalačních táboru obyvatel Usa japonského původu.A to ti ani nenapadali americké zřízení.Stačilo jenom že byly Japonci a byly zbaveni veškerých svých práv a majetku.A udávání obyvatel německého a italského původu bylo na dením pořádku.Stači si přečíst paměti šéfa Fbi E. Hoovra o neochabující bdělosti obyvatelsta během II.svět války proti podvratným živlům.Takže taky nic nového pod slunem.
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Stilet, 14.1.2011 20:57:04)
Odpovědět
Pane cook, netvrdím že ty Sudeťáky někdo za I. rep. mordoval. Nemordoval! Nemordoval ani Slováky, Poláky, Rusíny, Maďary a přece nechtěli nad sebeou vládu českých vlastencu, kteří se chopili moci v říjnu 1918. A že to byla republika demokratická? Dnešní republika je mnohokráte demokratičtější a přesto nadáváte jak je skorumpovaná a nedemokratická a své politiky by jste nejraději topili. A korupce za Masaryka přímo bujela. Sám Masaryk se do ČSR vrátil z dluhy a za pár týdnu byl multimilionář s desítkami milionu korun na tajném fondu, z kterého uplácel novináře a jiné psáče. Nejen Čapka. A ve všech stranách si platil své donašeče a agenty aby hájili jeho zájmy. Víte o tom, že se pravidelně scházelo pět nejvyšších politiku tak zv. "pětky" kteří o všem ve státě rozhodovali, všechno měli pod palcem a parlament byl jen jejích děvkou?
A pane cook, opakují, že ty oběti za Protektorátu byly obětmi také českých udavaču. A to téměř všichni. Pravděpodobně nejvíce oběti bylo za toho veleslvaného povstání v květnu 45. Za Protektorátu nacisté popravili hodně čekých kriminálníku a tím národu neublížili. Jistě, odbojářu bylo také, ale především keťasu, šmešlinářu kteří na nedostatku potravin a textilu vydělávali na lidech a div je nesvlékali i ze spodního prádla. A ty smozřejmě nacisté také popravovali. Chcete plakat nad jejích smrtí?
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Kalous, 14.1.2011 23:04:35)
Odpovědět
Proč by neměl hned po vzniku republiky Masaryk pod palcem řadu milionů? K čemu by měla Legiobanka kus ruského zlatého carského pokladu? Z čeho by se také postavila nová armáda?
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Stilet, 15.1.2011 16:13:12)
Odpovědět
Kalous, nevím zda něco z Ruského pokladu zůlstalo Masarykovi za nehty. Ale vím, že se Masaryk vrátil do ČSR z dluhy a tehdy jeho vlezdoprdelkové, ti skutenčí majitelé ČSR usoudili, že bůh bohu ač má královský plat a Hradčany a dva zámky k volnému bezplatnému použivání, že je chudý a tak udělali zbírku mezi českými bankéří a továrníky a tak byl vytvořen jeho tajný fond. Jen bankéř Preis daroval dvacet milionu. Takže se pro Masaryka sešlo možná stovky milionu. A z těch peněz, z těch milionu korumpoval všechny české psáče, novináře, herce a jiné výkvěty a elity a ty ho vynášeli do nebes. Nikdo neví co se s těmi možná stovkami milionu stalo, kam se poděly. To věděl Beneš, ale nepověděl. Co mě plní pocity ošklivosti je to, že Masaryk pobýval výhradně v zámcích v Lánech a Topolčankách a do komnat si dal železný vojenský kavalec a dcerunka ukazovala hostum jek je její taťulátko skromné. A také si nechal vytvořit ten skromný, úžasně skromný dědek zvláštní standartu aby jí za ním pořád lokaj nosil? Kde který starý demokratický stát má zvláštní presidentskou standartu a kde ve kterém státě trubačí troubí fanfáry jak president vyleze na věřejnost? Takové nestoudnosti už měly být dávno zrušeny. Také si Klaus tak potrpí na ty fanfáry jak si potrpěl Havel?
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Kalous, 16.1.2011 13:48:03)
Odpovědět
Stilete, vždyť to vše bylo a je. Aby novináři správně chválili, je třeba si je koupit. Havla učinily slavným hlavně vaše americké peníze - většina lidí v USA neví kde je Česká republika, zda v Africe či na Balkáně nebo v Rusku - ale Havla znali. Klause také vynesli různí dárci viz. Pepa z Hong Kongu či Lájos Bács a švýcarská tajná konta. Lid potřebuje i šaškárny, např. z jarní svatby britského prince jsou už nyní Britové podělaní.
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Cromwell, 14.1.2011 16:00:11)
Odpovědět
Za chvíli se v ČT může objevit dokument, který označí Kubiše, Gabčíka a ostatní parašutisty za teroristy a osdoudí je za "brutální a zákeřnou vraždu eurokomisaře Heydricha".... pardon, zastupujícího říšského protektora.
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Stilet, 14.1.2011 16:20:15)
Odpovědět
To se stát ovšem nemůže. Nebyli to civilové. Byli to vojácí a plnili rozkaz. Snad jen má to tu vadu, že plnili rozkaz nekompetentního soukromého člověka, který si usurpoval úřad presidenta. Dělali jen to, co se dělalo, dělá a bude dělat ve všech válkách. A stejně se i s takovými hrdiny dělá krátky proces a oni to věděli. Čest jím. Na rozdíl od poválečných zločincu.
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Kalous, 14.1.2011 23:12:19)
Odpovědět
Váleční zločinci se soudí nebo mají soudit i kdyby vykonávali nesmyslné zločinné rozkazy. Ti popravení vůdcové Říše také poslouchali rozkazy Hitlera a nepomohlo jim to. Jen Američané mají vyjímky nebo dávali (případně dávali - Rusové hned každého SS na místě zastřelili - Američané si jich hned asi 400 tajně odvezli do USA. Nebyl ani pořádně potrestán německý důstojník, který nechal v bitvě o Ardeny postřílet několik set amerických zajatců).
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(orel, 16.1.2011 2:16:32)
Odpovědět
Mnozí nacisté včetně esesáků dokázali převléknout kabát, nalezli u Rusů milost a v NDR zaujímali významná postavení.
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Václav, 14.1.2011 17:38:18)
Odpovědět
Pan Zahradil nemá právo se zlobit na Českou televizi! Je nutno poukázat na každé zlo. Platí tedy, že Němci za války páchali zlo na Češích. Souhlasím s tím, že tyto zločiny byly daleko větší než které Češi spáchali na sudetských Němcích. Ale je třeba objasnit a neomlouvat nehumánní zacházení Čechů s Němci dny či týdny po skončení 2. světové války. Od konce 2.světové války uplynulo již 66 let a je to konec konců již jenom historie. Jako europoslanec by se měl především postarat o sbližování s již 3.poválečnou generací nejen sudetoněmeckých Němců, ale i Němců celkově. Mají obrovskou zásluhu na našem rozvoji průmyslu, hospodářském rozvoji žádoucími obchodními styky po roce l989. Německé podniky v ČR zajišťuji našim statisícům zaměstnancům práci! Spolková republika Německo nemá vůči naší zemi žádné územní požadavky a je zároveň našim partnerem a spojencem v EU a NATO. Pan Zahradil nemá z tohoto pohledu v Evropském parlamentu co dělat. Je malým českým nacionalistou a jen neustále štve proti Němcům.
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(cook, 14.1.2011 17:58:50)
Odpovědět
Ano pane Václav máte pravdu.Ale proto je nutno uvádět i ty české oběti.Vyvražďování neviných se dopouštěly stejné zrůdy .A je jedno jestli byly české národnosti nebo německé.Ale není možné se kát pře představitely sudeťáků.Pokud omluva tak pouze společná a při jasném dovětku že ty hrůzi začaly díky Německu a že ty byly mnohem větší a zrůdnější.
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Michal, 15.3.2012 9:19:06)
Odpovědět
Kdo si zacal prvni, je prinejmensim sporne!! O masakru 54 Nemcu v Kadani ze strany csl. armady asi nevite, predpokladam. Nebo o socialni politice Benese, ktery zakazal posilat do Sudet vlaky s uhlim a jidlem. Navic vyhazel ze statni spravy vsechny Nemce, kteri neovladali plynulou cestinu bez hrubek... Tak kdo si zacal? :-)
Re: Zahradil se zlobí na "sudeťáckou" Českou televizi. Ta mlčí
(Josef, 15.1.2011 18:37:49)
Odpovědět
Proc nenatoci film o vrazdeni civilnim obyvatelstvem v Nemecku, tam bylo vice mrtvich.
Vzhledem k blizici se fronte fasisti vyprazdnovali koncentracni tabory a vezni byli dani na "Pochody smrti". Udajne jich bylo povrazdeno civilnim obyvetestvem vice jak 250 000. Motiv byl strach, ze kdyby vezni byli osvobozeni, tak Nemce pochytaji a umisti do tech samych lagru!

http://www.spiegel.de/international/germany/0,1518,739518,00.html