reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět

Autor: Geert Wilders | Publikováno: 14.1.2011 | Rubrika: Blízký východ
Ilustrace

Na počátku bych chtěl říct, že s velkým zármutkem sdílím váš žal nad smrtí více než 40 statečných Izraelců, kteří přišli o život, mnozí z nich mezitím, co se snažili zachránit druhé při velkém požáru blízko Haify. Moje země, Holandsko, je mezi zeměmi, které pomáhají hasit tento požár, který ohrožuje životy a majetky tisíců vašich spoluobčanů. Upřímnou soustrast rodinám těch, kteří zahynuli. V myšlenkách jsem s nimi. Izrael je pro mne obrovský zdroj inspirace. Když jsem poprvé přišel do vaší země jako teenager, žil jsem zde více než rok.

Nestydím se za to stát za Izraelem, naopak jsem na to hrdý. Jsem za Izrael vděčný. Vždy budu Izrael bránit. Vaše země je kolébka západní civilizace, kterou z dobrých důvodů nazýváme judeo-křesťanskou.

S Izraelem se často zachází nefér. Svět se dívá na utrpení Palestinců v utečeneckých táborech v Libanonu, Gaze a na jiných místech a mnozí viní Izrael. OSN tvrdí, že v táborech je více než 4,7 milionu palestinských utečenců a mnozí viní Izrael. Tyto hlasy tvrdí, že Palestincům by mělo být umožněno navrátit se do „Palestiny“. Ale kde je „Palestina“? Mnozí říkají, že Izrael musí řešit problémy Palestiny. Ale je Izrael vinen utrpením palestinských utečenců?

Má odpověď je NE. Vina je na straně arabských vůdců a na straně islámu. Dovolte mi nejprve říci proč a pak vám povím, kde najdeme Palestinu.

Na konci 2. světové války bylo 50 milionů utečenců. Dnes jsou všechny problémy týkající se utečenců z doby před rokem 1950 vyřešeny. Všechny, s výjimkou jednoho - problému Palestinců.

Proč nebyl tento problém vyřešen? Důvod je jeden: Protože arabské země nedovolily, aby byl vyřešen. A protože islám nedovoluje, aby byl vyřešen.

V květnu 1948 byl počet Židů v arabských zemích odhadován na cca 1 milion. Dnes zbývá v celém arabském světě méně než 8000 Židů. V roce 1948 arabské země přinutily Židy k odchodu a zkonfiskovaly jejich majetek. Z arabských zemí uprchlo více Židů než Arabů z Izraele. Kde jsou židovské utečenecké tábory? Nejsou žádné.

Tak proč jsou okolo Izraele palestinské utečenecké tábory? Protože v okolních arabských zemích nebyli Palestinci vítanými hosty. Nebyla žádná arabská solidarita, utečenci byli natlačeni do táborů a slumů, mnozí jejich potomci tu žijí podnes.

Podle mezinárodních definic se status uprchlíka či vysídlence vztahuje pouze na první generaci utečenců. Nicméně pro Palestince udělalo OSN výjimku. Potomkům palestinských utečenců je přiznán stejný status jako jejich předkům. V důsledku toho vzrostl počet palestinských uprchlíků registrovaných OSN ze 711.000 v roce 1950 na 4,7 milionu v roce 2010. Tito utečenci jsou užíváni jako demografická zbraň proti Izraeli.

Namísto odsouzení nepohostinných arabských režimů mnozí viní Izrael.

Mí přátelé, vinu by měl nést ten, kdo si jí zaslouží, tedy arabský svět. Židovští utečenci si vybudovali novou existenci. Udělali totéž, co miliony utečenců v průběhu historie, včetně, ve 20. století, Němců, kteří museli opustit Sudety a území východně od Odry a Nisy, Maďarů, kteří utekli z Transylvánie, Řeků, co byli vyhnáni z Egejského pobřeží Anatolie, Hindů, kteří utekli z Pandžábu.¨

 S každou novou generací se zášť těchto utečenců a jejich potomků pomalu vytrácí. Čas zahojí všechny rány. Přijetí nové situace je normou.

Nicméně islám zavazuje muslimy nenávidět Židy. Je to náboženská povinnost. Izrael musí být zničen, protože je domovinou pro Židy.

Vlivní islámští učitelé, jako Muhammad Tantawi, velký imám z Al-Azhar v Káhiře, nejprestižnějšího centra islámského vyučování, nazývá Židy „nepřáteli Aláha“. Tantawi, který zemřel letos v březnu, byl obecně považován západními médii i politiky za umírněného. Ale jak tento „umírněný“ promluvil k delegaci palestinských muslimů, kteří ho navštívili v roce 2002?

Zavazoval je zintenzívnit sebevražedné útoky proti Izraelcům, uváděje, že každá tzv. „mučednická akce“ proti, cituji, „kterémukoli Izraelci, včetně dětí, žen a teenagerů je legitimní akt dle (islámského) náboženského práva a islámské přikázání, dokud palestinský lid znovu nezíská zpět svou zem“, konec citátu.

Nizzar Qabbani, jeden z nejvíce ctěných básníků arabského světa, oslavoval šílenství těch, kdo jsou zaslepeni ideologií nenávisti. Ve své básni „Óda na intifádu“ napsal: „Ó šílený lide Gazy, tisíc pozdravů šíleným. Věk politického rozumu dávno pominul. Tak nás uč šílenství.“ Toto je přirozenost islámských nepřátel stojících proti Izraeli-čiré šílenství.

Naproti tomu je Izrael světelný maják, je jako chanuková menora, jejíž světla byla zapálena v regionu, který byl až do roku 1948 ponořen do temnoty.

Přátelé, Izrael nemůže za situaci na Blízkém východě. Problém je v islámském odmítnutí práva Izraele na existenci. Například jen v tomto posledním měsíci uzavřel Fatah svou konferenci v Ramalláhu deklarováním nehorázného odmítnutí uznání Izraele jeko Židovského státu.

Problém je také v tom, že naši západní vůdci odmítají porozumět, že Izrael je pro Západ „kanárkem v uhelném dole“. Jestliže bude Židům odepřeno právo žít ve svobodě a míru, brzy bude toto právo odepřeno nám všem.

Jestliže bude světlo Izraele uhašeno, všichni budeme čelit temnotě. Jestliže padne Izrael, padne i Západ. Proto jsme my všichni Izrael.

Ale tak dlouho, jak bude Západ odmítat porozumět, že Palestinci jsou používáni jako zbraň proti Izraeli, tak dlouho nebude schopen vidět, že to není povinnost Izraele vytvořit palestinský stát - z jednoduchého důvodu, že už zde palestinský stát je, a tím státem je Jordánsko.

Opravdu, moji přátelé, Jordánsko je Palestina.

V roce 1922 Britové rozdělili Palestinu na Předjordánsko a Transjordánsko, přičemž Transjordánsko zahrnovalo 78% území Palestiny. Britové předali toto území svému spojenci, hašemitskému vládci Abdallahovi ibn Hussajnovi. Abdallah byl syn emíra Hussajna bin Alího, strážce islámského svatého města Mekky. Hašemité patří ke kmenu Kurajš, ke kmenu zakladatele islámu Mohameda. Jsou v Palestině cizím společenstvem.

V roce 1946 se stalo Transjordánsko nezávislým státem pod hašemitskou vládou. V listopadu 1947 Společenství národů navrhlo rozdělení zbývajících 22% Palestiny. Území mezi řekou Jordánem a mořem bylo rozděleno na židovskou a arabskou část. Židovští představitelé přijali plán rozdělení, ale arabští představitelé jej odmítli. Při pokusu „nahnat všechny Židy do moře“ začali v roce 1948 válku a prohráli ji.

Nicméně se pomstili na Židech z východního Jeruzaléma a zbytku Předjordánska – historických provincií Judska a Samaří-držených arabskými jednotkami. Celý region byl etnicky vyčištěn od Židů. Dokonce jména Judsko a Samaří byla vymazána z map a nahrazena směšným termínem „Západní břeh“. Břeh řeky, široký více než 40 km. Pocházím ze země s mnoha řekami a máme tam břehy široké pouze pár desítek metrů.

Izrael, včetně Judska a Samaří, byl židovským územím od nepaměti. Judsko znamená Země Židů. Nikdy v historii světa nebyl na tomto území samostatný stát, který by nebyl židovský. Židovská diaspora, která začala po jejich porážce Římany v roce 70, nevedla k odchodu všech Židů z jejich historické domoviny. Židé žili v Jordánském údolí po staletí, dokud je nevyhnali arabští dobyvatelé v roce 1948, když byly provincie Judsko a Samaří obsazeny Hašemitským královstvím Transjordánska, které v roce 1950 změnilo svůj název na Jordánsko.

A do roku 1967, kdy Izrael znovuzískal prastaré srdce Judska a Samaří nikdo, ani jeden islámský učitel nebo západní politik, nikdy nepožadoval na tzv. Západním břehu vytvoření nezávislého palestinského státu.

Musí Izrael měnit území za mír? Měl by postoupit Judsko a Samaří dalšímu palestinskému státu - druhému, blízko Jordánska? Moji přátelé, dovolte mi mluvit velmi jasně: Konflikt na Blízkém východě není konfliktem o území, ale spíše ideologickou bitvou.

Lidé jsou na omylu, když předpokládají, že vzdání se Judska a Samaří a přenechání jej Palestincům ukončí konflikt mezi Izraelem a Araby. V roce 2005 Izrael obětoval osady v Gaze ve jménu míru. Přineslo to mír?

Naopak, protože konflikt je od základu ideologický, situace se zhoršila. Protože konflikt je ideologický, územní ústupky jsou kontraproduktivní. Ideologie nemohou být poraženy ústupky. Těmi jsou povzbuzeny a posíleny.

Ideologie musí být konfrontovány s ocelovou vůlí nikdy se nevzdat, „nikdy, nikdy, nikdy, nikdy - v ničem, velkém nebo malém, rozsáhlém či drobném“. To je lekce, kterou se svět naučil od Winstona Churchilla, když čelil zlé ideologii nacismu.

Tento blízkovýchodní konflikt není o zemi a hranicích, ale o islámském džihádismu, který oponuje západní svobodě. Od chvíle, kdy byl založen Izrael, arabští vůdci odmítali každý plán na rozdělení a každou iniciativu na osídlení území. Islámská ideologie zkrátka nepřijímá koncept Židovského státu. Ani Hamas ani Fatah nejsou ochotni uznat právo židovského národa na vlastní stát v jeho historické domovině. Žádný teritoriální ústupek ze strany Izraele toto nikdy nemůže změnit.

Ideologičtí nepřátelé Izraele chtějí vymazat Izrael jako národ. Prostě upírají židovskému státu právo na existenci a život v míru, důstojnosti a svobodě.

Za účelem vlastního přežití a bezpečnosti Izrael potřebuje bránitelné hranice. Zemi, která je široká pouze 15 kilometrů, není možné bránit. To je strategický důvod, proč Židé musí osídlit Judsko a Samaří.

Proto židovská města v Judsku a Samaří nejsou překážkou míru, jsou vyjádřením židovského práva na existenci v této zemi. Jsou maličkými výspami svobody, vzpírajícími se ideologickým silám, jež upírají nejen Izraeli, ale i celému západu, právo na život v pokoji, důstojnosti a svobodě.

Kéž nikdy nezapomeneme, že islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět. Bez Judska a Samaří nemůže Izrael chránit Jeruzalém. Budoucnost světa závisí na Jeruzalému. Když Jeruzalém padne, Atény a Řím, Paříž, Londýn a Washington budou další na řadě.

Tedy Jeruzalém je čelo chránící naši společnou civilizaci. Pokud vlajka Izraele již nebude vlát nad jeruzalémskými hradbami, Západ již nebude více svobodný.

Nicméně, pro mnohé Palestince v utečeneckých táborech v Libanonu, Gaze a jinde musí být nalezeno mírové řešení. Každoročně jsou na mezinárodní pomoc pro palestinské utečence vydány stovky milionů euro a dolarů.

Finanční pomoc nicméně nedá utečencům nový domov, místo k životu a k tvoření budoucnosti pro jejich děti a vnoučata. Je jasné, kde by to místo mělo být. Měla by to být Palestina, stejně jako se takovým místem po 2. světové válce stalo pro německé utečence z východu Německo. Poněvadž Jordánsko je Palestina, je povinností jordánské vlády přivítat všechny palestinské utečence, kteří se dobrovolně rozhodnou tam usadit.

Až do konce 80. let minulého století jordánští hašemitští vládci nepopírali, že jejich země je Palestina. Řekli to při mnoha příležitostech. V roce 1965 řekl král Husajn „Organizace, které se snaží rozlišovat mezi Palestinci a Jordánci, jsou zrádci.“ Ještě v roce 1981, Hussajn opakoval-cituji: „Jordánsko je Palestina a Palestina je Jordánsko.“

V březnu roku 1971 Palestinská národní rada také vyhlásila, že: „Jordánsko a Palestinu spojuje národní pouto (…) formované od nepaměti skrze historii a kulturu. Vytvoření jedné politické entity v Transjordánsku a druhé v Palestině je nezákonné.“

Nicméně na konci 70. let začali arabští představitelé rozlišovat mezi Jordánci a Palestinci. Co bylo dříve považováno za zradu, se náhle stalo tématem propagandy.

V březnu 1977 člen výkonného výboru OOP Zahir Muhsein přiznal v upřímném rozhovoru pro holandské noviny Trouw:

„O existenci palestinského národa dnes mluvíme pouze z politických a taktických důvodů, poněvadž arabské národní zájmy vyžadují, abychom postulovali existenci „palestinského národa“ jako opozici k sionismu. Z taktických důvodů Jordánsko, které je suverénním státem se stanovenými hranicemi, nemůže vznést nárok na Haifu, Jaffu, zatímco já jako Palestinec nepochybně mohu požadovat Haifu, Jaffu, Berševu a Jeruzalém. Nicméně, ve chvíli, kdy získáme nárok na celou Palestinu, nebudeme váhat ani chvilku a sjednotíme Palestinu a Jordánsko.“

V roce 1988, když vypukla první intifáda, se Jordánsko oficiálně vzdalo jakéhokoliv nároku na tzv. Západní břeh. V nedávných letech zbavilo Jordánsko občanství tisíce Palestinců. Udělali to ze dvou důvodů.

Zaprvé proto, že hašemitští vládci se bojí, že by Palestinci jednoho dne mohli ovládnout jejich vlastní zemi. Za druhé proto, že zbavení Palestinců jordánského občanství podporuje lež, že Jordánsko není částí Palestiny. A tak, následně, musí Palestinci zaútočit na Izrael, jestliže chtějí mít místo sami pro sebe.

Svévolným zbavením tisíců svých občanů státní příslušnosti chtějí jordánské úřady přimět Palestince, aby začli usilovat o vytvoření dalšího palestinského státu v Judsku a Samaří. Tímto rozhodnutím spáchal tento zahraniční klan hašemitských vládců Jordánska, ustanovených Británií, velikou nespravedlnost.

Nejsem naivní. Nejsem slepý k možnosti, že pokud by Jordánsko ovládali Palestinci, mohlo by to vést k jeho politické radikalizaci. Nicméně, pokračování současné situace zcela jistě povede k radikalizaci. Potřebujeme změnu způsobu uvažování.

Pokud budeme uvažovat podle stejných schémat jako dosud, není možné žádné mírové řešení palestinského problému bez ohrožení existence státu Izrael a bez narušení sociální a ekonomické struktury Judska a Samaří. Přesídlení milionů Palestinců do těchto malých provincií je jednoduše nemožné a neproveditelné.

Skeptikům říkám: Co je alternativa? Nechat to jak to je? Ne, mí přátelé, svět musí uznat, že tu byl nezávislý palestinský stát již od roku 1946 a tím státem je Jordánské království.

Umožnit všem Palestincům se dobrovolně usadit v Jordánsku je lepší cesta k míru než současné tzv. pojetí dvou států (ve skutečnosti pojetí tří států), předkládaném OSN, administrativou USA a vládnoucími elitami celého světa. Chceme pouze demokratické nenásilné řešení palestinského problému. To vyžaduje, aby bylo palestinskému lidu přiznáno právo svobodně se usadit v Jordánsku a svobodně zvolit svou vládu v Ammánu. Jestliže bude současný hašemitský král tak populární jako dnes, může zůstat u moci. To záleží na rozhodnutí lidu Palestiny ve skutečně demokratických volbách.

Moji přátelé, pojďme přijmout zcela nové pojetí. Pojďme uznat, že Jordánsko je Palestina.

Západnímu světu říkám: Stůjme za Izraelem, protože Židé nemají jiný stát, zatímco Palestinci již mají Jordánsko. Stůjme za Izraelem, protože tam začala historie naší civilizace, v této zemi, vlasti Židů. Stůjme za Izraelem, protože Izrael potřebuje hájitelné hranice, aby zajistil svou vlastní existenci. Stůjme za Izraelem, protože je to první linie bitvy za přežití Západu.

Musíme mluvit pravdu. Pravdu, že Jordánsko je Palestina, pravdu, že Judsko a Samaří jsou součástí Izraele, pravdu, že Izrael je jediná demokracie v temném a despotickém regionu, pravdu, že Izrael je pilířem Západu.

Jistě, jsem zahraniční host a měl bych být umírněný. Izrael je demokracie a já respektuji každé rozhodnutí, které udělá jeho lid a vláda. Ale jsem hrdý na to být zde a vděčný za příležitost sdílet s vámi své myšlenky a přesvědčení.

Protože zde probíhá útok na naši civilizaci. Zde my, muži a ženy Západu, musíme ukázat své rozhodnutí bránit sami sebe. Zde Izrael zapálil světlo svobody a Evropané a Američané musí Izraelcům pomáhat udržovat toto světlo, aby zářilo v temnotě. Kvůli Izraeli a kvůli nám všem.

 

Toda raba…. A šalom vám všem.

 

 

www.geertwilders.nl

 

Geert Wilders

reklama
2409 čtenářů | 99 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Hardy, 14.1.2011 7:57:40)
Odpovědět
Až to tady jednou arabové a muslimové získají, pokud tu nebude občanská válka, tak to tady ekonomicky rozvrátí jako v polokřesťanském Libanonu. Žádná muslimská neropná země nemá solidní ekonomiku, možná trochu pouze Turecko.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 8:59:38)
Odpovědět
A můžeš nám napat jak si to představuješ že to bude probíhat, jak těch 15 milionů muslimů nás tu půl miliardu evropanů masakruje, nebo že by nájezd zvenčí proti Evropě, která má největší prof. armádu světa s 1,5 miliony profi vojáků + NATo.. nějak to nechápu..

Plácat takové pitomosti v době kdy NATO okupuje hned několik islámských zemí, v době kdy francie a británie staví nové základny ve střdomoří, v době kdy je historicky největší vojenská převaha západu na machometány a kdy je jeich procentuelně v Evropě nejméně za posledních 600 roků může jedině auto sci-fi knih.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Sulla, 14.1.2011 9:35:26)
Odpovědět
evropa se vzpamatuje a tam kde je muslimů hodně jako ve Francii a množí se geometrickou řadou dojde k občanské válce, v dalších zemích jako Holandsko, Belgie dojde k ekonomické implozi.Muslimové prostě vysají stát, protože živit 20% obyvatel na dávkách, kteří nikdy nechodili do práce je na Nobelovku.Nobelisté z USA by měli řešení - vytvořit penězokazeckou dílnu podle vzoru FEDu a tisknout eura.Nemluví se o tom, ale islamizace evropských zemí je větším bavanem pro hospodaření než cyklická recese.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Hardy, 14.1.2011 9:42:27)
Odpovědět
Samozřejmě občanská válka je nadsázka. Ale vem si příklad Srbska, a to je taky Evropa. Srbové udělali historicky tu chybu, že připustili albánské muslimské přiwstěhovalce, kteří díky své natalitě postupně srbské Kosovo ovládli a následně srby vyhnali a vyhlásili samostatnost. Takhle se krade legálně země.

Jinak toto náboženství je ve sporu s kdekým. Od Indie se odtrhnul Pakistán a Bangladeš, a kvůli Kašmíru byly už dvě indicko-pakistánské války /v kašmíru je větší procento muslimů mezi hinduistickými indy/, také u křesťanských Filipín, jih země, nebo Sudán, sever muslimský, jih křesťanský. Muslimové chtěji všude samostatnost a svoje zákony. I kde přišli v minulosti jako přistěhovalci.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 10:19:09)
Odpovědět
Ano, s tím souhlasím, Srbsko ale nepovažuji za civilizovanou zemi evropského typu, ale je někde mezi ruskem a evropou ve vývoji..

Podíl muslimů na balkáně je hoodně veliký, ne pár procent v EU a navíc neexistuje v EU země kde by muslim převyšoval početně nad původním obyvatelem, takže tento balkánský příklad je irelevantní, EU nic podobného nehrozí a to ani v příštích 50 letech.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 14.1.2011 11:29:05)
Odpovědět
Dane, ten Tvůj názor na podíl muslimského obyvatelstva a jeho vývoj nesdílejí ani eurohujeři - EU předpokládá, že v r. 2030 bude v Evropě již 50 milionů muslimů a díky jejich porodnosti v tom pro nás nejhorším scénáři může být v Evropě v r. 2050 již polovina obyvatel mohamedáni.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Sulla, 14.1.2011 11:44:41)
Odpovědět
Dane je empiricky dokázáno, že kde je počet muslimů 15% z celkového obyvatelstva v zemi začnou požadovat zavedení práva šarija a díky rozkladu ústavnosti skrze lokální kalifáty nastolují via facti šarija na místní úrovní.( např. halal v anglických školách atd.).Tam kde je jich 20% začnou prosazovat šarija na místní úrovní násilím a kde je jich nad 20% začnou uvažovat o převzetí moci, byt lokálně, pak regionálně pak v celém státě.Problém islámu je, že ikdyž je jich u nás menšina tak rozkládají ústavnost, stát a správní systém země.To je metoda orientálního rozdělení společnosti do skupin s rozdílnými právy.Tohle by platilo kdyby měli jedno dítě, ale pokud žijí v cizí zemi 20 let na dávkách a nasekají 8 dětí a těch dalších 8 dětí bude chtít nasekat dalších 8 dětí.....To je vysavač sociálního sytému a zdroje sociálního napětí.
Navíc se z nich udělali rychlokvašení euroobčané, takže se musí přijmout speciální zákony na odnětí občnanství, což už není tak jednoduché.Konflikty dojdou do takového pnutí, že ve Francii bude občanská válka nevyhnutelná.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 14.1.2011 15:12:09)
Odpovědět
Dobré úvahy. Ale přesto se najdou pi.tomci jak náš komisař EU pro rozšiřování EU Štefan F"ulle a pravicoví konzervativci typu bl.ba Cammerona a Klause, kteří chtějí mermomocí co nejdříve v EU 80 milionů islámských Turků. Cammeron se v létě při návštěvě Turecka silně rozčiloval, jak některé státy vstup Turecka do EU brzdí - už je tam vidí hned! A to je ikona pravice a konzervatismu! To už ta levice je umírněnjší, např. rakouská levice je proti vstupu Turecka do EU. Zde by ale pitom.í komunisté ještě pomáhali mešity stavět aby prospěli proletářům z Turecka.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 19:12:27)
Odpovědět
Já tu studii znám, podle ní bude za 50 roků v EU 50 milionu muslimů, ale protože se odhaduje počet obyvetl EU v té době na 550 milionu, bude to z dnešních asi 3,5% nárůst na asi 8%.

Stejná studie také říká, že v té době bude např. v EU stejné množství asijatů jako muslimů, zejména čínského původu, kolem 48 milionů.

i kdyby se to stalo, 8% muslimů tu neovlivní vůbec nic, situace na balkáně je už nyní kolem 18-35% a to nemluvím o Kosovu tam to snad bylo kolem 88% muslimů.


Podstatně horší vyhlídky nežli EU má však Rusko, kde za 50 let má být podíl muslimů kolem 30% !!
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dana, 14.1.2011 10:25:53)
Odpovědět
neco takoveho muze napsat jen pitomec muslimove jsou mezi nami mnozi se jak krysy jsou rozlezeni. Jak chces s armadou na ne?????
Ziji v zapadni zemi mezi nimi tak vim, co to je za debili a zvirata neinteligentni. Usekaj nam a nasim detem hlavy , mozna uz ted je pozde. Klid neni na miste.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Hanibal, 16.1.2011 20:40:54)
Odpovědět
Rešení je - poslat zpátky odkud přišli,když to nepůjde podobrotě, vyhnat! Když to neudělají politici, udělají to lidé, byli jsme k nim velkoryssí až, až.. Bratřičku zavírej vrátka!
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(ferdywe, 7.12.2011 13:23:56)
Odpovědět
Pro hlupáky jako je Hardy.Tady to rozvracuje jen ta "demokratická" západní civilizace a hlupáci ji jen oslavují.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 14.1.2011 9:48:16)
Odpovědět
Každý kdo leze židům do z.adku hned nazývá evropskou křesťanskou kulturu vzniklou na antických základech jako judeo- křesťanskou, nějak v tom nic židovského nevidím, i počet Římany rozehnaných židů byl nepatrný a neměl na nic žádný vliv. Dokáže to někdo vysvětlit?
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 14.1.2011 9:54:15)
Odpovědět
Teorie že Israel, Judea a Samaří jsou od nepaměti židovská území má asi takovou vědecky historickou hodnotu, jako že naše území je od nepaměti keltské nebo germánské. Nebo že Egypt je od nepaměti židovský (stejně místo starých skutečných Egypťanů tam žijí Arabové, kteří se Egypta zmocnili. Ten Wilders je manipulátor.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Hardy, 14.1.2011 10:13:43)
Odpovědět
Kalousi, myslím, že slovíčkaříš a podstata ti asi uniká.
Egypt nebyl nikdy židovský, to tedy nevím.Jinak spojení židovsko-křesťanská je myšleno, naše historické kořeny, protože naše náboženství vzniklo od židovského Ježíše a jeho apoštolů. Přesnější pojmenování naší civilizace, tedy jejích historických kořenů, by mělo být: "židovsko-římsko-řecko-křesťanská", ale to je moc dlouhý, proto se používá bud "anticko-křesťanská" nebo "židovskokřesťanská", ale je tím vždy myšleno to samé.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 10:24:34)
Odpovědět
:-)

to není pravda, naše civilizace tu byla dávno před Ježíšem a měla svoji silnou antickou kulturu a helenismus, ktrý i exportovala do okolí.
čili fudament je antický a žádný jin !!

Do tohoto základu naší civilizace nebylo roubované žádné židovství, nýbrž křesťanství - /směr v ostrém protikladu k židovství/ a to že zakladatelé ježíš+apoštolové vzešly z židů vůbec neznamená že cokoliv podstatného z židovství nám přinesly, židé je naopak odvrhli pro jinakost.

čili antický fundament a do něj křesťanský roub, anticko-křesťnská..

kdykoliv se v historii Evropy objevil žid a chtěl svoji kultur šířit, evropané hu začali pronásledovat a hubit, pro odlišnost jeho kultury..

dnes se tomuto problému říká multikulturalismus
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Sulla, 14.1.2011 11:49:54)
Odpovědět
multikulti je talmudická metoda na rozvrácení okcidentální křestanské kultury a nahrazení orientální pakulurou podle Talmudu.Jenomže promítání filmů o holokaustu už přestává fungovat a evropani náboženství holokaustu nepřijali ,s evropany už nejde tak manipulovat, tak sionistům začínají tak trochu téct nervy.Je vidět že židoagenda pracuje na plné pecky, protože nás na čt 24 upozornují jak je situace ve světě pro Izrael vážná a citují světový tisk, který opět lituje Izrael..bla..bla
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 10:29:36)
Odpovědět
ještě je důležité si říct, že židé helenismus nenáviděl a později i antiku, coby cizí kulturu, opovrhovali největšími učenci řecka a říma a na Olympiádu např. nahlíželi jako na hřích..

sv. Pavel nechal záměrně změnit církevní zvyky a tradice, protože ty židvské by dle jeho myšlenek v dopisech římané nikdy nepřijali..

to co Pavel a jeho učenci přinesli do Evropy neměla s judaismem nic společného, ba naopak bylo to v kontraverzi a to ostré !

Pojedm judo-křesťanská kulutra a civilizace šíří židé od roku 1960 poprvé ho použil americký rabín Moeller v tisku, do té doby tento výraz neexistoval a nikoho ani nenapadl po všech těch pogromech tak hloupé a falešné spojení.. jedná se o hodně lichý projev korektnosti
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Hardy, 14.1.2011 10:53:49)
Odpovědět
"příteli", ty pořád sv. Pavel, sv.Pavel, ano byl to tzv. apoštol národů, protože se mu podařilo rozšířit křesťanství ve větší míře hlavně mezi římské otroky a propuštěnce. A pro ně tedy upravil toto židovské reformní náboženství židovského mesiáše Ježíše a jeho židovských apoštolů. Ale celý svůj život sv. Pavel prohlašoval: "jsem jen nástroj boží, jsem jen nástroj Ježíšův"
Jinak sv. Pavel, nebo také zvaný Pavel z Tarsu byl původně rabín, který křesťqany v ranných dobách svého mládí dokonce pronásledoval, jako ostatní židé, kteří křesťqany brali jako odpadlíky. Jmenoval se Saul a až později byl křesťanem, tak se jmenoval Pavel. Jinak profesí byl krejčí a šil hlavně stany pro kočovníky.
Pochop, prvotní křesťané byli takřka výhradně obřezaní židé, a ostatní židé se na ně dívali jako na své odpadlíky a mnozí chtěli pro ně smrt. proto i dav farizeů tehdy u Piláty hlasoval pro smrt Ježíše. Až následeně po mnoha staletích začli křesťané nespravedlivě obviňovat židy, že jim ukřižovali Ježíše. A Ježíš tehdy nebyl jejich, on se celý život považoval za žida a syna božího, mesiáše.
ježíš tehdá asi ani netušil, že z toho vznikne nové velké monoteistické náboženství.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 14.1.2011 11:52:31)
Odpovědět
Hardy, jestliže byl Ježíš syn Boží, musel vědět že toto náboženství vzejde. V zárodku křesťanství jistě byl Starý zákon a židé - apoštolové. Ale další vývoj šel úplně jinam a mimo. Stejně jak judaismus versus islám. Ten také vychází z judaistických a křesťanských znalostí - a nikdo neříká islamokřesťanská kultura - ač by to bylo logičtější - např. Maurská kulura ve Španělsku.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Josef Novák, 14.1.2011 12:04:18)
Odpovědět
Islámskokřesťanská zatím ještě nikdo neříká, aspoň ne tak masově jako judeokřesťanská, ale už jsem zaznamenal určité pokusy tvrdit, že islám je součástí Evropy a patří do ní.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 19:05:46)
Odpovědět
židé až do holokaustu byli po 2000 let nejvýznamnější neevropskou kulturou na území Evropy, také vždy pronásledovanou, část se asimilovala část byla vyhubena či vhnána, i středověké církve židy často násilím křtili, ti se jim pak mstili atd.

prostě tato civilizace není judo-křesťanská a nikdy nebude, je to civilizace silně antisemitská od dob Caesara do Hitlera extrémě vůči židům agresivní, od Hitlera po dnes tolerující zbytky židů a jejich kultury, která se zde zachovala v mikromatických rozměrech.

Vždy je třeba přemýšlet kdo něco o judaismu ví, tak je mu jasné že tato asijská blízkovýchodní kultura a náboženství nám nepoložila žádný civilizační základ, ale část rebelů této kultury a reformátorů náš základ z antiky výrazně ovlivnilo, svojí nežidovskou církví a jejím vlivem.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 14.1.2011 23:21:18)
Odpovědět
Stejně je to s tím židovstvím nějaká bouda - hlavní větev židů Aškenázyové jsou původem nějací turkotatarští Chazaři z okolí Volhy, kteří přešli na judaismus. Původem nemají tedy s pravlastí Israel vůbec nic společné. A i v Izraeli jsou ruští Chazaři velmi důležitou a vlivnou skupinou.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Zappa, 15.1.2011 7:12:15)
Odpovědět
Kalousi, Ty seš naprosto vygumovaná Rudá Guma. Co je to za logiku. Němečtí přistěhovalci do Ameriky se naučili anglicky a přijali protestanství, tedy nejsou vlastně pravými Američany. Cítíš jaký žvaníš blbosti, Rudá Gumo?))
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 15.1.2011 14:06:54)
Odpovědět
Také se žádný Američan tak "nechlubí" svým americtvím a nemusí to geneticky prokazovat přes rod své matky alespoň do 4 nebo kolikátého kolena. Bl.bá gumo, ty dostaneš já nevím za 4-5 let americké občanství a jsi Američan - Žid se Židem nestane, ten na to musí mít dlouhý prokazatelný rodokmen. Proto do tohoto tematu víceméně nadneseně rýpám, nedovtipče. Jinak je mi to jedno.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Hardy, 15.1.2011 16:59:30)
Odpovědět
Kalousi, kde jsi na to přišel? Jen do Izraele se přistěhovalo skoro půl milionu Rusů s velmi vzdálenými žid. kořeny a nebo na zfalšované dokumenty z ruských rabinátů, plus spousta dětí z různých 1. nebo 2. manželství. Tvý chazarský teorii nerozumím, to je zas nějaká blbost ze Zvědavce, co?

Zappo, ty jsi čech nebo američan? nepochopil jsem?
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 15.1.2011 17:20:09)
Odpovědět
Chazarové přejali judaismus nebyli však geneticky židy, po jejich likvidaci ruskou říší se ocitlo v Rusku mnoho Chazarů judské víry nikoliv však krve a ti naplnili Izrael po ww2.

nneí ale pravda že většina izraelců přišla z Ruska, většina jich je z okolních muslimských zemí, tedy původních židů.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 15.1.2011 18:09:46)
Odpovědět
Nedávno jsem četl výsledky nějakého výzkumu genových řetězců našich různých předků. V genomu moderního člověka lze najít i kousek genomu z neandrtálce, dokázal se tedy s Homo sapiens i křížit. Bylo tam také uvedeno, že genom evropských Aškenázů nesouhlasí s genomem klasických židů, zejména z Afriky a Asie (myslím že se jim říká židé Sephardští). Odpovídá spíše Turkotatarům z oblasti bývalého SSSR. Věř nebo nevěř.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Hardy, 15.1.2011 20:34:36)
Odpovědět
Věř nebo nevěř, ano. Mě to je ale celkem jedno, tydle starosti opravdu nemám.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 16.1.2011 14:11:21)
Odpovědět
Já vím že to tak je, ale v podstatě je to jedno, jedná se o židy z původu a a víry a židy z víry, ale oba tyto tábory jsou Talmudisté, tedy nepřátelé křesťanského světa z podstaty své víry, ikdyž genom je jin.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 18:52:21)
Odpovědět
Asi není třeba nikomu vysvětlovat rozdíl mezi křesťanstvím a judaismem, myslím že je jeich tolik že nato ani nikdo nemáme čas, jedná se o dvě odlišná náboženství dodnes existující, která v historii nasebe i vražedně mnohokrát narazila, jedni nazývají druhé heretiky, podvodníky, lidi na zcestí, oklamané, nepravé atd.
židé zlikvidovali Ježíše por jinakost, křesťanství se mezi židy neujalo, zachránil ho před zánikem sv. Pavel, ten je zakladatelem evropské církve nikoliv Petr.

Jinak Ježíš za života ukončil starý zákon pro židy, naplnil ho a teprve jeho smrtí se obrací nástrojem - Pavlem z Tarsu na pohany, římany, evropany, čili na nás.

Pojem judo-křesťanská evropa je asi to nejfalešnější spojení co jsme za svůj život slyšel, používají ho židé a jejich poskoci, je to idikátor sionistického klamu.

Vypuštěním slova antická se pak dopouštíme hrubé neucty k zakladatelům moderní evropy, našim skutečným praotcům, jimiž nebyli nikdy židé.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 14.1.2011 23:24:37)
Odpovědět
Dane bez chyby.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 22:11:43)
Odpovědět
vytáhnu z toho to podstatné..


1/Ježíš- judaisté jej neachali umučit - jeho myšlenky se jim zdáli antijudaistické a nebezpečné, neustále s jejich autoritami měl spory

2/Saul z Tarsu coby žid pronásledoval křesťany, nechal je mučit a věznit , pak otočil, a stal se Pavlem - kristovým oddancem..
/odpočátku židé pronásledovali a likvidovali křesťany/
3/Pavel si stěžoval na nezájem židů z malé asie o nový proud-křesťanství, proto se otočil na Evropu a protože by Evropa nepřijala byť jen judaismu podobnou kulturu, zásadně změnil veškeré zvyky a tradice té doby ze starého zákona vycházející z judské tradice vzešlé, vytvořil nežidovské náboženství a to nabídla Evropě

A to je všechno, žádná judo- kultura nikdy nebudovala evropský civilizační fundament, je to vylhaný židovský blud.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Zappa, 15.1.2011 6:07:11)
Odpovědět
Jdi se s tím Tvým judaizmem vycpat Ty ma*g*ore. Vemte se s Kalousem za ručičky, jste stejní blbci.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Ina, 14.1.2011 11:37:29)
Odpovědět
Dane s dobou před Kristem, helénismem i antikou se jdi vycpat. Nejsi schopný odlišit dnešní problémy a nebezpečí,pravdivě popsané Geertem Wildersem pro tvoji protižidovskou zabedněnost (a nejsi bohužel sám). Ty a tobě podobní tupci mají podíl na tom, že se sem ta muslimská chátra hrne.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 14.1.2011 11:47:46)
Odpovědět
Ino, spíše máš nízkou rozlišovací schopnost sama. Nebezpečím jsou pro Evropu obojí semité, i když asi muslimové větší. Jeden nacionalista Wilders je proizraelský (několik let žil a studoval v Izraeli) jiný nacionalista americký Duke je ostře protižidovský - Izrael považuje za rasistický stát snažící se o světové sionistické cíle (černoši mu už nějak nevadí, spíše nekontrolovaná imigrace chudých latinoameričanů z Mexika).
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Zappa, 14.1.2011 14:08:14)
Odpovědět
Kalous, to je sympatická ušatá sova, tak se nechovej jako dobytek. Víš kdo to je David Duke? To je taková brutálnější Jana Bobošíková. 2 x kandidoval na prezidenta, byl demokrat i republikán, tam jednou "ulovil" flek jako senátor, kandidoval na guvernéra Lousiany. Hodně času ztrávil jako oblastní šéf Kuklusklanu. Taky rok a půl seděl za daňové podvody a vylákání 200 000 dolarů od svých členů KKK. Říká se mu "bílý nacionalista" a odmítá přistěhovalectví hlavně muslimů. To je jediný bod v čem se shoduje s Wildersem.

Do Prahy a Brna byl pozván národním odporem, ale policie jeho přednášky zrušila. Jinak je to docela zbabělec, který se strefuje do židů, popírá holokaust a vydal knížku Moje probuzení, dost podobnou s mein Kampfem. Černochů se bojí a tak tam už jako šéf KKK drží hubu. Ostatně oni mu často slibují, že mu ji notně rozmlátí.

David Duke je v USA silně zdiskreditovaný, těžko urve další funkci, i když by tak rád, asi jako Vaše Janička.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 14.1.2011 15:17:09)
Odpovědět
Ty si myslíš že to Zappo nevím? Ale zaráží mně u nás, že ledacos se dá již kritizovat - ale jak se někdo trefí do židů (Duke, nechtěně Topolánek) - je s ním hned konec. Duke by mohl klidně u nás kritizovat neřízenou imigraci - ale ne Izrael a židy. To byl hned v base.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Zappa, 14.1.2011 15:40:05)
Odpovědět
Ale, ale Kalousi, kritizovat můžeš koho chceš, včetně židů, což Ty rád.

)) Ale co je u Duke-ho špatně, že lže. V USA by nejraději vyhlásil zákaz přistěhovalectví muslimů a Mexikánů, ale pokud by mu tito dali nějakou placenou funkci, bude jejich.))

Duke neopomene objíždět všechny možné radikální antisemitská setkání, Irán, Ukrajina atd. Vyhlašuje u arabů, jaká je v USA nesvoboda. A to chtěl být dvakrát americkým prezidentem. On se tím živí, je to jakýsi antisemitský politolog. Přečti si jeho knihu a uvidíš.

))Ale s tímhle volem to nevyhrajeme.((
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Sulla, 14.1.2011 11:59:13)
Odpovědět
Ino. Islám je bezesporu problém, ale to že se Evropa musí vypořádat s islámem,neznamnená přece že našim evropským zájmem je i židovská věc na dobývání cizích území.Podle Rezoluce OSN z roku 1948 měly vzniknout 2 státy, Palestina a židovský stát na území tehdejší Palestiny.Irgun ( který vyzbrojil původně SS a Wehrmnacht, později NKVD prostřednictvím Jana Masaryka) na nic nečekal a vyvolal povstání a vyhnal palestince aniž by byla rezoluce OSN naplněna.Pak nastoupila židovská agenda - vydírání evropy kvůli šoa a každý kdo jen špitnul o řešení státu pro palestince byl označen za antisemitu, jenomže to už přestalo fungovat.Jestli chtějí sionisté dobývat pro Izrael další území at jdou, ale at bojují za izraelské peníze, ale rozhodně by se na tom neměla podílet Evropa.Židi dostali stát, aby jsmm se zbavili " viny" za jejich věčné utrpení, ale jejich metoda je jejich problémy na nás neustále házet.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Ina, 14.1.2011 16:19:45)
Odpovědět
Sulla, dle tvých předchozích příspěvků chápu, že máš o turbanech jasno. proč ne o poválečném uspořádání Izraele a Evropy?
Šoa zminuješ jako věčné utrpení, tak to určitě je, ale zároven zminuješ problémy, které jsou na nás házeny. Stát Izrael nebyl nikomu dán, Abychom se jak píšeš zbavili viny. Sudety byly vráceny KOMU? písni..
Celá Evropa,jako by dnes popírala poválečné uspořádání, pod taktovkou německa (skorodemokratické Turky tady potřebujeme, běda však Kurdům a ostatním z Afriky) ty přepošleme do východní EU.

Muži i ženy Izraele stále chrání se zbraní svá obydlí, hranice i stát. Mají můj obdiv, nedávaj to muslimáčům na stříbrném podnosu, jako MY . Češi, evropané?
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 19:21:10)
Odpovědět
Ano, Izrael je vojenským a policejním státem se silným socialistickým fundamentem a obřímy dotacemi ze západu a je dobře že existuje, že byl vytvořen !

Evropanů pozabíjeli za 150 let 10 milionu židů a vygradovalo to holokaustem, takže hl. proto jim byl vytvořen n Palestinském území západem stát, aby byli sami a aby je už křesťansko-antická Evropa přestala hubit a pronásledovat, a tak je to správně !
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Sulla, 14.1.2011 22:12:14)
Odpovědět
Ino.Je několik rovin.jedna je náboženství holokaustu, které je nám vnucováno a má nahradit křestanství.Holokaust se bezesporu stal.Ale proč se nemluví o arménském holokaustu nebo o polském holokaustu? 6 milionu vyhubených poláků je snad málo? Sionisté mluví jenom o 1,5 žido obětech obětech v polsku a těch 4,5 mrtvých křestanů bylo jako co? bylo to nic? Mluvit o šoa a nevzpomenout či netruchlit za polské civilisty je urážka polského národa kde probíhala vyhlazovací válka polských civilistů.A co ruský holokaust, kde 22 židů z 25 členu Politbyra vyvraždilo ve 20.letech několik milionů lidů, co ukrajinský holokaust, kde židé v ukrajinském Politbyru vyvolali golodomor, něco strašného, co Evropa 20.století nezažila.situace byla na Ukrajině tak strašná, že rodiče losovali, které dítě nechají umřít a pak z něj uvařili potravinu pro zbylé dítě. A to byla Ukrajina obilnice -Evropy, než se dostala pod kontrolu židovstva.
proč arméni nezpeněžili svůj krutý úděl pod Turky.Neboli židovský holokaust je především byznys pro sionisty a nástroj na psychologické ovládání a manipulaci evropanů, kteří jsou schopní na rozdíl od židů pokání.judaismus a Talmud pokání nezná.Proto nás židé skrze holokaust v Evropě vydírají.
Druhá rovina je politika a ideologie sionismu.Plno naivních emanů se domnívá, že sionsimus je sympatie se šikovnými židy.To je omyl.Mohu přát židům Izrael, ale nemusím být sionistou. Sionismus předpokládá vznik Velkého Izraele od Egyptu po Irán, ale podle Talmudu by ho pro židy měli vybojovat nečistí, tedy křestané - židé se budou válet na kanapi a točit o tom filmy v Holywoodu.Chceš aby tvoje děti a vnuci válčili za zájmy Izraele ulicích -teheránu? Já ne.A to je rozdíl mezi Evropanstvím a sionismem.Sionisté, tak je na minci šekel- chtějí Eretz Izrael od Egyptu po Teherán.Vůbec nejde o Izraelsko-palestinský konflikt. To je židovská Takijá.
Třetí rovina je islamizace Evropy.Odpor Evropy k islámu nemá nic společného s Izraelem za tzv.boj o přežití.Kdyby vznikly hned v roce 1948 2 státy, Izrael by měl jasného nepřítele.
snahou sionsitů je přeměnit Evropu na Blízký východ na zatáhnout Evropu do židovské agendy a válčit za Velký Izrael.At si židé za Velký Izrael bojují sami a za své.Rádi dodáme z Evropy dostatek vojáků do IDL.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Ina, 14.1.2011 22:57:53)
Odpovědět
sullo, nechci to Tvoje náboženství o holokaustu ani dočíst. Moc dobře vím, že bylo všemi spektry. Zloba z minulosti ničemu nic nedodá ani nepřidá.
Snažím se jenom přežít a dovychovat posledního syna. Když dá bůh, tak bude stejně dobrý. Jsem ráda, že nemám dcery.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Zappa, 15.1.2011 7:23:13)
Odpovědět
Sulla čerpá informace od našeho zprofanovaného a nedůvěryhodného kariéristy a šéfa KKK, Davida Dukeho a ze Zvědavce. Opravdu vynikající společnost, jeden větší šmejd jak druhý.))
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Sulla, 15.1.2011 11:53:31)
Odpovědět
Zappa.David Duke jenom shrnul, to co zjistí Evropan, pokud opravdu čte a zajímá se o souvislosti.Klíčová kniha je ovšem Spiknutí proti církvi.Pro mnoho lidí je pravda šokující.Kdyby židovstvo neovládalo media, tak by se o některých věcech běžně hovořilo dávno.Cílem je ovšem mediální manipulace.Ale jak říkám za pár měsíců zažijí sionisté těžkou kocovinu, poté co bude uznána Palestina z hranic z roku 1967 i samotnými USA.Bude to pro sionisty těžká rána.Tím se sesype celá ta pyramida lží a manipulací, která slouží k manipulaci západu a USA. Pokud USA uznají uznají Palestinu navzdory výhružkám AIPACU, bude to jenom krok k obrodě USA.Pro američany to bude mít stejné účinky jako tady zrušení vedoucí ůlohy KSČ.AIPAC je v USA takovým předvojem a který už leze všem na nervy a hlavně ukradl američanům Ameriku.Pak se otevře možnost diskutovat o postavení penězokazecké dílny s názvem FED.Aby se americký lid mohl osvobodit od diktátu FEDu nejprve je třeba ponížit Izrael - uznáním Palestiny.Američtí židé si totiž náhle uvědomí, že ztratili nějak nad Amerikou kontrolu.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Zappa, 15.1.2011 12:11:55)
Odpovědět
Nežiješ tady a tak tomu rozumíš jako koza petrželi.

Palestina defacto je dávno uznaná, má zastoupení v OSN, to bys mohl vědět.

))D. Duke je pro většinu normálních Američanů odepsaný, ten už žádnou veřejnou funkci neurve. Už se o to ani nepokouší, nesežene voličskou podporu.((
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 19:17:44)
Odpovědět
13-17 milionu muslimů v dnešní EU 504 milionu obyvetl nemůže představovat vůbec žádné vážné riziko a obzvláště za situace kdy se lidé odmítají dále účastnit multikulturalismu, takže plkáš nesymsyl, uvědom si kolik je třeba procent halsů aby jedna strana cokoliv ovlivnila v parlamentu a pak mi řekni, jak 3,5% muslimů ikdyby vytvořili jedinou stranu v Evropě může cokoliv ovlivnit ve svůj prospěch, rád se pobavím.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 19:17:45)
Odpovědět
13-17 milionu muslimů v dnešní EU 504 milionu obyvetl nemůže představovat vůbec žádné vážné riziko a obzvláště za situace kdy se lidé odmítají dále účastnit multikulturalismu, takže plkáš nesymsyl, uvědom si kolik je třeba procent halsů aby jedna strana cokoliv ovlivnila v parlamentu a pak mi řekni, jak 3,5% muslimů ikdyby vytvořili jedinou stranu v Evropě může cokoliv ovlivnit ve svůj prospěch, rád se pobavím.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Sulla, 14.1.2011 21:44:25)
Odpovědět
Dane 13-17 mil muslimů hlásí eurostat už 15 let, to by musela být natalita rovna 0.Odhaduje se, že jich je je asi 50 mil, proto stoupá jejich agresivita a požadasvky na prvky šarijá v Evropě.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 22:01:19)
Odpovědět
neožral ses ??

Kde by se jich vzalo tolik, 50 mega to je celá východní EU :-DD

V Německu, Britániia Francii je jich dohromady kolem 12 milionu..
pro tvoji orientaci v Poslo, česku, slovesnku, madarsku slovinsku a poblatských zemích žije kolem 750 000 muslimů dohromady.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 14.1.2011 23:31:59)
Odpovědět
No třeba s tou šaríjou není Sulla daleko od pravdy - ve V. Británii je to již v některých oblastech s početnou muslimskou menšinou (většinou?) už reálný požadavek.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 15.1.2011 12:03:36)
Odpovědět
Můžou klidně chtít vládu mimozemšťanů, dostanou maximálně kriminál..
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 15.1.2011 14:15:15)
Odpovědět
Dane, zatím možná ano. Ale vzpomínám si na televizní diskusi ve V. Británii jednoho poslance prosazujícího větší kontrolu a omezení imigrace - že barevných bude příliš mnoho - diskutující mu odpovídali, když se mu to nelíbí ať jde Arktidu nebo Antarktidu, tam je bílé dost.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 15.1.2011 16:32:12)
Odpovědět
My nejsme multikulti usa, to je jasné, EU se musí bránit a silný hlas odspodu proti muslimům a židům zde je, musí se silně asimilovat nebo odejít není prostor pro žádné judo ani muslimo kultury v Evropě.

Je třeba dále silně podporovat stít Izrael a jeho dobrou úrovní lákat více židů, aby opustili Evropu, s muslimem je to horší ten tu musí mít takové podmínky, aby se mu tu nelíbylo..
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 14.1.2011 11:37:33)
Odpovědět
Plný souhlas Dan. Mám dojem že studuje i religionistiku, takže jeho názory v tomto směru nejsou účelná, neodborná a nehistorická jak u Hardyho. Divím se, že takové spojení židovsko křesťanská kultura používá i Merkelová, ale asi je to německé sebemrskačství jako je trestnost pochybování o holocaustu či o jeho rozsahu (zavřou mne také když veřejně prohlásím že 2. světová válka nebyla nebo že v ní nezahynulo 20 milionů lidí ale jen 10 milionů?_).
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Kalous, 14.1.2011 11:42:44)
Odpovědět
Egypt nebyl židovský, ale židé tam žili a pak vedeni Mojžíšem se vydali do země zaslíbené Israele. Poslední skoro 2 tisíce let patřila alePalestina většinou Arabům , ne židům. Takže z tvého hlediska patří území ČR germánům. ti toto území ovládali zhruba ve stejné době jak židé dnešní Izrael. Izrael jim nepatřil, ale byl jim Brity a OSN darován!!!
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 15.1.2011 16:54:01)
Odpovědět
Máš pravdu Kalousi, přesto že Izrael je uměle vytvořený stát na palestinském území Evropany kam se sestěhovali "židé" z celého světa a hl. ruska, já ho podporuji a to silně !

Nikoliv však nesebekriticky !!

Emancipace židů v oblasti je mnohdy blízká nacistické agresi a my je musíme i umravňovat coby zád, protože oni nemají křesťanskou morálku, sami to neumí.

Dalšímkrokem musí být vytvoření palestinského státu se vším všudy a hl. městem Jeruzalémem.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Josef Novák, 14.1.2011 11:52:53)
Odpovědět
Opět je znovu a znovu hlásán populární omyl, že existence Západu je nějak závislá na existenci Izraele. Jestliže padne Izrael, padne i Západ? A co staletá existence Západu bez Izraele? Že islám útočí? A copak někdy v evropské historii neútočil? Ne. Jestliže někdy Západ padne, tak vlastní vinou. Jestli zvítězí, tak zase díky vlastní síle, ať už s Izraelem nebo bez. Za dikci tohoto článku by se nemuselo stydět ani Rudé právo v 80tých letech. To mě taky hned napadlo při jeho čtení, svět musí, západ musí, světlo v temnotách no prostě lahůdka. Stačí si však přečíst první dva odstavce a hned je jasné odkud vítr fouká.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Hardy, 14.1.2011 12:23:34)
Odpovědět
Samozřejmě že Západ bez Izraele nepadne. nebo nepadne hned, ale možná se sám zahubí svojí multikulturní politikou a než se původní evropané naštvou, může být už pozdě.
Gert Wilders, Strana Svobody je v Holandsku už třetí největší partaj a pořád mu stoupají sympatizqanti. Ano, je to i machiavellistické, tedy že nepřítel našeho nepřítele by se měl stát naším přítelem, ale je to potřebné. A proto to Wilders říká.
Nás relativně bohatý Západ, rozvojové země nemilují, nebo i nenávidí. Hlavně chudí muslimové, protože jsme bohatí křesdťané, nebo spíše postkřesťané. Když se budeme hodně "ofrňovat" nad kdejakým možným spojencem, zůstaneme sami a až bude Evropě téci do bot, tak se každý na nás vybodne, včetně naší slavné EU, která začíná být velkou "potěmkinovou vesnicí" demokracie, protože je ustrašená a bázlivá.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Ina, 14.1.2011 14:00:26)
Odpovědět
Že islam útočí - NE, alespon ne na naší záhumence. Horší než útok je jejich plíživé a vládami podporované zabydlování se v Evropě.
Než se stačíme rozkoukat, probrat v debatách světová uspořádání od dob antiky, poučit se o poválečném uspořádání a o židovské agendě či vyjádření Merklové, budeme tu mít Turbanů nějaký ten milionek potom můžeme diskutovat (jestli to ještě půjde), zda Evropa padá vlastní vinou i s tím Izraelem.
Stokrát je mi milejší Wildresovo prohlášení a jeho velebení státu Izrael, než kvanta rádoby intelektuálních keců, které nikam nevedou.
I když Vám to připomíná RP 80. let,je v tom dost pravdy, at už vítr fouká odkudkoliv.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Josef Novák, 14.1.2011 14:55:22)
Odpovědět
Já ale opravdu nechápu, co má velebení státu Izrael společného s bojem proti islámu v Evropě?
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Ina, 14.1.2011 17:16:54)
Odpovědět
Máte pocit, že islám v Evropě nějak bojuje? To jste asi sám, každý soudný člověk ví, že se jim dobře zabydluje s požehnáním vlád našich států.
Stát Izrael je mi blízký, a ráda ho podpořím, bojují za své, protože klid zbraní neberou jako samozřejmost. Bomby tam lítají do jejich záhumennek, jsou naše první linie.
Nechci aby padli, i přes Váš oportunismus, jsou a mají moc se bránit, brání i nás.
K Izraeli mám blízko, Wilders ne Wilders!
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 19:26:02)
Odpovědět
To je zajímavé, můžu se zeptat čím je vám tento mladý asijský stát blízký ?

Mě naopka při mých návštěvách přišel vždy velmi evropské kultuře vzdálený, exotický řekl bych..
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Ina, 14.1.2011 20:08:41)
Odpovědět
Nevím jaký mladý asijský stát máš na mysli, krom severní Koreii...
Já Ti to ulehčím, Izraelci jsou mi vlastní a Tebe Dane je mi líto.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 21:13:47)
Odpovědět
Mluvím o státu jménem Izrael, který vzniknul z podnětu británie na britském protektorátu Palestina II v roce 1948.

A co je ti tedy na Izraelcích blízké?
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Ina, 14.1.2011 21:52:37)
Odpovědět
I já mluvím o státu Izrael!! Nemůžeš pochopit nikdy, co ti nebylo dáno....
Tvoje studie světa budou vždycky jenom povrchní, promin, neříká se mi to lehko.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 21:57:22)
Odpovědět
vůbec se mi neomlouvej a radši mi odpověz co je ti na nich blízké, četlas Talmud ? Seš asi židovka že..
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Zappa, 15.1.2011 6:14:54)
Odpovědět
Ty a Kalous jste dva bolševičtí bl*b*ci, dvě starý struktury, který jsou naštvaní, že jim ujel Rudý vlak.

))Oba už přesluhujete, Vaše místo je v rezervaci, Ruďoši.))
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 15.1.2011 12:01:55)
Odpovědět
Nabyl jsem nikdy ani pionýrem a v ksč nebyl ani můj tec ani děd, nikdy z rodiny mé ani manželčiné, jsme tedy pravý opak rodiny Klausových :-)

bratře tvůj omyl nebere konce..
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Zappa, 15.1.2011 12:17:22)
Odpovědět
Možná, ale chováš se často tak, což je jistě škoda, hlavně pro Tebe.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 15.1.2011 12:23:10)
Odpovědět
tvůj ničím nepodložený omyl pro mě není žádná škoda, jenom utvrzení tvé duševní slabosti, lituj sebe ne mě :-)
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Hardy, 15.1.2011 13:38:27)
Odpovědět
Pánové, koukám jak se diskuze dostala do obrátek.no aspoň to tu není žádná nuda.nemusíme spolu souhlasit, hlavně vyměníme argumenty z různých stran.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 14.1.2011 21:17:35)
Odpovědět
jenom pro tvoji informaci 2000 let to byla Palestina a v roce 1946 na území dnešního Izraele žilo něco kolem 630 000 židů a 4 milionů původních obyvatel, čili palestinců.

Ti byli postupně vystěhováváni, zatímco do Izraele se sestěhovávali zejména rusové, iránci, syřané, ale i další národy samozřejmě s judskou krví, takže za 40 let už jich tam žilo 7 milionů.
Takto vzniknul jeden z nejmladších států světa, Izrael.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(ina, 14.1.2011 22:15:41)
Odpovědět
Máš se vznikem Izraele problem, větší než jiní.
Máš stejný problém se sudety, Čechy a Moravou?
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Ina, 14.1.2011 23:32:37)
Odpovědět
Moje germánsko - keltská intuice mi říká Dane, že bys už neměl číst, v podstatě jenom lžeš a zaplétáš se KAM NEMÁŠ.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Zappa, 15.1.2011 6:17:20)
Odpovědět
Ino, prosím, nebav se s tím hlupákem, je to naprostá ztráta času.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(vizír, 15.1.2011 11:37:27)
Odpovědět
na vás dvou je vidět že židé za posledních 60 let úplně ztratili schopnost diskutovat
.. nyní se zmohou jen na infantilní plkání o objektivně neodůvodnitelné podpoře tohoto judenstaatu(asi holt nejsou argumenty) a jalové výhrůžky těm komu se tento asijský rasistický pastát ovládaný mentalitou doby kamenné hnusí
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 15.1.2011 12:11:58)
Odpovědět
Boj s židy je třeba vést stejně tvrdě jako s jejich bratry z Abrahama musimy a to zejména v úrovni diskuzí, v nichž jejich talmudickou lež snadno přemůžeme, oni nemají argumenty vůbec pro nic protože zradili Krista a vydali se do pekla.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(cestovatel, 15.1.2011 14:51:56)
Odpovědět
Talmudická lež je založena na obvinování z antisemitismu pokud debatující nemá totožný názor jako žid.to je židovská logika a psychika.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Hardy, 15.1.2011 15:06:10)
Odpovědět
To je volovina co říkáš, demokracie je o diskuzi a zní více hlasy. jestli si myslíš, že jen tvůj hlas je pravdivej, tak jsi ještě nestačil pochopit co je demokracie.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 15.1.2011 16:28:51)
Odpovědět
demos kracia - tedy vláda lidu, je také vynálezem řecko/římské tedy evropské civilizace a byl ve starověku židy vnímán velmi negativně a s nepochopením, dnes už je to lepší.

Jinak demokracie vůbec není o pravdě, je to svobodná názorová pluralita, kde většina ikdyž pravdu nemá ovládne menšinu ikdyž ji třeba má.

Talmud je potom jedna velká lživá bible judaismu, návod jak ovládnout svět a učinit z něj otroka židovství, je to MeinKampf mnoja významných Rabínů z celého světa.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Hardy, 15.1.2011 17:07:08)
Odpovědět
Demokracii převzal celý svět, který na to má, i Izrael. Bohužel mnoho rozvojových zemí na to zatím nemá, ale časem kdoví..
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 15.1.2011 17:17:01)
Odpovědět
Ano, demokracie vyžaduje podobně jako křesťanství určitý stupeň vývojové vyspělosti, ten mnoho států ještě nemá, nejblíže demokracii je Rusko a Izrael z rovojových zemí mimo Evropu, ale to neznamená že mají vyspělou evropskou či americkou demokracii západního typu.
Ta je podmíněna křesťanskou morálkou jinak nemůže fungovat, vzdělaností a kulturností.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Sulla, 15.1.2011 18:31:43)
Odpovědět
ale jetřeba uvést, že Evropa se od Izraele líší v jedné věci a to v konceptu právního státu a vlády zákona.Ikdyž na první pohled je v zraeli demokracie, není právním státem a ani nemůže.Křestanský monoteismus říká, že Bůh je pro všechny a to implikuje rovnost před zákonem, tedy jedno právo pro všechny na území státu.Tak se to vyvinulo na území Říma a posléze se tento znak stal symbolem okcidentální právní kultury.Proto je pokus o rozdělení Evropy díky multikulti do různých skupin s různými právy skrytou talmudickou metodou pokusem o rozvrat okcidentálního právního státu.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Frigo, 15.1.2011 12:13:26)
Odpovědět
a co nějaký argument Ino, nepředvedl,-a jste vůbec nic
Dan vás porazil 10:0
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Zappa, 15.1.2011 12:20:18)
Odpovědět
Tys tu ještě chyběl, ty pit*om*če. Frigo na mašině, byl mnohem lepší.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Karlos, 14.1.2011 12:28:54)
Odpovědět
To je velice dobrý článek. Ti, co jsou proti Izraeli, jaksi nechápou, že kdyby Izrael složil zbraně, do 2 dnů proběhne genocida židů. Když složí zbraně muslimové, okamžitě bude mír. Jak prosté.

Jenom malá připomínka. Zdá se mi, že správný termín je "Hášimovci" ne "Hašemité". Ale mohu se mýlit.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Dan, 15.1.2011 16:35:41)
Odpovědět
Kdyby Izrael složil zbraně, židé by opět zavšivili Evropu, podobně jako nyní jejich bratři muslimové.

Proto po vzoru Německa či USA je nutné židovský stát držet nad vodou, aqby nedošlo k exodu opět do Evropy.

Podobně by to chtělo řešit i cikánskou otázku, lepší platit židům doma v Ičku, než se od nich nechat okrádat doma.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(win, 14.1.2011 13:24:40)
Odpovědět
Pro omluvu těch, kteří nechápou skutečnosti uvedené v článku existují tři nejpravděpodobnější možnosti. Pokud jsou některé názory uvedené pod článkem výplodem evropanů, museli je někomu diktovat. Není totiž pravděpodobné, že evropan s takovou úrovní myšlení by se dokázal naučit psát. Ve druhém případě to zřejmě píšou usměvaví, kultivovaní a pohostinní Arabi, tak sympatičtí u některých českých žen. Třetí možnost je zaslepenost některých. V každém případě je úplně zbytečné něco vysvětlovat. V prvním případě není případný autor schopen pochopit smysl článku z důvodu nepřítomnosti toho, čemu se obvykle říká IQ. Ve druhém případě to případný autor chápe líp než někteří evropané. V třetím případě se jedná o vědomou nebo nevědomou mohamedánskou pátou kolonu.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(radmir, 14.1.2011 13:29:03)
Odpovědět
Bible, překlad 21. století, Nový zákon, Skutky apoštolů, 11 Kdo jsem, abych bránil bohu? Církev v Antiochii
19Ti, kdo se rozprchli během pronásledování po Štěpánově smrti, dorazili až do Fénicie, na Kypr a do Antiochie a šířili Boží slovo výhradně mezi Židy. 20Někteří z nich, původem z Kypru a Kyrény, však po příchodu do Antiochie oslovili evangeliem o Pánu Ježíši také Řeky. 21Hospodinova ruka byla s nimi a veliké množství jich uvěřilo a obrátilo se k Pánu.
22Zpráva o tom se donesla k církvi v Jeruzalémě, a tak do Antiochie vyslali Barnabáše. 23Když tam přišel a uviděl tu Boží milost, zaradoval se a všechny povzbuzoval, aby s oddaným srdcem zůstávali věrní Pánu. 24(Byl to dobrý muž, plný Ducha svatého a víry.) A tak se k Pánu přidalo ještě mnoho dalších.
25Barnabáš proto odešel do Tarsu vyhledat Saula, 26a když ho našel, přivedl ho do Antiochie. Strávili v tamější církvi celý rok a učili spoustu lidí. Právě zde v Antiochii byli učedníci poprvé označeni za křesťany.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(radmir, 14.1.2011 13:36:26)
Odpovědět
Četli jste slovo Boží. Mnozí z vás možná poprvé.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Zappa, 14.1.2011 14:13:16)
Odpovědět
díky..
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Ina, 14.1.2011 17:38:52)
Odpovědět
V poho boží slovo, jsi Nermut? mam pocit,že jo. Ale neva, je to OK.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(radmir, 14.1.2011 18:35:53)
Odpovědět
Ino, inu. To je tak. Můj příspěvek ze dne 14.1.2011, 13:29:03 není blábolem ale přesnou citací z bible. Ale tím se nermuť. O.K?
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(Ina, 14.1.2011 20:56:43)
Odpovědět
OK, máš tam něco i proti blahoslavenným slabším duchem? A něco proti smutku?
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(radmir, 15.1.2011 8:33:12)
Odpovědět
Pro člověka jménem Ina. Jak chápat některá Ježíšova sdělení uvedená v evangeliích?

Bible kralická, Matouš 5,3
„I otevřev ústa svá, učil je, řka:
Blahoslavení chudí duchem, nebo jejich jest království nebeské.“
Co je tím míněno? Nevíme přesně. Možná bude význam této věty srozumitelnější, když jen a jen ve své mysli a pouze symbolicky změníme slovosled:
Duchem blahoslavení chudí, nebo jejich jest království nebeské.
Což by mohlo znamenat, že Duchem (svatým jsou) blahoslavení chudí, nebo jejich jest království nebeské.. Tedy, že Duch svatý blahoslaví (oslavuje) chudé.
Srovnej: Bible kralická Lukáš 6,20
„A on pozdvih očí svých na učedlníky, pravil: Blahoslavení chudí, nebo vaše jest
království Boží.“

anebo

Bible 21. století ,Matouš 5,3
„Blaze chudým v duchu,
neboť jim patří nebeské království.“
Co znamená tato věta? Zase nevíme přesně. Zkusme číst její první část jako bychom opět pouze ve své mysli změnili slovosled:
V duchu blaze chudým,
neboť jim patří nebeské království.
Což by mohlo znamenat, že v duchu (tedy v jejich duši, je) blaze chudým, neboť jim patří nebeské království. Slova ve sdělení jsou stejná ale význam je jiný.
Srovnej: Bible 21. století, Lukáš 6,20
„Blaze vám chudým,
neboť vám patří Boží království.“
Uvedené Ježíšovo sdělení má zřejmě více významů a lze je vykládat různým způsobem, tedy možná i takto.
Re: Geert Wilders: Šalom chaverim. Nestydím se za to stát za Izraelem. Islám ohrožuje nejen Izrael; islám ohrožuje celý svět
(radmir, 15.1.2011 9:03:13)
Odpovědět
Pro člověka jménem Ina
Otázka a odpověď
Otázka: „Proč se Ježíš Kristus nesmál?“
Odpověď : „Ježíš Kristus se nesmál, protože jakožto vševědoucí věděl, co my křesťané budeme jednou provádět."

Benediktovo evangelium aneb proč je Němec papežem
I stalo se onoho času, že příslušník hitlerjugend chtěl zastřelit mladého Poláka. Tu ozval se hlas boží: Toho ne. Ten bude jednou papežem. Němec chvilku váhal a pak navrhl: Na gut. Souhlasím, ale po něm budu papežem já. I stalo se, jak bůh chtěl.

A Ino, víc už po mně nechtěj. Nejsem zlatá rybička.
Stůjme za Izraelem, protože Židé nemají jiný stát ????
(Vodnik007, 23.3.2011 19:12:46)
Odpovědět
Jak je mozne, ze po zalozeni Izraele, vetsina Zidu stale zije roztrousena kolem cele planety?
Pod pojmem stat, povazuji narod lidi, kteri ziji tam a jen jista cast se z nejakeho duvodu nachazi mimo.
Ten stat je Izrael a ziji tam Arabove, Krestane, lide ruznych vyznani i neverici, Izraelci.
Zid neni rasa ale mel by byt vyznavac Judaismu, ktery stejne jako Krestan ci vyznavac Islamu, zije kdekoliv na teto planete.