reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň

Autor: Aleš Kuna | Publikováno: 17.1.2011 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Násilí, spravedlivé či nikoliv, je součástí Ameriky. Mýtické figury ranné historie dnešních Spojených států využívali násilí k prosazení svých cílů bez ohledu na to, na které straně bojovali. Bylo nástrojem psanců, banditů, ale i šerifů a soudců. Nezávislost na Británii byla vybojována násilím, násilím prosazovala Amerika své geopolitické zájmy během konsolidace jednotlivých států a stejně tak byla země "sjednocena" během „Občanské války“. Z mediálních zpráv jako by se ale zdálo, že je Amerika jedinou zemí, kde fetiš násilí převládá nad "civilizovanými prvky".

Stačí si však uvědomit rozsah násilí v Mexiku, Africe, Rusku i jinde a zjistíme, že Divoký západ už dávno neexistuje. Navíc pokud by se spočítala kvantitativní alokace zbraní, kovbojové by z toho asi vyšli špatně - většinu zbraní v USA vlastní gangy a zločinci obvykle imigrantského původu, nikoliv členové NRA (asociace vlastníků zbraní).

O několikanásobných vraždách v ghettech se ale nemluví, je to temná stránka, kterou čtou jen policisté v nich působící. Jistě, vražda političky vysokého postavení je specifická a noviny jí budou věnovat větší prostor. Je tu ale nebezpečí, že z "normálního" zločinu se stane politikum. První reakce tomu nasvědčovali: média od počátku bez důkazů naznačovala, kdo je, kromě vyšinutého střelce, pachatelem - nejprve skutečně pošahaná křesťanská sekta, poté ale již nepřítel číslo jedna - hnutí Tea Party.

Dle deníku International Herald Tribune totiž násilí není Americe vlastní, stojí za ním špatné zákony - dodatek americké Ústavy o právu na držení zbraní. Tea Party, jako tradiční obhájce tohoto práva, je tedy "spolupachatelem". Stejně tak jako Sarah Palin, která použila při kampani kresbu záměrného kříže ve své kampani jako metafory pro dobytí (nikoliv dobití) politických pozic. Bylo by však s podivem, kdyby se Jared Loughner inspiroval právě paleokonzervativní pravicí. Dle přátel byl levicového smýšlení, volil demokraty a právě demokratická politička (na jejímž mítinku byl před několika lety) jej zklamala (pravděpodobně nebyla dost levicová, koneckonců souhlasila kdysi s tvrdou proti-imigrační politikou a nakonec byla černou ovcí demokratů).

Hnutí Tea Party nabývá na popularitě, u posledních voleb v roce 2010 jej jako hlavní faktor při rozhodování označilo přes 35 procent Američanů. Média v rukou tradičních tzv. opionion-makerů se začínají bát. S novou érou komunikace totiž tato role velkých vydavatelství mizí a lidé se organizují a tvoří svou politiku sami. Zda je to dobře či nikoliv, nechám na posouzení. Jedno je jisté, zatímco u Baracka Obamy šlo dle médií o "spontánní projev lidu", který byl přijat s nadšením, hnutí Tea Party jakoby netvořili lidé, ale po zuby ozbrojená monstra, která vraždí konkurenční politiky. Jak píše Milan Špinka: levičák vraždí, pravičák za to může. Podaří-li se ale médiím vykreslit Loughnera jako enigmatického šílence někde mezi členem KKK, teroristou, členem NRA a přívržencem Tea Party, spojí se sémantiky těchto rozdílných pojmů v něco, co posledně jmenované poškodí právě při vzestupu, zbrzdí dynamiku preferencí, a obě velké strany budou mít zase klid. Zejména ta modrá, protože republikáni si Tea Party zřejmě již osvojili (čti infiltrovali?) pro případ, že by... (zatím ale nemají takový vliv).

Nelze si myslet, že hnutí Tea Party, které se věnuje především domácím politickým tématům, nemá vliv na nás v Evropě či ČR. Především může být (a zčásti již je) modelem pro podobná hnutí zde. Může však mít také přímý vliv, respektive důsledek negací vlivu. Zatímco neokonzervativní spojenci u nás (např. Alexander Vondra) počítají s návratem neokonů ála Bush, může příští prezidenství vyhrát izolacionistický kandidát Tea Party (nejspíš s pomocí republikánů) a po Obamově dohodě s Ruskem se Evropa jako celek stane lehce dobytelným, krizí zmítajícím chuchvalcem s nefungující byrokratickou vládou a občany odtrženými od svých leviatanských institucí, neochotnými je proto bránit. Nevznikne-li zde, v celé Evropě, v tu dobu silné pravicové hnutí s tradičními hodnotami, může to být konec naší staré dámy.

 

 http://earthhopenetwork.net/gun_control_works.jpg 

http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/148444/80458529.jpg

reklama
1365 čtenářů | 14 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(vizír, 17.1.2011 10:26:54)
Odpovědět
Tea Party jsou všechno jen ne izolacionističtí, jsou to recyklovaní sionističtí neocons

a co se týčo onoho Loughnera tak to je holt typický nenávistný levičácký žid
nenávidící ameriku, pálící americké vlajky a vraždící politiky protože mu nebyli dost antiameričtí
(právě v tomto ho nejspíše zklamala tato politička obklopená židovskými poradci, zřejmě se snažícími najít kompromis mezi jejich antiamerickou multikulti-sionistickou agendou a reálnou možností znovuzvolení)

.. v USA páchají politické vraždy převážně židé ať už z nenávisti k demokracii či protože hájí zájmy židovských bank odstraněním nepohodlných demokraticky zvolených politiků
Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(C.Q.Lafayette, 17.1.2011 17:24:50)
Odpovědět
Doufám, že to opravdu máte předepsané jako terapii. To by se asi pak snést dalo...
Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(vizír, 17.1.2011 19:44:22)
Odpovědět
Lincoln byl (kvůli tomu že jeho vláda začala vydávat vlastní tzv.zelené dolary) zavražděn židy v pokusu o kompletní synchronizované zlikvidování americké vlády (ten den se židé pokusili zlikvidovat i ministra vnitra kterého pobodali, vícepresidenta který unikl jen proto že židovskému atentátníkovi vytekly v rozhodujícím okamžiku nervy , následně se ukázalo že měl být v onom divadle spolu s Lincolnem zlikvidován i šéf armády U.Grant který se ovšem do divadla nedostavil což mu zachránilo život

Mc Kinley ,který zavedl zlatý standard, zavražděn židem

Kennedy který opět začal vydávat stříbrné dolary čímž bránil židovské penězokazecké dílně zvané FED znehodnocovat měnu tisknutím ničím nekrytých Dolarů a tudíž okrádat/vyvlastňovat všechny vlastníky Dolarů o gigantické částky každý rok skrze inflaci ,zároveň odmítl transfer jaderných technologií do izraele a odmítl i samotnou ideu jaderných zbraní na blízkém východě proto musel být zlikvidován a vyměněn loutkou sionistů Johnsonem který dokonce pomáhal přímou linkou s pomocí velitele flotily letadlových lodí navádět židovské stíhačky na loď Liberty a vztekal se že se tuto americkou loď nedaří židům potopit aby mohl z tohoto židovského teroristického činu obvinit Egypt a zatáhnout USA do izraelsko-arabského konfliktu .. Kennedyho smrt měla na svědomí Lanskyho Kosher Nostra která zajišťovala logistickou podporu pro tuto operaci i likvidaci Oswalda


.. a další čestní lidé zavřaždění opět jak jinak židovskými teroristy na celém světě nejen v USA , lhostejno jestli se takový židovský vrah označuje za anarchistu , socialistu či jiného istu .. podstata je pořád stejná , židovská nenávist k lidem a faktu že si lidé chtějí demokraticky vládnout což je neslučitelné s agendou židovské nacistické mafie
Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(Stilet, 17.1.2011 14:14:30)
Odpovědět
Soudruh Aleš Kunda je ultralevičák a tak se jeho levičácké propagandě vůbec nedivím. V ČR soudruhu Aleši Kundo můžete zakázat vlastnictví a kapesních kudliček jaké každý kluk nosil za mích času do školy. Zakažte použivánmí všech nástroju, dokonce i kuchyňských, neb i ty se mužou použít jako smrtící zbraň, ale o USA a vlastnictví střelných zbraní se nestarejte Soudruhu Aleši Kundo. Vždy se v zemi kde se dostanou k moci levičáci, socialisté každého odstínu, tak se nejdříve starají aby občany zbavily střelných zbraní. V ČR je velice obtižné získat povolení na zbraň a přesto se tam lidé střílí. Soudruhu Aleši Kundo. Dokonce se i tanm vraždí i jinými nástroji. Sarah Palin a hnuti Tea Party za blázny nemůže. Je to hnus, že takovou věc používají levičáci na svou propagandu. Když nedávno jedno muslímské hovado, lékař a major Army postřilel několik svých kolegu, tak je o tom ticho. Jen asi dva dny o tom mluvila TV. Inu co čekat od levičácké svoloče?
Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(vizír reloaded, 17.1.2011 16:38:31)
Odpovědět
v USA jsou co se týče odzbrojování občanů velmi aktivní takřka výhradně všelijaké židovské spolky
jako ADL ,ACLU apod pod krytím "liberalismu", holt vědí že jednoho dne američané budou muset svést boj s židofašisty až se tito pokusí pod záminkou nějakého falešného teroristického útoku o vyhlášení stanného práva a fašistický převrat z dílen Mosadu a AIPAC ... a snaží se aby těch ozbrojených američanů bylo co nejméně
Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(Petrs St., 17.1.2011 17:04:37)
Odpovědět
Proboha, Stilente, když už si chece hrát na velkého chytráka, tak se alespoň naučte pravopis prvního stupně ZŠ!

"...každý kluk nosil za MÍCH času..."

Au, to bolí, bolí, bolí!
Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(AK, 17.1.2011 17:15:25)
Odpovědět
A kromě psaní by se taky mohl naučit číst:) Ten komentář je vedle mísu hehe
Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(Jahoda, 17.1.2011 19:17:50)
Odpovědět
není mimo mísu,já s p. Stiletem souhlasím a to v tom smyslu jak se vyjádřil k masové vraždě tím poblázněným psychiatrem.
Jistě že se demokratické chátře tento incident nehodil do krámu a všemožně jej omlouvala a mohl někdo něco ceknout,že s ním nesouhlasí.
Ihned by byl nařčen z politické nekorektnosti,rasizmu(jak jinak také),šovinizmu ,xenofobie a možná dokonce i z imperializmu.
Zato arizonskou tragedii rozmázne jak se patří a jak jinak-může si někdo stěžovat,že s tím nesouhlasí!
Ihned by totiž byl nařčen z politické nekorektnosti,rasizmu(jak jinak také),šovinizmu,xenofobie a zcela jistě i z imperializmu!
Ty vykřičníky tam jsou nutné a mají svůj ůčel.
Mají totiž varovat každého,že se nejedná o pouhopouhé slovní hříčky.
Jinak by totiž mohl ztratit zaměstnání
být vláčen po soudech
po bulvárních plátcích
byla by mu zničena kariéra
byl by ožebračen o majetek díky vysokým pokutám
byl by špiclován a sledován
a podobně.
A já bych se ještě chtěl zeptat jedné věci,když už jsme u té arizonské tragedie...??
A to,kde že to vlastně ta Arizona leží?
Někde u kanadských hranic snad?
Nebo na jihu,kde je vlivem nekontrolovatelné kriminality ilegálů z Mexika a latinos hrozba regulérní občanské války?
Tak třeba právě v Texasu jsou rančeři přepadáváni a zabíjeni bandama ilegálních kriminálníků,kteří je tak olupují o majetek.
A co na to demokratická strana,ta strana,která v současnosti vládne a má čistě teoreticky zastupovat mínění veřejnosti?
Je pro jejich zlegalizování!
A to po milionech!
Je pro omlouvání trestných činů gangů nedělá nic ůčinného pro posílení jižní hranice USA s Mexikem.
Tím Mexikem,kde musela být do boje proti kriminalitě povolána dokonce i armáda a ona co?No ona ten boj a to i s policií prohrává.
Já jenom,když už jsme u té politické korektnosti,aby mě třeba nějaká velká zvířata z demokratické strany nezakázala čistě teoreticky jako nežádoucí osobě vztup na ůzemí USA za to že je zde pěkně od plic kritizuji.... poukázat i na cítění toho střelce a na důvod,proč tak udělal?
A co když mu někdo z těch ilegálních kriminálníků nezavraždil někoho blízkého a on se nedovolal práva a namísto toho vidí,jak demokratická strana dělá vše pro to,aby se situace neřešila a ještě se zhoršila?
Já jenom,když už jsme u té politické korektnosti a antirasizmu i když z toho určitě obviněn nebudu.
Pokud někdo napadne demokrata,zcela jistě to nebude černoch,ale běloch..není-liž pravda?
Jinak k češtine pana Stileta-je to krajan žijící přes polovinu života v USA a vzhledem k tomu,že mateřštinu ještě obstojně ovládá si zasluhuje můj upřímný obdiv.
Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(AK, 17.1.2011 19:44:46)
Odpovědět
s většinou já ale právě souhlasím, ten článek právě stojí na straně vlastníků zbraní, ústavního dodatku a Tea Party, která za něj bojuje... proto nechápu Váš i předchozí komentář.
Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(Stilet, 17.1.2011 23:39:22)
Odpovědět
Sorry Petře, už jsem hodně český zapoměl. Často si nemůžu vzpomenout na některé české slovo ani jak se správně některé píše. Vy jste ale brus českého jazyka, tak to máte tu gramatiku za povinost.
Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(Josef, 18.1.2011 4:19:24)
Odpovědět
Nedivim se, ze v CR maji obcane tolik protichudnych nazoru. Neubehlo ani 20 hodin od vrazdeni arizonskeho schysofrenika, psychopata a v Prze v L.N.jiz vedeli, kdo za to muze.

LN:
"Odstřelte politiky, vyzvala Palinová". Kongresmanka byla na seznamu
9. ledna 2011 15:48
TUCSON/PRAHA - Ještě není jasné, co přesně vedlo 22letého Jareda Loughnera ke střelbě na americkou kongresmanku Gabrielle Giffordsovou,
při níž student zabil šest lidí a 12 jich zranil. Ale kritikové Sarah Palinové tvrdí, že kontroverzní bývalá guvernérka Aljašky za tragédii nepřímo může"
.
Pres veskerou snahu levice zadne body neziskala, protoze se dostaly na svetlo podrobnosti; Podle spoluzaku se o politiku nezajimal, byl registrovan independent a v minulych volbach nevolil. Ve skole ohrozoval okoli a skola volala 6x policii proti nemu zakrocit nez ho ze skoly vyloucila.
Vina pada na rodice, kde v jeho pokoji nasla policie dve knihy: Mein Kampf a Komunist manifesto. Stejne tak je vina na serifovi, ktery vedel, ze je to vysinuta nenormalni osoba a nachal ho behat po meste ozbrojeneho. Take podle spoluzaku experimentoval s halucinaty (drogama). Takze se jedna o psychopata -blazna, a je to spise lokalni probelm, ale levice se instatne snazila ziskat body proti Tea-Party, americke pravici a az po zverejneni vice podrobnosti, levicova media
trochu ztichly.
Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(Josef, 18.1.2011 4:45:22)
Odpovědět
Jeste jsem zapomel dodat, ze Palinova nikdy nevyzvala verejnost strilet na politiky, jak tvrdi Lidove Noviny v nadpisu calnku!
Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(vizír, 18.1.2011 9:07:41)
Odpovědět
Loughner je typický levičácký žid nenávidějící ameriku a pálící americké vlajky
Re: Arizonská tragédie a její důsledky pro pravici a právo svobodného občana držet zbraň
(Jahoda, 18.1.2011 12:54:46)
Odpovědět
již ve mě hrklo,že jsem včera plácl nesmyl .
Já totiž psal od boku aniž bych věděl něco bližšího o té střelbě a tak jsem si zašel na internet a vyhledal podrobnější zprávy o tom atetátu.
A moje analýza byla jak jinak opět správná.
Kongresmanka je demokratka a střelec její oponent besouhlasící s totalitní politikou demokratů.
Krom toho,že je to rasista a fašista jsem se také na internetu dočetl,že nesouhlasil s vládou demokratické strany,která zotročuje společnost.
,nevím proč,ale jistým způsobem je tento čin odpovědí americké veřejnosti na legalizaci ilegálů,terorizmu z jejich strany a terorizmu ze strany demokratů.
To se s nástupem republikání zmnění.
Republikánská strana těmto atentátům zabrání a má na to jednoduchý recept.
Požene ze země všechny ilegální přistěhovalce,nebude svazovat a ohrožovat svobodu američanů a bude ůčinně bojovat proti kriminalitě.
Ještě bych se chtěl zeptat,kolik američanů s touto střelbou na demokrata v tichosti souhlasí?
Bude jich jistě více jak 50 % a za tím si stojím.
Akorád toho dítěte je mě líto.