reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?

Autor: Roman Joch | Publikováno: 20.1.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Obviňovat jiné je snímáním odpovědnosti z vraha, zlehčováním jeho viny a sugerováním, že za to vlastně nemohl. Což je pravým opakem pravdy.

Trapná, leč o to více zákeřnější je snaha obviňovat z vraždy Sarah Palinovou, neboť ona měla na kongresmanku „spadeno“ či „namířeno“. Na mapě USA měla totiž její kongresový obvod „v hledáčku“. Ve smyslu, že ve volbách by ji voliči měli „sundat“, tj. nezvolit, a stoupenci Palinové by jejímu oponentovi měli posílat peníze na kampaň. Ten hledáček nebyl hledáčkem pušky vraha–atentátníka, nýbrž byl naprosto legitimním politickým, demokratickým hledáčkem, v němž se jedna strana zaměří na volební porážku politiků strany druhé. Cílem není osoba sama o sobě, ale vítězství v jejím dosavadním volebním obvodu ve volbách do Kongresu. Cílem je získat křeslo v Kongresu a volební porážka jeho dosavadní majitelky jen prostředkem. Nikoli její vražda, proboha!

A když pak nějaký kretén střílí na kongresmanku, jejíž křeslo a obvod měl v politickém volebním hledáčku někdo jiný, pak vinit ze střelby jeho či ji, a nikoli toho střílejícího kreténa, je politickým svinstvem.

Onen kretén, pokud je známo, nebyl členem konzervativní pravice. Jako své oblíbené knihy neuvedl konzervativní klasiku, jako jsou "Listy Federalistů" od Hamiltona a Madisona, "Úvahy o revoluci ve Francii"od Burkea či "Svědomí konzervativce" od Goldwatera, nýbrž "Mein Kampf" od Hitlera a "Komunistický manifest" od Marxe a Engelse – což je oblíbená četba americké pravice jen ztěží...

Za svého nepřítele kromě státu uvedl i náboženství; americká pravice je naopak křesťanská – či přesněji řečeno židovsko-křesťansko-mormonská. Naopak, religiofobní je americká levice. Může tedy za tu střelbu levice? Levicový ateismus? Levicoví ateisté? To je absurdní. Může za ní ten, kdo střílel.

Přesto část americké levice chce onu střílečku hodit na krk americké pravici a hnutí Tea Party, neboť atentátník se, kromě jiných, vyjádřil s odporem i o příliš rozsáhlé federální vládě. Ano, kromě toho ale taky bral drogy – je tudíž podle stejné logiky za jeho čin odpovědný každý, kdo alespoň jednou v životě kouřil marihuanu? Opět: to je absurdní.

Já už mám plné zuby zlehčování viny viníků a obviňování nevinných. Jako teze tudíž vyhlašuji:

A) Když někdo něco spáchal, za to, co bylo spácháno, může ten, kdo to spáchal.

B) Když někdo něco nespáchal, za to, co bylo spácháno, nemůže ten, kdo to nespáchal.

A když někdo někdy příště bude v mé přítomnosti tvrdit, že za něco, co někdo spáchal, může vlastně někdo jiný, či něco jiného, nějaká neosobní síla jako například nezaměstnanost, chudoba, sociální vyloučení, establishment, systém, kapitalismus, doba či okolnosti, má pěst mu pod vlivem okolností vrazí do zubů a já řeknu:

„Sorry, já za to nemůžu. To okolnosti.“ Případně: „Sarah Palinová!“ Ta totiž může, alespoň podle lidí některých, úplně za všechno.

reklama
1187 čtenářů | 14 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(vizír, 20.1.2011 0:22:07)
Odpovědět
Pokud pitomí židovští fašističtí "liberálové" nenávidící svobodu vlastnictví zbraní ve svém fanatismu takto politicky odstřelí tuto odpornou slabomyslnou toutku sionistů zvanou Palinová skrze tuto kauzu ,tak to bude skutečně kouzlo nechtěného a zákon nechtěných následků.
Fandím jim .. a ze stejného důvodu jim zřejmě v této kauze Joch nefandí.
Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(aha, 20.1.2011 12:04:24)
Odpovědět
Jen bych to upřesnil. Tedy Vizír. Vizír. Přesný název tohoto druhu je Vyžírka. Konkrétního nemocného jedince samotného by pak bylo možno kdysi velmi dávno, označit za samce uvedeného druhu.
Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(Stilet, 20.1.2011 0:45:54)
Odpovědět
vizíre, ty jsi nepřekonatelný idiot ! Jsi všech idiotu král !
Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(Jahoda, 20.1.2011 6:57:57)
Odpovědět
ten atentátník jasně porušil zákon .
Za časů divokého západu by se houpal na šibenici a hotovo,žádné obezličky s vrahem.
Za časů divokého západu totiž platil zákon stejnou měrou pro všechny bez rozdílu a stejně jako by šel před soud vrah ,šel by před něj i ten,kdo k vraždě volá a veřejně se tím netají.
A pokud by to by navíc i černoch,byl by před tím ještě zpráskán bičem,posypán dehtem a povozen na kládě.
A přesně to se také mělo stát tomu černochu,který veřejně volá po vraždách bělochů v USA.
Demokratická chátra at je zticha,ta jde také přes mrtvoly a na veřejnosti ji nezáleží.
Legalizuje na miliony ilegálů v Americe,má ihned plnou hubu rasizmu když je státy USA vyhoštují a to,že na jihu USA takto stoupla kriminalita ji nezajímá.
Jsou to vlastizrádci a jejich vinou bude na jihu USA občanská válka.
Bude je pak někdo za to hnát k zodpovědnosti?
Asi ne..v USA si totiž poslední dobou dělá každý co chce a považuje to za svou svobodu.
To by soudce Linč nikdy nepřipustil a z těchto kořenů také těží americké tradice až do současnosti.
Znám jednoho českého nelegála ,který pracoval v USA na černo.
Jak byl chycen,šel ihned sedět,byl ostříhán dohola a po té deportován s razítkem návratu nežádoucí.
Ještě když seděl u nás v hospodě,pleš mu svítila u piva..prý ho v tom vězení ,seděl v Ňjů Jorku doprovázel na záchod statný policista-černoch a díval se jak tam močí.
Tam se lidkých práv nedovolal-porušil totiž zákon a proto mu to patřilo.
Republikáni porušení zákona nikomu tolerovat nebudou a za jejich vlády nebude ve společnosti místa ani pro šílené vrahy politiků a malých dětí a ani pro nenávistné rasistické volání po vraždění kohokoli.
Každý nelegál bude muset opustit zemi a nikdo nebude odzbrojovat veřejnost!
Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(Jahoda, 20.1.2011 7:42:03)
Odpovědět
ještě jsem chtěl poznamenat,že ten český deportovaný nelegál byl cestou z USA doprovázen dvěma agenty FBI a měl na rukách želízka i v letadle plným normálních cestujících.
Tak si přes ně ten blb přehodil alespoň kabát,aby je nikdo neviděl.
Ale viděl!
Musel totiž cestou přes Atlantik taky na záchod a musel na něj stát frontu.
No..to byla ale vizitka...plešatý v letadle plným turistů,želízka na rukách i na toaletě a to vše v doprovodu dvou brejlatých kravatáků.
Styděl se tam,ale co se nestyděl bylo porušování zákonů a práce na černo v Americe.
Já ho nelituji,dostal co si zasloužil!
Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(Chytrakzhospody, 20.1.2011 11:11:33)
Odpovědět
No kdyby z EU měli doprovázet každého nelegála dva agenti, no to by musel být celý "EU_národ" záměstnán v "EU_FBI" a ještě bychom nestíhali.
Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(Jahoda, 20.1.2011 14:04:31)
Odpovědět
o Ameriku se nebojím,ta se ubrání.
Musí být ale dodržena jejich zakládající ůstava,kdy jsou práva a povinnosti zaručeny a vyžadovány pro všecny bez rozdílu.
Demokratická strana toto záměrně porušuje,kdy prosazuje novodobé trendy,tak příznačné pro všechny totality kdekoli na světě a prosazuje větší práva pro jednu část společnosti a na druhé straně zase vyžaduje větší povinnosti pro tu druhou.
Tato rovnováha,pokud má fungovat demokracie musí být dodržena.
Ten psychopatický vrah,který střílel na politika je toho důkazem.On nenáviděl demokraty pro to,co dělají a cítil se tím ohrožen.
Byl by snad český národ spokojen s někým,kdy by pokud mohu uvést příklad..
-podporoval zlegalizování milionů imigrantů na ůzemí ČR?
-Trval na tom,že jim musí být zajištěna bezplatně lékařská péče?
-A tato imigrantská vlna by při tom byla příčinou kriminality a vražd?
-A každý nesouhlasící občan ČR by byl ihned označen jako rasista?
-A co kdyby nějaký Rom veřejně volal po vraždění neromů a ono mu to prošlo?!
A to jsou pouze jedny z mála příkladů....jistě že jich je více,já je neznám,ale prožil jsem si před r. 89 své a proto nestranně posuzuji.
Za nenávist a bezmocnost,která z toho všeho zákonitě plyne si potom demokrati moho sami.
Ne,nestačí jim to a proto mají ještě tu drzost vinit někoho jiného.
Tím se ale nic nevyřeší a přímoůměrně s počtěm loupeží a vražd ilegály na jihu USA bude stoupat i nenávist k politikům,kteří toto záměrně umožňují.
Ale to totalizátory z DS ani trochu neškrábe,jim totiž na veřejnosti nezáleží,pouze na tom,jak si získat co nejvíce volebních hlasů a tak si udržet dobré bydlo a jistou existenci..
Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(Stilet, 20.1.2011 14:22:56)
Odpovědět
Také doufám, že se Amerika ubrání a zamete s tou několika milionovou svoloči z řad velehumanistu a multikulti soustřeďující se v "demokratické straně" a v TV i tisku. Ještě si koupím pár tisíc naboju do svých zbraní abych byl připraven. Právě o zbraně by nás chtěli ti multikulti humanisté připravit aby měli volnou cestu k moci.
Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(Kalous, 20.1.2011 16:16:57)
Odpovědět
Moje řeč Stilete. Také mám ve skříni 5 zbraní a v bedně pětistovku nábojů, ještě si radši pětistovku přikoupím. No ale přece jenom je to zde trochu rozumnější, ke zbrani se nedostane každý b.bec a 12 letá děcka, která dostávají pušky k vánocům a pak s nimi postřílí rodiče nebo učitele a spolužáky.
Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(Jahoda, 20.1.2011 19:29:49)
Odpovědět
pane Kalous,otázka ale zní co je to to zbraň?
A také to,jak ji přesně definovat?
Zbraní hromadného ničení je třeba i auto,nebo docela slušná a ůčinná zbraň je nůž,sekera,šroubovák,luk,kuše,železná trubka,klacek a vržený kámen.
To vše jsou zbraně a to i včetně ruky,nohy a to se dá použít jako zbraň také.
Víte kolik zemřelo tento týden lidí na silnicích v ČR?
Já to tedy nevím,ale co vím je to,že někde v USA desetiletý zastřelil puškou rodiče-to se totiž patřičně rozmázne a hned se volá po zákazu střelných zbraní.
¨Proč nikdo nevolá po zákazu aut,seker,nožů a pod?
Takže za tím vším je mediální politicky orientovaná bublina,která má sloužit k mocenským cílům.
A k dosažení moci je si třeba někoho podrobit,mít nad ním navrch a rozkazovat mu tak.
Jenže to u ozbrojených a svobodných lidí jde asi ztěží..,jinak co se týče nebetyčného pokrytectví těch,kteří se ohánějí lidským právem a svobodou a sami při tom nejsou schopni tyto hodnoty bránit,tak k tomu jsem se u demokratů již vyjádřil.
Na porušování lidských práv ve světě Clintonová poukazuje a při tom hned tvrdí,že porušování lidských práv okupovaného Tibetu Čínou se odsune z iplomatických důvodů stanou.
To by republikán Bush,Reagan a Tacherová nikdy neudělali!
Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(Felix, 20.1.2011 14:02:22)
Odpovědět
Já myslím, že by se Roman Joch měl porvat s něčím jiným. Ministři vnitra ČR, co má paměť dozadu sahá, a po nich všechny mediální vyžírky a příživníci, když píší o pochodu holých lebek, o neonacitech v ČR, píší o ultrapravici. Nakolik se ten střelec učil z Hitlerova "Mého boje", natolik musel tedy být ultrapravičák. Tedy: za vraždou je ultrapravice. Romane Jochu, kde je v mé úvaze chyba?
Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(Josef, 20.1.2011 16:43:06)
Odpovědět
Chyba je v tom ze si myslite, ze Hitler byl pravicak, pritom valka byla kvuli tomu ze Hitler si myslel, ze ma lepsi socializmus nez Stalin.
Dukazem jak je Washington levicovy je, ze vsichni jsou v extazi z cinskeho prezidenta Hu slavnostni vecere a koncerty atd. a pritom on ma v zalari viteze Nobelovi ceny a nikdo se nezepta jak to?.
Pritom Cina protestovala proti navsteve Doley Lama ve White Housu, tak ho tajne vyhodili zadnima dverma, kde se vyhazuji odpadky!

http://www.rushlimbaugh.com/home/daily/site_021910/content/01125108.guest.html
Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(Felix, 20.1.2011 17:16:07)
Odpovědět
Opět jsem se zasmál - a víckrát:
1. "si myslite, ze Hitler byl pravicak" - to si nejen nemyslím, ale psal jsem o svém protestu proti těm všem, kteří tak píšou (zkuste číst pomaleji).
2. "valka byla kvuli tomu ze Hitler si myslel, ze ma lepsi socializmus nez Stalin" - to si taky nemyslím, ale vím, že válka byla kvůli tomu, že Hitler důsledně realizoval Darwinovi teorii o vývoji druhů (že to nevíte, není moje vina).
3. Nejen W. D. C. je levicový, ale levice převažuje v celých USA (jinak by si nezvolili Obamu - cha, cha, cha. navíc neokoni jsou v mnoha směrech taky levicoví.
4. Videa s Obamou a Hu jsou fakt srandovní - americký panák nerozumí ani slovo čínsky a jen hloupě kouká, čínský hrdlořez rozumí všemu.
5. "vsichni jsou v extazi z cinskeho" vraha zejm nenarozených dětí -to máte pravdu.
6. "viteze Nobelovi ceny" - další záchvat smíchu: kdo dnes uděluje a komu tuto levicově zpolitizovaou cenu?
7. "Pritom Cina protestovala proti navsteve Doley Lama" - neznám většího panáka ve světovém dění, než je tento přihlouplý a pokrytecký holohlavec.
8. "ho tajne vyhodili zadnima dverma, kde se vyhazuji odpadky" - jsou z kitájský komoušů připos.aní. To je poslední Váš fórek o dnešní Americe. Říkáme tomu kameňák dř. černý humor.
9. A něco Vám dodám já: Jediná možná náprava USA by byla díky katolické církvi (ne díky nějaké Palinové, nebo "Čajovým schůzkám"). USA se propadají do bahna a kouká jim už jen hlava.

Ale to jsme se doatli od ultrapravicových pochodů neonacistů, jak píší čeští škrábalové, trochu daleko ...
Re: Střelba na Giffordsovou: Proč obviňuje levice konzervativce?
(Josef, 20.1.2011 19:27:52)
Odpovědět
Celkem souhlas, mimo bodu 3, protoze levice nepřevažuje v celých USA!
A v bode 9 jste uplene na opozicni strane, Tea-Party je posledni zachrana statu!
Ale jedna dobra zprava. Giffordove prostrelil mozek po cele leve delce a theoreticky mela sanci jen 10% moznost prezit a kdyz tak, jako mrzak na pravou stranu tela. Hybe se cela, usmiva se a rozumi a v patek ji vyndaji trubice z krku a pozna se jestli muze i mluvit, takze se da mluvit o malem zazraku!