reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 18.1.2011 | Rubrika: Názor
Ilustrace

Reakce na: http://joch.blog.idnes.cz/c/171364/Pripis-me-na-ten-seznam-Adame.html

Romane, rád přijímám Tvou nabídku na tykání, protože jsem si Tě vždy vážil a vážím jako předního českého konzervativního myslitele. Na tom nic nemění ani fakt, že mi píšeš vzkazy přes blog, když jsi mi totéž mohl říci do očí třeba v den, kdy jsme po „Hovorech na pravici“ seděli v hospodě a povídali si.

Máš pravdu. Tvou knihu jsem četl a musím uznat, že po Buchananově „Smrti západu“ byla druhou knihou, která mne velmi ovlivnila a přivedla k tématům, jež mne od té doby nepřestala zajímat. Za to Ti děkuji.

Nicméně u Tvé knihy a jejích tezí jsem nezůstal. A nevystačím si ani s pouhým černobílým viděním světa, kde demokraté hrají zlé a republikáni zase ty dobré a kde ze všech nejlepší jsou neokonzervativci. Ani – s ještě triviálnějším – rozdělením světa na hodné Američany a zlé Rusy.

To černobílé vidění Ti nevytýkám, vím, že je těžké psát nezávisle, když je potřeba zároveň získávat na provoz think-tanku americké peníze. To se potom černobílé vidění stane ještě zarputilejším.

Já ale nemusím shánět americké peníze a ani (slovy mého oblíbeného filmu „Děkujeme, že kouříte“) nemusím platit hypotéku, proto si mohu dovolit mluvit a psát otevřeněji.

A mohu si dovolit mluvit a psát i o takových věcech, které ti, kteří jsou závislí na penězích cizinců nebo mají hypotéku, raději označují za konspirační teorie, protože mají strach, že kdyby si byť jen připustili nějakou takovou myšlenku, jejich svět by se jim zbořil. Já si podobné procitnutí prožil, ale ještě dost mladý na to, abych našel sílu a odvahu se s tím poprat.

U Tebe, vzdělaného gentlemana, bych však spíše než onálepkování očekával alespoň elementární argumentaci, v čem jsou některé věci, kterým věřím, podle Tebe pomýlené.

Nicméně to nebylo obsahem Tvého dopisu. Tím je hlavně Tvá výtka ohledně mého článku „Věční petenti ve službách pana Vaňka“ a k němu připojeného seznamu pravdoláskařů.

Ne, nezbláznil jsem se. Ten seznam především sestavují pravdoláskaři sami, tím, jak překotně, organizovaně a s železnou pravidelností podepisují různé petice či otevřené dopisy a pak tyto své podpisy demonstrativně zasílají do médií, protože si tak rádi o sobě v novinách čtou.

Text jsem zároveň psal i s jistou dávkou ironie a překvapuje mne, že právě Ty, který píšeš (tedy vlastně psával jsi – až do doby, než jsi se stal premiérovým poradcem) často konfrontační a provokativní texty, toto nejsi schopen nahlédnout.

Nemohu také přijmout tvé strašení Ruskem, které patří do časů studené války (tím spíše, že oba víme, kdo bolševickou revoluci sponzoroval a kdo tedy sovětské Rusko vytvořil a kdo se pak také na konci osmdesátých let s ním zase pro změnu dohodl, že už této hry nechají).

Stejně tak nemohu přijmout Tvůj nekritický obdiv ke všemu americkému. Ano, dříve jsem také býval naivní. Ale už jsem se přejedl všemožných klišé o tom,kterak Američané několikrát zachraňovali Evropu (a proto jim cosi dlužíme). Oni ji zachraňovali, ale ještě dříve také nacistické i bolševické běsnění platili, pak tu Evropu také parcelovali, v jiných chvílích jen nečinně přihlíželi a zase v jiných – poměrně nedávných – ji humanitárně bombardovali.

Ačkoli se mne snažíš vykreslit jako anti-amerikanistu (a příznivce Putina), či minimálně tak nějak „otcovsky“ pokárat, abych k anti-amerikanismu nesklouzl, nejsem tak primitivní, abych si myslel, že Američané jsou hloupí bílí muži.

Na rozdíl od Tebe rozlišuji mezi obyčejnými americkými občany, kteří mi mohou být v mnohém blízcí a mají mé sympatie, a elitou, která jim vládne, která je zotročuje, která jejich zem ukradla a pošpinila. Spojené státy dnes nejsou státem hrdých Američanů fungujícím na odkazu otců zakladatelů, ale státem, který se dostal přesně tam, před čím otcové zakladatelé varovali – ovládla ho hrstka finančních elitářů, bankéřů, finančníků a globalistů. Proto už dále nemohu naivně mávat americkou vlajkou, protože ta v tuto chvíli nereprezentuje svobodný národ. Proamerickým budu zase až ve chvíli, kdy se běžným Američanům podaří tuto bestiální kliku elitářů svrhnout.

To, že se kriticky dívám na Spojené státy, přitom ze mne automaticky nečiní obdivovatele Ruska (i když přiznávám, že je Rusko dnešních dní mnohem svobodnější než USA). Putin pro mne není Führer (tedy ani ho jako Führera nevzývám, ani se ho jako Führera nebojím), avšak to, že Ty jsi schopen mezi tyto dvě postavy rovnítko bez uzardění dát, je minimálně zvláštní – byť to opět přičítám – ve světle Tvé vzdělanosti – spíše oné už zmíněné snaze zavděčit se americkým sponzorům (jinak si to totiž vysvětlit neumím).

Zda jsou na seznamu pro-američtí „anti-komunisté“, nevím. Vím, že tam jsou lidé, kteří dříve často byli v KSČ a fandili Rusku a nyní se pro změnu shlédli v jiném Velkém bratrovi na druhé straně Atlantiku. Vesměs tedy ti, kteří nevěří v český národ jako nezávislý a suverénní stát, ale ti, kteří by jej viděli rádi tu neb onde – ale vždy v područí nějakého silnějšího poručníka. Dnes – módně – poručníka amerického. Takový způsob já přijmout nechci.

Našel bych v seznamu i lidi, kteří aktivně pracují pro americkou vládu. A opět připomínám, že tato není vládou amerických občanů, ale skupinou loutek hájících zájmy nadnárodních elit, které Spojené státy „vytunelovaly“. Tedy nejde o spojence s USA, jak píšeš, ale o spojence s globalistickými elitáři, kteří touží zničit suvérenní národy – ten americký stejně jako ten český. S takovými nechci mít nic společného.

Proto si z Tvého strašení, že oslabuji naši proamerickou orientaci či napomáhám Rusku, nic nedělám.

Už proto, že absolutně nechápu, jak bych takovým seznamem mohl lidi na něm uvedené diskreditovat. Netuším, jakému speciálnímu zájmu může můj seznam sloužit, jak naznačuješ, ale zato tuším, jakému zájmu slouží ti, kteří (jistěže ne z vlastního přesvědčení, ale protože potřebují americké peníze) přirovnávají Putina k Hitlerovi.

Romane, právě proto, že jsem si vědom důležitosti hodnot jako je „pravda“ a „láska“, pečlivě zkoumám, kdo se těmito slovy ohání. A nevěřím každému, kdo se jimi zaklíná, nýbrž čekám na to, jaké tito zaklínači přinesou ovoce. Ďábel nepřichází jako čert s kopytem a rohy, ale jako světlonoš, anděl.

Kreslit za každým podpisem srdíčka tedy ještě neznamená, že mám srdce plné lásky k člověku – zvláště, jsem-li členem různých organizací, které člověka z principu považují za hrozbu a zhoubu a netají se plány na jeho co možná nejmasivnější eliminaci.

A tak budu raději nařčen z napomáhání linii Kremlu, než abych sloužil zájmům těch, kteří by z Washingtonu i Moskvy chtěli učinit pouhá správní střediska pouhých provincií jednoho globálního impéria, ve kterém se dosud velké národy (ruský, americký) stejně jako národy rozlohou malé (tedy i náš český) rozpustí jako v pověstném – a Tebou tak oblíbeném – tavicím tyglíku.

A co se týče Tvého přidání do seznamu? Protože nejsi ani politik, ani novinář (o které jsem seznam petentů rozšířil) a protože jsem Tě dosud pod žádnou pravdoláskařskou peticí nenašel, nepřidám Tě tam. Až nějaký takový blábol podepíšeš, pak tak učiním rád a s chutí.

reklama
1839 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(PhDr. Lukáš Petřík, 18.1.2011 2:37:50)
Odpovědět
Taky bych si s vámi chtěl tykat kucí, vy jste klucí jako bucí.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(felix.julec, 18.1.2011 7:16:42)
Odpovědět
Pod tento článek se taky podepisuji.Nejsem sice žádný filosof ani teoretik humanitních věd,jen amatér pozorovatel.Mám už ale šediny a život ve finále,takže lecos jsem prožil,abych si mohl udělat vlastní objektivní úsudek.Komouši nám vykreslovali USA jako ten nejhorší zlořád,který na této zemi existuje.Vždycky jsem to bral s rezervou a trochu/z neznalosti/i idealizoval.Skutečnost je někde uprostřed.Nikdy jsem v USA nebyl,takže informace o tamním životě mám jen zprostředkované z mně důvěryhodných zdrojů a ze zpravodajství dostupných medií.Z mého pohledu tam není vše tak růžové,jak nám neobjektivně chtěl někdo namluvit.Pro objektivní posouzení je třeba se dívat na věci s odstupem a chladnou hlavou.Proto ještě jednou,nelze s tímto článkem než souhlasit.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Ctirad, 18.1.2011 8:19:31)
Odpovědět
Pane Bartoši, děkuji za výstižná slova. V současné době takhle vyjádřit tradiční myšlenky, představuje značné riziko a tedy kus osobní odvahy. Tu po životních zkušenostech, zvláště v posledních letech, sám ztrácím. Bohužel, v naší zemi schází lidé jako Vy. Ostatní nejsou schopni zřejmě vůbec domyslet, že skupina skrytých, ale vlivných lidí si dává velmi záležet, aby byl občan neustále zahrnován chaosem, plným pseudohumanistických sloganů. Vše, co oslabuje národ je této skupině dobré. Jde o jeden z největších zlořádů páchaných na našich potomcích. Oni nabízí závislost místo nezávislosti, demoralizují společenství tradiční rodiny. Je snad zarážející, že mnozí z těchto pseudohumanistů, co nás systematicky ničí, žádné děti nemají, a nebo pouze taková individua, jako jsou oni sami? Ten s těmi srdíčky káže vodu a pije víno. Je zodpovědný za společenský marast, v němž se utopily veškeré naše naděje. Ještě jednou pane Bartoši děkuji.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(vizír, 18.1.2011 9:16:17)
Odpovědět
Havlisté jsou zdejší židovská mafie řízená židem Bakalou,
oni prosazovali "humánní vězeňství" aby těch pár židovských odsouzených lumpů ve vězení "netrpělo" - "humánní vězeňství" může chtít vždy zase jen kriminálník a zločinec který počítá byť i jen s teoretickou možností že bude zavřen do kriminálu, proto židům všude na světě tak záleží na "humánním vězeňství"
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(C.Q.Lafayette, 18.1.2011 11:33:24)
Odpovědět
Ale doufám, že váš ošetřující lékář to má pod kontrolou...
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(snufina, 18.1.2011 13:52:18)
Odpovědět
Pane Bartoši, skutečně, upřímně děkuji. Nemohu ty disidenty v čele s Havlem vystát, jen jste mi to potvrdil. Ty jeho srdíčka, je výsměch nám všem.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(grima, 18.1.2011 15:30:42)
Odpovědět
Me se srdicko taky nelibilo, ale Klausovo megabilboard na Letne nebyl o nic lepsi.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Felix, 18.1.2011 10:04:23)
Odpovědět
Já jsem o Romanově agitce nevěděl. Četl jsem tento článeki, a protože vím, jak se Roman vyjadřje, zdál se mně Adamův článek celice srdečný, rozumný, avšak říkal jsem si, že toto na argumentaci s Romanem stačit nebde. Je to přátelsky trochu dlouhé, není to logika, ale spíš vyznání. Pak jsem si teprve přečetl, nač Adam reaguje. Můj první dojem: Romanův text tu měl, na euportalu, být souběžně k disosici jako pandán. To by měl euportál napravit. I když to říkám s velikou lítostí, protože Romanův text je vrcholně, promiňte všichni, prosím, vrcholně trapný. Je pravda, že jsou v něm Romanovy názory, jak je znám. Ale trapné je, že jsou, asi historicky zde poprvé, na tak krátké plošem tak stručné. A nemůžu ze slušnsti říct, co z nich na první pohled kouká. Ne žádné dotace, ne žáná vazba na něhoho. Čouhá z něj, společensky řečeno, úroveň mylšení. Ach, jak mě to mrzí. Snad to je ojedinělý případ. Snad to byla momentální indisposice. Snad, doufám. Ale jinak, jak jsem uvedl, je to akýsi succus Romanových názorů. jediný příklad za všecny: I mě jednou Roman napsal, že jsem levičák. Musím přiznat, že tehdy jsem měl dojem stený, jako při čtení toho Romanova textu na idnes. Já, levičák. No to jsem kroutil hlavou. Po přečtení toho textu na idnes mě pomalu naplňuje deprimující obava.
Před chvílí jsem na adresu Ameriky kdesi napsal: "Tato "vyspělá demokracie" (termín Borise Šťastného) si zvolila Obamu - cha, cha, cha." Možná by stačilo, kdyby se Roman zamyslel nad tím, co to tam ve sutečnosti je. Nebo věří na fatum?
***
Také já jsem odcovanec "Vzpoury proti revoluci 20. století." Ale jak to, že autor vzpoury sám zalezl do díry?
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Clovek se musi smat..., 18.1.2011 10:43:50)
Odpovědět
...jak je vas pet a pul a jeste se do krve klofate mezi sebou jako slepicky :))) Inu, pes, ktery steka, nekouse :)))
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(C.Q.Lafayette, 18.1.2011 11:35:22)
Odpovědět
Jocha a Bartoše je pět a půl????
Co tím chtěl básník říct?
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(grima, 18.1.2011 11:32:27)
Odpovědět
100% souhlas s panem Jochem.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(C.Q.Lafayette, 18.1.2011 11:34:31)
Odpovědět
Já tedy spíš taky...
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(zdeněk84, 18.1.2011 11:53:24)
Odpovědět
1. vytvářet nějaké seznamy je nesmysl a smrdí to dobami minulými
2. strašit ruskem je nesmysl
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Stilet, 18.1.2011 14:59:34)
Odpovědět
Strašit Ruskem vůbec není nesmysl. Kam někdy vstoupil Ruskýj čelavěk, tak to je už území Ruska. Rusové velice těžce nesou tan ústup ze slávy převeliké a mocné země a touží to napravit. Stalina za rozšíření Ruské říše velebí i ti, komu za jeho panování vyvraždili jeho pacholci blízké. A Rusum vůbe nevadí, že Rusem nebyl.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Kalous, 18.1.2011 21:42:04)
Odpovědět
Stilete, neplkej. Skoro každá ruská gubernie je mnohem větší než naše republika, pokud zde nebudou na základnách tví hoši z US Army tak jim můžeme být nyní v podstatě ukradení. Proto je dobře když zde nebude žádný americký ani ruský voják, ani americké ani ruské rakety.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Stilet, 18.1.2011 22:38:28)
Odpovědět
Kalous, měl by jsi se poučit o Ruské historií posledních pět století. Jsou to staletí neustálých výboju a podřizování si dalších a dalších zemí a národu..
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Roman Joch, 18.1.2011 12:07:09)
Odpovědět
Komu tady tykáš, ty píčo??!!!
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(vizír, 18.1.2011 16:03:21)
Odpovědět
...pane Joch proč nemáte v lásce demokracii?

a to tak že přímo oslavujete Pinocheta? Víte že demokracie jakožto politický model slouží k hájení zájmů národní většiny a tudíž národ žádného Pinochate nepotřebuje?
...není to proto že jste placený židovskými fašisty kteří jako miniaturní menšina , v demokracii naprosto bezvýzmaná, nemají takový systém moc v lásce a snaží se ho destrouvat či alespoň korumpovat demokraticky zvolené politiky a mediokraticky ovlivňovat sitaci v zemi? pane Joch ... nestydíte se?

.... z tohoto úhlu pohledu vyznívá Vaše mluvení o poslední sebezničující bitvě konzervativců úplně jinak .. takřka jako přání
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Stilet, 18.1.2011 17:04:47)
Odpovědět
Vizíre a koho oslavuješ ty? Masové vrahy pokud patří mezi ultralevičáky, že? ČSR v 45 nepozdějí v 48roce moc chyběl takový Pinochet. Kdyby byl, nebylo by tolik neviných popravených, zabitých v kriminálech a na hranicích a ČSR by nepřišlo nejméně o dvěstě tisíc emigrantu. Vizíre, ty jsi primitiv. Ono se v ČSSR ani dnes v ČR nikdy nepsalo, že se do Chile sjeli komouší a ultarelvičácí všech odstínu z celého světa a už také mordovali a tu zem devastovali. Alendeho odvolal i Chilský parlament a kdyby v klidu odstoupil, tak by nebylo ani Pinocheta.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(vizír, 18.1.2011 17:38:57)
Odpovědět
ČSR v r.48 by žádný Pinochet nepomohl protože ČSR prostě a jednoduše USA naservírovaly SSSR na stříbrném podnose jakožto sféru vlivu, nehledě na to že by tento "český Pinochet" musel likvidovat především židobolševiky jako slánského , raicina atd a to by se placenému obdivovateli židů Jochovi asi moc nelíbilo .. tady si v tom trochu protiřečí

.. a u pana Jocha mám pocit že jeho láska k Pinochetovi je především neláskou k demokracii a tudíž neláskou ke svobodným národům a že sní o destabilizaci dnešních (byť i jen polodemokratických) zemí ze stejného důvodu jako o ní snili komunisté .. aby mohla být zničena demokracie a zavedena totalita
.. tentokrát ovšem nikoliv pod knutou židobolševiků(židovský pokus o uchopení totalitní moci pod praporem levicového "dobra" už lidé prokoukli) nýbrž židofašistů-sionistů(tj. ti samí, ovšem tentokrát "zkoušející štěstí" pod praporem pravice)
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Tasmano Jose, 18.1.2011 18:28:23)
Odpovědět
Vizire,timto jste ac strucnym,presto vycerpavajicim způsobem uhodil hrebik o hlavicku.
Osobne si myslim,ze je treba mit neustale na pameti,kdo nas na Jalte tomu Stalinovi prodal.
A taktez neustale toto pripominat,neb lide maji priliz kratkou pamet!
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Kalous, 18.1.2011 21:38:47)
Odpovědět
Tasmano, ty jsi pablb - jako vítězící strana ve válce si mohl SSSR klást podmínky přinejmenším takové, jako USA a V. Británie dohromady. Kdyby spojenci rychle neotevřeli na poslední chvíli frontu v Normandii, vyhráli by nakonec válku Sověti už sami i bez nich. Ano, máš krátkou paměť.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Josef, 18.1.2011 22:16:44)
Odpovědět
Prekrucujete si dejiny!
Nikdo nas na Jalte neprodal Stalinovi. Ruda armada nase uzemi hned po skonceni boju opustila. Ve volbach dostali komunisti nejvice hlasu a komunizmus byl nastolen az v r. 1948 tak zvanym vitezstvim delnicke tridy a pracujici inteligence. CSR take odmitla Marshaluv plan a narod se zapadem nechtel mit nic spolecneho kvuli Mnichovu.
Ruda armada naproti tomu v Rakousku zustala az do r. 1956, ale Rakusaci socializmus odmitli.
Tipicky vzdy svadite vinu na nekoho jineho, v tomto pripade na Americany a Jaltu a pritom si to narod navolil sam sobe! Komunisti dostali ve volbach 46% a socdem jako druha se s nimi spojila a dilo zkazy bylo dokonano vytvorenim Gottwaldovy vlady!
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Stilet, 18.1.2011 22:52:43)
Odpovědět
Josefe, o vítěztví komunistu a socdem ve volbách v roce 46 se zasloužil Beneš se svou klikou darebáku. Moc dobře si pamatují nadšení většiny Českého lidu nad volebním vítěztvím komunistu. Prosovětská a prokomunistická propaganda za války se vedla z Londýna a ne z Moskvy. Nemůžete se divit zblbnutím tou propagandou českým lidem. A také tá uboze psovská slovanská propaganda už z devatenáctého století tomu nahrávala.
Češi obviňují jiné vždy. Mají za zlé západním státum, že nedrželi ruce před Stalinovou řiti, aby se češi neponižovali tím lezením tam Stalinovi.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Sulla, 19.1.2011 1:12:42)
Odpovědět
je třeba připomenout, že pravice byla postavena mimo zákon a prakticky proti komunistům neexistovala opozice, protože kdo byl obviněn podle malého retribučního dekretu nemohl volit.A tak se likvidovala především " pravicová opozice".Plno malých retribučních dekretů regulérní soudy zrušily, ale právo volit jaksi už nešlo využít.Zdaleka nešlo o kolaboraci.Stačilo udání na nesmyslnost, uliční soud rozhodl a později věc přezkoumával řádný soud.Malý retribuční dekret byl nástroj na odstranění desítek možna stovky tisíc nekomunistických voličů.A tohle nachystal Beneš.Bohužel se vůbec neučí dějepis a podle toho to vypadá.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Stilet, 18.1.2011 22:45:12)
Odpovědět
Merde Amerikání naservírovali. To E. Beneš se svou klikou lezdoprdelcu vstrčil ještě neosvobozenou ČSR do zadku Stalinovi. Proč by mělo USA snahám Beneše bránít? Kdo chce kam pomožme mu tam. ČSR alespoň v tom neslavném únoru 48 mělo mít v armádě takového Pinocheta a né Ludvajse Svobodu, tajného člena KSČ a Sovětského agenta. Vizíre. Češi odjakživa svá pochybení podstrkují jiným a ty co nejdou jiným podstrčit, tak tvrdě zapírají.
Vizíre, neměl by jsi strkat svůj nos do historie o které nic nevíš.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(Sulla, 19.1.2011 1:19:19)
Odpovědět
Ludvík Svoboda- to byla temná postava,byl to legionář, takže nikdo netušil, že je v NKVD.Navíc díky " chybě v načasování" Dukelské operace národ ztratil v boji nejlepší vlastence - legionářské kádry důstojnického sboru.A to už bylo v režii rusáků.Dukelská operace se spustila až když se němci dostatečně opevnili na kopcích, právě proto ,aby měli legionářští důstojníci největší ztráty.
Re: Odpověď ROMANU JOCHOVI. Rád přijímám Tvou nabídku na tykání
(SamOpal, 19.1.2011 18:24:34)
Odpovědět
Stilete buď jsi naprosto hloupý,nebo se snažíš dělat voly z nás.Propánajána,cožpak Beneš ROZHODOVAL O POVÁLEČNÉM USPOŘÁDÁNI Evropy a světa? Ten jen přikyvoval tomu,co mu "velcí kluci" poručili!!! Kdyby bylo v zájmu Ameriky aby ČSR spadala do sféry jejiho vlivu, Beneš by se mohl postavit na hlavu a zalízt Josiphovi do pr.ele i nohama napřed,přesto by jme budovali kapitalizmus a komunismus by připadl například na Rakušany.
Takže ještě jednou a velkým : AMERIKA NÁS PRODALA STALINOVI. A to je fakt ,přes který nejede vlak i kdyby ses na tu hlavu postavil i ty .....