reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti

Autor: Redakce | Publikováno: 16.1.2011 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

S tím jak se islám v Evropě stává stále okázalejším a flagrantnějším, se evidentně stupňuje i intra-sociální napětí, a veřejné mínění původních obyvatel se stává stále vyhraněnějším. Jak se ukázalo minulý rok právě ve Francii a Německu, toto mínění je dnes již pozdě zachraňovat relativizujícími veřejnými diskuzemi.

Podle studie zadané francouzským vlajkovým deníkem Le Monde agentuře IFOP bezmála polovina Němců a Francouzů považuje islám za ohrožení národní svébytnosti. Více než dvě třetiny Francouzů i Němců udávají, že problém je v tom, že muslimové se odmítají integrovat.

Autor studie má za to, že kdyby byla provedena i v jiných (západních) zemích EU, výsledky by byly dozajista stejné. Podle francouzské ministryně zahraničí Alliot-Marie past je v tom, že Al Kajda žene svět do otevřené konfrontace mezi islámem a Západem.

Zdroj:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1344624/Islam-seen-threat-national-identity-half-French-Germans.html

http://www.presseurop.eu/en/content/news-brief-cover/449951-hostility-islam-rise

http://www.presseurop.eu/de/content/news-brief-cover/450061-die-angst-vor-muslimen-waechst

http://khilafah.com/index.php/news-watch/europe/10982-islam-now-considered-a-threat-to-national-identity-by-almost-half-of-french-and-germans-according-to-new-poll

http://amoraloutrage.wordpress.com/2011/01/06/islam-now-considered-a-threat-to-national-identity-by-almost-half-of-french-and-germans-according-to-new-poll/

http://islamizationwatch.blogspot.com/2011/01/islam-now-considered-threat-to-national.html

http://www.liquida.com/blog-news/15512932/le-monde-islam-france/

http://makkah.wordpress.com/2011/01/06/european-poll-is-islam-a-threat/

http://www.lemonde.fr/societe/article/2011/01/04/islam-et-integration-le-constat-d-echec-franco-allemand_1460748_3224.html

http://www.lalibre.be/actu/international/article/633886/l-islam-une-menace.html

 

-bj-

reklama
1237 čtenářů | 53 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Tiberius, 16.1.2011 0:40:39)
Odpovědět
salam je klero-fasisticka ideologie a zadne nabozenstvi. je to pomatena ideologie vylihla v hlave psychicky nemocneho nasilnika vhodna pro zmatence a vykolejence kteri nevi co se svym zivotem. cca 50 milionu muslimackych emigrantu jen v evrope a to znamena utecencu pred socio.politick. zrizeni ve svych zemich hovori za vse. tolik lidi neprinutil k emigraci ani bolsevismus s fasismem dohromady a to ovladali skoro polovinu planety. imigranti z islamskych zemi nejsou valecni ani politicti uprchlici. jsou to ekonomicti imigranti. to znamena ze nehodlaji zmenit svoje politicke nebo nabozenske presvedceni. tam odkud prisli je uz zeme pomalu neobyvatelna. tak pritahli do evropy aby zplundrovali dalsi zeme. a az se i evropa stane neobyvatelnou pak potahnou zase jinam.
ja to rikam porad. sterilizovat vsechny saraceny v evrope.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Kalous, 16.1.2011 4:33:35)
Odpovědět
Je pravda, že Mohamed vytvořil islám jako ideologii pro sjednocení nejednotných arabských kmenů a k vytvoření pevné světové islámské říše. Heslo - kam vstoupí noha Aláhova služebníka - je panství Aláhovo. Bylo to náboženství agresivní a dobyvačné, 500 let se snažilo podmanit si Evropu (mezníkové bitvy u Poitiers, Lepantha a Vídně 1628). To vše platí i nyní. Proto je další šíření islámu v Evropě cesta k záhubě tradiční Evropy. Islámu ustupuje vedení EU i vysoký katolický klér (II. vatikánský koncil, vrácení dobytých standart od Lepantha Turkům, zrušení katolického svátku ke dni vítězství křesťanských vojsk u Vídně nad Turky).
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Beroun, 16.1.2011 23:37:34)
Odpovědět
Rekl bych, ze spis si ho vytvoril jako nastroj vlastniho pohodli. Spojoval se prece s temi, kteri mu umoznovali parazitovat na nich tim, ze souhlasili s jeho uctivanim jako proroka. Expanze byla jen pojistka, aby o vyhody neprisel a pozdeji ovzsem uz ideologie (s jidlem roste chut). Pripada mi, ze mnohdy uz nevedel, co by rekl, proto jen opakoval sve drivejsi blouzneni a pisari vse pilne zapsali "opp, nejvetsi z nejvetsich"... ;))
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Stilet, 16.1.2011 14:11:06)
Odpovědět
Mohamed byl pouštní lupič a hrdlořez. Zřejmě také holdoval alkoholu a v deliriu měl různé vidiny. Proto zřejmě zakázal svým ovečkám pít alkohol když vystřizlívěl, aby žádného nenapadlo totéž co jeho. Aby také neměli halucinace a tím by o hodně příšel. Bylo by totíž po kecech o anděli a jeho zjeveních.
Jak ještě dnes možné kdy už i děti vědí jaké následky má nemírné piti alkoholu, může ještě tolik lidi věřit, žese tomu darebákovi zjevoval anděl a nabulikoval mu takové hovadiny.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Kalous, 16.1.2011 21:46:32)
Odpovědět
Stilete, něco na tom je. Ve slovenské Turzovce se prý také úplně ožral kdysi místní hajný a uviděl na stěně panenku Marii. Od té doby je Turzovka poutní místo.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Beroun, 16.1.2011 20:24:48)
Odpovědět
Expanze islamu je pochopitelne. Vymyvani mozku 5x denne 99% lidi neni schopno odolat. Proto se najde tolik vrahu nevinnych, nebot veri, ze se dostanou primo do raje, kde je s otevrenou naruci prijme 77 panen, jimz po obcovani se vzdy do rana zaceli hymeny. No nekupte yo! ;)))
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Tiberius, 16.1.2011 1:05:17)
Odpovědět
Proc islam nevznikl napr. v Evrope? neni na svete jineho mista kde by se mohl objevit islam nez oazy saudske arabie. vyprahla jednotvarna krajina temer neosidlena velmi teple klima dest jednou za rok zadna 4 mesicni zima behem ktere bylo nutno bojovat o hole preziti. a obcasne naopak huste osidlene oazy kde musela uz po par tydnech pobytu byt nepredstavitelna nuda. nic nevede k lumparnam tak jako nuda a zahalka. navic arabove maji nasili v genech. z toho je jasne proc ma evropa na krku skoro 50 milionu saracenu. pritahli sem parazitovat na praci a umu jinych.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Tiberius, 16.1.2011 1:11:56)
Odpovědět
kecy o integraci muslimu jsou ztrata casu a penez. ja nechci aby se integrovali. ja chci aby vypadli. i tzv. umirneny musulman je porad musulman o kterem nevime kdy mu rupne v kebuli. viz. nedavny atentat ve svedsku.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Hardy, 16.1.2011 6:57:19)
Odpovědět
Ještě bude horko v Evropě, nevím jak dlouho sociální systémy utáhnou možná miliony nepracujících, nepřátelských přistěhovalců.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Jahoda, 16.1.2011 10:44:54)
Odpovědět
ta doba je přesně určená Hardy.
Než dojdou světu zásoby fosilních paliv a v případě ropy je ta hranice asi 40 let.
Pak nastane v multikulturně namixované Evropě válka stejně jako v Yugoslávii.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(pavjan, 16.1.2011 11:51:10)
Odpovědět
Konečně jim to začíná docházet. Rozprášení národní svébytnosti v Evropských státech je však cílem mocných tohoto světa a jejich přisluhovačů. Islám je jen k tomu účelu použitý prostředek. A k paní ministryni: kdyby neměli silné zázemí v Evropě a kolaboraci ze strany některých evropanů,tak by si ani neškrtli.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(L.Pe, 16.1.2011 12:44:13)
Odpovědět
To si to začínají uvědomovat brzy, když už jsou v prdeli. A to jenom "téměř 50 %". Do 40 let mají v západních zemích muslimové většinu. S tím už se nedá asi nic dělat, leda tak něco velmi drastického a to nikdo neudělá.

My bychom se tu měli opevnit a spustit protimuslimskou železnou oponu. Tam, kde stála ta stará.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(frantisek zajicek, 16.1.2011 12:59:32)
Odpovědět
To mi nejak matematicky nevychazi...Kdyz vezmu v uvahu,ze z 83 mil.obyvatel Nemecka je asi 3-4 mil.muslimu,nejak se mi nechce verit,ze za 40 let se namnozi na 80 mil...Taky celkovy pocet muslimu v EU je nekde kolem 20 mil a i kdyby jim v porodnosti mel pomoci znamy lidumil Jozka Mengele,neverim tomu,ze by se dokazali namnozit za 40 let tak drasticky....Samozrejme,hrozba do budoucna tady,bohuzel,je,FZ
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Kalous, 16.1.2011 13:34:36)
Odpovědět
Musíš vzít také v úvahu další imigraci, vstup 80 milionů mohamedánů z Turecka do EU a nadšené místní konvertity - viz Sáňka a spol. Takže ti to klidně matematicky vyjde. Vliv křesťanství v Evropě upadá, Řím je slabý a ustupuje (např. papež odsoudil jako nesprávné švýcarské referendu které zastavilo další výstavbu minaretů ve Švýcarsku). Argumentovat proti muslimům křesťanstvím jako náboženstvím lásky a míru i k nepřátelům - to jim připadá určitě směšné (viz jejich fatvy k zabití jen obyčejných karikaturistů). A zdegenerovaná intelektuální elita EU. Evropa je v p.r.eli.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Dan, 16.1.2011 14:21:58)
Odpovědět
Turecko do EU přijato nebude, Německo i Francie jsou proti.

Ale i kdyby bylo, nedá to stejně nikdy dohromady většinu, to je top pitomost Petříků a spol.


Ale jejich táta Klaus usilovně maká na zničení evropské civilizace coby kryptožid a bojuje za přijetí Turecka.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Kalous, 16.1.2011 21:54:00)
Odpovědět
To Dane není pitomost. Platí zde u muslimů přesně Malthusova teorie - mohamedáni se množí geometrickou řadou (1,4,8,16..) a jejich zdroje max. cestou arritmetickou (nebo spíše se nemnoží vůbec, naftu rychle prodávají 1,2,3,4..) Evropské obyvatelstvo je již ve vyšší fázi, kdy nové zdroje používá ne na další zvyšování populace - ale na zvyšování svého osobního blahobytu - přírůstek je skoro nulový, v Rusku dokonce i záporný (na rozdíl od muslimů v Ruské federaci - kterých rychle přibývá). Guru konzervativců Cammeron a náš komisař F"ulle se zaslouží o brzké přijetí Turecka do EU - ale možná sami Turci se na EU vykašlou.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Beroun, 16.1.2011 23:40:28)
Odpovědět
Modely reprodukce zalozene na ruznych teoriich jsou velmi podstatne slozitejdi, nez 2,4,8...
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Kalous, 17.1.2011 8:14:16)
Odpovědět
Von ten Malthus neměl Beroune začátkem 19. století ještě počítače a neuměl programovat a modelovat složité děje. Musel si vystačit s klasickou aritmetikou.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Stilet, 16.1.2011 14:18:14)
Odpovědět
Jsou nejen tam L. Pe. Už jsou až ve slepém střevě. Jinak to vyřešit nepůjde jak válkou. Bude také nutné se zbavit trubcu těch humanistu, těch multikulti a už nedovolit, aby se tak pomnožili jak se stalo ve dvacátem století. A množí se stále, každým rokem přibývají.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Dan, 16.1.2011 14:19:02)
Odpovědět
To je samozřejmě naprostý nesmysl, aby muslimové měli na západěza 50 let většinu, muselo by jich přibýt ze současných cca 16 milionu dalších minimálně 200 milionu, takovou pitomost už jsem dlouho nečetl :-))

V roce 2050 má mít EU kolem 550 milionu lidí, z čehož muslimové mají tvořit asi 10%, to je odhad např. OSN
Podle stejné organizace zde má být stejný počet asijatů hl. číňanů tedy kolem 48 milionu.

Proti 50 milionům muslimů bude stát kolem 460 milionů Evropanů dle této studie.

Prvděpodobnost ovládnutí Evropy muslimy je tedy prakticky nulová, což neznamená že se jim má jakkoliv nadále ustupovat.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Stilet, 16.1.2011 15:15:21)
Odpovědět
Dane obávám se že se mýlíš. Úplně stačí malá ke všemu odhodlaná menšina aby ovládla mnohem početnější většinu. Historie dává mnoho příkladu. Navíc muslímum nahrává tá obrovská lhostejnst a nezájem Europanu i Američanu a přímo zvířecká odhodlanost muslímu. Je nejvyšší čas, aby se Europa a Severní Amerika vzpamatovala a odhodlala se k obraně proti muslímské invazí.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Dan, 16.1.2011 15:26:29)
Odpovědět
Nemýlím, věř mi že ty alarm,ující predikce jsou pitomosti a keci o 50 mega musulomanů v EU nyní pak čiré lži.

50 mega jich je, is Balkánem a Ruskem dohromady, to ano ale pak už nemluvíme o regionu 500 milionu nýbrž asi 750 milionu.

Balkán a Rusko jsou natom podstatně hůř nežli EU.



Jinak muslimové stejně jako židé zneužívají demokracii na západě a svobody ke svému tlaku, ale ten již naráží a euroskeptik to jako nechce vidět, protože to by tu byl na nic že :-)
Euroskeptik musí plakat, nadávat vzpílat a vyhrožovat koncem západu, zaostáváním a dalšími plky pro malá děcka.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Stielt, 16.1.2011 20:13:02)
Odpovědět
Dane, Uljanov začal pouze asi se třináctí členy,Socdem partaje, svými straniky a kam že to dotáhnul? Lenin a potom Stalin už žádnou většinu nepotřeboval. Hitler nezískal ve volbách většinu, dokonce ani polovinu a ovládl Německo. Napoleonovi také dalo pořádnou fachu intrik nežli se mohl prohlásít za cisaře Francie. Takových případu bv dějinách je mnoho. A nezapoměň na důležitou okolnost. Po II. svět. válce celá Europa zbahněla. Kdopak by tu Europu bráníl, když tak na USA nešetříte vrhaným trusem jen proto, že je jeěště ochotná bojovat?
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Zappa, 17.1.2011 5:41:40)
Odpovědět
Stilete, trusem na USA hází hlavně naše stará dobrá levice. Všichni to nejsou.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Kalous, 16.1.2011 21:57:15)
Odpovědět
Dane, i tvá oblíbenkyně Merkelová předpokládá, že se Německo brzy (za 40-50) let stane muslimské, začnou mít početně převahu muslimové.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Beroun, 16.1.2011 23:48:05)
Odpovědět
V nekterych castech uz tomu tak je dnes a tyto enklavy se zvetsuji. Nekde uz dosahli na mistni samospravy, je jen otazkou casu, kdy dosahnou i na tvorby legislativy. Vidim to blede.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Dan, 17.1.2011 9:02:40)
Odpovědět
PřesTaň už blbnout !!

V Německu je dnes 83 milionu 520 324 obyvatel, z čehož muslimové mají vč. ilegálů 4,5milionu

A víš jaký je trend ??

Už 2 roky přichází do Německa více východoevropanů nežli muslimů, zejména Poláků, počet příchozích Turků nejenomže dramaticky poklesl, ale navíc začali v loni sami odcházet, ikdyž jenom přez 3000, ale sami zpět do Turecka.

Můžeš mi říct jak by mohli mít za 40 let většinu ?????
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Hardy, 17.1.2011 17:49:37)
Odpovědět
Fakt je, že část starších Turků, mnozí se ani pořádně nenaučili německy, odchází již v penzijním věku zpět do turecka. Mladí v druhé a třetí generaci už umějí německy lépe, ale hůře se uplatňují na trhu. Kromě zaměstnanců, stav. dělníků a d. jsou to hodně prodavači zeleniny, ovoce, mají malé provozovničky s kebabem a.p. podnikají i v textilu jako vietnamci.
Někteří mladí turci jsou frustrovaní v německu a vracejí se zpět. Navíc mezi turky je hodně kurdů a tyto dvě skupiny se nemají v lásce.
Turci se v německu usazují, ale jde to ztuha, jen třetina má německé občanství.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Martin 2, 16.1.2011 13:35:36)
Odpovědět
Tak ať populisti typu Angela Merkel přestanou rozeštvávat národ líbivými frázemi o hodných a svědomitých Němcích a nepřátelské konzumní společnosti muslimů. Je to jako u nás s cikány. Místo toho, aby byl úředním aparátem používán jednotný metr na celou společnost, který by byl upravován pouze dle životních potřeb, tak někteří dělají vše proto aby cikáni byli v očích druhých viděni jako nepřátelé státu. A úředník si připíše bod.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Dan, 16.1.2011 14:37:15)
Odpovědět
Angela je ještě velmi rozumný politik, tu nech na pokoji narozdíl od Klause je proti přijetí Turecka do EU a velmi silně podporuje Izrael.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Kalous, 16.1.2011 22:02:09)
Odpovědět
Jistě Martine - ci.káni náš stát podporují a dotují ho každý rok spoustou miliard (dle pracovníků z EU cca 9 mld Kč ročně - dle expertů MMF a OSN cca 18 mld Kč ročně - neber to) Ještě že je máme - vítejte ze Slovensak, Romové.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Beroun, 16.1.2011 23:10:59)
Odpovědět
Muzete tuto informaci rozvest, prosim?
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Kalous, 17.1.2011 8:09:43)
Odpovědět
Nejsem odborník - je to co si pamatuji z loňského tisku a mám to vystřižené někde ve velké krabici. Jestli to náhodou najdu, přesně ocituji.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Kalous, 17.1.2011 8:38:32)
Odpovědět
Doplnění. Odhady, které mapují ztráty našeho státu v souvislosti s Romy se různí, dle odhadů odborníků z různých institucí s rozdílnou metodikou se pohybují v rozmězí 6 - 18 mld Kč ročně. Na googlu je pod heslem náklady na romskou problematiku údaj z šetření odborníků Světové banky u nás loni, kde se uvádí přímé státní rozpočtové náklady 6,2 mld Kč - s nepřímými vzniklými velmi vysokou romskou nezaměstnanosí je udáváno celkem 9,7 mld Kč ročně - s upozorněním, že jde o spodní hranici odhadu. Nejvyšší výdaj v této souvislosti zaregistrovaný si pamatuji 18 mld Kč (asi zde je brána v úvahu i vysoká kriminalita Romů - polovina vězňů a recividistů jsou Romové ). Pro srovnání - nyní se střihlo státním úředníkům, hasičům a policistům asi 6-7 mld na snížení mezd - tj. velmi zhruba tolik kolik nás stojí minimálně navíc problematičtí Romové.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Kalous, 17.1.2011 23:33:43)
Odpovědět
Další doplnění, google ČT 24 12.6.2010 "Světová banka vyčíslila ekonomický dopad vyloučení Romů (školy pro bl.bce, chybějící vzdělání, vysoká nezaměstnanost) na 16 mld ročně". Další údaj z tisku - přes tradiční velký vztah k dětem je Romové houfně odkládají do děcáků, většinou tam tvoří polovinu - náklady na tyto odložené děti ročně činí 1 mld. Ještě bychom měli zaplatit dle lidskoprávních organizací a starého ombudsmana několik set milionů starším Romkám jako odškodnění za sterilizace (podepsané, ze zdravotních důvodů) v 80. létech. Brusel a Haag nás k tomu ještě přinutí.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(aha, 16.1.2011 14:22:19)
Odpovědět
Proč vši nesvětélkují jako světlušky? Aby nebylo možné pozorovat noční přesuny muslimů do Evropy.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(tak, 16.1.2011 15:31:12)
Odpovědět
Z uvedeného vyplývá, že polovina Francouzů a polovina Němců jsou blci. Dosud ale není asi jasné, která polovina to je.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(tak, 16.1.2011 15:38:14)
Odpovědět
Oprava: Z uvedeného vyplývá, že polovinu Francouzů a polovinu Němců tvoří blbci. Dosud ale není jasné, která polovina to je.
Germany Will Become Islamic State, Says Merkel
(Lukáš Petřík, 16.1.2011 17:02:21)
Odpovědět
Polovina novorozenců v Belgii jsou muslimové. To je prostě konec.

Germany Will Become Islamic State, Says Merkel

Chancellor Angela Merkel said that Germans have failed to grasp how Muslim immigration has transformed their country and will have to come to terms with more mosques than churches throughout the countryside, according to the Frankfurter Allgemeine Zeitung daily.

“Our country is going to carry on changing, and integration is also a task for the society taking up the task of dealing with immigrants,” Ms. Merkel told the daily newspaper. “For years we’ve been deceiving ourselves about this. Mosques, for example, are going to be a more prominent part of our cities than they were before.”

Germany, with a population of 4-5 million Muslims, has been divided in recent weeks by a debate over remarks by the Bundesbank’s Thilo Sarrazin, who argued Turkish and Arab immigrants were failing to integrate and were swamping Germany with a higher birth rate.

The Chancellor’s remarks represent the first official acknowledgement that Germany, like other European countries, is destined to become a stronghold of Islam. She has admitted that the country will soon become a stronghold. In France, 30% of children age 20 years and below are Muslims. The ratio in Paris and Marseille has soared to 45%. In southern France, there are more mosques than churches.

The situation within the United Kingdom is not much different. In the last 30 years, the Muslim population there has climbed from 82,000 to 2.5 million. Presently, there are over 1000 mosques throughout Great Britain — - many of which were converted from churches.

In Belgium, 50% of the newborns are Muslims and reportedly its Islamic population hovers around 25%. A similar statistic holds true for The Netherlands.

It’s the same story in Russia where one in five inhabitants is a Muslim. Muammar Gaddafi recently stated that “There are signs that Allah will grant victory to Islam in Europe without sword, without gun, without conquest. We don’t need terrorists; we don’t need homicide bombers. The 50 plus million Muslims (in Europe) will turn it into the Muslim Continent within a few decades.”
Re: Germany Will Become Islamic State, Says Merkel
(Kalous, 16.1.2011 22:05:57)
Odpovědět
Druhé nejčastěji dávané jméno novorozencům ve V. Británii je Mohamed a jeho varianty.
Re: Germany Will Become Islamic State, Says Merkel
(Beroun, 16.1.2011 23:06:23)
Odpovědět
Bohuzel takova je skutecnost. Tato minorita je svymi nenavistnymi vudci vedena k videni reprodukce jako prostredku vitezstvi sve ideologie. Narozeni ditete tak mnozi vnimaji jako "dalsi muslim". Jsou cilevedome vedeni k vire, ze probiha WWIII, z niz vyjdou jako vitezove (a zatim to tak opravdu vypada). Bezohlednost, btutalita a nezodpovednost Bohuzel v konfliktu s ohleduplnosti, humanitou a zodpovednosti vitezi. Protoze politikove nas (az na male vyjimky) ochranit nehodlaji, obavam se, ze Evropu ceka obcanska valka po vzoru Balkanu.

Pohledneme-li vsak (pri jiste mire zjednoduseni) na koexistenci nasich dvou civilizaci z hlediska teorie "dravce a koristi", melo by dojit k oscilacim, kdy superpozice obou populaci se budou stridat. Nejsem si vsak jist, zda mira zjednoduseni, ktera je potrebna pro pouziti teto teorie, je pripustna. Nase potomky by pak mohla cekat dan z hlavy a vrazdeni, ktere jiz dnes v nekterych zemich praktikuji 'pravoverni'...
Re: Germany Will Become Islamic State, Says Merkel
(Dan, 17.1.2011 9:13:34)
Odpovědět
No jasně..83 milionu obyvetl, z toho 3,5 milionu turků, + milion dalších muslimů tedy 4,5 mega a přírůstek ??


Za 20 let se počet turků zvýšil ze 2,5 milionu o milion na 3,5 a další milion přibyl dalších machometánů, tedy
20 roků...2 miliony

To už je velký populismus keci o muslimském německu.



Můžeš mi říct zdroj té porodnosti, na celém netu jsem našel pouze 2 takové články ten tvůj a na blogu nějakého magora beze zdroje.
Re: Germany Will Become Islamic State, Says Merkel
(Dan, 17.1.2011 9:22:38)
Odpovědět
Počet holandských muslimů činí přibližně 573 000 (3,7 % z celkových 15,6 milionu obyvatel).

v Belgii je to 502 000 z celkových 10 086 000, tedy zhruba 5%

v Německu 4-5%

Dle ICME 2010


Jinak v 16. století tvořl podle N.G. počet obyvatel Evropy muslimského původu až 16%, přičemž v jižním španělsku 88%, v Itálii 22%.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(win, 17.1.2011 13:24:02)
Odpovědět
Jaké bude v perspektivě příštích dvou set let řešení?
A)Integrace muslimů do většinové společnosti.
B)Občanská válka a pak možná:
1)Řešení, stejné jako v Československu a Polsku po válce - odsun.
2)Rozdělení území některých evropských statů na stát s převahou původního obyvatelstva a stát muslimský tak, jako se to stalo v Indii.
3)Muslimská Evropa, tedy to, co se stalo například s Egyptem nebo Irákem. Původní obyvatelstvo je v podřadném, podřízeném postavení a je vystaveno teroru.
4)Nevíme, co bude.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Jahoda, 17.1.2011 14:18:54)
Odpovědět
přerozdělování ůzemí a politického vlivu v Evropě mezi USA a Ruskem,jak jinak taky.
Jestli bude v Evropě občanská válka stejně jako na Balkáně,tyto dvě vojenské supervelmoci zasáhnou a tuto válku také ukončí.
Pokud tak ale neučiní německá armáda a němci a francouzi mají na to vézt válku a vyhrát ji.(narozdíl od armády ČR,ovšemže)
Každopádně,islamisté se tak dostanou mezi dva titánské mlýnské kameny ,kde pro ně nebude místa,protože k tomu všemu si své řekne i domácí odpor proti okupantům(ve Francii byl svého času nejtvrdší v Evropě) a militantní ateisté jako je A.S Pergill.
Pak dojde k zůčtování se všama okupanty a jejich kolaboranty a jejich jména jsou známa.
A můžou si v dnešní době podávat žalob " za rasizmus" kolik chtějí,jsou na již na seznamu a vedeni v evidenci.
Pokud bude Evropa multikulturně namixována a nastane v ní válka,docela bych věřil,že se tak stane ještě před vypršením hranice ,kdy dojde ropa a to z čistě logistického důvodu-většina válečných moderních strojů je poháněna právě z těchto fosilních zdrojů a v případě jejich nedostatku by tato válka byla zkomplikována,tudíž se dá válčit jedině v případě,že jich bude ještě dodtatek.
Moje churná vize Evropy v občanské válce je asi taková-ropa začne docházet,přijdou ekonomické a energetické krize a ty vyůstí v celosvětovou hospodářskou krizi.
A dějiny již znají případ,kdy díky světové hospodářské krizi jedna světová válka vznikla.
Tyto události bohužel nedokáže zvrátit ani americká armáda v Evropě,protože u nás v Česku je jedno přísloví-kde nic není,tam ani smrt nebere....jinak řečeno,ropa prostě nebude a bude krize a nastane řež.
Je to logické..a já doufám,že se toho již nedožiji
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Jahoda, 17.1.2011 14:27:15)
Odpovědět
ještě než začnou komentáře ůtočící proti "sijonistům" a židům,kteří prý mixují evropskou kulturu za ůčelem jejího rozvratu,bych chtěl poznamenat,že židy z ničeho neobviňuji a s tímto antisemitizmen nechci mít nic společného.
Ostatně tyto názory si protiřečí s faktem,že katolickou Itálii a její kříže ve školách brání u mezinárodního soudu jako advokát právě že žid s jarmulkou na hlavě.
Co Vy na to pane Vizíre..))
jinak nic ve zlém,ovšmže.)
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Kalous, 17.1.2011 15:59:59)
Odpovědět
Jahodo, to téměř nic neříká. Třeba teolog Halík je velmi významný katolický teoretik, a je také dle tisku žid. Z křesťanů (nebo ateistů) jsou zase podporovatelé islámu (vedení EU) nebo sionistů.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Jahoda, 17.1.2011 16:35:39)
Odpovědět
já se proti židovkých teorií nechci zůčastnit také z jednoho prostého důvodu a ten je mimo jiné i za 5 tak,jak to nastínil win a to nastolení autoriataivního vládce,za kterým vypochoduje Evropa.
Ono by jí totiž v případě islamizace,pokud by chtěla přežít, nic jiného nezbylo.
A protože evropské kořeny jsou starodávné , já jsem pevně přesvědčen,že se budou bránit a to přímo urputně.
Jsou to ty samé kořeny kultury,které jsou i v islámském arabském světě a kultuře a stejně jak si tam nesnesou okupanty a jejich kolaboranty oni,Evropa si je na svém ůzemí také nesnese.Já proto nevěřím,že bude zislamizována,tam se za záchrannou brzdu zatáhne!
Otázka ale zní,jestli tak nebude učiněno i na ůkor antisemitizmu.....já jsem přesvědčen i o této možnosti a že půjde také o pěkné s prominutím svinstvo .
Tak proto nic proti židům nenapíši,nehodlám se do toho namočit a to ani v současnosti,kdy tato otázka ještě není tak aktuální.
Přesto se o ní ale již začíná mluvit a na rovinu pane Kalous...vlna antisemitizmu a nenávisti vůči židům vzrůstá napříč celou EU a za tím vším je obvinění z multikulturního mixu umožněného právě že židy.
Uvědumujete si,jak je tato teorie nebezpečná?
A nezáleží na tom,zda je pravdivá ,či ne...
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Hardy, 17.1.2011 18:07:34)
Odpovědět
Jahodo, antisemitizmus vzrůstá i v USA. A ty byly vždy silně proizraelské, také Kanada, a i Německo. Ale Amerika vlivem krize chudne a zchudlí lidé rádi hledají viníka. A sebe neradi.
Navíc Izrael je velký spojenecký problém. jak jej podporovat, když jsou proti němu islámské země, to je velký blok i zemí velmi bohatých na ropu a na té je Západ existenčně záviwslý. Podpora Izraele je dost drahá a dost nebezpečná, ale přesto jsem přesvědčen, že je důležitá.
Židé ty muslimy "přibrzďují", asi né z lásky k nám, ale z nutnosti. A ono to funguje. Asi by i rádi Izrael zrušili s pomocí části evropských a amerických levičáků, ale nemají na to sílu. A nebo by došlo k středovýchodnímu armagedonu. Obávám, že
pokud "zruší" Izrael jadernými zbraněmi, izrael stihne zrušit veklkou část středního východu. Jadernou kapacitu na to má. k tomu doufám, bože, nedojde, i když horké hlavy na obou stranách tam jsou.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Jahoda, 17.1.2011 18:37:21)
Odpovědět
pak byla světová válka ..ale to je pouze teorie,nakonec by se hodila i ta americká armáda v Evropě .
Co je ale jisté je to,že tento zcénář by vedl k teroristickým ůtokům napříč celou Evropou a pak by začala ta pravá a nefalšovaná nenávist všech ke všem tak příznačná pro každou občanskou válku kdekoli na světě.
To je ale teorie,co je asi praxí je fakt,to jsi zde uvedl,že celý západní svět potřebuje ropu.
Potom se tedy zákonitě ptám:dovolil by jadernou válku tam,kde jsou její hlavní světové zásoby?
Já jsem přesvědčen,že ne a od toho mají američané špionáž a spolu s ní i docela ůčinné metody a způsoby,jak této válce předejít.
Není to totiž žádoucí..a já věřím,že každý,kdo by chtěl jaderný armagedon v lokalitě ,kde jsou světové zásoby ropy vyvolat -velmi,ale opravdu velmi tvrdě narazí...asi jako v tom smyslu,jak narazil Saddám Husajn ,když vpadl do Kuvajtu a tam se o ropu jednalo především.
Vpadnout tak S.H čistě teoreticky na Saharu,kde je jenom písek,nebo do Somálska neštěkl by po něm ani pes.
Ani Izraeli a ani komukoli jinému právě z tohoto důvodu nebude dovoleno tyto světové zásoby ropy ohrozit.
A Izrael není ten,kdo jadernou válkou hrozí,není-liž pravda?
Co se týče k vztahům k židům ,tak tam je třeba se řídit hlavně a především vnitřním hlasem,který určuje svědomí.
A já chci mít právě žo toto čisté a z toho důvodu nikomu nepřeji nic špatného a to ani židům a ani arabům a už vůbec né muslimům.
Co se týče al kajda a jejích teroristů,tak tam se jedná o světovou politiku a jako příznivec Ameriky proto fandním USA a její armádě a s tím jsem se zde nikdy netajil.
Však oni vědí moc dobře,proč jsou v Afganistanu,proč?
Protože padnout pakistanské jaderné zbraně do ruk světového terorizmu,tyto zábrany by tento neměl ani náhodou.
Jedná se totiž z mého pohledu o "lidi" bez svědomí..a z mého náboženského hlediska jsou to služebníci satana.
Jemu slouží a on je také jednou odmnění,ale to již odbočuji,je to můj názor a protože nechci kazit diskuze, již se s náboženskou tématikou neprezentuji.
Nechci provokovat ateistické komentátory,což ale neznamená,že jsem v tomto ohledu zmněnil názor.))
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Hardy, 17.1.2011 19:17:59)
Odpovědět
Máš pravdu, někdy jsme blíž 3.ww než si myslíme a jak se říká, tato válka by vzešla ze třetího světa. I když si říkám, že na tom nikdo nevydělá.
Konkrétně ropné pouštní země, jsou živy z ropy, populaci zemědělsky neuživí z vlastních zdrojů, v případě velké války by tam mohly nastat hladomory. nevím, kdo by je živil.
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Jahoda, 17.1.2011 19:25:13)
Odpovědět
nikdo.
A navíc by se tam začal provozovat ve velkém arabský národní sport v podobě nikdy nekončící a pernamentní občanské války.
Já jsem přesvědčen,že z jaderné války proti Izraeli by byl bit hlavně a především arabský svět.
Přišel by totiž ihned o ty poslední desetiletí prosperity a blahobytu díky ropě,kterou tam mají..a tato prosperita a blahobyt ještě může trvat 40 let.
Uvědomují si to vůbec?
Re: Téměř 50 procent Němců a Francouzů považuje islám za hrozbu národní svébytnosti
(Zappa, 17.1.2011 23:27:30)
Odpovědět
Řekl bych, že jo. Oni si arabové na ten blahobyt z ropy velmi rychle zvykli. A je to někdy škoda, jak se tam někdy neúčelně mrhá lehko nabytými penězi z ropy.
((..Viděli jste někdy různé *ozdobné ostrovy* nebo šestiproudé dálnice končící v poušti, kde už nic není ? ((