reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?

Autor: LP | Publikováno: 17.1.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Poněkud mě udivuje, že ivestigativní MF Dnes vystupuje ve svaté válce proti Vítu Bártovi a „jeho“ investigativní ABL a přitom sama prostřednictvím svého ivestigativního novináře Janka Kroupy a „svého“ investigativního Libora Michálka tajné ivestigativní nahrávání a špiclování podporuje. V obou případech jde o subjekty, které nemají ke svému konání žádnou autorizaci od oprávněných státních vyšetřovacích úřadů.

Libor Michálek si začal své kolegy i nadřízené nahrávat hned, jak na ministerstvo životního prostředí přišel, aniž by měl jediný důkaz o korupci. Michálek pak výsledek svého ivestigativního špiclování předal investigativnímu novináři investigativní MF Dnes.

Proč může investigativní Michálek a investigativní MF Dnes špehovat lidi a ivestigativní ABL ne? Třeba si také investigativní ABL chtěla preventivně ivestigativně zmapovat političku ODS, zda náhodou nejede v korupci či jiné kriminální činnosti. Investigativní MF Dnes asi vadí pouze to, že s ní ivestigativní ABL aktivně nespolupracuje a nezpracovává pro ní investigativní podněty pro investigativní články ivestigativního Janka Kroupy.

Pokud je povoleno navzájem se nahrávat a špehovat, tak to dělejme všichni. Hlídací psi postdemokracie Michálek, ABL a MF Dnes nám ukazují protikorupční cestu.

Aby se zabránilo všemu korupčnímu a zločinnému jednání, navrhuji  Michálka, ABL a MF Dnes s jejich odposlechy do každé rodiny. Štěnice a kamery do každé domácnosti.

Nebudeme mít žádnou korupci, ale budeme se všichni fízlovat. A nebudeme  mít také již žádnou svobodu.

Navíc, korupce je vždy tak velká, jak je velký stát. Při existenci maumutího státu logicky existuje mamutí korupce. Celý současný socialistický stát (a jeho evropský superstát)  je založen na korumpování voličů, různých zájmových skupin a okrádání jedněch občanů druhými (fotovoltaika, progresivní zdanění, sociální dávky, dotace, biolíh, biobenzín, zelená úsporám...)

Korupce je prostě všude, ač se to tak oficiálně nejmenuje.  

A MF Dnes měří každému jinak. Sebe neměří pro jistotu nijak. Měli bychom vyslat raději nějaké špicly do MF Dnes, aby ivestigativně zjistili, zda se tam neděje něco nekalého. Mám takovou osobní domněnku a téměř investigativní předtuchu, že by patrně s nějakým ivestigativní skandálním odhalením přišli…

reklama
3491 čtenářů | 50 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Davidan, 17.1.2011 1:19:58)
Odpovědět
Kecy, pane LP. Tohle je klasické žvanění o ničem. Pokud nebude někdo, exemplárně potrestán a pokud se bude šanovat jakékoli zhovadilé chování politiků a politických stran, tak zmenšování státu, o kterém se tady neustále žvaní, nic nevyřeší.
Vždyť ti zloději "politici" a jejich kamarádi, kteří jim krást pomáhají, potřebují stát, kde jinde, by kradli.
Takže řešení je v tom, že budou tvrdě, okamžitě a exemplárně potrestáni Drobilové, Langrové, Fuksové a Nečasové ze všech politických stran.
A to tak tvrdě a exemlárně, že se jejich kumpáni budou třást strachem při pomyšlení, že by chtěli uskutečnit nějaká ten tunýlek.
Když to neudělá justice, nebude dlouho trvat a budou to občané.
A tam už není jisté, jestli to bude podle zákona.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Čertík, 17.1.2011 7:31:31)
Odpovědět
Jsem rád, že jste okrajově zmínil politické strany a jejich papaláše, kteří se na tunelech podílely, ale vyjmenoval jste část politiků ODS nespravedlivě.Zapoměl ste rovným dílem jmenovat Grosse, Sobotku a jistě zářných případů v jiných stranách bude také dost. Porovnání špehování je správné, proč by mohla špehovat MF a ABL ne?/předpokládám, že ABL řádně platila daň a měla na špehování - detektivní službu řádné živnostenské oprávnění. Spíš mě děsí úniky informací do tisku od policie. Jinak Komenský by dnes řekl :" Většina politiků, která je dlohodobě usazená v Parlamentu,většina vysokých státních zaměstnanců nemá uši aby naslouchala stížnostem občanů,nemá nosy,aby šibaly vyčenichala,nemá ruce,ani srdce aby spravedlnost hájila".
Můj názor je ten, že se jen těžko bude prosazovat jakákoliv úsporná politika demokratickou formou,jelikož to znamená pro všechny utažení opasků. Z ekonomického průseru ve kterém se nacházíme je jedinná cesta a to konec demokracie . Z průseru může společnost vyvést jen diktát krajní levice/komunismus/ nebo diktát krajní pravice na způsob Chile. Ono totiž demokracie neumí ani to základní - pojmenovávat věci správným jménem viz."malý" sociologický problém tzv. menšin a pozitivní diskriminace bez nastavených hranic,kam může menšina zajít. Stačí si uvědomit jak tento problém řeší demokracie - sčítání lidu 2001 = cca 17 000 romů,přes 700 převážně bohatě dotovaných neziskovek..... odpovídá to skutečnosti? Kolik máme skutečně romů? Proč ve své projekci ze sčítání lidu nepočítá byrokracie s budoucím konfliktem a budoucím špatným ekonomickým výhledem ? Odhadem je dnes 300 000 romů a při porodnosti kterou mají jich bude za 20 let cca 900 000. Utáhne stát jejich uplácení sociálními dávkami? Podaří se udržet sociální smír? Má čertovská předpověď zní NE, jelikož i upozornění na problém je pomalu trestným činem a dotovaných křiklounů, kteří si udělali z pozitivní diskriminace dojnou krávu státu je také hodně. Pro zlepšení ekonomické situace státu by prospělo zastavení všech vyplácených dotací neziskovkám, jejich prověření a pročištění, vč.nařízení,že pracovník který pracuje v neziskovce může mít v budoucnu v dotovaných neziskovkách z dotace maximálně minimální mzdu - vždyť to dělají z lásky k bližnímu - ne pro peníze./ Zamezilo by se různým parazitům,aby si z dotací vyplácely nepřiměřené a nemorální mzdy/. Pokud se nebude například výše uvedený problém ešit, čeká ČR za cca 30 až 40 let osud Kosova, kdy dá okolí ruce pryč, jen aby se náhodou neurazili současnou menšinu/budoucí většinu/. Váš Čertík
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(poi, 17.1.2011 14:55:19)
Odpovědět
Sobotka ,že tuneloval ?Ani náhodou,pište jen pravdu,jinak to nemá cenu číst.Sobotka je nejslušnější a nejschopnější politik.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(čertík, 17.1.2011 16:56:23)
Odpovědět
Z jakých náhrad si koupil byt? Veřejně známá info... Ve skutečných demokraciiích by byl již za takovou záležitost dávno mimo politiku a různí vocasi by se ho nezastávali. Dotaz kolik zaplatil tento pán na daních z toho co vyprodukoval, nepočítejte to co za něj zaplatil stát , jelikož ten to musel vydojit z jiných a nebo si na to půjčit. Věřím, že se vám zdá slušný vzhledem k tomu co v ČSSD máte. Každopádně nese podíl viny na zadlužení státu. Myslíte si skutečně, že za volební kampaně uvedená strana zaplatila co vykázala? Pokud ano, nemá význam dále komunikovat a je možno pouze dodat sundejte si oranžové brýle, zrcadla máte v budově sekretariátu strany a dejte si pár facek.Takže doufám,že se pseudodemokracie brzy sesype.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(felix.julec, 18.1.2011 11:08:04)
Odpovědět
ĆERTÍKU s předchozím příspěvkem do písmene souhlasím,ale tento na vrub Sobotky je tedy originál kokotina.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Kalous, 18.1.2011 12:15:40)
Odpovědět
Ano, Sobotka sám netuneloval. Jen sem tam např. odpustil zaplacení dlužné daně nějakému kamoši ČSSD - ale to dělal každý ministr financí. Zvláštní právo.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(C, 18.1.2011 1:36:08)
Odpovědět
Ne, je to korupčník, jako všichni ostatní. Ani to, že se budete ve své romantické představě utvrzovat na jeho pozoruhodných aktivitách nic nezmění.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(ejka, 17.1.2011 19:17:03)
Odpovědět
Čertíku, plný souhlas. Dvacet let daleko, to je daleko, o tom už nikdo nepřemýšlí, Každého zajímá, co je teď
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(felix.julec, 18.1.2011 10:45:42)
Odpovědět
Taky to tak vidím.Ťuknuto na hlavičku.Pokud budou školy s humanitárním zaměřením každý rok vypouštět do života spousty svých"produktů",tak se situace nezmění.Část těchto absolventů se uplatňuje v novinařině,část ve všelijakých neziskových,státem bohatě dotovaných neproduktivních organizacích,atd.Všichni se chtějí přiživovat a to tak,že jako vysokoškoláci na vysoké úrovni.Pokud nebudou psát stylem"BLESKu",tak nebudou mít odbyt a tím obživu./Chovají se jako prostitutky./Přitom vysoké školy technického zaměření mají nedostatek studentů.Tento trend je třeba upřednostit tak,aby darmožroutů bylo co nejméně.Kdo to ale udělá?Spousta našich poslanců v životě nic smysluplného nedělala a od vstupu do praktického života se naučila jen bohapustě tlachat,marnit čas a shánět konexe,kde a jak přijít k mamonu.Čas od času vydají zákony,které kdyby vůbec nevznikly,tak by republice nejvíc prospěli.Shrnuto sečteno- jedni špiclují,jiní parazitrují a výsledek je ten,že nám zase nějaký Kalousek a to především i těm,kteří jakés takés hodnoty vytváří,pošle složenky a spočítá kolik že jsme toho zase letos prožrali a jak se zvýšil dluh eráru.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Stilet, 18.1.2011 14:28:51)
Odpovědět
Přesné! Je nutné sílně zredukovat produkty těch "hamanitních" směru. Jsou to jen trubci, ale mají kamarády které jím vždy zajistí nová a nová korýtka.
Ještě mezi svět. válkami, když se synek nepovedl, byl k ničemu, tak ho tatík strčil na vojnu kde dostal epolety, slušně žil a řval jen rozkazy. Po tom druhém válečném klání už nejen synkové, ale dcerunky místo vojny vystudují FF obory "humanitních a společenských pavěd" a jsou dobře živi jen s přežvykování nesmyslných a pitomích teorií, plkání a psaní a jsou také dobře živi. Dokonce lépe a blahobytnějí, jak ti předváleční lampasácí a délesloužíci.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Koumes, 17.1.2011 10:35:23)
Odpovědět
Bárta prostě není naivní, moc dobře ví že co se týče vyšetřování organizovaného zločinu se na Íčkovu policii moc spoléhat nemůže, bohužel ne každý má v dnešní mafiokracii možnost mít vlastní detektivy

Bártův pokus čistit státní správu od organizovaného zločinu je zřejmě poslední legální možností jak tuto mafiokracii dekonstrouvat "sametově" ... pak už bude zbývat jen staré osvědčené věšení všech těch Íček, Oulických, Bendů ,Hušáků, a stovek dalších na kandelábrech, vypalování jejich mafiánských haciend a střílení jejich kumpánů na potkání
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(pavjan, 17.1.2011 12:10:10)
Odpovědět
No dobrá a až je všechny pověsíte a postřílíte, co bude pak? Nenastane další etapa téhož?
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Koumes, 17.1.2011 20:00:20)
Odpovědět
pro začátek bude lidem nejspíš stačit že zvítězí spravedlnost a fyzická likvidace této mafie jednak bude sloužit jakožto morální zkušenost pro všechny budoucí rádoby lumpy a umožní celkem dobrou startovní pozici pro budoucnost ... ukázalo se že všechny ty lumpy měli lidé pověsit už v r .89 a s nimi i všechny ty židobolševické havly z chátry 77
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Dan, 17.1.2011 20:58:11)
Odpovědět
obávám se že seš maličko mimo, ten kdo založil na rozkrádání nebyl Havel z milionářské rodiny nýbrž synek chudých bolševiků, potomků podkarpatských židů Vašík Pružinských.. a jeho ODS.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Koumes, 17.1.2011 21:53:56)
Odpovědět
Havel který si hrál na "nejvyšší morální autoritu" nezákonně restituoval. To je pak jasné že musel držet hubu když byla rozkrádána celá republika aby přes tu hubu nedostal a nešel za nezákonné restituce sedět,tam někde je původ Havlova mlčení v 90.letech k rozkrádání této země stbácko-veksláckou ODČSSD mafií ,dokonce odhlédneme-li i od faktu že nemalou část rozkrádání měla na svědomí jeho židobolševická chátra77 ,když viděli že ten nejvyšší krade skrze nezákonné restituce jak straka tak věděli že oni sami mohou beze strachu krást co to jde a nic jim od státní moci nehrozí , hlava smrdí vždy od hlavy milý pane.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Dan, 18.1.2011 9:29:51)
Odpovědět
sebrat někomu majetek je hnus, morální je vrátit ho rodinám kde se takto stalo jejich předkům, nexistuje ospravedlnění pro sebrání soukromého majetku, to v naší Benešovsko bolševické zemi lidé moc nechápou !


Takže znovu opakuji, Havel je starý bezzubý trouba, ale máme to většího solokapra, zakladatele české mafie Klause, pojdme řešit tohoto ruského agenta a nechme v klidu umřít Havla.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Kalous, 18.1.2011 12:23:55)
Odpovědět
Takže podle tebe Dane měli být restituce ne od r. 48 ale od r. 45 nebo dokonce 1939. Vrátit vše i rodinám, kde se někdo dopustil třeba vlastizrady.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Kalous, 18.1.2011 12:21:05)
Odpovědět
Dane, Pružinskij nebyl žid - jen na polsko-rakousko-židovské Ukrajině čas dělal účetního u stavby silnic a železnic - pak se zase vrátil do jižních Čech.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(jetty, 19.1.2011 18:16:57)
Odpovědět
V rodině měl Mikoláše Alše.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Majka, 18.1.2011 20:24:34)
Odpovědět
Dane, se svýma zkazkama jsi už trapnej.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(jetty, 19.1.2011 18:18:46)
Odpovědět
Dan má pravdu.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(C.Q.Lafayette, 3.4.2012 11:03:52)
Odpovědět
Nemá.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Pamětník, 18.1.2011 10:49:54)
Odpovědět
Ono nejen Bárta, který si přes ABL firmu slušně
a troufám si říct, že ne vždy lege artis vydělal, protože tak velké peníze za tak krátkou dobu čistě no nevím. No kdyby ne
kdo by se odvažil, vždyď na každého něco ví, že,
A i Rajon, coby novinář (ivestikativní,) přišei k informacím, které mohou hodit a
využít k VYDÍRÁNÍ, kde se hrabal Lux, který položil Klausovou vládu. Vždyď vláda je
naprosto OCHROMENÁ, kdy VV vytáhnou kartu
kterou mají připravenou v rukávě. Ty,ty hrozí pokaždé když není po jejich.
Tak nějak se začíná zdát, že ani tak nejde o
korupcí,ale KORUPCE se stává populistickým heslem a kladivem na čarodějnice, na které lid slyší. Cesta lidstva je dlážděna dobrými myšlenkami, které vedly ke katastrofám
Trochu to začíná mít přichuť padesátých let, nerspektuje se zákon (výběr policejního prezidenta)tleská se nezákonným šmírovánín, nahravání, oslavování hrdinů, kteří se dopouštějí protiprávních popstupů a to vše pod heslem korupce.
ještě, aby vyrazily do ulic jako před volbami ti stážci veřejného pořádku, s páskou na rukavě, jako nástroj moci jedne strany a tvrdá
pěst proti korupci. Progamové prohlášení vlády a reformy se za ryku zbrojnošů, mediálního pokřiku všeh pravbých pravd krčí v koutě. Lidu se to líbí, smrt, Miladě Horákové.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Frank, 18.1.2011 15:34:22)
Odpovědět
Jestli si myslíte že lid chtěl smrt MH tak jste idiot nebo komunista.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Frank, 18.1.2011 16:12:43)
Odpovědět
Omlouvám se pane "pamětník" ale skutečně toto vaše přirovnání je pro mě nepochopitelné, media pořádají štvanici na Bártu , ten je za Miladu Horákovou a media budou ,jak jinak,ve jménu "lidu" obrazně volat po jeho hlavě aby uchránili mafii zde vládnoucí.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Pamětník, 20.1.2011 13:39:36)
Odpovědět
Komunistická propaganda potřebovala pro Západ zmanipulovat lid!!I KAUZY ZRÁDCů mělý své kvoty, když jich bylo málo, přišel befel a kauzy se vykonsrtruovaly, procesy pak byly jen otázkou času kolik obviněný unesel mučení, než řekla ano a pak už se učil zpaměti, co mu připravili.Veřejné procesy, vysilané v radiu, někde se dokonce přerušila i práce... A lid řval, smrt zrádcům ! Je třeba připomínat těm , kteří to nepřožili, jak pomalu a na křídlech dobra a praVDY JEDNÉ STRANY LID UVĚŘIL, tak se rodily totalitní systémy._ Archy podpisu, Závodní výbory, pod bdělým okem lidových milic svolané schůze ve fabrikách, na VŠ ,svazácí,ano i děti v pionýrských organizacích, ve školách, dojičky, uklizečky, horníci, slévači se zaťatýmí pěstmi, ženy z domácnosti, koho ještě mám jmenovat ? Já u toho byl! zmanipulovaný PRACUjÍCÍ LID...Smrt M. H. Právo v rukou rychlokvasných bolševických soudců, plnili zadání KSČ. URVÁLEK, ten uměl lid roztavit do běla. Ano byl to LID! Statečných kteří nezvedli ruku bylo málo, však si to také odskákali,odseděli v komunistických lágrech, někteří i odviseli.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Majka, 18.1.2011 20:30:33)
Odpovědět
Pamětníku, výborný příspěvek.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Felix, 17.1.2011 8:45:09)
Odpovědět
Tedy Lukáši, to se Vám povedlo. Bravo! Krátce a jasně - i vtipně; tak je potřeba psát. A děkuji.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(johnnie, 17.1.2011 10:26:09)
Odpovědět
U článku jsem se sice párkrát zasmál, ale obávám se, že pomíjí jádro pudla, a to je dvojí.
1) Pravda je, že ABL jakožto soukromá detektivní agentura prostě žije ze špiclování lidí. Měla by tedy dělat svoji práci a splňovat zakázky, za které dostává peníze. Sledovat nevěrné manžely, když si to manželky zaplatí, ale vlastně i politiky, proč ne, mezi tím by neměla činit rozdíl. Problém je ale ten, když se ze soukromé detektivní agentury stane politická strana, jak jsme to viděli v případě Vévéček. S kompromitujícím materiálem, který za svou detektivní činnost nasbírala, se ve vládě fakt už nechají dělat mnohé věci.
2) Michálek. Jako hlavní problém vidím ten, že se médiím podařilo přesvědčit veřejnost, že je křišťálově čistý Mirek Dušín. Což samozřejmě není. Jeho skutečná motivace, kterou se nikdo z investigativních novinářů nezajímal, by mě naopak zajímala velmi. No a problém kardinální je Radek John, který ho coby ministr vnitra odkázal na novináře z MF Dnes. To je asi nejšílenější záležitost na celé kauze a John zcela jistě neodstoupil jen proto, že puppetmaster Bárta ještě chvilku svou loutku potřebuje.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Koumes, 17.1.2011 10:42:02)
Odpovědět
Špiclování politiků je vpodstatě návrat k normálnosti, politici by moc rádi chtěli aby oni měli možnost nás všechny špiclovat 24/7 a pokud možno monitorovat úplně vše co uděláme, řekneme či napíšeme ,zatímco oni by měli pokud možno naprosté "soukromí"

- ovšem v demokracii to má být přesně naopak ,lidé mají mít zaručené absolutní soukromí a politici mají být vystavení jak rybička v akváriu .. takže špiclování politiků a jejich lumpáren je morálně mnohem méně diskutabilní než špiclování nějakých možná nevěrných manželek
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Barbucha, 18.1.2011 11:05:38)
Odpovědět
Rajon neodstoupil, protože kmotr Bárta drží v rukávu karty které má ze svého působení z Fa, kde si Bárta vydělal na kampań pro vstup do politiky. Žádná strana nedisponuje takovými potencinálem moci, které jsou informace, které má Bárta, , potažmo VV. Je to velmi nebezpečné pro politiku jako takovou. Možnost zneuživání využivání, vydírání, vytváří tak pro VV obrovský nastroj politické MOCI!! Bárta je v tuto chvíli jeden z nejmocnějších a nejvlivnějším politike.. O tom, jak lehce lze takovou moc zneužít v politice víme z historie.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(KOLO toč, 18.1.2011 11:18:00)
Odpovědět
Potenciál moci... koho mi ten pán připomíná, kdybychom ho trochu upravili.... Krize, ta v 30 letech, Evropa, svět v slepé uličce.. pak jeden zvedne pravici a křikne, dám Vám práci, udělám pořádek, zavládne pravda.. a lid mu tleská a jde za nim, a jdou a ze všech ulic se přidávají a křičí ať žje...potom se chválabohu vzbudím.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Katsanson, 17.1.2011 11:09:31)
Odpovědět
Ona MF špiclovala i v době totality, byla poplatná režimu. Je vidět, že tento "bohulibý zvyk" jí zůstal i dnes. Buď je to dědičné a nebo jsou v redakci stále staré struktury.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Milada, 17.1.2011 14:53:02)
Odpovědět
Michálek to měl v popisu práce.Kdo nepochválí Michálka za to,že zachránil půl miliardy korun,které chtělo ODS ukrást,tak není normální.Tak se o něho neotírejte.Souhlasím i se špiclováním ABL,kdo má čisté svědomí,nemá se čeho bát. Basta ! ! !
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Stallker, 17.1.2011 15:34:04)
Odpovědět
Zapomíná se na jeden nenápadný, leč velmi podstatný fakt. Někdo agentuře ABL to sledování zadal. A podotkl bych, že to bylo ještě v době, kdy o politické kariéře pana Bárty nebylo ani slechu. Podle posledních informací, si sledování politiků zadala přímo radnice Prahy 11. Kdopak asi?
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Žeryk, 18.1.2011 11:28:53)
Odpovědět
Jenže z fa ABL(které jsou jistě zálohované) Bárta a spol veverek má jistě i JINÉ INFORMACE O KTERÝCH NEVÍME, To je ten POTENCIÁL MOCI, kterým VV a Bárta disponuje. S tímto pocenciálem se Bárta stává nejmocnějším politikem v této zemi, spojenim s vnitrem je to velmi nebezpečným politickým recedentem. Abychom se zakrátko nedivili.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Frank, 18.1.2011 16:22:18)
Odpovědět
pokud je to potenciál moci proti zdejší mafii tak je to jen dobře , jen houšť .. Bárta je poslední šancí aby to šlo bez krve a oni to ti mafiáni pořád nechápou
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Lojza z paseky, 17.1.2011 15:53:28)
Odpovědět
„Měli bychom vyslat raději nějaké špicly do MF Dnes, aby ivestigativně zjistili, zda se tam neděje něco nekalého“. Sděluje nám LP. Rád bych věděl, koho tím „my“ myslí. Možná hradní stranu, možná myslí „My LP Veliký“. Každopádně, dává najevo, že fízlování mu není cizí.
Rozhodně je zlé, že člověk s vysokoškolským vzděláním nedokáže rozlišovat mezi fízlováním a identifikací zlodějů. Nad tím je potřeba, ale opravdu potřeba pozdvihnout obočí.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(C.Q.Lafayette, 17.1.2011 18:25:52)
Odpovědět
Vynikající postřeh, autore!
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(le, 17.1.2011 18:37:10)
Odpovědět
Chytráci, kdyby každého z nás i vás chtěli šéfové do něčeho takového navlíct, tak by každý z nás i vás jednal jako Michálek. To Vám potvrdí každý zodpovědný vedoucí finančního odd. nebo hl.účetní i vč. Nováka z ods (tehdy ještě štěnice byly drahé).
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Dan, 17.1.2011 19:03:04)
Odpovědět
Začal boj s Klausomafijí na jehož konci by mělo být exemplární potrstání řady politiků ODS vč. Klause samotného.

VV se do boje vrhli velmi tvrdě a připraveně na úrovni ministerstev a já pevně věřím že i TOP09 zejména v Praze udělá svoji porci práce v tomto tuhém boji s největší mafijí v hisorii české republiky, tedy ODSSd.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Stilet, 18.1.2011 14:41:55)
Odpovědět
Dane, to že by bylo spravedlivé a slušné žádat potrestání politiku výlučně jen z ODS a politiku jíných pol. stran a jejích zlodějiny a podvodu si nevšímat? Dane Dane, vy jste ale mravňák, slušňák a poctivec.
Už kdys dávno jsem napsal, že češi mají zvláště pružný metr kterým měři jednání a činy jiných i svých. Že ten metr má kvality gumového (latexového) předmětu na jedno použití, který lze natahnout a zase srolovat. Nafouknout a zase vypustit a dokonce jej použit na účel pro který byl vyroben. Tak i vy Dane, chcete trestat jen ty kteří mávají praporem jiné barvy, nežli které vy fandíte.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Rivan, 17.1.2011 21:11:57)
Odpovědět
ABL jako legální firma pro hlídání objektů má i detektivy pro sledování a dokumentování pohybu osob.Dnešní pokřik socanů i modráků na Bártu a volání po jeho rezignaci,svědčí o jejich obavě z dalších kroků. Nejen trestní oznámení Bárty na své podřízené z ŘSD,ale i další šetření policie směrem k možným odhalením předražených státních zakázek a propojení mafiánů s politiky,chápou tito jako velké ohrožení toků peněz do svých i stranických pokladen.To je pravý důvod i když se Nečas a Paroubek před volbami zaklínali bojem s korupci.Na Neviditelném psu je logický rozklad toho,že Bárta ani ABL nic neporušili.Je to případ starý 3 roky,kdy Bárta nebyl politik a není věci detektivů zkoumat a odmítat zakázku jen proto,že se jedna o komunálního politika,který je běžným občanem.Pikantní je,že si sledování objednali a zaplatili spolustraníci starostky z ODS na Praze 11.Vypadá to,že ODSáci jsou již domluvení na koalici s ČSSD a po volbách předsedy(Haška),večkaře vyšachují z vlády.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Karel V., 17.1.2011 23:36:20)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím!!! Pologramotní novináři si myslí, že mohou být morálními arbitry všech, ale běda, kdyby někdo chtěl soudit je!
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(vizír, 18.1.2011 16:25:20)
Odpovědět
... mimochodem četl jsem jeden rozhovor v magazínu MF Dnes o IQ testech ve kterém se sám redaktor bezelstně přiznal že dělal anketu mezi spolupracovníky o jejich IQ a nikdo z nich se nepochlubil že by měl alespoň tříciferné
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(AkatMax, 18.1.2011 10:31:27)
Odpovědět
Vážení, já vás nedám. Ať je Michálek jaký chce, tak jedna věc je pravda. Pokud by nic nenahrál a běžel hned na policii, tak už druhý den by se s ním nikdo nebavil a do měsíce by ho vykopli, jak řekl jeden mluvčí: bez důkazů na policii nechoďte, protože se nic nestalo! Proč to dělal mě vůbec nezajímá, já jsem rád, že se z našich daní neukradlo půl miliardy a to samé platí k ABL, jestli bude schopnější vyšetřovat a zavírat lumpy víc než policie, tak ať tu klidně vyšetřuje.
Jako by jste pořád nechápali jednu věc, že je fuk kdo kde sedí, ale většina hrabe jen pod sebe a těch pár slušných lidí, co se z jakéhokoliv důvodu ozvou, je velmi rychle vykopáno.
Pamatujte si jedno, pravičák nebo levičák, kradou všichni....
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(felix.julec, 18.1.2011 11:00:34)
Odpovědět
Já nevím,proč pořád někdo operuje levicí a pravicí.Očividně se dnes lidi dělí na zloděje a ty ostatní.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(vizír, 18.1.2011 16:18:18)
Odpovědět
přesně tak ... zajímavé je jak mají z Bárty strach mafiáni z ODČSSD i z kalousko-trautenbergova pravdoláskového bratrstva ,
ten člověk opravdu asi za něco stojí.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(Kalous, 18.1.2011 21:52:10)
Odpovědět
Ano vizíre. Bárta mezi ně nějak nezapadl - ale doufám že se nenechá novináři a odpůrci vyšachovat např. jak Čunek. A že vyšachuje ty mafiány z ODSČSSDTOP.
Re: Dvojí metr MF Dnes. Proč ABL nemůže špehovat lidi stejně jako kamarád MF Dnes Michálek?
(C.Q.Lafayette, 3.4.2012 11:02:31)
Odpovědět
Autore, to je dost dobrý postřeh! Díky.