reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 19.1.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

18.1.2011 19:45 - Svůj nesouhlas s pronásledováním křesťanů ve světě vyjádřili občané na demonstraci, které se konala v úterý odpoledne u sochy sv. Václava na pražském Václavském náměstí. Svou solidaritu s trpícími křesťany přišel vyjádřit i pražský arcibiskup Dominik Duka, který současné pronásledování přirovnal k genocidě.

ParlamentníListy.cz se současného nástupce sv. Vojtěcha zeptaly, proč přišel na setkání. „Považuji za svou povinnost, abych byl tam, kde se upozorňuje na bolest a utrpení lidí. Víme, že biblický svět je totožný s mapou demokratického světa. Je zapotřebí říci, že je nutná naše solidarita s těmi, kteří jsou pronásledováni, a není to jenom šikana, je to skutečně pronásledování krvavé a můžeme říci i určitá forma plánované likvidace formou genocidy. Proto považuji za nutné, abych zde večer také byl," řekl ParlamentnímListům.cz primas český Dominik Duka.

FOTOGALERIE 

„Je potřeba usilovat o to, aby tito křesťané mohli svobodně žít svůj život, tak jako ho svobodně mohou žít vyznavači jiných náboženství a ideologií zde mezi námi. Nesmíme zapomínat na ty, kteří trpí," doplnil arcibiskup, podle kterého by bylo správné, aby se čeští politici pokusili pomoci křesťanům i na mezinárodní scéně.

Sešlo se asi dvě stě lidí

Shromáždění svolal výbor Petice na podporu pronásledovaných křesťanů ve složení Ignác Pospíšil, vydavatel časopisu Duše a hvězdy, Ondřej Vaněček z občanského sdružení Res Claritatis a Petr Jurčík, předseda Mladých křesťanských demokratů. Sešlo se něco přes dvě stě lidí. Celá petice ZDE

Petici a shromáždění podpořili také Konzervativní strana, Křesťanská mezinárodní solidarita (CSI ČR), Konzervativní listy, Akce D.O.S.T., Židovská liberální unie, česká pobočka Mezinárodního křesťanského velvyslanectví Jeruzalém - ICEJ, Institut sv. Josefa nebo Koruna Česká - místní společnost Slezsko, jejichž zástupci na manifestaci promluvili.

Bratři mojžíšské víry

Akce byla zahájena zatroubením na židovský roh šofar používaný při náboženských příležitosetch. Jako první promluvil Dominik Duka. „Jsem rád, že zde vidím i bratry mojžíšské víry," řekl arcibiskup, který tím narazil na to, že na akci přišli podpořit trpící křesťany i židé. Například ředitel pražského Židovského muzea Leo Pavlát či spisovatel Benjamin Kuras z Židovské liberální unie.

Duka upozornil na to, že antikřesťanské postoje a antisemitus bývají v současnosti spojené nádoby. Svoboda a svoboda náboženství je podle něho nedělitelná. Na světě podle něho existují stamiliony lidí, kteří nemohou svobodně vyznávat svou víru.

Po něm promluvil biskup Václav Malý, který osobně jel dříve podpořit křesťany do Iráku, kde jsou zabíjeni. Upozornil na radikální islám, ale i na země jako Čína či severní Korea, kde jsou křesťané neméně utlačováni.

Bělobrádek předstvil konkrétní kroky

Předseda Mladých křesťanských demokratů Petr Jurčík zdůraznil, že nelze krvavé pronásledování křesťanů přecházet mlčením a že tato akce je i apelem na členy české vlády.

Šéf KDU-ČSL Pavel Bělobrádek hovořil o konkrétních krocích, kterými lidovci vyzvou vládu, aby něco podnikla, jak o tom již ParlamentníListy.cz dříve informovaly.

„Já osobně pošlu dopis ministru zahraničí Karlu Schwarzenbergovi, aby se česká diplomacie problematikou zabíjení křesťanů zabývala," řekl ParlamentnímListům.cz Bělobrádek a dodal, že pošle i dopis České televizi, aby o problému začala informovat. Senátorský klub KDU-ČSL zašle také dopis na ministerstvo zahraničí a rovněž ministerstvu vnitra, aby poskytlo azyl pronásledovaným křesťanům.

Lidovci vyzvou vládu, aby pomohla vyvražďovaným křesťanům

Vražděním křesťanů by se měla zabývat hlavně EU, míní kníže

  • Nebezpečím je lhostejnost

    Známý spisovatel a člen Židovské liberální unie Benjamin Kuras připomenul, že nejsou ohroženi pouze věříci, ale i lidé sekulární. Připomněl staré varování z doby nacismu: „Přišli pro socialisty, tak jsem se o to nestaral, nebyl jsem socialista, pak přišli pro židy, také jsem se o to nestaral, přišli pro katolíky, katolíkem nejsem, ale když přišli pro mě, nebyl už nikdo, kdo by mě bránil." „Největším kolaborantem se zlem je lidská lhostenost," zdůraznil spisovatel.

    Poradce premiéra pro lidská práva a zahraniční politiku Roman Joch připomenul, že křesťané jsou nejpronásledovanější komunitou na světě. Náboženská svoboda je lidským právem a ČR by se měla ještě s větší intenzitou o ní zasazovat i po světě.

    Hrozba islamizace a politické korektnosti

    František Kopečný z Křesťanské mezinárodní solidarity varoval před nebezpečím islámu v Evropě. „Nechci, aby byl na Hostýně minaret. Nemusí to dlouho trvat a může to být i tady," podotknul. Jiří Unger z Křesťanské evangelikální aliance kritizoval média, která podle něho kvůli politické korektnosti o diskriminovaných křesťanech neinformují. O pálení Koránu referují, ale o pálení Biblí, kostelů a samotných křesťanů ne. Umírnění muslimové podle něj nemají sílu, aby se postavili těm radikálním.

    Před islámem varoval i kancléř Konzervativní strany Martin Rejman. Podle něho levicové vládnoucí evropské elity podkopávají západní židovsko-křesťanskou civilizaci a bojují proti křesťanství, což se prokázalo i tím, že Evropský soud pro lidská práva zakazuje kříže ve školách. Kvůli politické korektnost a obavám z obvinění z xenofobie a rasismu nejsou elity schopny zajistit, aby se imigranté přizpůsobili západním hodnotám. Vyzval, aby se zastavilo šíření nenávisti vůči Západu z evropských mešit a zabránilo se aplikaci islámského práva šáría. Apeloval též na solidaritu se Státem Izrael.

    Asi po hodině byla akce ukončena společnými křesťanskými modlitbami včetně Otčenáše a zatroubením na židovský šofar. Na setkání se ukázali například i senátor KDU-ČSL Stanislav Juránek, bývalý náměstek ministra práce Marian Hošek a Karel Sedláček z Mezinárodního křesťanského velvyslanectví Jeruzalém.

    Psali jsme:

    Skutečný pokoj je třeba vytvářet obranou náboženské svobody
    Čeští muslimové podporují terorismus, šokoval jeden z nich
    Mešity v Česku? Jandák je pro. Problém je totiž v lidech
    Nevyhlašujeme svatou válku islámu, brání se lidovci
    EU zahájila příliv 56 milionů nových muslimů. ČR se nemůže bránit
    Právník: Brusel může přerozdělovat imigranty. I k nám
    Mešity odmítá Klaus i většina Čechů. Muslimové zuří

    Foto: Hans Štembera

    Autor: Lukáš Petřík

  •  

     

     

     

    reklama
    1837 čtenářů | 35 komentářů | 
    HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
    Tisknout článek Poslat článek e-mailem
    Vaše hodnocení: 

    Zde můžete nastavit své hodnocení
    Další články od tohoto autora:
    Komentáře


    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Kalous, 19.1.2011 7:35:46)
    Odpovědět
    Neschopní křesťané, kdy jejich čelní představitelé se často v konfliktu křesťané versus muslimové postavili na protivníkovu stranu - potřebují aby jim demonstraci zorganizovali židé, které sami stovky let pronásledovali. K čemu jsou křesťané v EU či NATO, kteří vraždění a vyhánění svých bratrů kryjí nebo často i podporují? To je nějaký blázinec. Mohamedáni v tom mají určitě jasno - v podstatě drží spolu. U křesťanů, zejména u katolické církve je to nějaké divné - např. kněz žehná pilotovi, který v zájmu mohamedánů letí sypat bomby na křesťanské Srby. A ten divný nový výraz - židovsko křesťanská civilizace. Slovo antika nahradit židovstvím - to už je tedy zmatek nad zmatek. Křesťané, udělejte si mezi sebou jasno nebo to zabalte.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Sulla, 19.1.2011 8:21:09)
    Odpovědět
    souhlas. z výrazu židovsko-křestanská civilizace mám kopřivku, kdykoliv to slyším.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (C.Q.Lafayette, 19.1.2011 12:07:00)
    Odpovědět
    židovsko-křesťanská civilizace
    židovsko-křesťanská civilizace
    židovsko-křesťanská civilizace
    židovsko-křesťanská civilizace
    židovsko-křesťanská civilizace
    židovsko-křesťanská civilizace
    .
    Doufám, že tu kopřivku už máte úplně všude :-))
    A ze srdce vám to přeju.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (SamOpal, 19.1.2011 12:14:41)
    Odpovědět
    "...tomu,kdo z celého srdce přeje,bude dvojnásob dáno...."-:))
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Kalous, 19.1.2011 18:41:20)
    Odpovědět
    Výborně papoušku Lafayette, dostaneš hrst semínek.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Stilet, 19.1.2011 15:09:06)
    Odpovědět
    Ale ale Sullo, nestojí tá Europsaká křesťanská civilizace na Bibli a tá je dílem přece Židu a to i ten Nový Testament.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Kalous, 19.1.2011 18:18:49)
    Odpovědět
    Stilete, evropská civilizace a kultura nestojí na Bibli a zvláště na Starém zákoně. Křesťanství její vývoj jen ovlivnilo. V žádném případě vývoj Evropy neovlivňovalo nějaké židovské náboženství - to už by byl logičtější islám (kultura Maurů na Pyrenejském poloostrově, vliv Osmanské říše).
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Sýček, 19.1.2011 19:19:05)
    Odpovědět
    Od roku 476 stojí evropská civilizace jen na Bibli, na Novém zákonu. Od druhé poloviny devatenáctého století se snaží na křesťanství zapomenout. Stálo to už na sto milionu životů.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Stilet, 19.1.2011 21:09:41)
    Odpovědět
    Kalous opravdu Bible není vůbec základem křesťanství? A není Bible židovská? Ale samozřejmě že je ! To že Bible byla přeložena z řečtiny do latiny přece nemůže vyradýrovat židovské autory.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Kalous, 19.1.2011 23:14:46)
    Odpovědět
    Bible je základem křesťanství. Ale v Evropě se na něco navazovalo - především na antiku - případně na období pohanství. Křesťanství se jen velmi začalo hodit novým panovníkům k stabilizaci jejich království a říší (Karel Veliký určitě nebyl žádný křesťanský lidumil ale pohan jak poleno, spojení s papežem mu umožňovalo budovat pevnou říši a čelit Maurům). Bible má dvě části - Starý zákon, židovský a Nový zákon, křesťanský a ne již židovský. A ten Nový zákon se psal asi 400 let po smrti Krista v Evropě, něco z povídání odpadlých židovských apoštolů - ale ten první Nový zákon už žádní židé nepsali a ani netvořili!!!
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (radmir, 20.1.2011 17:42:08)
    Odpovědět
    Bible, překlad 21. století, Nový zákon, Skutky, 11 Kdo jsem, abych bránil bohu? Církev v Antiochii
    19Ti, kdo se rozprchli během pronásledování po Štěpánově smrti, dorazili až do Fénicie, na Kypr a do Antiochie a šířili Boží slovo výhradně mezi Židy. 20Někteří z nich, původem z Kypru a Kyrény, však po příchodu do Antiochie oslovili evangeliem o Pánu Ježíši také Řeky. 21Hospodinova ruka byla s nimi a veliké množství jich uvěřilo a obrátilo se k Pánu.
    22Zpráva o tom se donesla k církvi v Jeruzalémě, a tak do Antiochie vyslali Barnabáše. 23Když tam přišel a uviděl tu Boží milost, zaradoval se a všechny povzbuzoval, aby s oddaným srdcem zůstávali věrní Pánu. 24(Byl to dobrý muž, plný Ducha svatého a víry.) A tak se k Pánu přidalo ještě mnoho dalších.
    25Barnabáš proto odešel do Tarsu vyhledat Saula, 26a když ho našel, přivedl ho do Antiochie. Strávili v tamější církvi celý rok a učili spoustu lidí. Právě zde v Antiochii byli učedníci poprvé označeni za křesťany.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (vizír, 20.1.2011 20:44:43)
    Odpovědět
    jinými slovy helenistické učení se uchytilo v helenistickém prostředí ...
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (bata, 21.1.2011 11:07:51)
    Odpovědět
    Súdruh dědko Vizír, my zíráme, vy zírate jako revizír.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Ivan2, 19.1.2011 11:48:44)
    Odpovědět
    Kalous - opět jsi se projevil jako magor.Zanech konečně blbejch komentářů.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Kalous, 19.1.2011 18:15:24)
    Odpovědět
    Polib mně p..el a běž domů Ivane
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (vizír, 19.1.2011 9:36:06)
    Odpovědět
    ...troubení na židovský šofar z toho všeho dělá absurdní nechutnou politicky korektní komedii
    kdy křesťané žebrají u jedněch nenávistných antikřesťanů(židů) o podporu proti druhým nenávistným antikřesťanům(muslimům)
    .. pan Duka ať si zajede do Izraele, bude mít štěstí když ho tam jako "bratři v mojžíšské víře" nepoplivou, nezmlátí , netrefí šutrem do hlavy a nespálí mu jeho příruční bibli

    .. jinými slovy dokud křesťané otevřeně nezačnou upozorňovat ,ba přímo skandalizovat,na to co se děje s křesťany v Izraeli a co se ti samí židé snaží úspěšně(!)zavádět už desítky let i v civilizaci tak to bude jen fraška které se každý kuras bude v synagoze řechtat

    .. a ten předseda jakýchsi konzervativců by měl vědět že nenávist ke křesťanství se v Evropě už více než 1000 let šíří ze synagog
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (nemilovnik havla, 19.1.2011 10:32:21)
    Odpovědět
    vizire.předseda konzervativců Má v hlavě guláš.Znám plno lidí co mu to vysvětlovali horem dolem, ale on je indoktrinován " katolíkem" Jochem, který zde šíří pojem židovsko-křestanská civilizace.Ono by stačilo kdyby si každý přečetl dílo od Martina Luthera " O židovských lžích", kde se rozebírá Talmud.Luther se naučil dokonce hebrejsky aby mohl demaskovat židovskou takíju.Je příznačné, že plno protestantů se toho spisu doslova štítí a odmítají se o něm bavit.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (aha, 20.1.2011 12:30:04)
    Odpovědět
    Jen bych to upřesnil. Tedy Vizír. Vizír. Přesný název tohoto druhu je Vyžírka. Konkrétního nemocného jedince samotného by pak bylo možno, kdysi velmi dávno, označit za samce uvedeného druhu.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (aha, 20.1.2011 12:38:37)
    Odpovědět
    Jen bych to upřesnil. Tedy Vizír. Vizír. Přesný název tohoto druhu je Vyžírka. Konkrétního nemocného jedince samotného by pak bylo možno, kdysi velmi dávno, označit za samce uvedeného druhu.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (nobody, 19.1.2011 12:01:54)
    Odpovědět
    Zbytečná diskuze. Všechno zastřešuje něco, čemu se říká dolar. Muslimové ho rádi asi nemají, ale ti bohatí ho mají raději než 30 - 70 manželek.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (alois, 19.1.2011 13:23:31)
    Odpovědět
    je treba se vratit k antice .zide a krestane jsou rakovina evropy .
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Eurobabylon, 19.1.2011 16:52:59)
    Odpovědět
    to je kravina ... krestanska Europa odolala islamu, vyhnala Turkov - ta ateisticka naopak islamu ustupuje, je bezmocna.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Felix, 19.1.2011 13:34:07)
    Odpovědět
    Pan Kalous se mýlí v podstatné věci, že jde o konflikt mezi křasťany a muslimy. Jde o konflikt moderního sekularismu a islámu. Křesťané se např. zapojí jako pár obětí, jejichž roli chápou muslimové stejně jako pan Kalous, nebo jako účastníci protestní manifestace apod.
    Maproti tomu se nemýlí v odsouzení pojmu židovsko-křesťanská civilizace. Tento pojem vymysleli, no, řekněme sionisti a odovídá mu i to včerejší pozoruhodné troubení. Vím, že když televize ten termín někde užije, že to má desettisíckrát větší váku ne to, že napíšu, že západní civilizace stojí na křesťanských zkákladech, až že samo křesťanství stojí na starém, ne talmudickém židovství a na antice, na antické filosofi. Ale i když jsem směšný svou bezvýznamností a i když jsem to psal už mnookrát i tady, nemohu ustat, protože to je pravda a mravní pravda.
    Takže shrnují:
    1. konflikt sekularismu a islámu, ne křesťanství a islámu (sekularismus vtipně za bukem),
    2. civilizace křesťanská, ne židokřesťanská, a křesťanství vyrostlo ze starého, ne nového židovství a z antiky.
    A smějte se mému ubohému donkichtství, až uslyšíte mocné tohoto světa říkát opak a budete pozorovat masy, které tomu opaku budou fanit. Jsem trapný.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (SamOpal, 19.1.2011 14:30:06)
    Odpovědět
    Ano,je to tak.
    Křesťané v roli kanonenfutru .
    Nic více a nic méně.
    Ale PROČ?
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Felix, 19.1.2011 15:08:02)
    Odpovědět
    Gyť Vám to říkám pořád. Dokud ten konflikt nebyl, byli křesťané v moslemínských zeních mnohde považováni za lidi druhého řádu, ale vegetovali. Sekularisti už dávno ovládli Západ a začali rozmělňovat i moslemínské země. To vyvolalo protiakci a zradikalizování moslemínů. Konflikt sekularismu a islámu se stupňoval, a jako třeba tady pan Rejman a mnoho jiných vidí moslemíni za útokem sekularismu na islám křesťanství. A tak jdou i proti němu. Prvotním pachatele, je tedy sekularismus ovšem při vědomí blbostí, které učí islám.
    Ptáte se proč. Zbývá tedy odovědět, proč sekularismus útočí i na křesťanství - a to dsleko dříve, než na islám. A i to je jasné. Přímo to vyplývá z toho slova: Sekularismus=zesvětštění. První obětí sekularistů jsou tedy křesťané, a teprve až druhou moslemíni. Ti zatím jakš takš vzdorují, ale myslím, že proti sekularismu ani oni neobstojí. Sekularismus tak možná, to je jedna teorie, zachvátí celý svět a to bude i konec světa. Jsou i jiná východiska. Z nich je nejpříznvější, že křesťanství nalezne právě v sekularismu činitle, který je jeho prmárním nepřítelem. Možnost je i ta, že to dá najevo i moslemínům. Těžko říct, co bude, ale včerejší demonstrace, i když to byla po jisté stránce dobrá věc, nahrála sekularismu - to je vidět i z toho, že se jí pokrytecky zúčastnili i někteří sekularisti.
    To je má odověď na Vaši otázku proč?
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (SamOpal, 19.1.2011 15:34:20)
    Odpovědět
    Hmm,díky za odpověď.
    Sám bych to viděl malinko odlišně ,no nechám si to projít hlavou.
    Nicméně sekularismu jistě že jde o onen sekularismus - neboli "zesvětštění"(abych se do toho nezamotal :-lol) ale čeho tímto (neexistencí víry v Boha ) chtějí dosáhnout?
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Felix, 19.1.2011 15:53:21)
    Odpovědět
    To jste mě dostal! Na lopatky. Nevím a přemýšlím.
    A co byxte řekl tomuto: Čeho chtěl dosáhnout Lenin? Čeho chtěl dosáhnout Hitler? Čeho chtěl dosáhnout Pol Pot? No, tak se zvedám ze země a říkám: Lepšího světa. Světlýc zítřků. A začínám zpívat: "Přes spáleniště, přes krvavé řeky, pluk za plukem jde neochvějně dál. Na naší straně srdce, právo, věky, jdem vpřed jak čas, jak pomsty hrozný val." Znáte? Lepší zítřky. To je cíl sekularistů. Lepší zítřky na této zemi, protože věří, že po smrti nic. Uf, to jste mi dal ránu. Teď ji mát zpět.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Josef Novák, 19.1.2011 16:51:44)
    Odpovědět
    Ten Váš rádoby vtipný komentář mi zavání pýchou.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (vizír, 19.1.2011 17:13:22)
    Odpovědět
    přesně kvůli tomuhle je křesťanství v takových sračkách, každý kdo vyplodí nějakou myšlenku je hned napadán že je "pyšný",
    s takovou budou křesťani vždy rýt hubou v zemi a posluhovat lumpům , přesně proto nejsem křesťan
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (SamOpal, 19.1.2011 17:52:41)
    Odpovědět
    Vizíre,stejně tě mezi kesťany zařadí.
    Ať chceš,nebo ne,tomu se nevyhneš.
    Jediná šance pro tebe je ,že by jsi veřejně přestoupil k islámu.:-lol))
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (SamOpal, 19.1.2011 17:05:16)
    Odpovědět
    Chachachá Felixi. Opravdu nic ve zlým.
    Jestiže znám?
    Jistěže . Ač zbraň mi do ruky dělnická třída nesvěřila ,nechceteli jí nazývat lopatu a krumpáč,přesto mě důvěrou v budování lepčích zítřků poctila také.
    Ale dost o mě.
    Ano, lepsí zítřky nastanou,pokud ....bude vymýcena i ta zpropadená víra v b(B)oha.
    Jenomže i ten slib lepšího zítřku byl pořád jen prostředek a ne konečný cíl.Konečným cílem jak pro Lenina a jeho věrné ,tak Adolfa i mnohé jiné byla MOC a vláda! Chcete-li,můžeme říct světová?
    A víra i poslušnost jiným ( třeba i svému svědomí) jim v tom překážela .Zatraceně.
    Proto tolik snahy, aby se musulmani spolu s křesťany vzájemně pobili.
    Komu ale k čertu Felixi, ta zpropadená víra překáží dnes?
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Felix, 19.1.2011 17:14:10)
    Odpovědět
    Dnes jako včera. Utopie.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Kalous, 19.1.2011 18:39:43)
    Odpovědět
    Z určitého hlediska máte Felixi pravdu. Evropa prostě přestala být křesťanská a je v podstatě sekularizovaná - o čemž svědčí i třeba politika EU. Ta už ve své podstatě křesťanství odmítá - odmítla i základní tezi, že Evropa je postavena na kulturních a etických základech antiky a křesťanství. Zakže souhlas. Ale křesťan by neměl mlčet, když jsou jeho souvěrci někde pronásledovaní, zvláště když je daná situace lehce ovlivnitelná.
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (Felix, 19.1.2011 19:15:57)
    Odpovědět
    Já jsem k tomu napsal toto: "Akce to byla jistě dobrá. Je třeba kladně hodnotit účast dvou hierarchů.
    Je tam ale podstatné ale: Účastníci se jasně vymezili proti islámu, který je však pouze jednou ze dvou hlavních sil dnes bojujících o ovládnutí světa. Přitom islám je z těch dvou sil silou slabší. Hlavní útičící silou je sekularismus. A ten je i silou zatím v tomto bojí vítězící. Obávám se, že v případě, pokud by demonstrace měla mít vyvážený charakter a měla prostestovat proti běsnění sekularistickému, jehož primární visitkou jsou stamilióny vyvražděných bezbranných dětí, by možná ani oni oba hierarcové a mnozí další nepřišli.
    Z uvedeného důvodu - boj pouze proti jedné straně konfliktu a naprosté opomenutí druhé, považuji demonstraci za zcela jednostrannou, přičemž sekularisti této jednostrannosti jistě využijí. Právě k boji proti dnes slabší straně konfliktu. Takže sekularismus bude demonstrací mnohdy nechtěně, někdy i chtěně a záměrně posílen. Se všemi neblahými účinky.
    Jinak ale, jak říkám, akce dobrá." Všimněte si, prosím toho "dobrá".
    Re: Arcibiskup Duka: Křesťané čelí plánované likvidaci formou genocidy
    (forman, 19.1.2011 20:58:21)
    Odpovědět
    Diskuze jak diskuze o všem se dá diskutovatkdyž se to tak vezme ve světě jsou denně zabíjeny stovky bezbraných nevinných lidí ani je neznáme pokud se o nich nezačne mluvit a také o jejich vrazích budeme si na to všechno zvykat jako normální stav ,a je už jedno jestli jde o křestany,židy,musslimy,vždycky jde o nespravedlnost když jsou zabíjeni bezbraní dík za diskuze i za demonstraci