reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům

Autor: Redakce | Publikováno: 5.2.2011 | Rubrika: Video
Ilustrace

reklama
1978 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(Dan, 5.2.2011 11:19:56)
Odpovědět
Myslím že největší kus práce v boji proti bolševismu udělal Wehrmacht a waffen SS.

Nikdo v historii nezabil v boji tolik bolševiků jako oni.
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(Jeeves, 5.2.2011 13:45:34)
Odpovědět
Sice se "bílí" snažili, ale průměrný Rus měl již feudalismu plné zuby a o renovaci starých pořádků již nestál. (Koneckonců i mnohem vzdělanější Češi, o třicet let později, kteří již mohli být varováni co bolševik umí, naletěli na kecy o šťastné budoucnosti.)Samozřejmě nemohl tušit, že s bolševikem přichází otroctví, tedy posun společenského zřízení o stupeň zpět. Ale myslím, že ani tehdejší bolševičtí vůdci neplánovali takové "maso", jaké tam vytvořil později Stalin.
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(vizír, 5.2.2011 14:50:16)
Odpovědět
Ale to není o Stalinovi,
ty báchorky o kultu osobnosti a o Stalinovi a jeho zločinech mají zakrýt skutečnou historickou pravdu a totiž že hnací silou bolševického teroru nebyl nějaký Stalin ale bolševičtí židé placení bankéří FEDu, Stalin byl jen kašpárek nastrčený židy před oponu a takto propagovaný aby nebylo vidět na všechny ty obřezance.
Z toho důvodu byl vyhnán Trocký, protože by židovský původ bolševického teroru a vraždění desetimionů křesťanů byl až příliš viditelný.
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(Kalous, 5.2.2011 18:10:38)
Odpovědět
A nyní se to Židé snaží v Rusku napravitˇ, to co zkazili v r. 1917-90 - Abramovič, Berezovskij, Chodorkovskij, Gusenskij.. viď vizíre.
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(pytlák žanda, 6.2.2011 9:32:04)
Odpovědět
A.Solženicin 200 let pospolu,Academia 2005,dá se to ještě půjčit v knihovnách,odotisku se neuvažuje.
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(Lukáš Svetřík, 5.2.2011 14:38:17)
Odpovědět
Dobrá antisemitská propaganda (ostatně antisemitismus byl integrální součástí ideologické výbavy bílých), co taky na euportálu čekat jiného...
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(L.Pe, 5.2.2011 16:30:36)
Odpovědět
Aha, takže vy fandíte rudým. Výborně.

žádné antisemitské propagandy jsem si nevšiml.

Bělogvardějci měli patrně bojovat pouze s bolševiky ruského původu, aby nebyli obviněni z antisemitismu, kdyby šli po Trockém a spol...
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(Lukáš Svetřík, 6.2.2011 11:32:31)
Odpovědět
Jasně, že bych "fandil" spíš rudým než bílým..a podívejte se na to video ještě jednou, ten žido-satan Trocký, k tomu ani nemusíte umět azbuku, jakože asi neumíte a historii ruské revoluce evidentně také neznáte..
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(Jahoda, 6.2.2011 17:56:07)
Odpovědět
rudí,nerudí,co mě mě na Rusku fascinuje je fakt,že z národa se zaostalou ekonomikou a zemědělstvím carského Ruska se tito pogramotní mužici dokázali vzchopit natolik,že CCCP vyhrálo světovou válku.¨Klidně mě zde nadávejte do bolševiků,ale toto zde jsou reálná fakta.
Otázka mnou položená zní:bylo by bělogvardějské Rusko,pokud by Kolčakov vyhrál občanskou válku schopné vyhrát i tu proti nacistickým okupantům?
A toto je otázka více jak akademická.
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(SamOpal, 7.2.2011 16:35:35)
Odpovědět
Jahoda,ta otázka je špatná a zavádějící.Otázka by měla spíše znít,
zdali by vůbec nějaký nacismus vzniknul při neexistenci židobolševismu.
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(Jahoda, 7.2.2011 17:38:42)
Odpovědět
mám to tedy brát tak,že Hitler jako zakladatel nacionálně socialistického Německa byl židobolševik?
Právě že naopak,on židy vyloženě nenáviděl a vůbec se s tím netajil.
Jeho vize politiky tedy s nějakým sijonizmem neměla nic společného a o tom jsem přesvědčen,obhajovat on židy a judaizmus,byl by z něj tuctový politik bez budoucnosti a perspektiv.
Možná by jej podpořilo několik bohatých židovkých bankéřů a možná by si tak získal něco málo volebních hlasů,časem by ale upadl v zapomění a neštěkl by po něm ani pes.
Navíc.
V Německu byl docela silný dělnický proletariát,který se náklonností k CCCP nikterak netajil.A ten Hitler také ihned po převzetí moci bez milosti likvidoval,ostatně již v r 33 vznikl první koncentrák,kde bylo zabíjeno polických odpůrců ,svědků jehovových a buzerantů.
Převzetí moci nacisty nemělo s Ruskem nic společného,tam se jednalo o dva protichůdné politické proudy a byla proto pouze otázka času,kdy se tyto dva střetnou v konkurenčmím mocenském boji.
Navíc,Hitler a vůbec nacisté národy ze CCCP vyloženě pohrdal a měl je za méněcennou rasu a podlidi.
Ostatně pojem židobolševik pochází právě že z nacistické válečné propagandy ,.abych to tedy zhrnul,Německo nemělo s Stalinem nic společného.Nacizmus hovořil o národech Ruska jako o barbarech z východu a primitivech a vyloženě rusy pohrdal.Byla v tom pýcha a rasová nadřazenost,který zaslepila nacistům oči a vehnala Německo a celou Evropu do války.
Co naplat,že Němci jakonárod jsou mimořádně inteligentní a dokáží si poradit v oblasti vědecko-technického pokroku a důvody k jejich hrdosti jistě byly,to ostatně dosvědčuje i fakt,že většina moderních zbraní té doby vynalezlo právě že Německo a tyto zbraně svou nadčasovostí předbíhají svou dobu o celá desetiletí,raketové,proudově motory,ůtočná puška,raketoplány a pod.-to vše vynalezl německý člověk.
V čem se ale Hitler spletl byl fakt,že Rusko jako takové žádného okupanta dále jak za Volhu nepustí.
Je to prosté a jednoduché-a on se o tom také přesvědčil a mohl mít u toho zbraně jaké chtěl.
To platí samozřejmně i v dnešní době!
I kdyby byla Volha plná mrtvol a bylo ji možné přejít suchou nohou,dále jak na tuto hranici se žádný okupant v Rusku nedostane.
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(kdykdotořekl, 5.2.2011 18:04:56)
Odpovědět
Už dávno tomu jsme byli doma varováni:
"Komunismus znamená v pravém a úplném smyslu bludné učení, že nikdo nemá míti žádné jmění, nýbrž aby všechno bylo společné a každý dostával jenom část zaslouženou a potřebnou k jeho výživě. Bez všelikých důkazů a výkladů vidí tedy hned na první pohled každý, že takové učení jest nanejvýš bláznovské, a že se mohlo jen vyrojiti z hlav několika pomatených lidí, kteří by vždy z člověka chtěli učiniti něco buď lepšího neb horšího, ale vždy něco jiného než je člověk.
Každý ale také vidí hned na první pohled, že takové učení není pranic nebezpečné, protože nenajde nikdy dostatečný počet následovníků, aby do života uvedeno býti mohlo. Kdekoli se ještě toto učení v malých pokusech do života uváděti chtělo, nikde se nic nepodařilo; nejlepší toho máme příklad na klášteřích. Tam alespoň z části zaveden jest komunismus, tj. jmění je společné všech, ale jaké různice, jaké nepřátelství panuje právě mezi nimi. ….
Než, my zde skutečně nerozkládajíce pojmu tohoto slova, budeme se držeti jen zcela obyčejného jeho významu, a tu pravíme všem také: Každého člověka jmění se musí hájiti, a kdo se cizího jmění dotýká, kdo do cizího jmění sahá, jest komunista! Jen majitel sám právo má se svým jměním dle své vůle nakládati a každé míchání se do toho odjinud jest komunismus!"
"Hrubé komunistické a hrubé socialistické zásady nikdy nepokalí smýšlení našeho lidu, který má vážnost před cizím jměním“ Proslýchá se, že komunismus jest zhovadilost. A my hup na to.
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(Kalous, 5.2.2011 18:16:46)
Odpovědět
Sakra, nebyl ten Ježíš a první křesťané také komunisté? Ale on vlastně žádný komunismus ještě nebyl, i socialismus byl státně monopolistický kapitalismus.
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(Lukáš Svetřík, 6.2.2011 11:35:20)
Odpovědět
no právě..a umučit ho dali farizejové, jeee - a nebyli to vlastně tehdejší konzervativci, strážci hodnot..:)??
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(Kalous, 6.2.2011 13:38:43)
Odpovědět
Ano, a kupčíky - zastánce volného trhu nechal Ježíš vyhnat z chrámu.
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(fllp, 6.2.2011 15:02:12)
Odpovědět
Keď už tak pekne vzdávate hold bielogvardejcom, čo takto spomenúť pogromy, ktoré práve oni počas občianskej vojny veselo organizovali.
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(vizír, 6.2.2011 19:28:14)
Odpovědět
asi věděli proč
Re: Pocta ruské bělogvardějské armádě bojující za Vlast proti bolševikům
(em, 7.2.2011 10:10:18)
Odpovědět
ked sa tu uz dnes rovno v dvoch prispevkoch vzdava pocta bielym a kolcakovi tak sa trocha zabuda na nie prave najhrdinskejsie epizodu cs. legii v suvislosti s jeho vydanim bolsevikom. a nie len tu ale v oficialnej historiografii vobec.