reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 28.1.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

27.1.2011 7:48 - Prezident republiky Václav Klaus se při záhajení sedmdesátého koncertu z cyklu Jazz na Hradě ostře opřel do lékařských odborářů a podpořil ministra Leoše Hegera z TOP 09, který byl na akci přítomen.

"Máme tady zase konečně ministra nové vlády. Já doufám, že tady dnes posílí na duchu i na těle a bude o to silnější v boji s těmi nezodpovědnými a arogantními jedinci, kteří prostě nemají nárok na to, aby svůj boj vyhráli," řekl Václav Klaus s úsměvem směrem k Leoši Hegerovi a nebylo pochyb, koho prezident míní "těmi nezodpovědnými a arogantními jedinci".

FOTOGALERIE
SLEDUJEME téma exodus lékařů

Země mluví

Klaus zkritizoval lékaře podporující akci "Děkujeme, odcházíme" již ve svém novoročním projevu a stejně tak i dříve podpořil Hegera.

"Výzvy, aby se v některých profesích organizovaně, kolektivně a hromadně odcházelo do ciziny, jsou něčím, s čím se nemůžeme smiřovat. Je to nepřijatelné vydírání. Známá varovná slova o opouštění vlasti z básně Viktora Dyka platí i dnes ve světě mobilů a internetu," pronesl prvního ledna prezident.

Více:
Kalousek projevu prezidenta tleskal vestoje. Filip je znechucen
Jakl: Lékařské odbory ohrožují budoucnost samotných lékařů
SLEDOVALI JSME téma Novoroční projev
Kubek řádil na tiskovce. Reakce ODS: Nesmysly a LSD
Kdo připravuje zdravotnictví o peníze? Mafiáni a zloději, tvrdí Kubek

Jak je ten svět malý

Poté se již prezident věnoval samotnému jazzu: "My se dneska těšíme na takové neokoukané tváře, nastupující generaci, když už ne úplně teenagerovskou. Pan ministr mi prozradil, když jsme spolu minulý týden hovořili, že chodil na jazz v Hradci Králové na festival ´Jazz goes to Town´. Jestli se nemýlím, tak tamhle vidím organizátora a táhouna těch hradeckých festivalů, pana Brunnera staršího. To ukazuje na to, jak je to všechno propojený."

Syn pořadatele královéhradeckého festivalu Martin Brunner jr. totiž vystoupil se svou kapelou Martin Brunner Trio v Nové galerii Pražského hradu. Brunner hrál na piano, Martin Kapusník na kontrabas a Tomáš Hobzek na bicí. Piano samozřejmě dominovalo, ale pro svá sóla dostali prostor bubeník i basák.

Blues na Hradě

Asi po hodině trio vystřídala formace Lukáš Martínek & Private Earthquake, což byla bluesová záležitost. Martínek hrál na elektrickou kytaru a zpíval, Roman Vícha obsluhoval bicí a jako host soubor obohatil Jan Kořínek s Hammondovými varhanami B3.

Na poslední píseň večera se na pódium ještě vrátili Brunner a Hobzek a zahráli si společně s Martínkovou kapelou. Zajímavostí je též, že Martínek spolupracoval i s kapelou Žlutý pes Ondřeje Hejmy a ten si hradní koncert také nenechal ujít.

Dále čtěte:

Jen ať sněží. Ať se Al Gore vzteká, vzkázal Klaus oteplovači
Šok! Konzervativec Klaus na Hradě poslouchal hip hop
Smutný Jazz na Hradě. Klaus vynechal vtipy a vzal si první slovo
Klaus na koncertě: Vláda nemůže jít na jazz, pracuje
Prezident Klaus vyznamenal jazzmana Uhlíře
Klaus: Máme globální oteplování a na moje narozeniny je zima

Autor: Lukáš Petřík

reklama
2883 čtenářů | 55 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Davidan, 28.1.2011 1:50:05)
Odpovědět
Na rozdíl od lékařů, kteří jsou velmi užiteční, na ně nasazuje člověk, který je naprosto neužitečný, který se svou partou modrých lumpů, tuhle republiku vyraboval a ti užiteční odchází tedy i kvůli němu.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Stilet, 28.1.2011 2:42:06)
Odpovědět
O nic méně jak medicína není žádná profese. I lékaři potřebuji nutně krejčí, ševce, zedníky i všechny ostatní profese. Spousta lidí se obejde někdy i celý život bez lékaře, ale ani jeden lékař se nebejde od lidí jiných důležitějších profesí. Tak prosím nepadejte na zadek v psovské úctě a poníženosti před lékaři.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(marod, 28.1.2011 6:39:53)
Odpovědět
Nepřeji ti nic jiného , než abys ty zostudované lékaře opravdu potřebovaal. Pak ti snad pomůže švec nebo krejčí. Nesnižuji žádnou práci , žádného člověka , ale určitý m o r á l n í rozdíl tu je.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(felix.julec, 28.1.2011 7:43:32)
Odpovědět
Je zde morální rozdíl.Vzdělaní lidé s morálkou,obvyklou v tomto životním prostoru,by se nikdy neměli snížit k tomu,co s námi hrají LOK a ČLK a jejich pohůnci.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Dan, 28.1.2011 9:29:49)
Odpovědět
s tím souhlasím a divím se že proti nim nikdo nezasáhne, to je vdírání národa porušení Hipokrata a teroristický útok na obyvatelstvo.

Nepřijatelný postup, Klausem a ODS zbídaená země nemá volných 6-7 miliard a potřebných je více nežli doktorů.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Stilet, 28.1.2011 14:24:25)
Odpovědět
Omezený marode, tvrdím a budu tvrdit že každá profese je důležitá. Dokonce i metaře. Znova opakují, že spousta lidí za desetiletí i za celý život nepotřebovala lékaře. Ale lékař se bez jiných lidí už vůbec neobejde. Takže medicína není tou nejdůležitější profesí. Nectný marode, už jsem tady několikráte napsal, že jsem kdys jezdil se sanitkou a že má dcera je lékařka. Představ si marode, že onemucní i lékař a dokonce i umře. Kdyby to byla profese tak zázračná a hodná úcty, tak by se to přece nemělo stát. Můj tak trochu kamárád lékař onemocněl rakovinou konečníku. Jednou jsem mu řekl, že stejnou nemoci onemocněl můj švagr. Ptal se mě nelékaře za jak dlouho zemřel a já mu to řekl. Zemřel za stejnou dobu, jak jsem mu předpověděl. Nepadám na zadek před lékařem. Nežijí v Čechách a profesí lékaře považují jen za profesí. Za 42 roku života v USA jsem po třicet třicet roku nikdy k doktorovi nešel. Léčil jsem se sám. Krom prohlídek kdy mě poslal zaměstnavatel. A docela to šlo. Jistě, v Čechách skoro každý člověk jde k lékaři z blbinkou, nebo jen aby se ulil s práce několikráte za rok.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(pavjan, 28.1.2011 15:03:27)
Odpovědět
Souhlasím.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(JIří Souup, 28.1.2011 20:28:42)
Odpovědět
Pan prezident má opět pravdu, je mě líto, že to někdo nechápe v souvislostech, tak jak to myslí. Souhlasím bez výhrad.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(hanca, 28.1.2011 16:39:26)
Odpovědět
kazda profese je dulezita, jiste. to jeste neznamena, ze ma byt kazda stejne ohodnocena. v platu se odrazi vicero faktoru: narocnost vzdelani, zodpovednost, praxe a nahraditelnost.

na zaklade techto faktoru uz neni kazda prace stejna. at se vam to libi nebo ne.
vyhnu se povolani lekare, at se tu porad neomila:

srovnejte si popelare a profesionalniho letce.

popelar nepotrebuje zadne vzdelani, rekla bych ze dokonce ani zakladni. staci mu jakasi dobra fyzicka kondice. je to prace jiste zasluzna, nekdo ji delat musi, ovsem vzhledem k pozadavkum na tuto praci je takovy poplar nahraditelny temer kazdym obcanem a to okamzite (pokud to neni telesne postizeny clovek).

prace letce naopak vyzaduje: dobrou fyzickou kondici, pomerne narocne vzdelani, praxi, jiste psychologicke predpoklady (napr. schopnost klidne reagovat ve vypjatych situacich, schopnost rychle analyzy a rozhodnuti) a samozrejme je to vysoce zodpovedne povolani.

je stejne rychle nahraditelny jako popelar? neni.
odpovida mnozstvi lidi, kteri ho potencialne mohou nahradit stejnemu poctu lidi, kteri muzou nahradit?
neodpovida.

tak prestante s temi kecy o stejne dulezitosti vsech povolani. to je blbost.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(hanca, 28.1.2011 16:48:35)
Odpovědět
a jeste dodatek k potrebnosti lekaru ve spoelcnosti:

jiste, mnozi lide doktory nepotrebuji cely zivot. mnozi jsou na jejich peci zavisli.
nejaka lekarska pece fungovala ve spolecnosti vzdy. s casem jeji moznosti stoupaji. chcete-li jit zpet o nekolik staleti a rozhodnete se zit bez soucasne lekarske pece, prosim.

jen byste si jeste meli nalistova informace o tom, kolik zen a deti bez lekarske pece umira pri porodech (staci nakouknout do statisktik nejake zaostale africke zeme), kolik lidi zemre bez osetreni jen pri akutnich pripadech typu slepak, zlucnik, mozkova prihoda...
zapomente uz uplne na operace a naslednou zachranu lidi pri nehodach, deti s vrozenymi vadami, lecby rakovin... jestli tohle je vase vize, prosim.
ja to rozhodne pro sebe a sve deti odmitam a rozhodne akceptuji fakt, ze lekari budou mit vetsi prijem nez ja.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Vopršálek, 28.1.2011 18:50:56)
Odpovědět
Stilete, proč i nadále nejste v USA, mám takový pocit,že na starší léta je dobré žít v Česku, s přibývajícím věkem pravděpodobnost onemocnění vzrůstá. Je možné, že byste si v USA všechno léčení nemohl zaplatit, narozdíl od Česka, kde je ošetření cca čtyřikrát levnější než v USA. O tamějším zdravotnictví přece jen dost vím od svých příbuzných. Tito lidé zrovna chudí nejsou. Pojišťovna tam zdaleka vše neuhradí a běda tomu, kdo mimo pojištění nemá našetřeno na dobu, kdy se neduhy dostaví. A třikrát běda tomu, kdo si pojištění neplatil a nic do rezevy nenašetřil.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Stilet, 28.1.2011 22:14:13)
Odpovědět
Vopršálku, rád a to velice rád vám prozradím, že žijí pořád v USA a do ČR jezdím jen na navštěvu příbuzných a vždy na mě chce každý vydělat. Nikdy bych se do Čech vrátít nechtěl. Jsem už třčináctý rok v důchodu, mám penzi slušnou a nehodlám ji utrácet v ČR. Do Čech se vraceli jen ti, kteří pro lenost i tady živořili neb mnozí chtělí žít jen z "boje" proti komunismu a na prácí neměli čas.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Stilet, 28.1.2011 22:23:54)
Odpovědět
Ještě něco Vopršálku. V USA záleží jaký kontrakt uzavřete s pojišťovnou. V posledních létech jsem byl několikráte v nemocnici a neplatil jsem nic. Na každý lék si připlácím pět dollaru. Jako důchodce si platím dvě pojišťovny.
Kropmě toho Vopršálku, chudí lidé kteří jsou na Wellfare neplatí žádnou pojistku a stát jím plati absolutně všechno, co my si musíme připlácet, jako brýle nebo zuby. Přesto neskučím, že to nemám zadarmo. Za návštěvu lékaře platím deset dollaru a je to doktor kdo mě zdraví a podává ruku. Jsem pacient který platí a dává doktorovy vydělat. Tudíž jsem platící zákazník a nepotřebují padat před doktorem na zadek. Já pán on pán. Kapišto !
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(pavjan, 28.1.2011 15:01:30)
Odpovědět
marode, toto je demagogie v nejryzejší formě. To se totiž dá říci o celé řadě profesí:
Hlad - farmáři
Požár - hasiči
Zločin - policie
Prasklý vodovod - opravář
Zbloudilý lyžař - horská služba
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Vopršálek, 28.1.2011 16:55:22)
Odpovědět
Pane Stilete, bez mnoha řemesel i jiných profesí se člověk obejde. Bez lékaře se však neobejde téměř žádný člověk. Jste-li soudný, zamyslete se nad tím, co jste tu napsal. Koho byste zavolal o pomoc, kdybyste ležel někde poblíž rozbitého auta s těžkými zraněními ? Krom lékaře či lékařů by Vám nepomohl nikdo z řemeslníků či jiných profesí. Kominík, krejčí, zedník, vysokotlaký svářeč, účetní, jaderný fyzik, absolvent matematicko- fyzikální fakulty atd. by Vám krom první pomoci byli asi tolik platní, jako mrtvému zimník.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Kalous, 29.1.2011 3:01:17)
Odpovědět
Pane Vopršálek, vy jste dost omezený. A k čemu by byl lékař bez nástrojů které mu vyrobí strojař a materiál mu dodá někdo z dolů a připraví slevač. On tam ke zraněnému dojde pěšky bez automobilu a benzinu? Nepotřebuje elektrikáře aby mu dodali elektřinu? Příšerné bláboly! Navíc je každému známo, že lékař není jen profese ale poslání, kde se skládá přísaha k pomoci potřebným.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Vopršálek, 30.1.2011 19:34:04)
Odpovědět
Pane Kalous, já žádné povolání nepodceňuji ani nepřeceňuji. Snažím se jen upozornit, aby výkon každé profese byl správně oceněn. Hippokratovu přísahu znám a jsem rád, že jste lékařské povolání označil za poslání. Hippokratova přísaha však nezavazuje lékaře k tomu, aby tisíce lékařů pracovaly za mizernou mzdu. Mluvím o těch lékařích, kteří musí odpracovat neúměrně mnoho hodin navíc, aby se za počet korun ve výplatním sáčku nemuseli stydět a zajistili přijatelnou životní úroveň pro sebe i své rodiny. (Služby, pohotovosti, vedlejší činnosti i práce mimo lékařskou profesi.) Tím trpí rodiny, partneři i zdraví lékařů samotných pro únavu z dlouhodobého přepracování. Unavený lékař může chybovat a poškodit i zdraví pacienta. Jen připomínám, lékař studuje devět až deset let, 4 léta střední škola, zakončená maturitou, poté 5 až 6 let studium na vysoké škole, v průběhu praxe pak musí získávat potřebné atestace. Doživotní vzdělávání je pro lékaře nutností a samozřejmou povinností. Buďte tak laskav a sdělte mi, která profese je náročnější než profese lékařská. Těch náročnějších profesí určitě moc nebude. Nikdo nepochybuje o tom, že lékařovu profesi zajišťuje a umožňuje mnoho a mnoho jiných profesí. Jde mi jen o to, aby byly seřazeny podle celkové náročnosti a podle toho také řádně ohodnoceny penězi. Není dobré pro pacienty, je-li lékař finančně odměňován základní mzdou, nedosahující pražského mzdového průměru. Pak se nikdo nemůže divit, že dávají výpovědi a mnozí se chystají emigrovat. Chovají se tržně, to jim lékařská etika nezakazuje, jestliže v Česku nejsou za práci v lékařském poslání řádně odměňováni. Pane Kalous, nemám rád žvásty zaprděných Čecháčků, kteří si myslí, že když mají díru v zadku a je tu demkracie, pak mohou mluvit do všeho a zejména do toho, čemu vůbec nerozumí. Jen tak na okraj, znám řadu lékařů, ovládajících některé řemeslo natolik, že by se jím mohli dobře uživit. Neznám však jediného řemeslníka, který by se mohl uživit jako lékař.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Moravák, 28.1.2011 6:43:47)
Odpovědět
Perfektně jsi to vystihl. Jen si dovolím připomenout ty prezidentovy směšné poradce. Tolik debility jsme na hradě neměli snad ani za války.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(felix.julec, 28.1.2011 7:50:58)
Odpovědět
Přesto všecko jsem přesvědčen,že většina voličů této modré strany se rekrutuje právě z těchto kruhů.Takže chce to jen myslet mozkem.Kdysi jsem je volil taky.V r.96 nebo 97 jsem se ale probral.Ale na hnojišti se těžko vybírají barvy.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Alberto Kvěch, 29.1.2011 8:45:22)
Odpovědět
Že právě Klaus si dovolí mluvit o aroganci a nezodpovědnosti-směšné.Neznám nikoho ,kdo za dvacet let své politické působnosti více příspěl k všeobecnému úpadku Česka. Těch povýšených diletantů, kteří se nechají obdivovat a zdevastovali zem je jistě mnogo, ale ne každý se považoval za kapitána,ne každý tvrdil nic se neděje, vše je OK až jsme padli hubou do h...a.Dnes šířit moudra je drzost.Doufám ,že to už euroskeptikům dochází.Současný marast není náhodný, ten tady zavedli politici jménem ODS se socany.Dvě devastující politické strany, které by se měli jako zločinecké zakázat.Známé tváře.John je správně nazývá.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Aleš, 28.1.2011 8:30:07)
Odpovědět
Já nechápu, proč se pan prezident nad těmi lékaři rozčiluje. To přece jen úřaduje neviditelná ruka trhu, které se vždycky tak klaněl. Mají kam jít, jsou přesvědčeni, že se tam budou mít lépe, tak proč by neměli odejít? Nebo jim snad chce pan prezident kázat o etice a nějakých vyšších principech? Ale, ale to je přece podle něj tak nízce levicové!
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Dan, 28.1.2011 9:11:28)
Odpovědět
Lékaři jsou právem rozhořčeni ze svého postavení, to však odpovídá celkové úrovni této země za níž nese primární zodpovědnost Klaus a jeho ODS, tedy mafiáni a podvodníci, zlodějská pakaž, která nás všechny okradla.

Uvědomte si, že Klaus neoprávněně nabyl 2byty-prohrál soud, odvolala se, chalupu dostali po němcích v již. čechách, sponzoruje ho Luoil a Gazprom což je normální korupce a jeho syna dotuje stamiliony čez.
Klaus sám mimo obřích privatizačních podvodů, lájošů báčů-tedy podvodů s financováním ODS je i třeba také kurevník a bisexuál, tedy absolutně morální člověk i v soukromém životě.

Tým jeho poradců pak představuje skutečný společenský odpad a hnus !
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(hanca, 28.1.2011 12:06:14)
Odpovědět
jste uplne mimo, Dane.

akce se rozjela loni v breznu, ministr totalne projel cas k jednani. mluvit dneska o vydirani a casove tisni...no, tomu pri vedomi teto skutecnosti muze verit jen blbec.

hippokrata sem vubec netahejte, to neni zadny zavazny pravni text a uz vubec nerika nic o tom, ze jste povinne ci casove zavazan nejakemu zdravotnickemu zarizeni ci systemu, protoze ti by bez vas nebyli schopni zajistit peci. lekari dali vedet dostatecne dlouho dopredu, aby si pripadne vznikly problem s jejich odchodem mohli prislusni politici vyresit. neudelali to, je to jejich problem.
naopak ,lekari se tak v rukou politiku ci nadrizenych stavaji rukojmimi: nemuzete odejit, bez vas to nezvladneme. tak to by nemohli odejit nikdy.

lekari od zacatku rikaji, ze nechteji nove penize z rozpoctu, nybrz z resortu zdravotnictvi jinym hospodarenim. ale Heger to porad dokola papouskuje...
ve zdravotnickem resortu penize jsou, odvadi je tam povinne vsichni obcane ze zdravotniho pojisteni.
vas by spis melo zajimat, jak je mozne, ze se nekolik let nakupuji leky v kurzu 28 kc za euro, jak je mozne, ze zdravotnicke pristroje a technika se nakupuje az ve 2nasobnych rozdilech cen. vas by melo zajimat, kolik VZP utratila z naseho zdravotniho pojisteni za elektronicke knizky, na coz ze zakona nema pravo, proc ZP vyplaci politikum milionove odmeny za clenstvi ve spravnich radach...
o tom,ze je treba restrukturalizovat konkretni system pece, zavest standardy ap. neni pochyb. ale to neni vec na reseni behem 1 ci 2 let.

vylecil jste se z Klause, coz je chvalihodne, a zase se chystate sednout na lep nove politicke garniture (no, nove zase tak ne, Kalousek uz v politice smrdi hezky dlouho) a jejim kecum , ze kdyz si utahnete opasky, tak tentokrat se nam to uz povede, opravdu obcane, ted uz to vyjde!

navic, soucasny stav zdravotnictvi maji na svedomi VSECHNY predchozi vlady!

ne, zadne kecy a sliby pristich kroku a reforem... to je blbost. konkretni ciny, ktere lze udelat ted hned. to se pocita.

dle meho je narovnani platu jednim z prvnich kroku skutecne reformy. zdravotnici, nejen lekari tvori pater zdravotni pece. bez nich jsou vam vsechny super budovy, vybaveni pristroje proste na hov...kdyz dat dohromady skvely operacni tym, muze operovat lidi i v bojovych podminkach. takze narovnat platy a od toho se muzou odvijet dalsi kroky.

ale neni to prece jen o penezich ci postaveni. nebo skutecne verite tomu, ze kapacity jako prof. Pavko ci Ruzicka ( a je jich takovych mnoho)podporuji tuto akci, protoze jim chybi penize nebo postaveni?

proste uz je ten BORDEL VE ZDRAVOTNICTVI S.ERE
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(cook, 28.1.2011 12:53:59)
Odpovědět
Hančo máte částečně pravdu ale k tomu A je třeba říci i to B.Podle ministra se má rušit cca.10 000 lůžek.Tak je třeba si položit kolik nemocnic a dalších zdravotnických zařízení skutečně potřebujem vzhledem k našemu demografickému počto.Je docela zajímavé že lékaři odcházejí se zařízení jehož zřizovatele je stát a nebo kraj.Ale ze soukromých a nebo těch zařízení jejiž zřizovatelem je město žádní neodcházejí,pročpak asi?Dále je třeba se zaměřit jak píšete na zbytečně vyhoděné peníze v systému.Ale to nejsou jen předražené léky a přístroje.Jsou to i nadbyteční lékaři a zdravotní zařízení.Vždyť v kolika zdravotních zařízení jsou mnohé drahé přístroje využity na 30% a v nedalekých stejných institucích na 40%.A hned tu máme dva drahé přístroje ,dva drahé vyškolené týmy a dvoje prostory které platíte a musíte investovat do jejich údržby.Vždyť to zařízení a údržba prostorů ukrajuje dost velký koláč vynaložených prostředků.A množství našich lékařů je taky alarmující.Není možno vydržovat takové množství.To se samozřejmě odrazí na celkovém množství přerozdělovaných peněz.Máte pravdu že se s tím moc dlouho nic nedělalo.Ale nynější ministr,aspoň na mne tak působí,se snaží stím pohnout.A to bez důkladné anylíze a vyhodnocení by byl jen další chaoz ve zdravotnictví.Takže je třeba i ve zdravotnictví provést restrukturizaci,vyškrnout zbytečné výdaje.A pak je možné odměněvat stávající podle jejich odborných zásluh a důležitosti.Ale jinak to budou jen další vyhozené peníze.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(hanca, 28.1.2011 13:24:10)
Odpovědět
Souhlasim cooku.
Urcite je zbytecne mit ve vsech nemocnicich drahe zarizeni. Luzka se taky budou muset nejaka zrusit, coz pujde ruku v ruce i se zmenou systemu stavajici pece. U nas proste lidi zustavaji v nemocnicich mnohdy zbytecne. Bohuzel, na vine jsou systemy proplaceni pece od pojistoven, ktere k tomu nemocnice de facto nuti.
S lekari uz to tak lehke nebude, mozna jen jako kratkodobe reseni. Jednak proto, ze spolecnost starne a peci vyzaduje vice lidi nez drive. A bohuzel, starne taky lekarske osazenstvo, nejen u nas, v cele Evrope. A pokud ma nastoupit nova generace odborniku, musi ji uz zacit vychovavat. Pritom zajem o stadium mediciny trvale klesa, a zajem o doktory trvale stoupa. Nejen u nas, tez ve zbytku Evropy. To je fakt. To nemam vycucane z prstu. Navic, jestli se prosadi zamer EU, ktery ma zajistit neprekracovani pracovni doby (coz se momentalne ve zdravotnictvi bezne deje), pak nam tu budou ti lekari zase chybet.

S tim vyckavanim na zmeny platu az po probehnuti reformy ovsem nesouhlasim. To by se melo narovnat hned. V Holandsku doladovali reformu zdravotrnictvi cca 16 let. V ceskych pomerech se s ni jeste ani nezacalo. A za par let hotova nebude, tim jsem si jista.

Jak chcete motivovat dobre doktory, aby neodchazeli a ukazovali sve schopnosti? Tim, ze date vsem nizsi financni ohodnoceni a ted se doktore snaz? to bude prece nahravat jen tzv. Cvachum. Ma-li urcite povolani prestiz a je nalezite ohodnoceno, pak je o nej vetsi zajem a vy si muzete vybirat mezi horsimi a lepsimi kandidaty. Momentalne vsechno splyva do jedne sedive barvy.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(cook, 28.1.2011 13:41:06)
Odpovědět
Ale jak pak Hančo bez reformy budete vědět kolik skutečně potřebujete lékařů a v jakém oboru?Můžete mět třeba stavy chirurgů na 13 % ,ale neurologů na 68% .A jsme ve stejných problémech.a pokud se dvě nemocnice budou dublovat a přitom vytíženost bude u obou na cca.40% tak je to taky mrháním prostředků.Proto je to třeba reformovat protože souhlasím zě by lékaři měli být nejen vysoce kvalifikovaní a cenění odborníci,ale vysoce odcenění.Ale to při přetlaku a zbytečném vytěžování nelze.Vždyť je spousta práce co dělá doktor,ale stačil by to i méně kvalifikovaný odborník.A souhlasím s tím že je třeba zaškolování nových lékařů jenž by nahrazovali odcházející,ale to lze jen tak že budem znát zase ty počty kolik lékařů odchází a kolik a kam je potřebujem.A nový lékaři musí počítat s tím že jak poroste jejich kvalifikace a odbornost tak tak poroste i jejich plat.A pokud neuspějí no tak holt nemůžou tu práci dělat.Prostě je nutno vidět že prostředky nejsou bezedné a zdroje jsou emozené.A to je nutno respektovat.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(cook, 28.1.2011 13:41:53)
Odpovědět
Stav chirurgů na 130%.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(hanca, 28.1.2011 16:28:56)
Odpovědět
Ano Cooku, s tim se da souhlasit. jiste je, ze plat by mel rust s odbornosti a zodpovednosti. bohuzel ani dnes to neni osetreno. dle drabkova navrhu maji mit vsichni doktori bez rozdilu atestaci ci praxe 17tisic hrubeho zaklad.

je tu ovsem vec, v jake casove perspektive chcete treba odhady potrebnych a nepotrebnych doktoru zvladnout, podobne je to s rusenim nemocnic.
obavam se, ze ten horizont je porad daleky a nemame ten luxus casu. ted se musi zastavit odchod lekaru. jinak nebudete schopen rozlisit, zda ztratime cvachy nebo sovy. a ja se obavam, ze spis cvachove se budou drzet, protoze by se v konkurenci neuchytili.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Dan, 28.1.2011 18:13:53)
Odpovědět
1/ kdyby jsme měli euro, a ne korunu, nebyl by problém s kurzy pro s nákupy léků a spec. materiálů že ? :-)

2/ švagrová v roce 1996 brala coby sestra v hospicu ve Vídni 96 000,- kč mzdu, takže je mi jasné že tady to jaksi není uplně košer, a že se plýtvá ve zdravotnictví jako v celé zemi a bují Klausem založená korupce, taky nepopírám.

Ale vidírání ze strany doktor je naprosto nepřijatelné a musí přijít trest za snahu brát si lidský život a zdraví jako rukojmí, porušení Hipokrata není nezákoné, ale silně amorální, ale vám asi slovo morálka nic neříká..

Takže pevně doufám že polovina jich zůstane na dlažbě a ti co se vrátí dostanou jejich mzdy, za cenu okamžitého náboru nových lékařů v zahraničí-slovesnko, polso atd. a jejich postupného nabírání do systému.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(hanca, 28.1.2011 19:04:02)
Odpovědět
Dane,
To chcete rict, ze ministri nemohli hlidat kurzy, protoze nemame euro??

Klausem to zacalo, vsichni ostatni nebyli lepsi

K vydirani dojde, kdyz vas nekdo zazene do kouta a vy jste nucen v casove tisni nebo kvuli pocitu zodpovednosti udelat neco proti sve vuli. Tady bylo casu relativne dost. Lekari ocekavali jednani, dostalo se jim vysmechu, urazek a nakonec jsou VYDIRANI clanky o nebohych detech, kt nikdo nemuze pomoci jen oni...takze to doktori vzdejte, nemate narok... ten cas, ktery by stacil k jednani, byl naprosto promrhan zodpovednymi politiky!

hippokrata jste evidente ani necetl, ponevadz jsou tam i veci jako nebudu rezat do lidskeho tela, nepodam zene zadneho pripravku, kt by vypudil nenarozeny plod z tela...tak to jsou vsichni soucasni lekari ve svete tzv. Amoralni.
bezte nekam s takovou demagogii!

Muzete byt uplne klidny, protoze zadne nabory ze Slovenska ani z Polska se konat nebudou. Polaci si vymohli natlakovou akci zvyseni p,latu na dvojnasobek a Slovaci se k tomu chystaji. Navic by si zase tak moc nepomohli. Neni pravda, ze by meli tak rozdilne platy. To jen vam se snazi mainstream nakecat, ze tu doktori berou normalne 50-60 tisic. To je blbost.
Ani z jinych zemi se sem nikdo nehrne. To uz sveho casu vyrvaval Julinek, ten mluvil o Rumunech a Bulharech... proc by sem proboha chodili? Jsou v unii, muzou jit do Nemecka, Anglie a za mnohem lepsich podminek. A taky to delaji. Vzpamatujte se!
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(hanca, 28.1.2011 19:25:21)
Odpovědět
co rika k cele akci prof. Pafko:

http://www.tribune.cz/clanek/21041-stat-doktory-vydiral-roky
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Dan, 28.1.2011 21:41:58)
Odpovědět
Vy jste uplně mimo, jednak ty nábory už 2 měsíce probíhají a přez 200 míst je už zabráno jin. lékaři a to Hegr taky dneska řekl, že je jeden z důvodů proč nemůže ty návraty kompletně garantovat.
Zájemců z řad doktorů z východní Evropy, Indie a Pákistánu je kolem 450, probíhají pohovory a testování.

Druhak k tomu euru chci říct jenom to, že když ho mám, nemusím hlídat žádné kurzy v obchodu s eurozonou /80% naší obchodní výměny/ nemusím platit transkační poplatky, nemusím platit pojištění kurzovních výkyvů a nemusím mít strach, že prodělám kvůli koruně, to je všechno.

Na německu v růstu a Británii v úpadku je tak moc vidět výhodnost eura jak ještě nikdy nebyla a vy jste si s ním ještě naběhla, nikdy jste tu nevykazovala příliš inteligence, ale zato aktivitity až moc :-)
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(cook, 28.1.2011 23:08:42)
Odpovědět
Dane zajímavé že se oháníš jenom tím německem,jako by jiné země neměly to slavné euro.Španělsko v úpadku.Portugalsko jak by smet.Irsko v háji spolu s Itálií.Německo na směném kurzu eura parazituje a podle samotných prognóz německého statistického úřadu je letos čeká těžký rok.Takže stou vaší samochválou zboštělého eura bych jěště počkal do konce roku.Pak se teprve uvidí jak na tom německo bude.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Dan, 29.1.2011 11:10:08)
Odpovědět
To že si jižnaské země nadělali obrovské dluhy nesouvisí s eurem ani EU ale neschopností národních vlád které ignorovali právě eu tedy mastrichtskou smlouvu o dluzích :-)

možná sis nevšiml, že se investoři o španělské a italské dluhopisy doslova poprali, tedy okamžik pravdy nastal, žádný krach není a víš proč, protože za nimi stoji eurozona jako celek, jinak by se položili už dávno !
Ten bankrot pak vypadá tak, že tvoji zemi začne přímo řídit správce MMF a ty seš cizinec ve vlasti.

EU také vydala vlastní eurobondy, kterými poskytla půjčku řecku a víš jaký byl o ně zájem ??

desetinásobně převyšující nabídku bondů, takže jejich úrok okamžitě klesnul a čínská banka cheng jou je označila za nejjistější dluhopisy světa.

Ve 4q se očekával růst librové Británie o 0,7%, výsledek byl pokles -0,5%, ve stejnou dobu Německo rostlo +0,8.

Průmyslové výroba eurozoně rostla loni +1,8%, v EU +1,6%, ziskovost firem v eurozoně bylo o 12% vyšší nežli v EU mimo eurozonu.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(cook, 29.1.2011 12:28:30)
Odpovědět
Ale Dane já se s tebou přeci nehádem o Německo,to bylo silné před ,během a bylo by silné i po euru.Já reaguji ne Tvé neustálé poukazování na Německo jako špotný příklad.Protože to by bylo silné i bez eura a je hlavním garantem jednotné měny.To že se investoři poprali o dluhopise je důsledek jednak garancí jenž podpořilo Německo a za druhé tím že zatím padla možnost přenést zodpovědnost s dluhů států na banky a investory ,jenž by si ty dluhopise kupovaly a v případě insolventnosti těchto států by se měly podílet na dluhu jehož by byly zároveň věřitelem.Co se týče Británie tak tam se takový vývoj přeci čekal.Po mnohalátém zadlužování země labouritickýma vládama bylo nutno provést odlužení a ozdravění ekonomiky a i politiky.A to se bez bolestivých reforem neobejde.A tím samím si ěmecko před několika lety taky samo prošlo.Zatímco tyto země si to uvědomily ,tak byrokraté v Bruselu stále pokračují v nesmyslném utrácení.A ještě přikazují,aby se ostatní země dále zadlužovaly aby jim mohly přispívat na jejich rozhazování.Nobo jak jinak si lze vysvětlit nynější kroky Bruselu?Včem aspoň já vidím rodícíse velký průser.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Dan, 29.1.2011 12:56:21)
Odpovědět
Ne pozor v Británii se všeobecně trhy i vládou očekával růst v 4q kolem +0,7% !!

Realita -0,5% tedy pokles, okamžitě znamenala posílení eura a ponížení libry s tím, že např. Goldamn Sachs okamžitě vydal reverzi hodnocení zemí, které se s eurem mnohem lépe a rychleji dostávají s krize, nežli s vlastnimi měnami.


Co se týká Německa, ano to byl stát vždyky silný a bohatý, ale v posledních 20 letech většinou se slabším ekonomickým růstem nežli britové, z krize však vyšlo podobně jako třeba Slovensko oproti nám rychleji a nastarotvalo růst vyšší.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(cook, 29.1.2011 13:58:25)
Odpovědět
Ale to byly optimistické prognoze.Po rospočtových škrtech a snížování stavu státních zaměstnanců a transférových platech a spřísnění výplat nezaměstnanosti a imigračního zákona se pragmaticky dalo čekat určitý pokles spotřeby.A to oto více že v Británii dělá zatím sektor služeb 76% výkonu ekonomiky. Po údajích o poklesu ve 4 Q. ale přišli zprva o jednáni Bank of England a po zveřejnění výsledků zasedání se GBP se podařilo umazat další velkou část ztrát, kterou utrpěla po zveřejnění tragických zpráv o HDP za 4.čtvrtletí.A navíc někteří analitici tento průběh předpokládali a předem oznamovali že slabý růst nebo stagnace bude ještě letost pokračovat až do 3.Q letošního roku.A že 4.Q již bude silnější.A hlavní úspěchy by měl přinést rok 2012 a to hlavně od 2.Q.Takže opravdu nic tak zvláštního se neděje.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Dan, 29.1.2011 16:18:48)
Odpovědět
Opakuji, anoo slabý růst nebo stagnace byla očekávána, ovšem pokles nečekal nikdo, kdyby byl pokles očekáván nereagovali by trhy okamžitě posílením eura a ztrátou libry tak jak se to stalo.

A jenom pro úplnot ještě jednou:

Podobně jako se Slovensko s eurem mnohem raychleji zotavilo z krize nežli my a nemělo ani recesi narozdíl od čr, se mnohem rychleji postavilo na nohy německo oproti británii, byl očekáván přibližně stejný přírůstek ekonomik, realita však byla potvrzení růstu Německa a zklamání z vývoje v librové ostrovní británii.

Toto nikdo nečekal a všechny ekonomické servry to prezentují jako velké sklamání trhů i britské vlády.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(cook, 30.1.2011 1:17:43)
Odpovědět
Dane uvidíme ,ale s uspokojením budu sledovat kolem listopadu 2011 vyděšený kvikot kolem eura . Pak budu čekat tvou reakci!
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Dan, 31.1.2011 8:07:01)
Odpovědět
očekávám opak a to v kontextu rozhodnutí čínské centrální banky směnit letos až 40% dolarových dluhopisů - výprodejem za eurobondy - jejich nákupem, což logicky posílí euro, doufám že ne až moc.

navíc predikce růstu eurozony a hl. německa pro letošek potvrdili zatím všechny významné instituce, takže jekot možná bude, ale u nás nad silnou korunoua dalším růstem české nezaměstnanosti, ta má být koncem roku dle OECD na 11%, ta německá pak na 7.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(hanca, 29.1.2011 10:21:11)
Odpovědět
Dane, to neni urazka, kdyz vam reknu, ze jste blb.
vy jim proste jste. fakt, ze nemame euro nikoho nemuze omlouvat v tom ,ze nehlida stav kurzu. zvlast kdyz je to clovek zodpovedny za chod ministerstva, kde se nakupem leku za nevyhodny kurz utrati rocne miliardy. o nicem jinem v souvislosti s eurem a zdravotnictvim diskuze nebyla. takze si svoje vyplody o nemecke ekonomice nechte na jinou diskuzi.

a k tomu naboru: to pan ministr taky rikal, ze nebudou zadne vypocvedi, ze bude prqazdninovy provoz, ze nastoupi Slovaci, dokonce uvadel konkretni nemocnice, do kterych uz se Slovaci prihlasili... apropo to byla vsechno jedna velka lez. z te konkretni se totiz prihlasili konkretni doktori z konkretniho oddelalni, aby oznamili, ze se tam zadni Slovaci nechystaji, ani tam zadni nepracuji. proste cista LEZ. Stejne jako udajna dohoda s obvodaky, tkeri budou prebirat pacienty z nemocnic. to byla LEZ.

Vasi lekari z Pakistanu ci odkud nejsou z EU, tudiz musi krom vyrizovani viz znovu zkladat zkousky (kdyz pominu jazykove) a to neni zalezitost na 1ci 2 mesice. navic vsichni, kdo v tom oboru pracuji taky vedi, ze jsme pro ne jen vstupenka do lepsich zemi EU.

venujte se Dane bankovnictvi, to vam jde. ale jsou veci, o kterych cerpate info jen z blabolu blesku ci denicku MZ.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Dan, 29.1.2011 11:14:45)
Odpovědět
Ano v tom svámi souhlasím, ale na hradě sedí člověk, který jmenoval bankéře čnb a ti ve shodě s ním tváří tváčř naší zdevastované vlasti euro odmítli a nedoporučili ho přijmout, mafie z ODS pak dokonala ortel.


A zakončím to celé výrokem poradce ministra zahrničí Islandu, členu EFTA.

Jerana Carlssona: " Nepřijetí euro a nevstoupení Islandu do EU bylo pro naši zemi fatální chybou, stejně jako přílišná orientace naší malé země na bankovnictví a USA"
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(snufina, 29.1.2011 11:39:41)
Odpovědět
Pane Dane, souhlas!!!! Klaus a jeho banda to je horší, jak 40 let za komunistů!!!!!!
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Dan, 29.1.2011 12:12:58)
Odpovědět
v roce 1989 byla naše země sice zanedbaná a v mnoha oborech zaostalá, ale po 20 letech řádění Klausovi bandy máme 1,6 bilionu utracených z privatizací
1,6 bilionu dluhů


nemůže být pochybu otom kdo nese ideově i prakticky za toto vykrádání zodpovědnost, je to primárně Klaus a jeho ODS, následována potom čssd - jejich kryči zad a drobky i kdu.

Připomínám další kauzu rozkrádání v podobě řádění kliky ODS - tentokrát páně Vondry.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Bohumil Ateista, 28.1.2011 9:54:06)
Odpovědět
Jestli je někdo arogantní a nezodpovědný, tak je to pan prezident.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Sigůl, 28.1.2011 11:46:43)
Odpovědět
Již po druhém zvolení pana Klause prezidentem jsem se rozhodl žít aspoň dalších 5let abych přečkal nastávající čtyři roky života. Neštěstí které pociťuje celý národ z jeho zvolení je strašné. Jak může údajně inteligentní člověk tak hovořit o lékařích. Když mu za pakatel vyměňovali kyčelní kloub ani nemukl. Dnes by zřejmě se belhal o dvou holích do schodů. Jak jsem již psal v celém systému zdravotnictví je dost peněz ale jsou směrovány do rukou lidí kteří si je nezaslouží. Za celý život jsem lékaře moc nepotřeboval ale když bylo zle pomohli vždy.
Nikdy jsem moc nikoho neprosil ale nyní prosím pane prezidente styďte se a když tak aspoň mlčte a užívejte si prezidentského platu ja si jdu koupit slevněné slanečky do supermaketu. S pozdravem Váš důchodce stařešina rodu - Sigůl.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Heřman Vidlák, 28.1.2011 12:01:32)
Odpovědět
Kdo Vás opravňuje mluvit za celý národ, vy samozvaný věrozvěste?
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(modřín, 29.1.2011 17:32:19)
Odpovědět
Přísloví "Každá svině jednou najde svého řezníka" je hluboce pravdivé. Až se tomu bývalému hráči košíkové ozve druhý kyčel či cokoli jiného, jsem zvědav jak se mu bude chtít lehnout pod lustr těm, které tak osočuje.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(modřín, 28.1.2011 16:31:15)
Odpovědět
Nestačím se divit. Pan profesor (t.č. správce na Hradě) se fatálně mýlí. V žádném případě nejde o arogantní jedince, ale o zmanipulovaný dav, vláčený odborářským bossem. Bohužel právě u lékařů, co by vzdělanců bych očekával více racionality, protože nechají-li se manipulovat přestávají existovat jako jedinci.
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Dan, 28.1.2011 18:17:26)
Odpovědět
Milí doktore, pokud máš navíc, v tichosti se sbal a táhni a neobtěžuj nás s tím, ale ne organizované vydírání a národ a jeho zdraví a životy coby rukojmí vč. novorozenců !!
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Dušan Streit, 29.1.2011 10:27:14)
Odpovědět
Stalo se, čeho se prezident obával:
http://streit.blog.idnes.cz/c/174891/Spatna-zprava-nejen-pro-zdravotnictvi-Vyderacum-se-ustupuje.html
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(Dan, 29.1.2011 11:17:29)
Odpovědět
Lékaři totiž nasadili tu nejtěžší vyděračskou kartu, chtěly přestat rodit a pomáhat po porodex, tedy zabíjet lidi v pražských porodnicích a myslím, že toto by si měli ředitelé pamatovat velmi silně až je budou příjmat zpět !
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(hanca, 29.1.2011 16:35:06)
Odpovědět
prubeh akce vyderacu

brezen 2010
lekari: vazeni politici, uz nas nebavi poslouchat vase nekonecne sliby o reformach a napravach. tady mate nas protest. jestli nezacnete delat napravu, k novemu roku dame hromadne vypoved.
MZ: co? kdo to zase rve? joo, aha zase doktori a navic s odborarema. hod to do kose, to uz tu bylo mockrat...on se jim ten hormon zase zklidni.

leto 2010
lekari: my to myslime vazne, nova vlado. jestli nebudete nic delat, jdeme do toho naplno.
MZ: uz zase otravujou. prosim te, zavri ty dvere, at neotravuji.

podzim 2010
lekari: rozjeli jsme nabory a mame velkou podporu. tisice lekaru na konci roku odejde. neberte to na lehkou vahu!
MZ: uz zase? lidi klid, zadne vypovedi nebudou!

prosinec 2010
lekari: mame skoro 4000 podpisu, zacnete uz neco delat, to nebude legrace, budou vam chybet lekari v nemocnicich...
MZ: prehanite, tolik jich rozhodne nebude! vsak vy ji vsichni stahnete zpatky a radi!

zacatek ledna 2011
lekari: mluvime vazne a myslime to vazne
MZ: obcane, zachovejte klid, zavedeme prazdninovy provoz, ten muze bezet i nekolik mesicu, maximalne odejde par Cvachu, to nasi peci v zadnem pripade neohrozi...
(Jardo, napis par clanku o platech a poradne na.ser lidi, jo? at to ma ucinek, vsak oni to vzdaji)

pulka ledna:
lekari: stojime si za svym, budete mit problem, rychle jednejte, nebo nebude zajistena pece o pacienty.
MZ: v zadnem pripade neustoupime zadnemu natlaku! neboj obcane, v zaloze mame Slovaky, muzeme vzit i Polaky nebo Bulhary, ti vsichni maji o praci u nas zajem. vypomuzou obvodaci... kdo se jeste hlasi, taky na vas muzeme podat zalobu a budete sedet az 16 let...

konec ledna 2011:
MZ: tak pozor, konec legrace, pani doktori, tohle je vydirani! pripravujeme reformu, ale nesmite tak spechat. my vime ze jste unaveni, ano, mate opravnene pozadavky, ale mejte pochopeni, za pul roku, za rok, za dva se s vami pocita...
lekari: uz ty vase kecy nebudeme poslouchat. meli jste cas, nejednali jste. pozadavky znate, tak se dejte konecne do prace.

MZvy si berete lidi jako rukojmi! to muze skoncit katastrofou, jsme v casove tisni! to nechate ty ubohe deti umrit, vy hladovci?! hnusni vyderaci, lidske hyeny, jste arogantni a nezodpovedni...vidite? i pan prezident to rika a ten ma vzdycky pravdu!
pockejte... jo mame tu 2 miliardy, ty co jsme loni nemocnicim vzaly, tak tady je zase mate zpatky. posleme je panum reditelum. ale taky se o ne podelte s dalsimi potrebnymi. a sup do prace.

copak asi prijde po vikendu... zase nejaka dementa zarucenych zprav?
Re: MUDr. Hhnízdil a takoví lékaři
(Nechutné, 29.1.2011 14:50:41)
Odpovědět
http://revue.idnes.cz/video-lekar-hnizdil-vyjadri-u-krause-obavy-o-dusevni-zdravi-prezidenta-13z-/lidicky.asp?c=A110128_132151_lidicky_nh

Zneužití psychitrie proti prezidentovi ČR:

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-svoboda.php?itemid=9392
Re: Klaus Hegerovi: Ti arogantní a nezodpovědní lékaři nesmí vyhrát
(RZ, 29.1.2011 15:45:25)
Odpovědět
Dědek Tunel by měl držet hubu a krok zvláště o lékařích , kterým celý svýj politický život škodíl...