reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to odpudivé a za hranou

Autor: Ivo Strejček | Publikováno: 16.2.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Zdá se mi, že nastává vhodný čas pohlížet na probíhající krizi kolem odchodu části nemocničních lékařů jako na proces, ze kterého bychom měli ve svém zájmu vyvodit důležité zkušenosti.

Za hranou

Nátlakové prostředky zvolené částí nemocničních lékařů sdružených v Lékařském odborovém klubu a České lékařské komoře přesahují všechny myslitelné meze. Jsou, slušně řečeno, za hranou.

Děsí veřejnost poplašnými zprávami o tom, že kojence v inkubátorech nebude mít kdo ošetřovat, že bude třeba přistoupit k budování polních nemocnic nebo že za budoucí oběti (slovy odboráře Engela) přebere plnou odpovědnost vláda. Jen obtížně si lze představit odpudivější argumentaci.

Tím, jak se spor stupňuje, je stále jasnější, že nemocničním odborářům nejde o reformy ale výhradně o peníze - pro sebe. Prostředky, které k tomu chladnokrevně používají, transformují budoucí odborové protesty do stěží představitelných forem.

Pokud dnes za použití nepřijatelné politiky "lidských štítů" prosadí odboráři na vládě této země svou, v jakou podobu jejich prostředky zmutují příště?

Odkládání reforem

Druhým poučením, které lze ze současného vývoje vyvodit, je, jak lehce se dá zneužít liknavost či dokonce nevůle k prosazení nezbytných reforem.

Reformovat a modernizovat potřebuje nejen zdravotnictví, ale také celý sociální systém či systém penzijního zabezpečení. K dalšímu hospodářskému růstu České republiky je nezbytné vnést pořádek do vzdělávacího systému, je třeba reformovat daňové zákony, důsledně rušit regulace lidských aktivit a učinit tak z naší země místo atraktivní pro podnikání se zručnou a vzdělanou pracovní silou.

Je na to společnost připravena? Nevynucuje si sama (tím koho a proč volí) odkládání bolestivých a nepříjemných reforem, což posléze vede k vyhrocování situace?

Je v zájmu sociální stability země, aby byly prosazeny nutné reformy ještě v době, kdy to tolik "nebolí".

Ta kamna, na která si dnes musíme sáhnout, si rozpalujeme lpěním na "blahobytu dluhů" my sami. To, jak se toho pak chopí pár bezohledných odborářů, je až smutným důsledkem.

Kraje za jeden provaz s vládou

Kromě ministra Hegera a premiéra Nečase, myslím, zaslouží opatrnou pochvalu i hejtmani. Začínají táhnout s vládou za podobný provaz a to je dobře. Tím také kraje přiznaly svoji odpovědnost zřizovatele za pořádek ve svých nemocnicích.

Vědomí politické odpovědnosti obou "vrstev" politiky může mít pozitivní důsledky i pro budoucnost.

Každá vláda (tedy nejen ta současná) bude muset provádět reformy a každá vláda se dostane pod tlak zájmových skupin. Bude potřebovat pracovat v prostředí, ve kterém na sobě politické proudy neparazitují.

I to by mohlo být cenné poučení z "nemocniční" krize.

Povinné členství v profesních komorách?

Současný vývoj odhaluje nezbytnost znovu otevřít debatu o tom, zda má být členství v profesních komorách i nadále povinné.

Profesní komora se chová jako monopol. Omezená skupina ve vedení tvoří a prosazuje rozhodnutí, která zcela ignorují skutečnost, že členové profesní komory jsou součástí daleko širšího uspořádání ve společenské dělbě práce, než je pouze komora sama.

Jako každý monopol i profesní komora vnucuje "své ceny i své podmínky" a cíleně likviduje vlastní konkurenci uvnitř i vně svého uspořádání. Povinné členství v profesní komoře je rozhodnutí nedobrovolné a tedy nesvobodné.

Příklad? Předseda ČLK Kubek svévolně zneužil sílu většiny lékařů povinně sdružených v lékařské komoře k prosazení platových zájmů nemocničních lékařů - a to ještě pouze jejich části. Potřebujeme ještě srozumitelnější lekci touhy po korporativistickém uspořádání společnosti?

Každá krize je ve svých důsledcích užitečná a vede k vytvoření nové kvality. Ta současná jistě odhaluje sílu, odhodlání a lidské kvality všech svých aktérů, ale formátuje společnost na řešení krizí budoucích.

A to ještě ani zdaleka nejsme na konci té dnešní!

reklama
2035 čtenářů | 36 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


To co předvedl Hegel je odporné
(Brabec, 16.2.2011 0:35:57)
Odpovědět
Jestli tohle posvětí Nečas - je to konec "reforem". Ale já tomu chlapovi nevěřím !
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Kalous, 16.2.2011 4:32:49)
Odpovědět
Nejmorálnější lidé musí mít největší platy a nesmí se jim snižovat i kdyby na chleba ve státě nebylo - lékaři, soudci, politici (ti se nějak spletli a šli trochu dolů a už toho litují). Ta vrstva jak jsou nastupující lékaři s 15-17 tisíci (což je špatné) je ale skoro všude. Jsou i lidé, kteří musí z 12 tis. hrubého živit rodiny. Soudce když mu sníží plat, nebude nestranný - lékař pokud mu nepřidají 12 tis. nebude léčit - ostatní když si budou stěžovat vyletí jak namydlení.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Px, 16.2.2011 6:59:44)
Odpovědět
V článku se nerozlišuje, že jde o oprávněné platové nároky nemocničních lékařů. Na předchozí "slušné" formy protestů lékařů politici nereagovali. Je zajímavé, kdo vyhrocuje spor státu s nemocničními lékaři a kdo zároveň bagatelizuje nezřízené tunelování státního rozpočtu kmotry a politiky na ně napojenými. Zastavením tunelování se dá získat minimálně 10% státního rozpočtu a bylo by i na platy policistů, hasičů, vysokoškolských učitelů, zdravotních sester a snad i na důchody.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Blbost, 16.2.2011 7:11:06)
Odpovědět
Skutečně si myslíte, že peníze mají vliv na morálku a spravedlnost, myslíte si že všichni soudci jsou poctiví, že všichni lékaři jsou poctiví,že politici jsou morální / jste k smíchu/.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Kalous, 16.2.2011 9:27:56)
Odpovědět
Nechápete že je to ironie?
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Px, 16.2.2011 9:45:24)
Odpovědět
Dnešní realita je taková, že většinová společnost se nehlásí k židovsko-křesťanským kořenům naší civilizace. Podle jakých kritérií se rozhodují soudci, odchovanci právnických fakult, na kterých se nevyučuje ani etika? Nepochybně převyšují jejich hmotné zájmy, pokud jim jejich svědomí proti tomu nic neříká.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Kalous, 16.2.2011 9:56:36)
Odpovědět
Kde px zase berete ten nesmyslný termín - židovsko křesťanské kořeny? Já o žádných židovských evropských kořenech nic nevím. Když ano - tak už o židovsko muslimsko křesťanských kořenech (Mauři ve Španělsku, Osmané na Balkáně) což je také kravina. Asi jste chtěl říci anticko-křesťanské kořeny.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Px, 16.2.2011 14:20:55)
Odpovědět
Cituji: Téměř půl miliardová zakázka na dostavbu areálu Klaudiánovy nemocnice vyvolává další diskuse. Aktuálně se k tomuto tématu vrací Hospodářské noviny. Vítězná firma si přitom bude muset na samotnou stavbu najmout nějakou další společnost. Sama totiž podle všeho nevykazuje žádnou činnost. Nemá ani zaměstnance, kteří by si mohli troufnout na téměř půlmiliardovou investici. Navíc je podle Hospodářských novin na její oficiální adrese pouze prázdná kancelář bez telefonu. Konec citátu. Ukázka pochází z naší reálné a současné "kultury".
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Stilet, 16.2.2011 16:44:31)
Odpovědět
Kalous, samozřejmě že Europská kultůra, civiliasace stojí na Židiovsko-křesťanském základě. Není pro křesťany základem Bible a nemá tá Bible původ v židovství? A není Europa už víc jak tisíc roku křesťanská? Bible má dvě části Starý a Nový testament, či né? A oba ty díly mají původ v židovství. Tohle nemůže zapírat ani zuřiví Europský atheista či pohan. J.S. Machar nenávsitník křesťanstvíštu křesťanskou civiliszaci nezýval "Jed z Judeí". Takže ani on nazapíral židovský původ Europské kultůry. Aby jsi rozuměl Kalous v kostele jsem nikdy nebyl a nejsem věřícím žádné cirkve ale také nejsem a nemůžu být darwinistou.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(kolo děj, 16.2.2011 13:48:47)
Odpovědět
etika.. i za první republiky byli lékaři, kteří poskytli pomoc těm nejchudším zdarma, nebo jim platbu snížili,etika morálka byla vodítkem nebylo třeba zákona. Morálka, etika jsou normy chování, které drží společnost pohromadě, stojí na něm konsesus společnosti. Dnešní společnost si řeže větev na které sedí. Nebezpečně se rozevírají nůžky společnosti. Vlivné skupiny, tuneláři, doktoři, právnici, lobisté, kterých je čím dál více si uzurpuji více než je jim ta druhá skupina je schopná odvést z daní, aby to bylo pro ně existenčně únosné. Tato skupina jsou lidé kteří pracuji, oni vydělávají na ty vlivné i na ty kteří nepracuji. Jsou to malí podnikatele,živnostnici, jejich zaměstnaci, někteří státní zaměstnaci, třeba ve sféře sociální na ty dopadla krize a jejích příjmy rapidně klesly a jsou čím dál více ožedbračovaní, stát z nich dře čím dál více, ve prospěch těch kteří řvou vydírají. Každá rozumná máma, která má více děti je chytřejší než naše vláda. Taková máma ví, že když nemá, nemůže jednomu děcku přidat na úkor druhého, kterému ubere. Vláda, která dopustí takovéto pnutí ve společnosti je vina za následky , které jsou jen dočasu. Socialisté se těší, revoluce je před dveřmi, do 25 února to asi nestihne.. Ze společnosti se stává lid a ten to takové vládě brzy spočte..
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Px, 16.2.2011 15:38:07)
Odpovědět
Nesledujete věci pozorně. Akci zahájila právě skupina lékařů, kteří byli a jsou ožebračováváni. Většina lékařů neodchází. Jsou první, kteří se tomu ožebračování postavili. Že asi nebudou poslední, to je vina těch, kteří nejen jejich ožebračování schvalují. Je docela možné, že si mladí lékaři akcí nezlepší své postavení a prohrajou. Mé vítězství to nebude.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Stilet, 16.2.2011 16:49:51)
Odpovědět
Člověče, jejích plat se pohybuje kolem čtyřiceti tisíc a to jsou ožebračování? Aby měli co nejvíce peněz, tak podvádí s přesčasy a podvádí a okradají nejen pojišťovny ale mnohdy i pacienty. nebo je zneužívají.
Nedělejte z lékařu žebráky. A také vystudovali, naučili se to řemeslo nikoliv za své peníze. V Čechách se vždy padalo na zadek před panstvem a lékaří se nejen sami za zvláštnéí panstvo považují, ale považují je za to zvláštní panstvo i ostatní lidé.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(felix.julec, 16.2.2011 7:41:25)
Odpovědět
Kalousi nesouhlas.Hladní,peněz lační mají pořád málo.Je to o nastavení pravidel.Zářný příklad máme v parlamentu.Je nemorální,aby si skupina lidí odsouhlasila výši své mzdy.Je rovněž nemorální aby si skupina lidí určovala jaké bude mít náhrady.V každé firmě za provedení služebních povinností se proplácí buď jízdné veř.dopr.prostředky,nebo jinými.Nikde to ale nefunguje tak,že si každý může účtovat vlak,autobus,letadlo,a vlastní auto.V parlamentu to tak je.Bez ohledu na to jaká je zrovna ekonomická situace státu si tito lidé z božíhodopuštění zvoleni určují požitky sami.Nemá to pravidla.Ekonomická situace není zrovna růžová a dlouho asi nebude,ale brzy začnou vyřvávat,že mají zmraženy platy a že si musí přidat/když už se přidalo lékařům a budou asi následovat další skupiny/.Tato svoloč bude mít pořád málo/a to nepočítám členství v různých správních radách ze kterých mají své pašálíky/.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Kalous, 16.2.2011 9:34:11)
Odpovědět
Ta moje úvaha je ironie, asi jsem to špatně napsal. Samozřejmě třeba ti lékaři mají v něčem pravdu, určitá skupina mezi nimi je znevýhodněná - např. nemocniční lékaři a nastupující lékaři, ale jinak mají platy vysoce nadstandartní, tudíž forma jejich nátlaku byla celkově asi nemorální nebo projev ?zoufalosti? Nechci být kategorický. Ale takový způsob protestu by si nikdo jiný než lékaři nemohl dovolit (kromě soudců - ti by si to zařídili po svém).
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(whaler, 16.2.2011 7:05:00)
Odpovědět
Kdokoli kdekoli jinde postaví svůj problém tak, že buď mi přidáte nebo odcházím, odejde ještě rychleji než čekal.
Doktoři se chovají jako gangsteři. Vždyť jaký je rozdíl mezi lupičem, co si při přepadu banky vezme rukojmí a vyhrožujícím lékařem? Z principu vůbec žádný. Oba naplňují podstatu trestného činu.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Px, 16.2.2011 7:48:11)
Odpovědět
Gangster si bere rukojmí z lidí, kteří jsou v bance. Kterýkoliv nemocniční lékař není gangsterem ani nevolníkem, ale může jako kterýkoliv jiný zaměstnanec podat výpověď. Činí tak denně spousta jiných zaměstnanců v jiných povoláních a nikdo se nad tím nepozastavuje. To, že politici nechali situaci dospět až do krizové situace, padá na jejich triko. Podle Vás za chvíli se promění v ganngstery i policisté a hasiči? To, že je stát rozkradený skutečnými gangstery, to Vám nevadí?
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Kalous, 16.2.2011 9:37:16)
Odpovědět
Pokud lékař rozváže pracovní poměr že se mu nelíbí podmínky, nic na tom není. Jestiže je to ale organizováno celorepublikově s cílem vzít nemocné a pacienty jako rukojmí, je to trestný čin.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Px, 16.2.2011 10:00:07)
Odpovědět
Trestuhodné bylo chování politiků, kteří nereagovali na dřívější formy protestů nemocničních lékařů. Trestuhodné je v první řadě liknavost a tolerování rozkrádání zdravotního pojištění, což je jednou z hlavních příčin nynější krize mezi lékaři a vládou. Osobně nesouhlasím se zvolenou formou protestu, ale také neznám jinou formu protestu, která by byla v našem zkorumpovaném státě účinná. Dehonestovaní by neměli být zoufalí lékaři, ale ti, kteří je svou liknavostí do této situace nahnali. Zajímavé je, že nikdo se nepohoršuje nad tím, jak náš stát hodnotí Transparency International. Kde a jak se chcete domoci spravedlnosti ve zkorumpovaném státě? Nedivte se pak zoufalým krokům těch, co nechtějí již dále tu nespravedlnost trpně snášet.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Kalous, 16.2.2011 11:59:16)
Odpovědět
Souhlas. I u politiků, kteří podporovali rozkrádání peněz ze zdravotnictví nebo pro to vytvářeli podmínky, je to trestný čin. Takže z tohoto hlediska je to "jedna jedna" - a výsledek bude nejspíše zase 0.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Px, 16.2.2011 8:20:54)
Odpovědět
Za hranou je v první řadě zmutované chování politiků. Za hranou bylo, když ministr tlačil podřízeného úředníka k tomu, aby toleroval korupci a pak ho vyhodil z místa za to, že mu nevyhověl. Většinová společnost to akceptovala, svědčí to o naší nemorálnosti. Stal-li se z takového ministra člověk zodpovědný za ideologii strany, jejíž předseda je zároveň šéfem vlády, která nám vládne, mělo by to být na pováženou i pro občany, kterým je všechno fuk. Lékaři nechtějí žádné prostředky po státním rozpočtu, chtějí jen, aby se přestalo s tunelováním zdravotního pojištění. Obávám se, že tato prostá fakta spousta lidí nepochopí a nechá si na své tvrdé hlavě i štípat dříví.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Kalous, 16.2.2011 9:46:20)
Odpovědět
Ono to lze těžko pochopit pod vyhrůžkami - okamžitě nám přidejte 12 tisíc a do 3 let chceme v průměru 3x průměrný plat v této republice. Nebo odejdeme. To může chtít také půl republiky. Chápal bych ty nuzné nástupní platy kolem 15 tisíc , divná povinná praxe mimo specializaci i pracovní přetížení, - tak má být místo plzeňských a sociologických fakult více lékařských - ale to platové zdůraznění hned a zrovna o tolik nesedí.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Px, 16.2.2011 13:10:00)
Odpovědět
Mně také nesedí spousta věcí. Například proč si někteří manažeři stanovují desetimilionové platy za rok? Asi by to nešlo, kdyby jejich firmy neměly zakázky od státu, od krajů, nebo z hlavního města. Kdyby politika byla pouze službou pro společnost, málokdo by se do politiky hrnul, sloužit se chce málokomu. Dnes je z volební kampaně nezřízený boj o koryta, proto jsou volební kampaně tak finančně náročné. Víťězové mají zkušenost, že se jim to bohatě vyplatí.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(whaler, 16.2.2011 10:44:34)
Odpovědět
Je mi líto, ale lékařům vůbec nejde o zamezení tunelování, jde jim jen a jen o peníze. Viz Engel - peníze jen nám, sestrám nic. Tak to vůbec není o systému, to je o penězích. A že takové hromadné vydírání zakládá podstatu trestného činu je fakt. Když vy budete u dopravní nehody a neposkytnete raněnému první pomoc, budete trestně stíhán za neposkytnutí první pomoci. A oni řeknou "Náš odchod, váš exitus" a vše je OK.
Kolik z vyhrožujících doktorů už má sehnanou práci v cizině za údajně desetinásobky platů oproti nám, he? Proč tak zuřivě trvají na podmínce, že je musí nemocnice vzít zpátky?
Jsem-li expert a v cizině se mohu realizovat jak odborně, tak finančně, tak už tam za těch 20 let dávno budu.
Vztaženo třeba k hokeji. Hokejisté budou stávkovat, dokud nebudou mít platy jako v NHL. Jenže ti, co na to mají už dávno v NHL jsou.
Apropó, vy jste už viděl z práce ztrhaného doktora? Viděl jsem hasiče, záchranáře, policajty makající na pokraji svých sil, např. v době povodní. Ale doktora? Je mi líto, ne.Třeba mi o nějakém povíte a já změním názor.
Kecům o 200 hodinách přesčasů nevěřím ani zbla. To by s normálními hodinami bylo cca 370 hodin měsíčně, čili 16 až 18 hodin denně, včetně sobot a nedělí. A kde pak berou ještě čas na to, aby řada z nich ordinovala ve svých soukromých ordinacích. To už nespí, nejí, nesouloží? Protože na to jim už prostě nemůže nezbývat čas.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Kalous, 16.2.2011 12:02:33)
Odpovědět
Třeba se někde whalere pracuje i 28 hodin denně.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(haha, 16.2.2011 14:04:16)
Odpovědět
Oni někteří ti lékařštíé stachanovci stihnou kromě celého úvazku ve špitále a těch horentních přesčasů stihnou ještě ORDINOVAT VE SVÝCH SOUKROMÝCH ambulaních, takovi jsou to borci. No jak dovedou korumpovat bez skrpuli, když ty složité a drahé výkony si nechají udělat ve státní nemocnici na těch drahých přístrojích a již vyřešeného pacienta si převedou do svých soukromých ambulancí, kde již NEproblémový pacient hodí léta na kontroly a pro zavedené léky. Komu "čest! tomu " naší "DRAZÍ" doktoři"
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Vděčný a pozorný pacient, 16.2.2011 14:21:00)
Odpovědět
Když dva dělají totéž, není to totéž, tak jak to je ?.. když nějaký uředník dostane obálku, tak je to korupce a media se jdou předrhnout, když dostavá doktor bálky tak se bere skoro jako bonton slušného chování. Kdo to kdy vyhodnotil, na kolik desítek tisích si pán doktor přijde za měsíc?? To je tlačenice chirurgů o operace, i když někdy ten co jde pod nože ani neví, že ho nakonec řezal úplně někdo jiný, než pan primář,který dostal obálku a který to nechal odoperovat mlaďochem. CHacha
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(pozorovatel, 16.2.2011 14:29:27)
Odpovědět
Lékařský stav patřil a patří k nejskorupovatelnější skupině, brali a berou a budou brát úplatky a ještě mají málo.Fakt kdo by to vyčíslil kolok si přijdou na obálkovném za měsíc.. K tomu ještě provize farmacetických firem..
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(vidět za, 16.2.2011 14:34:05)
Odpovědět
Ono dříve ti mlaďoši byli trpělivější, kdo si počká, ten se dočká,i ty obálky nebyly hned, také to musel být schopný odborník, ale ta současná garda je netrpělivá, a mamy, mamy, modlidba každého dne
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Stilet, 16.2.2011 16:53:10)
Odpovědět
To je pravda. I za socialismu byli lékaří těmi nejzkorumpovanější.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(děd, 16.2.2011 17:21:21)
Odpovědět
No, tak v 50.roce kdy mě bylo 10 let za mnou jezdil na zavolání Pan doktor i třeba na kole v pyžamu pod kabátem. Co by asi tak mohl dostat?
Později se dávaly pozornosti podle toho kdo co mohl. 3 operace jsem zažil s výbornou péčí. Ale že by se chovali "tržně" jako dnes, a vyhrožovali úmrtím dětí ? Byznys je dávan již 20 let za smysl života tak proč by měli bát lékaři vyjímkou.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Px, 16.2.2011 14:42:25)
Odpovědět
Pochybuji, že Vaši DRAZÍ doktoři podali výpověď. Právě oni zústávají. Rozeštvat týmy v nemocnicích - o to zde jde. Rozděl a panuj! Bohužel - nespokojení jsou hlavně mladí, kteří by jednou ty spokojené měli nahradit. Jak se budou k nám chovat? Skvěle je vychováváme!
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Kolo děj, 16.2.2011 14:38:13)
Odpovědět
Jednoduše řečeno, Vy nám zaplaťte studia, my Vám za to - CHcí PNĚ TE! Oni MOCNÍ proti
NE MOCNÝM !!
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Px, 16.2.2011 15:00:09)
Odpovědět
Komu mají platit? Než odatestují, mnozí dostali úvazek 0,1 nebo 0,2 a pracují denně více než 8 hodin! Na službách dostávají méně než opraváři, kteří spolu s nimi v nemocnici pracují. Manželka když nastoupila do nemocnice, měla menší plat než paní, která sloužila na vrátnici v nemocnici. Jestli máte málo, běžte po těch, co kradou po desítkách milionů, na těch se můžete zhojit.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Stilet, 16.2.2011 16:59:17)
Odpovědět
Že pracují i více jak osm hodin denně? Kušte ! Nepracují u stroje, ale také klábosí a kafičkují a na pacienty si davájí někdy pořádně načas. A to ve všech nemocních světa. Čas není jejích pánem. Buď jste nikdy nebyl u doktora, nebyl v nemocnici a nemáte tušení jak to v zákulisí chosdí. Nebo jste lékař a tvrdě lžete a hájite sví zájmy. To si myslíte, že každý jejích pacient je strašně akutní případ který je neodkladný a musí se dělat okamžitě?
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to za odpudivé a za hranou
(Px, 16.2.2011 17:11:11)
Odpovědět
Když kafíčkují a nepracují, jak si mohou brát živé štíty? Jak to Vy vidíte, tak jde zřejmě o souboj zlých lékařů, kteří se vzbouřili vůči nám, hodným tunelářům, nebo těm, kteří tunelování zdravotnictví tolerují. Vážený, bouří se jen ti lékaři, kteří jsou vykořisťovaní, což většině společnosti vyhovuje. Že byla a je pošlapávána spravedlnost v odměňování za vykonanou práci, to bolí jen postižené lékaře, kteří se vzbouřili.
Re: Lékařští odboráři používají lidské štíty. Je to odpudivé a za hranou
(Krištov, 16.2.2011 18:21:10)
Odpovědět
Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny. Usnesení předsednictva České národní rady č. 2/1993 Sb., to je před osmnácti lety. Pokud by ovečky a beránkové pochopili kdo napáchal největších zlodějen a paskvilů zákonů od Velkého sametu, možná by lékaři, hasiči, policisté a další nemuseli protestovat.