reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Zase měl ten Klaus pravdu

Autor: Petr Paulczynski | Publikováno: 18.2.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

V posledních dnech se předhánějí lídři Eurosajuzu v prohlášeních, za něž by každý jiný byl ještě před chvílí kamenován. Evropa pohřbívá multi-kulti. Projekt padl, shodli se státníci Merkelová, Cameron a naposledy i Napoleon, pardon, Sarkozy. Ten byl sice poslední, zato tomu dal korunu, když pravil:  "Tolik jsme se zajímali o identitu příchozího, že jsme nevěnovali pozornost identitě země, která ho přijímá," prohlásil v rozhovoru pro francouzskou televizi a dodal, že projekt multikulturalismu v zemi naprosto selhal. To německá šéfka řekla jen že zemi, kde žijí čtyři miliony muslimů, se  nepodařilo najít strategii, která by lidem z různého kulturního prostředí umožnila žít vedle sebe, aniž se integrovali.

Jak je tedy možné, že nově přicházející (hlavně z Afriky a Asie) kteří měli přinášet svoji vlastní kulturu, která by obohacovala tu stávající tak nečinili? Obě kultury se měly samozřejmě vzájemně respektovat a ono nic? Je to prosté. Přivandrovalci kašlou na srůstání identity, žijí nadále ve svém kulturním světě. Nenaučili se ani příliš jazyk přijímající země a žijí si nadále po svém. A dokonce se pokoušejí třeba i násilně prosadit svoje zvyky.

A tak evropští státnící objevili Ameriku. Nedá mi nevzpomenout řev, který se zvedl po výroku Václava Klause někdy z roku 2009. Ten tehdy pravil, že multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům. Podle něho  současná ideologie multikulturalismu, si implicitně klade za cíl setřít přirozené, staletým vývojem vzniklé rozdíly a odlišnosti mezi národy, státy, etniky, celými kontinenty a kulturními a civilizačními okruhy. To vše ve jménu jednoho „globálního“ univerzálního lidstva, řízeného jedinou „planetární“ vládou, která nahradí demokratický kapitalistický systém. Je to v novém, modernizovaném a módním – tzn. politicky korektním – převleku obdobná myšlenka, obdobná ideologie, jakou se řídili otcové radikálního bolševismu při konstrukci sovětského imperia, či která vedla Mao Ce-tunga k vyhlášení jeho zničující „kulturní revoluce“.

Na konci této ideologie má být člověk, obec či stát pouhou šedivou nerozeznatelnou částečkou jednoho obřího, z jednoho místa ovládaného a manipulovaného celku. V něm se všechny přirozené kulturní odlišnosti a staletými zkušenostmi vzniklé tradice rozpustí, „rozmixují“ a vznikne koktejl všeobecného „dobra“. Tradice a kulturní odlišnosti se pak už jen formálně zachovají ve skanzenech či v souborech lidových písní a tanců, jak jsme to zažívali dlouhá desetiletí v době totality.

Ukazuje se, že koktejl, o nějž multikulturalisté usilovali se stal  nestravitelný a vede k novým hlubokým frustracím a k narůstání napětí mezi odlišnými kulturními a civilizačními okruhy.

A tak jsem zvědav, kdo najde konečně odvahu rozvinout ono čerstvě deklarované poznání o selhání multikulturalismu k řešení, které bych si troufl definovat asi takto. Hodláš milý imigrante přijmout společenská a kulturní pravidla chování země do níž jsi přišel? Nehodláš? Tak mazej zpátky domů. Nikdo tě sem nenutil.

Psáno pro blog.iDnes.cz

reklama
4707 čtenářů | 97 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(antonín, 18.2.2011 1:44:41)
Odpovědět
Dobrý postřeh autora. Stále častěji se totiž ukazuje, že pan prezident má velmi dobrý rozhled a zdravý názor, který se nebál zveřejnit a tím si získal spoustu nepřátel nejen u nás, ale i ve světě, kde se dosud nenosilo nazývat věci pravým jménem. Jsem jen zvědav, kdo z té slavné, jemu nepřátelské EU, vzkáže, že se omlouvají, ale že měl pravdu on. Děkuji za článek.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Alberto Kvěch, 18.2.2011 9:35:40)
Odpovědět
Byl jsem v šoku, když ministr Bárta poskytl euroskeptikovi Petříkovi rozhovor a chválil Klause.Bárta také propaguje hloupost století, oceňování přestupků řidiče dle rozdělení občanů na majetné a nemajetné(bohaté a chudé).Pokuty až do výše 150 tis.Kč.Myslím ,že si dělá z národa a z demokracie srandu.Myslím, že jeho usměv není úsměv, ale nadřazený výsměch všem.Strana VV by měla přehodnotit postoj k Bártovi, dříve než stranu a naději na změny, které strana deklaruje zpochybní.Pokud chce Bárta řešit životu nebezpečnou situaci v dopravě, pak nechápu, proč příkladně nedokáže prosadit jednoznačný zákon pro alkoholiky za volantem a neprosadí odejmutí oprávnění k řízení minimálně na 5 let bez možnosti prominutí trestu po uplynutí poloviny trestu.Taková výše trestu by rozhodně i nerozumné řidiče ukáznila a kdo zákon poruší má smůlu.Očekávám, že nás Bárta dalším nepochopitelným nesmyslem v brzku překvapí.Johne, nenech si Bártu přerůst, pozastav se nad jeho projevy.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Jiří Zahrádka, 18.2.2011 10:33:19)
Odpovědět
Tak oni si stejnou srandu z demokraci ohl. těch stuňovaných pokut dělají i ve Švýcarsku a Finsku. Možná jim tam chybí ekšpert vašeho ražení, pane Kvěchu.

Pokuta, závislá na bohatství, je zcela racionální myšlenka. Pokuta není náhrada škody, ale prostředek demotivace k protizákonnému jednání. Aby však existoval demotivační efekt, je jasné, že musí v pachateli vyvolat pocit újmy. Ten je však samozřejmě závislý na příjmu pachatele - 5000 Kč pro invalidního důchodce s platem 9 000 měsíčně může být značný, ale pro podnikatele s příjmy několika milionů měsíčně se blíží nule. To je velmi jednoduché a problémem Čechů je, že si v rámci spousty pouček proti době komunismu (a jejímu boji proti majetku jednotlivce) neuvědomují s chladnou hlavou smysl jednotlivých kroků a fakt, že s ohrožením demokracie a svobody nemají nic společného.

Ale Čěši, kteří nejsou schopni si demokracii a svobodu udržet déle, než 20 let, tradičně rádi poučují o svobodě a demokracii jednou USA, jindy Švýcary nebo Finy...
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Alberto Kvěch, 18.2.2011 12:34:45)
Odpovědět
Nevím, proč jste můj příspěvek pochopil tak jak prezentujete.Jestli přijali i v jiných státech pravidla Bárty, je mi líto, já s kravinou nesouhlasím,je to řešení pro řešení bez účinku a jsem přesvědčený, žé mé návrhy jsou reálné a velmi účinné.Jinak nepíši jen o pokutách.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Jiří Zahrádka, 18.2.2011 12:52:28)
Odpovědět
Jsme v Česku. K řízení auta nepotřebujete řidičák, ale benzin. Odejmutí řidičáku je jednou z možností, ale samo o sobě to rozcápené frajírky nemusí vůbec odradit od řízení.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Alberto Kvěch, 18.2.2011 13:06:45)
Odpovědět
To jistě nemyslíte vážně.Je marné dále s Vami diskutovat pane Zahrádko, ale šířte svá moudra dále.Jsou k ničemu.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Radek, 18.2.2011 16:12:06)
Odpovědět
Já váš přísěvek pochopil stejně jako pan Zahrádka, který vám velmi dobře odpověděl i za mě pane Kvěchu.

Je příznačné že mezi nejostražitější "hlídače demokracie" u nás patří ti, co zneužívajé demokracie a její slabosti, někteří se dokonce přičiňují aby šla ještě lépe zneužívat.. ( pročpak ODS zrušila protikorupční útbar a je proti posílení pravomocí policie třeba v oblasti odposlechů? Je ten Langer vskutku tak útlocitný demokrat, nebo spíše tvoří prostor pro zneužívání demokracie? ).
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Alberto Kvěch, 19.2.2011 9:31:12)
Odpovědět
Souhlasím pane s Vašim názorem na ODS Lang. atd.
výše pokut
(Samuel Vitovsky, 18.2.2011 17:23:21)
Odpovědět
Před časem už mezi námi o tomhle jedna diskuse proběhla. Tehdy sklouzla někam trochu jinam... Mně to ale doteď nějak vrce hlavou.
Není mi jasný ten mechanismus, podle kterého by se výše pokut odměřovala. Podle výše majetku? Podle příjmů? Podle objemu válců vozu? U koho by se to měřilo? U majitele vozu, nebo u řidiče?
Představuju si situaci, kdy na jedné silnici překročí rychlost Mercedes s panem generálním ředitel továrny, Ferrari s jeho devatenáctiletým synem a traktor místního statkáře. (Uvědomuju si, že v tomhle bodě je moje modelová situace drobet přitažená za vlasy, traktor to nerozjede tak jako Ferrari, ale nemám čas vymýšlet něco dokonalejšího.) Kdo myslíte, že zaplatí nejvíc? Nominálně vzato je nejprachatější ten zemědělec. Vlastní pole, louky, nemovitosti k tomu ty drahé a rychlé:-) traktory. Ale práce na poli je těžká, sotva ho uživí. Synáček nemá nic. Zaplatí tedy nejmíň. Kdyby se pokuty vyměřovaly podle kubatury? No to si pantáta může rovnou hodit mašli. Spratek na tom bude zase nejlíp. A kdyby byly rozhodující příjmy, tak to na tom bude asi nejhůř ten manažer. Ale kdo ví, šikovný manažer nemá vždycky vysoký plat, ti se odměňují drahými služebními vozy, služebními cestami, a tak podobně.
Prostě ta snaha pokuty orientovat podle nějakého obecného klíče mi přijde poněkud MARNÁ!!! Jak je to v tom Švýcarsku a Finsku?
Re: výše pokut
(Alberto Kvěch, 20.2.2011 9:19:32)
Odpovědět
Děkuji za rozumné slovo pane a doplňuji.Každý zákon musí být jednoduchý a pro všechny stejný.Jestli jsem si vědom toho ,že třeba alkohol za volantem zabijí nevinné, pak ty slušné musím ochránit,nemůžeme věci neřešit a je nutné přijmout opatření okamžitě.Řešením je tvrdý trest a tím je vysoká pokuta cca 50 tis. a odebrání oprávnění k řízení na více než 5 let.Bez pardonu.Každý si následku požití alkoholu musí být vědom a kdo ne, má smůlu, ať bohatý či chudý.Každý má na vybranou.Konečně i svou cestu chudého nebo bohatého,pokud není nemocný si každý vybírá sám.Přistupovat k řešení z různých sociálních pohledů je hloupost hloupostí.Také nemohu souhlasit s názorem, jinými slovy,ten hajzl bohatý ať platí, to by byla diskuse na celý večer.Ti kteří se považují na portálu za moudré a denně se snaží ostatní o své moudrosti přesvědčovat mohou namítnout, že ten chudý bude po tak vysoké pokutě hladovět a já tvrdím proč by neměl hladovět, když chlastal a věděl, že chlastat za volantem nesmí..Je mi líto, zákon musí být asociální.Vykonával jsem ne jednu řídící funkci, ale nikdy jsem nečekal až někdo rozhodne za mě a vždy jsem rozhodl a vlastní kůží vsadil.Nejhorší je věci neřešit nebo řešit polovičatě.Zní to jednoduše, ale zákon musí být jednoduchý,čitelný a musí postihovat vážnost následku přečinu a slušné maximálně ochraňovat.Nic více nic méně.
Re: výše pokut
(Jiří Zahrádka, 20.2.2011 16:06:27)
Odpovědět
Jen jednu věc - když chudý bude následkem pokuty hladovět, je to OK. Proč má být tedy bohatý zvýhodněn tím, že za stejně špatné jednání nebude ani hladovět, ani jinak trpět?
Re: výše pokut
(Alberto Kvěch, 22.2.2011 23:16:19)
Odpovědět
Pane Zahrádko.Kdo bude více trpět to je otázka.Kdo bude více strádat, ten kdo nic nedělá a auto teoreticky nepotřebuje , nebo podnikatel, který ujede a musí měsíčně ujet cca více než 35 tis. km,a já ho za alkohol připravím o možnost řídit.To je pro podnikatele,dle vás bohatého, samo o sobě katastrofa.Když chcete kalkulovat, tak kalkulujte.V příspěvku jsem navrhoval sankci 5 a více let.Dejme tomu 7 let( bez řidičáku a teď si představte , že si bude muset podnikatel platit osobního řidiče.12 x 7 je 84, x třeba 20 tis. mzda řidiče-ta sranda by ho tedy bez pokuty vyšla na 1 680 000 Kč,věřte ,že mnohem více.O čem chcete se mnou diskutovat Zahrádko.Neobhajujte kraviny pane moudrý Zahrádko a šiřte dál svá moudra ať si něco dokážete.
Re: výše pokut
(Jiří Zahrádka, 20.2.2011 16:15:52)
Odpovědět
Jak to mají ve Švýcarsku a Finsku nevím. Já jsem na sankce jako procento z majetku přišel ještě před tím, než s tím přišel Bárta (asi opisoval z mé mysli ;-)))) ) a ani jsem nevěděl, že to někde existuje.

Osobně jsem pro odpovědnost majitele vozidla (otec musí sám odpovídat za to, komu - např. synkovi - auto půjčil). Když bude finanční újma pro otce dostatečně silná, příště se snad rozmyslí, jestli svému spratkovi auto půjčí.

Jelikož já tento institut vnímal i jako sankci trestně-právní, přemýšlel jsem o tom tak, že by se platilo procento z majetku. Hodnota majetku by byla určena na náklady odsouzeného soudním znalcem.

Celý princip musí být založen na tom, aby sankce (pokuta) byla skutečně demotivující. A je jasné, že míra demotivace je při stejné výši pokut v nepřímé úměře k výši majetku. Proto pokuty v absolutních částkách u zazobaných frajírků ztrácejí smysl. Já bych chtěl obecně sankce přesunout do úrovni majetků. Nyní vláda bere majetek v nehorázných daních všem. Podle mě by měla na danich brát málo, ale při trestném činu brutálně moc.
Re: výše pokut
(Samuel Vitovsky, 20.2.2011 22:05:30)
Odpovědět
Pořád mi to nesedí. Nevím, jestli mám jen takové předsudky, nebo je moje intuice "rychlejší" než myšlení. Prostě mi to přijde za hlavu přitažené...
1) Takováto výměra trestu by (trestní či jen pokutový) proces hrozně zdržovala a komplikovala.
2) Docházelo by k omylům. Zopakuji svoje srovnání vesnického zemědělce a generálního ředitele. Ředitel má nominálně kulový. Aby si snížil daňové náklady, nepřiznává majetek či příjem, který fakticky užívá. Zemědělec utají majetek hůře.
3) Pokuta je jen jeden z typů trestů. Dalšími tresty jsou odnětí svobody, veřejné práce, zákaz výkonu činnosti. I zde platí, že stejný trest může mít na dva lidi úplně jiný odstrašující účinek. Pro dvacetiletého jsou dva roky vězení mnohem víc než pro padesátiletého. Pro manažera je sto hodin veřejných prací víc než pro bezdomovce. Pro člověka před důchodem je zákaz výkonu povolání méně než pro toho, kdo si kariéru zrovna buduje. Navrhujete zohledňovat i toto? Pokud ne, vzniká zásadní diskrepance mezi různými typy trestů. Pokud byste se pokoušel i o to, nevěřím, že byste pro všechny typy našel kvalitní algoritmus...
Intuice mi říká, že vymýšlení dalších pravidel NAVÍC je špatně! I zde, jako v mnoha jiných oblastech, by se systém měl spíš zjednodušovat. Co je příčinou toho, že za vysokou rychlost platí každý tisíc korun pokuty? Příčinou je ta jednotná sazba. Odstraňme ji. Nevymýšlejme jiné "ještě jednotnější" sazby.
Re: výše pokut
(Jiří Zahrádka, 21.2.2011 12:12:28)
Odpovědět
1) Při obchodních žalobách jde také o dlouhodobý proces, přesto kvůli tomu nemůžeme rušit intitut žalob. Cílem je změnit situaci, kdy řidiči v Česku platí za prasata Evropy a právo obecně v Česku opět neexistuje. Cílem trestního nebo přestupkového práva je účinná demotivace. Proto např. nelze plně aplikovat principy co nejnižších nákladů (vyšetřování vraždy je nákladné, uvěznění pachatele také – přesto je to společensky nanejvýš žádoucí, kvůli spravedlnosti, která je de facto ochranou společnosti). Nemůžeme si stále typicky česky říkat, že změna statu quo je nereálná, nákladná, složitá…, tím spíše, když to Švýcaři a Finové také zvládají. Není důvod, proč by to v Česku jít nemohlo, když jinde to jde.

2) Převody majetku atd. jsou samozřejmě první, co člověka v Česku napadne – bylo by to na delší článek, o jakém komplexním systému jsem uvažoval, ale i v rámci současných standardů je tuším možné soudně zneplatnit převody majetku půl roku před prohlášením konkurzu (nejsem si jist).

3) Nežijeme v ideálním světě, a vždycky budeme mít na tomto světě nějakou míru nespravedlnosti. V případě stejných pokut tady máme systém nespravedlivý (míra újmy je naprosto rozdílná) a neúčinný (pro vysokopříjmové frajírky v bavorácích, kteří – ruku na srdce a pryč s falešnou, laboratorní objektivností – mohou být velmi často velmi problematičtí, postrádá demotivační charakter). Konkrétně pokuty, resp. nedodržování pravidel silničního provozu, jsou věci velmi nebezpečné, přitom zrovna v Česku jde o denno-denní, non-stop problém, a policie myslím sama upozorňuje na to, že problémy jsou právě s majiteli silých vozů (s bohatými, pro které pokuta není problém). Je potřeba řešit reálnou situaci. Je nasazení informátorů FBI v muslimských komunitách nesprávné, protože jde o diskrepanci mezi jednotlivými komunitami na území USA? Jistě ne, protože zaměření na muslimskou komunitu vychází z jasných důvodů.
Rozdíly v jiných druzích trestů jsou diskutabilní, je to silně subjektivní. Mladík, který si začíná budovat kariéru, a který skončí v base, si může říct, že má ještě dost času začít znovu. Padesátník to může cítit jako silnější újmu, protože pak už práci sežene hůře i kvůli věku. Navíc to může být psychický problém („pár let před důchodem si zkazím profil“). Veřejné práce jsou sankcí, ale vidím v nich sankci jiného typu, než u pokuty. Veřejné práce jsou zároveň trochu onou „náhradou škody,“ což u tisicikorunové pokuty za překročení rychlosti tak není.
Je prostým faktem to, co už jsem uvedl: pokuta NENÍ náhradou škody, jejím de facto JEDINÝM cílem je odradit od protiprávního jednání. Tento její cíl je však u vyšších přijmových skupin naprosto nenaplněn, takže má větší smysl zrušit pokuty úplně.
Zkuste obrátit pohled na pokutu – nevnímejte ji jako částku, kterou přestupce zaplatí. Podívejte se na hodnotu majetku, která přestupci zůstane. Bude různá i v případě procentní pokuty, ale aspoň trochu by mohla změnit naprostý nepoměr mezi dvěma pachateli stejného přestupku, ale s jinou výší majetku.
moje zabedněnost...
(Samuel Vitovsky, 21.2.2011 12:49:08)
Odpovědět
"Zkuste obrátit pohled na pokutu – nevnímejte ji jako částku, kterou přestupce zaplatí. Podívejte se na hodnotu majetku, která přestupci zůstane."

Tohle já právě dělat nechci. Jaksi vnitřně to odmítám... Je to intuice nebo předsudek? Nevím. Ale asi pravě tohle je opravdové a zásadní jádro problému, který s tou myšlenkou mám.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Stielt, 18.2.2011 14:10:11)
Odpovědět
Ctný pane Kvěchu, Bártu ať si třebas odnese čert, ale pravda je v tom, že trest má být výchovný a účíný. Velký pracháč zaplati s úsměvem i několik těch směšných pokut při jedné cestě z Prahy do HK. Můžou to být směšné pokuty, ale dát jim tu směšnou pokutu ale současně jím zabavit dočasně i jejích auťák aby je to bolelo a příště si dávali pozor aby nedostali i jen tu směšnou pokutičku. Vždyť jezdit v dnešní době po českých silnicích to je hrůza a to jsem starý šofer. (Řidič s povolání od r. 1956. Dnes už jezdím jen se svým vozem.)
Nojo no, češi jsou zvláště zarytí rovnostáři. Dokonce i něchtějí nikoho bohatšího jak jsou oni sami.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(žabí stesk, 19.2.2011 8:01:53)
Odpovědět
Tak nevím pánové o čem tady diskutujem ! Téma článku je úplně o něčem jiném, jestli se nemýlín tak O MULTI KULTI. To zase je tah manipulátorů Kvěcha, Dana Zahrádky a jiných eurohujerů a bere jim vítr z plachet, proto ta jejich snaha odvést diskuzi na úplně jiné téma. Výroky Merklové, Charozyho a ostaních co ještě nedávno z panoucíme očima glorifikovali multi kulti, jim podkopává nohy. Bárta Vás vytočil, když prohlásil Klause za nejchtřejšího a nejschopnějšího politika. Problém multi kulti je o tři patra výše a týká se existence evropské civilizace, potažmo nás a našich děti, bláboly o pokutách pro bohaté a chudé je hospodské žlampání, je zavádějící, nekonstruktivní a mají postavit lidí proti sobě,rozhádaným se lépe vládne.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Alberto Kvěch, 20.2.2011 9:41:30)
Odpovědět
Žabičko souhlasím s posledními asi deseti slovy.Jinak pokud je na Euportálu někdo manipulátor, pak je mi divné, že nevidíte hlavního manipulátora euroskeptika Petříká.Ten je přímo přeborníkem šíření zmanipulovaných tvrzení.Od Kvěcha rozhodně neočekávejte diskusi,nad připitomělým účelovým názvem článku. Já o tom ,že Klaus má zase pravdu nediskutuji.Mimo jiné ten nadpis tady čumákuje účelově několik dní a přesouvá se na přední místo.Je pravdou,že využívám blbé články k tomu, abych řekl co chci,co cítím, co považuji za nutné psát a co je pro současný vývoj Česka podstatné, momentálně zásadní.Ještě příklad. Všiměte si, že článek Macha je vždy tak blbej, že se k němu téměř nikdo nevyjadřuje, nebo pouze záporně a Petřík ten článek pro záporná stanoviska diskutujících okamžitě nenávratně vymaže a na portálu se články Macha ohřejí jen několik hodin, aby nikdo nezjistil jak jsou ubohé.To jsou manipulace pane,to je přístup manipulátora Petříka.Jinak k tomu Danovi.Pane,Dan vždy předkládá konkrétní argumenty, žádné žvánění.Otázka zda chápete, nebo zda chcete chápat.Přeji hezký den a nic ve zlém. Kvěch.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Alberto Kvěch, 20.2.2011 9:22:40)
Odpovědět
Souhlas.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Alberto Kvěch, 18.2.2011 9:57:57)
Odpovědět
Antoníne,Antoníne.Váš příspěvek potvrzuje Váš minimální rozhled.Klausovi se nebude nikdo omlouvat, není důvod . Opak je pravdou. Po odchodu Klause z hradu se snese na jeho hlavu tolik záporů, že tu tíhu neunese.Pane Antoníne. Současný nepříznivý, katastrofální stav Česka neni náhodný, ale zaviněný činností politiků ODS a socanů a ty politické strany jsou nositeli jmen řídících neosobností nebo záporných osobností, který stav kocourkova nastolili.Více uvažujte.Chválit Klause je opravdu překonaný, dávno odezněný stav, který Vás degraduje a zařazuje do skupiny neuvažujících demagogických.Zaspal jste dobu pane Antoníne.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(alfa27, 18.2.2011 10:12:56)
Odpovědět
Pan president je sice proti multi-kulti,ale na druhou stranu podporuje vstup Turecka do EU.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 18.2.2011 10:30:01)
Odpovědět
Klaus je žid, a jako takový nesnáší muslimy, on není proti multi kulti, naopak je její součástí, není evropanem, je ruským židem - původem, má rád azbuky a židy.

Je také teplým židem bez morálky, zákeřným a prohnaným agentem kremlu a ten kdo mu skáče na lep je hlupák, klausofanda co splnil účel agenta Pružinského :-)
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Martin Konvička, 19.2.2011 16:29:13)
Odpovědět
Vždy mě potěší, když se nějaký klausobijec projeví jako homofobní nacistický dement.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Alberto Kvěch, 20.2.2011 8:30:33)
Odpovědět
Uvažujte o slovech Dana jestli nejsou pravdou a přečtěte si více jeho, pro Vás poučných příspěvků. On ten pan Klaus po roce 89 a do dneška je pořádným průserem i pro Vás pane.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Jiří Zahrádka, 18.2.2011 10:35:35)
Odpovědět
To je ale čistě technicko-pragmatická věc. Rozšíření EU takovou měrou, že tam bude skoro každý, by mohlo vést k otupení možnosti buzerovat stále novými unifikačními směrnicemi. Ostatně, umíte si představit Společnou zemědělskou politiku s obrovským Tureckem a později třeba Ukrajinou?
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Niky, 18.2.2011 11:53:25)
Odpovědět
Autor moc dobrý postřeh nemá! V.r. 1999 v článku pro Lidovky V Klaus ostře kritizoval multikulturismus a označil ho za největší hrozbu 21 století. Stejně tak v rozhovoru pro MFD v.r. 2005!
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 20.2.2011 15:07:03)
Odpovědět
Jednak to žádná největší hrozba 21. století není, nedošlo k ničemu katastrofálnímu a ani nedojde, protože že se západ probral a druhak, multikulturalismus neznamená jenom ostražitost vůči islámské rozpínavosti, ale též stejný postoj vůči židům např. tedy vůči Klausovým :-))

Zavedení pojmu judokřesťanká civilizace se pak snaží přímo vyrobit uměle multikulturní základ evropy, který v takovéto podobě neexistoval a nikdy, naopak od počátku evropské civilizace se mleli evropané s židy uvnitř a to vražedně a s muslimy zvenčí.

Musim stejně jako žid jsou oba sijoni a děti Abrahamovi/Ibrahimovi, vč, obřízek, antivepřového, humusu a oblasti vzniku svého původu.

Dnešní postkřesťanské období, evropské, tedy anticko-křesťanské civilizace je svou přehnanoou laskavostí k židům nebezpečné samo sobě.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(re, 18.2.2011 3:54:04)
Odpovědět
Byl,je a bude problém s fašoidními názory nejen prez.ale i podržtašky autora. Podle autora by se asi měly ty bárky přistěhovalců torpédovat, nebo co s nima?Co autor navrhuje?Má řešení? Vracet zpátky na moře a domů s přídělem potravin, ať se dále rozmnožují?Nebo je nechat vyhnít v Bronxu nebo jiné čínské,arabské, černošské,indiánské čtvrti nebo rezervaci?Nebo v Quantamánu?
Nebo je to jen sprostý populismus autora?
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(aroneček, 18.2.2011 7:07:20)
Odpovědět
Ne,nikdo je nechce vracet do nějaké bídy,ale oni si musí uvědomit,že přišli do země,kde je jiná kultura a vzít na vědomí,že oni jsou hosté a ne to,že se ta země,kam utekli přizpůsobí jim.Jinak to nejde.Pokud se jim to nelíbí,tak ať jdou zpět.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Kalous, 18.2.2011 8:48:39)
Odpovědět
Vrátit, ten příliv chudáků by neměl konce, ať si to dají doma do pořádku nebo se tak nemnoží. Je to hlavně jejich problém. Pomohl bych jim maximálně potravinami v době sucha, živelných pohrom nebo v procesu vzdělávání. Žádná imigrace do Evropy, žádné budování minaretů jeden za druhým (ve Francii je prý již více minaretů než kostelů), jen obchodní a studijní cesty a turistika.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Stilet, 18.2.2011 17:18:38)
Odpovědět
Rozumější by bylo, nepomáhat jím ani s potravinami. Na takovou pomoc si vždy velice rychle zvyknou a ptom ji už chtějí pořád a ač se v žádné práci nepřetrhnou, tak potom zleníví úplně.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Kolo děj, 19.2.2011 8:28:31)
Odpovědět
Mají svou zem ! Ať si ji spravuji, disponuji nerostnými surovinami, jsou poteciálně bohatí, nic jim nedávat,žádnou rybu, maximálně prut těm, kteří nechtějí hladovět, nakonec hlad je motorem lidského pokroku, kdybychom měli v jeskyni co jíst, ještě bychom stále žili v jeskyni, je to jejich problém jak hospodařit. Vždyď i Evropa si v minulosti prošla hladomorem, přírodní zákony jsou jasné, schopní přežiji, neschopni života nepřežiji. Na co si tu člověk hraje, kdyby respetoval zákony přírody, nemuselo by docházet k tak obrovským katastrofám a hrůzám! Strkáme hlavu do písku zavíráme oči před obrovským konfliktem, který nás brzy dožene, neutečeme nikam! A co naše děti? POSTAVIT VYSOKOU ZEď,dokud je čas, každý druh si chrání své teritorium! Dědictví otců zachovej nám pane...co zachováme my svým dětem? __
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Kalous, 19.2.2011 13:36:00)
Odpovědět
Souhlas koloději. Už to pomale začíná fungovat jak před miliony let - lidský prapředek se začal šířit do světa z centrální Afriky, nyní se odsud budou šířit miliardy hladových černochů, kterým se začali místo přírody montovat do života bílí.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 19.2.2011 16:07:37)
Odpovědět
Hl. že víš jak to bylo před miliony let ty šarlatáne :-))
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Kalous, 19.2.2011 18:26:45)
Odpovědět
Šarlatán jsi ty, já uznávám vědu - archeologii i radizotopové analýzy věku organických zbytků. A nejstarší prehistorické nálezy kosterních zbytků předchůdců člověka rodu Homo byly nalezeny v centrální Africe cca před 5-6 miliony let.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 20.2.2011 14:07:47)
Odpovědět
To už jsem jednou probírali, nikdo neví jak se rozpadali tyto látky před milionem let v naprosto odlišném fyzikálně chemickém prostřední, je odst možné že tyto látky vůbec v té době neexistovali :-)

Mě bude stačit když o takových věcech nebudeš psát jako o faktech, nýbrž hypotézách, pak tě nebude kritizovat a npadat za demagogii a šarlatánství.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Halí belí, 18.2.2011 8:23:04)
Odpovědět
Tak pro Vás je realita populismus?! Co navrhujete Vy. Pěstujme si je tady, oni to za 20 let vyřeší za nás sami. Běda našim dětem.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Plašmuška, 18.2.2011 8:17:04)
Odpovědět
Poteciál Evropské unie je v různosti národních státu,ty musí být a zůstat základním NEDOKTNUTELNÝM kamenem suverenních států , které v EU spolupracuji za výhodných podmínek pro všechny podmínek. V. Klaus viděl budoucnost EU právě na principu růzností národních států. V Klaus měl vždy kozistentní idee , které nikdy neměnil, doposud na jeho slova vždy došlo. Vzpomeňme na hysteri Bruselských eurokomisařů imperátorů na hradě, málem českého prezidenta dali do kladby. V souvislosti s LS někteří naši vlezdobruselisté s pravdoláskovou suitou v čele expreidentem Veškrnou, který za doby svého prezidentování prosazoval návrat sudetský Němců, spolu s některými alternativními lékaři(Hnízdíl a spol) a silné zahraniční loby bildebergů, vlezdobruselistů a zelé loby za mediální podpory veřejně právní ČT, chtěli udělat z českého prezidenta blázna. KDE JSOU DNESKA Ti světlonoši uzurpátoři absolutních pravd?? celá Eu je v ekonomické společenské, krizi, je ohrožena evropská kultura a civilizace. Kdo ponese zodpovědnost za tento "holokaust" evropské civilizace? V. K, je nejen nejlepším našim prezidentem, je státníkem, který přesahuje hranice ČR.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Sunny, 18.2.2011 10:17:53)
Odpovědět
Souhlas:-)
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 18.2.2011 10:25:27)
Odpovědět
nebudeme už probírat nepovedenou privatizaci, lájoše báču, vynecháme i jeho neprodejné knihy které bez sponzoringu neamjí schopnost vydělávat, jeho neoprávněně nabyté byty, či nadaci manželů klausových sponzorovanou hernami, údajnou homosexualitu a letušky, ale aktuální omyly v.k., tvrzení jak nás koruna ochránila před krizí /-4,4% propad HDP a stále rostoucí nezaměstnanost, klesající konkurenceschopnost/

1/ Ministr Drobil je slušný člověk - tvrdí Klaus
2/ Bavel Bém - byl nejlepším primátorem /open card, tunel Blanka ?/

Co jeho názory na potřebu přijetí Turecka do EU ? :-)

Opět má pravdu a dobrý názor ??
:-)
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Evropan Jirka, 18.2.2011 8:33:38)
Odpovědět
Tak mě tak napadá - co když to skončí takhle? Že to prostě vzdají? Tak jako teď odtroubili multikulturalismus, odtroubí zítra ekologismus, pozítří společnou měnu...namísto spektakulárního krachu to prostě vyhnije.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 18.2.2011 9:25:00)
Odpovědět
Myslím že odpověď na Vaší otázku jsou opět vyjádření těch stejných lídrů, Merkelové a Sarkoziho, proč by měli vzdávat něco načem tolik vydělávají co jim tolik pomáhá, vždyť německo zažívá 2. hospodářský zázrak je tygrem G7.

Jako velmi zdravé a sebekritické přiznání, něco co Klaus absolutně neumí a dělá to z něj malého, nato je třeba nahlížet, nikoliv vyhnívání nýbrž vyzrávání a očistu.


A co se týká věčné pravdy žida Klause, jeho odpor k muslimům je daný jeho původem nikoliv nějakou geniální předvídavost :-)
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Jiří Zahrádka, 18.2.2011 10:40:15)
Odpovědět
Jo, SRN na euru momentálně vydělává (dříve ovšem prodělávali Němci také - eurosazby byly příliš vysoko na poměry německé ekonomiky, proto SRN sklouzla do záporného růstu HDP), ovšem už teď se očekává cca za dva roky inflace v SRN kolem 4 %... Euro prostě neposiluje, přestože SRN rostou exporty (díky vhodné struktuře výroby, která umožňuje růst exportu do Číny o 40 %), takže holt nefunguje tržní vyrovnávání.

Trh neoblafnete. Dlouhodobě se projevuje i to, co lze krátkodobě zakrýt umělými zásahy typu jedné měny pro nehomogenní ekonomiky.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 18.2.2011 17:01:01)
Odpovědět
nejvýznamnějším obchodním partnerem a exporním cílem Německa je Francie, daleko před čínou a aEU daleko před Asijí a USA, ale ono Německým značkám prostě roste odbyt, a to na všech světadílech, čína jakkoliv je enormní v procentech Německo neživí, to je novinářská kachna.

Audi, BAMW a Daimler nestačí vyrábět a valí na 3 směny, přesto ten velký růst není podložen exportními koncerny, nýbrž většinově malými a středními firmami, na nichž stojí 3/5 Německého HDP.

Made in Germany stále existuje a je ceněné, nerozdíl od Made in GB či USA :-)
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Jiří Zahrádka, 18.2.2011 18:06:00)
Odpovědět
To ani není moc novinářská kachna, s tou Čínou, v novinách se píše o největších partnerech SRN a nepíšou, že by to byla Čína. Nicméně, meziroční růst exportu do Číny o 40 % není k zahození, myslím, že se to na růstu celkového exportu promítne citelně.

Ano, tradiční německé značky jsou synonymem kvality, o tom není sporu. USA (a GB myslím také) holt vyvezly investice ven. Ale mimochodem, technologicky náročné zboží, farmacie, to jde z USA na vývoz stále.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 18.2.2011 21:56:11)
Odpovědět
nechci hanět schopnosti USA, ale ten vývoz průmyslu ted sklízejí...
usa jsou super kreativci, ale z technologijí nelze žít, ty dluhy je dohání..


hloupý stát Izrael je nešťastně kopíruje..
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Jiří Zahrádka, 20.2.2011 16:32:19)
Odpovědět
Jo, v tomhle asi bude vzácná shoda. Globalizace vede v praxi k problémům, které mě dřív moc nenapadly. Dokonce nejde jen o praxi, myslím, že tam jsou jasné, racionální důvody, proč globalizace měla být nahlížena mnohem kritičtěji i ve fázi teoretického zpracování. Sám jsem globalizaci podporoval, nyní těžce lituji...

Na druhou stranu, je otázkou, jak tomu zabránit. A stále mám určitý morální problém: kde je legitimita vlád zabraňovat svým občanům ve svobodné obchodní výměně s občany jiných zemí?

Vývoz průmyslu ve ze Západu považuji nyní již také za chybu. Ale z pohledu čistě ekonomického je jasné, že investor ze západní ekonomiky s vysokými náklady se snaží výrobu přesunout tam, kde jsou náklady relativně nižší (třeba Asie) a spotřebu přitom ponechat v ekonomice s náklady (a obecně cenami) vyššími. Z pohledu investora je to správné chování. Co mě překvapuje je spíš to, že poptávková strana jakoby byla smířena s podle mě nižší kvalitou produkce, a to, řekl bych, i u tradičních západních značek, které výrobu přemístí do ciziny.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 20.2.2011 18:21:54)
Odpovědět
To je pravda u nižších vrstev, bohužel si zvykli...

u středních už to není pravidlem a u vyšších to neplatí.

Fakt, že německé velmi drahé zboží dnes triumfuje je nadějí pro nás pro všechny, že se to otočí a že lidé nezblbli uplně a na tom německém kvalitním zboží se hodně podílí i češi svými subdodávkami !
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 18.2.2011 22:02:48)
Odpovědět
Samozřejmě že i majetní číňané a indové pochopili, že německé zboží je špičkové a kupují ho, ale základní fundament německa je EU, obchodní výměna s čínou jakkoliv je v eu největší, tvoří jenom malou část té francouzské.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Jiří Zahrádka, 20.2.2011 16:17:59)
Odpovědět
O tom ale není sporu.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 18.2.2011 17:14:28)
Odpovědět
Podívejte, když Němci ovládali Scania - nejlepší náklaďáky nasvětě, byl jsem z toho smutný a začal jsem chápat že neexistuje v Evropě ekonomika která by jim mohla stačit v konkurenčním boji, prostě nato nikdo nemá.

Tento týden ovládli nejvlivnější burzu světa.

A zatímco Britové neví z čeho platit dluhy a jak udržet HDP nad nulou, Němci jedou geradeaus..


Pak jsem si řekl, nikdy nemůžeme být suveréní to je blaf pro děcka a lepčí být v jejich area než v Ruské, čínské nebo třeba americké.

Nic s tím nenadělá srandovní strejda Klaus ani Zahrádka, ani já, v konkurečním boji na ně nemáme.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Jiří Zahrádka, 20.2.2011 16:36:47)
Odpovědět
Motáte toho moc dohromady. Proti ekonomické spolupráci se SRN nic nemá ani Klaus, ani já a snad žádný rozumný euroskeptik. Impozantnost schopností německé ekonomiky nesouvisí se snahou obnovit v ČR suverenitu a demokracii (a svobodu).
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 20.2.2011 18:10:42)
Odpovědět
To seš Jiří budto naivní nebo nechápeš podstatu moci peněz, v momentě kdy tu bude dominantní německý kapitál, tak je znás německo, tak to hold chodí, už si z nás ve světě dělají srandu že jsme další spolková země.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Jiří Zahrádka, 21.2.2011 12:27:52)
Odpovědět
To ani není moc sranda, to říkám i já, že jsme ekonomicky de facto další spolková země. Samozřejmě, že vliv kapitálu je silný, ale to neznamená, že tady nemůžeme mít odlišný ústavní systém (např. prezidentskou republiku) apod.

Švýcaři jsou také malí, a svá práva si zachovávají. Ostatně, ono není ani pro Němce nezbytně nutné, aby tady byla absolutně stejná regulace, jako v SRN.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Kalous, 18.2.2011 12:10:51)
Odpovědět
Dane - co kecáš? Klaus je stejně jak jeho vzor Cameron velký přítel muslimů, podporuje jeich vstup do EU a při násvštěvě Turecka se s nimi bratříčkoval skoro jak Cameron. Ty už to s tou kláusifobií přeháníš. Akorát nechce aby nám EU kecala do imigrační politiky.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 18.2.2011 17:05:40)
Odpovědět
nenen je to sión, potomek ruských židů a bisexuál, čili zmatenec co ani neví kam ho strčit...
Ale naprosto jasno má v tom, za koho kope :-)On chce Turecko v EU, aby ho musulumané rozbili, nechce silnou EU ale slaboučké malé státečky, které požere kremelský medvěd.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Kalous, 18.2.2011 17:19:59)
Odpovědět
Dane, prosím tě - ti Rusové na nějaké státečky skoro kašlou - jen potřebují kolem sebe ochrannou zonu, kam by jim nelezi Američané, a korektně obchodovat.. Svých starostí mají dost (zejména kavkazská oblast) - i území, jak několik Evropských unií. Jinak se Evropě náramně hodilo, že Rusové, ač nechtěně, Evropu kryli skoro tisíc let před nájezdy Mongolů, Tatarů, Turků a bůhví jaké východní verbeže. Většinu těch útoků schytali sami.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 18.2.2011 17:46:38)
Odpovědět
Neuvěřitelně impotentní Rusko co do kreativity a schopnost cokoliv hodnotného vyrobit potřebuje nutně kolonie otroků, tedy i nás, ne úemí těch má dost, ale plné ožralých imbecilů, degenrovaných stepních lidí z chlastu !

Proto se snaží urvat zpět Ukrajinu, Bělorusko a rádoby mělo velký vliv i u nás jako vždy v minulosti :-)
V tomhle seš uplně mimo.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Kalous, 18.2.2011 18:52:40)
Odpovědět
Nevím kdo je mimo - stavět Ukrajince výše než Rusy, že Rusy Ukrajinu potřebují. Ona je stejně polovina Ukrajiny (Západní Ukrajina obývaná převážně Rusy a ruskojazyčným obyvatelstvem) ruská, včetně Krymu. Ruský stát po jeho rozvratu opilcem Jelcinem se zase rychle dal do kupy narozdíl od Ukrajiny, která je v totálním bankrotu a státní chaosu.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 18.2.2011 21:50:25)
Odpovědět
Ruský stát vymírá, má 2x větší šíření muslimů než EU a do žádné kupy se nedal se prober !

Jediné co udělal je pozavíral oligarchy a sebral jim doly a vrty, z nich žijí ty 2 velká města a několik miliardářů, asi 120 milionů lidí pak žije v naprosté bídě.

Rusko už není schopné ani vyvíjet zbraně, což mu v minulosti jediné šlo, dnes nakupuje přez Izrael západní technologie, od francouzů lodě a němců technologie pro letectví, nemá vůbec nic vlastního co by za něco stálo, tyto frustrace z obřího zaostávání přiznal i Medveděv, loutka diktátora Putina.

Ukrajina jsou obilnice, je to tranzit do EU a v neposlední řadě i průmysl a doly.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Kalous, 19.2.2011 2:54:31)
Odpovědět
Ale zase se mýlíš. Vyvíjí nové systémy balistických raket s multihlavicemi, které nelze prakticky likvidovat. Vyvíjí mnohaúčelové letadlo MIG 39, bude dodávat do Indie a spolupracuje s ní. Průmysl Ukrajiny je v rozkladu, včetně zemědělství - obdělává se ani ne 60% půdy, půda je sice kvalitní - ale klima je nevyhovující, není na hnojiva a výnosy nestojí za nic - obilí se sice vyváží, ale místní hladoví. Obyvatelé odchází za prací nejen do EU, ale i do bohatšího Ruska. Taková země jak Ukrajina se skutečně do EU přímo hodí, přinese všem velké výhody.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 19.2.2011 12:15:11)
Odpovědět
Mladí Rusové a Kreml si myslí to co já, opak toho co ty, vysvětli to Medveděvovi že se mýlí, že nejsou totálně pozadu :))

1/Můžeš nám říct, co jsou rusové schopni za výrobky exportovat na vyspělé trhy, které zboží z ruska u nás vidíš ???

2/do 10 roků eletromobily ovládnou západ, tím bude západ soběstačný ropou, a Rusko uplně kaput, žije totiž jen a pouze ze surovin a o ještě prachbídně, to bude konec ruska i arabů, busou muset začít maqkat v západních továrnách stejně jako číňané :-)
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Kalous, 19.2.2011 14:11:18)
Odpovědět
Zařízení pro jaderné elektrárny, jejich Kamazy pravidelně vyhrávají terenní závody v Africe a J. Americe, jejich kosmické lodě začnou užívat i Američané neboť životnost jejich raketoplánů skončila a na nové nemají, jejich vrtulníky se v Afganistánu osvědčily více než americké .. ..
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Kalous, 19.2.2011 14:15:15)
Odpovědět
Ony ty elektromobily zase tak praktické nejsou, i tak většina prostředků pojede na naftu či benzin. Chtěl bych vidět třeba zaoceánská letadla na elektriku. I ta elektřina se vyrobí z ruského plynu nebo ruského jaderného paliva. A topit pokud to půjde budeme zase plynem většinou z Ruska. Tak jsi dane vedle.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 19.2.2011 15:19:56)
Odpovědět
Ptal jsem se na spotřební sboží, takže nic, díky za odpověď, ale stejně jsme ji všichni znali :))
exportují kaviár, vodku a kožešiny, odpovím za tebe, nechci tě trápit.

Helikoptéry jsou tak 40 roků pozadu za konkurencí, jediný moderní vrtulník Kamov Shark, který se jim podařilo prodat emirátů, má kompletní francouzskou avioniku a izraelské rakety a kulomety, optoelektronika je C.C. made in germany, takto předělaný vrtulník nabízejí na export :-)

Jádro - Toshiba/Westinghaus a Arewa dokážou postavit elektrárnu o 2 rektorech za 10 roků, Rusové, jejichž nukleáry jsou jedině v rozvojových zemích, nikde v západním vysělém světě /bojí se jich po černobilu/ mají průměrnou dobu výstavby 2 rektorové elektrárny 20 let.

Kamaz - absolutní prodejní a exportní propadák, auto s 2x vyšší spotřebou pohoných hmot a poruchovostí 30% na 100 000 km, ty mluvíš o speciálu pro Dakar, ukaž mi Kamazy u nás :-)

Co tam máš dál ?
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Kalous, 19.2.2011 18:30:19)
Odpovědět
Ty moderní americké vrtulníky jsou třeba v Afganistánu na ho.vno, foukne vítr s pískem a nejedou - ale ruské krámy lítají dál.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 19.2.2011 19:46:16)
Odpovědět
Nelze popřít že zejména ve vojenství mechanika je mnohdy mnohem životschopnější nežli elektronika, ale rozhodně to není argument o Ruském nezaostávání, to už je dnes příslovečné !


A ještě, v Anglii končí 70% absolventů vš na pracáku, ted jsem to četl, v německu 80% najde práci.

Nůžky se začínají dramaticky rozevírat.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 19.2.2011 15:34:52)
Odpovědět
Elektromobily - Paříž 53 dobíjecích staic hotových k 30. prosinci 2010
Berlín 22 dobíjecích stanic


a pozor !!

naše Praha hotové 3 dobíjecí stanice , v 2011 se jich v Praze má dodělat dalších 8 a také 2 v Brně :-)

Holt pokrok nezastavíš a víš k čemu bude ropa když elektriku si vyrobíme sami ??
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 19.2.2011 12:32:43)
Odpovědět
ještě k těm zbraním..


zatímco čína představili prototip Stealth stíhačky 4g, 12 roků po američanech, ti ji mají už 7 roků ve výzbroji a ve výrobě :-)

rusko vyvíjí podobné letadlo neúspěšně s indijí už 15. rokem a furt nepředstavilo nic co létá a má 4g parametry

západ konkrétně BAE systems /britové/ už začčali vyrábět otestovaný mezikonytinenátlní stealth bezpilotní strategický bombarder, při jeho testech proletěli několikrát nad čínoua rusklem a nikdo si ho nevšiml :-))

podobný bombarder testují USA nyní, mají asi 3 roky spoždění za brity, čína s ruskem pak opět minimálně 1. generaci.

Američané také dodělaávají stealth letadlovou lod 1. nasvětě a pravděpodobně ji dodělají zároveň s čínou - to přestavuje tu 20 letou ruskou bárku co ji nebyli schopni vůbec rusové dodělat, přibližně ve stejnou dobe budou mít usa další 3 letqadlové loděje, jednu z nich komplet stealth vč. letadel-bezpilotních, a britové 1 novou.

čili šanghajský spolek bude mít 1 rusko čínského 20. letéha bastla a NATO 13 letadlových lodí :-))
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 19.2.2011 12:32:43)
Odpovědět
ještě k těm zbraním..


zatímco čína představili prototip Stealth stíhačky 4g, 12 roků po američanech, ti ji mají už 7 roků ve výzbroji a ve výrobě :-)

rusko vyvíjí podobné letadlo neúspěšně s indijí už 15. rokem a furt nepředstavilo nic co létá a má 4g parametry

západ konkrétně BAE systems /britové/ už začčali vyrábět otestovaný mezikonytinenátlní stealth bezpilotní strategický bombarder, při jeho testech proletěli několikrát nad čínoua rusklem a nikdo si ho nevšiml :-))

podobný bombarder testují USA nyní, mají asi 3 roky spoždění za brity, čína s ruskem pak opět minimálně 1. generaci.

Američané také dodělaávají stealth letadlovou lod 1. nasvětě a pravděpodobně ji dodělají zároveň s čínou - to přestavuje tu 20 letou ruskou bárku co ji nebyli schopni vůbec rusové dodělat, přibližně ve stejnou dobe budou mít usa další 3 letqadlové loděje, jednu z nich komplet stealth vč. letadel-bezpilotních, a britové 1 novou.

čili šanghajský spolek bude mít 1 rusko čínského 20. letéha bastla a NATO 13 letadlových lodí :-))
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 19.2.2011 12:36:37)
Odpovědět
ještě k těm zbraním..


zatímco čína představili prototip Stealth stíhačky 4g, 12 roků po američanech, ti ji mají už 7 roků ve výzbroji a ve výrobě :-)

rusko vyvíjí podobné letadlo neúspěšně s indijí už 15. rokem a furt nepředstavilo nic co létá a má 4g parametry

západ konkrétně BAE systems /britové/ už začčali vyrábět otestovaný mezikonytinenátlní stealth bezpilotní strategický bombarder, při jeho testech proletěli několikrát nad čínoua rusklem a nikdo si ho nevšiml :-))

podobný bombarder testují USA nyní, mají asi 3 roky spoždění za brity, čína s ruskem pak opět minimálně 1. generaci.

Američané také dodělaávají stealth letadlovou lod 1. nasvětě a pravděpodobně ji dodělají zároveň s čínou - to přestavuje tu 20 letou ruskou bárku co ji nebyli schopni vůbec rusové dodělat, přibližně ve stejnou dobe budou mít usa další 3 letqadlové loděje, jednu z nich komplet stealth vč. letadel-bezpilotních, a britové 1 novou.

čili šanghajský spolek bude mít 1 rusko čínského 20. letéha bastla a NATO 13 letadlových lodí :-))
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Kalous, 19.2.2011 14:24:57)
Odpovědět
Jo , USA jsou o něco dále - však také dávají na zbrojení za rok více než dávaly za 2.svět. války, r. 2009 661 mld dolarů, 6x více než Čína a 15x více než Rusko. A to skoro na dluh. Jsou to úplní ma.goři, nejbohatší stát světa Kalifornie ja třeba tak zadlužený, že loni neměl ani na platy učitelů a policajtů.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 19.2.2011 15:25:29)
Odpovědět
Konečně s tebou v něčem souhlasím.

Lodě Mistral, které Francie pomůže Rusům vyrobit a další a další technologie prodávané západem Rusku v posledních letech znamenají jednoznačnou a nezvaratnou kapitulaci Rusko, v soutěži se západem o vysělé vojenské technologie, Rusko prohrálo a západ nemá konkurenta nasvětě ve zbrojařině.

Mimochodem, Německo zvýšilo svůj podíl na světovém obchodě se zbraněmi z 8% v roce 2000 na 17% v roce 2010 a stalo se tak 3. největším výrobcem zbraní nasvětě po USA a Rusku, předstihlo Británii.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(žabí stesk, 19.2.2011 9:25:29)
Odpovědět
Klaus jako první pochopil možnou hegemonii Číny a asiských tygrů, kteří začínají válcovat ohrožovat neschopnou přeregulovanou Eu ekonomicky , ale i bezpečnostně. Ve hře je nevyzptatelná Severní korea, muslimské náboženstvíale i země bývalého SSSR Asisského kontinentu. Celá Asie je sud s výbušninou. Rozbitý SSSR ztratil na své imperiální moci a síle, ale je pořát silným hráčem. Rusko se nesmíří s tí, že by mělo v světové politice hrát druhé housle. Záleží jestli Evropa včas pochopí jestli chce Ruskem proti Asiatům, nebo Rusko s Asiaty proti Evropě. Figury na šachovnici světa, hrají státnici několik tahů dopředu. Dnes jsme úplně někde jinde, než v době moci SSSR. Nakonec nic nového pod sluncem, dříve ve sféře moci SSSR, dnes tuplovaný centralismus a snaha o imperiu EU, dávněji monarchie a evropské císářství. Rusko je třeba brát, jako možného partnera spojence proti Asiiské rozpínavosti, Klaus moc dobře ví, že Rusko teprve bude hráčem č. 1 v Evropské politice,ať se to komu líbí nebo ne. Udržovat slušné vztahy s Ruskem je jenom k našemu prospěchu, naše gepolitické postavení nám nedovolí ani historicky být absolutně neutrální. No co vy všichni hrdinové, chcete vést s Ruskem válku ? Nakonec poslední dobou začínají chápat i někteří evropští politici, že Rusko je pro ně mnohem vlivnější a zajímavější země, kterou nelze odepsatt, než nějaké Česko ?! Poučme se z dějin ,vždycky to tak bylo,jen díky strategii našich předků máme svou tisíciletou státnost,na rozdíl o těch, kteří zanikli a byli anektováni, viz (Sasko, lotrinsko, Vlámové, Alsasko... )Ještě pořád jsme, ano dědictví otců zachovej nám pane...
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dan, 19.2.2011 12:10:19)
Odpovědět
to je další Klausoservilní hyperblábol.. :-)

1. byla myslím Sibila že ?

už v dětství jsme přeci říkali že nás utlučou čepicema a že to co tisíc lidí před tím řekl i Klaus není žádné moudro, navíc to není pravda :-)

čína se ukazuje jako čím dál více neschopná vlastní kreativity a vývoje, neschopná přijmout demokracii a klasický kapitalismus.

čína je veliká a pracovitá, záludná, ale také neschopná, hloupá a ve vleku dolaru a jeho bondů.
Současná tikající bomba v oblasti nemovitostí je zabrzdí a bude po růstu, její splasknutí je otázkou 5-7 roků.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Eva, 21.2.2011 7:30:39)
Odpovědět
Ano, Klaus měl zase pravdu, ale to Vy nemůžete připustit. Vaše příspěvky jsou plné nenávisti proti prezidentovi a je jedno, na jaká témata reagujete. Nevím, zda Vám už neměkne mozek. Myslel jste Sibylu? Jinak nám vysvětlete, když jste takový odborník na vše - kdo to je ta Sibila.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Dn, 21.2.2011 8:45:40)
Odpovědět
Klaus nemá pravdu prakticky nikdy, klidně ho lze v kontextu jeho života nazývat pan omyl, počínaje pomýlenou sexuální orientací nepřijetím do ksč přez nepovedené manželství, postiženého syna, dále pak prac. kariera, tedy nepovedená privatizace, sarajevský atentát, brutálně pokles preferencí ODS, až po dnešní jeho omyly s globálním oteplováním a eu, prostě v ničem :-)

Co se týká jeho konkrétního názoru že západ zaostává za zeměmi BRIC, je to naprostý a další jeho fatální omyl, neexistuje žádný obor ve kterém by EU či západ za BRIC zaostávali
:-))

Komunisty zvolebný prezident, Lájoš Báča Klaus, člověk který nedokázal uhlídat ani financování vlastní strany a je zodpovědný za zaostávání naší země, skončí i se svými neprodejnými pavědeckými publikacemi na smetišti dějin a už to bude brzo :-)
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Kalous, 19.2.2011 14:34:29)
Odpovědět
žabáku, moudrá řeč. Pit.mí Poláci si pořád vyskakují a další plynovod z Ruska už půjde ne přes jejich území, aby hrabali z tranzitu, ale přes moře rovnou do Německa.
Německo bude vedle USA a číny 3. světovým hegemonem, umocněné svými předměstími tedy EU
(Dan, 19.2.2011 15:31:48)
Odpovědět
http://zpravy.idnes.cz/v-anglii-je-nyni-videt-ponizeni-ktere-tam-nezazilo-uz-nekolik-generaci-1ey-/kavarna.asp?c=A110218_112543_kavarna_chu

Británie se začíná uvědomovat že Německo ji mohutně zastíní.
Re: Německo bude vedle USA a číny 3. světovým hegemonem, umocněné svými předměstími tedy EU
(Dan, 19.2.2011 19:48:52)
Odpovědět
kde udělali soudruzi chybu, že jim Libra nepomohla v krizi :-(
Re: Německo bude vedle USA a číny 3. světovým hegemonem, umocněné svými předměstími tedy EU
(Jiří Zahrádka, 20.2.2011 16:51:39)
Odpovědět
Vy víte velice dobře, že problémem Británie byla navázanost na USA. To není o měně, která může problémy zmírňovat (nebo ztěžovat, v případě měny, nereagující na realitu dané ekonomiky).

Německa se bál už Churchill - proto ho chtěl šoupnout do Spojených států evropských, mimochodem :-)).

Obecně, Němci jsou prostě chytří, schopní, je jich hodně, jsou pilní - to samozřejmě má svůj ekonomický význam. Ale oni takoví byli dávno před eurem. Jejich růst byl impozantní v poválečném období. A Británie - té, řekl bych, docela pomohlo, když se vyvázala libra z evropského mechanismu směnných kurzů. Domníváte se snad, že v případě eura v Británii by na tom britská ekonomika byla lépe? Jestliže ano, sdělte, prosím, argumenty.
Re: Německo bude vedle USA a číny 3. světovým hegemonem, umocněné svými předměstími tedy EU
(Dan, 20.2.2011 18:13:39)
Odpovědět
:-)

1/ navázanost na USA a kopírování jejich chyb, čili odevzdání průmyslu do Asie a orientaci na technologie - proto říkám že splaskla technologická bublina a zvítězil průmysl, viz Německo a země BRIC.

2/ Nepochopení, fatální nepochopení příležitosti v EU a eurozoně, to je naprosto stejně fatální chyba jako ta americká cesta, košile bližší kabátu, velmi pozdě si v británii uvědomili jak lze zbohatnout na EU.
Re: Německo bude vedle USA a číny 3. světovým hegemonem, umocněné svými předměstími tedy EU
(Dan, 20.2.2011 18:16:30)
Odpovědět
Jenom pro obecný přehled, pouize na investicích v česku za 10 roků vydělali firmy z Nizozemí 750 miliard korun, Německa 530 miliard korun, Francie 330 miliard a Británie 120 miliard.

To je pouze česko a a zisky, celá noá EU přinesla němcům desítky miliard eur a britům mohla přinést též, ti pitomci ale hledali štěstí u kovbojů..
Re: Německo bude vedle USA a číny 3. světovým hegemonem, umocněné svými předměstími tedy EU
(Dan, 20.2.2011 18:27:14)
Odpovědět
teď k té libře, dělám si srandu z Klausova ekonomické nezvnálkovství, teoretismu a naivity, hlupáctví v jednom :-)

Ukázalo se zcela jasně, že samostatné národní měny nepřispěli k lepšímu vypořádání se s krizí a to sice proto že není možné učinit to co popsal Klaus, čili znehodnotit devalvací měny svoje dluhy to z jednoho prostého důvodu, ten dluhový systém musí fungovat dál a nelze nahlodat jeho důvěru velkými devalvacemi, takto to dnes nefunguje a V.K. se opět zmýlil :-)
Re: Německo bude vedle USA a číny 3. světovým hegemonem, umocněné svými předměstími tedy EU
(Jiří Zahrádka, 21.2.2011 12:34:56)
Odpovědět
Britové vědí, že se na EU dá vydělávat, proto jsou jejími členy, přestože je otázkou, jestli by pro ně nebylo lepší být mimo EU úplně.

Devalvace měny není myšlena jako umělý, vládní krok, ale jako tržní reakce na stav dané ekonomiky. A jako taková samozřejmě pomáhá zmírňovat následky nepříznivého makroekonomického vývoje. Samozřejmě, že nemůže zachránit celou ekonomiku, jestliže ta je na tom špatně z jiných důvodů. Měna je o reakci na podnět z reálné ekonomiky. Je to jen o zmírnění následků příčin.
Re: Německo bude vedle USA a číny 3. světovým hegemonem, umocněné svými předměstími tedy EU
(Dan, 19.2.2011 19:54:30)
Odpovědět
kde udělali soudruzi chybu, že jim Libra nepomohla v krizi :-(
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Jiří Zahrádka, 18.2.2011 10:42:06)
Odpovědět
Když já jsem pořád skeptik - zaprvé, to multi-kulti kritizují jen tři hlavouni, byť mocní. Navíc, euro a EU je pro ně totální modla. Ta může existovat i bez multi-kulti, to mohou obětovat, ale EU jako svúj mocenský nástroj neobětují.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Evropan Jirka, 18.2.2011 13:09:23)
Odpovědět
K p.Zahrádkovi - jasně, i já jsem zažil komunismus, takže vím, že jediné, na čem jim záleží je moc, cokoli jiného zapřou nebo odhodí. Ale když začnou padat tyhle ideologické posvátné krávy, signalizuje to velkou vnitřní slabost.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(felix.julec, 18.2.2011 9:02:43)
Odpovědět
OD některých ASIATŮ/netýká se Vietnamců,Korejců,Číňanů/ A AFRIČANŮ žijících ve větším počtu v Evropě od války nelze očekávat nic nového,objevného.Srovnejte to s cikány v naší republice,kteří tady žijí mnohem déle.Až na jednotlivce se v myšlení a způsobu života neposunuli ani o píď.Jsou to objekty přijímání potravy a vyměšování a mají vysoce nadprůměrné rozmnožovací sklony/hlavně proto,že jim k tomu bohatě přispíváme svými prostředky/.Je třeba změnit naše myšlení a přehodnotit zvýhodňování.A to nejlépe už od včerejška.Začíná se to přejídat našemu společenství a možnostem našeho státu.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Alberto Kvěch, 18.2.2011 10:00:03)
Odpovědět
Ano, souhlas.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Radek, 18.2.2011 16:21:00)
Odpovědět
Nemohu si pomoct, ale chválit Klause za jeho prozíravý euroskepticismus je asi to samé, jako vyzdvihovat Stalina za příklon k filozofii Karla Marxe ...
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Alberto Kvěch, 19.2.2011 9:28:54)
Odpovědět
Stačí si přečíst účelový nadpis článku a je jasné ,že se jedná o článek nahlouplý.Klaus neměl a nemá nikdy pravdu.Současný stav financí a rozklad státu ve všech oblastech to potvrzuje.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Hanibal, 19.2.2011 9:38:14)
Odpovědět
Radku, je mi líto, ale komu není dáno v apatyce nekoupí. Se svými výkřiky,bez argumentů, které jsou prvolánově za měřeny vaši osobní nenávisti vůči V. Klausovi se už ani v hospodě III. kategorie nechtnete.
čti klausofanatiku a info o těchto událostech si dohledej na netu
(Dan, 19.2.2011 12:23:51)
Odpovědět
nebudeme už probírat nepovedenou privatizaci, lájoše báču, vynecháme i jeho neprodejné knihy které bez sponzoringu neamjí schopnost vydělávat, jeho neoprávněně nabyté byty, či nadaci manželů klausových sponzorovanou hernami, údajnou homosexualitu a letušky, ale aktuální omyly v.k., tvrzení jak nás koruna ochránila před krizí /-4,4% propad HDP a stále rostoucí nezaměstnanost, klesající konkurenceschopnost/

1/ Ministr Drobil je slušný člověk - tvrdí Klaus
2/ Bavel Bém - byl nejlepším primátorem /open card, tunel Blanka ?/

Co jeho názory na potřebu přijetí Turecka do EU ? :-)

Opět má pravdu a dobrý názor ??
:-)
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Alberto Kvěch, 20.2.2011 8:23:54)
Odpovědět
A co dobrého pro Česko ten občany nevolený prezident udělal.Předložte alespoň jediný argumnet.Argmentů proti Klausovi Vám každy trochu uvažující předloží celou řadu a není třeba hledat, trvale se setkáváte s pozůstatky záporné činnosti Klause.To nevidíte, že je stát v hajzlu a tak zadlužený, že bude desetiletí občany zákoně okrádat, aby se dluh nezvyšoval a stát nezbankrotoval.Vinou Klause je stát v rozkladu.
Re: Zase měl ten Klaus pravdu
(Standa 1, 19.2.2011 18:55:04)
Odpovědět
Tady asi pravdu měl. Když ale nedávno po návštěvě Egypta vychvaloval egyptské hospodářství a spořádané řízení státu prezidentem Mubarakem, 3,5 % růst DPH tak buď lhal anebo byl tak hloupý, že si ničeho nevšiml . Takže tu pravdu měl asi jen náhodou