reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 19.2.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

18.2.2011 8:16 - Čtvrtek byl třetím výročím dne, kdy se Kosovo odtrhlo od Srbska jako Republika Kosovo. ParlamentníListy.cz se dotazovaly českých politiků, zda s tříletým odstupem považují jednostranné vyhlášení kosovské nezávislosti a její uznání českou vládou za pozitivní krok.

Diplomatické uznání Kosova rozdělilo českou politickou scénu mnohdy napříč politickým spektrem. Patrně nejhlasitějším odpůrcem kosovského odtržení byl a je český prezident Václav Klaus, který se nedávno nechal slyšet, že ačkoli ČR Kosovo diplomaticky uznává, dokud on bude prezidentem, českého velvyslance v Kosovu jmenovat nebude.

Mnichov a Chamberlain Topolánek

„Takovéto rozhodnutí o hranicích státu může mít velmi bezprecedentní důsledky, může to mít domino efekt, jak se říká. Některé jiné části jiných států mohou najednou přijít na to, že jim to tak úplně nevoní v tom větším státu, ve kterém se dodneška nacházejí. A ty hlasy slyšíme. A jestli Srbové nám dneska říkají: zejména Vy Češi byste to měli chápat, to je další Mnichovská dohoda, prostě o nás bez nás, apod... Tenhle příměr bych (sice) nepoužil, opatrně zacházím s takovýmito velkými gesty a velkými slovy z historie. Ale vím, že tento hlas zní, oni to tak mohou cítit," uvedl například Klaus.

Prezidentův vicekancléř Petr Hájek je ještě o něco tvrdší. „Je to tragické výročí mnichovanského rozměru. Včetně uznání tohoto „aktu" tehdejší Topolánkovou vládou. Chamberlain si alespoň mohl myslet, že podpisem Mnichovského diktátu přinesl Británii mír. Topolánek si myslel, že to jemu osobně prospěje v očích Washingtonu, Berlína a Paříže. Oba dva se mýlili. Stejně jako měl Mnichov nakonec tragické důsledky pro celou Evropu a nakonec celý svět, má, ale teprve ještě bude mít nemenší následky také kosovské dobrodružství mezinárodních sociálních inženýrů," uvedl pro ParlamentníListy.cz Hájek.

Snad se rozpadne EU

U Topolánka šlo podle Hájka jen o primitivní mocenský hédonismus a o pocit slasti z iluze moci, kterou si chtěl užívat a zatáhl do toho celou Českou republiku. Ostatní kosovští „Mnichované", především zástupci euro-amerických velmocí si ale ruce podle něho neumyjí.

„Ale to nám vlastně může být jedno, protože to, nač zadělali, se v nedaleké budoucnosti bude týkat nás všech. A nebude to nic hezkého. Srbové si nikdy nedají Kosovo vzít, jako my nechceme dát Sudety. Pauza, která nyní nastala jako důsledek obrovského vnějšího tlaku, je jen ticho před bouří. A přece ho nakonec ztratí. Jako my ztratíme Sudety. Anebo ne. Ale to jen v případě, že se EU včas rozpadne," dodal Hájek.

Schwarzenebrg nás podrazil

Výrazným odpůrcem samostatnosti Kosova je také sociální demokracie. Současný místopředseda sněmovny Lubomír Zaorálek z ČSSD si postěžoval, že tehdejší ministr zahraničí Topolánkovy vlády Karel Schwarzenberg slíbil, že než o případném uznání Kosova rozhodne na vládě, tak se celá otázka projedná v Zahraničním výboru sněmovny. To však nakonec neučinil a postavil sněmovnu i zahraniční výbor před hotovou věc.

„Rozhodně to nebylo šťastné řešení. Ministr Schwarzenberg tehdy slíbil zahraničnímu výboru, že to s námi projedná, nakonec tak ale neučinil a my jsme se až z médií dozvěděli, že to vláda schválila. Pochybnosti neměla jenom opozice, ale i ministři a poslanci z koaličních stran. Potvrdilo se, že Kosovo nebylo na nezávislost připraveno, věc byla uspěchaná. Stát není ekonomicky soběstačný a má problémy s organizovaným zločinem. Situace je zde ještě více problematická než pře třemi lety," řekl ParlamentímListům.cz Zaorálek.

Kníže si nepamatuje

Ministr zahraničí Karel Schwarzenberg, který patřil společně s Alexandrem Vondrou z ODS k největším zastáncům nezávislého Kosova, pro ParlamentíListy.cz řekl, že vyhlášení nezávislosti bylo jediné možné řešení. Dodal, že budování demokratického právního státu bude nějakou dobu trvat.

„Co se týče zahraničního výboru, tak si totiž nepamatuji. K tomu se nemohu vyjádřit. Nicméně platí, že o uznání cizího státu rozhoduje vláda, nikoli parlament," dodal ministr. Alexandr Vondra na dotaz, jak po třech letech hodnotí kosovskou nezávislost, nereagoval.

Obchod s lidskými orgány není to pravé ořechové

Místopředsedkyně zahraničního výboru a místopředsedkyně Věcí veřejných Lenka Andrýsová se domnívá, že věc není černobílá. „Osobně se domnívám, že by respekt vůči lokální vládě zvýšilo konečné vyšetření kauz, například těch v souvislosti s obchodováním s lidskými orgány, do kterého jsou údajně zapojeny i kosovské mocenské elity. Osobně bych při uznání Kosova byla zdrženlivější," dodala Andrýsová.

Proti kosovské nezávislosti silně vystupovala i KSČM. Podle místopředsedkyně zahraničního výboru sněmovny Kateřiny Konečné se ČR tímto špatným krokem přihlásila k porušování mezinárodního práva tím, že se rozhodla nerespektovat hranice srbského suverénního státu.

Sněmovna byla proti uznání

„Navíc to vláda udělala v rozporu s názorem s usnesením Poslanecké sněmovny, čímž absolutně nerespektovala princip parlamentní demokracie. Dne se ukazuje, že rozhodnutí bylo špatné a Kosovo ani po miliardových injekcích svých spojenců a s pomocí různých mírových sil není schopno jakékoli samostatnosti," dodala Konečná.

V tehdejší vládě proti uznání protestovali i lidovci. Svůj pohled nezměnili. „Byl jsem a jsem dál proti. Dělit stát dle etnických hranic jsme zažili po Mnichovu. Zajímavá otázka pro Topku. Kalousek byl proti, Schwarzenberg Kosovo uznal," uvedl předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek. Stejný názor jako on má i senátor KDU-ČSL Jiří Čunek.

Štětina rozhodnutí hájí

Senátor Jaromír Štětina z TOP 09 kosovskou nezávislost hájí. „Uznání Kosova byl pozitivní krok . Znamenalo stabilizaci situace na Balkáně. Po té, co Srbsko provádělo etnické čistky, nebylo zbytí," míní Štětina.

„Odtržení Kosova od Srbska se stalo v důsledku neblahých událostí devadesátých let nezvratným faktem. Dle prastaré mariášnické zásady ´v započatém bludu je třeba pokračovat až do trpkého konce´je mezinárodní uznání Kosova logické. Z čehož logicky vyplývá i můj názor na postoj ČR," uvedl poslanec Topky Daniel Korte.

Klausovci tvrdě proti

Uznání nezávislosti Kosova vyvolalo i odpor u ODS, jejíž ministři však pro jeho nezávislost hlasovali. „Nepochopitelný postup české diplomacie byl motivován aktivismem EU legitimizovat převratové kroky menšiny s diskutabilními separatistickými tendencemi a u mnohých dokonce velmi spornou minulostí," reagoval europoslanec Ivo Strejček. Jeho kolega Hynek Fajmon považoval i považuje uznání Kosova za jednu z největších chyb české zahraniční politiky.

Jako naprostou chybu označuje uznání i senátor Tomáš Jirsa a považuje je za selhání české vlády. Poslanec Jan Vidím rozhodnutí české vlády respektuje, ale nesouhlasí s ním, ani s ním nesouhlasil.

Vodrážka pro odtržení

Jiný postoj ale zastává předseda Zahraničního výboru David Vodrážka. „Jsem si vědom mnoha problémů, které vyhlášení nezávislosti přineslo, nicméně v daný okamžik nemělo mezinárodní společenství a ani ČR jinou možnost než Kosovo uznat a podpořit jeho samostatnost. I s odstupem tří let nelze tuto politiku jakkoli revidovat. Pouze pomoci Kosovu na cestě k politické stabilitě a ekonomickému rozvoji," míní Vodrážka.

Místopředseda výboru David Šeich uvedl, že byl k nezávislosti Kosova velmi opatrný, neboť to je precedent i pro další separatisty. Má pochybnosti, zdali je stát životaschopný a zdali zde není v politice vliv organizovaného zločinu.

Mezi odpůrci nezávislosti Kosova se často odtržení této části Srbska přirovnává k Mnichovské dohodě. Bývá též často připomínáno, že v době mnichovské krize v roce 1938 bylo připraveno zhruba 60 tisíc srbských dobrovolníků bojovat za nezávislost Československa proti Hitlerovi.

Maštálka (KSČM): Nepodporujme kosovský separatismus

Foldyna s Klausem nezřídka souhlasí. Straně navzdory

Autor: Lukáš Petřík

reklama
2650 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Brabec, 19.2.2011 0:58:28)
Odpovědět
Hájek má pravdu. Jinak se ptám: Copak ODS nemá nukoho lepšího než Topolánka a Nečase ?
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Kalous, 19.2.2011 2:41:48)
Odpovědět
Asi ne, je na tom stejně jak ČSSD. Nějak se ty dvě hlavní strany vyčerpaly, jestli by neměly nastoupit strany nové.
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Dan, 19.2.2011 13:29:07)
Odpovědět
Každopádně, to s tebou souhlasím, jen mám pocit že čssd zbavená Paroubka je natom o poznání lépe nežli ODS plná lumpů, Klausových dětí :-)
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Jahoda, 20.2.2011 2:29:33)
Odpovědět
kdy budou konečně potrestáni kosovští váleční vrazi z učk ?
Každý ví,že jejich mafie a to při plném vědomí UUPROFOR, unášela,vraždila a odebírala orgány srbům ma severu Albánie.
Jména těch zločinců jsou známa,proč je ještě nikdo nehnal k zodpovědnosti v Haagu?
Kosovo je Srbsko!!
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Kalous, 20.2.2011 12:17:43)
Odpovědět
Ti zločinci nebudou potrestáni proto, že si to nepřejí USA a mají na to páky. Navíc USA s Kosovem dobře spolupracuje - nedávno přesunem akciií hlavní iniciaátorka odtržení Kosova Madeleine Allbrightová inkasovala nákupem a následným křišťálovým prodejem akcií kosovského mobilního operátora Ipko zisk 20 milionů eur - no neber to. Trochu si při tom přivydělal i německý exministr Joschka Fischer. Věděli proč Srby bombardovat, jestlipak také něco poslali M. Zemanovi, který přelety bombardérů přes naše území uvítal (Rakušané je zakázali).
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(mozek, 20.2.2011 17:08:11)
Odpovědět
jahodo.Protože orgány končily v Izraeli.Proto se v tom nikdo nebude štourat.Vyvolení stojí nad zákonem.Pochop.....Potřebovali orgány, tak si je od gojimu vzali.Talmud nelže....
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Kalous, 20.2.2011 17:18:48)
Odpovědět
Souhlas mozku. V jeruzalémské nemocnici se transplantovalo o sto šest (asi 60 transplantací od neznámých neevidovaných dárců z Albánie), něco šlo do Turecka a šejkům.
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Jahoda, 20.2.2011 18:26:58)
Odpovědět
Madeleine Allbrichtová je především a hlavně demokrat,stejně jako Clinton,který bombardování Srbska prosadil napříč záporným názorům americké pravice,tj. Republikánské strany.
Proč se spojuje celá Amerika s demokratickou stranou?
Amerika je přece něco zcela jiného jak těch několik pomatenců v demokratické straně,která si politicky nevidí ani na špičku nosu.
Byl to právě demokratický prezident,za kterého byla Amerika slabápočínaje Kennedym,přes pitomce Cartera,toho Cartera,který by východní blok jako republikán Reagan na lopatky nepoložil ani náhodou,pak přišel Clinton jehož vinou je ukradené Kosovo a nyní je tam demokrat Obama,ten Obama,který má našlápnuto,aby americká zahraniční politika dovolila islamistické státy na severu Afriky.
Takže tam za všechno můžou demokrati a ne Republikáni.
Pravý a nefalšovaný hlas amerického lidu,který není politicky korektní je proti uloupení Kosova křestanským spoluvěrcům,naštěstí má Amerika pořád ještě ty křestanské kořeny a na rozdíl od ateistické Evropy se spolehlivě ubrání.
Tito aparátčíci neomarxizmu se bojí křestanství,které tak nenávidí a potítají.
Lobují za potraty,
buzerantské sňatky,
pokusy s lidským materiálem,
zavírají do vězení kněze,kteří protestují proti potratům a ještě mnohem více případů.
To nejsou žádní křestani!
Papež přece jasně zakázal genetické pokusy s liským materiálem a to pod hrozbou pekla!
Antikrist Obama tyto pokusy záměrně podpořil.
jinak k těm orgánům údajně v Izraeli,tak k tomu se vyjadřovat nebudu.
Nebudu psát nic proti,protože na to nemám odkaz a pro už vůbec ne pro...pořád jsem přece ještě taknějak na straně těch izraelských a nepokrytě jim fandím a přeji.
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(mudrlant, 20.2.2011 18:35:33)
Odpovědět
jahodo a víš kdo mi tu chybí k tobě Jan Nermutˇ.Nevíš o něm něco?Jestli zakalil...,nebo nemá vycházky..?atd.
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Kalous, 20.2.2011 21:25:55)
Odpovědět
Nermutě Jena zaměstnali v centrále Evropské unie, má moc práce a nemá čas ani na diskuse, ani na krásné básničky a vizionářské prognozy.. V Brusele je ho škoda.
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(vizír, 20.2.2011 23:26:56)
Odpovědět
http://www.sme.sk/c/5697443/kupcami-organov-unesenych-civilistov-mali-byt-najma-arabi-a-zidia.html#ixzz1Aql9AB4Y

novinky.cz/zahranicni/evropa/220880-srbove-maji-udajne-video-usvedcujici-thaciho-ze-zlocinu.html

.. proto se nikdo do toho nežene, žido-arabští sionisticko-islamističtí protizápadní spojenci mají dlouhé prsty
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Hanibal, 19.2.2011 10:18:38)
Odpovědět
Topolánek nekozistentní politik bez pevného ukotvení. Do ODS naskočil jako do vlaku pro své ambice. V Ostravě ho dotáhl (jako čerstvého stranika ODS před volbami do senátu) tehdy ještě poslanec Chytka a představil ho jako lídra na senatora. Tehdy se do senátu volilo poprvé. Ambiciosnimu Topalonkovi, kterému se začala potápět jeho ostravská firma bylo úplně jedno za jakou stranu bude kandidovat. Topolánek nikdy nebyl politicky ukotven. Když se to hodilio (před volbami) zastával názory hájit české zájmy,když cítíl evropské šance , prosazoval a prosadil LS. Topolánek byl převlekač kostýmů pro různé politické role na požadání MOCNÝCH. Je to malý člověk, proto se tlačil mezi velké a vlivné ! Klaus to o něm věděl od začátku. ODS na cestě pod křídlem Topolánka dovedla stranu kam dneska je, Nečas s tím neudělá nic. Je otázka času, kdy v ODS dojde k zemětřesení... myslí si někdo, že V. Klaus, (pokud mu bude zdraví přát) po skončení doby prezidentování bude na zahrádce okopavat záhonky ?? Kartágo musí být zničeno !
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Dan, 19.2.2011 13:27:43)
Odpovědět
Mohl bys nám tu pro pořádek napsat několik faktických dat, v jakém stavu byla po Klausovi ODS, preference, výsledky voleb atd. ?

Lidé hodně raychle zapomíbají kam Klaus alias Lájoš Báča dovedl ODS..
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(vymylimimozek, 19.2.2011 4:26:44)
Odpovědět
Staré pověsti hezké
Čechů že národ hrd
je to perný, zůstat věrný
tak teda leda prd.
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(RUDA, 19.2.2011 9:00:03)
Odpovědět
Už se mi to tenkrát nelíbilo s tím vyhlašováním,připadalo mi to jako když to dělají mocní tak my taky,kdyby to neudělali tak my taky bychom to neudělali.Chybí mi odvaha od politiku,připadají mi jako papoušci.
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(felix.julec, 19.2.2011 10:09:41)
Odpovědět
Myslím,že jsme si ideologicky zadělali na možný náš budoucí problém.Tak jak se rozmnožili v Kosovu Albánci,tak se nám mohou v budoucnosti na Moravě nekontrolovaně rozmnožit Romové a budeme zde v menšině.Sice Štětina ani já už u toho nebudem,ale naši vnuci a pravnuci neprávem sklidí co jsme jim zaseli a poděkují se nám.Kosovo od Srbska je nestoudné rozhodnutí.A že to vnese klid na Balkáně,tomu snad věří jen Štětina.To odpovídá způsobu jeho myšlení.Kladu si otázku v jakém zájmu a z jakého důvodu se tak stalo?
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(HeHe, 19.2.2011 10:48:24)
Odpovědět
Komu to slouží? Všimněte si, že US odvrhli šáha a přišel Chomenei, Jak dopadne Irák, Afganistán ? A co Egypt , Kosovo ? Osobně si myslím, že tohle roztahovaní muslimů, toerie multikulti atp. je v režii Izraele. V US vládnou Židé a Ti vědí, že je třeba, aby měli ochranu - zapojit i jiné země do existenčních problémů a do boje proti Arabům.
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(felix.julec, 19.2.2011 14:14:29)
Odpovědět
Nejraději by,aby někdo začal řinčet zbraněmi a oni mu pak prodávali kvéry a munici,aby se penízky pěkně otáčely./Jako u nás za komančů vexláci./
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Kalous, 20.2.2011 12:24:44)
Odpovědět
Felixi, OSN by měla postupovat u Romů stejně jak u židů s Palestinou a Israelem. Koupit jim někde v Indickém oceánu velký ostrov a poslat tam ty tzv. nepřizpůsobivé a recidivující kriminálníky. Tak to kdysi dělai i Britové se zločinci - poslali je lodí do Austrálie.
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(felix.julec, 20.2.2011 16:13:14)
Odpovědět
Kalousi ideální řešení.Napadají mně sice ještě další,ale to už by bylo žalovatelné.
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(vizír, 21.2.2011 5:40:14)
Odpovědět
já bych všechny cikány poslal do izraele, když je židi všude v Evropě tak milují
.. vždyť by si mohli dokonale rozumět .. jedni jako druzí parazitičtí nomádi z asie nenávidící západní kulturu i obyvatelstvo
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(St. Nohejl, 19.2.2011 17:08:37)
Odpovědět
Vážený pane Hájku,
sleduji pravidelně Vaše hlubokomyslné vývody a myslím si, že nastal čas abyste navštívil psychloga a rezignoval na funkci na Hradě. Jestli Váš pán trpí vedle sebe takové expety jako jste Vy, tak už se těším na to, jak za dva roky zmizíte oba v propadlišti dějin.
K tomu Vám oběma přeji šťastnou cestu.
Standa
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Josef, 20.2.2011 2:39:35)
Odpovědět
A co si o Kosovu mysli a pisi Amici?

"Toto je vysledek toho, kdy Bill Clinton poslal nase vojska do Bosnie bojovat za muslimy a vrazdit krestany! Ano bojavali jsme proti spojencum z druhe svetove valky (zachranili zivoty sestrelenych pilotu a posadek) abychom vytvorili podminky k militantnimu muslimskemu statu v srdci Evropy.

---------------------------

This is what our sons and our daughters fought for when Bill Clinton sent our troops into Bosnia to fight for the Muslims and kill the Christians.

Yes, we fought our allies in World War II, the Serbians, to pave the way for a militant Islamic state in the heart of Europe.

And now the US is supporting an independent state for Muslims in Kosovo, in the heart of Europe.

PRISTINA - Thousands Kosovo Albanians staged a protest rally Friday in Pristina after girls were banned from school for refusing to take off their Muslim headscarves.

The protesters, who carried signs saying "Stop Discrimination" and chanted "Allahu Akbar" (God is great), demanded that the Kosovo government allow the wearing of religious symbols in schools.
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Jahoda, 20.2.2011 3:54:13)
Odpovědět
za to můžou demokrati a ne Republikáni.
Ostatně sexuální harašení v US armádě také podporují demokrati,je to mocensko-politický prostředek,jak ovládat společnost svobodných lidí a to jinak jak strachem a represí nejde.
Tam jde především o kastu vyvolených,kteří mají vždy a za každých okolností pravdu a na vrch ,stejně jako tomu bylo za železnou oponou před r. 89.
Naprosto stejné totalitní metody a kdo se odváží politicky nekorektně protestovat,je označen za kacíře(nacistu,extremistu,rasistu) a jeho čin za pobuřování za čež musí zákonitě následovat trest.
Jak dlouho si nechají američané ještě brát svobodu a demokracii?
No....vzhledem k tomu,že to jsou všichni "antirasisté" zřejmně dlouho.
Jo a pane Josef v noci z pátka na sobotu bylo v Praze zatknuto několik američanů zapletených do rvačky na kudly ve které byl zraněn člověk.
Bylo těch kriminálníků asi 5 a všichni američtí černoši.
Tak jen at si zkusí na někoho vytáhnout kudlu unás na dědině,tak z hospody neodejdou po svejch,vidlema by místní chasa hnala svinským krokem do hnojového pole,rasizmus nerasizmus,každý z těch amerických černochů by dostal po paprčach až by všechny adělíčky slyšel zpívat!
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Josef, 20.2.2011 18:56:16)
Odpovědět
V podstate mate pravdu, ale zapominate, ze v USA jsou i marxiste, kteri jsou presvedceni, ze revoluce v Rusku, nebo v Cesku se nepovedly, ze byly podfinancovany a USA vzhledeem k svemu bohatstvi je nejlepsi kandidat aby se to povedlo. Uzitecni idioti ovladaji verejne zdelovaci prostredky a opozice ma internet.
Novy kongres osekal Obamovi 61 miliard ze stratoveho rozpoctu 2020-2011 a kdyz zakon neprojde senatem, nebo prezident vetuje, zastavi se vladni sluzby. Minule kdyz doslo ke stretu, tak TV ukazovaly, jak penziste si otviraji konzervy pro psy a jak deti breci u bran narodnich parku, ze si setrily na navstevu a nyni diky republikanum nemohou dovnitr. Do desateho brezna se pozna sila Tea-Party, ktera bombarduje kongres, ze 61 miliard je malo proti senatu a prezidentovi, kteri tvrdi, ze je to moc! Levice si myskli, ze diky propagande stret vyhraje, ale uvidi se, bitvy za snizeni dluhu, jiz zacaly v rozpoctech jednotlivych statu, kde vyhrali republikani!
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Josef, 20.2.2011 18:59:49)
Odpovědět
***mineno rozpocet 2010-2011 chyba!
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Jahoda, 21.2.2011 3:06:22)
Odpovědět
zajímavé je,jak se každý populista odvolává na "děti " a to včetně demokratů,kteří tak prosazují jejich potraty a vraždní je po milionech.
A to byjste pane Josef ještě koukal co by se dělo,mít tak tito neomezenou moc.
Jak jsem již psal,to nejnou žádní lidumilové .
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Jahoda, 21.2.2011 17:08:55)
Odpovědět
pane Josef sorry,mám tam občas překlep.
Potěšil jste mě ale,to co píšete je důkazem toho,že Amerika má našlápnuto k republikánskému prezidentu.
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Josef, 21.2.2011 20:59:50)
Odpovědět
Ten datum zastaveni federalnich sluzeb vcetne vyplaceni penzi byl posunut na treti brezen.
Zatim levice doufa, ze verejnost se postavi na jejich stranu jako v dobe Clintona a ze politicky vydelaji! Ale ma to jeden hacek, existuje internet a Tea-Party a verejnost se stavi proti jakemukoliv zvysovani verejnych dluhu a propaganda verejnych zdelovacich prostredku jiz tak pracovat nebude! A nevic 23 levicovych senatoru demokratu je jiz pristi rok ke znovuzvoleni a budou to mit dosti tezke volit za straniockou prislusnost anebo delat neco s dluhem. Takze to bude docela zajmava politicka bitva!
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Jahoda, 21.2.2011 22:02:15)
Odpovědět
ten internet jako opoziční masmedium je jistě mocná zbraň,bohužel mě to přivádí opět ke srovnání časů za železnou oponou se současnou Amerikou,kdy všechny informační prostředky měl v rukou stát a skrze ně prováděl svou propagandu a opozice z Charty 77 se musela spoléhat pouze na ilegální zdroje v podobě tiskovin,časopisů , radia Svobodná Evropa a Hlas Ameriky.
A stejně jako v případě levičáckých masmédií v USA se i ta státní z před roku 89 spoléhala pouze na propagandu a dělala z veřejnosti hlupáky.
Nikdo jim to nebaštil a každý věřil tomu co se říkalo v tom Hlasu Ameriky a Svobodné Evropě.
Já tyto stanice dokonce poslouchal i ve strážní službě na vojně,až z toho měl velitel stráže,kandidát strany psotník.Mimochodem,byl to můj vrstevník a stár tak kolem 20 roků.
Těchto lidí byla ale menšina,stejně jako je v současnosti menšina těch,kteří se nechají ovlivnit demokratickou neomarxistickou propagandou v TV a novinách.
Bez provokace,co nejsou u vás v USA žádné hlavní noviny a TV v rukou Republikánů...?
Proč se Tea párty spoléhá pouze na internet?
Na ten internet,který ovlivnil celou Ameriku na rozdíl od té propagandy demokratů v státních masmédiích?
Ještě jsem se chtěl vrátit k tomu,jak jsem četl na Novinky CZ o tom,že demokraté chtějí regulovat a evidovat i vlastníky internetu a vystavovat jim jakési "občanky" na internet.
No to oni už vážně ti diktátoři a neomarxisté nevědí jak se vypořádat s internetem ,že přicházejí s těmato praktikama..
K tomu Kosovu,tak tam je mylná představa,že Kosovo je dílem celé Ameriky a tato vize ovládá celý svět.
Ta dizkuze,která ale osvětlila skutečnou realitu je dobrá cesta,jak dokázat mylně uvažujícím ,že uloupené Kosovo není dílem americké pravice,ale dílem její levice!
Tj demokratické strany a jejích politiků.
Pak se odsouzení okupace Kosova změní z odsouzení celé Ameriky směrem k demokratické straně a jejich Cintonovi.
Tedy alespoň u vás,za velkou louží,u nás by bylo politicky nekorektní obhajovat Ameriku a veškeré logické argumenty jsou ihned přehlasovány tˇukáním si na čelo a vykřičníky.
Ale takový je již český člověk..
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Pavel Pavel, 20.2.2011 19:11:22)
Odpovědět
S Hájkem nelze než souhlasit. Je to smutné a ostudné výročí. Odtržení Kosova od Srbska bylo a stále je porušením mezinárodního práva. Kouchner a jemu podobný spolek pitomců pomohli na Balkáně vytvořit druhou Palestinu. A naše státní reprezentace, v čele s vulgárním Topolánkem a panem dřímajícím knížetem, v tomto ohledu selhala a zachovala se jako zrádce. Zachránil to jen prezident Klaus, když pozval na hrad Srbského velvyslance Vereše. Uznání samostatného státního útvaru Kosovo bylo Představiteli ČR bylo ostudné a proti vůli většiny občanů.
Re: Hájek o Topolánkovi: Je to Chamberlain. Jen se chtěl zalíbit mocným. Kosovo a srbský Mnichov
(Halalí, 21.2.2011 21:32:31)
Odpovědět
Dubl Pavle, souhlas, Dan bude zuřit..