reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým

Autor: Ivo Slavík | Publikováno: 25.2.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Den po stých narozeninách největšího amerického prezidenta Ronalda Reagana jsem se vypravil do Senátu PČR vyslechnout si řečníky konference Ronald Reagan, státník svobody - 100 let od narození Ronalda Reagana. Bylo to velmi příjemných pár hodin, kdy jsem mohl vzpomínat na krásné okamžiky při četbě knih, které jsou věnovány jeho životní pouti, z níž vyřazuje úžasný charakter i vůle a také zdánlivá jednoduchost, jíž vůbec nechápali zmatení intelektuálové, co chvíli stojící tam a chvíli tady, zmítající se ve vichřicích svých popletených myslí.

Ze vzpomínek a radování se z blízkého, osobního vztahu k prezidentovi Reagonovi, který jsem nabyl při četbě zmíněných knih, mě nepříjemně vytrhla už slova prvního řečníka, jímž byl 1. místopředseda Senátu Přemysl Sobotka, jenž konferenci zaštítil a byl formálním hostitelem. Už při zařazení Ronalda Reagana do stejné linie k W. Wilsonovi a Rooseveltovi (nikoli Theodorovi), jsem nadskočil na židli. Vždyť ten první jako sociální inženýr rozbíjel Evropu a druhý proslul jako přítel komunistů, kteří za jeho panování prošpikovali státní administrativu. I v další věci známý zahraničně politický odborník Sobotka šlápl vedle, když z jeho řeči vyplynulo, že vilémovské Německo bylo stejně ničemné jako Hitlerova Třetí říše. Oč bylo Německo císaře Viléma méně demokratické než třeba Francie? Kdekdo, kromě pana prvního místopředsedy Senátu, ví, že do I. světové války pochodovali vojáci všech mocností s písní na rtech a vírou, že budou do šesti měsíců doma. Jistě, I. světová válka byla do té doby nepoznaným válečným šílenstvím, které však rozpoutaly všechny mocnosti společnou vůlí.

Hořko mi začalo být, když pan místopředseda právem velebil vlastnosti, charakter a roli prezidenta Reagana v porážce komunismu. Vzpomněl jsem si, že Reagan byl mezi svými západními spojenci v tvrdé linii zcela osamocen. Tedy vyjma Margaret Thatcherové, ale Británii přece jen dělí od Evropy kanál. Stejně tak byl ještě donedávna osamocen Geert Wilders, v němž bychom mohli klidně vidět paralely k W. Churchillovi a R. Reaganovi. Oba uměli stejně jako Wilders identifikovat zlo a bez kliček proti němu vystupovat. To, co uniká panu místopředsedovi Sobotkovi, je předsedovi Wildersovi jasné. Pro dnešní západ je zásadním bezpečnostním ohrožením militantní islámská ideologie, která zcela nepokrytě vznáší své nároky. Troufám si tvrdit, že dnes by svět viděl podobně i Ronald Reagan. Ovšem chápu, že pro četné české politiky nakažené benešovským pletichářským viděním světa to může být těžko pochopitelné.

Na místě, kde byly připomínány narozeniny prezidenta Reagana, totiž nesměl před časem vystoupit Geert Wilders, jehož vizionářství je srovnatelné s Reaganovým. Umí pojmenovat zlo, chtít minimální stát a je velmi skeptický k podobě EU. V tomto kontextu se ani není divit, že Přemysl Sobotka nezůstal v odmítnutí Wilderse sám. Připojilo se k němu i grémium ODS, které již dříve ochutnalo „slast“ multikulturalismu a podpořilo Lisabonskou smlouvu. Tehdy, při „principiálním“ postupu proti „štváči“ Wildersovi ze strany ODS jsem si vzpomněl na štvanice vedené ve 30. letech proti Churchillovi i na slova ODS o tom, že v EU budou bojovnými zastánci svobody v Evropském parlamentu. Jenže tehdejší rozhodnutí ukázalo, že to hájení svobody bude stejně efektivní, jako když čeští Lidovci hájili svobodu po roce 1948 v Národní frontě.

Ale zpátky k Reaganovi a jeho odkazu. Myslím, že by mohl být poučením i pro tápání současné vlády v postupu vůči vyděračské skupině některých lékařů, kteří se možná dopouštějí několika trestných činů (zločinného spolčení?, vyděračství?, ohrožování bezpečnosti skupiny obyvatel?). Možná by se v této souvislosti dala připomenout stávka leteckých dispečerů, což bylo pro USA patrně stejně bolestivé a nebezpečné jako hanebný čin českých vyděračů.

Reagan nedbal na to, co o něm soudí příslušníci elit, které však žádnými elitami vlastně nejsou. Měl nezlomně pevné přesvědčení o své misi. Byl popřením způsobů práce drtivé většiny politiků jeho i dnešní doby, kteří svou agendu tvoří podle momentálních hnutí veřejného mínění. Jak píše jeden z Reaganových životopisců Dinesh D´Souza, „pravý vůdce ale tímto způsobem nepracuje. Ví totiž, že veřejné mínění obvykle bývá v jakékoli věci nehotové a nezformované. (…) Vůdcovské umění v moderní demokracii nevyžaduje neustálou podřízenost rozmaru lidu, v poslední instanci je ale odpovědné uváženému soudu voličstva.“

Reagan studoval průzkumy proto, aby identifikoval oblasti, v nichž s ním většina obyvatel nesouhlasí a mohl tak své přesvědčovací schopnosti použít k tomu, aby jejich názory změnil.

Ronald Reagan byl velký politik, Geert Wilders patrně bude velký politik, ale co čeští „benešové“, kteří se po desetiletí vezou na odvráceném úpatí vlny doby? Tedy až na výjimky, jakou je třeba Václav Klaus, s nímž lze v mnohém nesouhlasit, ale nelze mu upřít zaměření na svobodu a schopnost pojmenovávat současné politické mýty a fata morgány.

reklama
1928 čtenářů | 38 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(vizír, 25.2.2011 0:30:11)
Odpovědět
Je pravda že potřebujeme nějakého Churchilla
který bude bojovat proti sionacismu který ničí demokracii a svobodu Západu tak jako to dělal německý nacismus , i když ne armádami ale korupcí politiků,mediokracií,lhaním ,zastrašováním, hony na čarodějnice a všemi těmi židofašistickými lahůdkami z dílen talmudických rasistických nenávistných rádobysvětovládných židů... prostředky jsou jiné ,cíl je stejný
.. Wilders takovým Churchillem není, ten je Quislingem a Leonem Degrelem sionacistů

.. a židé stojí většinově za svými nacistickými fuehrery v kaftanech:

"racism originates in the Torah" the rabbis signed a declaration

truthtellers.org/alerts/MostIsraelisApproveRacistRabbis.htm
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(rem, 25.2.2011 1:29:09)
Odpovědět
Bohužel tak, jako by Gaius Julius Caesar nebo Karel IV neuspěli v době zářícího Churchilla, dnes by neuspěl Churchill. Poslední, kdo se židovské lobby postavil, byl J.F.K. a taky zaplatil cenu nejvyšší. Dnes už není doba vůdčích veřejných osobností, ale pouze servilních, pečlivě vybraných a dosazených přisluhovačů všemocným vládnoucím jedincům v pozadí, řídících všechno dění. Díky stupni vývoje společnosti i technologií mají, zdá se, konečně vše pevně v rukou. Jdou za svým tvrdě a daleko rychleji, než v minulosti. A velkou většinu našeho podivuhodného druhu "Homo sapiens" (v překladu trochu ironické, že?) nečeká žádná příjemná budoucnost.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(alfa27, 25.2.2011 16:36:28)
Odpovědět
Božínku hlupáčci.Kdyby váš omezený mozeček(je ještě ta hmota ve vaší hlavě hodna toho označení?)neměl Židy,koho by obviňoval.No vy už jste dospěli k ztotožnění Židů s nacisty, takže Osvětim je zřejmě jejich dílo.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Stilet, 25.2.2011 19:47:00)
Odpovědět
Alfo, on za to vizír nemůže. Je dědičně zatížený. Chudák, nemůže za to co tady denně plká. Když se vizír rodil, tak opice řvali aušus!
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(SamOpal, 26.2.2011 17:13:25)
Odpovědět
Nacista,nebo spíše neonacista , může být příslušník jakékoliv národnosti hlásající nadřazenost svého lidu nad jiným.
Takže,jsi hloupý ty a ne vizír.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Kalous, 25.2.2011 2:27:43)
Odpovědět
Ano, Geert Wilders je pravicový politik budoucnosti, nový Reagan. má k tomu jako bývalý homosexuál, bojovník za práva homosexuálů (vypadá tak i na pohled) a velký přítel Izraele(2 roční pobyt, časté obdivné návštěvy) - ty nejlepší předpoklady.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(bublifuk, 25.2.2011 7:34:20)
Odpovědět
Vidím, že Vaší biblí (stejně jak pánů nad Vámi) a jedinou četbou jsou "Protokoly.....
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Zappa, 25.2.2011 12:46:00)
Odpovědět
Kalousi, Ty rudá bolševická sovo, Tys mě zas pohnul osrdím.
..))Tak hlavně Wildersovi fandím, byl jsem v dřívějších dobách i na jeho přednáškách, to ještě nebyl tolik populární.((

..))Můžeš mi říct, Ty Rudý dobytku, co je to bývalý hosexuál? To je jako bývalý černoch nebo bývalý bolševik**Tvůj případ**. Jen vím, že Wilders má rodinu.((

..)) Co Ti na Wildersovi vadí? Že vypadá jak homosexuál, nebo že je blonďák, nebo že je přítel Izraele? Wilders hlavně ukázal cestu, jak se může Evropa vzpamatovat. Myslím, že nechce muslimům ubližovat, ale také nechce, aby oni ubližovali nám a má pravdu. I za tu cenu, že se musí skrývat před fatvou, hrozbou atentátu..((

...Myslím, že je daleko statečnější, než jako takový Rudý okopávač kotníků, jako jsi Ty, Starý bolševický aparátčíku, sám jsi to kdysi přiznal...

))Rudý starče Kalousi, vem si čerstvé rudé pemprsky a neurážej Evropany, kteří mají zájem Evropu zachránit.((

Jinak 51 % Čechů dle internetového průzkumu, by komunistickou stranu nejraději zakázali.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Sunny, 25.2.2011 13:38:11)
Odpovědět
:-))) Ten "bývalý homosexuál" mě taky dostal...
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Kalous, 25.2.2011 16:11:55)
Odpovědět
Tak si pročti na Googlu různé varianty životopisu Geerta Wilderse a pak se překvapuj. Nečet jsem to jen tam.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(frantisek zajicek, 25.2.2011 18:40:27)
Odpovědět
Vysvetleni je jednoduche.Ja jsem byvaly heterosexual.Byvaly proto,ze nemam s kym heterosexovat.Mozna G.W.je na tom podobne,nebo je vykastrovany,kdo vi...FZ
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Kalous, 25.2.2011 16:07:12)
Odpovědět
Že ti "zachránci Evropy" si jsou tak podobní . z Haidera se také vyklubalo, ač měl rodinu že měl homosexuální milence .- a při té jeho smrtelné havarii jel zřejmě od něho. Takoví lidé asi Evropu nezachrání, jsou to populističtí žvanilové.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Kalous, 25.2.2011 16:09:25)
Odpovědět
Jinak ty hnědý, modrý nebo jaký de.bile - co sem pleteš komunistickou stranu? Já jsem také proti muslimské imigraci - a komunisté ji podporují, včetně stavby minaretů. A zakazuj si co chceš sám sobě.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Kalous, 25.2.2011 16:22:18)
Odpovědět
Navíc jsi Zappo dementní, nikdy jsem komunistický aparátčík nebyl ani jsem to nikde nepsal!
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Fiter, 25.2.2011 7:30:56)
Odpovědět
A to by chtěl tento mudrc, bývalý předseda Senátu být prezidentem.To by jsme měli pěkně připodělaného prezidenta.Mám hrůzu z toho,kdo bude po Klausovi prezidentem.Ani jeden z těch kteří se tam cpou na to nemá.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Brabec, 25.2.2011 12:39:18)
Odpovědět
Přehled presidentských kandidátů:
P.Sobotka - král všech intrikánů,
Švejnar - nula, Stbák, bez názoru,
Fischer - nomenklaturní kádr UV KSC, bezcharakterní komunistický hajzlík, slouží každému režimu, když z toho má, teď objevil, že je Žiďák,
Němcová - třeskutá inteligence.
Jako nejlepší mi vychází Bobošíková - vlastenka a chtrá ženská
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(martinx, 25.2.2011 13:22:19)
Odpovědět
Prezidentem republiky by měla být skutečná osobnost, ale Bobošíková se v porovnání s ostatními jeví jako jediná možnost.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Sunny, 25.2.2011 13:42:34)
Odpovědět
Doufám, že ten seznam není definitivní. Takhle zoufalou nabídku bych asi nezpracovala...Ovšem v takovém případě by byla Bobo královnou, nic naplat...
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Stilet, 25.2.2011 15:19:28)
Odpovědět
Hošani, tá vaše Bobošiková by byla dobrá jedině na pokojskou v nějakém venkovském hotelu. Nebo v některém hanbinci dělat bordelmamu.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Kalous, 25.2.2011 16:15:24)
Odpovědět
Stilete - zase nám tu fešačku BoBo závidíš, a zejména její inteligenci a přehled - ta Vaše Pallinová jí nesahá ani po kotníky, je úplně bl.bá.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Stilet, 25.2.2011 19:49:55)
Odpovědět
To jsi na to Kalous kápnul. Tá závist se mnou zrovna mlátí o zem. Ale mezi námi Kalous, kdyby na mě vyplázla svého šajtanova bíbra, tak bych ji na ni naplil.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(frantisek zajicek, 25.2.2011 20:36:33)
Odpovědět
Stillete necigan,ja bych ji klidne vojel...FZ
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Stilet, 25.2.2011 22:52:31)
Odpovědět
Fakt, že by jsi se tak zahodil? Mě na ni něco odpuzuje. Hodně ženského na ni chybí. Je to takový bezohledný a ambiciozní chlap v sukni.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Jeeves, 25.2.2011 9:31:19)
Odpovědět
"Gumový" Sobotka chce být s každým zadobře, takže nelze od něj očekávat nějaký rázný, zásadní názor. Kdyby se situace pootočila a Wilders začal být brán všeobecně jako hrdina (čemuž bych se teď, před očekávaným nájezdem Arabů, ani nedivil), jistě by nám pan Sobotka povídal, že to byl vždycky jeho idol, ale že tehdy nenašel souhlas "napříč politickým spektrem". :-)
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(vizír, 25.2.2011 10:45:11)
Odpovědět
Popravdě se dost divím že Farmisal Subotka takto odmítl propagovat Wilderse ,
buďto je hodně chytrý nebo hodně blbý .. nejspíše to bude druhá varianta, jelikož pamatuji jak jel do Izraele a tam se slouhovsky klaněl až k zemi a po této nechutné návštěvě slavnostně vyhlásil úmysl kandidovat na presidenta(očividně věděl kam si jet pro nezbytnou podporu)
.. sionacisti mají sice rádi slabomyslné loutky(jako Palin) ale ne zas takové pitomce kterým nedojde ,komu že to Wilders slouží a tak škodí sionacismu z blbosti
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(ThujaGarden, 25.2.2011 11:10:13)
Odpovědět
Bývalý Žid Vizír...,je veselá kopa. Rád čtu...,jeho kabaretní...,humorné příspěvky...!
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Jeeves, 25.2.2011 11:21:09)
Odpovědět
Já ani ne. Kdybychom probírali skoky do vody, tak tam propasíruje židy také...
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Stilet, 25.2.2011 19:54:57)
Odpovědět
Opravdu, on vidí Židy i u ních v jejích kadibudce. Dokonce i ve svém poklopci. Takový je vizír. Jen by mě zajímalo, jestli on vůbec někdy nějakého žida viděl. A i kdyby viděl, tak by ho zaručeně nepoznal. Tá Bobošiková také má jakýs nečský vzhled, co na to vizíre není také židule? Že tě to ještě nenapadlo?
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Zappa, 25.2.2011 12:53:54)
Odpovědět
Někde jsem četl, že by měl Vizír uzavřít registrované partnerství s Kalousem. Ano souhlas,

...)))oba jsou zhruba stejní staří blbci((...

...)))bolševik s duševním invalidou((...

..Hlavně se *kluci* už nemnožte, to by si tahle zem opravdu nezasloužila..
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Sunny, 25.2.2011 14:09:49)
Odpovědět
A to ještě netušíte, že údajně během nějakých dvaceti let by mělo být reálné zálohovat lidskou mysl do paměti PC - to už se některých titánů nezbavíme nikdy. Ještěže se toho nedožil Vladimír Iljič...:-)
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Kalous, 25.2.2011 16:20:13)
Odpovědět
Velmi bych se divil Zappo, že jsi někde něco četl. Vypadá to spíše že jsi pologramotný bl.b.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(alfa27, 25.2.2011 16:41:08)
Odpovědět
Blb? Tedy studoval na stejné pomocné škole jako ty?
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Kalous, 25.2.2011 19:27:31)
Odpovědět
Ne alfo, na stejné jak ty! Na universitě jsem se s vámi oběma nesetkal.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Varadero, 25.2.2011 13:43:34)
Odpovědět
Nepřijde mi vhodné, aby byl promoskevský etatista Klaus dáván do stejné skupiny jako skutečný konzervativec a skutečný antikomunista Reagan.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(xxx, 25.2.2011 15:23:45)
Odpovědět
Souhlas!
Úplně stačí, že ho někteří nazývají thatcheristou! To je urážka jedné slušné, britské dámy! VK může tak leda s Bobo oblbovat lidi s dvoumístným IQ nebo diskutovat s Hájkem o opicích!
Pavel Skeptik
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Jeeves, 25.2.2011 15:57:16)
Odpovědět
Vzhledem k tomu, že ho autor přimontoval pouze do titulku, soudím, že jeho jméno použil jenom z marketingových důvodů. Lépe se to prodává.
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(frantisek zajicek, 25.2.2011 18:35:11)
Odpovědět
Presne a jenom dodam:PVV(strana G.Wilderse)ma ve svem programu pod bodem 8 napsano:Pokud vstoupi Turecko do EU,udela tato strana vsechno pro to,aby Nizozemi vystoupilo...Mam takovy dojem,ze vize Tuneldedka Pruzinskeho je naprosto rozdilna...FZ
Re: Co uniká P. Sobotkovi, je Geertu Wildersovi jasné. Jeho vizionářství je srovnatelné s Reaganovým, Churchillovým a Klausovým
(Kalous, 25.2.2011 19:30:44)
Odpovědět
Máš pravdu - ale je to divné, že zde nějak silně vybočuje od názorů Cammerona, šéfa britských konzervativců a vzoru naší ODS. Ten leze Turkům do za.d.ku.