reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Deset z deseti cikánů krade

Autor: František Matějka | Publikováno: 3.3.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Ne, to není rasistický a xenofobní text z dílny extrémistů. To je citace maďarského "vévody" Attila Lakatose. Cikána, který se za svou příslušnost nestydí, a který kromě toho nabízí i konstatování, že… „Když jsem poprvé mluvil o cikánské kriminalitě, 30 procent všech cikánů chtělo moji hlavu. Problém ale není v tom, že jsem to vyslovil, ale v tom, že s tím my cikáni nic neděláme.“ Zodpovědní za takové chování jsou prý členové maďarského celostátního vedení cikánů, kteří by za těch „dvacet let komatu“ měli jít do basy.

Ale to není zdaleka vše. „Když deset z deseti zlodějů jsou cikáni, dvacet z dvaceti taky, tak co to potom je?“ ptal se důrazně Lakatos ve svém projevu a dodává: „Pojďme naučit děti, že učitelé nejsou rasisti. Když některý dá dítěti pětku a on to doma řekne, otec jde do školy a zbije učitele. Přitom půl roku předtím ani nevěděl, do jaké školy jeho dítě chodí.“ Stejné je to podle něj i u lékařů. „Když jim lékař nevyléčí rakovinu, je rasista. Každý je rasista.“

Víte, kdyby tohle řekl zástupce jakékoli politické strany, jakékoli občanské iniciativy u nás, jakýkoli člověk, který je nespokojený s vládní politikou podpory a „řešení romské otázky“, nejenže se na něj sesypou všichni ochránci lidských práv s Kocáby ve svém čele, ale dost možná skončí v policejní cele a pak u soudu s pořádným flastrem. Jenže ouha. To nejsou slova „extrémního nesnášenlivého pravičáka“, jak normálním lidem s normálním svobodným názorem ze své mnohdy denní životní zkušenosti na věc soužití říkají ti, co se ohání lidskými právy i na adresu lidí, kteří práva ostatních sami nectí. Ano, jsou to slova Cikána, vážení.

Sám jsem se ve svém životě potkal s řadou Cikánů, kteří se za Romy, jak jsme se jim pod taktovkou tolik prosazovaných korektních výrazů naučili ke spokojenosti politiků říkat, stydí. Vždy při každém setkání tvrdili, že nazývat je, Cikány, slovem Rom považuji za urážku. Sami makaj, děti posílají do školy a mnohdy byste je, kromě toho, že mají jinou barvu kůže, ani nepoznali. Bez podpory státu se musí starat o mnoho více o to, aby je lidé vzali mezi sebe jako „normální“, protože na ně koukaj skrze nálepku „bacha, Rom“. Attila Lakatos jistě použil velmi silné výrazy, které hned tak někdo nepřejde. Jenže ty výrazy jsou jen obyčejnou kompenzací  stavu, kdy nám řada jiný lidí tvrdí, že ten problém neexistuje, a že je to jen uměle živená a ničím nepodložená zvrácenost extrémistů. A navíc jsou z jejich vlastních úst...

Já osobně se domnívám, že rasistou je ve své podstatě naopak každý, kdo si dovolí rozdělovat občany jednoho státu na Romy a ostatní a zavede ekvivalenty slova Rom do legislativy, čímž na ně sám poukáže, aby na tom vytřískal politický kapitál a peníze. Je to totiž velký byznys.

Attila Lakatos ve svém videu mimo jiné říká: „Ať u nich nepanuje romantická představa o tom, jak úžasný je pobyt v base. Musíme to v nich zabít.“ A já k tomu dodávám: Kéž by měli sami mezi sebou více takových, jako je například v Maďarsku Attila Lakatos, místo těch pětiset státem a unií dotovaných romských organizací například u nás. Video s jeho projevem nabízím zde.

reklama
9243 čtenářů | 37 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Deset z deseti cikánů krade
(Kalous, 3.3.2011 5:49:58)
Odpovědět
Trochu podnětný článek od jinud. Od nás z N. Bydžova - nová vlna příbuzných slovenských Romů tam výrazně zvýšila kriminalitu a ohrožuje občany . Něco podobného bylo i na jiných místech - proto se starostové z postižených obcí a měst sešli, co s tím - např. těm nejhorším notorickým kriminálníkům zakázat do města vstup jak to bylo za 1. republiky - a hned začnou protestovat všechny Romské státem placené organizace, různí Růžičkové a Neveselý - v čele s organizací potomků po Romech, kteří zahynuli za války - že je to rasistické, a že nám EU a oni ukáží. Je to trapné - místo aby podpořili stát (který je zde přijal původně jak hosty), pořádek a slušné Romy, odsoudili násilníky - vždy se zastanou těch, kteří jim dělají ostudu a problémy - je to pro to vymahačské etnikum nějak typické. Pak se diví, že je nemá většina obyvatel tak nějak v lásce a stěžují si bůhví kde.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Olg0j Chorch0j, 3.3.2011 9:34:44)
Odpovědět
Dokud budete jen brečet a skuhrat tak si nic jiného než cikánský teror nezasloužíte.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Kalous, 3.3.2011 9:50:49)
Odpovědět
To jo, ale ještě horší než skuhrat a brečet je tento stav schvalovat a dokonce podporovat, jak morálně v mediích tak dokonce státními financemi.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Stilet, 3.3.2011 16:09:34)
Odpovědět
Skuhrají jen ti, kteří ani nic jiného jak skuhrat nemůžou. Jsou totíž ti skuhralové totálně beznmocní. Nejsou ve vládě ani v prlamentu a ti kteří tam jsou, ani to skuhrání nechtějí slyšet. Ti skuhralové totíž nejsou módní multikulti a to je pro ty multikulti zločiné. Zločiné je i to skuhrání. Kdo si dovolí něco proti "romum" říci, tak mu hrozi ti multikulti kriminálem za rasismus. Kdekoliv se v českém tisku o nějakém zločinu spáchaném "romem" tak se nedovolí žádná diskuze. A vůbec to nemusí být o zločinu, jen něco nepříjemného a dokonce jen co odporuje idiotské ideí multikulti. Když dostane někde "romom" bubeníka, tak ani tehdy nesmí být kolem žádná diskuze ale zato v tisku se příšerně vříská o rasismu a že bylo "romovi" nelidský a rasistický ublíženo. Ti multikuklti je škdodný dobytek a bylo by už na čase je utratit a mršiny zlikvidaovat v kafileriích. I s Kocábem. Tedy kocábovci a uhlovci. Soudruh Mlynář k ním také patří, k těm multikulti. Nevín a nechápu proč bych se měl cítit vůčí těm "romum" jako něco méněceného, na co je možné "romy" a multikulti plivat a já to pokorně snášet.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Huckleberry, 3.3.2011 6:34:23)
Odpovědět
Tento stát se chová vůči normálním lidem spíše jako macecha. Darebáky hýčká ve vězeních, že se mají mnohdy lépe než důchodci,úředníky , kteří prošustrovali miliony nechává na pokoji. Vykrmuje nemakačenky a neomezuje jejich populaci. O příživnických organizacích ani nemluvě. Přejmenování cigánů na romy z nich rozhodně neudělalo kvalitnější část naší společnosti. Teď jsou ale zděšeni pravdoláskovci a multikulti, že tento hlas vyšel právě z této komunity. Nemají na koho zaútočit a to je vyřazuje ze hry. A najde se i u nás podobný Attila, nebo tu jsou jen samí vyžírkové nechtějící nic změnit?
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Alberto Kvěch, 3.3.2011 7:41:39)
Odpovědět
V Česku v nastoleném kocourkově stranou ODS a socanama, není nikdo schopen sečíst kolik cikánů vlastně je. V Česku je takový bordel, že si k nám jezdí cikáni z ciziny k stálému pobytu jako do domu ROH a nikomu to nevadí. Bez jakéhokoliv povolení.Cikán neuživí jedno dítě a má jich minimálně pět.Vážení to není láska k dětem, jak cikáni tvrdí,to je debilní politika našich likvidačních politiků ODS a socanů, kteří platí dětské příspěvky.Žádná gadžova rodina nemá děti protože dostane dětský příspěvek, ale cikáni si počtem dětí řeší finanční situaci v rodině, bohužel příspěvky ani nedostanou děti,peníze prokouří a vhodí do automatů.Jak velcí tupci musí být politikáři když to nevidí.Zrušme dětské příspěvky a máte po lásce k dětem.Každý nechť má dětí kolik jich sám užíví-proč ne.JINAK NA CIKÁNY NENADÁVEJME.Cikáni je naše zrcadlo.Naši politikáři je naučili nepracovat,naši hajzlíci politikáři je naučili čumákovat v pracovní době po městech, natahovat ruce a říkat co pro nás děláte. Občané nebuďmě stejnými tupci a už je nevolme.Jinak jestli si někdo myslí, že Nečas je schopen zajistit činorodou reformu veřejných financi jste na omylu.Nečas by si musel nejdříve uvědomit co veřejné finance jsou.On je podílníkem na současném balastu a sám má strach ze zpětného vyšetřování korupčních zakázek řádově ve stovkách miliardách.Směšné, když se dnes handrkují o směšné částky pro školství,zdravotnictví nebo dopravu.Co s takovým Nečasem, který chce vyrovnávat dluhy na vrub občanů a nic moudřejšího ho nenapadne.Takovou reformu může vymyslet každý trouba a nemusí míti plat předsedy vlády.Bohužel zatím nic jiného národu nepředložil, než další okrádání občanů.To si máme na důchod plati 3x s očekáváním Nečase, že umřu dříve než si důchod vyberu jednou.Takový stát nikdo nepotřebuje.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(felix.julec, 3.3.2011 8:37:39)
Odpovědět
Re:A.Kvěch Pane Kvěch souhlas.Koho ale chcete volit?Vždyť je to všechno stejná kategorie/nechci být vulgární/.Nevím proč se příplatky na děti neodvíjejí z platu rodičů.To,že když"spoluobčanům"nebude bohatě přispívano budou krást neplatí.Vidíme to u politiků.Platy mají královské a......To stejné je u "spoluobčanů".U těch je ještě nebezpečí,že vám vyluxují kapsy,tašky,např.v MHD.O jejich chování škoda řeči.Těch pár,kteří jsou slušní mají holt pech,že se na ně pohlíží optikou jejich soukmenovců. Tady rádoby převýchova ve stylu Stehlíkové,Kocába,Uhla,se taky minula účinkem/pro průměrně inteligent.člověka,žádná novinka/.PRO ZAČÁTEK to chce asi slovenskou cestu,dávky napolovic a buď začnou pracovat/o tom pochybuji,/nebo zmizí.Že budou víc krást je blbost.Krást budou tak jak tak.Jak z toho všeho ven?Tady je každá rada drahá.Snad jen systémem pokus-omyl.Začít nejlépe včera,bez ohledu na kvákání z Bruselu i odjinud,které se zákonitě dřív nebo později projeví.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Alberto Kvěch, 3.3.2011 10:21:17)
Odpovědět
Vážený pane. Vite ,já na strašení Bruselem některými euroskeptiky nevěřím.Přiznávám, že jsem eurohujer, jak říkají ti euroskeptici a jsem přesvědčený, že kocourkov nám nenastolil Brusel, ale naši dileletanti,prodejní politikáři ze strany ODS a socanů,oni jsou ti darebáci, kteří špatně vládli, rozhodovali,kryli zloděje a slušné neuznávali.Oni jsou ti, kteří převrátili hodnoty,poctivá práce,slušnost a skutečný slušný vztah ke státu a vlastenectví zdegradovali, seč se někdy vlastenectvím podvodně ohání.Ale k cikánům(vše se vším souvisí).Už jsem psal, cikán nejde převychovat on prostě jiný je a bude.Není závislý na prostředí a žije tam,jak říkal Sládek, kde rostou banány celý rok, tam kde jím většina vytváří podmínky pro bezpracné dobré žití.Vzpomeňme na debilní zákon, že krádež do 5000 Kč není trestný čin,pouze přestupek(to mohl vymyslet jen pitomec a já bych rád věděl kdo s tím návrhem vyrukoval,který hlupák) .U takových hlupáckých přehmatů vše začíná.Je mi ukradeno kolo a policajt sepíše protokol jaký jsem nezodpovědný občan,protože jsem neudělal nic pro zajištění svého kola,(jsem kárán jako uličník)ale ani jeden řádek o tom ,že ten darebák musí býti dopaden a řádně nemilosrdně potrestán - vše špatně.Hajz vleze do baráku oknem a policajtem jsem dotazován, proč jsem si nezavřel okno,jaký jsem to nezodpovědný občan-hrůza, děs.Nejvíce jsem urážen a pronásledován, když v Praze překročím rychlost o 10km,dostanu dopis, ve kterém jsem ponižujíc oslovován pachatelem přestupku(páchat mohu pouze trestný čin,přestupku se mohu pouze dopustit atd.,hrůza)Policie se nezabývá krádeží auta za 2 mil. a já chci, aby se zabýval krádeží mého kola za 6tis. Ze strany státu vše špatně. Stát ,policie není funkční a když se projeví, pronásleduje většinou slušňáka, který nic tak moc neprovedl.Ale kdo to je, co to je stát.To není nic více než lidé, kteří řídit umí nebo neumí,lidé slušní, z domova dobře vychovaní nebo proradní hajzlíci.Bože můj proč máme politiky takové pitomce?Bohužel nemáme jedince, kteří by vládli,jsou zkažení a dnes si říkám zda jseme nejvíce nechybovali právě po roce 89.Měli jsme šanci být dobrým národem v Evropě,odrazový můstek nebyl špatný a ti hajzlíci politici nás vrátili do doby dávno před RU.Výchová žádná, učitelské sbory pokleslé,negramotnost roste,na městě čumákující nepracující mladí lidé a my jako stádo volů volím stále ty darebné a neumíme se dopracovat k radikálním,revolučním změnám bez devastátorů.Český národ je znám nerozhodností a poklidem, když nemá momentálně hlad,proto neprotestuje a neusiluje o občanská práva-bedeme se to muset naučit, naučit se vystupovat proti polikům a nemilosrdně vyžadovat jejich plnění povinností když si je královsky z našich peněz vydržujeme.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Stilet, 3.3.2011 16:15:30)
Odpovědět
Samozřejmě že za to co se děje v ČR nemůže Brusel. Zrovna tak za komoušu nemohl za to všechno kreml ale jen české křivácřtví a český šlendrián. Tak jako za komoušu když se v Praze čeští komunističtí výkvěti doslechli, že nad Moskvou je zataženo, tak už i po paláci ÚV-KSČ i po celé Praze chidili s děštníky. To samé se děje dnes. Prostě češi vždy byli lokaji a lokají zůstávají.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Alberto Kvěch, 3.3.2011 22:41:03)
Odpovědět
Jsme lokaji vlastní hlouposti a neschopnosti.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(mag, 3.3.2011 9:47:13)
Odpovědět
Milý Alberto - možná nevíte, že z důvodů politické korektnosti se n e s m í označovat někdo za Cikána, pokud on sám toto neprohlásí.
Proto nemohou existovat žádné relevantní údaje o jejich počtu, jenom odhady. Národnost česká, německá, polská, ruská, vietnamská, to všechno tady existuje, jenom Cikáni jsou fluidní materie, označovaná jako etnikum. Všechna tvrzení o jejich diskriminaci jsou blbost i z toho důvodu, že oficiálně je jich ještě méně než Moravanů. Ani za socíku nebylo takové změtení jazyka a pojmů, aspoň ne v tomto směru.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Alberto Kvěcha, 3.3.2011 10:38:21)
Odpovědět
Pane Magu. To máme i takové politiky, kteří se už bojí říci i romové a proto si našli obezličku a nazývají je nepřizpůsobivými občany.Tak žádný romák nebo cikán, ale nepřizpůsobivý občan ať neuděláte nějakou neodpustitelnou chybu.Tak zamaskujete vše a nikdo Vás nemůže osočovat za špatné pojmenování.Naši politici jsou prostě jedničky kamuflace..
Re: Deset z deseti cikánů krade
(jen tak, 3.3.2011 9:37:48)
Odpovědět
15 z 15 českých ministrů krade.
Rozdíl mezi 10 cikány a 15 ministry?
1. V počtu.
2. Ve způsobu volby: U Cikánů to byla jejich volba. U vlády to byla volba naše.
3. V rozsahu způsobené škody.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(mag, 3.3.2011 9:37:49)
Odpovědět
1) Attila Lakatos je cikán.
2) Každý cikán lže, tudíž lže i Attila.
3) Ergo kladívko: nekrade deset cikánů z deseti, ale více, nebo méně.

Nutno brát jako pokus o vtip, za několikeré okradení naší rodiny ve velkoměstě v celkové hodnotě asi 20 000,- Kč, nepříjemnosti s ukradenými doklady, OP, mobily a klíči od bytu si jej snad mohu dovolit.
Jenom k fungování našeho státu: po okamžitém nahlášení ukradení OP na poicii a sepsání protokolu bylo schopno MV vyvěsit číslo OP ne jeho internetových stránkách zhruba po 30ti hodinách, do té doby si každý ručí za případné zneužití sám.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Ka, 3.3.2011 9:55:44)
Odpovědět
Občas normální, i když si pachatele ukradených věcí sám zjistíte a předáte údaje policii (i s číslem OP a svědkem který ho sobně zná) s tím že pachatel bude nějak za přestupek potrestán, po půl roce vám na urgenci odpoví, že případ odložila že pachatel nebyl identifikovatelný. Holt policie má podstavy a je přepracovaná.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Alberto Kvěch, 3.3.2011 10:43:24)
Odpovědět
Přesně tak,potvrzuji z vlastní zkušenosti.Vlastně,kdo nebyl v průběhu posledních dvaceti let okraden,nechť zvedne ruku.Já byl 6x.Vyšetřeno nic a za to jím dáváme výsluhy a oni protestují proti výši platů.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Ka, 3.3.2011 12:29:43)
Odpovědět
Stejné skore - 6x něco ukradeno, nulový výsledek a skoro nulová iniciativa. Nejvíce iniciativy bylo aby to nemuseli vůbec zapsat - kazilo by jim to skore." Líbil" se mi zásah policie, kdy do baráku ve vesnici v noci vnikl zloděj a majitelé se naštěstí probudili, vystrašili ho - a hned zavolali polici. Pachatel utekl do polí - policie sice přijela, ale bez psa - psovod prý spí a bylo by drahé psa nasazovat. Tak jsem si připomněl jiný zásah SNB před 30 r. - objevil jsem že ve vykradené chatě jsou zloději, ti utekli do lesa - po hodině jsem zavolala policii, ta přijela se psem, obsadila cesty okolo a do půl dne měla pachatele - kluky kteří uprchli z polepšovny. Dnes by se na to vykašlali.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(děd, 3.3.2011 11:31:42)
Odpovědět
Je zajímavé, že pokud jde o cikány, vždy se všichni diskutující shodneme, že jde o neschopnost vlád. Pokud jde o jiné téma začnou sprostoty,nadávání a hádky kvůli stejné vládě.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Ka, 3.3.2011 12:35:11)
Odpovědět
Máte pravdu děde, skoro všichni si to uvědomují, vidí to stejně - a naši čelní politici si melou pořád stejně tu svou. Pecina by byl stavěl nové policejní oddíly těžkooděnců. John zatím vypadal rozumně - proto na něj policajti zorganizovali podpisovou akci na jeho odvolání, Langrovi a Grossovi by to určitě neudělali.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Ema, 6.3.2011 20:53:58)
Odpovědět
Tuhle hrál nevím s kým v Ostravě na Bazaléch Baník! To Vám bylo v každé ulici skupiny 10 a víc policajtů, u nádráží skupina, na nádraží zase policajti,na Sokolské a jak to vypadalo před hřištěm nevím. Houkání,blikání, sirény, přímo manevry. K vůli fotbalu tolik policajtů v ulicích, když jdu z divadla tak policaJTA NEUVIDÍM. jEN DANĚ PLATRÍM, ABY MĚ PRÝ OCHRÁNILI. Už mě 5 x naši diskriminovaní přepadli okradli, když se mi to nepřihodí jedenkrát do roka, tak jsem nervozí , co se děje.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Šoumen, 3.3.2011 16:12:51)
Odpovědět
Cikáni nejsou rasa, takže neexistuje rasismus vůči nim. Jsou jenom menšina takže je to menšismus. To jen málo k vysvětlení rasy a rasismu. Ani Hitler a Himmler nebyli rasisti, byli jenom holokaustníci. /LOL/
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Kalous, 3.3.2011 18:07:52)
Odpovědět
Máš pravdu Šoumene. A dokonce u nás ani skoro žádní Romové (ci.káni) nejsou - z asi 250 tisíc se k nim při sčá´ítání přihlásila ani ne 1/10 - voni jsou Romové a dokonce RASA jen když potřebují vytahat nějaké prachy. Nyní je také ve zprávě komisaře Rada EU Waranbargera nebo jak konstatováno, že jsme vůči Romům rasisti, segregujeme je, nutíme je chodit do zvláštních škola a odpíráme jim vzdělání, podporujeme sterilizaci Romských žen - ještě že nás pochválil za to že jsme ochotni ty postižené romské ženy miliony odškodnit že mohli bez zdravotních komlikací rodit od 13 let do 35 let, pak už to bez zdravotních problémů nešlo - tak za to mohl náš stát.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Šoumen, 3.3.2011 18:49:54)
Odpovědět
Právě. Ještě že se toho nedožiju, až za 50 let, kdy se generace cikánů stane majoritou, v parlamentu budou mít většinu a i prezidenta.
Jen je otázkou, kdo jim bude vydělávat na dávky.
Pokud bude ještě existovat EU, tak jim to bude vyplácet, jen do té doby, jak moc to budou chtět ostatní země EU. A z česka se pomalu stane vybydlená země, protože bílá minorita opustí stát.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Plašmuška, 4.3.2011 8:10:45)
Odpovědět
Žádná vybydlená země, kdo by na ně vydělával, Evropa se stane jedním velkým pracovním lágrem , kde budou naše děti otročit těm entnikům, které se násilím dostanou k moci. HOLOCAUST. ŹÁDNÝ PARLAMENT,... si někdoi myslí, že tyto etnika jsou schopna řídit stát parlamentní demokracii ? Anarchie vláda moci násilím. Ještě jedna volba je konflikt ! Nevěřím, že by některá z vlád byla schopn a řešit situaci normálním rozumem. Až to bouchne, přijde DIES IRAE. Evropa si za to může sama.
Re:??? z deseti cikánů krade
(jetojinak, 3.3.2011 18:26:12)
Odpovědět
Úžasně se MÝLÍ!!! Je to DESET z DEVÍTI!
Re: Deset z deseti cikánů krade
(jindřich, 3.3.2011 18:34:21)
Odpovědět
Ne všichni cikáni jsou ti špatní ale říká se že jen jeden z deseti je dobrý A to je i podle mých zkušeností pravda Dokonce jsem poznal i takové že pracovali lépe než my gadžové ale i těch je velmi málo Čím se většinou živí všichni dobře vědí Někdy se mi zdá že cikánští baroni částečně sponzorují hlavní politické strany a proto se jich naši politici tak zastávají A v Radě Evropy o cikánech u nás nevědí téměř nic vždyt o tom rozhodují lidé kteří sedí v Bruselu pořád za stolem
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Jarka, 3.3.2011 20:24:31)
Odpovědět
Určitě se mezi Romy najdou i ti dobří. Jenže já nemám čas je hledat!
Re: Deset z deseti cikánů krade
(frantisek zajicek, 3.3.2011 19:06:48)
Odpovědět
Ja se jenom smeju,jaky je Matejka romobijce...a co jsi Franto udelal pro reseni teto ozehave otazky.Asi to,co denodenne splachujeme ve WC.Znam jednoho bileho,ktereho pseudopodnikani v oboru digitalizovaneho ucetnictvi nas,danove poplatniky,stalo vic,nez cela romska osada dohromady.Nevis o tom nic,Frantiku?Ale Mostecti financaci o tom vedi hodne...Tady si hrajes na vlastence a svemu narodu jsi pustil poradne zilou,ty kujone,FZ
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Franta Itrnica, 3.3.2011 22:27:17)
Odpovědět
Fseci kradu.Jak idu cigosi kolem mojeho,cagan beru do ruky.Totkaj aj sekera letela luftem.Sak at ich krmi Kocab,ten pazur
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Karell, 3.3.2011 23:53:26)
Odpovědět
Jezus ! A co má být ??? Z zemi kde krade nejvyšší politická reprezentace, která má být národním vzorem se mám děsit toho, že kradou cigoši? To je mi šumafuk! Mě zajímá kdy půjde do kriminálu Gross, Paroubek, Kalousek, Vondra, Klaus, Parkanová, B.Sobotka, Čunek, Zaorálek, Bém, Tlustý, Langer, Šlouf, řadoví zloději z ministerstva obrany a vnitra a další kriminálníci! S nějakým cigošem, který krade peněženky na náměstí si poradí řadový příslušník Policie! Já chci vědět jak je možné, že v čele státu stojí dvacet let tako sebranka a spodina, která má v některých případech tu drzost, že se nazývá pravicí!
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Kalous, 4.3.2011 6:26:33)
Odpovědět
Sice každého asi více naštve, kydž mu někdo ukradne peněženku nebo chatu více než když zmizí nějaká miliarda ve státních zakázkách - ale jde i o jiný princip. Romská otázka - resp. její neřešení stojí stát ročně se souvisícími věcmi také téměř 20 miliard - a nikdo to nechce vidět, Romové se nesnaží sami nic změnit - naopak sem zvou další své příbuzné ze Slovenska a na rozdíl od Čechů, Moravanů a Slezanů se daleko úspěšněji množí.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(antonín, 4.3.2011 2:39:17)
Odpovědět
Tady, podle těchto příspěvků, vidíme výsledky "dobré žurnalistické práce". Vytvořili v lidech dojem, že každý politik je zloděj, což samozřejmě není pravda. A také by mě zajímalo, nakolik jsou poctiví novináři, ale to se nikdy nedovíme. Všichni se tváří jako andělé, ale mají mezi sebou taky pěkné vejlupky. Každého z vás, přispěvatelů, prosím, sáhněte si každý do svého svědomí, nakolik jste poctiví vy sami. Mám totiž zjištěno, že často nejvíce křičí ti, kteří šidí na daních, co mouhou ošidí, nebo i přemístí. Zdá se mi, že pořád u nás převládá ono socialistické heslo "Kdo nekrade, okrádá svou rodinu". Jinak, co se týká Romů, přesně popsal onen maďarský Rom. Dokud se nenajde v jejich ředách nějaký osvícený vůdce, který je přesvedčí,že jediná cesta je vzdělanost jejich dětí, aby mohly získat práci, a nést zodpovědnost za sebe a svoje rodiny, tak jak to dělá majoritní společnost.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(anonym, 4.3.2011 7:41:52)
Odpovědět
zákaz pobytu pro morgoše ve městech není žádný rasismus, je to pokus o zoufalou obranu ze strany bílých proti této zvěři, která na nich parazituje, okrádá a přepadává mrzačí a zneužívá jejich děti a znásilňuje jejich ženy. Ať si ochránci říkají co chtějí, pravdou je, že morgoši jsou pijavice, které vysávají společnost, napadají své živitele, kteří platí daně jako mourovatí aby oni mohli vést zahálčivý život , jsou líní a nevzdělaní a jediné co umějí, je dělat děcka, které se stávají prostředkem pro jejich povalečský život a ze kterých vyrostou jenom další vyžírky a kriminálníci a pobírači dávek, rovněž výborně umějí řvát o rasismu a diskriminaci, naproti tomu slovo práce vůbec neznají, případně je považují za velice sporosté.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Božena z Bohumína, 4.3.2011 8:25:36)
Odpovědět
Su jak slimáci, co zapavily tuto zem! Nikemu to neříkám nahlas, ale ráno je řežu nožem, dokud ochránci zvířat ještě spja.Tež je eště někdy sypu solí ale prý je to týrání, nic němluvím nahlas, ale moji susedi to též tak robja. Dy je to naša zhradka, naša zem,jak vidím parazita, tak musa přede mnu skovavať nůž !
Re: Deset z deseti cikánů krade
(kuba, 4.3.2011 18:25:08)
Odpovědět
Již přes 40let slyším, že se této etnické skupině nedaří včlenit do naší společnosti.
Kdo vlastně obyčejného občana systematicky předělává v podstatě v rasistu - všechny vlády které tu byli a jsou. Protože se do této etniky cpem horem dolem hlavně do organizací okolo nich. Za komunistů museli aspoň chodit do práce a posílat děti do školy. Posledních 20 let tomu tak není. Již moje babička mě říkala večer když jsi nedělal nemůžeš jíst. U jiných etnik příklad větnamské atd.je druhá generace plně včleněna do naší společnosti.
Tato etnika je jako černá díra ve vesmíru která polyká a polyká a nikdo neví kde vše končí - to je to s těmi milióny ba miliardami za těch 40 let. Nikdo neví kde končí a jaký je z toho prospěch.
Je to asi veliký byznis když jsou všichni politici hluší a slepí. Zejména když se na ně zadupe ze západu nebo z Bruselu.
Potkal jsem ve svém životě dost šikovných a pracivitých romů, těch lituji protože těch co vysávají naší společnost je daleko více. Nejhorší na tom je že některým politikům to plně vyhovuje.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Frankfr., 4.3.2011 19:49:24)
Odpovědět
Klobouk dolů před tímto Cikánem. Kéž by se Cikáni vydali jeho cestou.
Re: Deset z deseti cikánů krade
(Kalous, 4.3.2011 20:24:26)
Odpovědět
Ano pane, zaslouží respekt. Na rozdíl od našich ukřičených Romů - třeba romská organizace potomků Romů zavražděných nacisty silně protestuje proti tomu, aby se v Novém Bydžově zasahovalo proti romským kriminálníkům ze Slovenska, které chce obec vykázat. Tato organizace se zastává zlodějů a násilníků - nekorektně řečeno, vlastně i oni jsou potomky neprávem povražděných (většinou zemřeli na nakažlivé choroby kvůli špatné hygieně) toulavých zlodějíčků vyhýbajících se práci a u nás jsou bráni jako hrdinové protinacistického odboje (na řadu popravených skutečných odbojářů se často zapomnělo nebo se na ně plije)..