reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou

Autor: Euroskeptik | Publikováno: 24.2.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Tak nám náš „pravicový“ „premiér“ („P“ „P“), obojí opravdu ve velkých uvozovkách, kádruje kandidáta na náměstka ministra školství Josefa Dobeše, kterým je Ladislav Bátora.

„Pokud se někdo politicky angažoval s Národní stranou, jen těžko si dovedu představit, že by zastával tak vysoký post, jako je náměstek ministra. Zvláště v resortu školství a mládeže," uvedl „P“ „P“ Nečas patrně lehce připos*aný z politicky korektních a profesionálně velmi nekorektních médií.

Nečasova kdysi národní myšlenka

Ještě před vánými časy, ještě než existovala a euroústava a Lisabonská smlouva, Nečas pronesl ve sborníku Česká konzervativní a liberální politika: „Především by se mělo české konzervativně-liberální myšlení přihlásit k národní myšlence. To není ani laciné vlastenčení, ani žádný nacionalistický výstřelek. Otázka vlastenectví a národní identity se táhne našimi moderními dějinami. Přihlásit se k národnímu programu znamená nepodlehnout lacinému deklaratornímu pseudoevropanství…Vždyť i pro konzervativce platí, že to, co chtějí ´konzervovat´, tj. ideje národa, jeho prozápadní orientace, rodiny, vzdělání, svobody a ekonomické činorodosti, jsou témata spjatá s tradičním českým liberalismem reprezentovaným jmény Jungmann, Palacký, Kaizl nebo Rašín.“

Já nevím, já si myslím, že pan Bátora by klidně něco podobného podepsal a již určitě něco podobného napsal (LB: "Pro pořádek ale aspoň zde tedy uvádím, že když už, tak jsou pro mě vzorem – alen aprosto nedostižným – především František Ladislav Rieger, Karel Kramář, Ladislav Rašín či Václav Klaus v politice a namátkou Josef Jungmann, Karel Vorovka, Josef Pekař či Jiří Krupička v humanitních vědách nebo Karel Havlíček, Jan Stanislav Skrejšovský, Jan Ner uda či Viktor Dyk v žurnalistice.")
 

To však bylo ještě v dobách, než si Petr Nečas nadělal do trenek a pokakal se před Evropskou unií. Velký „eurorealista“ a „pravičák“ Nečas totiž zradil svým zvednutím ruky pro Lisabonskou smlouvu nejen program ODS, ale především svou vlast. Nelze ho nazvat jinak než vlastizrádcem, což není hezká vizitka pro premiéra.

 

Poslední kapkou zrada ODS

Bátora také uvedl, co bylo poslední kapkou pro jeho kandidaturu za Národní stranu: „Do čela kandidátky Národní strany na Vysočině mě přivedlo tušení (a bohužel neklamné) blížícího se přitakání vondrotopolánkovské ODS evropeismu, ba přímo eurofederalismu. A to byla poslední parlamentní politická strana, o které jsem si do jisté doby ještě pořád myslel, že bude hájit české zájmy! Pro mě se tak octla svrchovanost našeho státu již tehdy v osudovém ohrožení. A byl jsem vychován, že v takovém případě se sedlá! I kdyby v maštali zbyla jen ta poslední, kulhavá kobyla, která stejně nikam nedocválá. Aspoň veřejně demonstrovat nesouhlas a učinit zadost vlastnímu svědomí! A i kdyby hrozilo, že si jezdec třeba zláme vaz.“ Hrdinný Nečas ten vaz Bátorovi s radostí určitě dolomí.

 

ODS se také scházela s těmi zlými extremisty, Nečas zapomněl?

Škoda jen, že nebyl Nečas tak politicky korektně útlocitný, když se tehdejší předseda ODS Mirek Topolánek sešel s tehdejší předsedkyní nyní již zaniklé Národní strany 11. Srpna 2005.

„Po volbách bude Národní strana jedním z mála možných partnerů ODS a jediným, který to dnes přiznává. Vážíme si přijetí u předsedy ODS a věříme, že výsledky parlamentních voleb a následující dny povolební odpoví lépe než my, na otázky otevřené i skryté,“ bylo tehdejší prohlášení Národní strany ke schůzce.

Pročpak ale tehdejší místopředseda ODS  a odvážný bojovník proti pravicovému extremismu Nečas potom neprohlásil: „Pokud se někdo politicky angažoval s Národní stranou, jen těžko si dovedu představit, že by zastával tak vysoký post, jako je předseda strany, navíc potenciální premiér.“

Buďto nebyl tehdy tak politicky korektně jemnocitný jako dnes, nebo měl tehdy zase naděláno v kalhotách z ogara Topolánka. Škoda, mohl dostat cenu za lidská práva Michaela Kocába či rovnou Nobelovu cenu míru.


Vzpomínka na "pravicového" Vůdce Nečase  

Že je Nečas posera, jsem si uvědomil ještě před lety, když byla v sídle Mladých konzervativců debata o evropské ústavě a hlavním hostem Nečas. Zeptal jsem se ho tehdy, proč jednoduše nezamáznou euroústavu společně s komunisty v Parlamentu, neboť ODS a KSČM měly blokační menšinu. Odpověděl něco ve smyslu: „Co by tomu řekli lidi? Co by tomu řekli voliči ODS?“

No a skončilo to tím, že náš odvážný Petr Nečas hlasoval pro Lisabonskou smlouvu a teď plive na opravdové vlastence, kteří za naši suverenitu bojovali a bojují.

Nechápu, jak se takový člověk může hlásit k Margaret Thatcherové a Ronaldu Reaganovi. Člověku je z toho až špatně.

Možná, že až půjdete někdy kolem premiéra, ucítíte smrad z jeho kalhot…

 

 
http://cms.parlamentnilisty.cz/content/images/0/12979614.jpg

http://img1.ct24.cz/multimedia/images/20/1955/middle/195429.jpg
 

reklama
4293 čtenářů | 47 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Jindřich, 24.2.2011 1:14:09)
Odpovědět
Pan Nečas je podobně jako Topolánek valach z malého města a proto když má tu možnost se chce zviditelnit před přednímy Evropskými politiky bez ohledu na to co si o tom budou myslet členové z jeho strany Třeba mu to jednou přinese nějaké pěkné místečko v Evropském parlamentu Jinak pan Bátora není až takový extremista jak z něj dělají tisk a televize
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Cestra, 24.2.2011 7:47:41)
Odpovědět
Soudruh Nečas není Valach. Prosím neurážejte Valachy. Tento Stbácký synek je z Uherského Hradiště a na Valašsko se přistěhoval za prací, která mu ale celkem smrděla. Takže se dal na politiku.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Chytrakzhospody, 25.2.2011 16:48:03)
Odpovědět
Von někdy pracoval. Já mylel, že tento politrucký synek byl svazákem z povolání a pak inkasoval prachy za politikaření
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Sulla, 24.2.2011 19:51:21)
Odpovědět
Mě se chce už z Nečase zvracet
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(smejicí se bestie, 24.2.2011 1:35:40)
Odpovědět
Přijde i Edelmanová ? To bude titulů jak z vokovické Sorbony !!!!!!!!!!

A je do-náměstkováno a tolik HLOMOZU ! I Ukecan z Rokycan si na chvíli kápla do bombar´dáků !
Takže Vlastenče - šuhaje Červenku do tandemu, megafon před gesichten a hurá na Brusel !
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(švejk josef, 24.2.2011 1:48:50)
Odpovědět
smějící se bestie ala Švejk Josef Kolín

Může mít vrozený kretenismus předkoncilní podobu ...

obávám se, že ANO !
Vzpomínám si na svatá slova prvního ministra vnitra po předání moci dr.Sachera - cituji, nejhorší jsou Ti, kteří včera byli ničím a dnes chtějí býti vším !
To že současný ministr školství si znepřátelil mnoho těch, kteří jsou fascinovaní dětským rozkrokem a análem kamaráda - o tom nepochybuji !
Začnu-li s touto ekipou válčit, musím počítat s tím, že budu míti za každým rohem nepřítele a kolem sebe partu lidí, kteří pracují - Pracují !
Až místo dalšího aleluja budete míti čas, tak si pročtěte - jak byl poražen Al Capone !
Nemilosrdně, krok za krokem a hlavně lidmi- kteří byli čístí, neuplatní a tvrdí !
To že si pan ministr zřejmě rád občas cucne a má kolem sebe mladou samičku, která studuje stejnou školu třeba jako Vandas je sice hezké, ale obávám se - že přímo kontraproduktivní !
Válka s výše uvedenými se vede s hotovými vojáky - nikoliv vysláním čety kadetů , z niž někteří mají možná i techtle mechtle s velitelem !
Pokus o instalaci nového prvního náměstka je opravdu vrcholem ztráty soudnosti !
Mne zůstává rozum stát, že po cirkusu kolem pana Jocha se jochizace dokončuje těmito způsoby.
Pana Bátoru bych pověřil coby člena poradního sboru řekněme otázkami řízení "soukromých " škol - v tom je ON přeci MACHR za přesně stanovený plat a konec !
Jeho výmluvy o znechucení politkou ODS , když kandidoval za NS v roce 2006 jsou ukázkou typické hlouposti českého nacionalisty .
Mám mu připomenout tzv. Desatero NS, její exibici u pomníku v Letech atd ?
Opravdu pan a já doufám, že minulý skoro-náměstek považuje lidi za úplné idioty ?
Já mám pamět jako SLON a znám Vás frajeři cca 12-16 let ..., občas něco šikovně přemístit, tu a tam se někde přiživit a věčně prázdná kapsa - jinak keců jak opička čůrání !
Čest Vaší práci holomci !
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Vrána, 24.2.2011 7:49:49)
Odpovědět
Vráno, běž zpátky hlídat parkoviště Lídlu, tady na tvoje krákání nejsme zvědaví. Btw, jak bylo v léčebně?
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(smejícíse bestie, 25.2.2011 6:46:09)
Odpovědět
Myslíš, tam co ukradli tomu samozvanému dykologovi,vyhozenemu ze Syndikátu novináři a publicistosvi střežícímu vrátnici při komparsu svačinu a kravatu .....
Potom mne žádal, zda tam nemám známé, že ji potřebuje! nevím, zdase chtěl na ni oběsit, či mu to slíbili anarchisti - ale jelikož já mám blby z povolání rád, tak jsem mu věnoval druhou - aby v ni moho sekat frajera !
Ona byla v provedení bílo-červená a zaslala mi ji kdysi Sebeobrana !
Možná v ní ještě někde je jinak nahý, když si vydělává filmováním pro buzeranty !
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Dan, 24.2.2011 9:15:08)
Odpovědět
Bátora je zmatený politický odpad, nohsled svazačky Bobošíkové, komunistické kandidátky na prezidenta.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Jarda Z, 24.2.2011 13:31:17)
Odpovědět
Ty jedno krátkozraké hovado, Bobošíková svou rychlou jakoby kandidaturou pouze snížila šance gaunera a člena CFR Švejnara stát se prezdentem. Za to jí patří dík! Pokud ti to dosud nedošlo, pak jsi opravdu omezený.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Dan, 24.2.2011 13:38:02)
Odpovědět
Podle pvm má právě švejnar největší podporu lidí a také největší šanci vyhrát přímou volbou prezidentské volby.

Ano, Bobo se spojila s komunisty, a ti již podruhé Klausovi pomohli do funkce, bez komunistické podpory by nikdy nebyl ten zkrachovalý předseda ODS prezidentem.

S náckem Bátorou běž do haj.zlu.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Jarda Z, 24.2.2011 13:46:13)
Odpovědět
Ty běž do hajzlu. Dík takovým volům jsme tam, kde jsme.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Dan, 24.2.2011 14:25:08)
Odpovědět
To v jakém stavu je země za to nemůžu ani já ani švejnar, ale právě ten Klaus a jeho kamarádi, mimochodem já se mám dobře, peníze jsem vydělal na západě, tady to ani poctivě nejde - právě díky Klausomafii, a investoval jsem je zasedo eurozony, zasmrádlí číšci ať sklízí ovoce Klausijády, je to dobrý lék.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Čtenář 1, 25.2.2011 10:12:38)
Odpovědět
Velmi pragnantně se vyjádřil veterán 2.světové války plukovník Beer k iniciativám konkrétně s. Bobošíkové: Vedle paní Bobošíkové jsem jednou stál, podruhé bych nechtěl ani po smrti. To hovoří za vše.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(cook, 24.2.2011 23:00:52)
Odpovědět
Dane ,co jsem četl o Bártovi tak "nácek"není.Co se týče jeho schopností,tak to zatím nejsem scopný posoudit a to je věc naprosto jiná.Co se týče Švejnara tak to je nesmysl a docela jistě neprojde,dle docela jistých informací.Tady se pracuje na docela jiné tlačence.Švejnarova obliba je blaf.Mimochodem další kauza do dvou měsící bude pán Kalousek.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Dan, 26.2.2011 7:50:39)
Odpovědět
viděl jsem 3 průzkumy ve všech vede švejnar s celkem velkým přdstihem, já bch ho podpořil též, vč. mojí a bratrovi rodiny, našich rodičů i soused z jené strany, jenom tak co jsme spkli okolo dom, vidím jeho velkou podporu a oblibu u lidí.. no uvidíme..

Bátora je bezepsoru nácek a novináři mu dají jeho minulost vyžrat až dodna, ještě ho nedosadili, už po něm jdou, nepřežije dlouho dle mého názoru, brzo bude hajlovat zase v civilu, což Klausomafii nepotěší :-)
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Kalous, 25.2.2011 2:50:11)
Odpovědět
Lepší český vlastenec Klaus než americký paekonom Švejnar - působení těch amerických mudrců u nás skoro vždy špatně dopadlo (Tatra, Aero Vodochody, Let Kunovice..) Ten Švejnar má podporu našich lidí tak asi jak ji měl kdysi Dlouhý, Buzková, Gross a nyní Švarzenberg..To už by byla lepší Allbrightová
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Dan, 26.2.2011 10:29:30)
Odpovědět
Klaus není žádný vlastenec, ale ruský zaprodance, přítel diktátora Putin, žid - z Rusie, čili neevropan, nečech a nekřesťan.
Ani jejich německépříjmení není pravé, je to ztělesněná faleš a podlost, zaměstnanec KGB/FSB.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Brabec, 25.2.2011 12:42:12)
Odpovědět
Správně, Bobošíková jednala velice chytře a opravdu pomohla Klausovi. Kdo to nevidí je tupec.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Radek, 24.2.2011 9:34:59)
Odpovědět
No myslím, že se snad všichni shodneme alespoň na tom, že příklon k extrémismu po čtyřítce věku signalizuje u dotyčného vážný problém psychiky, charakteru, zkrátka poruchu osobnosti ..
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Kiile, 24.2.2011 9:46:16)
Odpovědět
Naprosto souhlasím, nacionalisty nepouštět vůbec do politiky, ať si vyhrají volby když chtějí vládnout, pokoutným způsobem dosazené extremisty je třeba neakceptovat.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Machl, 24.2.2011 9:47:43)
Odpovědět
Taky souhlasím, i u Bobošíkové je vidět, že je to psychopatický magor.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(pavjan, 24.2.2011 9:56:01)
Odpovědět
Hon na Bátoru mi silně připomíná hony na nepřátele lidu za minulého režimu. Podobné je i procento přisluhovačů a práskačů.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Radek, 24.2.2011 12:52:09)
Odpovědět
Nevidím žádný hon .. naopak, pokus instalovat extremistu do funkce, kde bude rozhodovat o 130 miliardách .. Po zkušenostech s Drobilem se jako občan obávám, aby z kasy neodsunul miliardy do kasy Národní strany, nebo třeba do nějakého "Bátorova branného spolku" .. Zkrátka a obrazně řečeno, nedoporučuju nechat hlídat státní rezervy benzínu nějakého pyromana ..
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Dan, 24.2.2011 13:38:52)
Odpovědět
máte pravdu, naštěstí zvítězí zdá se zdraví rozum..
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Frank, 24.2.2011 19:45:03)
Odpovědět
ano, "zdraví rozum" zvítězí - a zdravý rozum prohraje
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(C.Q.Lafayette, 25.2.2011 17:15:25)
Odpovědět
Palec nahoru !
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Jarda Z, 24.2.2011 13:54:41)
Odpovědět
Příklom k extrémizmu je vždy důsledek zhoršující se životní situace. To je historický fakt. A že se s přicházejícíma reformama situace a životní úroveň bude zhoršovat, bude logicky znamenat narůstat i extrémizmus. Další otázkou ovšem je, do jaké míry je extrémizmus uměle vytvořený tím, že jakýkoliv jiný, než ten jedině správný názor je automatick považován za xenofobii a extrémizmus. V USA se již velice snadno stanete rasistou, extrémistou a dokonce i teroristou. Stačí vyslovit svůj nézor, který není zrovna shodný s tím správným.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(kapej, 25.2.2011 0:54:10)
Odpovědět
V tom s Vámi naprosto souhlasím. Jsme v situaci, že už není možné ani nahlas říct, co si člověk v demokratické zemi myslí. A přitom před dvaceti lety všichni TI nahoře hlásali : Demokracie je o tom, že nemusím souhlasit s tím, co si myslíš a říkáš, ale udělám vše pro to, abys mohl svého práva využívat. A dneska vidíme ty konce.... Zase se podle " oficiální politiky našich rádobypolitiků " rozlišují lidé na ty s dobrými a na ty se špatnými názory.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Jan Čáka, 24.2.2011 10:09:00)
Odpovědět
Opravdu je to do očí bijící manipulace.Kdejaký bývalý zelený či havlovec se může roztahovat jak chce ale jakmile někdo má slušný názor a byl za stranu co byla slušná tak má problémy.Národní Strana nikdy extremistická nebyla a Ladislav Bátora nikdy extremistou nebyl.To by měli ty nahoře pochopit.

Trochu toho příjemného nacionalismu má v sobě každý tak nechápu za co terstají ty co zůstali věrní národním zájmům.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Čtenář 1, 24.2.2011 10:30:05)
Odpovědět
Bátora je především partajní turista, z čehož plyne snaha dostat se ke korytu stůj co stůj, nakonec k Bobošíkové se zcela hodí, prý vlastenec, pobavil jste mne.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Jarda Z, 24.2.2011 14:07:39)
Odpovědět
Ano, přesně tak to je. Ovšem u nás je extrémista každý, kdo má jiný názor, než je ten správný. Nejsi homosexuál a otevřeně to přiznáváš? Jsi extrémista! Neuznáváš globální oteplování? Jsi extrémista! (Při této příležitosti začínám chápat vztahy maezi globálním oteplováním a propagací homosexuality) Nechceš povinnou sexuální výchovu na školách? Jsi extrémista! Bojuješ proti předávání pravomocí na EU? Jsi extrémista! Chceš hájit národní zájmy? Jsi extrémista! Chceš, aby Rómové měly také povinnosti? Jsi rasista! Atd., atd
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(zrzavej venca, 24.2.2011 22:29:33)
Odpovědět
Příteli,kdyby byl Bátora politický turista,tak by nestřídal marginální stany,ale vzal by to rovnou přes ODS a skončil by v TOP.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(kapej, 25.2.2011 1:00:49)
Odpovědět
Souhlas - případně by požádal o příspěvek některého z našich upracovaných podnikatelů, kteří s čistýma rukama vydělali miliardy ( Bakala atd. ) nebo některého z restituujících šlechticů a založit si ještě lepší a pravicovější stranu, než je TOP 09 :)
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Krypl Bátora, 24.2.2011 11:50:21)
Odpovědět
to je uroven, zastavat se takoveho odpadu... ta ozralecka svine byla vsude od socialistu pres konzervativce az po fasisty a neonacisty a ted je u Bobosikove, co za bolseviky kandidovala na prezidenta a ted kouri bolsevikovi Doubravovi... ale ucela sveti prostreddky, ze?? :((
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Jarda Z, 24.2.2011 13:43:03)
Odpovědět
Bátora měl v mnohém pravdu. A Nečas je skutečně posraná svině se svazáckou minulostí v Uherském Hradišti. Včera byl celý dosraný z mokrého hadru,
člena teroristické organizace Gilderberg Group Hermana Van Rompuye. před Vánoci pak z delegace ladsmanšaftu vedené Posseltem. Kde ta ODS na tyto posery s mocenskými ambicemi (Topolánek, Nečas) chodí, je mi opravdu záhadou. Někdy mám dojem, že A. Vondra tam má větší vliv než výše jmenovaní bývalý svazáci.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Váš volič, 24.2.2011 14:55:28)
Odpovědět
žádná OBĆANSAKO- demokratická strana, pane premiere, vláda pro "Elity" , doktory, učitele, soudce,..oligokracie, velká únorová za dveřmi, "vojsko" oškubaných chudých co ještě zchudnou, které budete zdírat, abyste mohli přidat těm bohatým, kterým ti schudli zaplatili vzdělánía do 25 i déle STUDOVALI, NEPLATILI ANI daně ani sociální, těm přidávejte ! Těch oškubaných je armáda a Kalousek jim ještě pošle složenku kolik dluží ! Jak dlouho si Kalouskem myslíte, že budou trpěliví a hodní? Oškubaní živnostnící, a výběrčí daní bubnuji many, many. Co je to za pravicovou VLÁDU, KTERÁ ZVÝŠUJE DANĚ, aby je rozdala těm ,kteří žádný kapital netvoří a spíše ho spotřebávají ? Vláda rozpočtově NEzodpovědnosti |! Dnes normálně pracujíci člověk má problém , aby zapaltil byt a nepřišel o střechu nad hlavou. .. Velká únorová za dveřmi. Být Vámi, tak balím.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Váš volič, 24.2.2011 14:55:32)
Odpovědět
žádná OBĆANSAKO- demokratická strana, pane premiere, vláda pro "Elity" , doktory, učitele, soudce,..oligokracie, velká únorová za dveřmi, "vojsko" oškubaných chudých co ještě zchudnou, které budete zdírat, abyste mohli přidat těm bohatým, kterým ti schudli zaplatili vzdělánía do 25 i déle STUDOVALI, NEPLATILI ANI daně ani sociální, těm přidávejte ! Těch oškubaných je armáda a Kalousek jim ještě pošle složenku kolik dluží ! Jak dlouho si Kalouskem myslíte, že budou trpěliví a hodní? Oškubaní živnostnící, a výběrčí daní bubnuji many, many. Co je to za pravicovou VLÁDU, KTERÁ ZVÝŠUJE DANĚ, aby je rozdala těm ,kteří žádný kapital netvoří a spíše ho spotřebávají ? Vláda rozpočtově NEzodpovědnosti |! Dnes normálně pracujíci člověk má problém , aby zapaltil byt a nepřišel o střechu nad hlavou. .. Velká únorová za dveřmi. Být Vámi, tak balím.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Radek, 24.2.2011 15:26:36)
Odpovědět
Kde ODS chodí na posery ?? Slabého premiéra chtěli ti, co tady skutečně vládnou. Tito lidé ale nemají ani adresu ani jméno a ani obličej pro veřejnost .. Možná chtěli poseru právě proto, aby "lid" konečně chtěl "silného muže činu" ..
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Čtenář 1, 25.2.2011 10:31:08)
Odpovědět
Váš slovník je vskutku vytříbený,,,Takové voliče Bátorovi a Bobošíkové přeji, kteří mimo vulgarit jiným nedisponují.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Ignác Pospíšil, 24.2.2011 19:51:44)
Odpovědět
http://cirkev.wordpress.com/2011/02/24/pripad-batora-je-mementem/
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Felix, 24.2.2011 20:32:45)
Odpovědět
V souvislosti s kausou Vondra-Kalousek a zejména s kausou Bátora, je třeba jasně, rozvážně, veřejně a s plnou zodpovědností prohlásit:
Petr Nečas, premiér České republiky, je HAJZL. Tečka.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(HeHe, 24.2.2011 20:41:01)
Odpovědět
Ano je to posraný hajzl !
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(barbora, 25.2.2011 9:29:10)
Odpovědět
....co nám tu ten Peťka z dobré komunistické rodiny, sám velký svazák , bude vyprávět o tradičníh hodnotách, slušnosti, věrnosti zásadám apod., jakým právem on může kritizovat druhé za jejich názory..........
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Kalous, 25.2.2011 12:32:41)
Odpovědět
Být z dobré komunistické, hlavně funkcionářské rodiny, je u předsedy ODS podmínka. Spnil ji jak pana Klaus, ´tak Topolánek i Nečas. Jinak by neprošli modrým kádrováním.
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(frantisek zajicek, 25.2.2011 17:33:59)
Odpovědět
Kalous,supertrefa,palec nahoru,FZ
Re: Vlastenec Bátora a černé svědomí zrádce Nečase, který si nevzpomíná na jednání ODS s Národní stranou
(Dan, 26.2.2011 7:54:08)
Odpovědět
Mám schovanou fotku jak Grebeníček třepe paní Klausové starší rukou, ksčm této vzorné komunistce předala obří kytici za práci pro stranu-celoživotní.

Klaus je déítětem komunismu a kgb.