reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou

Autor: Jana Bobošíková | Publikováno: 28.2.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Otevřený dopis Suverenity (SBB) předsedovi vlády ČR Petru Nečasovi

Pane předsedo vlády ČR a ODS Petře Nečasi

jako představitelka strany Suverenita, která kandidovala Ing. Mgr. Bc. Ladislava Bátoru Ph.D. do Senátu Parlamentu ČR se ohrazuji proti štvavé a lživé kampani v tisku a zejména proti Vašim nehorázným výrokům na jeho adresu.

Pokud jste skutečně prohlásil: "Nedovedu si představit, že by se člověk s minulostí pana Ladislava Bátory stal náměstkem na ministerstvu školství," pak nejste demokratickým politikem, ale slabou mediokratickou loutkou, která není schopna samostatně posoudit fakta.

Dobře znám činnost pana Bátory, znám jeho názory a jsem hrdá na to, že tento velmi vzdělaný a zásadový vlastenec za Suverenitu kandidoval. Jako členka Českého svazu bojovníků za svobodu se navíc zásadně ohrazuji proti tomu, aby byl pan Bátora označován za neonacistu. (Navíc Nečas má co říkat, když zve do Česka patrona sudetských Němců Horsta Seehofera a jejich Vůdce Bernda Posselta- pozn. EUportal.cz)

Pane předsedo vlády ČR a ODS Petře Nečasi

zákon hovoří jasně, a Vy jste první, kdo by to měl vědět. V České republice se mohou účastnit voleb jen ty strany, které jsou zaregistrovány na Ministerstvu vnitra a splňují zákonnou podmínku, že jejich program není v rozporu s listinou práv a svobod a nepropaguje násilí na jednotlivci ani skupině obyvatel. Národní strana byla řádně zaregistrovanou politickou stranou a nikdy nebylo proti ní vedeno soudní řízení o zastavení činnosti. Předsedkyni této strany přijímal i předseda ODS Topolánek. A Ladislav Bátora kandidoval jako nečlen strany. Kolik dnešních členů parlamentu za ODS či ČSSD bylo členy jiné strany, která před listopadem 1989 splňovala veškeré atributy strany likvidující svobodu jedince a propagující násilí na skupině obyvatelstva tedy tehdejší KSČ, a nikomu to v zastávání nejvyšších funkcí ve státě dnes nepřekáží.

V příloze Vám zasílám vyjádření dalších osobností, které Ladislava Bátoru desítky let znají a politicky s ním spolupracují. Doufám, že si fakta ověříte a vezmete svá nehorázná slova na adresu Ladislava Bátory zpět. Uvědomte si, že jste ho veřejně diskvalifikoval jako demokraticky zvolený předseda vlády.

S pozdravem

Jana Bobošíková, předsedkyně přípravného výboru Suverenity (SBB)

Příloha:

O Ladislavu Bátorovi

Jana Volfová, místopředsedkyně přípravného výboru SBB

Málokdy mne media rozzuří natolik, že píši reakce, ale hon na čarodějnice (v tomto případě na černokněžníka) prostě nesnáším, protože jsem si ho zažila na vlastní kůži. Proto se důrazně ohrazuji proti tomu, aby někdo stále nálepkoval Ladislava Bátoru jako neonacistu. Znám pana Bátoru od roku 1989 na podzim roku 1990 jsme společně kandidovali v jedné koalici na Praze 7. Vždy se snažil o spojování lidí se stejným cílem, tehdy odstranit z funkcí všechny, kteří se podíleli na potlačování svobody občanů, likvidaci národní hrdosti a zkreslování historie. Oba jsme vždy byli a jsme vlastenci v tom nejlepším slova smyslu. Oba jsme hájili české národní zájmy.

Jsem vnučka německého antifašisty sociálního demokrata, který zemřel pro své názory v Mauthasenu. Babička Ravensbrück naštěstí přežila a tak mohla najít svého syna odvlečeného na převýchovu do Německa, a tak jsem se vůbec mohla narodit. Určitě bych jako obnovující členka ČSSD nespolupracovala s někým, kdo by se hlásil k ideologii, proti které bojovali moji prarodiče i rodiče. Proto mne osobně hluboce urážejí výroky, které Ladislava Bátoru nálepkují. Znám ho a znám i jeho názory a jsem ráda, že patřím mezi jeho přátele.

David Štěpán, člen přípravného výboru SBB

Ladislava Bátoru jsem poznal v prosinci 1989, kdy jsme společně byli členy předsednictva pražského výboru Československé strany socialistické. On jako předseda obvodu Prahy 7 a já jako nově zvolený předseda Prahy 8. Již tehdy jsem ho poznal jako člověka čestného a skutečného národního socialistu. Společně s dalšími skutečnými vlastenci, jakými byla další členka předsednictva, sestra Jitka Titzlová, již tehdy i dnes aktivní členka Výboru Klubu dr. Milady Horákové, bratr Čestmír Čejka, politický vězeň z 50. let, jsme se i my mladí, kteří jsme za podpory bratra Josefa Lesáka obnovili činnost nár-soc. mládeže, usilovali o to, aby se ČSS vrátila ke kořenům, tedy ke skutečnému vlasteneckému, sociálně citlivému a hrdému programu, který reprezentovala pravé sestra Dr. Milada Horáková, bratr Petr Zenkl, Prokop Drtina, nebo bratr Vladimír Krajina.

To, že jsme s naším programem neuspěli a historická strana se propadla skoro do zapomnění, není jistě vina Ladislava Bátory. A to, že zůstal čestným člověkem a vlastencem, jistě není nic, co by mělo být důvodem k jeho dehonestaci v tisku dnes zcela ovládaném německými majiteli. Vím, že Ing. Mgr. Bc. Ladislav Bátora Ph.D. zůstal přesvědčeným vlastencem, pro kterého hodnoty jako je vzdělání, píle a odvaha nejsou jen prázdné pojmy, jak to dnes vidíme všude kolem nás.

 
http://cms.parlamentnilisty.cz/content/images/0/12979614.jpg

http://img1.ct24.cz/multimedia/images/20/1955/middle/195429.jpg

reklama
8823 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Alberto Kvěch, 28.2.2011 7:30:39)
Odpovědět
Navrhuji okamžité zrušení strany zločinu proti občanům a státu.Okamžitě zrušit,ODS,socany a KSČ !!!
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Člověk, 28.2.2011 8:25:43)
Odpovědět
Souhlasím!
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(ferda, 28.2.2011 9:48:43)
Odpovědět
Politici této země:
Cokoli udělali, nebylo dobré. Bylo zlé.
Cokoli říkali, nebyla pravda. Byla lež.
Kdykoli přísahali: „Na mojí čest“ chystali nebetyčnou podlost.
Cokoli našim jménem hájili, bylo proti nám.
Pokud se dovolávali logiky, byla jejich tvrzení šílená.
Pokud méně šílená, pak vždy s úskočným úmyslem.
Pokud náhle hovoří o obraně našich práv a svobod, tak jen proto, aby nás zotročili.

A tak den za dnem, kousek po kousku, milimetr za milimetrem, podsouvali do našich myslí lživou grotesku svých vybájených fašizoidních představ, v nichž se má čistě zrcadlit jen naše neutuchající povadlost mysli a ducha.
Jediné, co jim věřím do posledního puntíku, je vše, co ještě neřekli.
Takoví jsou politici ČR.
Svoloč....
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Jeeves, 28.2.2011 17:01:56)
Odpovědět
Dneska hezky "ferdo". Hlavně proto, že se držíte v mezích slušnosti, i když kvalita je také moc dobrá. Doufám, že máte na mysli politiky "napříč politickým spektrem", když v jiné diskuzi jsem viděl Váš příspěvek, kde citujete Rudé právo z r.1986, nebo "Závěry sjezdu", a evidentně tomu věříte. :-)
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(ferda, 28.2.2011 21:13:48)
Odpovědět
pro Jeeves- komentář jistě můžete mít, k čemukoli, to jistě, ale pokud vaše dehonestace je jen dle zdroje,není to v pořádku, zkuste argumentovat ,prosím věcně, ne ideologicky, nedělejte stejnou chybu, ktrou dodnes vyčítáte bolševikovi, že informace podával jednostranně a účelně....
když se i průměrně rozumný člověk podívá na tu dnes opět řízenou ideologicky formovanou snahu, podávat výhradně jen ty "správné" informace, tak člověka obejde chlad a v zátylku jej zazebe, jak se to neskutečně podobá té komunistické strategii......,
jste k zblití, vy hlídací psi demokracie,neejste nic víc, než koncentrovaná faleš a prodejný hnůj.... je mi z toho zle,kam jste tu naši zemi dostali! a to se týče všech ,napříč pol. spektrem.

a pro zastánkyni šaška Vaška: to Vám paní, neustálá kandidátko do čehokoli nevadil ten novoroční projev vašeho prezidenta???? který se zachoval natolik zlolajně, že přímo i nepřímo,podporoval tu megazlodějnu pana Drobila a maras celé ods??? a když dehonestoval pana Michálka? to vám opravdu nevadí?

za toto by kikina na Pražském hradě zasloužila býti tahána za nohy alespon po celém Malém Městě :-)
ale gusto je každého věc.....
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Alberto Kvěch, 1.3.2011 8:06:18)
Odpovědět
Politickou situaci jste pochopil správně, jen s tím taháním za nohy nesouhlasím.Jistě souhlasím s potrestáním některých politiků a už dávno měli spát na tvrdém.Bohužel si sprostě obhajují imunitu-podvodníci.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Sunny, 28.2.2011 10:02:16)
Odpovědět
Pane Kvěchu, to vůbec není špatný nápad:-)
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Kalous, 28.2.2011 10:25:05)
Odpovědět
Ano, vezměte si příklad z Lukašenka - ten také zakázal Komunistickou stranu a rozehnal příznivce barevných revolucí. Lukašenko - náš vzor (že ho ta EU a kníže nemá ráda).
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Alberto Kvěcha, 28.2.2011 11:32:55)
Odpovědět
Kalousi prosím neblbněte.My o voze, Vy o koze.Zrušení jejich stran je to minimum za škody způsobené Česku.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Kalous, 28.2.2011 12:38:03)
Odpovědět
Byla to nadsázka, také bych byl pro to všechny jmenované strany zrušit. Ale v demokracii to nejde - nešlo to ani za 1. republiky - komunisti měli projevy mnohem agresivnější, demokratické strany a jejich politici byli zkorumpovaní ještě více než je to dnes. Zrušit nějakou politickou stranu, i kdyby to byla jen strana Dělnická, je projev státní zvůle. Na co jsou volby - nemusí být všichni úplně bl.bí.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(občan01, 28.2.2011 10:54:55)
Odpovědět
Soudruh Petr Nečas - Do roku 1989 fanatický funkcionář fakultního výboru komunistického SSM a Svazu Československo-sovětského přátelství. Jeho otec agent komunistické STB (Nečas Jaroslav 26.3 1936 KTS; A 28969 Petr 29. 11. 1977 OO-MV Uherské Hradiště) – možno ověřit na veřejně přístupných stránkách MNO. (www.svazky.cz) To se divím, že se tomu novináři nevěnují !
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(vizír, 28.2.2011 11:15:54)
Odpovědět
V zahraničních ,česky píšících, novinách zaměstnaní ,eury dolary a šekely placení, "novináři" o něm takto psát nebudou jelikož není důvod ... Nečas poslušně kolaboruje
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Kalous, 28.2.2011 12:44:00)
Odpovědět
Pořád ale měl ten předchůdce pana premiera ten komunistický původ mnohem lepší, i pan Špidla měl už otce v 17 v KSČ a maminku učící na VŠ marxismus leninismus. Tak panu Nečasovi nezáviďte - on to odčiní tím, že zakáže KSČM. A bude po hlo.upých řečech.
i Nečas stejným metrem!
(Grulich, 28.2.2011 16:33:50)
Odpovědět
Snad taky svému tátovi Nečas za jeho činnost v totáči zkrátí nyní důchod - tak jak to slibuje ostatním StBákům a komančům!
Re: i Nečas stejným metrem!
(Kalous, 28.2.2011 18:43:19)
Odpovědět
Dorovná mu to z ProMoPra nebo z Pražských kanalizací a je to.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(babka, 28.2.2011 8:28:58)
Odpovědět
Docela bych souhlasila nejen s paní Bobošíkovou, ale i s názorem Václava Klause, nehorázné dehonestování člověka. Ale zajímalo by mě, když se nakousne nějaká kauza, že není dořešena. Svého času - neboť vše sleduji - měla problémy paní Wolfová s nějakými finančními nesrovnalostmi ve škole, po neúspěchu v ČSSD a najednou se přilepila k Vám. Nikdo neví, jak to bylo s penězi a už to nikdo nevysvětlil. \snaží se jen získat peníze, o žádnou ideu jí nejde.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Jeeves, 28.2.2011 16:46:19)
Odpovědět
Nojo, mně ta pí Volfová také nějak nesedí. Jestli si ji paní Bobošíková nepostavila po bok, pouze k zvýraznění vlastního půvabu. No prostě tak, jak to holky často dělají...
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Stilet, 28.2.2011 17:44:06)
Odpovědět
Ctná babko, vámi obdivovaná Bobošiková se okamžiě přidá ke každému, kdo by ji dal nadějí na nějaký významný a vydatný post. Vámi obdivovaná Bobošiková by se dala i ke kanibalum, nebo požíračum slepíčího trusu. Jen aby byla VIP. V současné době doufá, že se k lizu dostane pomoci šíření svého pokrytického šovinismu. Nevěřím ani na ten její hlasitě hlásaný šovinismus. Dávetje si bacha před takovými individui, jakým je Bobošiková.
Mám už dosti životních zkušenosti, nežli abych slovo věřil všem těm řvocím bitcum za zájmu hned národa, hned pracující dělnické třídě, za lidská prácva , proti ozonové díře, oteplování atd.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Alberto Kvěch, 1.3.2011 8:01:30)
Odpovědět
Babko. Lítáte názorově od rohu k rohu.To nevíte ,že neřešení průserků, okrádání státu a rozkrádaček Vašich peněz se nastartovalo právě za působnosti Klause, kdy se zhaslo,přestala fungovat policie, a dnes není cesty zpět k poctivé práci.To nevíte Babko? Nepropagujte Klause, když nejste schopna vnímat vývojové souvislosti po roce 89.Klaus je ten, který veřejně tvrdil, že nezná špinavé peníze atd., atd.Nevím, proč to těm několika euroskeptikům ještě nedošlo.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Kalous, 28.2.2011 8:29:11)
Odpovědět
Vážení, nemějte to premierovi za zlé. On se na tom gymnaziu v U. Hradišti i na MU v Brně učil, že národní socialisté E. Beneše nebyli socialisti, ale nacisti či neonacisti (a český fašista Gajda byl přítel Hitlera a pomáhal mu). Tak to bere i velká část obce novinářské i politické - tzv. politicky korektní, internacionální, multikulti a EU análně pozitivní (tzv. eurohujeři).
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Luis, 28.2.2011 9:09:52)
Odpovědět
S paní Bobošíkovou souhlasím. Její názory jsou po léta stejné a rozhodně brání národní zájmy lépe a častěji než "vládní loutka" a rádobyšéf Nečas. Je to politický měkota, který má jen silácké řeči před kamerami, pak ale schová ocas (snad ho neurážím, když je to rčení tak zaběhlé) mezi nohy a sklapne. Takového zbaboše jsme snad ještě neměli. Kde jsou časy, myslím po převratu, kdy premiéři byli osobnosti - jako Klaus, Zeman, Topolánek. Fišer coby slaboch snad nastavil laťku slabšákům a rektálním alpinistům. Při volbách prezidenta rozhodně budu Bobošíkové držet palce a dám svůj hlas - tedy bude-li se volit občansky.
JEŠTĚ DNES Z TISKU: pražský magistrátní Rudolf Blažek z ODS půjde zřejmě náměstkovat na ministerstvo obrany k Vodrovi, takže další ODS trafika za zásluhy. Hrůza a děs!!
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(felix.julec, 28.2.2011 9:23:21)
Odpovědět
Nic nemám proti ženám v politice.Pí.Bobošíková je schopna dřív rozpoutat 3.světovou válku,než vést stát.Vedení státu jako amatérské hnutí vidíme denodenně.Chce to jiné řízky.Kde je vzít nevím.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Čtenář 1, 28.2.2011 12:20:57)
Odpovědět
Bobošíková je hlavně korytářka, bude kandidovat všude, kde bude slušné koryto. Příhodně se o ní vyjádřil veterán 2.svět. války Beer. Jen se divím, že nědo to její "vlastenectví pro koryto" jí může žrát.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Kalous, 28.2.2011 12:47:22)
Odpovědět
Čtenáři, BoBo jen dělá to co naprostá většina ostatních politiků, tak buďte klidný.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Erhard Rauss, 28.2.2011 12:53:52)
Odpovědět
Jménem organizce Národní Odpor vyjadřuji podporu osobě pana Bátory !!
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Erhard Rauss, 28.2.2011 13:45:50)
Odpovědět
Jménem organizace Landsmanšaft vyjadřuji podporu i osobě Václava Havla a knížete Schwarzenberga. Ať žije Velkoněmecká říše, Heil Posselt.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(NEO, 28.2.2011 16:00:59)
Odpovědět
Infiltrací nácka Bátory se Klaus totálně odkopal..
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Magdalena, 28.2.2011 17:15:00)
Odpovědět
Pan prezident nám poněkud hnědne, doufám že se nebude na hradě hajlovat...
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(hal4000, 28.2.2011 17:36:22)
Odpovědět
Můžete mi nějak vysvětlit, třeba na prstech, jak může být český vlastnenec neonacistou či snad dokonce nacistou?? Nějak v tom nemůžu najít logiku. Vypadá to že vám Havloidům už totálně změknul mozek neustálým čtením Havlových veleděl (ale možná jen strašně potřebujete zakrýt že právě vy zde kolaborantsky posluhujete Němcům a především a právě neonacistickým Sudeťákům).
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Kalous, 28.2.2011 18:41:22)
Odpovědět
Je to jednoduché - nacisté chtěli kdysi vybudovat jednotnou "svobodnou Evropu" (viz např. rytitna na hodinkách věnovaných Mussolinim SS manovi Skorzenymu, který ho vytáhl z 1. zajetí italskými odbojáři - mému milému příteli, spolubojovníku za jednotnou a svobodnou Evropu věnuje Benito Musolini) a neonacisté to nechtějí připustit - jsou proti sopučasným praktikám EU (jak centralizace, tak fetižizace multikulti), tudíž jsou odporní neofašisté a nepřátelé. Zničit!
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Dan, 28.2.2011 19:32:58)
Odpovědět
To tu lžeš až běda, nic podobného Hitler nechtěl vytvořit, do 3. říše zařadil pouze Rakousko, švýcarsku ponechal neutralitu, podporoval frankovo španělsko a musolinimu slíbil ponechání vlivu nad jižní Evropou a středomořím, z česka byl protektorát, ale v Poslku a na Ukrajině už měl být tzv. arbeitsraum ost, slovesnko bylo samostatným štátem, stejně jako přátelské madarsko a rumunsko.

To co popisujše nikdy cílem nacistů nebylo.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Kalous, 1.3.2011 0:50:49)
Odpovědět
To jsi tedy historik na baterky. Hitlerovým cílem bylo vymýtit bolševizmuz a zničit SSSR, zlikvidovat židy, selektivně zpacifikovat Slovany (část germanizovat, část nechat jako otroly, část vyhnat na Sibiř) a vytvořit "jednotnou a svobodnou Evropu" pod Německým vedením. Mimo z počátku mohla být jen V. Británie, se kterou se chtěl dohodnout za pro sebe výhodných podmínek, pak už ani to ne. Hesla o svobodné a jednotné Evropě bez bolševiků se objevují v historii let 1933-45 mnohokrát.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Dan, 1.3.2011 8:25:14)
Odpovědět
Ano, já studuji historii na vš i mimo ni, mám obrovskou knihovnu, takže něco ní vím.

To že Gebls hovoří o tom, že za 50 let bude existovat spojené stíty evropské, je důkazem že ne on a jeho garnitura ji chtěli udělat, nato nepotřebovali 50 let :))

Neměli zájem přibýrat do Velkoněmecké /nikoliv evropské / říše žádné neněmci, natož negermánské národy a ty opravdu žvaníš a lžeš.

Znovu si přečti co jsme ti tam napsal.

Hitler ve spisech o říši budoucí jasně definuje podobu své říše tak jak ji chtěl, není to jednotná Evropa, uvažuje na území Evropy o 2 říších, své a jižanské a nechce zařadit do své říše žádné negermánské národfy, ty mají zůstat v tzv. východní zoně mimo říši.

Seš žvanil, demagogický lhář.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(felix.julec, 1.3.2011 9:35:18)
Odpovědět
RE: Dane,ve slově PŘIBÍRAT se píše měkké "I".Předpokládám,že nejde o překlep/protože ý a í nejsou vedle sebe na klávesnici/.Doufám,že historii máte precizněji nastudovanou než pravopis žáků ze 3.třídy obec.školy.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Kalous, 1.3.2011 10:25:44)
Odpovědět
Asi studujeme (nebo studovali) nebo známe každý jinou historii. I to se může stát.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Kalous, 1.3.2011 1:29:54)
Odpovědět
Dane nelžu. Je toho plný Google na tema Hitler a budování svobodné Evropy. Např. citace z Ribbentropovy kanceláře 1941- V mírové Evropě organizované v jeden celek najdou evropské státy své náležité a zasloužené místo. Nebo Gaebbels 1940 - Jsem přesvědčen o tom, že za 50 let již nebudou lidé uvažovat v intencích zemí. Hitler, Goebbels a spol. by založili EU nebýt SSSR už před 60 roky. Jako eurofil je divné, že tyhle historické věci neznáš.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Hardy, 2.3.2011 7:10:18)
Odpovědět
Kalousi, v tomhle máš pravdu. Němci, nacisti mluvili o spojené evropě a jednotné evropě. Jenomže oni také mluvili o všeobecném odzbrojení a o mírové koexistenci a už se připravovali na válku. Po zabrání Sudet, Hitler prohlásil, že už nemá žádné územní požadavky atd.atd. Hitlerovi se dalo tak věřit, jak se jmenoval a jak se jmenovala jeho partaj. Jinak to byly zhusta účelové nebo prapagandistické lži. Sám Hitler tomuto postupu v soukromí říkal, "germánská lest".
Po zkušenostech s hitlerovým "rozeklaným" jazykem se s ním spojenci odmítli dál bavit a vyjednávat a od Casablanky myslím 1941 si to i zakázali. jediné jednání mohlo být jen o bezpodmínečné kapitulaci, to potvrzuje i přílet v 1941 Hese do britanie, kdy ho zatkli, zavřeli a až v norimberku odsoudili. Nikdo se s ním nebavil, a to do Anglie přilétl soukromě jako vyjednávač o spojenectví s Hitlerem.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Dan, 28.2.2011 19:36:31)
Odpovědět
co se týká neonacistů, mnozí z nich se drží odkazu Hesseho a ne Hitlera, jsou známí svým značným opdorem k EU ale také k islamistům a dalším přistěhovalcům, u nás v čr k romům např. a také k homosexuálům, v poslední době nastalo jejich sbližování s Izraelem a jeho organizacemi.

čeští neonacisté jsou podporovatelé V. Klause i Benešových dekretů, vyčítají Klausovi židovský původ, ale často velebí jeho vlastenecké projevy.

je to snadno dohledatelné na jejich webech.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Kalous, 1.3.2011 0:56:24)
Odpovědět
Termín neonacista má nyní několik významů - skutečný (část skutečných extremistů a vygumovanýh skinů, vzor Hess) nebo je to pomůcka multikulti ke špinění vlastenců, odpůrců EU či nějaké současné formy národních socialistů (linie Beneše, ne nacistů) což ty jako alergik na Beneše (a Klause) stejně nepochopíš.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Hardy, 2.3.2011 7:21:36)
Odpovědět
Ta stará "garda", myslím myšlenkově neonacistů je v Německu prakticky od padesátých let. Tehdy je běžně úřady zakazovaly, rozpouštěly a i jinak se snažili různě perzekuovat. Ale časem se přišlo na to, že tyto skupiny se stávajícím programem nemají v německu žádnou valnou podporu a tak už je dneska nikdo nezakazuje, většinou. V 80 mil. Německu jsou dvě silné neonacistické strany a obě mají asi po 6000 organizavaných, hlášených členů.
Dnešní nacionální, nebo vlastenecké strany zas vznikají po celé západní Evropě, procentuálně asi největší je G.Wilders v Holandsku, ale ti mají jiný program než neonacisté..
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(václav havel válečný zločinec, 28.2.2011 19:39:44)
Odpovědět
pan nečas zřejmně v mládí utrpěl nějaké sexualní/znásilnění/ nebo jiné brutální zkušenosti,to se dá vyčíst jeho vystupování, paní bobo se prosouložila již asi do třetí strany jak jinak jako vůdce její vagína ji živí už od vš,je schopná kandidovat i za nei/erotická iniciatíva/jen když by byla šance dostat se na hrad.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Daniel Makay, 28.2.2011 13:49:08)
Odpovědět
Ti dva ufouni na fotkách jsou úžasní. To je, ale rodinka.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(frantisek zajicek, 28.2.2011 19:52:33)
Odpovědět
A tos jeste nevidel pohromade Batoru s VK juniorem.Take o VK seniorovi vazne uvazuje Hame Babice jako o reklame na veprove konzervy,ale Profesorissimus Tunel uz prislibil delat reklamniho agenta firme Primeros...FZ
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(pavjan, 28.2.2011 22:56:33)
Odpovědět
Zajíčku, ty pako vylízaný, prober se, jestli je to vůbec možný.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(JURA, 28.2.2011 19:46:07)
Odpovědět
S Nečasem má naprostou pravdu.Dělá jeden kopanec za druhým.To s ním ODS udělala terno když si jej zvolila do svého čela.
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(jindřich, 1.3.2011 15:00:39)
Odpovědět
Pan Nečas se jeví spíše jako dobře placený státní úředník než jako člověk s autoritou a nějakým vlastním názorem Je asi jenom dobře nastrčenou loutkou v cizích rukách
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(Sunny, 2.3.2011 11:38:57)
Odpovědět
Asi tak...
Re: Bošíková si vychutnala zbabělce Nečase: Nejste demokratem, nýbrž slabou mediokratickou loutkou
(čtenář, 2.3.2011 13:15:10)
Odpovědět
Nečas s tím jeho přiblblým úsměvem je panák,kterému se už tlačí sádlo na mozek,jestli vůbec nějaký má.To samé platí o Vondrovi,tomu je i košile malá,jak mu leze pupek ven,ale hlavně,že jsou spokojeni s tím,jak ženou český národ do záhuby.To je genocida,co tito pánové/všichni společnou rukou/dělají.Oni se nemusí budoucnosti bát,mají natunelováno!
Zaujal mne...
(tomtom, 13.3.2011 7:22:30)
Odpovědět
... příspěvek jakéhosi VŠ studenta (ex???) historie s velkou knihovnou, který přibýrá...

Evropská unie je jednoznačně pokračováním německých (germánských?) pokusů o vylepšení vlastního nemožného a neschopného genofondu...

EU je pokus o začlenění Němců do společnosti slušných lidí. Domnívám se, že je to pokus marný.

Tom