reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti

Autor: Václav Klaus | Publikováno: 1.3.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

 

V posledním týdnu několik českých novinářů, a spolu s nimi i někteří politici, k šoku mnoha z nás dokonce i z pravé strany politického spektra, vyvolali kauzu Bátora, která mne hluboce zneklidňuje. Pořád jsem věřil, že žiju v primárně demokratické společnosti, ale přibývá signálů, že tomu tak není. Naše dnešní společnost má sice naštěstí stále ještě řadu atributů, které jí – na rozdíl třeba od režimu plukovníka Kaddáfího – umožňují nazývat se demokratická, ale postupně začíná dominovat něco zcela jiného. Nedávno jsem v jednom americkém časopise objevil anglický termín „PC-Society“, čímž nebyla myšlena společnost plná personal computers, ale politicky korektní společnost, neboli PK-společnost. To je úžasné a nesmírně užitečné označení.

Co je či není politicky korektní navíc definuje – zcela samozvaně – jedna skupina lidí, která si vydobila zcela neuvěřitelnou pozici v médiích a která nám suverénně a autoritativně říká, co smíme a co nesmíme. Je to fenomén celosvětový, evropský i český. Kdo se mu odvažuje vzdorovat, stihne ho lavina ataků, které vedou k jeho společenskému znemožnění, často i ztrátě zaměstnání, i k osobní ostrakizaci. Přesně to se u nás dnes děje s Ladislavem Bátorou.

Abych zabránil spekulacím, chtěl bych říci, že pana Bátoru osobně neznám, že jsem s ním nikdy přímo nemluvil (ani jsem si s ním netelefonoval, ani nedopisoval), dokonce jsem od něho nikdy nečetl žádný jeho text. Vím, že je na www.Euportal.cz fotografie z demonstrace proti Lisabonské smlouvě, kterou pořádalo sdružení D.O.S.T., kde jsme vedle sebe vyfotografováni, ale ani tehdy jsem přesně nevěděl, o koho jde. Vím pouze to, že je to hluboce konzervativní, autenticky pravicový člověk, který se zúčastňuje různých veřejných akcí proti věcem, se kterými nesouhlasí. Patří mezi ně Evropská unie, protože si pravděpodobně myslí – stejně jako já – že je Evropská unie, zejména ve svém dnešním provedení, mylnou konstrukcí a že je třeba tento názor říkat nahlas. Dokonce bych si troufal tvrdit, že i toto je blízké většinovému názoru české veřejnosti (ale asi i lidí v celé Evropě), pouze je to v naprostém protikladu k názorům stratégů politické korektnosti (i když to možná ani nejsou jejich skutečné názory, nýbrž výraz jejich zájmů) a těch, kteří chtějí být – za jakoukoli cenu – s Bruselem zadobře.

Ve čtvrtek 24. února 2011 jsem si v Headline Monitoru zcela náhodou přečetl krátké úryvky z autobiografie Ladislava Bátory, které mne mimořádně zaujaly. Hledal jsem celek a zjistil jsem, že autobiografie napsaná 8. března 2009, vyšla 21. února 2011 na serveru Euportál.cz "Pravicový protiromský extremista" Ladislav Bátora bude dělat náměstka ministra Dobeše. Zde je jeho životopis . Pro orientaci v názorech L. Bátory zde onen úryvek uvádím:

 

Úryvek z autobiografie Ladislava Bátory

Konzervatismus není ideologií, nýbrž životním postojem, jak vehementně potvrdí každý správný konzervativec. A tak aspoň pár příkladů za sebe sama:

Raději Konfucia než Rousseaua, raději Františka Josefa I. než Josefa II., raději národní pospolitost než občanskou společnost, raději Jarmilu Šulákovou než Juru Pavlicu, raději lokální než globální, raději uleželý segedín u Rozvařilů než emulgátorovou mňamku od McDonalda, raději povinnou vojenskou službu než profesionální armádu, raději Boženu Vikovou-Kunětickou než Jiřinu Šiklovou, raději základy latiny a řečtiny než prolegomena k navlékání kondomu, raději s Lorenovou než s Loren(ou?), raději jihočeskou selku než pražskou intelektuálku, raději skromnou korunu než načančané euro, raději Agnethu Fältskogovou než Joan Baezovou, raději tradici než pokrok, raději mateřskou dovolenou než povinné eurojesle, raději Stanislava Suchardu než Olbrama Zoubka, raději Nixona než Bushe, raději Prodanou nevěstu než Odcházení, raději čecháčky než světáčky, raději věřit než dlužit, raději Koniáše než Halíka, raději zájezdní hostinec U tří lip než grandhotel Bilderberg... A už vůbec ne evropeismus, humanrightismus, genderismus, multikulturalismus, feminismus, antidiskriminacionismus, politickou korektnost, oikofobii, ekumenismus, positivní diskriminaci, homosexualismus, Pravdu a Lásku ordinovanou z Havlova nevětraného mravního a duševního pelechu, environmentalismus, Mezinárodní trestní soud, Kaplického a Ježkův blobismus...

A vůbec celou tuhle oblbující novosocialistickou dogmatiku vrchnostensky distribuovaného Blaha namísto Svobody; dogmatiku, kterou nás cílevědomě a zlovolně ubíjejí a jednou zaručeně ubijí! Tak ať je to aspoň co nejpozději...

 

Trvám na tom, že je legitimní názory tohoto typu mít a že by bylo fér o nich vést seriózní dialog a nikoli provádět apriorní odsudek. Za sebe říkám, že jsou mi názory pana Bátory v mnohém blízké. I já raději tradici než údajný pokrok, také raději vyslechnu v rádiu Jarmilu Šulákovou než ničitele lidové hudby Pavlicu, i já vidím hrozbu v tom, co do lidské společnosti zasel J. J. Rousseau, i já mám strach z toho, že se pod heslem občanské společnosti skrývá spousta velmi nedemokratických myšlenek (a činů), mezi Koniášem a Halíkem vidím rozdíl pouhých tří století (a pravděpodobně skutečnou víru v prvním případě a pouhou mediální ekvilibristiku ve druhém), nikdy jsem s povýšeným odsudkem nepoužil slovo čecháček (což je jedna z ikon české verze PK-společnosti), ale mám strach z našich údajně „světových“ velikánů, atd. atd.

Proto Ladislavu Bátorovi poděkujme za to, že tato slova tak ostře a odvážně říká.

 

Václav Klaus, publikováno v deníku Právo dne 28. února 2011

 

 

reklama
3953 čtenářů | 53 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Brabec, 1.3.2011 0:14:53)
Odpovědět
Díky za to, že to bylo řečeno !!
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Rendec, 1.3.2011 8:08:13)
Odpovědět
Nechápu, že Nečasovi vadí, že pan Bátora kandidoval jako nestraník na kandidátce Národní strany. Proto nemůže být náměstkem ministra školství. Jan Fischer byl nedávno předsedou vlády a před rokem 1989 členem KSČ!!! To nikomu nevadílo. Proč se o takových stranách, jako Národní strana, nebo Dělnická strana sociální spravedlnosti říká, že jsou extremistické a o KSČM se toto neříká? Komunismus není extrém? Vadí pan Bátora a bývalí komunisté v ODS ne? Nacionalistické strany nejsou extremistické. Hájí zájmy národů.Nacionalismus=národovectví.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Fiter, 18.8.2011 15:53:47)
Odpovědět
Premiér Nečas podepíše všechno co přijde z Bruselu.Možná na něho nezapomenou.Pan Bátora je čestný a upřímný a to je jistě mnohým trnem v oku.Soudruzi by měli začít s posíláním petic o propuštění p.Bátory.Mají v tom bohaté zkušenosti.Pan Bátora má udělat malou čistku mezi bobtnajícími úředníky,což je naprosto správné a nezbytné.To mu ale na popularitě nepřidá.Jak je možné,že hajný může vypustit z huby cokoliv a urazit kohokoliv a jiný ne?
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(HigP, 18.8.2011 16:20:47)
Odpovědět
Pokud je pan Bátora slušný člověk a vše naznačuje že ano tak nemá šanci v tomto hrůzném zřízení uspět.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Jana Nováková, 19.8.2011 11:59:09)
Odpovědět
Naprostý souhlas.Slušný člověk v této společnosti neustojí.Vytahuje se špína, která špínou ve skutečnosti není. Média si přivlastňují roli soudit a odsuzovat. Prostý občan to sežere i s navijákem.Chce se mi zvracet nad stavem české společnosti.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Hig, 18.8.2011 16:42:54)
Odpovědět
A už jsme v tom zase.Záměrně medialně vyvolaná aféra aby lidé nepřemýšleli o skutečných problémech které se jich týkají.Jinak pan Bátora zřejme svojí inteligencí převyšuje současnou vládní hrůzovládu a to je děsí tak pryč s ním.A udělají pro to vše
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Hig, 18.8.2011 16:48:39)
Odpovědět
Hmm.Pan Nečas zřejmě a ve vhodnou chvíli zapoměl na minulost svojí.Je to těžké když sklerotik je premierem.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(v.n., 1.3.2011 2:26:21)
Odpovědět
Na Hradě teď bude ještě inkvizice. Tak to už tam bude opravdu vše.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(galen, 1.3.2011 6:50:07)
Odpovědět
to řekl tqatíček všeho lidu

Hilsneriáda je označení pro procesy s Židem Leopoldem Hilsnerem, který byl obviněn z vraždy dívky Anežky Hrůzové a celospolečenskou diskusi s procesy spjatou. Procesy doprovázené mediální protižidovskou i prožidovskou kampaní, stejně jako kampaněmi na podporu Hilsnera i proti němu, a česko-německými národnostními spory ovlivnily českou, potažmo celou rakousko-uherskou společnost na přelomu 19. a 20. století. Hilsneriáda byla největším propuknutím antisemitismu na našem území během 19. století.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Hardy, 1.3.2011 18:18:40)
Odpovědět
Masarik, právě že to byl tatíček všeho lidu, tak napomohl uklidnění situace.
Hilsner byl poměrně hloupý žid, až duševně poměrně prostoduchý a tak jej začli podezírat z vraždy Anežky Hrůzové. Až o dost později se přišlo, že vrah byl její bývalý přítel.
A Masarik se Hilsnera zastal i za cenu určité zloby českých a německých tiskových medií. Ale trval na spravedlivém procesu, k čemuž došlo.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(C.Q.Lafayette, 19.8.2011 12:11:44)
Odpovědět
Jen dotaz, proč píšete "Masarik"?
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Hardy, 22.8.2011 19:07:13)
Odpovědět
Sorry, tedy správně Masaryk.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Jiří Kučera, 1.3.2011 7:32:10)
Odpovědět
Podle nabroušenosti hradní reakce to vypadá, že tunelděda v první řadě nemůže vydejchat, že mu někdo překazil dohození luxusní trafiky za erární peníze pro jeho mazlíčka:-)))
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Člověk, 1.3.2011 8:11:28)
Odpovědět
Včera opakovali Vávrův film "Kladivo na čarodějnice". Jako bych tam páně Halíka zahlédl. Asi se mi to jen zdálo...
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Dan, 1.3.2011 8:16:05)
Odpovědět
přesaŃte chlastat a třeba příště u filmu neusnete :))
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Člověk, 1.3.2011 8:13:16)
Odpovědět
Včera opakovali Vávrův film "Kladivo na čarodějnice". Jako bych tam páně Halíka zahlédl. Asi se mi to jen zdálo...
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Medikolog, 19.8.2011 12:08:57)
Odpovědět
Inkvisicí zabavené majetky jsou nedílnou součástí církevních restitucí. Eclesia Catholica - nezištná, milosrdná, slitovná,... jako žralok.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Stallker, 1.3.2011 9:09:30)
Odpovědět
Pana Bátoru neznám a přiznám se, že do akce D.O.S.T., jsem o něm neslyšel. A můj názor asi ani není podstatný. Velmi mě ale zaráží, že je v dnešní době možné proti někomu spustit tak šílenou mediální masáž. Demokracie a svoboda už nám dávno zamávaly, jen jsme si toho ještě nevšimli. A plátek MFdnes se u mě definitivně zařadil někam mezi aha a blesk. V posledních dnech se o p. Bátorovi píše jako o nebezpečném pravicovém extrémistovi. Dal jsem si tu práci a něco si o něm přečetl. I kdybych s tímto člověkem nesouhlasil, nenechám si hlavu masírovat mediálními manipulátory tak, jak to předvedli v posledních dnech. A oni bezostyšně lžou, pomlouvají a překrucují. A lidi tomu věří. „To je hnus velebnosti…“
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Niky, 1.3.2011 9:16:42)
Odpovědět
Souhlasím s vámi Stalkere,ale říkejte to lidem,kteří věří německému bulvárnímu tisku a bolšešvickým elektronickým médiím.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(děd, 1.3.2011 10:42:58)
Odpovědět
Ano. Ale čemu, komu věřit ? Kdo jiný nám má dát informace. Přesně jako za bolševiků, i u dnešních SVOBODNÝCH sdělovacích prostředků váhat, jesti tam je správný datum. Samá lež, v lepším případě polopravda a papouškování názorů svých chlebodárců a povětšinou USA, (dříve SSSR).
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Stallker, 1.3.2011 10:54:42)
Odpovědět
Komu věřit? To je čím dál tím těžší. Já se snažím alespoň, než si na něco udělám vlastní názor, zjistit si o věcech co nejvíce informací. Naštěstí se dá „zatím“ najít docela dost a naštěstí mezi vším tím svinstvem i pravdivé a objektivní informace. Ale hlavně, pokud v tomto někdo zklame, snažím se už nikdy jej nepovažovat za zdroj informací. Hodně se to zužuje…
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(hanca, 1.3.2011 11:21:34)
Odpovědět
SOuhlasim, Stallkere. ten hon na Batoru je zbytecny. jen bych ho neprirovnavala k hilsneriade, protoze neco takoveho jako trest smrti by pana Batoru jiste necekalo. maximalne by nebyl prijat do nasi slavne ceske politicke sceny.
a uz samotny fakt, ze ho prosazuje Klaus, mu moc neprospiva. Klaus je samoliby jesita, podpori kohokoli, kdo mu jen trochu pochlebuje.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Stallker, 1.3.2011 12:19:53)
Odpovědět
Ahoj Hančo. Já bych řekl, že kdyby se někdo nepokusil spáchat na Bátorovi mediální popravu, Klaus by se neobtěžoval. Navíc sám přiznal, že ho ani nezná.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Mark, 17.8.2011 19:40:35)
Odpovědět
Klaus také před prezidentskou volbou sliboval, že se nebude cpát vládě do evropských záležitostí a nebude vystupovat proti ústavnímu soudu a dalším soudním institucím. Jak se může zaštiťovat ctí, když žádnou nemá ?
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(frantisek zajicek, 1.3.2011 19:38:41)
Odpovědět
Presne,celou tu kauzu nafukuje jenom tento portal.Pro nekoho je Batora vhodnym poradcem,pro druheho neschopnym,to je individualni.Ale v 1.rade se Batora proflaknul sam.Ono kandidovat v r.2006 za Narodni stranu,pozdeji se stat clenem SSO a loni kandidovat za Suverenitu-vystridat za 2roky 3!!!politicka seskupeni...to uz o moralce tohoto pana vypovida svoje.Ale Hanco,neco mimo soutez.Cetl jsem,ze v Dansku je jednotna dan(jedina zeme v EU)i na potraviny.Kdyz to srovnas(treba s cenami potravin v CZ)je v tom az tak markantni rozdil?FZ
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(hanca, 1.3.2011 23:11:30)
Odpovědět
Pane Zajicku, to me tesi, ze se zajimate o Dansko. k vasi otazce: v prumeru ceny potravin jsou tu vyssi nez v Cechach, tale v pomeru k platum prijatelne. ale drazsi zase jak co...(by voko v prumeru u nas o tretinu levnejsi.) tezko se mi na to odpovida, spis se podivejte na ceny konkretnich polozek. jen je to tezke u ovoce a zeleniny, protoze oni ji neprodavaji na kila nybrz po kusech. kus v danstine STK (az budete hledat(>:)
podivejte se na webovky jejich typickych retezcu napr. bilka.dk nebo netto.dk, kde maji letaky s cenami. kurz danske koruny jiste dohledate...
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(whaler, 18.8.2011 10:41:05)
Odpovědět
G.B.Shaw kdysi řekl: "Inteligentní člověk věří jen polovině toho co slyší a čte. Vysoce inteligentní člověk ví, která polovina to je."

P.S. To není invektiva vůči vám, to jen na doplnění, že je velice těžké vědět, čemu věřit. Koneckonců jsou v podstatě jen 3 typy zpráv.
1)Zaručeně pravdivé - datum a čas
2)Pravděpodobné - počasí
3)Lživé - všechny ostatní.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(děd, 1.3.2011 10:48:24)
Odpovědět
"Případ" Bátora ? Proč hned máme odsuzovat málo známého nestraníka a máme věřit 20 let profláknutým politikům ?
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Stallker, 1.3.2011 10:59:16)
Odpovědět
Protože je to velmi pravděpodobně slušný, poctivý, inteligentní a vzdělaný člověk s velmi pevnými názory, jasným pohledem na věci kolem a rovnými zády. Takový člověk je pro současnou pokřivenou, zkorumpovanou politickou garnituru velmi nebezpečný.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Niky, 1.3.2011 11:32:26)
Odpovědět
Stalkere Bátora má 4 vysoké školy a hovoří 5 světovými jazyky!
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Stallker, 1.3.2011 12:15:48)
Odpovědět
Souhlas. Slovo "pravděpodobně" jsem použil jen proto, že jej osobně neznám...
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Hig, 18.8.2011 16:29:58)
Odpovědět
Ahoj Stallkere seš dobrej jen tak dál.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Kalous, 17.8.2011 21:22:32)
Odpovědět
Bátora má 4 vysoké školy zadarmo - a proto chystá pro studenty pořádné školné. Ještě by se vybarvil. Ale jinak mimořádně silně asi vadí jak Čunek pravdoláskovcům - bude se o něm psát denně přiblblými novináři dokud nebude zlikvidován.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Dan, 1.3.2011 12:04:56)
Odpovědět
ty pevné názory se projevují zejméno jeho aktivitami už ve 4 politických uskupeních :-))
těžko hledat většího turisty, přitom ODA rozhodně nebyla konzervativní stranou.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(cook, 1.3.2011 12:11:57)
Odpovědět
Dane a v kolika uskupení byl tvůj oblíbený kníže?Náš údajně nejoblíbenější politik.Vždyť proti němu je každý politický turista téměř ukázkou věrnosti.Kníže za funkci vstoupí klidně i do strany erotické,když mu z toho nějaká funkcička kápne.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Kalous, 1.3.2011 14:34:43)
Odpovědět
Škoda že kníže Zelené jen nezastupoval - měl být členem a zůstat tam.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(frantisek zajicek, 1.3.2011 20:03:20)
Odpovědět
Kapitane,mas sice pravdu,ale co myslis,je prebehlitvi KS obhajobou prebehlictvi Batory?FZ
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Niky, 1.3.2011 12:31:29)
Odpovědět
Dane členy ODA a následně několika jiných stran byli i Schwarzenberg,Parkanová a další pravdoláskový soudruzi! To je,ale něco jiného,že!
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Dan, 2.3.2011 9:02:46)
Odpovědět
Ano, to je něco jin. nebyl to já kdo tu píše o pevných názorech megapřeběhlíka, důvodem jeho nepřijatelnosti není politická zmatenost, ale jeho nacionalismus, ten je krajně nebezpečný.

Kníže narozdíl od Bátory vyhrál volby, tedy byl zvolen, Bátora měl být dosazen, a to je zřejmě ta rána demokracii o níž mluvil bisexuál Klaus.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(pavjan, 2.3.2011 10:43:52)
Odpovědět
Náměstek ministra nemusí vyhrát volby a je zpravidla dosazován.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(cook, 2.3.2011 11:15:24)
Odpovědět
Dane a jak je jeho nacionalismus nebezpečný?Chystá se vyvražďovat nějakou národnost,nebo míní napadnout a obsadit nějaký stát?Já jsem nic takového na něm nenašel.Osobně by mě zajímalo čím je podle tebe nebezpečný?Rád bych to věděl.Pokud by ho někdo napadal pro nekompetentnost a ještě to i doložil,tak bych to chápal.Ale domestikovat někoho za jeho názory a to ještě za to že je patriot tak to už je vážně moc.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(pavjan, 2.3.2011 10:52:49)
Odpovědět
Dane, názorově vyhraněný člověk může klidně projít několika politickými stranami a nic to na jeho směřování nemění. Chce to posuzovat případ od případu a trochu u toho myslet. Když používáte rétoriku těžkého kalibru, tak to vůbec neznamená, že máte pravdu. Tím Vás nechci odsuzovat, klidně dál mějte důvěru ve svá moudra.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(jindřich, 1.3.2011 14:51:02)
Odpovědět
Kolem celého případu je až příliš mnoho hysterie také díky tisku a televizi vlastněné německými a americkými židovskými podnikateli A ti jsou na slovo extrémismus nebo národ obzvlášt citliví A Česká televize se jeví jako proněmecká
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Carlos V., 1.3.2011 21:56:43)
Odpovědět
Omyl první : Bátora není fašistou. Je utrakonzervativním národovcem - tedy vyznavačem čehosi hystorického mýtu bez reálného obsahu a náznaku myšlenky

Omyl druhý : Bátora není nebezpečnou figurou. Je figurou směšnou, zcela nepoužitelnou k čemukoliv.

Omyl třetí : Dobeš vědomě činí zlo : nikoliv, Dobeš če zjevně osobou pomatenou, protožře instalace Bátory kamkoliv není dobrá snad ani korupčním kruhům

Omyl čtvrtý : Klaus není fašistou. Ovšem jeho "vděčnnost" věrným občas nerozeznává nepoužitelné šašky

Omyl pátý : Bojovníci proti Bátorovi a Klausovi nejsou bojovníci za pravdu. Většinou jsou si vědomi Bátorovy nepoužitelnosti a neškodnosti - ovšem lze s ním strašit stejně jako s hadrovým panákem
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(p, 2.3.2011 10:57:59)
Odpovědět
Omyl šestý: Carlos V.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Mark, 17.8.2011 19:37:22)
Odpovědět
Václave, neblbněte !!!! Občanu Schwarzenberkovi nefandím, sám svou líčenou bodrost rovněž přehání a dostal, co si zasloužil. Ale Bátora se chová jako prostořeký truhlík a nabíhá si sám. To, že Vám leze kamsi, z něj hodnotného člověka na svém místě nedělá, i když to tak berete.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Irena, 18.8.2011 2:31:01)
Odpovědět
Asi není v naší zemi, co jiného, by páni politici, řešit měli.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(felix.julec, 18.8.2011 7:30:29)
Odpovědět
Ireno,dávám vám za pravdu.Připomíná mi to vesnickou tancovačku.Když se na sále začala rvačka,tak hudba začala silně hrát,aby se rvačka rozplyzla..
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Felix, 18.8.2011 15:11:09)
Odpovědět
"Bátora si dává dobrý pozor, co řekne či udělá, a za žádný výrok nebo čin nemůže být zatím stíhán," konstatuje MF Dnes. Zbývá jediné: Odsoudit ho za to, co si myslí. A on si nemyslé nic dobrého, to všichni víme - tak co ještě dokazovat?
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Václav, 19.8.2011 14:40:19)
Odpovědět
Co to je zase za nesmyslné tvrzení Felixi. Bátora kudy chodí si pouští hubu na špacír a to, co se proti němu ozývá, je reakce na jeho psychopatické počínání a výroky. Svědčí o tom činnost spolku D.O.S.T., jejímž je vůdcem. Tento spolek si počíná jako nacionalistická organizace, pochodující na hrad, když se to hodí.
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(ka, 19.8.2011 4:42:30)
Odpovědět
Žvásty,žvásty,žvásty, nic jiného. Hodnota infomace je nula. Hrozné,co je to za lidi?!
To vám písknul Venca Veškrna, nebo ta blondýna z letadla?
(- kopilot -, 19.8.2011 9:12:26)
Odpovědět
To vám písknul Venca Veškrna, nebo ta blondýna z letadla? Ta je fakt dobrá ...
Re: Klaus: Případ Bátora - Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti
(Kuzma, 19.8.2011 19:35:37)
Odpovědět
Raději povinnou vojenskou službu???

Co to je za antileberální názor? Kdo si může myslet, že je správné, když erár má "právo" někoho zbavit svobody, narvat do uniformy, zavřít do kasáren či poslat chcípnout někam za hranice? PovinnáVojenskáSlužba je pouze eufemistický název pro OTROCTVÍ, kdo něco takového obhajuje, popírá základní lidská práva, právo jednotlivce rozhodovat o svém těle a životě. Obhajoba povinné vojny je vpravdě fašistický postoj.

Na něčem takovém není nic liberálního ani pravicového, takový názor sluší socialistickým propagátorům kolektivismu a etatismu ala Benito, Josip, Adolf, Kim či Mao.