reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem

Autor: František Matějka | Publikováno: 4.3.2011 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Pochybuji o smysluplnosti studií sociologie a politologie, když vidím, co jsou jejich profesoři schopni říct. Nezatížen akademickou půdou a tlakem veřejných peněz, ze kterých, na rozdíl od nich, nejsem placen, říkám: Pěkně jste ujela, paní Dvořáková...

Profesorku politologie Vladimíru Dvořákovou šokoval text Václava Klause, ve kterém vyjádřil souznění s ryze konzervativními hodnotami. O nic jiného nešlo. Přesto ho okomentovala takto:

„Prezident ČR vystoupil proti principům, na kterých stojí současná demokratická společnost. Navíc on dokonce některé Bátorovy výroky silně vyhrotil.(…) Takže začneme mluvit o mrzácích místo o postižených, o negrech místo o Afroameričanech? To dokáže jediné - ve společnosti je nyní vyhrocená atmosféra, a ta by mohla ještě vygradovat,“ řekla paní Dvořáková a vyslovila přesvědčení, že „politická korektnost rovná se především slušnost ve vyjadřování“.


Děsí mě představa, že podobné názory jsou protkány její pedagogickou praxí, neboť se tak podle mého nejhlubšího přesvědčení podílí na systémovém vymývání mozků nové generace absolventů. Slova „mrzák“ nebo „negr“, která uvedla v České televizi jako protiklad politické korektnosti, kterou považuje za projev slušnosti, totiž s tématem nemá vůbec nic společného. Jsem také přesvědčen o tom, že to sama moc dobře ví - a o to je to horší, protože se z titulu své práce podílí na výchově a vzdělání studentů. Nejlépe podle mě popsal politikou korektnost William S. Lind ve své knize  „Political Correctness:“ A Short History of an Ideology (první kapitola zde).

„Politická korektnost usiluje o nahrazení prakticky všech norem, formálních i neformálních, které určují vztahy mezi lidmi a institucemi. Chce změnit chování, myšlení, dokonce i slova, která používáme. Z větší části tomu tak vždy chtěla. Kdokoli anebo cokoli kontroluje jazyk, ovládá také myšlení. Politická korektnost je ve skutečnosti kulturní marxismus – marxismus přeformulovaný z ekonomické do kulturní terminologie. Sdílí s klasickým marxismem vizi „beztřídní společnosti“, např. společnost nejen rovných příležitostí, ale i rovných podmínek. Tato představa odporuje lidské přirozenosti – protože lidé jsou odlišní a končí rozdílně, bez ohledu na výchozí bod – společnost tomuto neodpovídá pokud k tomu není přinucena...“

 


Jinými slovy se jedná o nový totalitní směr, jehož cílem je cestou „multikulturalismu“, umělé a v mnohých případech ničím nezasloužené „tolerance“ a fatálního překrucování faktů v lidech zakořenit obyčejný marxismus.

Když chcete dnes říct něco, co si myslíte, a musíte hledat politicky korektní slova, nemá to se slušností, paní Dvořáková, nic společného. Když navíc tento model komunikace ovlivňuje, zda je člověk vhodný či nevhodný pro výkon nějaké funkce, aniž bychom upřednostnili znalosti a zkušenosti člověka, pak je to pokrytectví a pravá diskriminaci nejhrubšího zrna. Je to jen nová totalita, která pod tíhou osobní perzekuce šlape po svobodě myšlení a projevu lidí. Tohle je ta politická korektnost, paní Dvořáková, která ale rozhodně není synonymem slova slušnost. A jejím opakem opravdu není používání slov „mrzák“ a „negr“. Opakem současné politické korektnosti je jen pojmenovávání věcí, dějů a důsledků pravým jmeném a ničím a nikým nezkreslenou podstatou.

reklama
2627 čtenářů | 54 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(antonín, 4.3.2011 1:59:13)
Odpovědět
Pane Matějko, máte pravdu. A paní Vladimíra Dvořáková je vždy pohotově, když může kopnout do kotníku pana prezidenta Klause, proto ČT ví přesně koho požádat o názor. Je smutné, že opět, kvůli jakési korektnosti, učíme děti a mládež jinak myslet a mluvit doma, nebo veřejně, třeba ve škole. Proti vulgaritám se nevede žádný boj, což mi velice vadí, ale vlastní názor je veliký prohřešek. Tak kam spějeme?
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Fiter, 4.3.2011 11:21:42)
Odpovědět
Vždy když chtějí slyšet názor nějakého pomateného politologa,tak se tam objeví Dvořačka a začne vykládat ty svoje moudra.Afroameričan? Houbeles.Prachobyčejný líný černoch narozený na území USA.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(p, 4.3.2011 12:00:47)
Odpovědět
Mám pohybový hendikep. Když na to přijde řeč, vždy řeknu že jsem mrzák. Připadá mi to opravdovější a ami mě nenapadne mě se za to stydět. Když o mě někdo řekne, že jsem mrzák, neuráží mě to, je to totiž pravda. A pravda uráží jen určitý druh lidí. Ti vymysleli slovo postižený. Já však postižený nejsem - nic mě nepostihlo. Svůj defekt jsem si zavinil sám svojí neopatrností.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(p, 4.3.2011 12:10:26)
Odpovědět
A ještě něco. Politická korektnost je "ohleduplnost" postavená na lhaní. A pokud si budem mezi sebou navzájem lhát, tak jdem cestou mravního úpadku. Taková vylhaná vznešenost - jak se vám líbí. A dále, až slovo postižený časem získá hanlivý podtext, tak budeme v zájmu ohleduplnosti vymýšlet zase jiné slovo?
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(vizír, 4.3.2011 13:07:34)
Odpovědět
"politická koreknost" je dokonalé vystižení židovské talmudické mentality založené na neustálém lhaní, kádrování , špiclování a bonzování,
... proto židi milují politickou korektnost(stejně tak multikulturalismus) en masse .. halachický fašismus mají zažraný pod kůži už tisíce let
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Stilet, 4.3.2011 14:38:15)
Odpovědět
Idiote vizíre, to by jsi nebyl ani ty, aby jsi do každého svého vejblitku nenamixoval židy. Dávej bacha, nemyslí si, že když píšeš anonymě, že nejde zjistit kdo se za tím vizírem zkrýva a od kud své vejblitky šíří. V redakci to vědí a jde to zjistit. Takže se může stát, že se k tvé noře někdo dostane a tu tvou sprostou držku ti navždy zavře.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(vizír, 4.3.2011 18:51:54)
Odpovědět
No jo talmudický sionistický žid když nemůže svobodnou diskusi zakázat tak alespoň vyhrožuje vražděním...
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Kalous, 4.3.2011 21:05:07)
Odpovědět
Her.got Stilete, kroť se - tady nejsme v Americe, někde v Chicagu - a Vizír není chikagský starosta Čermák!
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Stilet, 4.3.2011 22:43:13)
Odpovědět
Díš pravdu Kalous, on vizír nemůže zastávat žádný úřad. Je to primitiv, který nemůže pochopit, že i ti Židé jsou jen lidi tak jako třebas Češi a darebáctví, zlodějiny a podvody nikdy nikdo čeké lidi nemusel učit. Přece ty tunely a všechny zlodějny V ČR nepáchaly a nepáchjají Židé, ale jen a jen Češi.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Jeeves, 4.3.2011 16:50:00)
Odpovědět
Palec vzhůru! Když jsem se s Vaším přístupem setkal poprvé (již před dávnými lety), byl jsem docela překvapen. Postupně jsem zjistil, že je vlastní téměř všem invalidům. A tuhle schopnost nelitovat se, nevyžadovat extra ohledy, (a černý humor k tomu :-)) moc obdivuji!!!
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Halíbelí, 5.3.2011 8:07:16)
Odpovědět
Výstižné české slovo mrzák, bylo nahrazeno cizím slovedm, hedikepovaný. Jak to těm, kterých se to týká pomůže v jejich životě? Falešný multiglobální, genderismus, magoroso duševních mrzáků, je žlampání , kterým se snaží nás přesvětčit o své nezastupitelnosti a svém platů vezdějším. Celé armády darmojedů z našich daní se tím živí,vymýšlejí za ně nové bykárny, aby komplikovaly lidem už tak složité suituace. Při tom naše sociální vypracované projeky , které mělý vysokou světovou úroveń jsme hodili do koše. Všechna ta práva pro tyto skupiny jsou vlastně pro ně pasti. Zmatený, pacient má právo podepsát revers a jít domů, bez toho, že jeho stav to nedovoluje a příbuzní nejsou schopni se o něj postarat. Dejme mu tedy nůž, a´t má své právo plné a podřeže se, ne přehodit svůj nárok na právo na omezení práv jiných! Tito novodobí kazatele evropských pravda pravdoucích, nikdy u problému nebyli, jen komplikuji a zamezuji řešení toho, co se dříve dalo řešit. Tito lidé nikdy u toho, co následuje nebyli. Teorie z laboratoři,kde byly vymyšleny standarty nefunguji v reálu, člověk nemůže být standard. .. no a tak se stalo, že našim psychologům, psychiatrům odborníkům diktuji Rowlingové a stát jak ratlík se jejími radami řídí. Tak nevím, jestli není zbytečné vyhazování peněz vynakládat peníze na studia a existenci těch našich psychologů, psychiatrů, odborníků, když si může pořídit ty Rowlingové, |Takový Rowlingovým ani tak nejde o klece a ty děti, ale o faramacetický průmysl a problém, že u nás klesal zájem o psychofarmaka, protože naši odborníci prosazovali moderní styl , dát postiženému svobodu, aby si svou agresiv vybil (1 hod, dvě) 1x týdně v síťovém lůžku (takové lúžko, klec nebylo prostředkem k omezení,ale k OCHRANÉ jeho i druhých)a po záchvatu zuřivosti, byl týden zase jak beránek , bez farmak, které z něj dělají připitom nělo dementa, ničí mu játra,ledviny, mozek! Sláva, prohráli všichni, jen ty farmacetické firmy VYHRÁLY, jen by mě zajímalo, kolik dostala Rowlingová.--
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(vizír, 5.3.2011 13:18:30)
Odpovědět
Dřív byl mrzákem a měl nějaké základní sociální zajištění

v Schwarzenbergovsko-havlovské politicko korektní žido-krad-cii bude "hendikepovaným" a bude pod mostem čemuž se nejspíše bude říkat "alternativní bydlení"
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Jeeves, 4.3.2011 14:09:08)
Odpovědět
U Dvořáků doma říkají "kripl" a "černá huba"! :-)
Re: Paní Dvořáková,
(len, 4.3.2011 3:30:29)
Odpovědět
jestliže jste ve veřejných a mnohdy účelově připravovaných vystoupeních,nejlépe v médiích, aby Vás bylo co nejvíce slyšet,označována jako politoložka, potom bych předpokládat,že Vás bude především děsit strašlivý úpadek veřejných mravů bohužel v téměř všech sférách občanského života. Poctivě přiznávám,že nesleduji programově všechna Vaše mediální vystoupení,avšak z některých,které jsem měl možnost sledovat,šla na mne hrůza; vzpomněl jsem si totiž na neblaze proslulé pracovně-politické prověrky na pracovištích a na důsledky pro prověřované.Snad jediný markantní rozdíl spočívá v tom,že takové postupy si - zatím - může dovolit pouze oblast státní správy či podniky s určitou účastí státu, a to ještě zatím velmi opatrně.
Pan president Klaus je,dle mého názoru,druhým presidentem po TGM,jemuž záleží v prvé řadě na národní svébytnosti,státní suverenitě a v neposlední řadě na celkové změně politického klimatu. Místo alespoň minimálního uznání je terčem verbálních útoků nejhrubšího kalibru, k němuž, aniž si to pravděpodobně uvědomujete, přispíváte Vy a Vám podobní,kteří jste se zhlédli v evropském guláši multi-kulti, všeobecného sociálního státu a jakési zatím panevropské vlády, která se velmi rychle může transformovat do podoby NWO. Pokud si ovšem svá počínání neuvědomujete, potom zbývají již jen ti Paroubkovi Marťani (myšleno hyperbolicky).
Za tuto zemi, Čechy,Moravu,Slezsko (to,co zbylo po pruských válkách Rakousku)a konečně i za Slovensko obětovali legionáři obou válek své životy; kdyby se mohli podívat na výsledky svého snažení a tužeb, pravděpodobně by vás vypráskali holemi. Když dnes procházím mnoha českými městy i většími obcemi,tak vedle české vlajky,symbolu české,moravské a slezské státnosti,visí jakýsi modrý hadr se žlutými hvězdami. To je pro českou vlajku potupa a proto souhlasím s panem presidentem,že v době jeho mandátu tento hadr na Pražském hradě viset nebude.Jako historik mám ve svých materiálech autentické doklady vlajkové výzdoby v dobách tzv. Protektorátu Böhmen und Mähren ale i z dob, kdy jsme byli provincií SSSR. Vyvěšování hadru,který stejně tak jako Óda na radost,nemá v zakládacích dokumentech EU oporu a nelze je proto traktovat jako symboly suverénního státu,považuji za skandální, neboť tato symbolika připomíná symboliky předchozích dvou totalitních režimů; EU,o jejichž základech a zakladatelích si nelze dělat demokratické iluze, představuje v současné době třetí totalitní pilíř uspořádání Evropy. A to ještě mají bruselsko-štrasburští byrokrati tolik drzosti, aby za peníze vyždímané z evropských daňových poplatníků si nejen žili jak ona pověstná prasat v žitě,aby vandrovali mezi se vším komfortem mezi Bruselem a Strasbourgem, ale aby ještě, bez souhlasu evropských daňových poplatníků financovali kdejaké pofidérní aktivity mimo rámec své teritoriální působnosti.[Pouze jeden dotaz:Kam zmizely miliardy z EU po smrti Arafata?]
Jsem toho názoru,že současná bruselsko-štrasburská láje,ať volená či nevolená, připravuje pro Evropu a příp.ty státy,které stáhne do svého mocenského vlivu,jakýsi druh ekonomického a politického armagedonu; srovnejte některé z posledních výroků "evropského mokrého hadru",český zvaného "fon rampouch", o budoucích podobách národních států.
Vy a Vám podobní eskalujete rozpory a problémy mezi jednotlivými planetárními etniky.
Současné dění v arabském světě může být pro další vývoj euroatlantické civilisace vhodnou rozbuškou,přidají-li se multi-kulti problémy evropské. NEMÁTE STRACH? Já ano - a být bych u toho nechtěl.
Mgr. Pavel P. Lener, archivář a historik.
Re: Paní Dvořáková,
(kris, 4.3.2011 6:44:09)
Odpovědět
pane Lenere
máte moji úctu. Je osvěžující číst Vaše přirozené názory v době, kdy je vše nazýváno jiným jménem. Vážím si Vás.
Bohužel asi budete muset snášet útoky neomarxistů, kterým se Vaše přirozeně lidské názory nebudou vůbe líbit. Lidé jako Vy jsou pro ně velmi vážnou hrozbou. Lid by mohl, kupodivu, prozřít.
Re: Paní Dvořáková,
(hanibal, 5.3.2011 8:31:42)
Odpovědět
Pane Lenere děkuji, pěkně jste to napsal, ti zatvrzelí lží, budou ryčet stále, ale některým jste otevřel oči.
Re: Paní Dvořáková,
(Sunny, 4.3.2011 11:44:27)
Odpovědět
Pěkně řečeno, souhlasím s každým slovem...Doufám, pane Lenere, že jste připraven na to, že budete nejrůznějšími přiblblíky náležitě onálepkován.
Re: Paní Dvořáková,
(Lucie, 4.3.2011 14:54:08)
Odpovědět
Hluboce smekám. Děkuji.
Re: Paní Dvořáková,
(Stallker, 4.3.2011 15:44:15)
Odpovědět
Nezbývá mi, než se přidat. Klobouk dolů před Vámi. Souhlasím do posledního písmene a ve skrytu duše doufám, že tato země má více osobností, jako jste Vy...
Re: Paní Dvořáková,
(frantisek zajicek, 4.3.2011 20:46:03)
Odpovědět
Lenere,nechce se mi verit,ze by se nekdo mohl dostat do tak pokrocileho stadia proplachovani mozku,jak se to stalo Vam.Zkuste si dohledat,kolik nas stoji ta "zla"EU,zkuste si dohledat,kolik nas stoji nasi ruzni vytecnici,zbytecne komise-nekomise,nevladni organizace...zkuste si dohledat,kolik jsme do te Unie dali a kolik cerpali.Lenere,Vy jste historik,a ja mam dojem,ze byste se mel sveho kopyta drzet.Jste zrejme duchodce,ti uz bohuzel tezko chapou jakekoli zmeny a uzkostlive se snazi zachovat jakysi status quo.Uprimne Vas lituji,FZ
Re: Paní Dvořáková,
(Kolo běžka, 5.3.2011 8:24:24)
Odpovědět
Moc děkuji pane Lenere, jako byste to napsal za mě. Euimperium si chce státy vydržovat jako léno. Celá politická reprezentace po r. 2000, kterou jsem dříve podporovala , bude historicky hodnocena jako zrádci národa, a ohrožení tisícileté existence našeho státu. Klaus je politik světového řádu. Je NEUVÉŔITELNÉ, jak obrovskému tlaku je a byl schopen čelit! Zousloužíme si ho vůbec? Děkukuji Bohu, že máme V.K.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Kalous, 4.3.2011 6:13:01)
Odpovědět
Kdo tu politickou korektnost vymyslel a komu slouží? Proč se jí řídí jak levičáci(komunisté), střed (lidovci, soc. demokraté), tak pravičáci (TP, VV, ODS)? Proč ji praktikuje pravice, když je to neomarxistický výmysl? Proč strana politick nekorektní (Dělnická strana) byla zrušena hlasy z celého politického spektra? Proč třeba Židé u nás jsou vzorem politické korektnosti a ve vlastním státě Izrael ji vůbec nedodržují? Nějak se mi to domotalo - ale ten marxismus v tom nějak nevidím.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Zappa, 4.3.2011 8:03:39)
Odpovědět
Kalous, Ty jsi hlavně bývalý bolševický funkcionář a to Rudé Ti pod kůží samozřejmě zůstalo i do důchodu.

..))kdy národ obšťastnuješ svýma bolševickýma kydama((..
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Kalous, 4.3.2011 9:33:30)
Odpovědět
Zmůžeš se ty chudáku na víc než jen na nějaké de.bilní proklamaceo bolševicích? Zrovna takhle bezduše vykřikovali bolševici na začátku 50. let, akorá tam měli místo slova bolševik slovo imperialista.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Kalous, 4.3.2011 14:03:43)
Odpovědět
Nechceš na těch 5-resp. 6 otázek Zappo odpovědět? Nic v příspěvku nekonstatuji, jen se ptám a ty ječíš nesmysly jak blázen mimo tema. Mimochodem nejsem důchodce a komunistický funkcionář před 22 lety jsem byl asi tak jak dalších 1,2 milionů občanů ČSFSR.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Stilet, 4.3.2011 14:46:23)
Odpovědět
Ale kdež Zappo, Kalous není bolševik. Je levičák ovlivněný 45 letou komunistickou propagandou. Na některé záležitosti má rozumný názor. Většina lidí žijíci v ČR je pořád ovlivněná komunistickou propagandou. Nemůžete za to. Bude to trvat desetiletí, nežli se zbavíte komunistických návyku. Nám kteří jsme odešli po té "bratrské pomoci" tak nám to také vzalo čas, nežli jsme se toho zbavili. Jenže jsme žili ve svobodných zemích a tak nám to tak dlouho netrvalo jak to bude trvat vám..
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Kalous, 4.3.2011 21:21:57)
Odpovědět
No vidíš Stilete, každý jsme nějak postižený. Já komunistickou propagandou a ty výmysly a lží většiny amerických novin. Všady ty potvory lhaly, lžou a budou lhát jak když tiskne. Jen ty jsi to mněl složitější - mne poučila při psaní hesel v srpnu 1968 rána pendrekem, tebe potvory šuply i do basy a musel jsi pak zmizet za kopečky. Ta vaše propaganda se od té komunistické moc neliší, jen je to nějak o 180 stupňů otočené...
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Stielt, 4.3.2011 22:48:03)
Odpovědět
Kalous, já přece vím, že všude na světě jsou lidé oblbovaní propagandou a i propagandou vlasteneckou. Proto všechny lidí kteří se živí psaním a řečněním řadím mezi prostituty a prostitutky. Kde by moohli lidé znát pravdu.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Stilet, 4.3.2011 23:01:35)
Odpovědět
Zapoměl jsem ti Kalous připomenout že v USA téměř všechen tisk i TV jsou v rukách levičáku a šiří propagandu především levičáckou a zamlčují to co se jím nehodí zrovna tak jako u vás. Jenže naštěstí nejsou Amicí zaslepení jakými jsou Češi a tak přes devadesátiletou propagandu se jím ještě nepodařilo zblbnou více Američanu. Proto se poslední destiletí zaměřují na negry, a Hispánce nadbíhají jím a dávají různé výhody aby se jejích pomoci dostali už na všechny časy k moci. Kalous, kdyby jsi několik dni šel nakoupit do některého potravinového Marketu, tak by jsi žasl, jak ti kteří žijí na účet Wellfare tahají k pokladně dva i tři nákupní vozíky nejen vrchovaté ale s kupou potravin a mluví španělský. To jsou ti chudí a mnozí jsou tady ilegálně. Jsou pod ochranou liberálních tedy levicových politiku.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(vizír, 5.3.2011 13:21:39)
Odpovědět
lžete podvodníku, nejsou v jsou v rukách levičáku, jsou v rukách židů .. a podle toho to tam také se svobodou slova a informovaností vypadá

.. židomedia jsou všude jen odporná lžižumpa vymývání mozků, nenávisti, rozeštvávání , lhaní a otevřené propagace židovského rasismu a nacismu
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(nelži, 4.3.2011 16:36:06)
Odpovědět
kalous, proč tvrdíš, že nejsi důchodce? Ty se za to stydíš zobáku šedivej? Před nějakou dobou jsi psal, že důchodce jsi. Ať jste dva, nebo jeden. Který z vás kal o fous lže? Nejspíš celé hejno.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Kalous, 4.3.2011 21:12:52)
Odpovědět
Jo psal jsem Danovi, že mi je 90 let, ale postoupil jsem operaci k omlazení. Abych mu lépe rozumněl.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Jarda Z, 4.3.2011 13:13:21)
Odpovědět
Jinými slovy, neslušně řečeno, jde o vymývání mozků.
Naprostý souhlas pane Matějko.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(lordpavka, 4.3.2011 14:39:47)
Odpovědět
Jak už napsal někdo přede mnou,ČT má po ruce vždy svoje osvědčené komentátory:Dvořákovou, Šídla,Pehe,Hvížďala,kohokoliv z Lidovek,HN,MF Dnes a bezva jsou ráno chvilky nad tiskem s novinářem. Ty dvě trubky,je jedno která dvojice (ovšem ta s tou Jolkou Krásnou vede), mají dopředu připravené články a jen je ukazují. To je pakárna,která nemá konkurenci.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Kolo běžka, 5.3.2011 8:28:57)
Odpovědět
Ještě jste zapoměl mrávokarce ilumináta Halíka.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(vizír, 5.3.2011 13:25:36)
Odpovědět
ten je jako poslední instance havlistů

...když vše ostatní selže ,tak nastoupí "katolík" Halík a začne obhajovat a propagovat havlistické pseudoideje a postoje z pozice autority katolické církve ... což mnoho slabších duchem zbaští i s navijákem
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Aleš, 4.3.2011 14:49:16)
Odpovědět
Pletete páté přes deváté. Samotný pojem "politická korektnost" zaměňujete s jeho důsledky a snažíte se z něj udělat nějakou samostatnou entitu, zda ideovou nebo snad dokonce i politickou to už není jasné. Ty úvahy o marxismu ani nebudu komentovat, očividně vůbec nevíte, co ten pojem znamená, ostatně podobné neznalosti projevujete o pár článků výše ohledně fašismu. Obsah pojmů prostě neznáte a ani neřešíte, jde Vám jen o to pomocí těchto pojmů něco nebo někoho shazovat.

Pokud už mluvíme o nějaké politické korektnosti, jde o způsob vyjadřování a jednání, není sama o sobě cílem ale prostředkem, asi jako hygienické návyky. V různé míře ji používáme všichni, vy co tady hudrujete také a dokoce ji někdy dost tvrdě vymáháte. Když jde např. o lidi s jinou barvou pleti, chcete zásady jakékoli korektnosti popřít, ale když se někdo (třeba i ve vší slušnosti) obuje do prezidenta Klause, čtu tady hned o útocích na hlavu státu vlastizradách, potřebě někoho umlčet apod. Musíte si tedy vybrat, co vlastně chcete, buď budeme dodržovat v komunikaci jisté zásady a budeme korektní, nebo můžeme i pana prezidenta veřejně oslovovat politický packale a o panu Matějkovi mluvit jako o zadluženém bankrotáři.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(mm, 4.3.2011 14:56:42)
Odpovědět
Ha,ha,ha. Aleš je Dvořáková s knírem. Obhajujete neobhájitelné.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Aleš, 4.3.2011 15:18:31)
Odpovědět
Máte něco konkrétního proti tomu, co jsem napsal nebo jen ulevujete svému egu?
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Jeeves, 4.3.2011 16:03:23)
Odpovědět
To máte pravdu. Ale zavádění novotvarů a různých eufemismů do běžné,nejrozšířenější, řekněme střední, "slušné" češtiny za účelem zakrývání a "vylepšování" některých faktů je trapné, a odhadem 95% národa silně vadí! Ať se tyto "elity" tímto způsobem baví mezi sebou, mají-li tuto potřebu, ale ať si sakra nevynucují používání těchto opisů u zbytku veřejnosti!!! A co je vrchol drzosti, pod hrozbou nějakého trestu!!!!!!
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Aleš, 4.3.2011 17:01:41)
Odpovědět
Ale samozřejmě, že někdy slyšíme blbosti, nad kterými zůstává rozum stát, to je v demokracii koneckonců normální. Malá skupina lidí prosazuje extrémní názory a někdy se k nim připojují další, kteří jsou odtržení od reality. To ale přece neznamená, že taková diskuse nemá vůbec probíhat, že se nemáme snažit o vzájemnou korektnost alespoň v nějakých rozumných mezích. Tihle Matějkové, Streitové, Petříkové a podobní totiž zase reprezentují druhý extrém a obvykle vylívají s vaničkou i dítě. Každému, kdo se postaví jejich vyhraněným názorům hned nadávají do fašistů, komunistů, marxistů a nevím čeho ještě, aniž by pořádně věděli, co ta slova znamenají. Stejně jako s těmi druhými extrémisty je i s nimi racionální debata v zásadě nemožná. Přitom popírají sami sebe, protože své názory volně šíří a nikdo je za ně nepronásleduje.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(frantisek zajicek, 4.3.2011 18:17:40)
Odpovědět
Alesi,jakepak vyhranene nazory by tito panove mohli mit?Oni jen slepe papouskuji sveho hradniho guru-agenta Vodicku...A Matejka?Ten nerozumi vyrazum o kterych pise.Dal,nez na ZS to nedotahl...proc asi?On se svym suterennim IQ mezi ty cikorky docela zapada.Ale hlavne,ze je loyalni.Dokonce mu ta jeho vernost vynesla post mistopredsedy SSO...to je vrcholne trapne panoptikum loutek prapodivneho razeni a prapodivne moralky.Jinak jsem rad,ze ses ukazal,FZ
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Jeeves, 4.3.2011 18:18:27)
Odpovědět
Hm. Víte, já mám dojem, že tahle nadirigovaná korektnost antagonizmus mezi skupinami, národnostmi a etniky jenom zhoršuje. Stačí se podívat na různé diskuze (včas, než to nějaký "korektní" cenzor utne), o našich disriminovaných spoluobčanech, a značná část diskutujících se prvotně zabývá tím, dnes povinným označením "Rom". Lidi to dráždí, a když už jsou v ráži, nechají již probublat ten rasismus, který je ukryt v každém z nás. Co si budeme nalhávat... Tohle neplatí jenom o Češích, rasismus v sobě má každý obyvatel Zeměkoule! Je to přirozené asi jako závist, oboje nějak korigujeme, více, či méně úspěšně. Ale jakmile nám někdo začne vnucovat nové, zkrášlující označení pro skupinu, kterou v nitru nemáme v lásce, stejně jako oni nás(!), má člověk tendenci "odbrzdit" a napadat tuto skupinu, ačkoli bez tohoto dráždění by ji pravděpodobně ignoroval. Tohle by si měli "humanisté" uvědomit, jak jsou jejich snahy kontraproduktivní!
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(helen, 5.3.2011 8:50:23)
Odpovědět
Rasismus je novodobý pojem, Kdybychom byli poslušní přírodním zákonům, a nenechali se opíjet modním falešným vábením názorům pseu dohumanistůmultikultiglobalistů , věděli bychom, že každý druh, kmen, druh co svět světem stál si chránil své teritorium. Stačí se poučit z mraveniště. příroda má své morální kriteria postavené na rovnováze, která zaručuje existenci. Platí základní zákon, který stojí a padá nenormálního, na pudu sebezáchovy, bez kterého by, člověk nepřežil. společenský korektismus a multikulti blábolení, patří do nebe, ne na zem. Kdyby si lidé chránili svá teritoria a státy, nemuselo dojít k takovým zrůdnostem, se kterým si dnes neví rady celá Evropa. Strach, xenofobie je základním vybavením člověka, který ho chrání před zánikem. Multikultipseudohumanismus je rezignace na základní pudy sebezáchovy.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(kris, 5.3.2011 10:55:23)
Odpovědět
hezky řečeno, škoda jen, že si to může přečíst je pár lidí na tomto fóru, zatímco neomarxisti mají přístup do všech medií.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(gladiátor, 5.3.2011 14:16:36)
Odpovědět
Hmyz je chytřejší nás, c opak si včely pustí do úlu vosy? Schengen !
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Kolo toč, 6.3.2011 10:55:36)
Odpovědět
Bohužel, takové pseudoigolodie,jako jsou bláboly Dvořákové a jiných blábolistů o tranzcendentální existenci,levitací a jiné bláboly, se vždy lidem líbily. Pohádky, jsou mimo realitu lidského života, omezeného trojrozměrným prostorem a vedlo lidstvo vždy do katastrof. Vzhůru do bezvědomí!
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Aleš, 5.3.2011 15:01:51)
Odpovědět
Já bych řekl, že člověk je člověkem právě proto, že se dokázal povznést nad pudové jednámí podle přírodních mechanismů. Máme se podle Vás snad vrátit do stavu, kdy lidé žili v tupách, hájili si svá dočasná teritora a uvnitř tlupy si nejsilnější samec monopolizoval samice?

Máte pravdu, rasismus je dost pozdní pojem, stejně jako ústava nebo rovnost před zákonem, pokud Vám tyto hodnoty překážejí, můžete přesídlit třeba do KLDR, tam jsou lidé proti pronikání cizinců chráněni dokonale.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Kolo děj, 6.3.2011 10:42:53)
Odpovědět
Člověk je součásti přírody Aleši. Člověk , který se povýšuje nad přírodu nad BOHA,rezignuje na samo LIDSTVÍ! Kdybychom se povznesli nad pudy, tak bychom se Aleši po zrození ani nenadechli. Člověk má poslouchat sám sebe, pohrdat pudy je lidská zpupnost, která se mu vymstí. Zpupný člověk nepochopil, že Bůh může být jen jeden. Bůh je absolutno, může být jen jedno. Respektujme přírodu, co je dáno Bohu, Přírodě, nehme jim,ponechejme si co jsme dostali jako člověk, naučme se s tím hospodařit. Nejsme nejchytřejší, lidský věk je přílíš krátky, abychom se vymezili vůči kontinuitě věků a pokolením, které nás dovedly až k dnešku. DÍKY TĚM před námi, ne díky nám, tady jsme!Ty základní věci už vymysleli Ti před námi. Nevymýšlejme pitomosti, navažme na to co nás až k dnešku dovedlo!
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(samson, 6.3.2011 10:46:55)
Odpovědět
Člověk ač je tu miliony let, je stále na začátku.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(kris, 4.3.2011 18:40:11)
Odpovědět
kdo si přečte článek prof. Klause a pak to , co z něho pehetoložka Dvořáková vyvodila, musí nutně dojít k závěru, že ta Dvořáková je duševní mrzák.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(Jahoda, 5.3.2011 5:19:03)
Odpovědět
složil jsem báseň:
Já mám rád to černou kávu
skihead má holou hlavu.
Popíjím ji v restauraci,po práci a jen tak pro legraci
,vnímám dění na ulici, jak pracuje tam bagr.
Z vesela hraje mě k tomu cigánská kapela
svižné mají ručičky,
zaspívají housličky a cimbál hraje čardášek,
výborný je gulášek.


Hned vedle u stolu potají,
dva buzeranti se mrouskají.
Tiše spolu klábosí a dávají si štípáka
popíjejí čajíček a mlíčko
pohladí si líčko,však já mám radši panáka.
Ulicí jde procesí,tam,co vyrypuje bagr....
jeden debil,druhý lempl,kretén,idiot a mrzák
druhý pak slepý rambousek
přel lokál v rohu se ma mě směje tlustý negr,

zvedl nám daně Kalousek.
A tak jdou všichni zborem,
za tím prvním volem
a ta kráva vzadu uzavírá řadu.

Již dohrála mě cigánská kapela a gulášek příjemně v útrobách popapričce pálí..
buzeranti se pod stolem válí,
pes na kolo u bagru kálí.


V TV Prima,prý nalezena mrtvola
řeší to policejní patrola,čí je to asi vina,.


A tak radši zaplatím a z lokálu se vytratím.
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(bimboch, 5.3.2011 14:23:14)
Odpovědět
Nejnovější, ..SOCIÁLNÉ ZNEVÝHODNĚNÍ a SOCICIÁLNĚ VYLOUČENÍ, hádejte kdo to JE!!
Re: Paní Dvořáková, „mrzák“ a „negr“ není opak politické korektnosti. Politická korektnost je kulturním marxismem
(kozumplik.josef@quick.cz, 11.3.2011 19:23:15)
Odpovědět
Odjakživa byl pro mě cikán a negr; nevím proč bych to měl měnit; Degéni z evropy(záměrně) Za ty prachy bych se posral - svině; každý zaplatí do poslední koruny . .