reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 19.3.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Zamyšlení nad tím, jak po vrcholu vždy přichází pád. Zamyšlení nad tím, proč ten úpadek zodpovědní činitelé nikdy neodvracejí, ale naopak k němu přispívají.

 

Arabský svět

 

Dnešní arabské revolty nevznikly ve vzduchoprázdnu. Stejně, jako když „nečekaně“ proběhla lavina převratů ve východní Evropě, i dnes by jen mizivá část analytiků či prognostiků jen pár měsíců předtím podobné zvraty předvídala. Zdá se, že tyto otřesy dlouholetých „jistot“ se nedaly čekat. To je sice u složitých neizolovaných nerovnovážných nelineárních systémů - s vysokou komplexitou (kvantitou prvků a vazeb) a se zpěznou vazbou – pravda, přesto tyto události mají jak svou logiku, tak své příčiny.

V té souvislosti si připomeňme, že právě nyní uplynulo magických dvacet let od ukončení operace Pouštní bouře. A to není všechno. Zapad druhou válkou v Zálivu pod vylhanými záminkami destabilizoval vratkou stabilitu. Irák sice neměl demokracii západního střihu, ale tu nebude mít nikdy. Jenže byl tam relativní klid, který držel zkrátka šíitské fundamentalisty. Také byl hrází proti Íránu jakožto muslimské hrozbě. To všechno se rozpadlo. V Iráku nastal rozvrat a šiítská většina používá teroristických metod. Navíc se přelévá přes hranice.

Jedna z největších hrozeb Západu Írán posílil, protože ztratil silného nepřítele, ba navíc získal spojence mezi muslimy přímo v Iráku. Tento proces byl dále rozdmýcháván napadením Afghánistánu. Jestli si někdo myslí, že dnešní nepokoje s tím nemohou nikak souviset, je naivní. Není to jediná příčina, ale tu nemají podobné zvraty (v bifurkačních bodech) nikdy.

Jisté je, že posiluje Západu nepřátelský fundamentalismus v této oblasti. A některé prosté duše si to ještě pochvalují jako demokratizační proces.

 

Politická korektnost a multikulturalismus

 

První pojem má paralelu ve vědeckém komunismu, druhý v socialistickém internacionalismu. Jsou to dogmata, jak by svět chtěla vidět nějaká utopická ideologie. A je jen projevem zaslepenosti, že protagonisté nechtějí vidět ani nebezpečí vyplývající z militantního islámu. Naopak nastavili sebevražedná pravidla, kdy velice málo se mohou v mantinelech věrouky politické korektnosti bránit přímo ve svých domovech. Vlastně pardon, domov ve smyslu vlasti už byl také rozvrácen sjednocovací mantrou.

Potom ani pozdní prozření Merkelové, Camerona či Sarkozyho nic nenapraví, sami se připravili o nástroje. Lavinu už není možné zastavit v rámci jejich demagogie. Historie má pak vlastní logiku, kdy potrestá vždy zpupné hlupáky, kteří se cítí na vrcholu civilizace a moci.

 

Úpadek proti Číně

Politická korektnost ale ruku v ruce s integrační mánií, dirigismem, regulacemi a byrokracií podkopávají konkurenceschopnost celé Evropy vůči okolnímu světu. Po civilizačním vrcholu vždy přichází pád a my se tak na vlastní kůži můžeme přesvědčit, jak to asi v historii probíhá: Prostě vedoucí síly ve společnosti jsou hluché a slepé proti všem varovným signálům a paradoxně svým jednáním pád urychlují, místo aby mu čelily. A tak nejen Evropa (ta především!), ale celý euroatlantický svět je odsouzen k zaostávání.

Kdo nevidí, jak Čína, ale i třeba Indie a Brazílie, získávají stále silnější postavení, je blázen. Tady nás od redefinice světového vlivu nedělí už desítky let, ale jednotlivé roky. A vývoj bude stále rychlejší. Čína už je největším „akcionářem“ USA a nyní chce ovládnout evropské dluhy. Neskončí to dobře.

 

Povzdech na závěr

 

Svět je velmi turbulentní a stát se může cokoliv. Přijde mi až morbidně směšné, jak si politici s různými mudrlanty osobují právo projektovat a plánovat důchodovou reformu na desítky let dopředu.

Dnešní středoškolák, který by se dnes uvázal penzijnímu fondu, stanovil by si platební povinnost až někdy do roku 2055! V té době už budou po smrti dnešní „reformátoři“ a pravděpodobně i odpovědní zakladatelé fondů.

Proč by si z toho dlouholetého a zaručeného přílivu peněz neudělali v dnešní upadající části světa ještě pořádný mejdan?

 

 Dušan Streit

reklama
3118 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Kalous, 19.3.2011 4:16:06)
Odpovědět
Západ musel přispěchat na pomoc vzbouřencům v Egyptě a zejména leteckou hrozbou na pomoc vzbouřeným Libyjcům. Musel vyslechnout prosby islámských duchovních k Alláhovi a postarat se o prchající imigranty, kteří nechtějí Mubraka, Kaddáfího ani vzbouřence - ale v Evropě by se jim možná líbilo. Také si zase chtěl šplhnout u SaudskoArabského šejka, kterému tito 2 silní pohlaváři v Arabském světě konkurovali (podobně i Saddám). Také musel být zase na straně Talibánu a mudžahedínů (aby se v tom pra.se vyznalo - jednou je Západ cvičí a vyzbrojuje, pak je zase vraždí a pronásleduje - viz přátelství za SSSR v Afganistánu, podpora v Bosně a Kosovu, občas v Kavkazských státech , nyní i v Libyi - a vyvražďování v Afganistánu a Pákistánu).
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Hardy, 19.3.2011 7:02:40)
Odpovědět
Kalousi, tvá oblíbená píseň a stále stejný refrén.

Ano, američané jsou po občas i spojenci diktátorských nebo polodiktátorských arabských režimů, a pak se situace obrátí a už nejsou. Neuvažuj evropsky, tam je to jinak.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Kalous, 19.3.2011 9:27:01)
Odpovědět
To není evropské a americké uvažování, ale spíše mravné a nemravné. A kolem vznešené hlo.upé kecy. V Bahrajnu jsou nyní povstalci masakrování mnohem více, i za pomoci Saudské Arábie. Ale Západ ani USA kvůli Bahrajnu nehnou prstem. Jedni civilisté v diktatuře nesmí být masakrováni - v jiné stejné je to v pořádku. To jsem zvědav co ta nová demokratická Libye Evropě kromě statisíců imigrantů (za Kaddáfího se nedostal z Maghrebu do Evropy žádný) přinese - nejspíše nové Somálsko.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(SamOpal, 19.3.2011 9:53:16)
Odpovědět
Kalousi tomu se říká flexibilita morálky , charakteru a páteře.
Čím vice takto flexibilních občanů stát má,tím více je i on flexibilním,neboť každý stát i národ je takový,jací jsou jeho občané,kteří jej tvoří.
Prosté.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Dan, 19.3.2011 13:48:36)
Odpovědět
emiráty a aráboe představují naprosto klíčové dodavatele ropy bez nichž seneobejdeme, oni a Rusi !

Ale neboj, dočkáš se, dojde i na ně, jak se sbavíme zvíslosti na ropě, plynu ale i jádře - protože ani to nemáme a vozíme ho z ruska, dostane se na všecky diktatiry ikdyby se Klaus u toho pos.ral vzteky !

Blíží se doba elektromobilů, v řádu několika let klesne spotřeba ropy v ebropě o dsítky procent, arabové ji budou dál dodávat do zaostalé indie a číny, která je za námi tak 40-60 let pozadu ve vývoji.

Nyní se bude čistit Lybie.

Jinak, pro tvoji informaci za dobu nynější občanské války už uteklo z L. 150 000 lidí a odhaduje se po vítěztví Kadáfiho, že by odešlo až 500 000 lidí, ty bych nastěhoval Klausovi do obýváku !

Mimochodem, ted čtu zprávy z japonksa..

ani jeden okruh chlazení stále nefunguje, radiace stále uniká, 3. reaktor je od jaderné exploze vzdálen dle amerických expertů 3 dny a USA evakuují všechny lidi z Japonska, vč. celých továren.
IBM, GM, Michelin - i z nepostižených oblastí zavírají a všichni zaměstnanci prchají..

rizika jaderného výbuchu je tak blízko, že Japonci už uplně přestali informovat o vývoji na 3. reaktoru s plutoniem.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Stilet, 19.3.2011 14:22:18)
Odpovědět
Chytrolíne a kdo a s čeho bude tu elektriku vyrábět? Na svícení ji nepotřebujem. Po tisícíletí stačily louče a tak je zase zavedem. Ale teplem z hořících loučí se elektrika vyrábět nedá. A nedá se tou enegií nic pohánět. A kde se vezme energie na výrobu milionu elektromobilui? Také aby ji bylo dost pro ty elektromobily. Kde by jsi chtěl brát zdroje aby bylo dosti elektriky pro všechno, zvláště když ještě stoupne počet lidí na zemi? Ještě něco Dane, Rusko Arabský oil i plyn vůbec nepotřebuje a na Arabských zemích mu kromě velmocenských zájmu vůbec nemusí záležet. Na Sibíři má dost oleje i plynu a USA si své zdroje šetří pro pozdější časy. Nemýchal bych se mezi Araby. Může se to vždy vymstít ať se vsadí na jednu stranu nebo na druhou. Kdyby lidstvo nepotřebovalo elektřinu, naftu benzin, tak se rázem sníží populace na zemi. Neboť právě využití té ropy a vynález spalovacího motoru umožnilo neustálý růst populace. Dane zase mě začneš s tím hemeroidem fredem nadávat, ale opravdu plácáš zase nesmysle. Možná že se už udávil svými zvratky nad tím co jsem napsal. Dane, každý vynález přišel v pravý čas a jistě se najdou časem další a lepší zdroje energie. Technický vývoj se nezastaví. Pravděpodobně ale ten vývoj nepůjde tou cestou, kterou jsi zde vylíčil. Tak zas urá-urá-urá s hemeroidem fredem na Stileta !
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Dan, 19.3.2011 14:44:09)
Odpovědět
1/jádro a jeho podíl je v evropské energetice kole 30%, je nahraditelné poměrně rychle a snadno, dle samotné Drábové do 10 let uplně v klidu.
Je to přežitek, budoucnost opravdu patří soláru a pokrok nezastavíš, máš recht !

2/evropská populace nestoupá nýbrž lesá a bude klesat, stoupají pouze emigranti :)
Takže tato připomínka je uplně zcestná a mimo, stejně klesá i ruská či japonská populace.


3/tesla už s toyotou mají elektromobil nedobíjecí plně solární, nachystaný do seriové výroby příští rok, cena 20. 000 eur v základu
VW např. hybrid se spotřebou 0,8l nafty
R/Nisan hybrid 1,2l benzinu atd. vše přijde již příští rok na trh.

Jinak z nových větrníků a solárů, do kterých británie, fraqncie a německu bude investovat v příštích 15 letech 1 bilion euro se plně nahradí snadno jádro a budou napájeny dokovací stanice pro elektromobily.

Renezance jádra v YEveropě právě skončila a nastala etrapa jeho ukončení a přechodu od ropy a jádra na solár a větrník, na elektro.

Jenom samotná Británie bude investovat 500 miliard liber do aletrnativních energijí :-)

Pokrok nezastavíš, máš pravdu a tím pokrokem není zastaralé a nebezpečné jádro, neosvědčilo se, přežilo se.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Stilet, 19.3.2011 15:17:19)
Odpovědět
Sakra, což jen Europa je rozhodující v tom zda přibývá či né lidstva na zemi? Když jsem chodil do školy, tak jsme se učili že na zemi je dvě a půl miliardy lidí a Čína že má šest set milonu lidi. SSSR dvěstě milionu. A kde se berou ti imigranti proudící do Europy a proč tam proudí? Není to proto že jejích země jsou neunosně přelidněné? A stále další přibývají. Dane, ty jsi tady vypotil tolik nesmyslu, tolik pitomosti a to jsi mě včara nazval tupcem. I tá Toyota Prius potřebuje také benzin. Čistě jen elektromobily jsou pro většinu lidí nepotřebné. Jsou dobré jen pro ježdění po městě. Myslíš že by i nákladní auta mohli rozvážet zboží a křížovat dálnice jen na baterky? Nabytí baterie trvá moc dlouho a po dobu nabýjení jsou autička k ničemu. A kde se vezme tolik elektřiny na nabýjení sta milionu či více aut, těch elektromobilu? Znova ti opakují, lidé do budoucna nevidí. Tak jako před stopadesáti lety neznali lidé elektřinu ani benzinové či naftové motory. To jsou vynálezy v podstatě nové. Třebas se tvá dušička už bude smažit v nejposlednějším oddělení Pekla kdy nějaký vynálezce příjde na výborný zdroj energie. Dane, ty a tobě podobní si myslíte, že lidé před dvěma sty lety mysleli na vaše pohodlí? Zaručeně né. Tak takové starosti kde brát energií nechme příštím generacím.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Stilet, 19.3.2011 15:24:54)
Odpovědět
Jádro se osvědčilo a není o nic víc nebezpečnější jak kamna na plyn i uhlí. Kolik lidí příšlo o život při těch katasrofách nuklearních elektráren a kolik lidí zemřelo plynem ze špatného komína? Kolik lidí ročně zahyne uhořením třebas v ČR. Za deset roku možná víc jak na světě při těch nukleárních katastrofách.
Já jsem jsem už léta a to do mládi jíst že zemřu a když vím že musím zemřít, jsem na smrt neustále připraven a podělelávám s děsem z nějaké katastrofy.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Dan, 19.3.2011 16:47:01)
Odpovědět
v šedesátých letech psali noviny o jaderném věku, tehdy se tvdilo že v roce 2000 bude jaderná energetika představovat stěžejní pilíř, že budou jaderné tanky, auta, lokomotivy atd.
Většina z toho se ukázala jako lichá, existují prototipa, většina z nich je příliš drahá, neekonomikcá a dnes již i zastaralá.

Prakticky všechny velmoci dnes preferují soláry a většníky s jádrem je vážně konec, at se ti to líbí nebo ne.
Mimo Německa už chce od jádra odstoupit Japonsko a čína oznámila ve středu, že ukončí další rozvoj jaderné energetiky.

P.S. Dnes poprvé přiznali japonské uřady že je kontaminovaná spodní voda i potraviny ve Fukušimě a pobřežní část mořské flory a fauny též.

Jinak v případě exploze 3. plutoniového reaktoru, ta aktualně hrozí bude na životě bezprostředně ohroženo 1,5 milionu lidí a bude nutné evakuovat 25 milionu lidí.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Stilet, 19.3.2011 20:47:12)
Odpovědět
Mám dojem že jsi ale pořádně mimo. Ty zřejmě patříš mezi fanatické zelenáče. Není macecha Kuchtová tvá máma?
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Jahoda, 19.3.2011 22:57:18)
Odpovědět
jádra nebude zanedlouho třeba.
Nahradí jej elektrárny na slučování jader,namísto na jejich štěpení a zdroje pro ně budou díky H2O a jejímu zastoupení na planetě nevyčerpatelné.
Jinak řečeno,energie bude plno a nebude k ní třeba ropy z arabitánu,či Ruska.
Politicky nekorektně řečeno,ale přesně takto to také dopadne a to,že zásoby ropy budou nevyčerpatelné.))
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Jahoda, 19.3.2011 23:05:13)
Odpovědět
ještě jsem se chtěl zeptat Dane,jestli větrníky a solár v plném rozsahu namísto současného jádra dokáží nahradit současnou spotřebu energií v moderní západoevropské kultuře.?
Tedy nevím proč,ale něco mě říká,že současní Zelení si v případě získání moci nějaká ta zadní vrátka prostě nechají otevřená a jádro zcela nevypudí.))Není-liž pravda?
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Stielt, 20.3.2011 1:43:35)
Odpovědět
Ten geniální Dan by nám měl vysvětlit jak poběží v továrnávh stroje když nebude svítít slunce a nebude vítr. Jak se budou obdělávat pole,když nebude žádná energie neboť všechnu energií nahradí sluníčko a větérek a tá bude jen když se tomu sluníčku a větérku zachce. Ale ani tak elektrika sama pole obdělávat nebude. Koně nedovolí využívat ochránci zviřátek, neb nutit koníčky pracovat je tyrání zvířat. On tvrdí že všechnu energií zastanou vyrábět jen ten větérek a sluníčko a kolikrát v roce se bude sluníčku a větérku chtít? Takové pitomosti ten Dan píše a mě nazval tupcem.,
Může být že brzo se stanou nukleární elektrárny minulosti. Přece jsem psal že se pokrok nezastavil ve dvacátém století a příjdou další a další objevy a budou přicházet, dokud budou na zemi chodit lidé. To bude starosti příštích generaci a to už Dana a jemu podobné vůbec nebude zajímat.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Jahoda, 20.3.2011 6:01:09)
Odpovědět
máte pravdu v tom,že jádro je v současnosti nenahraditelné a pokud proti němu Zelení vystupují,je to za účelem jejich politického zviditelnění.
Jak jsem již ale psal,nevěřím tomu,že by se v případě jejich získání moci jádro zcela nahradilo ,to je nemožné a oni to moc dobře vědí.
Protože to by pak nastala energetická krize a s ní i konec jejich politické kariéry.
Ještě k těm novým způsobům získání energií,nejsem odborník,ale můj selský rozum mě říká,že v případě nehody se termojaderné slučování jader H musí samo zastavit,přece jenom je k nim třeba velkého tlaku a teploty a to bez přísunu energie zvenčí asi nepůjde.
Takže žádný "čínský syndrom" jako v případě Fukušimi nehrozí.
Tento způsob získání energií bude sice technologicky a energeticky náročný,ale na rozdíl od termojaderného štěpení naprosto bezpečný.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Dan, 20.3.2011 12:22:35)
Odpovědět
Jádro je snadno nahraditelné, Merkelová říká 10-14 roků uplně zruší jadernou energetiku.

Jako názorný příklad si vem solární bum v česku, za 12 měsíců zde v solárech vyrostl druhý temelín... :-)
Za další takovýto rok by česko klidně mohlo zavřít obě elektrárny, a to potvrdila i Drábová - je zelená ? :))

Nevím proč sem motáte zelené, v Německu se natom shodli naprosto všechny parlamentní strany, vč. pravičáků :-)

Jponsko oznámilo totéž co německo, ted řízený postupný odchod od jádra.. žeby mu vládli zelení ?

čína stop rozvoji jádra a prioritu solárua větru, vládnou v číně zelení ?

Obama včera na návštěvě Brazílie:
" V Energetice je prioritou obou našich zemí masivní rozvoj obnovitelných zdrojů.."

USA i Brazílie, kde tam jsou zelení, vždyt Brazílie má veliké ekologické problémy, Greenpíís ji velmi kritizuje :-)

A konečně, v reakci na Fukušimu oznámila Kanadská vláda v pátek, že další rozvoj jaderné energetiky bude výrazně regulován a přednost dávána nejaderným řešením :-)


Nevím proč sem motáte zelené, jádro prostě skončí, zůstane tady v česku s korunou a Klausem, v opožděné zemi, jež nikdy nebude už náležet přívlastek vyspělá i proto že ji brzdí lidé jako je Klaus, tedy omylové těžkého kalibru.

Mimochodem, v pátek prohlásil ředitel banky Barcley, jeden z nejvýznamněhších světových bankéřů a ekonomů, že koruna velmi silně poškozuje českou ekonomiku a že to vyčíslují, tak se celkem těším na tu cifru, okolik nás tento Klausův politický projekt okrádá.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Dan, 20.3.2011 12:29:51)
Odpovědět
ještě k Fukušimě..

1/ pozitivní info, stabilizoval se tlak na 3. lutoniovém rekatoru, teplota sice nekleá a radiace dál mohutně uniká, ale pravděpodobně se zabránilo jaderné explozi..
1. reaktor je už chlazen přirozeně a klesá teplota, další reakctory však i nadál vřou, uniká radiace a stoupá teplota, taví se palivové tyče.. elektrika je připojen aale poškozené chlazení stále nefunguje.

2/ Vedle kontaminace potravina a spodní vody v prefektuře Fukušima, včera ohlásdilo stejný stav i Tokia, otrávena je voda ve vodovodech a kontaminace je i ve vzduchu /zatím dvojnásobná míra roční povolené dávky/

na 30 západních firem už ohlásilo uplná definitivní konec v japonsku, právě díky zvýšené radiaci a přesun výroby jinam.
Zvýšenou míru radiace poprvé ohlásila čína.


Podle amerických expertů budou trvat další uniky radiace minimálně ještě 4 týdny ale možná i 2 měsíce.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Jahoda, 22.3.2011 15:33:19)
Odpovědět
a mě zase můj selský rozum říká,že až světu dojde ropa a tím i snadno skladovatelná a získatelná energie,bude elektřiny ale opravdu potřeba.
Až několiksetprocentně více jak v současnosti a to z jednoho prostého důvodu.
Nebude ropa a bude se jezdit na elektřinu,tudíž její nutnost jako pohonu bude třeba u každého dopravního prostředku co bude jezdit na planetě,snad vyjma koňských drožek a velbloudů ke kterým se všechny arabské státy kde je v současnosti ropa prostě budou muset vrátit.
Navíc...k pohonu letadel a leteckých motorů po dojítí světových zásob ropy bude třeba plynu.
A ten se bude také vyrábět ve velkém,tudíž k jeho výrobě bude třeba opět obrovské množství elektrické energie a to nepočítám nutnost skladování těchto médií a to jinak jak v kapalném stavu pod tlakem nejde-tudíž další energetická položka ke které bude třeba té elektřiny.
Tak bych se tě chtěl zeptat Dane,jak to lidstvo celé bude schopné utáhnost z nějakého větru a slunce.
Nemožné!
Uvědomsi,že ta ropa prostě ještě je a když chce někdo energii jednoduše si ji nabere do do kbelíku v podobě ropy a má vystaráno.
Je to něco,co v budoucnu po dojítí světových zásob ropy a plynu prostě nebude možné a každá ta společnost si bude muset energie tvrdě vyrábět a obstarávat!
Narozdíl od dneška...
To se ale v budoucnu zmnění a ta kultura a společnost,která bude soběztačná ve výrobě energií bude vládnout světu bez výhrady a diktovat své podmínky ,pak by globalizace byla více jak možná ,dnes ještě pro ni nejsou ty správné podmínky.
Takže celkově zhrnuto,nevěřím,že celé lidstvo bude živo pouze ze slunce,větru a vodních elektráren.
¨Co se týče těch solárních elektráren u nás,tak jsem zhlédl v TV jak se ničí v jejich zájmu příroda a kácí celé lesní porosty a to se jedná pouze o několik těch sol. elekráren,neřknu-li až jich bude plná celá republika.
Ještě jsem se chtěl zeptat,jestli bude ta sluneční a větrná elektrika levnější jak ta z jádra ?
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(JAHODA, 23.3.2011 14:26:51)
Odpovědět
Jak jsem již napsal Dane,ta kultura,která bude mít v budoucnu prim v získávání energií bude vládnout ostatnímu světu,který nebude v tomto ohledu soběztačný.
Bude v tom světová politika a ta jde v každém ohledu přes mrtvoly a hájí pouze svoje vlastní zájmy a účely a tyto posvěcuje prostředky.
A pokud prostředek k získání politické moci bude v energiích,potom se nebude brát ohled na nic,na nikoho a veškeré morální zábrany padnou.
Nastane soutěž kdo si dokáže získat více energií a tím i moci.
Proč o tom píši?
Podívej se co se děje v Libyii,tam se válčí především a hlavně o energie a tím i o politickou moc a to mezi východem a západem.
Kaddáfí prostě řekl co neměl a to,že bude ropu dodávat do Číny a Ruska a né na západ a to rozhodlo ve všech ohledech.
A stejně tak bude rozhodováno ve všech ohledech i v budoucím fosilních zásob zbaveným světě.
A pokud k získání politické moci poslouží jádro jakožto zdroj enegií,potom všechny ty věrtníky a soláry půjdou bokem a hotovo a přesně tak to i bude.
Jak psal správně pan Stilet,jsou i jiné metody jak získat energie z jádra něž jak jeho štěpením a já věřím tomu,že tato metoda zaČíná být i zastaralá a bude v budoucnu nahrazena slučováním jader.
A to bude energie pro 21-22 století.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Stielt, 20.3.2011 1:48:03)
Odpovědět
A nejen Američané ale i všichni jiní. Češi se také spojili s největším hrdlořezem tisíciletí Džugašvilim. A vůbec se za to nestydí. (Nemají ani proč se stydět, to je v životě a nejen politkém běžné.) Chtělo by to také se podívat nejprve na sebe nežli horlivci začnou soudit a odsuzovat jiné.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Karnwield, 19.3.2011 14:15:32)
Odpovědět
Prečo si pán autor myslí, že Irán je hrozbou západu?
Najväčším a najsilnejším nepriateľom Iránu je Izrael - jadrová veľmoc.
Koľkože dostáva ročne Izrael od USA? 3 miliardy dolárov?
Pozrite sa na mapu záapdnej a strednej Ázie - Irán je v takmer úplnom obkľúčení silami NATO alebo ich spojencami - niet divu, že iránske vedenie je zúfalé. A činí zúfalé kroky.

Tobôž obyčajní obyvatelia Iránu už ani náhodou nemôžu byť pre nás hrozbou.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Hardy, 19.3.2011 16:25:38)
Odpovědět
Karnwielde, dost hodně levicové. Irán šiítů není jen hrozba pro ostatní sunity,/proč S.Arabie staví s Iránem nepropustný plot??/, protože Irán všude subvencuje radikální islamisty šiítského směru a útočí i proti královským režimům v Arábii. Snaží se ovládnout Hornuzský průliv a ovládnou ar. emiráty atd. protože se ho sunité již obávají, je Irán silně protiizraelský, aby muslimy uklidnil. Přesto mu sunité nevěří a nechtějí se nechat vydírat v případě, že bude vlastnit jaderné zbraně. Izrael praqvděpodobně vlastní cca 500 jad. hlavic, již desítky let, ale nikdy je nepoužil, má je jako odstrašující prostředek pro případnou "poslední bitvu", k čemuž pevně doufám nikdy nedojde.
Ahmedínežád provokuje i Západ, i USA a doma je stále více nenáviděm řadovými Iránci. např.úřady vypínají facebook, a nedovolí žádné shromáždění, ani na podporu Egypta nebo Lybie, protože se příliš bojí, že by se to mohlo zvrhnout.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(zd, 20.3.2011 6:01:13)
Odpovědět
Podívejte se na cnn a bbc. Jestli chtěli jednotky K. bombardovat kolony aut uprchlíků do Egypta,pak se skutečně zabránilo masakru civilního obyvatelstva. Takhla by to měla odnést jen armáda a ta na to je.Zejména.když to jsou žoldáci z afriky.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(felix.julec, 20.3.2011 10:16:25)
Odpovědět
ZD: Ono je totiž třeba občas používat svůj mozek.Tak jak jsem dříve nevěřil všemu co psali v Rudém Právu,tak už dnes nevěřím ani slavné/nezávislé BBC a CNN/.Media jsou víceméně v jedněch rukách a proto papouškují na stejnou notu a opisují jeden od druhého.
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(Josef, 20.3.2011 18:42:15)
Odpovědět
TV a novinari lzou jako kdyz tiskne!
Nestesti v Japonsku nezavinila nuklearni technologie, ale vysoka voda, ktera zaplavila elektrarny. Problem, ze diselelektricke agregaty, ktere se meli spustit a zacit s chlazenim byly zaplaveny take, stejne tak treti pojistka baterie.
Rocne zahyne pri dulnich nestestich kolem 5000 horniku, zakazuje nekdo dolovat uhli? Kolik lidi zahyne na silnici a kdo zakazuje automobily? Mimo Cernobilu na radiaci na svete nezahynul nikdo!
V Japonsku momentalne operuje 55 nuklearnich reaktoru, Nejvice ma Francie 58 reaktoru, ktere kryji 70% spotreby elektriny ve Francii, a 1600 MW ve vystavbe!
Az se zohyzdi krajiny vetrnikama tak se zjisti, ze je to nedostacujici a prohlasi se to za chybu jako multikulturizmus!
Re: Sebevražda Západu. Politická korektnost a multikulturalismus
(starduch, 20.3.2011 22:04:54)
Odpovědět
Souhlasím s autorem,Čína pomalu ale jistě svými ekonomickými chapadly objímá Ameriku i Evropu.Chamtiví podnikatelé,kapitalisti,v honbě za zisky přes nízkou cenu práce,zvýšují nezaměstnanost v EU i USA.Navíc tím že jsou všichni dlužníky Číny,tak musí ještě odebírat jejich spotřební zboží,méně kvalitní a tím levnější.Opět dopad na nezaměstnanost,neboť trh je nasycený a nejde vyrábět ani u nás za konkurenční ceny.Výhled rozhodně není optimistický,neboť dlužíme již téměř 3 biliony a když Čína skoupí naše pohledávky,tak budeme asi časem její kolonii.Díky Klausovi a jeho privatizaci i žákům tunelářům a zadlužovatelům,zajišťujeme dětem a vnukům pěknou budoucnost.