reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

V čele této země stojí zlostný ješita

Autor: Petr Paulczynski | Publikováno: 8.3.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

napsal ve svém blogu  známý ekoterorista Liška. A nebyl sám, kdo na prezidenta republiky vychrlil duševní zvratek. Po prolistování webu jsem narazil na další skvosty přesně těch, kteří se zařadili do pověstného hejna potrefených husí, těch které vzpomněli jak pan Bátora, tak pan prezident. „Já si myslím, že pan Bátora už vystřídal tolik politických stran, že si každý může vybrat, kam si ho zařadí," pustila se do Ladislava Bátory socioložka Jiřina Šiklová, nezbytná součást Událostí naší-vaší ČT. Zjevně neskousla tu část Bátorovy autobiografie v níž stojí „raději Boženu Vikovou-Kunětickou než Jiřinu Šiklovou".

Samozřejmě zapomněla na tu část svého životopisu v níž působila ve straně která byla, byla prohlášena za zločineckou organizaci. Ve svém svatém protibátorovském nadšení nevzpomněla své dřívější členství v KSČ. Řečeno slovy evangelia svatého Matouše: „Je jednoduché vidět třísku v oku bratra svého, ale musíte hledat také trám v oku svém, paní doktorko".

To, že teolog(sic!) Halík neopomněl do Klause také kopnout vůbec nepřekvapuje. Ten zase  pro změnu přirovnal názory prezidenta České republiky Václava Klause k myšlenkovému světu „fašizujících maloměšťáků". Jsou-li tato nenávistná a znevažující slova na adresu prezidenta České republiky Václava Klause stanoviskem církve, potěš naše věřící sám Pán Bůh. A co na to pan Duka?

Další kvikot se ozval jak jinak od vševěda jménem Pehe. Ten uveřejnilo jak jinak (Rudé) Právo. Podle Peheho Václav Klaus kdysi začínal po boku Václava Havla, Tomáše Ježka, Valtra Komárka a Jiřího Dienstbiera, později Josefa Zieleniece. Dnes lze jeho jméno přiřadit k Adamu Bartošovi (ano tomu, který vypracoval panem prezidentem pochválený seznam nenapravitelných pravdoláskařských petentů), Janě Bobošíkové, Ladislavu Jaklovi, Petru Hájkovi, a nyní i k Ladislavu Bátorovi. Opravdu smutný konec.

Proč smutný, pane Pehe? Já bych řekl, že několik českých novinářů, a spolu s nimi i někteří politici, vyvolali kauzu Bátora, jako zástupnou, druhoplánovou. Prvním plánem je jak jinak (jak lze ostatně vidět i z uvedených reakcí) plivnout opět slinu na Václava Klause. Zřejmě je vytočila Klausova věta: "Co je či není politicky korektní, navíc definuje – zcela samozvaně – jedna skupina lidí, která si vydobyla zcela neuvěřitelnou pozici v médiích a která nám suverénně a autoritativně říká, co smíme a co nesmíme. Je to fenomén celosvětový, evropský i český. Kdo se mu odvažuje vzdorovat, stihne ho lavina ataků, které vedou k jeho společenskému znemožnění, často i ztrátě zaměstnání, i k osobní ostrakizaci. Přesně to se u nás dnes děje s Ladislavem Bátorou."

Samozřejmě, nemůže chybět ani Jindřich Šídlo z Bakalových HN, třeskutý komentátor z Higlightu naší-vaší ČT. Už dlouho nebude trvat a přiřadí se k velikánům jako je Moravcová, Drtina, Jílek a další. Z jeho svěžího dílka vyjímám:  "Prezident má před sebou poslední dva roky v úřadu. Až skončí, bude mu jedenasedmdesát a při jeho činorodosti nelze očekávat, že by se odebral na odpočinek. Klaus, který je svými nejbližšími léta přesvědčován o jedinečnosti každého slova, jež vysloví, nepotřebuje, a asi ani nechce bojovat o další pozice uvnitř uskupení, kde mají lidé rozdílné názory. Existuje tu ale ještě jedna možnost: postavit se do čela zástupů věrných, které poctivě šikují již zmiňovaná Jana Bobošíková a aktivisté kolem národně konzervativní iniciativy D.O.S.T., již Bátora zakládal a jejíž každou demonstraci svými zdravicemi oživují Klausovi muži. Místo na trhu tu je."

Takže vážení zmínění politologové a jiní intelektuálové. Jsem nadšen kvikotem který zase taťka Klaus vyvolal. Konečně jsem porozuměl co je to ta Pravda a Láska ordinovaná z Havlova nevětraného mravního a duševního pelechu. :-) A tak mi nezbývá, než se připojit k neznámému autorovi z FB: Liberalismus v pojetí některých novinářů bohužel zdegeneroval: namísto, aby některé výstřelky a jinakosti byly tolerovány, jsme ve jménu pravdy a lásky nuceni je dokonce vyzdvihovat. A kdo močí proti tomuto proudu jako Klaus, je účelově označován za extremistu. Nikoliv Klaus, ale takovéto názory mohou společnost vést k napětí a konfliktu. Ona se z toho stává u některých jedinců v ČR halt taková móda označovat každý názor, který se nehodí: extremistická je NS, KSČM, Hájek, Klaus, Bátora..omezování demokracie, nálepkování a zakazování? Děkuji, nechci..“

Kam oko pohlédne, šavle hore a Venca se potutelně usmívá pod fousy. A obyčejní lidé(to není můj termín) by ho přitom v přímé volbě zvolili v prvním kole. A já taky. Inu, občas pan profesor rýpne do mraveniště slouhů čtvrté říše a to je pak veselo.

Psáno pro blog.iDnes.cz

reklama
4532 čtenářů | 81 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


To Pehe je nepotopitelné jako korek
Ten korek se ale výborně hodí na zátkování šampáňa--co ale PEE-EHE ?
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Ina, 8.3.2011 1:13:26)
Odpovědět
Klaus je fajn. Kdo ho nechápe, je zaprděná hnida.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Alberto Kvěch, 8.3.2011 8:37:31)
Odpovědět
Název článku je oprávněný, správný.Souhlasím.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Balů, 8.3.2011 19:01:01)
Odpovědět
To že s nadpisem souhlasíte je Vaše věc, ale ta ostatní tvrzení jsou drzost
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Alberto Kvěch, 9.3.2011 8:03:21)
Odpovědět
Myslíte jistě tvrzení autora článku.
Re: "Na co trpaslík nedosáhne, po tom hází nebo plivá"
(len, 8.3.2011 3:51:24)
Odpovědět
Je pozoruhodné,že v českých,moravských i slezských luzích a hájích se vždy najde squadra nedovzdělanců a duševních mrzáků,kteří,nemajíce argumenty(o jejich relevanci lze s velikými obtížemi uvažovat)uchylují se jednak k vulgaritám nejhrubšího zrna hospod páté a nižší cenové skupiny,jednak k blábolům,které záměrně obcházejí podstatu problému.Se vším důrazem prohlašuji,že nepatřím k nekritickým obdivovatelům presidenta Klause,avšak na rozdíl od jeho říčných a upocených kritiků čtu nebo poslouchám jeho verbální výstupy.A opět se vším důrazem musím konstatovat,že jeho verbální výstupy jsou uvážlivé a snad i průměrně inteligentní či vzdělaný jedinec se nad nimi musí přinejmenším zamyslet.Bohužel ne tak jeho "názoroví odpůrci". Štěkání zelených ekologických pomatenců typu Bursíka,Lišky Jau-jau a jim podobných je úsměvné;kromě úsměvnosti by někteří z nich měli být soudně stíháni za obstrukce a nevratné škody spáchané na životním prostředí,např.přechody pro medvědy(!), biopaliva,voltaické elektrárny apod.Ti všichni jsou dle mého názoru primitivivé,kteří si nevidí ani na špičku svých ekologických nosů (slušně vyjádřeno).Podstatně alarmující jsou reakce a postoje jednotlivců,
kteří se honosí akademickým vzděláním.Vezměme např.soudružku Šiklovou,kterou údajně někteří její bývalí studenti nazývali "rudou fenou". Dnes patří do tábora tzv.pravdoláskařů (slogan o pravdě a lásce vymyslel V.Havel)a poučuje nás,obdobně jako její bývalí spolusoudruzi (Grebeníček, Filip,Gospič ad.)o lidských právech a demokracii,zapomínajíce,že do roku 1989 byla lidská práva a demokracie bytelně zadrátována a bráněna udatnými pohraničníky,jak s komunistickým cynismem vyřvávala ve sněmovně soudružka Semelová. Nefalšovanou křesťanskou nenávistí jsou poznamenána i vystoupení pana Halíka - chybí již jen inkvizice a autodafé. Jestliže Adam Bartoš před časem zveřejnil na internetu "pravdoláskaře",stačilo mu, aby si přečetl jejich seznamy pod různými peticemi, přesto se stal předmětem nenávistného štvaní - právě od těch "pravdoláskařů".
Až budou historikové za 50 ale spíše za 100 let zpracovávat a hodnotit z různých hledisek období od roku 1989,pokud ovšem budou mít k disposici relevantní archivní prameny,o čemž já osobně velmi pochybuji,jsem přesvědčen,že objektivně posoudí jak význam Václava Havla tak význam Václava Klause. Současné poštěkávání sociální spodiny alei i věčných petentů proti čemukoliv se zřejmě bude jevit jako úsměvný dobový folklór.
Re: "Na co trpaslík nedosáhne, po tom hází nebo plivá"
(Alberto Kvěch, 8.3.2011 8:43:44)
Odpovědět
Ano.Až se bude hodnotit období po roce 89,myslím si ,že Klaus musí být a bude veřejností i odborníky odsouzen.To ovšem nebude trvat dlouho, to bude krátce po jeho odchodu z veřejného života ,proto se snaží ten den co nejvíce oddálit.Je si vědom ,že čas rány jím způsobené hojí.Vše nastane až odejde i jeho malá skupina demagogických obdivovatelů.
Re: "Na co trpaslík nedosáhne, po tom hází nebo plivá"
(C.Q.Lafayette, 8.3.2011 14:37:15)
Odpovědět
Přesně o tomhle kvikotu to je :-)))
Re: "Na co trpaslík nedosáhne, po tom hází nebo plivá"
(Radek, 8.3.2011 9:17:12)
Odpovědět
Přestaň pozorně číst slova a vyjádření Václava Klause a hodnoť jeho činy ! .. ty rozumbrado ..
Re: "Na co trpaslík nedosáhne, po tom hází nebo plivá"
(frantisek zajicek, 8.3.2011 19:29:34)
Odpovědět
Lenere,z Vaseho komentare vyplyva,ze nejchytrejsi z nejchytrejsich je nejaky Lener,vystudovany za hluboke totality...Pokud je Vam jedno,ze VK zdevastoval tuto zemi ekonomicky i moralne,ze spolupracoval s KGB i STB o bezneho obcana absolutne nejevi zajem,prosim...ale nezapomente vzdy dodat,ze jde POUZE o Vas nazor...Lenere,jste historik,jeste jsem nevidel Vas prispevek k tematum historickym...To,co vidim z Vasi strany jsou snusky nesmyslu,polopravd a vykriky senilniho duchodce,s uctou FZ
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Telemark, 8.3.2011 6:50:41)
Odpovědět
Vrtošivý stařík, aktivistický všeználek je skutečně nepotopitelný a zároveň k ničemu. Je to ukázka člověka, který své totální neúspěchy ověnčil profesurou a čestnými doktoráty. Tu profesuru i ty doktoráty mu udělili právě ti, kdož na naší "ekonomické transformaci" těžce vydělali.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Fido, 8.3.2011 6:59:45)
Odpovědět
To mluvis o Havlovi? Je pravda, ze ho medialne i financne podporuji hlavne komuniste, kterym zajistil dozivotni imunitu a skvelou startovni pozici ve vedeni vsech ceskych firem, ktere nasledne zbankrotovaly a byly predany za babku do zahranicnich rukou. Presne tak, jak si Havel pral.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Lelíček, 8.3.2011 7:43:18)
Odpovědět
.. vrtošivá rudá stařeno Šiklová, Pehe, Halíku, vezměte ještě ostatní, s idolem Veškrnou ,nezapomeňte na zelenou gardu a Holubovou , nafasujte polní láhev, maskáče, granáty a vjo do Libie. Když jako že by se MĚLO že...HUrááá! Startujte molodci, nevrácejte se, Vaše pravda láska nám nebude chybět! Liška smrkáč, nemá ani na to aby Klausovi olízoval špičky bot, též nezapomeńte vzít lékaře Hnízdila , který chtěl Klause zavřít do blázince.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Zombi, 8.3.2011 7:53:18)
Odpovědět
Kde jsou ty blahobytné zelené Fotovoltaické obzory, Bursíku, Liško, Jajau, ostaně by mě zajímalo čím se teť tá zelená cháska živí, dávno měli sedět na BORECH a to ještě nepočítám jejích snahu prohlásit Klause za blázna a prosadit LS bez dodatku a zlikvidovat ČR! Zrádci! Bakalové HN si je platí jako roztleskavače.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(sysel, 8.3.2011 7:58:33)
Odpovědět
Kolik každý z nás zaplatí za Liškovce, Bursíky, jeho komnkubínu za jejich fotofoltaiky, zničenou krajinu a elektřinu z vlastních kapec. Kdyby zalezli a drželi pysky a nepřivolávali na sebe hněv lidu.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(zrzavej venca, 8.3.2011 8:30:29)
Odpovědět
Neboj se,enviromentální pomatenci jsou velmi,ale velmi dobře živi z různých fondů,nadací,obč.sdružení apod.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(gondolán, 8.3.2011 8:04:34)
Odpovědět
Z puškou v ruce z láskou v srdci s humanitárním bombarderem v před hurá....!
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 8.3.2011 18:56:55)
Odpovědět
Vybombardování Srbska bylo velmi dobré a přínosné, Klausův antizápadní postoj pak typický a nikoho nezajímající.

Podobná situace nastane i nyní v Libyji a Klaus se opět ocitne v depresi ..

Blíží se doba jeho dalšího obřího omylu.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Kalous, 9.3.2011 9:15:04)
Odpovědět
Dane, ty podporuješ válečné zločince skoro jak ČSSD (Zeman přivítal přelety bombardérů nad naším územím, když to Rakousko zakázalo - a předposlední celostátní sjezd ČSSD si pozval jako čestného hosta amerického generála, který bombardování Srbska řídil - občas ho při vybírání civilních cílů zastoupil Tony Blair nebo někdo z vedení Socialistické internacionály, která to vlastně skoro řídila - všichni premieři v Evropě (V.Br., Francie, Německo, Itálie)byli tehdy sociální demokrati) - že se s tou socialistickou pakáží paktuješ (1700 až 3 tisíce mrtvých civilistů. úmyslný výběr civilních cílů a státních podniků - privátní vyňaty, bombardování televize, čínského velvyslanectví, mostů přes řeky i s chodci - to nedělali ani hitlerovští letci).
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 9.3.2011 10:06:15)
Odpovědět
zásah proti diktatuře nemůže být nikdy učině humání.

Humanisté jsou levicoví sr.áči, podobně jako třeba národní socialista Klaus.

Já nejsem proti velmi tvrdému úderu a narozdíl od Klause, Chaveze a Lukašenka můj názor sdílí Britové, Francouzi, Australané i Američané.

Rusové a číňané, odpad světa už nejsou proti, ale mlčí..
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Kalous, 9.3.2011 10:32:05)
Odpovědět
Dane - tak to se mýlíš. Třeba akci proti Iráku většina Britů odsuzuje, Blair byl i souzen za to, že si důvody útoku proti Iráku vymyslel. V arabských zemích existuje nějaký demokratický stát? Jsou to jen různé varianty diktatur (i v Turecku je možná buď vojenská občanská diktatura nebo diktatura náboženských fubndamentalistů. Diktatura Miloševiče v Srbsku - to je tak tvůj výmysl, vždyť většina Srbů stála za Miloševičem, snažili se Srbsko bránit - až ji rozložili zkorumpovaní opozičníci (jak ten pi.tomec po něm kterého Srbové odstřelili jméno jsem zapomněl, odmítl i mobilizaci a nastoupit do armády).
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Kalous, 9.3.2011 10:48:32)
Odpovědět
Jo tak ten vzor Srbských zrádců, kterého odstřelili, byl premiér Zoran Djindič. A Američané, Britové, Australané - nikdo vojenský zásah proti Libyi nenavrhuje, kromě tebe a de.menta Havla (dokonce je proti zásahu i tvůj hrdina kníže). Mají i obavu ze zablokování vzdušného prostoru vzhledem k velké síle Lybijského letectva - přes sto bojových letadel a stovky raket temě vzduch. Nasazení NATO by znamenalo útoky stovky letadel a lidské ztráty - kvůli čemu? Aby Kaddáfího vystřídali ajatholáhové s Talibánem (ten je mezi povstalci určitě)?
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 9.3.2011 12:57:27)
Odpovědět
Británie s Grancií, s podporou Kanada a Austrálie vřizují už týden podporu v OSN a radě bezpečnosti pro bezletovou zonu, víš co znamená bezletová zona ??


A co se týká toho Miloševiče, to byl diktátor, že za ním stál jako za Hitlerem jeho lid, a pod jeho vedením vraždil nejenom muslimy, ale i chorvatské křesťany je faktem, ale nikoliv důvodem proč nebombardovat.
Slovinci, Chorvaté a mnoho dalších byli przněni sk.urveným Srbskem poloruskými barbary a dostali řádně do kožichu, podle mě ten zásah NATO byl dobrý, ale mohl být včasnější a trochu tvrdší.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Kalous, 9.3.2011 14:39:53)
Odpovědět
USA a V. Británie sice jednají o vytvoření bezletové zony nad Libyí ale Rusko a Čína to vetuje. Což se i hodí i Obamovi, který se nechce pouštět do nejistých dobrodružství. Bezletová zona nad Libyí znamená zamezit provozu letadel Kaddáfího - tzn. zničit jeho bojová letadla (100 Migů, Miráží a Suchojů), zničit letiště a stát se terčem stovek raket země vzduch ze SSSR a Ruska - a ty se také občas trefí. NATO to mělo se Srbskem tak snadné, že opilec Jelcin byl v té době pořád ož.ralý - za Putina by si tam NATO ani neškrklo.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 12.3.2011 14:27:24)
Odpovědět
Je uplně jedno kdo stál včele té zdegenerované barbarské země opilců, kd podle průzkumů trpí 80% mládeže frustrací ze zaostalosti jejich státu :))

NATO představuje absolutní vojenskou sílu ve světě, převyšující Ruskou armádu mnohonásobně i kvantitou všech typů zbraní, nejvíce pak námořními silami 10 násobek, letectvem 5 násobek.
Země NATO mají 2,2 milionu profesionálních vojáků.
Západ si prostě udělal v Evropě pořádek a Rus jenom tupě ožrale čučel jak jejich příbuzní dostávají na pr.del, to je všechno.

Máš pravdu, Klaus stanul na pozicích Ruska a číny na straně diktátora, jako už několikrát v historii, stejné stanovisko jako Klaus má i Lukašenko a Chavez.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(babka, 8.3.2011 7:19:22)
Odpovědět
Náhodně vždy zabloudím na tyto řádky a protože od mládí politika patřila do našich zájmů, někdy se děsím. Klaus zastupuje naši republiku důstojně a má na věci správný názor.Tedy selský rozum, kterým se hodně nedostává. Když nastupoval na scénu pan Pehe, neuměl ani Promluvit, koktal a byl politováníhodný. Pana Halíka si pamatuji jako ambiciózního a toužícího stát se prezidentem.Velice toužil po moci.Závist je na něm rozpoznatelná a celá plejáda mužů malých duchem se chtějí zviditelnit, i když-jak se říká-jsou sečtělí, něco jim chybí. Václav Klaus má jistě své chyby - ale ukažte mi kdo z těch všech mužů není ješita? Každý. Ale každý neumí to co Klaus a to reprezentovat a hájit jak to jde-českou identitu. Připadá mi, že jen hloupí se srocují,aby jim kvetla pšenka,ale úspěch nic moc.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Alberto Kvěch, 8.3.2011 8:52:29)
Odpovědět
No já nevím o ničem,co pro stát udělal,vyjma morálního,finančního úpadku v době jeho působnosti. Dnes kázat jakousi pravdu a poučovat druhé je směšné a laciné.Divím se Vám,že věci nechápete. Pokuste se zamyslet nad celým obdobím jeho působnosti a zjistíte ,že je jako celek prokazatelně devastující.Současný stav kocourkova není náhodný ,ten zajistili konkrétní politici a jedním z nich je právě Klaus.Je mi líto paní.Nám nejvíce škodí demagogové a obdivovatelé Klause. Bohudík je jich stále méně. I Vy se jednou probudíte .
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Radek, 9.3.2011 13:12:57)
Odpovědět
Napsal jste to té babce dobře pane Kvěch ..
Zloděj, který jednou zaplatí v samoobsluze - zůstane zlodějem. Hulvát, který jednou někoho pozdraví hulvátem a politik, který celý život obelhával a sloužil zlu se nestane tatíčkem národa když jednou řekne pravdu a udělí milost nevinnému ..
Klaus je přímo zodpovědný za úpaděk materiální a mravní minulý i současný .. bohužel s pílí sobě vlastní pracije i na tom budoucím ...
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Alberto Kvěch, 9.3.2011 19:35:15)
Odpovědět
Ano Radku.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Mgr.Daniel Hofman, 8.3.2011 7:57:32)
Odpovědět
Zajímavé je,že se na obranu Klause vždy objeví řada rektálních alpinistů,kteří po roce 90 si pomohli ke slušnému místu,jmění atd.,bez ohledu na morálku a slušnost.Většina národa,která nebyla privilegována,má na věc úplně jiný názor.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(uliční směs, 8.3.2011 8:11:19)
Odpovědět
Představte si magore, že těch "rektálních alpinistů " je více než 65% občanů ČR mag. No co navrhujete, vyměnit národ.?? Žlampejte si co chcete, ale sprostě a vulgárně jste si začal VY! To není úroveń pro diskuzi.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Varadero, 8.3.2011 8:17:10)
Odpovědět
Vyměnit národ? Jde to? Jiný národ (65% lidí) by se totiž egoistickému Klausovi klanět nemohl.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Radek, 2.4.2011 16:31:05)
Odpovědět
65 procent občanů ?? Kde jste to vzal ? Voficiálních průzkumech veřejného mínění.. ?? prosím vás a vy jim věříte ?? Není nic nedůvěryhodnějšího než tyto průzkumy.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Stallker, 8.3.2011 8:19:04)
Odpovědět
Žádné velké jmění nemám a ke slušnému místu jsem si dopomohl vlastní, více než dvacetiletou praxí sám. A i přesto, že se spoustou názorů pana prezidenta Klause nesouhlasím, vážím si ho, třeba už jen proto, že zase naopak v mnoha jiných názorech má pravdu téměř vizionářskou. Můžete si pomlouvat jak chcete, on je ale osobnost, která tady bude sakra chybět.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 8.3.2011 8:48:41)
Odpovědět
Zajímaví je, že na západě je Klaus považován za člověka bezvýznamného upozorňujícího nasebe pouze vzdorováním, negativismy.

Zatímco Havlův názor obletěl svět od Kanada, přez USA a Francii s Itálií, až po Australský tisk, nic podobného se nestalo s Klausovým protinázorem..

Víte proč ?

Klause samo na západě znají, nikdo ho ale nebere vážně, snad jenom Farage v EU a ultralevicoví mladíci v řecku a portugalsku.

Klaus se zapsal do světové historie jako bezvýznamné nic, do té naší či Evropské jako proruský antizápaďan a euroskeptik.

Pro mě osobně jde o velmi neúspěšného ekonoma a vychytralého politika, který se často v zásadních věcech mýlí.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Alberto Kvěch, 8.3.2011 9:03:36)
Odpovědět
Ano Dane.Musím potvrdit.To je jediná vlastnost, která mu nejde v žádném případě odepřít. Je dobrým manipulátorem s hloupostí lidí.Vlastně bez nich nemůže žít a vždy si skupinu demagogů jako živnou půdu najde . V tom je dobrý.Potřebuje kolem sebe lid nemyslící ale plácající.Potřebuje Topolánky různé neosobnosti a vlezdoprdelky.Dovede být na dvoře slepců jednookým králem.Potřebuje Machy,Petříky,Kubery, kteří švejkují s očekáváním, že je pro ně dobré Klause chránit.Třeba jím dá až budou potřebovat podporu.Žijí ale v bláhové naději,ten kdo mu poklonkuje, záhy odepisuje.Topolánek si dnes jistě mlátí hlavu o futro, že mu pomohl na hrad.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 8.3.2011 9:09:16)
Odpovědět
Ano, pro Klausovi příznivce je typické, že namají na věc názor, čekají co řekne Pružinskij a pak to papouškují, výkřiky Klaus má zase či vždycky pravdu pak představují vrchol fanatismu.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Pepan, 8.3.2011 12:27:17)
Odpovědět
Dane, neškodilo by ti doučování z ČESKÉHO jazyka. Nevím, o čem tady chceš žvanit, když tvé základní vzdělání je na tak mizerné úrovni. Škoda, že nejsi schopen ani se sám nad sebou zamyslet, možná by ti to prospělo.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Alberto Kvěch, 8.3.2011 12:57:00)
Odpovědět
Pepane.Dan nemusí být bezchybným piscem,on si nedělá šance na funkci prezidenta ani předsedy vlády.Mě více vadí, že si ti jediní vyvolení politici hrají na všeználky a co mohou pokakají a ještě jsou panovační.Dan si tady na nic nehraje a prosazuje své občanské právo chtít prezidenta, na kterého by mohl být hrdý, kterého by si mohl vážit, nic více nic méně Pepane.Vaše připomínka k Danovi je malicherná i ubohá.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 8.3.2011 13:45:11)
Odpovědět
Diskuze není ani o mě ani o tobě, nýbrž o názorech lidí a Klausovi hl. drž se jí a neotáčej téma na moje pohrdání českým jazykem, který nenímůj a nezajímá mě, jsem Moravan ne čech..

Kálím na český jazyk i na řiťolezce teplé Kikiny, jako seš ty :-)_
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Wolfowitz, 8.3.2011 14:42:30)
Odpovědět
Já prostě miluju tyhle zbabělý anonymní internetový přizdisráče...
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 8.3.2011 15:57:49)
Odpovědět
to mluvíš o sobě, protože já jsem Daniel Kratochvíl a ty sr.čka podělaná až za ušima schovaná za směšný nick, typický Klausosrá.č
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Kalous, 9.3.2011 7:52:28)
Odpovědět
Kur.ňa, Dane - jak to mluvíš s presidentem Světové banky Wolfowitzem, nic ti pak nepůjčí!
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Zappa, 8.3.2011 15:54:42)
Odpovědět
DANE, Ty VOLE, že se do to svého Německa neodstěhuješ. Jenže tam budeš po zbytek života jen autslendr, přivandrovalec. Tvé děti rovněž, pokud budou mít cizí přízvuk, to budou poloautslendři.

...)) až jejich děti budou plnoprávní Němci, pokud budou vzdělané a úspěšné ((...

Německo není stále Amerikou, ohledně přijímání přistěhovalců, v Americe cizí přízvuk nevadí, pokud jsi jinak schopný a úspěšný.

...)) jinak jsi při svém chatrném, nebo nevydařeném vzdělání nepochopil, že čeština a moravština jednou jsou, kromě pár drobností((...

Někdy poslouchám zprávy z Česka, třeba zrovna z Brna a mám problém poznat u některých moraváků a brňáků jejich přizvuk, protože už neexistuje, mluví česky jako zbytek republiky.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 8.3.2011 15:59:50)
Odpovědět
Já chci žít doma, na Moravě, v německu jsem několik let už žil, můj dpomov je ale Morava.

Moravština je dismetrálně odlišná od češtiny, to ví každý a mimochodem právě vyplňuju sčítací lístek a celá rodina se nehlásíme k češství !
:-)
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(va, 8.3.2011 17:48:08)
Odpovědět
Dane, to úplně vysvětluje Vaši nevychovanost a hulvátství. Myslím, že patříte k těm o kterých nedávno mluvil pan Zeman v pořadu nikdo není dokonalý.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Kalous, 9.3.2011 9:20:41)
Odpovědět
To tedy mně je mnohem milejší občas prostořeký přehánějící Dan než prolhaný falešný Zeman - většinou lže jak tiskne a má radost, že si dělá z hlupáků legraci - jak mu ty jeho řeči, jako geniálnímu řečníku mezi jinými koktali, lidé že.rou.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Kalous, 9.3.2011 10:54:39)
Odpovědět
Zappo, ty nevíš že hlasatelé jsou povinni pokud to nejsou diletanti mluvit spisovnou češtinou - a ta je v celé republice stejná! A pak jsou moravská a česká nářečí. To nevíš? A těmi se normálně v TV a rozhlase kromně zábavných pořadů ap. nemluví. A nepíše, jen v soukromé korespondenci.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Zappa, 10.3.2011 15:25:02)
Odpovědět
Hlasatele jsem nemyslel. Ale ti mají často rozhovory s místními a to už je slyšet jak ti lidé mluví...

...)) na přízvuky je expert moje moravská žena, ta je pozná neomylně, já bídně. Ale přesto na třídním srazu po letech v N. Jičíně na ní kamarádky volaly: helééé, ty seš z týýý prahýý, vííď...?...((

Tchán také s oblibou říká, budeme chvíli mluvit popražsku: např. *uzenej, tavenej, sejráá.*
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Kalous, 9.3.2011 9:26:17)
Odpovědět
Dane - ono je to pro vysoké politiky často velmi typické - kdo má podporu doma, v zahraničí je haněn - nebo naopak, kdo je doma proklínán - zahraničí ho chválí (bodejť - škodí vlastní zemi a pomáhá zahraničním zájmům). Takový Gorbačov a Jelcin - toho by skoro v každé ruské vesnici s chutí pověsili na nejbližší bříze - ale v zahraničí to byli světoví hrdinové - a jsou.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 9.3.2011 10:01:12)
Odpovědět
Klaus tu nemá podporu, prohrál co se dalo a do funkce prezidenta ho dokopali za pomoci komunistů.

13% byli preference ODS pod jeho vedením, jedna prohra za druhou.

Podpora prezidentova uřadu je v česku tradičně vysoká a vážená od dob masaryka.

Jakou má Pružinskij podporu uvidíš až odejde z hradau hi hihi.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Kalous, 9.3.2011 10:57:46)
Odpovědět
Nejsem příznivec pana Klause - ale musím podotknout, že dlouhodobě v popularitě různých státních institucí permanentně před parlamentem, senátem (hrůza) vítězí vždy prezident!
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Varadero, 8.3.2011 8:15:34)
Odpovědět
Mé sympatie nepatří ani Pehemu, ani Liškovi, ani odpadlickému knězi Halíkovi, nicméně to, že na Hradě sedí zaslepený ješita a narcis, který by nás stejně jako jeho vzor Beneš prodal Rusku, je holý fakt. Bohužel! Zatím mě nic nepřesvědčilo o opaku a kvílení Klausových nohsledů už vůbec ne :-)
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Hilfiger, 8.3.2011 8:52:18)
Odpovědět
Mám podobný názor o jeho rusofilství nemůže být pochyb, opět se na konflikt v Lybii shoduje s Putinem a roychází s Obamou, Británií a Francií.

Velmi mě na něm vadí jeho antiněmecké postoje a demagigický postoj k EU, do níž nás dovlekl a podepsal zásadní smlouvy, ty jež sám kritizuje, někdy silně pochybuju o jeho duševním zdraví.

S nadpisem článku souhlasím a nejsme havlista ani zelený.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(C.Q.Lafayette, 8.3.2011 14:44:55)
Odpovědět
Říct, že do Evropského svazu nás dovlekl Klaus může jen naprostý hlupák, který nemá ani ten nejmenší přehled, natož inteligenci... Ale i tahle lidská spodina má volební právo. Něco je špatně...
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Milič, 8.3.2011 18:54:38)
Odpovědět
Při bombardování Srbska zažíval Klaus velké trauma rusofila, jeho nenávist k západu je veliká, stjně se postavil vždy na stranu Ruska, Jugoslávie, Gruzie a také nyní s Libyí.

Jeho rusoservilnost je ve světě příslovečná.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Varadero, 9.3.2011 7:44:31)
Odpovědět
Chlapče, sám Klaus se k tomu ještě nedávno hlásil, že stál u počátku námluv s EU. Dejte si opravu!
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Kalous, 9.3.2011 11:04:28)
Odpovědět
To Beneš sjednával dohody na Jaltě ss Stalinem, Churchilem a Roosweltem? I když to nebylo dáno písemně, určili postup vojsk do konce války a rozdělení sfér vlivu (např. Řekové se chtěli přes tuto hranici dostat k SSSR - a britští vojáci je rozstřílli a levicové aktivisty vyhnali ze země, i k nám mnoho tisíc). Beneš zavinil výhru komunistů ve svobodných volbách r. 1946 43% protože lidé si pamatovali tu zkorumpovanost prvorepublikových demokratických stran? A nařídil v únoru 1948 odstoupit z vlády nekomunistickým ministrům (kromě Jana Masaryka) z vlády? Nemáte to nějak popletené?
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Bruno, 8.3.2011 8:54:51)
Odpovědět
Název článku plně vystihuje osobu našeho pana prezidenta, nemá chybu !

Vždy mě pobaví hlouček vzteklých psů fanaticky hájící každou blbost co Klaus utrousí, toto je typické pro extremisty.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Jirka, 8.3.2011 10:01:58)
Odpovědět
Bruno, Bruno
copak oni ráčili v životě dokázat, že si berou prezidenta do huby?

Nepatřejí oni k nekritickým obdivovatelů páně Havla? Pakliže ano, tak jim řeknu toto - prodat neoprávněně zrestituovanou Lucernu za 200M, to pak umí hlásat pravdu a lásku každej....
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Bruno, 8.3.2011 10:08:53)
Odpovědět
Typický idiotský názor Klausova nekritického fanatika.

Ne nejsem obdivovatel Havla, každý kdo Ješitu kritizuje je Havlista, podle fanatiků páně hradu.
Tento národ není rozdělen na Klausisty a Havlisty, nýbrž na servilní hlupáky a ty co mají svůj pohled na věc.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Jirka, 8.3.2011 10:39:08)
Odpovědět
Bruno, Bruno
takže oni jaksi v životě neráčili dosáhnouti nečeho....

Tak kde berou tu odvahu na někoho prskat jedovatou slinu?

Sancta simplicitas!
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(C.Q.Lafayette, 8.3.2011 14:47:20)
Odpovědět
Takhle prostě lidská spodina uvažuje a jedná, to se nedivte...
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(děd, 8.3.2011 10:07:14)
Odpovědět
Myslím, že Klaus je génius jehož činy budou v učebnicích, jako příklad jak se dá ekonomicky zruinovat za 20 let prosperující stát.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Alberto Kvěch, 8.3.2011 12:59:17)
Odpovědět
Určitě o něm ještě mnohé uslišíme,bohužel jen zápory.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Tawa, 8.3.2011 13:47:37)
Odpovědět
Už dlouho je tomu co jsem četl takový duševní průjem jaký je v tomto článku. Už se těším na den, kdy hradní pán všemu rozumějící pán a jeho nohsledi a poradci zmizí v propadlišti dějin, přeju jim k tomu šťastnou cestu, myslím že nebudou nikomu chybět.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Moudrý, 8.3.2011 16:22:57)
Odpovědět
Je zajímavé číst komentáře některých pisatelů.Podle vulgarit a urážek poznáte inteligenci člověka.Ti,kteří urážejí V.Klause,neznají věcné argumenty .mnohdy ani český pravopis.Takové příspěvky nečtu,protože je to ztráta času.I já nesouhlasím s V.Klausem v mnohých věcech,ale nelze mu upřít fakt.že je jediným českým politikem,který má konzistentní názory na celou řadu důležitých vnitropolitických a zahraničních otázek.To se nedá říci o Havlovi a jeho věrných přivržencích Pehem,Šiklové,Halíkovi a dalších.Havel podvedl většinu lidí,získal neoprávněně 200 000 0000 za restituci Lucerny z peněz daňových poplatníků prostřednictvím privazitátora Junka-spolupracovníka STB a měl by jít za to sedět do kriminálu.Tam by měl dostatek času zpytovat své hříšné svědomí a prosit za odpuštění většinu národa,který podvedl.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 8.3.2011 18:14:10)
Odpovědět
Nemotej sem Havla, článek je o Ješitovi, neotáčejte tu debatu jinam Klausofanatici.

Judgement day s největším zlodějem našich dějin se pomalu ale jistě blíží, 6 tisíc miliard korun z privatizací se za Klause ztratilo, jsou pryč, ten chlapík musí skončit před soudem.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(cook, 8.3.2011 20:05:06)
Odpovědět
Dane ,máš důkazy?Pokud jo tak stačí zajít na soud a uplatnit svou občanskou povinnost a vznést obvinění.Doložit důkaze a uplatnit spravedlnost a ztrestat dle tebe "největšího zločince " našeho státu.Jinak je to co tu předvádíš jen bohapustý blábol!
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 8.3.2011 22:27:15)
Odpovědět
Jestli tě to uklidní, intenzivně se natom pracuje :-)
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Kalous, 9.3.2011 7:57:17)
Odpovědět
Jo Dane, spolupracuješ i s Pepem z Hong Kongu či dokonce s Lajoszem Bácsem ? Mají účty ve Švajcu.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 9.3.2011 9:58:34)
Odpovědět
znám skupinu lidí, co proti Klusovi shromaž%dují důkazy, jak vypadne z funkc prezidenta, rezjede se to v tisku, mají toho už celkem dost :-)

Bude to obdoba Vondry, už se nato těším :-)
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Kalous, 9.3.2011 11:15:15)
Odpovědět
Tak to se teda Dane těšíš marně. Klausovi, Havlovi, Vondrovi, Schwarzenberkovi, Topolánkovi, Grossovi .... se nemůže nic stát. Přece zde není žádná lidová revoluce a soudy ví co mají dělat. Např. to krásné rozhodnutí Nejvyššího soudu, který označil za vraha s taxou 6 let vězení majitele sběrny kovů, kterou mu banda zlodějů již po 11 vykradla sběrnu a plicie je nechytila - tak po nich šoustl brokama, moc asi střílet neuměl nebo byl moc naštvaný a jedné zlodějce v prchajícím autě vyrazil oko - dle soudního vzoru to byla ne ochrana majetku, ale úmyslný pokus o vraždu!
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 9.3.2011 12:52:28)
Odpovědět
Jak si to přeberou soudy je druhá věc, ale lidi se dozví co je to za gaunera a historie ho odsoudí do role největšího darebáka co kdy osídlil pražský hrad.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Kalous, 9.3.2011 14:50:29)
Odpovědět
Dane, nebuď legrační. Lidu je skoro fuk, co je který politik za gaunera. Je to stádo. U nás se to tak nebere (je to z citace předchůdce V.K. z trochu jiného tematu, kdy podpořil svého přítele Billa při jeho aféře s Lewinskou, které strkal v Bílém domě někam různé věci včetně doutníků atd. - Bille, příteli nic si z toho nedělej, třeba u nás by se z toho nic nedělalo - proto je také u nás nenormální, když presidenti a premiéři žádné milenky nemají, za komoušů za to byly stranické tresty a vyhazovy )
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 12.3.2011 14:30:07)
Odpovědět
Hluboce se mýlíš, lidé jsou pomalejší v chápání v česku ale ne tupý, to má švejk Kubera pravdu, čím dál víc se mluví o Klausově vztazích s Koecherem, Kroupa už to vytáhl v TV, stejně jako Cibulka označil Klause za agenta KGB/FSB v čtv.

A přesně tohle myslím, bude odhalena identita kremelské loutky a pak snaha obžalovat ho z vlastizrady a pracuje natom řada lidí, politiků i novinářů koordinovaně.

Budeš se divit i ušima :-)
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(cook, 9.3.2011 12:58:10)
Odpovědět
Pokud bedeš mět důkazy,tak uklidní.Já jsem zastancem toho,aby byl každý zločin po zásluze potrestán.A pok byl zločin skutečně spáchan, a znovu podotýkán skuutečně,tak jsem pro potrestání vyníka.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Dan, 12.3.2011 14:32:26)
Odpovědět
ty seš srandovní, já žádné důkazy neschromažduju, dělají to jin. lidé ..

už mají množství faotomateriálu a různých dalších věcí, momentálně se snaží dostat Klausův svazek z Moskvy, myslím že se jim to podaří výměnou za jin. služby Rusku, pak bude po Klausovi...

Jeho čas přijde.. boží mlýny melou pomalu ale jistě
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(franta, 9.3.2011 22:01:12)
Odpovědět
Že Klaus je ješita, o tom nepochybuje už ani malé dítě. Ale to by nevadilo. Horší je, že prezident členské země se klidně nechá fotit a splyne s portálem, kde je fotka Pinocheta, fašisty Landy, hákenkrajc v souvislosti s Bruselem a vlajka EU s nápisem FU...K. Nikdo nenutí nikoho souhlasit s EU, ovšem tato sbírka toho nejodpornějšího zaprděného, zamindrákovaného zpátečnictví a zamrzlém národovectví, je těžko v inteligentní zemi představitelná. ŽE se k tomu hlásí i Klaus, vypovídá o jeho duševním obzoru samo o sobě.

PS: to je výborné. Portál, který fuc...je evropskou vlajku nesmí v příspěvcích obsahovat slovo f...k. Vrchol dvojakosti.
Re: V čele této země stojí zlostný ješita
(Josef Novák, 11.3.2011 10:44:45)
Odpovědět
Buďte opatrný Franto, dneska je fašista za každým stromem.