reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Češi jsou rasisti

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 11.3.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Takový je v podstatě výsledek zprávy eurokomisaře pro lidská práva Thomase Hammarberga na základě jeho třídenní návštěvy Česka. Rasistické zločiny se neoznamují policii, romští školáci jsou segregováni, politici pronášejí protiromské výroky, Romové jsou segregováni v ubytování. To vše padlo z úst Thomase Hammarberga na adresu Česka. Ve společnosti podle něj přetrvávají hluboce zakořeněné protiromské postoje.

Máme to chápat tak, že se oběti násilí bojí oznamovat rasistické zločiny policii, že máme školy rozděleny na romské a neromské, že je ubytování zajišťováno podle barvy kůže? Člověk má pocit, jako by žil v apartheidu. Co asi tak může pan eurokomisař za tři dny zjistit?

Rasistické útoky jsou oboustranné. Vedle popálené Natálky máme i málem ubitého Patrika. Takové excesy se, bohužel, stávají a nemyslím si, že by se stejné věci jinde v Evropě neděly. Společnost se může maximálně snažit takové případy omezit a pachatele rychle a tvrdě po zásluze potrestat.

Jaký je rozdíl, když někdo vyřkne "černá hubo" a "bílá svině"? Je rozdíl v tom, že první výrok je automaticky chápán jako rasistický a ten druhý přehlížen, protože je pronesen "zástupcem národnostní menšiny, která je diskriminována"? Oba výroky jsou si rovny a stejně by k nim mělo být přistupováno.

Segregace ve školství jsou silná slova. Nikdo není automaticky přesunován do zvláštních škol jen na základě barvy kůže. To by museli být do takových škol zařazováni i černoši nebo asiaté. Problém je v tom, že mnohé děti, pocházející potažmo z romské komunity, nezvládají učení a svou neukázněností brání v učení ostatním.

Pokud není dítě schopné naučit se základní věci a rapidně za ostatními zaostává, je v jeho zájmu, aby navštěvovalo školu, kde mu bude věnována větší péče s menším počtem žáků a pomalejším tempem učení. Mimochodem, proč nemají asistenta ve škole zástupci jiných národnostních menšin?

Segregace v ubytování? A je snad normální, pokud rodina totálně vybydlí (rozuměj zničí) přidělený byt, za který neplatí dlouhá léta nájem a pak křičí, že žijí v nedůstojných podmínkách? Jako příklad může posloužit sídliště Chánov.

Něco podobného bylo i na sídlišti Janov. Když dostal Michael Kocáb nabídku bydlet v sousedství neplatičů, tak nabídku odmítl, protože by tam kvůli nezavedení internetu nemohl pracovat.

Je zajímavé, jak mají ochránci a zastánci národnostních menšin plná ústa humanity a odsudků společnosti, ale v momentě, kdy by se měli jen na chvíli vzdát svého pohodlí a na vlastní kůži zakusit soužití s nepřizpůsobivými občany, rychle zařazují zpátečku a vymlouvají se na všechno možné i nemožné.

Proč musíme mít x organizací zabývajících se romskou otázkou, výbor pro národnostní menšiny, který se zabývá Romy a nemáme žádné organizace zabývající se otázkami Vietnamců, Číňanů, Ukrajinců, Slováků a dalších národností, které se na našem území vyskytují?

Zpráva Thomase Hammarberga zároveň ukazuje, jakým způsobem funguje EU. Ouřada vytvoří zprávu na základě třídenní návštěvy bez jakékoli hlubší znalosti místních poměrů a problémů. Představme si, že by vznikl jeden velký superstát a stejným způsobem by byl řízen celý stát.

Když je pan Hammerberg tak přesvědčen, jak jsou Romové utiskováni, segregováni a cílem rasistických útoků, které nehlásí, tak ať si vezme pár nepřizpůsobivých rodin k sobě nebo ať si vyzkouší bydlet v jejich sousedství.

Když Francie v loňském roce deportovala tisíce rumunských Romů zpět do vlasti kvůli páchání trestné činnosti, přistupovalo se k tomu více než opatrně. Evropské komisi trvlo půl roku než citlivě Francii upozornila, že by měla s deportacemi přestat. Francouzský prezident vzkázal eurokomisařce Redingové, že si může klidně do Lucemburska nelegální romské přistěhovalce vzít.

Čeští Romové přijeli do Kanady a rovněž prohlašovali, jak jsou u nás diskriminováni. Kanada jim to věřila pouze do doby, dokud si neudělala osobní zkušenost s romskými krádežemi, chozením za školu, zneužíváním sociálních dávek a nepřizpůsobivostí. Hned na to začala ihned žádosti o azyl zamítat a emigranty vracet.

Všude, kde se vyskytnou Romové, vyskytnou se okamžitě s tímto etnikem problémy. Krádeže, prostituce, zahálčivý život, zneužívání sociálních systémů jsou na denním pořádku. Samozřejmě se to netýká všech, existuje mezi Romy dost slušných lidí, ale jak prohlásil maďarský cikánský baron, "20 z 20 cikánů krade", takže realita bude asi jiná než si pan Hammarberg představuje.

Prý jsou v nás hluboce zakořeněné protiromské postoje. Jenže ono to je spíše o vlastní i historické zkušenosti. Je-li někdo několikrát okraden romskými spoluobčany, pak těžko bude mít k tomuto etniku jiný než opatrný a preventivně negativní postoj a není to o nějakých předsudcích.

Thomas Hammarberg vytvořil zprávu pohledem z projíždějícího rychlíku. Je smutné, že na základě této zprávy je vytvořen obraz, kdy je situace v Česku ne nepodobná jihoafrickému apartheidu a že se tak na Česko bude pohlížet i v mezinárodním hledisku. Být na místě představitelů ČR, poslal bych pana Hammarberga zajeho diletantskou zprávu do háje, nebo lépe do sídliště Janov.

http://polanecky.blog.idnes.cz/c/180228/Cesi-jsou-rasisti.html

reklama
3342 čtenářů | 55 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Češi jsou rasisti
(Stilet, 11.3.2011 0:27:50)
Odpovědět
Podle všech těch bělošských antirasistu můžou být rasisty pouze běloší a jen běloší. Jako by černí nebo v ČR cikání nebyli rasisté. Proč na rasismus barevných mají běloší dělat jako by ten rasismus barevných neviděli a měli si od ních i dělat na hlavu a ještě jím pomalu líbat i zadní tváře. Jistě, rasismus byl a bude ve všech lidských skupinách a rasách. Problém je v tom, že nikde jinde namají těch intelektuálskýh parazitu, těch trubcu tolik, jak v Europě a Severní Americe. Chtělo by to, jích nejméně devadesát procent zlikvidovat. Jinak nikdy v Africe, Latiské Americe i Asií nemají ani desetinu těch všíváckých trubcu jak v Europě a Sev. Americe. Může se stát, že jednou lidem dojde troělivost a vyřídí jednou provždy ten rasismus i s výkvěty a elitami.
Re: Češi jsou rasisti
(vizír, 11.3.2011 4:50:53)
Odpovědět
...že jen běloši mohou být rasisti je židovská idea propagovaná židy, často rovnou z Izraele
Re: Češi jsou rasisti
(Houmlesák, 11.3.2011 7:31:18)
Odpovědět
vČERA u Jílkové, Téma bylo Bydžov a problémy soužití romů a osatních, Zástupce romů se zeptal, proč po 20 létdech je v Bydžově pochod nácku,? NO malé dítě by znalo odpověď, no proto je v Bydýžově pochod nácku, protožde cigáni dělají bordel a chovaji se jak ho va da, ani tolik inteligence ten cigán neměl, aby si srovnal příčinu a následek. Korunu všemu přidal Rajon, který na závěr prohlásil, že vini jsou tamnější BÍLÍ majetele heren, kteří zbídačuji rómy, jsem myslel, že jsem na Marsu,. Jsou herny a hazart ZÁKONEM POVOLENY ? kdo JINÝ O HAZDARDU ROZHODUJE , NEŽ VLÁDA A ZÁKONY. TAKŽE , MILÍ ZLATÍ ZA KONFLIKTY MŮŽOU BÍLÍ MAJITELE HEREN, CHUDÁCI CIGÁNI. KJak může u nás dělat ministra takový nýmant a tgo ještě vnitro! Stojí mi naD TÍM ROZUM,
Re: Češi jsou rasisti
(john, 11.3.2011 8:46:03)
Odpovědět
Naprostý souhlas.
Re: Češi jsou rasisti
(Standa 1, 11.3.2011 22:31:43)
Odpovědět
Dost slaboduchá pitomost, kterou jsi zde napsal
Re: Češi jsou rasisti
(Kalous, 12.3.2011 17:28:21)
Odpovědět
Ani ne - největšími "rasisty" jsou v současnosti ve světě izraelští židé v Izraeli. Segregace je tam běžná, u fundamentalistů dokonce povinná. Mimo Israel však jsou největší odpůrci "rasismu"
Re: Češi jsou rasisti
(WAU, 12.3.2011 22:00:12)
Odpovědět
A co jsou - romska komunita ? ? ?, nastehujte je do litomeric ! ! ! jeste tady maji lidi byty, tak at je vypudi, i my uz jdem a byt zustane prazdny . . ., tady bydli u lidi v dome v ov, neplati, co delaji ani nepisem, des a hruza, a vsichni se jich boji, jen se vyhrazeji zbitim a zabitim . . ., a nic se nedeje, tak kdo jdou ti rasiste ? ? ?, urad neudela nic, taky na co, nacpe vam je do baraku a zijte . . ., nemame slov na ne, zakony a naroky z naji, delaji na cerno verejne, atd, - fuj, hnus !
Re: Češi jsou rasisti
(Karlos, 11.3.2011 0:56:22)
Odpovědět
Všechny ty uctívače "politické korektnosti", "pozitivní diskriminace", "afirmativní akce", atd. bych poslal do Jižní Afriky. On by si s nimi Mandela již poradil.
Re: Češi jsou rasisti
(Jahoda, 11.3.2011 1:05:22)
Odpovědět
no by tam ale musela jít celá demokratická strana z USA a to i s Obamou.
V případě Obamy by to nebyl rasizmus,pouze návrat ke kořenům.)
Re: Češi jsou rasisti
(Kalous, 11.3.2011 2:08:29)
Odpovědět
Obama je po otci Keňan. Sice tvrdí že se narodil na Havaji a tudíž by byl rodilý Američan - ale originál jeho rodného listu prý nikdy nikdo neviděl.
Re: Češi jsou rasisti
(Ivo, 11.3.2011 1:13:49)
Odpovědět
Mám pocit, že Ty víš o Mandelovi ještě méně, než já o afirmativní akci.
Re: Češi jsou rasisti
(Kalous, 11.3.2011 2:11:59)
Odpovědět
On se jen Karlos trochu spletl - chtěl je poslat hned za bývalou manželkou Mandely, usvědčenou aktérkou řady rasistických vražd (resp. antivražd?)
Re: Češi jsou rasisti
(Ivo, 11.3.2011 2:28:49)
Odpovědět
Nic jiného se ani nedalo čekat (vytáhnout pí. mandelu) Ta si to určitě užívala pozitivně...
Re: Češi jsou rasisti
(Karlos, 11.3.2011 10:50:15)
Odpovědět
Nespletl. Oblíbenou písní Nelsona Mandely je "Kill Boer" - v překladu "Zabij bílé". Tak nevím, o čem mluvíte, pánové. http://www.youtube.com/watch?v=fcOXqFQw2hc
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(Jahoda, 11.3.2011 13:15:48)
Odpovědět
pane Kalous,
já jsem zhlédl na HBO nedávno film,jmenoval se 2012.
Jak celá planeta byla zničena posuvem zemských desek,Amerika,Evropa,Asie,Japonsko-to vše se propadlo do oceánu a celé lidstvo zahynulo.
Až na několik vyvolených politiků a boháčů se zachránilo na specielně k tomu postavených lodích v Himalájích.
Celé představenstvo vlád z celého světa bylo na těch lodích a to pouze v počtu několika málo vyvolených a co se nestalo..??
Afrika byla ušetřena a nejen to...ona dokonce i namísto toho,aby se propadla do oceánu ještě povyrostla o několik desítek metrů..!
A tak celá ta flotila vyvolených plula v počtu pouze několika těch ubohých tisíců jedinců vztříct černé Africe,která je vítala s jásotem,rukama nad hlavou a běžela je přivítat do přístavu.
No byla to ale komedie,ostatně jako celý americký filmový průmysl poslední dobou.
A co že je tam v budoucnu se soužitím s černou Afrikou čeká o tom se film již nezmiňuje.)))
Mě jako křestana rozladila zcénka,kdy se bortil Vatikán a kupule od chrámu Svatého Petra se koulela po náměstí a drtila všechny křestany-no to byla ale drzost!
Proč v tom filmu nebyla také zcénka,jak se boří synagoga s židem pejzatým a mešita s muslimem k Mekkce se klanícím?
Celé to bylo pobuřování a provokace,ale hlavně,že americký prezident byl černý jak bota a celé to politické osazenstvo v Bílém Domě bylo více černé jak bílé.
To samé další americká do nebe volající slátanina pod názvem Proroctví,tento film zase propaguje New Age a jeho víru v mimozemské spasitele a film Zrádce ve kterém byl barven na růžovo americký negr,který vraždil a prováděl útoky na Ameriku ve jménu al kajda.
Po té,co udělal agentu FBI přednášku o mírumilovnosti Islámu se šel modlit do mešity a tím film končí.
Tak v tomto filmu dal tenhle jihadistický americký zrádce zase přes hubu bílému agentu FBI když mu před tím nařídil se modlit se Otče Náš.
A já,když už se tedy kácí les a létají třísky bych chtěl také zhlédnout,jak dostává přes hubu žid,když se modlí s synagoze a muslim v mešitě.
Ale to by v americkém politicky korektním filmovém průmyslu asi neprošlo .....jo a ana závěr,HBO si již nepředplatím,když tam dávají takové provokace,to se radši podívám na starší film i s reklamou a zadarmo v naší a slovenské televizi.
Ještě mě zaujala fraška v seriálu Impérium v Antantic City,kdy jeden černý gangster uskřípl šéfu KKK prst i s prtenem ,to jsem se zasmál.))
Jenom tak jsem si vzpoměl,když těsně po 2 ww jeden americký válečný veterán (čest jeho památce a hrdinství)černé kůže ,odmítl zaujmout místo vzadu v autobuse když mu to přikázalo místní bílé osazenstvo,prý byl vždy v první linii i na frontě a do zadu nepůjde.
Tak mu místní bělošský šerif vydloubl obě oči a pak zatřelil a to bylo v roce 1945.
Neřknu-li o tom,co se asi v Americe dělo v roce 1920 do které je situován seriál Impérium.
Jinak ten seriál je na úrovni,pěkně se tam střílí a zasažení moc pěkně vyjí a hekají (viz bratr šéfa potentáta ,který to dostal jako šerif)kurvám v bordelu tam řežou tvářičky kudlou a na smrt nemocného svědka tam mučí agent FBI ,aby mu prozradil svědky.
Po té co ho umučil si dovolenou a pochvaluje ženě oběd,prý...Ta pečínka je obvzláště chutná.)))
No..abych pouze nekritizoval,kromě toho zmrzačeného KKK je to reálné a moc dobře natočené a těším se na pokračování.
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(Stilet, 11.3.2011 13:58:20)
Odpovědět
Jahodo, odpověď je snadná. Hollywood je téměř celý židovský. Téměř všechny TV i tisk je v rukách židovských. Advokáti a tady opřipadá jeden advokát na osmset lidi jdos také většinou židé. Affirmative Akcion je rovnž dílem židovským. Nic bych za to nedal, že označení "černoch" je trestný čin vymyšlený a vytvořený zřejmě zase převážně židy.Nechápu, proč židovským "intelektuálum" tak záleží na blahu černochcu nebo i cikánu i jiných barevných. Američtí běloští občané musí padat před černochy zrovna tak uctivě na zadek, jako v ČR před lidé cikány. Jedině ti výkvěti a elity v masmediích lézou černochum mezi hýždě sami od sebe a s nadšením. Ti ostaní musí a ještě se musí snažit aby jím tam lezli s úsměvem. Aby se černochum "vědci" zavděčili, tak zrod prniho člověka umístnili také do Afriky. Což o to, možné to je, ale zaručeně ti první lidé nebyli černoši. Když se divám na své černošské spoluobčany, tak mě udivuje u mnohých nápadná podoba s šimpanzy. Není možné aby černoši byli praprarodiči bělochu. Jeden z největších bělošských ničemu který má zásluhu na ponižování bělochu a nadbíhání černochum, bylo dvounohé prase známé jako Ted Kenedy. Měl jsem obrovskou radost když se to prase odebralo k trvalému pobytu do Pekla. Nejsem anstisemita ani židožrout, ale skutečnost je taková jak píší.
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(frantisek zajicek, 11.3.2011 18:02:53)
Odpovědět
Stilete,ja ziram,Ty tady ve vsem souhlasis s Vizirem...A nedavno jste byli na noze...FZ
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(Stilet, 11.3.2011 20:56:35)
Odpovědět
Vůbec s vizírem nesouhlasím a souhlasit nikdy nebudu. Ono opravdu Hollywood je židovský. Prostě jen náhodou moje povidání se blíží dosti vizírovi. Mě prostě čílí, že se mnozí snad většína Židu-výkvětu a elit bije za černochy. O některých židovských snad neopravostem mě referuje jedna i v ČR známá židovská profesorka. Nikdy by mě nenapadlo abych tak blbě Židy vinil ze všech špatnosti světa, jak tady žvaní vizír a z miliard lidí na planětě dělal jen pimprlata bez vůle tak jako tvrdí vizír. Ani v USA nejsou za všemi špatnostmi Židé. Vzpoměl jsem Kenedyho a to byl původem Irský katolík a nebyl s politiku jediný, ale v padoušství překonával i toho nejmizernějšího Žida. Vždyť v ČR žije jen hrstka Židu a nikdo na ních nepzná že by byly Židy a ti přece nemůžou za český šlendrian, jak blbě žvaní vizír. Ani si neumíte představit, jak mě uráží to nadbíhání černochum nebo cikánum. Kocáb, Uhl, Mlynář, Džamila Stehlíková a další cikánojebci rovněž nejsou Židé. Prostě židovští intelektuálové nikoliv Židé, jsou vesměs bijci za nadpráva lidských odpadku. To je přece většina těch výkvětu a elit. Snad všichni a nejsou to Židi. Zdůrazňují, že z těch multikulti mizeru Židé tvoří nepatrnou menšinu. Na rozdíl od vizíra nějsem a nebudu židožrout. Také nevěřím těm údajum o šesti milionech židovských obětech za II. svět. války. To ze mě přece nebude a nemůže dělat souputníka vizíra.
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(vizír, 11.3.2011 21:22:21)
Odpovědět
katolíci nemají s bílou rasou taktéž nic společného, jsou to italové,španělé, prostě barevní polocikánští latinové protože římskokatolitcká církev je pozůstatek římské říše
.. katolíci a židi jsou spojenci proti bílé rase
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(Josef Novák, 11.3.2011 23:06:47)
Odpovědět
Ty jsi fakt neskutečný debil.
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(vizír, 12.3.2011 0:08:09)
Odpovědět
Vy s mým příspěvkem nesouhlasíte?? v čem konkrétně ??

PS: tou bílou rasou myslím Anglosasy a Slovany (latinové si nalhávají že spojenectví s židy proti severské bílé rase jim něco přinese ale jak je vidět tak jejich země jsou zaplavovány a likvidovány negroidy a semitskými arabáky úplně stejně takže se zřejmě velmi brzy katolíci a židi rozejdou ve zlém a židi se pokusí negroidy a arabáky přímo poštvat na jižní katolicku Evropu)
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(Stilet, 12.3.2011 16:15:22)
Odpovědět
Vizíre, ty jsi idiot!
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(Jahoda, 12.3.2011 12:15:37)
Odpovědět
pane Stilet..jenom tak mě zaujal fakt,jak si každý zde verbuje svá ideatoria a nadává na to co ho štve a v okamžiku,kdy se do toho snaží vmontovat pan Vizír, každý okamžitě utíká z boje a dává ruce prýč od Vizíra,aby se náhodou nenamočil.
A to včetně mě,klidně se přiznám k tomu,že ač jsem naplno a bez cenzury napsal co mě momentálně vadilo,pořád bych se nemohl smířit s myšlenkou,že se ze mě stal antisemita a zapšklý rasistický populista.
Přesto ale a v tomto si nalejme čistého vína...
pokud je křestanská veřejnost přesvedčena o tom,co jste zde napsal a to,že Holivůd je v rukou židovského manadžmentu a tento Holivůd poslední dobou chrlí takové antikřestanské provokace,slátaniny a záměrně tím pobuřuje,potom a v tomto budu naprosto upřímný toto bude těmto věřícím vadit a protože je normální vlastností lidí hledat viníka ,potom se na tyto otázky bude hledat i odpovědˇ.
Jinak řečeno s odpovědí i viník a stručně řečeno,zvedne to vyloženě politicky nekorektní vlnu antisemitizmu po celém světě.
Pravda,drtivá většina křestanské veřejnosti je tolerantní a má kladný vztah k Izraeli a já se mezi ně pořád počítám,ale jsou i tací "křestané"kteří mlčet nebudou a jsou dokonce i tací věřící,kteří tento pobuřují úder proti své víře budou bez skrupulí vracet!
V každém případě ale bude konečná výsledná všeho nepokoj,pocit křivdy a u extremistů i zášt která vyůstí v otevřený antisemitizmzus a nenávit ke všemu židovskému.
Potom zákonitě vyvstvává otázka-komu to vše prospěje?
Já to vím-nikomu.
Akorát ti populisté,kteří mají antisemitizmus ve svém politickém programu budou vědět na jakou strunu zabrnkat a to oni taky umějí.
Znovu se opakuji ,to ,abych zabránil mémunařčení ýže jsem proti židům a Izraeli-pořád jim fandím a mám je rád.
Na druhou stranu mě ale toto pobuřování proti mé víře neskutečně sere !
Přesto vše ale za něj nedávám vinu židům,pouze a na tom si trvám tvrdím,že americký filmový průmysl je poslední dodou fake a shit a já se na ty slátaniny prostě dívat nebudu.
Politického školení na vojně a náboženské šikany jsem si užil až až,tak proto.
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(Stielt, 12.3.2011 16:38:00)
Odpovědět
Jahodo, ve všem s vámi souhlasím a stát Izrael obdivují a fandím mu. To že v Hollywoodu převažují Židé, to je sice fakt, ale všichni levičácí světa nejsou přece Židé. Židé představují na světě hodně malé množstvý populace. Řekl bych mikroskopické a jen idiot je může vinit ze všech špatnosti světa. Židé v drtivé většině jsou lidé slušní a je těch slušných mezi ními více, jak třebas v Čechách mezi arijci. Vizír je opravdu idiot. Prostě je otřesné když takový vizír uznává za lidi jen Židy, ostatní obyvatelstvo planety Země zřejmě považuje za nějaký druh opic bez vlastní vůle a bez vlastního rozumu. Jenže on není to schopen pochopit. Asi vizír je z nějakého poddruhu opic, kterého drezér vycvičil schopnost psát. Víte, mezi Židy vůbec neexistuje nějaká zvláštní solidarita. Nejsou přece všichni bankéři či jiní boháči. Přítelkýně mé rodiny je Židovka, je to známá profesroka a na každé vánoce nám přinese nějaký dárek. Takže já nejsem antisemita. To pan Zajíček mé povidání asi mou vinou si špatně vyložil.
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(Stielt, 12.3.2011 16:39:32)
Odpovědět
Jahodo, ve všem s vámi souhlasím a stát Izrael obdivují a fandím mu. To že v Hollywoodu převažují Židé, to je sice fakt, ale všichni levičácí světa nejsou přece Židé. Židé představují na světě hodně malé množstvý populace. Řekl bych mikroskopické a jen idiot je může vinit ze všech špatnosti světa. Židé v drtivé většině jsou lidé slušní a je těch slušných mezi ními více, jak třebas v Čechách mezi arijci. Vizír je opravdu idiot. Prostě je otřesné když takový vizír uznává za lidi jen Židy, ostatní obyvatelstvo planety Země zřejmě považuje za nějaký druh opic bez vlastní vůle a bez vlastního rozumu. Jenže on není to schopen pochopit. Asi vizír je z nějakého poddruhu opic, kterého drezér vycvičil schopnost psát. Víte, mezi Židy vůbec neexistuje nějaká zvláštní solidarita. Nejsou přece všichni bankéři či jiní boháči. Přítelkýně mé rodiny je Židovka, je to známá profesroka a na každé vánoce nám přinese nějaký dárek. Takže já nejsem antisemita. To pan Zajíček mé povidání asi mou vinou si špatně vyložil.
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(Kalous, 12.3.2011 17:30:50)
Odpovědět
Mlynář je zřejmě žid po otci - ale můžeš mít i pravdu, pravý žid musí být žid po matce.
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(vizír, 11.3.2011 19:58:42)
Odpovědět
..talmudičtí rádobysvětovládní židonacisté používají barevné nejen jako prostředek k ničení bílé rasy ale i rozeštváváví společnosti podle hesla rozděl a panuj - to samé v americe s černochy ,v Evropě s araby ,černochy a cikány , v británii s pakistánci atd je to způsob jejich fašistické okupace a barevní ,jimi vychovávaní skrze multikulti k nenávisti k bílým,jsou jejich SA mania
...také má jejich gigantická barevná kriminalita odpoutávat pozornost od obrovských zločinů židovské mafie která je totálně prorostlá židovskou entitou jako rakovina


viz: "Iránští bratři Robert a Vincent Tchenguizové zbankrotovali island"

aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=693583

.. ve skutečnosti to byli židi z Iránu což je celkem rozdíl(ale to se píše jen v židovských news, pro nás to jsou pořád "Iránci")

www.thejc.com/news/uk-news/46316/tchenguiz-brothers-arrested-icelandic-bank-probe

... mimochodem jejich židovský původ byl po jejich zatčení vymazán i z wikipedie, teď už jsou to oficiálně jen a pouze Iránci

en.wikipedia.org/wiki/Robert_and_Vincent_Tchenguiz
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(vizír, 11.3.2011 20:13:15)
Odpovědět
* SA mani
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(Jahoda, 11.3.2011 20:56:08)
Odpovědět
ale já neůtočím na židy,pouze jsem vytočen tím,co se v Americe poslední dobou točí za hovadiny!
Třeba ten film Austrálie,kdy jsou všichni běloští australští vojáci prezentováni jako rasisti,kteří zbaběle utíkají z boje před japončíky a vědomě posílají malé děti na smrt .
Katoličtí kněží je nutí k modlení po té,co byla ta děcka unesena rodičům k převýchově.
Mě to zavání fašistickou propagandou...bohužel,já jsem si své před rokem 1989 již prožil a nezáleží na to,.že v r. 1989 mě bylo 20 roků ,mám zkušenosti třeba z armády kdy po nálezu Bible mě ji velitel roty kopl po podlaze do mléka a té proticírkevní propagandy co jsem si užil na PŠM .
A nyní tohle,to je tak do očí bijící sviňárna a podlost,no na to snad můžou naletět pouze ti američani,bez provokace pane Stilet,ale ty filmy z Holivůdu jsou točeny právě pro ně a dle jejích zpracování asi musí stát spoustu peněz,tužiž jsou točeny s vidinou zisku a ten bez prodeje vztupenek a zájmu veřejnosti není možný.
Tudíž tyto slátaninys prominutím naivní Amerika chce a věří jim.
To není pouze dílkem nějakých židů,nebo černochů,to smýšlení a cítění je v američanech.
Jsou jak žába v horké vodě a pomaloučku se nechají vařit až do měkoty.
To se normalizací protřelému a východoevropanu stát jen tak nemůže,on totiž ví své a tuto propagandu,která na hony smrdí totalitou pozná naprosto bezpečně.
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(Stilet, 11.3.2011 21:03:45)
Odpovědět
Mrzí mě vizíte, že mě někteří nepochpopili a dávají mě s tebou do páru. Ty by jsi měl zalézt a být ticho. Nepochybují, že s tebou určitě ten nejmizernější Žid uzavřel už dávno registrované partnersví a proto tě poštívá proti svtěovému židovství. To židžroutsví nemůžeš mít ze sebe. Podle tvých názoru jsi jen bezmocný tajtrlík bez vůle a ke všemu tě nabádá ten tvůj partner židovský talmudista. To jsou přece všichni buzeranti, jak ty soudíš.
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(frantisek zajicek, 11.3.2011 21:50:55)
Odpovědět
To mozna myslis me,ale ja te s Vizirem dohromady nedavam.Stilete,mam dotaz.Minule Ti tady navrhoval Lener doucovani z dejepisu.Mezi nami-je to kaspar,co je skalopevne presvedcen o sve vyjimecnosti a sam sebe pasoval na bojovnika za moralne cisty internet(fantasmagorie).Nechal tu dokonce na sebe kotakt.Volal jsi mu?FZ
Re: Češi jsou rasisti a jsou na to hrdí.
(Stilet, 12.3.2011 16:44:31)
Odpovědět
Františku Zajičku, to je pro mě novina. O Lenerovi nemám tušení. Je-li to takový osel, tak ani nemám zájem o něj. Nevím jaké lekce by mě chtěl dávat z dějepisu. Možná že tak asi z románu Lojzka Jiráskovic a o takový dějepis nemám vůbec zájem. Nevím kdo to je.
Re: Češi jsou rasisti
(Per, 11.3.2011 8:37:49)
Odpovědět
Vážený autore. Velmi se ve svém názoru mýlíte, že komisař udělal zprávu z rychlíku. Soudruh komisař zprávu vyprodukoval na základě politické objednávky. Starost o romy je dobrý kšeft za peníze daňových poplatníků. A to je oč tu běží. Protože pokud by soudruh komisař prohlásil: je to pakáž, zloději a povaleči a podle toho je potřeba s nimi zacházet, pak by nemohly vznikat nákladné projekty, jako je tento: http://www.euractiv.cz/socialni-politika/clanek/evropsky-parlament-vyzyva-unii-ke-spolecne-strategii-na-zacleneni-romu-008558
Re: Češi jsou rasisti
(anonym, 11.3.2011 9:01:30)
Odpovědět
kladu si jednu otázku, jak dlouho ještě si od toho dobytka, těchto přiživníků a parazitů. kteří nás okrádají, parazitují na nás a které ze svých krvavých daní živíme a kteří za to zneužívají a mrzačí naše děti a znásilňují naše ženy necháme kálet na hlavu a budeme před nimi ukýbat aby nás někdo neobvinil z rasismu. Státní moc protěžuje morgoše na úkor bílé většiny a za její peníze, soudím, že už pomalu nastává čas vzít věci do vlastních rukou a bránit své ženy, děti a majetek před touto zvěří sami, jak vidno z včerejšího trapného blekotání minista vnitra Johna alias Rajona, policie nás chránit nehodlá.
Re: Češi jsou rasisti
(Stilet, 11.3.2011 14:01:35)
Odpovědět
Aby těm "dobytkum" vydrželo to mlaskání u koryt co nejdéle, proto se vždy a všude snaží občany zbavit zbraní. Takže občánkové jsou bezbraní a ještě se jím ti výkvěti a elity snaží zamknou huby.
Re: Češi jsou rasisti
(lucie, 11.3.2011 9:31:48)
Odpovědět
Češi nejsou rasisti.Jsou jen naštvaní na ty,co nechtějí dělat a jsou živi pouze z dávek a zlodějen.Bydlíme v domě s lidmi,kteří nechtějí abychom jim říkali rómové,protože odjakživa byli cikáni.Jsou tu čtyři rodiny s děckama,slušně vychovanýma a dobře se učí i ve škole.Všichni pracují,platí poplatky,uklízí společné prostory v domě,nedělají žádný bordel.Soužití snimi je absolutně bez problému.Sami nemůžou pochopit,proč je většina cikánů nepřispůsobivých.Když o tom někdy diskutujeme,tak říkají,že cikán prostě potřebuje pevnou ruku a né dávky.To,proč tak dnes většina znich žije,zavinila po revoluci ta vláda,která podpořila nezaměstnanost,zrušila jim pracovní místa,začala jim dávat peníze zadarmo a tak nová generace toho začla zneužívat a vůbec se nenaučili pracovat a mít vůči státu nějaké povinnosti.A to trvá doposud,za to můžou politici,kteří si je přehazují,jak horký brambor a nic neřeší.Všichni,co tu bydlí,vzpomínají na komunisty,protože do práce chodit museli,i když se tam zrovna nepřetrhly,ale museli ráno vstávat.Dnes se válí celý den v posteli a večer dělají bordel a kradou.Je vidět,že se za svoji komunitu,která zneužívá soc.dávek a křičí,že bílí jsou rasisti, stydí a distancují se od nich.Na vlastní oči jsem viděla,jak knim nějaká mladá cikánka přišla žebrat o peníze,že pro malé děcko.Zřejmě to byla příbuzná,ale paní jí řekla,ať nekouří,nehraje automaty a spočítala jí,kolik zadarmo od státu bere dávek,tak jak to,že jí to nestačí,když ona která pracuje, ty peníze nemá a vystačí.Jsou mezi cikány opravdu velké rozdíly.Bohužel je jich míň,co chtějí a také pracují.Jim je nějaká svoboda a demokracie jen ke škodě,ti musí mít povinnosti,za které,pokud je nesplní budou potrestáni.Všichni cikáni vědí,jaká mají práva,ale na povinnosti jaksi zapomínají.Tak se tu nabízí řešení,aby jim stát řekl,že pokud budou plnit povinnosti,budou mít i právo.Jinak ať se vystěhují tam,kde je budou ochotni živit zadarmo.
Re: Češi jsou rasisti
(felix.julec, 11.3.2011 9:45:56)
Odpovědět
LUCIE NIC NEŽ SOUHLAS.Takové zkušenosti jako vy mám taky.Řešení stejné jako vy.Jen naše idiotská vláda si pořád neví rady.Jsou to TUPANI"NA SVÝCH MÍSTECH".Viděla jste včera Johna u Jílkové?Netřeba víc komentovat.
Re: Češi jsou rasisti
(Stilet, 11.3.2011 14:13:40)
Odpovědět
To není jen vaše vláda. Jenže v jiných státech mají problémy s jiným jak s cikány a protože češi nikdy nesmí zůstat po zadu, vždy chtějí být jiným vzotrem, tak naštěstí šťastní čeští veleuhumanisté a mulitikulti mají cikány, kteří jim vynahrazují ty jiné a na ních se můžou ukájet. Co by si vaší výkvěti a elity praštění velehumanismem a multikulti počali,kdyby ste neměli cikány? To by si tehdy Havel vyžádal půjčku, aby mohl dovézt třebas s Pacifických ostrovu pár desítek tisíc barevných hrdlořezu, jen aby ČR mohla ukazovat světu, že češi jsou ti nejhumanističtější a nejantirasisitičtí lidé na světě širém.
Re: Češi jsou rasisti
(vizír, 12.3.2011 0:01:47)
Odpovědět
..zajímavé je ,že je nikdy nenapadne barevné dovážet do jejich rodného Izraele
Re: Češi jsou rasisti
(Stilet, 12.3.2011 16:48:47)
Odpovědět
Blbe vizíre, nahodou dováželi z Etiopie ty barevné. Jenže ty ve své omezenosti nejsi schopen vidět a uznávat fakta.
Re: Češi jsou rasisti
(vizír, 12.3.2011 18:39:52)
Odpovědět
...jenže z Etiopie si nedováželi tamější Etiopany ale tamější židy tzv.black jews tj.křížence židů a černochů,což je fatální rozdíl .. a ještě k tomu nyní tyto etiopské židy postupně vyhlazují nucenou antikoncepcí protože jim nejsou dost židovští

"Israel's Forced Sterilization of Black Ethiopian Jews"

www.wvwnews.net/story.php?id=8457

"Racist birth control. Claims Israel culling Ethiopian Jews "

www.youtube.com/watch?v=oljrngl5Iwc
Re: Češi jsou rasisti
(Stilet, 12.3.2011 18:55:59)
Odpovědět
A ty jsi vizíre někoho takového viděl? Ty jsi opravdu králem idiotu. Jak ty dokážeš kopat chudinku pravdu do prde-e.
Re: Češi jsou rasisti
(Kalous, 12.3.2011 19:17:15)
Odpovědět
Možná těmi černými židy myslí vizír shepardské židy - ti jsou tmaví a jsou možná židovštější než bílí Aškenázyové (ti sjou možná geneticky spíše turkotatarští Chazaři kteří přijali židovství).
Re: Češi jsou rasisti
(vizír, 12.3.2011 21:15:46)
Odpovědět
je vidět že vy o židech nevíte vůbec nic a tudíž si můžete uchovávat vaše naivní politicky korekntí názory o židech které oni o sobě šíří jako multikulturní desinformace
Re: Češi jsou rasisti
(juraj, 12.3.2011 20:44:04)
Odpovědět
Ono je to asi stovky let stejně- viz texty matice moravské- oni se jeno přizpůsobují podmínkám. Tedy většina z nich.
Re: Češi jsou rasisti
(felix.julec, 11.3.2011 9:36:57)
Odpovědět
Ten strejda Hammarsberg tady byl jako penzista na výletě.Aby dostal za výlet zaplaceno jako zprávu-nález napsal p.čovinu,kterou mu nejspíš předložil Kocáb,nebo Šiklová.
Re: Češi jsou rasisti
(Pero, 11.3.2011 17:00:51)
Odpovědět
Vy ,kteří tady nadáváte na cikány si uvědomte ,že je to zástupný problem ,který má odvést pozornost od zrůdnosti a okrádání všech občanů touto vládou .Kriminalitu musí řešit policie a zapojení nepřizpůsobivých do pracovního procesu se dá také vyřešit ,kdyby ovšem ti mocní chtěli.Občané by neměli být "ovčané"a nechat si všechno líbit
Re: Češi jsou rasisti
(Člověk, 11.3.2011 19:00:36)
Odpovědět
Vážený, sem píší pouze inteligentní přispěvovatelé. A to nebude Váš případ.
Re: Češi jsou rasisti
(frantisek zajicek, 11.3.2011 23:18:54)
Odpovědět
Dekuji Vam,Clovece,jeste nikdo me nepocastoval slovem inteligentni.Sam o sve inteligenci nemam valneho mineni,ale kdyz Vy tvrdite,ze sem prispivaji pouze inteligentni,musim a hlavne chci! Vam verit.Vrele diky,FZ
Re: Češi jsou rasisti
(Jindřich, 12.3.2011 0:05:50)
Odpovědět
Ještě k tomu filmu 2012 konec světa Ta kopule ve Vatikánu padá tak nelogicky že ten kdo to vymyslel má zřejmě IQ tykve Je až úsměvné jak se lidé nepřátelští vůči křestanům snaží vymyslet někdy až nesmyslné věci a bohužel lidé jim to žerou
Re: Češi jsou rasisti
(Šoumen, 12.3.2011 9:21:23)
Odpovědět
Ano, jsme rasisti v očích ci.kánů. Ale otázka zní: Kdo za to může.
Re: Češi jsou rasisti
(rené, 12.3.2011 16:09:08)
Odpovědět
Né nejsou rasisti,to jen EU je totálně na nic.
Re: Češi jsou rasisti
(Kalous, 12.3.2011 17:41:17)
Odpovědět
Už ten nadpis článku je úplná ho.vadina - Češi nemohou být ve vztahu k Romům (resp. kikánům) nikdy rasisti - neboť jsou stejné rasy - europoidní, resp. indoevropské - řečeno BÍLÉ i když jsou c.i.káni poněkud očmoudlí. Dokonce to není ani žádný národ a národnostní menšina, poze skupina etnik (společenství lidí se stejnou historií, zvyky). Může jít o xenofobii, strach z neznámého, nepoznaného, strach z potenciálního nebezpečí - což je docela na místě, je to dokonce zdravý lidský pud který pomáhá k přežití. Takže bláboly o rasismu a xenofobii jsou z odborného hlediska bláboly hlu.páků, kteří neví o čem mluví. Asi by měl nějaký cikán.ský kongres vymyslet pro to nové jméno - tak jak si vymysleli pojem Rom.
Re: Češi jsou rasisti
(Juraj, 12.3.2011 20:38:40)
Odpovědět
taky na

http://selucky.blog.idnes.cz/c/181537/Pogromy-a-rasismus-nejenom-v-Novem-Bydzove.html
Re: Češi jsou rasisti
(WAU, 12.3.2011 22:04:00)
Odpovědět
Dejte navrh nekde at romskou komunitu nastehuji do kralovskeho zdraveho mesta a jeste bude i cerne, litomeric, tady to tepe, a bili se odstehujou, budou muset, kdyby vas dobili i zabili, o nic tady nejde, tak honem "