reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 9.3.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Havel doporučuje rychlý vojenský zásah západních zemí v Libyji. Korunu tomu nasadil zvrácenou úvahou, že váhání s použitím síly se v Jugoslávii nevyplatilo.

 

O Kaddáfím řekl v rozhovoru pro Hospodářské noviny: "Osobně jsem ho měl za komického klauna. Vlastně celý svět ho měl za podivínského šaška. A celý svět se mýlil. Ukázalo se, že to je šílený zločinec.“

Kaddáfího hájit nebudu, ale za komického šaška, který v určité situaci – jak stále dokazuje – může být i velmi nebezpečný, považuji Havla.

1) Západ se v Jugoslávii postavil na stranu muslimů, separatistů, zaostalců, zločinců a narkomafiánů, kteří se nakonec neštítili ani vraždit kvůli prodeji lidských orgánů. To jen proto, aby si rozparceloval kořist tak, aby oslabil vliv Ruska a ovládl suroviny. Na Thacim je vidět, že když zločinec se hodí do krámu, tak je to „náš čubčí syn“. Vzpomeňme, že podobným byl i Saddám a v nedávné době i „kajícník“ Kaddáfí.

2) Západ destabilizoval arabský svět posílením šíitských muslimů kontraproduktivními válkami v Iráku a v Afghánistánu. Havel všechna tato vojenská dobrodružství – i pod vylhanými záminkami – podporoval, dokonce k nim ponoukal. Teď Západ sklízí plody. Až ty arabské revolty skončí, euroatlantická civilizace bude zase více ohrožena islámským fundamentalismem.

3) Každou euroatlantickou intervenci by zneužili tamní náboženští fundamentalisté k dalšímu vystupňování fanatické nenávisti vůči křesťanům a Západu obecně.

4) Havel zastává a propaguje politickou korektnost, multikulturalitu a kosmopolitismus, které západnímu světu brání až sebevražedně zastavit rozpínavý islamismus ve vlastních zemích.

5) Havel si hrál farizejsky na pacifistu, to ale pouze tehdy, když plnil zadání, aby zničil československý zbrojní průmysl.

Buďme rádi, že Havel si jen tak střílí do kalhot, protože i klaun má ve světě větší slovo než on. Mouřenín splnil zadání, teď už o jeho moudra nikdo nestojí.

Dušan Streit

reklama
6770 čtenářů | 64 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Jindřich, 9.3.2011 1:03:10)
Odpovědět
Jeho humanismus měl za následek úpadek zbrojního průmyslu v Čechách Moravě a hlavně na Slovensku Díky němu se na Slovensku v některých regionech velmi rychle zvýšila nezaměstnanost I proto ho v při návštěvě Bratislavi před rozdělením ČSR očastovali vajíčkama Hlavně že se těch po nás uvolněných trhů ujali vysoce humanitární američané
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Niky, 9.3.2011 7:24:49)
Odpovědět
Když v roce 1993 pozval Havel na státní návštěvu J Arafata a na Pražském Hradě se s ním objímal a líbal,tak,že by mu i Husák záviděl.Tak od té doby muselo být každému jasné,proč komunistické federální shromáždění zvolilo Havla jednomyslně preidentem!Mimochodem tehdy se premiér Klaus odmítl setkání s komunistickým teroristou Arafatem!!!
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(ferda, 9.3.2011 12:30:28)
Odpovědět
Ehmm, ehmmm,Havel? to je ten,ehmmm, náš největší ehmmm, z trpaslíků? :-)))

To byl ten nepolitický politik, amorální moralista, nerestituovaný restituent, neekologický ekolog, který si celý život vozil p@del v mercedesu, a humanitární bombardér?
To byl ten, který ze své portugalské dači vzkázal do Česka při povodních 1997, že kvůli tomu dovolenou nepřeruší, ale naproti tomu po humanitárním bombardování Jugo si dal záležet na tom, aby byl první v Kosovu, notabene na palubě vrtulníku bundeswehru?
To bylo od něj velmi hezké!

ps. ten naštěstí může dnes již jen bombardovat svoje zahnědlé spoďáry :-)
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Dan, 9.3.2011 14:36:38)
Odpovědět
Nejbojte se nic, bombardování bude, v Srbsku se náramě osvědčilo, ted jsou ti poloruští barbaři jako beránci :-)
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Kalous, 9.3.2011 15:44:21)
Odpovědět
Dane - ty na tom budeš se Srbskem a Kosovem asi podobně jak Allbrightová, Havlova favoritka na čs. presidentku. Allbrightovou v Bělehradě za války i scelou rodinou (židé, otec čs, diplomat) Srbové ukryli a zachránili jí život. Ta se jim odvděčila velkou podporou jako ministryně zahr. bombardování Srbska (prý odplata za zhrzení od srbského milence v té době). A Kosovo ji odměnilo tím že kosovský mobilní operátor její společnosti Allbright Group umožnil přesuny na kterých vydělala asi 200 milionů eur (něco i její současník tehdy min.zahr. Německa Fischer). Nekupuješ v Kosovu Dane za babku hotely a restaurace?
on to myslel ironicky, to jsem poznal dokonce i já,...
To se tedy mýlíte, u jiného by to byla ironie a nadsázka, u Dana nikoliv. Jak jde o Klause, Rusy, Srby, Židy a bolševiky - nezná slitování.
Máš pravdu, jenom zapomněl ještě na tvoje oblíbené komunistické číňany :-)

Jinak pro tvoji informaci:

NATO zaměřilo po letounech AVAX na líbiji i 7 vojenských satelitů a vydalo rozkaz pro přesun 11 vojenských plavidel na zablokování Libye.

Zároveň má pohotovost na 170 bombardérů na základnách na Krétě, Korsice a jižní Francii.

V Libyi amotné už operují příslušnici SAS a speciální jednotka FCL, zaměřují cíle pro bombardování a umisťují navigační čipy pro letecké pumy.

sarkozy už oficiálně oznámil cíle provést konkrétní letecké údery.

Pentagon nyní zvažuje nasazení létajících pevností ze španělské letecké základny.

Minuty dalšího Klausova superobřího omylu se již odpočítávají :-)
Včera vnoci oznámil generální tajemník NATO, že do Libye bylo vysláno na dvě stovky speciálních agentů NATo kvůli "monitorování"

Britský zaměřovací vojenský satelit Morgan, sleduje pohyb Kadáfího syl..

Francie má dnes oficiálně vyzvat k leteckému úderu..

uvidíme, humanitární bombarďáci, fanklube přitepleného babochlapa pana Klause seniora :-)
Včera vnoci oznámil generální tajemník NATO, že do Libye bylo vysláno na dvě stovky speciálních agentů NATo kvůli "monitorování"

Britský zaměřovací vojenský satelit Morgan, sleduje pohyb Kadáfího sil..

Francie má dnes oficiálně vyzvat k leteckému úderu..

uvidíme, humanitární bombarďáci, fanklube přitepleného babochlapa pana Klause seniora :-)
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Stilet, 9.3.2011 18:02:16)
Odpovědět
Nebyl to reho humanismus, ale jeho obrovská blbost. Měl ten šašek zůstat u divadla, nebo si válet šunky na Hrádečku. Jenže už by nedostával peníze ze zahraničí a k restituci "jeho" majetku nemuselo dojít. Nedokáží si představit že by se na světě našel ještě jeden takový blb.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Franta Itrnica, 9.3.2011 19:07:29)
Odpovědět
Staci sa podivat do zrcadla,hnupe
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Stilet, 9.3.2011 20:18:27)
Odpovědět
Dej si vytetovat Havluv portret na ohambí. Budeš se s ním moci mazlit několikráte denně.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Stilet, 9.3.2011 22:18:31)
Odpovědět
Právě přede mnou souseduv pes zvedl ocas a já jsem spatřil tvůj portret. Vypadáš opravdu hnusně řozvařená itrnice. Ani se nemusíš dívat do zrcadla.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(špaček, 10.3.2011 20:07:44)
Odpovědět
stilet nebo jak si říkáš budu jen reagovat s klasikem vulgarita je zbran slaboduchých zbabělců.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Ka, 9.3.2011 6:31:25)
Odpovědět
Docela dobrý článek. Celkové pověsti pana V.H. by asi prospělo, kdyby už se k nikdy politice nevyjadřoval. Nějak se tam u něho mezi sebou mydlí čím dál více účelový bojovník "za lidská práva" s bezohledným bombarďákem. Asi by mu prospělo jít na měsíc do Afganistánu
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(anonym, 9.3.2011 7:00:19)
Odpovědět
jí bych starýho Veškrnu nepřeceňoval, vždyť je to v podstatě, starej, dementní ,uslintanej dědek, který vypouští do světa opilecké pšouky, co nemají ani hlavu ani patu. O svém významu je přesvědčený už jenom on sám, ostatním je jenom pro smích.Loni když v Praze podepisoval Obama s Medvěděvem smlouvu,
tak ho ani nepozvali, taky proč, Medvěděv nebyl na jeho senilní žvásty zvědavý a Obamovi asi zapoměli poradci říct, že nějaký starý Veškrna vůbec existuje.A nejspíš panovala obava, aby se na recepci neudělalo někomu při pohledu na jeho hubu šoufl od žaludku.Akorát řiťolezové v České televizi za peníze koncesionářů natočili za 40 milionů Veškrnovo Odcházení, na které stejně do kina nikdo nepůjde, tak maximálně povinně děcka ze školy, zde bych se bál, že po zhlédnutí této hovadiny většina z nich bude nít noční děsy a ty slabší povahy se z toho budou v noci ještě navíc pomočovat.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Jasmín, 9.3.2011 9:00:39)
Odpovědět
Souhlasím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je to slinťák a olizováč a hm hm hm. nikdy nebyl mým prezidentem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A komediantské šmíře
(len, 9.3.2011 9:20:39)
Odpovědět
Veškrnové toho pravdoláskaře upřímně a z celého srdce přeji - ať si ho dosyta užije.
náhodou je to pěkná ženská, má to tedy dost blbý, spát s dědkem pod jednou střechou (pod peřinou asi těžko) :)
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(TAWA, 9.3.2011 9:26:54)
Odpovědět
Už dlouho jsem nečetl takový blábol. Myslím,že už je načase aby pan Streit navštívil nějakého psychologa, nebo se rozběhl hlavou proti zdi aby se mu to v hlavě trochu srovnalo.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(jjj, 9.3.2011 11:15:13)
Odpovědět
Myslím, že Polánecký to má na rozdíl od tebe v hlavě srovnaný,a má naprostou pravdu.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Fajn, 9.3.2011 11:37:24)
Odpovědět
Dobré ráno. Polanecký, říkáš.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(v.n., 9.3.2011 14:17:54)
Odpovědět
Polánecký - ilustrativní. Celkově. I s tou čárkou. Napíšu si poštovní kód na Mimoňov.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Free, 9.3.2011 12:11:56)
Odpovědět
Prosím vás Steite, nechte toho. V bývalé Jugoslávii došlo k největšímu poválečnému běsnění polovojenských skupin , vám neříká nic Srebrenica, 6 tisíc civilních obětí, vy nevíte, že ze Srajeva byla cvičná střelnice a cílem byli civilisté, vy nevíte, že ani Hitler se nedopustil ostřelování Dubrovníku ? Tomu jste vy ochoten přihlížet, vy budete taky takový povedený Evropan, který dští rozumy z kouta, jen aby sobě uchránil kůži. Nebýt akce USA, to vraždění by nemělo konce. Vy a ta slavná Evropská unie jste jen parta ve skutečnosti levicových štouralů a patlavejch intelektuálů. Havel se od vás liší schpností to zlo identifikovat.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Kalous, 9.3.2011 14:11:44)
Odpovědět
Jenže ty souvislosti vámi uváděných případů nebo příčiny jsou jiné, než jak předpokládáte vy a nebo jak líčila západní propaganda. Srebrenici třeba předcházelo vraždění Srbů muslimy a šlo do jisté míry o odvetu, v Sarajevu třeba masakry z granátů na tržnici záměrně vyvolala střelba Bosňáků (ze Srbské pozice to nemohlo ani balisticky být), masakry od Srbů v Kosovu byli zveličovány - mrtvoly do hrobů byly svzeny z půlky Kosova - včetně zastřelených v bojích z obou stran, aby jich bylo co nejvíce - a novináři mohli "referovat" o srbských zločinech. Důvody pro bombardování byly jak u Iráku - zmanipulované v neprospěch Srbů.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Beewoy, 9.3.2011 16:37:28)
Odpovědět
Chodil mi jeden vometák kálet na dvorek. Když jsem zjistil o koho jde, říkal jsem mu „nedělej to vole“. Když to dělal dál, řek jsem mu „nech toho, nebo ti dám do kušny“. Dělal to pořád, tak jsem mu dal do kušny. Je to nelogické?
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Kalous, 9.3.2011 17:07:14)
Odpovědět
Je to logické. Pokud je ten dvorek pouze váš a ne cizí.
Re: ...pokud je váš a ne cizí...
(kity, 9.3.2011 20:46:48)
Odpovědět
plný souhlas. Nevím jakým "právem" rozhodují evropani a amíci o dění v cizích zemích. nebo ten jejich "mezinárodní" soud. To Hitler taky šel na pomoc "utlačovaným" Němcům.
Skoro nikdo tady nezná to historické pozadí, bosńáci jsou etnicky vzato poturčení Srbové, resp. srbští kolaboranti co přešli před víc jak třemi sty lety na islám. třista let není zas tak moc, to se nezapomíná. Zvláš´t když se přísahá, že se nezapomene. Přísahy jsou Čechům lhostejné, narozdíl od Srbů.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Kalous, 9.3.2011 14:19:53)
Odpovědět
Free, v poslední době se znovu otevřela problematika toho, jak si povstalecká armáda UCK Thaciho vydělávala pro sebe a na zbraně - chytali srbské civilisty a na severu Albánie ve specielní nemocnici v Burellu rozřezali na kusy 400 Srbů a 100 neloajálních Albánců, jejich orgány prodaly do arabských zemí, Turecka a Izraele. Důkazy u Haagského soudu včetně krevních důkazů a DNA byly na nátlak americké diplomacie zničeny (proamerické del Pontová se to dozvěděla pozdě, důkazy zničili její podřízení). Nyní pozorovatel OSN Marty znovu dal dohromady zbytky důkazů - a Haag mlčí, a humanista a identifikátor zločinů Havel také mlčí!! A kníže se přátelí s Thacim (jak před tím Blair, Allbrightová - ta tam již vydělala křišťalově na prodejích akcií 200 milionů eur). Běžte vy velehumanisti do ri.tti
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Stilet, 9.3.2011 14:49:18)
Odpovědět
Kalous, možná to pravda je a možná také není. Víš co nadělají pomluvy a propaganda? Ovšem nechci brát ty Škypetary do ochrany. Nechci se jích zastávat ale vím co dokážou lidi. Co někteří vysoce sdělaní (sdělaní a né vzdělaní) uchcavači "výkvěti a elity" dělají kolem Havla a také je to většinou lež.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Kalous, 9.3.2011 15:37:44)
Odpovědět
Stilete, to s tím obchodem s lidskými orgány zřejmě pravda je. Nějak to do sebe zapadá. Není to jen v Srbském tisku. Přece by to nedala své knihy i hlavní prokurátorka v Haagu Carla del Ponteová, která určitě nijak Srbům nefandila, asi jí zůstalo alespoň trochu stavovské cti. Také inkriminovaná místa např. klinika v severoalbánském Birellu byly hned upraveny, původně tam byly vzaty i genetické vzorky pro srovnání s příbuznými s nezvěstnými Srby - ty byly v Haagu záměrně zničeny. I nedávné šetření experta OSN Marthyho bylo ještě dost průkazné, je mu vyhrožováno - kdyby byl Thaci nevinný, nebude mu vyhrožovat jak skončí jeho diplomatická imunita že ho nechá zlikvidovat. Na některých transplantačních klinikách se v té době objevilo větší množství lidských orgánů z neidentifikovatelných zdrojů - zejména na klinice v Jeruzalémě (zde údajně asi 30-40 případů). Kosovo - to je jeden velký albánský a americký podvod.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Stilet, 9.3.2011 16:42:41)
Odpovědět
Přece píší že to možné je. Zrovna tak píšu že se všemu věřit nedá. Oni ti Škipetáří nikdy neměli dobrou pověst a vyznačují se i krutosti. Takže to docela možné je. Přece mám nějaké pochybnosti. Je těžké uvěřit takové zrůdnosti. A k tomu od Europanu.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Kalous, 9.3.2011 17:11:46)
Odpovědět
Samozřejmě absolutně tomu věřit znamená to vidět na vlstní oči nebo očima spolehlivého člověka. Nebo správně vyhodnotit důkyzy - ane je ničit a vyhrožovat. Ono v té Albánii a Kosovu platí mafiánské praktiky, rodové vazby, krevní msta, lupičství (také tam nedávno zmizeli 2 čeští studenti asi navždy) - nic pro nás. Aproiri - souhlasím že lhát mohou jak Američané tak Srbové, chce to srovnávat informace.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Josef Novák, 10.3.2011 9:19:03)
Odpovědět
Aspoň ti Turci a Arabi budou mít v sobě něco křesťanského.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Lojza z paseky, 9.3.2011 16:30:09)
Odpovědět
To je zbytečné tady říkat. Prostě Klaus řek, že je to špatně, tak je to špatně a šmytec. Klaus řekl, že Srbové jsou hodní, tak jsou hodní a jaké pak copak.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(carda, 10.3.2011 20:24:16)
Odpovědět
tak trochu si ctu ty bohatyrske blaboly p.Streita a premyslim kam jsme dosli za tech par let od 1989
ze takovy chudak se naparuje se svymi ,,moudry"a dalsich nekolik chudaku mu prizvukuje.skoda ze jsou schovani za internetem.p.streit prska na kdekoho jen modri ptaci mu nevadi,je to zajimave zajimave jak by rekl modry guru.nekdy mi pripada jako blizky pribuzny strejdy urvalka proste se odkopal a co neni modre je vzdy spatne.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(ferda, 9.3.2011 12:21:25)
Odpovědět
Dušane, ty kluku jeden, začínáš se mi docela líbit :-))))

ps. k něčemu se přiznám, nejsem vlevo,na středu a ni vpravo, jen se celou dobu snažím stát na straně rozumu,a tak mám radost , když se kdokoli přidá.......,i když ta cesta může býti tak dlouhá, jako je v tvém případě:-))))
Jsem připraven se zastávat i pravicových myšlenek a názorů,pokud ovšem korespondují alespon elementárně s tím prostým rozumem.....bohužel se tak v našem státě děje asi stejně tak často, jako nás navštěvuje Halleyova kometa :-))))
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(mozek, 9.3.2011 12:37:46)
Odpovědět
Sedí Dáša Havlová dlouhé hodiny na chodbě před operačním sálem.
Po strašně dlouhé době se otevřou dveře a na chodbu vstupuje unavený a smutný primář. Pomalu si přisedne k zhroucené Dáši a tichým soucitným hlasem říká:
“Dělali jsme co jsme mohli, ale váš manžel upadl do dlouhodobého hlubokého kómatu.”
Havlová vytřeští oči a ptá se:
“Co já teď budu dělat?”
“No, budete se muset o něj denně starat. Každé dvě hodiny ho otáčet, aby neměl proleženiny, krmit jej hadičkou s umělou výživou, vyměňovat mu pleny, když se pomočí a umývat ho, když se pokálí. Budete na něj muset celé hodiny vlídně mluvit, laskat ho ve vlasech, protože je možné, že všechno vnímá a on se třeba za pár let z kómatu probere, usměje se na vás a může do něj znova ihned upadnout na dalších pár let.”
Dagmar mezitím zežloutla, zfialověla, zezelenala a totálně se rozklepala.
Doktor se k ní nakloní, plácne ji po zádech a rozšafně povídá:
“Nebojte se, dělám si p.del - samozřejmě umřel.”
--------------------------------------------------------------------------------
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(kádar, 9.3.2011 13:20:43)
Odpovědět
mozek - tvůj článek vrchol nevkusu a zhovadilosti.Měli by Tě zavřít do klece a slále polévat studenou vodou. Takový hňup si nic jiného nezaslouží.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(v.n., 9.3.2011 14:04:36)
Odpovědět
Mohu vás považovat za euroskeptika a obdivovatele Václava Klause? Řekněte prosím že ano.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(martinx, 9.3.2011 15:58:03)
Odpovědět
Hehe :-). Starý, ale pobaví.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Franta Itrnica, 9.3.2011 19:22:56)
Odpovědět
Uz nevis,kemu bys vlezl do ri.te,zlodeju uplatkarsky
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(v.n., 9.3.2011 14:08:55)
Odpovědět
Pšouky, za bukem, slovo ve světě - určitě by se měl poradit s Klausem.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Stilet, 9.3.2011 16:58:39)
Odpovědět
Oni ti výkvěti a elity, přátelé Havla ten jeho význam nesmírně přehánějí. Pokud byl presidentem tak mu dostávalo normálních poct jako každému jinému. Když už je odbytý, tak na něj celý svět ehemeh jako tento. Nebyl to žádný disident a zaručeně ho podporovalo STB. Bez STB by nemohl dostávat ze zahraničí valuty. A kdo ví, kolik těch zahraničních valut mělo původ v té pověstné Kachlikárně. Ty jeho s-ačky se nemohli nikde předvádět. Vždyť je to k nečtení a nedívání. Kdo také dnes chodí do divadel se dívat zvláště na ty jeho výměšky. Po té okupaci se dostalo do zahraničí mnoho agentu STB a ti se upíchli na universitách v Západní Europě,v USA a Canadě a ti začali Havla propagovat. Kdo ho před tím znal? A STB ho občas zavřelo do fešáckého kriminálu a tak mu dělali jméno odpurce a disidenta. Vždyť ten kašpárek je pokakánek. Určitě se měl lépe v kriminále jak tá necelá desítka privilegovaných soudruhu v Opavě v žřenském kriminále. (Byl tam v mé době ministr vnitra Barák a několkk generálu a vysokých funkcionářu.) Havla si nechávali v Praze aby byl vždy poruce.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(frantisek zajicek, 9.3.2011 19:28:11)
Odpovědět
Stilete,uz jsem tady o VH v kriminale psal.Pokud o tom nic nevis,nebo mas informace z Rudeho Prava,zdrz se komentare...FZ
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Karel IV, 9.3.2011 21:00:15)
Odpovědět
Tu oblemtanou zrůdu Havlovu je třeba už odstavit do zátiší a vůbec ho dementa ochlastaného nevypouštět.A vůbec je třeba aby už lidé zvedli hlavy a šli si to opět vypořádat s veškerou tou zlodějskou chátrou která nyní řídí stát. Je to banda gaunerů a největšího zlodějského parchanta udělá ten dement Nečas min. financí. To je vrchol.Take tato sebranka již brzy skončí.Poté bude nutné ty zmrdy zlodějský zašlapat a to hodně hluboko pod zem.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(mozek, 9.3.2011 21:09:08)
Odpovědět
největší zločin Stb na národu byl ten, že Havla neposlali někam na stáž a pak mu nezrušili občanství, aby se nemohl vrátit.Je zjevné, že na pokyn KGB se připravoval jako záloha.Dobře to popsal Miloslav Dolejší v Analýze 17.listopadu.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Stilet, 10.3.2011 0:32:39)
Odpovědět
Neposlali ho nikam na stáž, neboť ho potřebovali. Měli s ním jiné plány nežli se ho zbavovat. To někomu nestačí že byl obklopen v tom "disentu" výlučně komunisty? Sekerníký z let padesátých? Také žádný Mukl tu tolik vyřvávanou Chartu nepodepsal, Byla to záležitost Havla a těch jeho komunistuckých obřezancu v lidské masce. V případě Havla nebyly náhodou prolomeny ty špinavé Benešovy dekrety?
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(mozek, 10.3.2011 8:26:24)
Odpovědět
Stilete, tohle všechno vím.Jsem z té generace, co stávkovala na vysokých školách a to si piš, že mnoha mladým lidem začalo být plno věci podivných velice krátce po plyši.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Stašek, 10.3.2011 13:41:54)
Odpovědět
Pravdivý článek,Havlova přihrávka zbrojního průmyslu amíkům nás stojí desítky miliard korun ve státní pokladně na straně příjmu ročně a Slováky ještě více(Dubnica,Martin).Hlavně že si obejitím Benešových dekretů neprávem zrestituoval majetky kolaborantských předků a podobným způsobem pomohl i přispěchavšímu kancléři Schwarzenb.Události v Jugoslávii byly mezinárodní ostudou a ukázkou toho,že politiklům o řadové občany vůbec nejde,jen o "vyšší"zájmy.Kdyby se Amerika se spojenci nemontovala do Iráku,Afganistánu a neměla prsty i v jiných křižáckých taženích,šíření tzv.svobody a demokracie ve zprofanované,americké podobě,tak by i teroristé na západ a Evropu kašlali. Neprobíhal by příliv muslimů do Evropy,který se s revolucemi v arabských zemích bude jen zvýšovat s nedozírnými důsledky pro budoucnost Evropy a našich potomků.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Zbyněk, 10.3.2011 13:56:03)
Odpovědět
Jestli nás,nebo naše potomky nesežehne atom v rukou teroristů,tak dějiny napíši že po roce 90,se na českém narodu podepsali nesmazatelně,trvale dva zločinci,Havel,morální zločinec a Klaus,ekonomický zločinec.Oba byli řízenými amorálními loutkami,ostatní si dosaďte.Za 21 let toho již vyšlo dostatečné množství ve známost a za vše mluví realita a stav země v obou jmenovaných disciplínách.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(děd, 10.3.2011 14:30:16)
Odpovědět
Souhlasím ! Stručné, výstižné.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Pero, 10.3.2011 16:06:04)
Odpovědět
Dědek je na umření a chtěl by válčit .Už by měl jít do důchodu ,doufám ,že ho tam CIA brzy pošle .Dědek už je k ničemu ,nikdo mu nevěří .
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Ka, 10.3.2011 17:43:43)
Odpovědět
On má chuť na válčení, jen když ho Dáša drží za ruku aby neměl strach.
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Michal, 10.3.2011 19:16:56)
Odpovědět
Zdá se mi to, nebo zde přispívají jenom postavičky prostší než bulharská striptérka?
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(špaček, 10.3.2011 20:16:19)
Odpovědět
Nezdá oni ti všichni hrdinové jsou nýmandi a pana Havla zné celý svět a tito "RANAŘI! NEMOHOU UNÉST ŽE O NICH SE VÍ HO... TAK SE ETABLUJÍ ALESPON TU. Jde o prd ale né HAVLOVO ale jejich prd se o nich a prd je jim to platné
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(coted?, 10.3.2011 22:24:56)
Odpovědět
Doporučuji všem podívat se na videa Dr. Duka. Hodně věcí se dozvíte a spoustu pochopíte, o tom co se dnes děje v Evropě.
Doslova Vám změní pohled na svět.
www.youtube.com/user/drdduke
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(amisek111, 11.3.2011 0:11:43)
Odpovědět
Proč takové úvahy, kdo komu co udělal..západ těm, východ těm...vy jte nepochopili, že jsme všichni jen loutky? od toho uměle vytaženého pivovarského pseudoautora Havla až po"stabilní EÚ" Doporučuji všem povinné sledování Zeitgeist, duch doby,kde se dozvíte, že celý tento svět řídí pět rodin a je jedno, jestli jste v Afghanistánu, Usa, ČR,...
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(amisek111, 11.3.2011 0:20:18)
Odpovědět
Dušane, je úplně na houby se dohadovat, who is who,kdo co způsobil...pokud Evropská unie a euro, byl organizovaný první krok,dalším je asijská unie,pak americká unie a na závěr celosvětová unie pod nadvládou pěti celosvětových konglomerátu, kteří dnes ovládají vydávání peněz,měnovou a úrokovou politiku, 85% všech válek na světě...jaký masmysl se dohadovat, jestli DPH má být 20% nebo 17,5%..je to sranda pro Bárty, Johny, Nečase,aby Sobotka měl co oponovat a s ším nesouhlasit.....jsme loutky..
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(grima, 11.3.2011 16:10:53)
Odpovědět
I klaun má ve světě větší slovo než on....

A co vy pane Streit, vy mete ve svete slovo vetsi nez klaun nebo mensi???
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(grima, 11.3.2011 16:11:31)
Odpovědět
mate,sry
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší
(Free, 18.3.2011 12:11:52)
Odpovědět
Streite, kdo vidí dál? http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/228156-bombardovani-libye-zacne-do-nekolika-hodin.html
Re: Humanitární bombarďák Havel opět za bukem vypouští bohatýrské pšouky. I klaun má ve světě větší slovo než on
(Kmet, 3.4.2011 14:35:10)
Odpovědět
Nechápu proč se v souvislosti s p.V.Havlem spomína "umění". Jestli ty jeho pseudointelektuálske žvásty někoho oslovují, tak snad jenom přiblblé snoby, kteří mají IQ havlovho pivního sudu. Jeho nový film Odcházení má u mně plus jenom proto, že ho chápu doslovně.