reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte

Autor: František Matějka | Publikováno: 16.3.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Vzpomínám si na živé debaty, když jsem po volbách napsal, že k žádné skutečné změně nedošlo, a že tu bude jen menší levice, než mohla být. I dnes trvám na tom, že na současné vládě není nic pravicového.

Dělení na pravici a levici je jen politiky a médii uměle udržovaný stav, aby se dalo jednoduše vymezovat vůči ostatním. Základním měřítkem je však podle mě úroveň svobody života občanů uvnitř státu. Její úroveň je pak samozřejmě vždy na individuálním posouzení každého z nás. Někdo se prostě cítí být svobodný, když může s občankou přes hranici bez kontroly, zatímco mu (pro mě paradoxně) nevadí všude přítomné kamery, povinné ukládání dat u mobilních operátorů o jeho hovorech a u poskytovatelů připojení k internetu o datových přenosech, databáze použití platebních karet, provázané údaje o něm s jinými státy nebo například šťourání v jeho soukromí skrze sčítání lidu.

Když už u toho dělení na chvilku zůstaneme, tak obecně je lidmi uznáváno, že „pravice“ by měla dbát především na svobodu a odpovědnost jedinců, s minimálními zásahy státu do jejich životů. Oproti tomu „levice“ svobodu lidí, nutno přiznat, že s jejich volebním souhlasem, omezuje a to ve prospěch státu, který by za občany měl naopak převzít hodně z jejich vlastní odpovědnosti. Oba pohledy na svět jsou jistě oprávněné. Považuji ovšem za velikou škodu, že podle toho také nelze občany od sebe po volbách fakticky oddělit. Včetně veřejných financí a jejich správy a včetně platnosti zákonů pro každou skupinu zvlášť, aby si důsledky svého přesvědčení mohli voliči vychutnat dosyta bez toho, aniž by do té své vize zatahovali druhou skupinu...

Dovolím si proto politické strany v České republice (a také ty termíny „pravice“ a „levice“ užívám velmi zřídka) dělit spíše na ty, které posilují moc státu nad občany, a na ty, které se snaží moc státu nad občany omezit, aby měli více svobody v jejich vlastním rozhodování. Všechno ostatní totiž, včetně nápelkování, považuji za nežádoucí mlžení. A je podle mě také zcela jedno, jak deklarují politici sami sebe v očích občanů. Jediné, co se totiž stejně nakonec počítá, jsou činy, odvedená práce a její výsledky.

Na současné vládní koalici jsem se před napsáním tohoto článku moc snažil najít taková jimi navržená a prosazovaná opatření, která by znamenala více svobody občanům v jejich rozhodování, více jejich odpovědnosti za vlastní život, jejich menší finanční zátěž ve prospěch veřejných rozpočtů a v té souvislosti také skutečně koncepční snížení nákladů na státní aparát, ale také například nějaká opatření na sobě samých, která by byla hodna příkladu a následování.

Jelikož jsem nic nenašel – a tak bych si to přál, abych mohl poukázat na nějaké skutečně markantní rozdíly mezi socialisty a vládní koalicí – mám na Vás prosbu. Přestaňte užívat slovo „pravice“ a jeho ekvivalenty v souvislosti s vládními stranami. Stejně jako nikde v Evropské unii, také u nás představitelé skutečně pravicových myšlenek zatím prostě od roku 1989 nevládli a nevládnou ani dnes. V Parlamentu České republiky jsou v obou jeho komorách jen menší a větší levičáci. Čest výjimkám, které to ovšem v té stranické mašinérii se svým přesvědčením o skutečné svobodě lidí a jejich vlastní odpovědnosti za své životy, nemají vůbec jednoduché.

reklama
1858 čtenářů | 30 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(antonín, 16.3.2011 0:36:18)
Odpovědět
Jen vyčkejte ještě chvíli, díky trvalému podrývání této vlády se všem rýpalům splní jejich přání a budou nám opět vládnout rudoši. Potom si můžeme rvát vlasy z hlavy, co jsme svými absolutistickými požadavky způsobili a co bude čekat naše děti.
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(Davidan, 16.3.2011 0:55:07)
Odpovědět
Jací rudoši, antoníne? Jsou tvé duševní obzory, tak zúžené, že si nedovedeš představit nic jiného, než šmejdy, kteří vládnou teď a jako jedinou alternativu ty, tvé, rudé?
Nehledě k tomu, že za těch rudých, tady byl proti dnešku stát, který fungoval pro lidi a ne jako teď jen pro tu nejhorší svoloč.
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(Stilet, 16.3.2011 14:29:47)
Odpovědět
Třebas Davidane Antonín ví, jak socdemáci dostali komouše k čtyřicetileté vládě v ČSR. Vždyť všechnu tu nejšpinavější práci za komouše mezi roky 1945-48 udělali socdemáci. Gottwald se jen mohl pochechtávat a hrát si na umírněného. I za těmi Benešovími znárodňovacími dekrety stál předseda socdem Laušman. On byl jejích autorem. Tak se mu po po několika rocích po zásluze odměnili. A já to považují za spravedlíví trest jak s ním potom komouší zacvičili i z mnoha jinými socdemáckými funkcionáři. Když se ho jeho spoluvězeň a můj přítel zastával,napsal jsem mu, že tak jako Laušman a Johan Masaryk měli zkončoit všichni ti politici z let 45-48 i z Benešem. Davidane, když nejsou komunisté u moci, tak jsou těmi největšími demokraty a není nad ně až do doby, kdy se té moci zmocní.
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(modřín, 16.3.2011 18:31:22)
Odpovědět
... a ten Beneš, co se zasloužil o stát lezl Stalinovi do rekta po pás !
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(Stilet, 16.3.2011 21:04:12)
Odpovědět
Nejen lezl, ale nejdříve tam strčil celé ještě neosvobozené Čsl. Ale že se zasloužil o vyhnání Sudetských Němcu, je prohlašovan českými "vlastenci" za nejsvětějího.
ODS - ZRU-SHIT :-)))
(ferda, 30.3.2011 22:56:53)
Odpovědět
STILETE, !!! "S KÝM ČÍM" SEDMÝ PÁD :-)
TAKŽE NE "Z " BENEŠEM, ALÉBRŽ "S" BENEŠEM :-)

PS. ŽE JSI TUPAN, SE VÍ, ALE ŽE TY KUJÓNE MÁŠ ASI ZBROJNÍ PRŮKAZ, JE DIVNÉ......TO JEJ PAK MŮŽE DOZAJISTA MÍT KLIDNĚ I BLBEC Z HORNÍ DOLNÍ:-)
BĚŽTE ,PANE NEČASI A VLÁDO TŘEBA DO RUSKA, TO JE SRAZÍ NA KOLENA VÍCE, NEŽ REGAN A JEHO HVĚZDNÉ VÁLKY!!!!:-)
(ferda, 16.3.2011 10:28:47)
Odpovědět
je úsměvné, neskutečně úsměvné,když člověk pozoruje ty komenáře, jakže naše pravice již není, ba snad ani nikdy nebyla pravicí....., hmmm, docela soda !!
tak za 1/ pokud by to takhle bylo, musí se očistit a vyprofilovat samotná pravice, levice to za ní jistě dělat nebude :-)
2/takže vy pravicově políbení! pokud jste té údajně pravici-levici, ODS+TOPdali svůj hlas,nestěžujte si,že jste kreténi a neumíte se zorientovat !:-)
a za 3/ opravdu se mi líbí, že když se cokoli pravici nedaří, ba ona beztrestně kazí na co sáhne,,přispěchá vždy nějaký odsosel, který začně vykřikovat, že za to může levice!takže abychom si to zopakovali, :pravice je vlastně levice a za to, že pravice není pravicí,může levice .-)).....ona však dříve ta naše "pravice"si zatím nepřipouští fakt, že její zmatenost je hlavně dána z důvodů její inteligenční insuficience,kterou prezentují její lídři v čele s tím svazáčkem Nečasem :-))a hladem po jakýchkoli zlodějnách,tunelech, předrařených zakázkách,....takže vážení,ŽÁDNÁ PRAVICE=LEVICE, TO, CO NÁM DNES VLÁDNE,JE OBYČEJNÁ BANDA ZLODĚJŮ,KTERÁ NÁS BEZOSTYŠNĚ OKRÁDÁ A KDYŽ UŽ NENÍ POMALU Z ČEHO KRÁST PŘES NESKUTEČNĚ NASTRČENÉ PŘEDRAŽENÉ STÁTNÍ ZAKÁZKY -PŘÍKLAD : JEDNOBAREVNÉ PRAŽSKÉ VEDENÍ MAGISTRÁTU V PODRUČÍ !ODS! VYROBILO ZAKÁZKU- "ČISTIČKA ODPADNÍCH VOD, KTERÁ BYLA PŘEDRAŽENÁ O 3,5 MILIARDY KORUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A JEN DÍKY P.MICHÁLKOVI Z TÉ KRÁDEŽE ZATÍM SEŠLO!§ ON VŠAK PO ZÁSLUZE, DLE DROBILA Z ODS BYL ZE SVÉHO MÍSTA VYHOZEN !!!!§ TO SE TĚM PRAVICOVÝM KREATŮRÁM DOCELA LÍBÍ, TO JE JEJICH DEMOKRACIE TAK NĚJAK PO SOUDRUŽSKU!!!! KDO NEJDE S NÁMA, JDE PROTI NÁM - TAK TOMU MUSÍ SLUŠNÝ ČLOVĚK POVĚDĚT SVÉ NE!!! TO TU JIŽ BYLO, PÁNOVÉ Z ODS A VY TO ZDE ZAVÁDÍTE ZNOVA, ....VÁM HAMBA,VY POSTKOMUNISTIČTÍ APARÁTČICI, CO SI HRAJÍ NA DEMOKRATY.-)A NAJDOU SE ZDE TACÍ, JAKO NĚAKÝ UBOŽÁK STALLKER, A JINÍ, CO SE STÁLE TĚCH BOLŠEVICKÝCH ZLODĚJEN A PRAKTIK PŘEDVÁDĚNÉ PRAVICOVÝM, NEČASOVÝM KABINETEM ZASTÁVAJÍ!!! DNES JE JASNÉ, ŽE PRÁVĚ KVŮLI TAKOVÝM LIDSKÝM HADRŮM,KTEÝM TO NEVADÍ, JE SITUACE TAKOVÁ, JAKÁ JE. JIM DOKONCE NEVADÍ ANÍ BEZPRECEDENTNÍ ,BOLŠEVICKÝ ÚTOK NA ČESKOU TELEVIZI,KDE JSOU SEBRÁNY I VECI TĚCH, KDO S KAUZOU NEMJÍ NIC SPOLEČNÉHO,JEN ABY SE SUB SLOŽKA MAFIE, VEDENÁ ZPÍVAJÍCÍ PĚNICI RADAR-PARKÁNOVOU, DOZVĚDĚLA,JAKÉ JSOU USVĚDČUJÍCÍ MATERIÁLY,PRO JEJÍ USVĚDČUJÍCÍ ZLODĚJNU NA MIN.OBRANY, V JÁKÉ JE TO FÁZY, A HLAVNĚ!!!§ JAKÉ JSOU ZDROJE!!!!KDO ZA TÍM STOJÍ, KDO CHCE UPOZORNIT NA FAKT, ŽE NÁS TA ZLODĚJSKÁ ČUBKA ,NÁS OBYČEJNÉ LIDI, PŘIPRAVILA O STOVKY MILIARD, KTERÉ DNES LOGICKY CHYBÍ A PROTO JE ZAPOTŘEBÍ DNES DOSLOVA TYTO FINANCE VYTŘÍSKAT Z LIDÍ.......TAKŽE ZÁVĚREM ,MYŠLENÍ SVAZÁKA NEČASE: NEJSOU JIŽ PRACHY NA TY NAŠE ZLODĚJNY? HMMMMM, TAK ZVEDNE DANĚ=ZDRAŽÍME VŠE, CO NÁM PŘÍJDE POD RUKU!!!
........PS. PÁNOVÉ Z ODS A TOP,ZDRAŽOVAT TO UMÍ KAŽDÉ HOVADO, ALE UKAŽTE, ŽE UMÍTE HOSPODAŘIT A MY SE PAK RÁDI USKROMNÍME,PROTOŽE TEPRVE AŽ POTOM BUDEME CHÁPAT, ŽE TO MÁ NĚJAKÝ SMYSL.......
Re: BĚŽTE ,PANE NEČASI A VLÁDO TŘEBA DO RUSKA, TO JE SRAZÍ NA KOLENA VÍCE, NEŽ REGAN A JEHO HVĚZDNÉ VÁLKY!!!!:-)
(felix.julec, 16.3.2011 17:21:52)
Odpovědět
FERDO souhlas s tím,že dělení naší společnosti na pravice-levice je podle mně jaksi nepřesné.Dělení vidím podobně jako ty na zloděje/menšinu/ a ty pitomce,/většinu/kteří jim to "musí?" platit.To,že je tady obyvatelstvo"středového ražení",není žádná novinka.To tady funguje od vzniku 1.republiky.Masaryk byl taky socan a pro všechny"tatíček".Proti tomu bordelu,který tady existuje se musí bojovat,ale vyhrát se nedá.Můj blízký příbuzný žije už 30 let v Rakousku a když se bavíme o politice tak mně ubezpečuje,že tam je to nemlich stejné.Před X lety kupovali rakušáci letadla/nevím odkud to bylo/bylo okolo toho točo a vyhnali ministra financí Lacinu.Chce to jen dobrou vůli a konstelaci v parlamentu.Doufám,že to půjde i u nás pro začátek s Kalouskem.Rád bych se toho dožil.
BĚŽTE ,PANE NEČASI A VLÁDO TŘEBA DO RUSKA, TO JE SRAZÍ NA KOLENA VÍCE, NEŽ REGAN A JEHO HVĚZDNÉ VÁLKY!!!!:-)
(ferda, 30.3.2011 22:36:11)
Odpovědět
JSME JEDINÁ ZEMĚ V EU,KTERÁ MÁ NEJPŘESNĚJŠÍ PŘEHLED O TOM, KOLIK MÁ ZLODĚJŮ A DAREBÁKŮ !!!!!!!!!!!!!!! JSOU TO VŠICHNI TI, CO VOLÍ NAŠI SRANDOVNÍ PRAVICI :-)))
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(Davidan, 16.3.2011 0:50:59)
Odpovědět
Pane Matějko, ale nikdo žádnou jinou "pravici", nezná.
Pravice, je v ČR, pro normálního člověka s mozkem v hlavě, sprosté slovo. Stejně, jako politik.
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(ural, 16.3.2011 1:57:42)
Odpovědět
myslil jsem, že zde diskutují lidé s určitou úrovní myšlení, tudíž mne překvapuje přítomnost někoho, kdo spojuje myslící lidi s pojmem pravice coby nadávky
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(Stilet, 16.3.2011 14:34:02)
Odpovědět
Tak to je pravda Davidane. V ČR nemá pravice naprosto žádné naděje, vůbec nemůže vzniknout a nemůže existovat. Vždyť Češi jsou jediným národem na světě, který si dosadili k moci komunisty a to dokonce s nadšením většiny obyvatelstva.
SSO mělo být pravicovou stranou, ale
(Brabec, 16.3.2011 3:01:37)
Odpovědět
Mach a spol. píší článečky-jak tady není pravice. Ale to chce jít mezi lidi, pronajmout si autobus a jezdit
Re: SSO mělo být pravicovou stranou, ale
(felix.julec, 16.3.2011 17:38:04)
Odpovědět
ON TEN AUTOBUS by byl nejpravděpodobněji prd platný.Jestliže chce být někdo mravokárce a chce aby mu taky někdo věřil tak musí jít osobním příkladem.Tady ta rádobypravicová verbež se chová přesně opačně.Na koho pak chtějí působit a jaký čekají výsledek?Potom se situace vyvíjí tak jak se vyvíjí.Polovina lidí nejde volit,protože ať volí koho chce tak vždy se to zvrhne v povolební svinčík.Ruku v ruce s tím jde apatie,k nějaké budoucí aktivitě.Marnost nad marnost.
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(Zay, 16.3.2011 9:20:06)
Odpovědět
V této zemi od roku 1989 žádná pravice nevládla, s tím lze jenom souhlasit. Není důležité, že se ODS či TOP09 prohlásí za pravicová seskupení, důležité jsou činy. Jestliže někdo zvyšuje daně, udržuje vysoký rozpočtový schodek, hlasuje pro registrované partnerství, nechá v platnosti institut minimální daně, nechá se vydírat lékařskými odboráři etc. etc., nenáleží k pravici!!!
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(Stilet, 16.3.2011 14:40:47)
Odpovědět
Tá pravice v ČR se skládá z bývalých komunistu, kriptokomunistu a všelijakých vrtichvostu který se přidají ke kde komu, jen když to něco vynese. K záníku komunistické réžímu bohužel došlo moc pozdě, kdy už vymřela generace odchovaná ještě C a K Mocnářstvím a kapitalistické hospodaření měla v krvy. Všichni nynější politici a to i ti nejmladší mají to "socialistické" hospodaření a názory zaryté hluboko pod kůží. Nedá se s tím zatím nic dělat.
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(Zay, 16.3.2011 16:18:58)
Odpovědět
Jo, jo, máte bohužel pravdu ...
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(děd, 16.3.2011 9:46:41)
Odpovědět
Vy opravdu si myslíte, že rudoši by u nás mohli vádnout jako ve 20.století ?
Oni nevládli, ale bezmezně poslouchali Velkého bratra, který vládl této části světa. Důkazů nespočetně. Dnes by jejich praktiky nebyly aboslutně možné už i z toho důvodu, že tento stát nám téměř nepatří. Copak jsme v něčem soběstační? Ani naši sousedé. Takže strašení je na nic. A že máme obsolustické požadavky - dobré školství a zdarma, a taktéž zdravotnictví ? To mají i chudší státy bez rudochů a hlavně naší "pravice". Dogmaticky tvrdíte, že svými požadavky rozvracíme stát, kdy je již veřejně známo, že byl rozkraden (je jedno kým). A pokud se toho neúčastníte, neobhajujte to. Většina lidí si rve již nyní vlasy z toho, jak celá slavná revolkuce dopadla. Když máte obavy o děti, zamyslete se nad tím, jak se zatím za 20 let děti změnili. A ještě budou, záleží na příkladech a prostředí v kterém budou vyrůstat - jestli v přátelském, nebo džunhli, kde silnější a blbější budou převálcovávat slabší. Za 20 let i díky celosvětovému pokroku bychom se měli líp i za bolšána (říká se tomu pokrok ne?)
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(ferda, 16.3.2011 11:19:31)
Odpovědět
palec nahoru, Děde :-))
dnes je více než jasné, že ti zloději,ponejvíce jsou to však pravicově orientování,používají strašení návratem komunistů jen proto, aby oni mohli být u koryt a bezostyšně nadále krást,krást, krást.....

ps. že těm pravověrným pravičáckým mátohám, nevadí fakt, že Nečas byl velmi aktivní svazák :-))

líbí se mi jeho životopis : ani zmínka o o jeho členství v SSM :-))) stydí se ??? měl by se stydět? bude se stydět!!!
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(děd, 16.3.2011 12:15:13)
Odpovědět
Víte když jsem po revoluci v našem městě sledoval jací lidé sympatizují s ODS a podporují ji i finančně, (vexláci,nemakačenkové, "příživové", zlodějští šmelináři...), ztratil jsem veškeré iluze. Budou podporovat kohokoliv, hlavně když uvidí osobní prospěch bez náročnější práce. Dobře vědí že dobrou budoucnost nemohou slibovat, tak alespoň straší minulostí co nejdéle vydržet v boji o čas. Ale jako museli pohořet komunisti be Velkého bratra, tak oni shoří na svoji chamtivost,sobectví a časem i na ty podvody,
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(ferda, 16.3.2011 13:29:21)
Odpovědět
Milý děde, jak je tedy možné, že ti darebáci, napříč politickým spektrem,jsou tak dlouho u moci? copak nemůže dojít v halvách mlčící většiny, že čím déle budou tací, jako je nečas, kalousek, drobil,bém, němcová ,klaus,jaančík, kocourek,parkánová,vondra,tluchoř, benda a jejich spříznění zlatokopvé u moci, o to déle bude trvat tété zemi, než v ní opět bude k životu?
a je to také chyba levice, že neumí zmobilizovat všechny nespokojené lidi ke změně, to je fakt.....takový gross,hašek, urban,palas apod. to také nejsou lidi, kterým jde o ně.....

jak tedy dál? vždyt s nima nehne ani tak obrovská kauza, jako přepadení veřejnoprávní televize!!!!! co chceš v takovém státě za změny....:-(
zle bude prostě tak dlouho, dokud jim to dovolíme....
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(Stilet, 16.3.2011 14:46:14)
Odpovědět
Ferdo ferdo a to nevidíš že ti nový neznámí si okamžitě po zvolení osvojili moresy těch starých? I když příště zvolíte všechny uplně nové a neznámé, tak týden po volbách budou stejní, jak ti které jste od koryta moci a bohatství odsadili. Sakra, vždyť žijete v Čechách a kde by se tam vzali poctiváci? Jak by se vůbec dostali do politiky. I ti pravičáci pokud tam nějací žijí? Nu ?
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(ferda, 16.3.2011 15:24:12)
Odpovědět
Dění ve společnosti, která je po více než dvacetiletém vládnutí zkorumpované elity v naprostém rozkladu,"
".... I viděl jsem mnoho bytostí opeřených v modrém peří,tošku i v oranžovém, kteří se chutě za státní přežírali až jejich krkání a říhání neslo se přes veškeré horstvo a vodní hladiny v naši těžce zkoušené zemičce :-))......"

ne, my si neumíme sami vládnout, je to smutné, ale je to fakt.....
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(Stilet, 16.3.2011 16:29:31)
Odpovědět
Ferdo ferdo k té korupci vychovali celý český národ komunisté. Korupci se nevyhnul absolutně nikdo. Korumpovalo se všude. Na úřadech i na všech pracovištích. I to, že si nadřizení dávali platit i utrátu od podřízencýh v restavraci byla korupce. A kdo jím platit nechtěl tak to poznával na svých výplatách. Korupci byly u sexuální úsluhy jen trošku hezkých žen. Korupci byl i ten podpůltový prodej. A sázím svůj krk na to, že i ty ferdo jsi korumpoval a nechal by jsi se rád korumpovat, jen kdyby jsi měl k tomu trošku příležitosti. Tak tolik kolem sebe vztekle neprskej. Samozřejmě že je těžké, snad nemožné z tak komunisty a socdemáky pokřiveným národem budovat a tvořit slušný stát.
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(ferda, 16.3.2011 16:55:44)
Odpovědět
Stillete,Stillete, nesuď všechny podle sebe......:-))
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(felix.julec, 16.3.2011 17:57:41)
Odpovědět
STILETE nejjednodušší je najít nepřítele svalit svoji neschopnost na něj.Věčně se vymlouvat na bordel za 40 let vlády komoušů neobstojí.Je to o nastavení pravidel.Tady už je 20 let"demokracie",ale stav pořád stejný.Že jsou špatná,je zřejmé.Možná i záměr zákonodárců.Zahájil to Klaus památnou větou,že nejsou špinavé peníze.Otevřel stavidla a verbež z veksláků a pod.chytila příležitost za pačesy. V rezervě máme ještě Sudeťáky.Taky vděčné téma-nepřítel.
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(modřín, 16.3.2011 18:49:05)
Odpovědět
Komunismus neskončil. Vemte si ty ksichty našich představitelů a konfrotujte je s údaji z dostupných pramenů a je vám jasné co je to za xindl. Čí jsou to potomci, kdo studoval v Moskvě či Leningradě, kdo je vázán spoluprací s KGB. Tak co od této qvazi pravice lze očekávat. Že prý na pravo od TOP 09 už nic není - a to je to neštěstí.
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(Stilet, 16.3.2011 21:08:46)
Odpovědět
Může být. Ono i za Masaryka kvetla korupce i zlodějniny. On sám byl také zkorumpovaný a korumpoval novináře Káju Čapka a další psáče. Ale je pravda pravdoucí, že komunisté naučili krást skutečně každého. Nejen naučili, ale i donutili.
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(Stilet, 16.3.2011 21:41:31)
Odpovědět
Dědečku, vy jste také příkladem toho, jak češi zásadně podstrkují své viny i zločiny jiným a ty které jiným pdstrčit nelze, tak je tvrdošíjně zapírají. Mnohdy se i Sovětští poradci zastávali muklu. A nedomáhali se toho, aby jím češi lezli až do tlustého střeva. Já jsem přišel se Sovětským poraděnkem nepřímo do styku jen jednou když jsme vojákoval a ten držel svou klapačku zavřenou, ale řval český generál. Ti frajtři a kaprálové vojáčky ponižovali a šikanovali také jen sami od sebe a neměli za sebou žádného Sovětského poradce. Ti poradci rovněž nebyli v továrnách a úřadech, takže za všechno šopatné, mizerné co jste museli zažít nemůže nikdo jiný, jak vaší spoluobčané. Ani ti Sovětští poradci nenesou žádnou zodpovědnost za devastaci celé země. I za ten svůj socialismus a vládu komunistu který si národ zvolil sám a s nadšením nenesou zodpovědnost Západní státy. V žádném jiném státě pod komunistickou botom na tom nikde nybyli tak mizerně a tak nelezli Sovětum do řitě jak Češi a ti ostaní měli ve svých zeních Sovětské Armády. A to Čsl. do 68 roku nemělo. Takže všechno je jen zásluha českého lokajství, českého lezdoprdelectví. Můžete být velice rádí že jste tam Sovětské poradce měli, máte na koho svádět všechny své hanebnosti.
Re: Nespojujte pojem „pravice“ s dnešní vládou. Jen ho tím przníte
(Daniel Makay, 17.3.2011 9:05:04)
Odpovědět
Ano, také mi vadí, že pravicová politika je zprofanovaná, protože jejími nositeli v ČR jsou pohanští levicoví utopisté nebo Jidášové s KDU . Nutno dodat, že tahle společnost by, ale skutečnou pravici nikdy nevolila. Je také naprosto naivní se domnívat, že tahle společnost se z toho dostane. Nedostane, v krátké době se dostaneme na úroveň třetího světa, střední třída naprosto vymizí, budou jen chudí a nesmírně bohatí. Ono totiž, žijeme v období postdemokracie a ta má čím dál méně co společného s demokracií, vyplývá to z toho,že demokracie a kapitalizmus nejsou bez křesťanské společnosti udržitelné. Co se týče svobody, ta v pohanské společnosti vždy přeroste nejdříve anarchii a potom totalitu, to jsou historická fakta. Západní společnost se propadá do chudoby a vzhledem k morální a filozofické anarchii se jako protipól upevňuje justiční a ekonomický fašizmus a to je jasným znamením, že takzvaná pravice jí ve skutečnosti není, protože toto je jednoznačně levicový utopistický proud ve kterém plyne. Navíc mnozí, kteří tento trend podporují se stanou jeho obětí, Lenin jim říkal užiteční idioti, to jsou ti co slouží systému, který je nakonec zlikviduje. Jediné co člověka může skutečně osvobodit je stát mimo tento systém a k tomu, aby mohl jít proti proudu musí mít sílu od Hospodina, proto je také psáno, že všichni pohané budou podváděni a podvedeni. Lidé, kteří nemají křesťanskou víru nejsou schopni stát mimo tento zvrácený systém, protože jim nezbývá nic jiného, než zůstat na tomto systému závislí, na rozdíl od křesťanů, kteří jsou závislí na Hospodinu. Takže ať se vám to líbí nebo ne, jste v tom všichni až po uši a buď sehnete hřbet nebo vás to všechny brzy semele. Nebo se skutečně vážně zamyslíte, kam to všechno spěje a přestoupíte s Titaniku na bárku jménem křesťanství, která na první pohled také sice není nic moc, ale střeží ji nadpřirozená moc, která nedopustí, aby se potopila a stoprocentně dopluje do cíle dokonalé věčnosti, to ostatní pohltí brzy peklo.