reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ

Autor: Břetislav Olšer | Publikováno: 15.3.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Sociologové jsou zvláštní sortou lidstva. Vědí, že nemají na to být lékaři, advokáty, daňovými  poradci, vědci či nositeli Nobelových cen. Proto se mnozí ukájejí alespoň svým zviditelňováním v masmédiích. A rudou muletou je pro některé z nich dnes slovo extremismus. Opovažte se konat něco extremistického. Na to je tady kdykoli ve střehu Jiřina Šiklová.

Avšak než se paní Šiklová pořádně rozkoukala, už je tady další extremista. Tentokrát Ladislav Bátora, který se "provinil" tím, že kandidoval jako nestraník za Národní stranu. Mgr. Ing. Bc. Ladislav Bátora, Ph.D. (59) je nyní předsedou konzervativní euroskeptické Akce D.O.S.T. - Důvěra - Objektivita - Svoboda – Tradice.

To jsou mi paradoxy. U nás přece pořád platí, že pokud jsou politické strany zaregistrovány u Johnů na ministerstvu vnitra, splňují-li zákonnou podmínku, že jejich program není v rozporu s listinou práv a svobod a nepropaguje násilí na jednotlivci ani skupině obyvatel, je vše OK. A všechno toto Národní strana splnila. Ke všemu byl Bátora jedním z několika kandidátů na náměstka ministra školství, ale média zajímal jen on, jelikož „lovci lebek“ přece musí zvedat náklady a sledovanost svých „nezávislých“ sdělovacích prostředků. Co dodat? Snad jen na adresu paní Šik(u)lové: "Kdy vyhlásíte, že extremisty byli či jsou také Jožka Fischer, Juan Barrozo, Kurt Waldheim či papež Benedikt XVI....? A co Sarkozy, který vyhání rumunské Romy zpět domů...?"

Joschka Fischer, exministr vlády SRN, je syn švábských Němců vyhnaných z Maďarska. Koncem šedesátých let stal členem extremní levice a účastníkem bojovných antiamerických demonstrací a pouličních bitek s policií. Podle britského listu The Times dokonce půjčil své auto známému teroristovi levicově extremistických Rudých brigád.

Šéf Evropské komise José Barroso byl jako mladík maoistou. Stal se hvězdou marx-leninistické studentské federace, dorostenecké líhně portugalských komunistů, kritizoval „anti-proletářské“ zásahy tehdejší vlády a odsuzoval je jako „důkaz krize buržoazního vzdělávacího systému“. A vyzdvihoval požadavky studentů, protože vznikly v rámci „revoluční struktury“. Následně byl zvolen předsedou strany PCTP-MRPP, což je označení Portugalské komunistické strany pracujících - reorganizující hnutí strany proletariátu. V prosinci 1980 se držel "českého vzorce" a vstoupil do Partido Social Democrata, tedy do Portugalské sociální demokracie.

Kurt Waldheim vstoupil krátce po obsazení nacisty Rakouska do Národně-socialistické německé unie studentů a stal se registrovaným členem SA (Sturmabteilung). Začátkem roku 1941 byl povolán do Wehrnachtu a byl poslán na východní frontu. V roce 1986 byly zveřejněny dokumenty, že Waldheim byl v roce 1943 nasazen v řecké Soluni, kde byl členem speciální jednotky likvidující tamní partyzánské jednotky. Nakonec se stal čtvrtým generálním tajemníkem OSN a devátým prezidentem Rakouska.

V roce 1938 přijali dvanáctiletého Ratzingera do Hitlerjugend, v roce 1943 do letectva Třetí říše. Když byl v témže roce přijat k letectvu, prošel i výcvikem pro pěchotu… Nedovedu si představit, jestli by členství Jiřího Paroubka či Vojtěcha Filipa v Hitlerjugend nazval někdo z dnešní vládní garnitury “úsměvnou epizodkou”, bez jakýchkoli důsledků. Stačí, když spolupracovali s KGB nebo se setkali s Putinem.

Proč tedy zrovna Bátora v ústech Šiklové? Že by uražená feministická ješitnost, jelikož její nedávný televizní oponent prohlásil - „raději Boženu Vikovou-Kunětickou než Jiřinu Šiklovou". (Feministka Kunětická se zapojila do politiky za mladočeskou stranu a v roce 1912 se stala první českou političkou zvolenou do zemského sněmu za volební obvod Mladá Boleslav – Nymburk.) A nyní se dostanu k již citovaným slovům evangelia svatého Matouše: „Je jednoduché vidět třísku v oku bratra svého, ale musíte hledat také trám v oku svém, paní doktorko".

O jakýpak trám se jedná? Paní Šiklová totiž prohlásila na obhajobu svého členství v KSČ: „Já jsem mohla jít úplně proti, nebo se pokusit dění ovlivnit. Anebo pasivně přežívat, neomočit se - nikdy, v ničem - a dnes 'moudře' kritizovat všechny a všechno. Ale já jsem aktivní člověk! Byla jsem přesvědčená, že je možné komunistický systém zevnitř reformovat. Po invazi už bylo vše marné. Jakmile nastoupil Husák, vystoupila jsem z KSČ..“ Inu, pravé české lokajství, plebejství a podřizování se autoritám, nebo naopak je lehkovážně přezírající, aneb Čtení podle Matouše 6,19-34: Blahoslavení chudobní duchem, neboď jejich je království nebeské...

Napřed ale spoluzakládala Katedru sociologie Filosofické fakulty Univerzity Karlovy, kde se zabývala problematikou mládeže a studentského hnutí. V řadách KSČ působila od roku 1956. Na podzim roku 1967 přemlouvala své spolustraníky, aby z KSČ nevystupovali, ale zůstali tam a podpořili tím tu část, která se snažila o reformu. V roce 1968 se stala funkcionářkou a vedoucí stranické skupiny KSČ na FF UK. O rok později byla „vyloučena“ z KSČ, jelikož podepsala "2000 slov", jejichž autorem byl její stranický kolega Vaculík. Působila též v tzv. nátlakové skupině Červení proti… Chtěla si zkrátka podpisem "2000 slov" udělat "oko" u budoucích mocipánů a negovat tímto svým rozhřešením třinácti let své kolaborace s režimem...

Něco mi to připomnělo. Bylo to koncem roku 1989. Měli jsme redakci Horníka naproti Černé louce v Ostravě. Byl jsem v redakci jediný nestraník a tak jsem se rozhodl, že půjdu a přihlásím se do Občanského fóra. Sotva jsem vešel do místnosti "pro spolupráci s tiskem", šokoval mě hned první pohled; šéfoval tam tomu človíček, který ještě dva měsíce předtím přednášel na VŠB marximus-leninismus. Vyrušil jsem ho, když jako zakázku jsem měl vyfotit plnou přednáškovou síň. Otočil jsem na Černé louce na patě a pochopil, co znamená OF - co asi? Znáte to: Očekávám funkci... stejně jako paní Šiklová.

Je složitá doba; za veškerým chaosem a anarchií tohoto světa nehledej ženu, tedy ani paní Šiklovou, nýbrž revoluce, vyvolané sociology. Každá přece vznikla jako vzdor sociálně slabých vrstev proti těm nechutně bohatým. Základem nenávisti sociálně vyloučených vždycky byla, je a bude závist. A kdo je chudý a kdo bohatý? Do první kategorie patří smolaři, lenoši a převlékači kabátů, tu druhou ovládli šťastlivci, jimž hoří i voda, umějí pracovat od vidím do nevidím, jsou samý stres, nebojí se rizika, a i když skoro polovina z nich zbohatla podvody, restitucemi nebo divokou privatizací, stát je miluje, protože žije především z jejich daní a snaží se jim uhájit beztrestnost. Jak pravil Orwell: "Diktatura se nenastoluje proto, aby zabezpečila revoluci, nýbrž revoluce se dělá, aby zabezpečila diktaturu..."

Francouzská revoluce se zrodila na barikádách, zbořila Bastilu a vymyslela gilotinu i rovnost, svornost, bratrství, a rovněž rčení, že revoluce nakonec požírá vlastní děti. Vůdci revoluce Robespierre, Marat i Danton skončili moc zle; na gilotině, ubodáni nožem vraha a truchlivou smrtí…

A pak obdobně dopadly a brzy ještě dopadnout jako Velká říjnová socialistická revoluce i ta Kubánská, Maova, Kambodžská, Oranžová a Íránská revoluce, nebo také revoluce Egyptská, Tuniská a Libyjská… Za všemi hledej sociology, kteří sice mluví nesrozumitelně, byť pro davy ty nesmysly znějí líbezně, ale jsou nad věcí. Jen nemají potuchy, o jakou věc se jedná. Jako ta československá sametová, jejímž smyslem byla bezbolestná výměna stráží. Komunisté se chtěli beztrestně zbavit svého průseru a nadržení pravdoláskovci jim na to skočili. S pomocí komunisty Čalfy. Teď jsou komunisté třetí nejsilnější stranou v Parlamentu. Navzdory tomu, že byli prohlášeni za zločineckou a extremistickou organizaci.

Jiřina Šiklová, zarputilá Ferdyška Pištorová, neustále bdí nad dobrem nás všech. Je v důchodu, má dost času. Třeba, když se někdo „fašisticky“ naváží do Romů. Jako třeba starosta Nového Bydžova Pavel Louda (ODS). Přitom byl letos do čela města zvolen už popáté. Po opakujících se problémech s romskou menšinou ve městě, které vyvrcholily znásilněním jednadvacetileté dívky, starosta sepsal ostré prohlášení, v němž popisuje, jak v Novém Bydžově “cikáni otravujou, kradou a znásilňují”.

„Vydá-li takovýto text státní úředník, tak to tu opravdu páchne fašismem,” řekla pro server Romea.cz socioložka Jiřina Šiklová o starostovi Loudovi z Nového Bydžova. “Pokud je rasistou starosta, tedy jedinec, který je placen státem, tak by měl být odvolán ze své funkce. Nejlepší by bylo, kdyby ho odvolali občané Nového Bydžova, kteří nejsou rasisty…“ Bez urážky; kdoví, čím páchne paní Šiklová…

“Počet Romů vzrostl v Novém Bydžově za posledních pět let na pět procent, Teď se roztahují ve městě, otravují, kradou, znásilňují. Dobu, během které slušný občan pracuje, cikáni tráví rozvalení na lavičkách na náměstí a spokojeně klábosí. Město hloubkovým šetřením zjistilo, že třetina cikánů nemá ve městě trvalý pobyt, přesto tady čerpá veřejné služby,” píše bez servítku vedení radnice. Bydžov má celkem zhruba 7000 obyvatel. Kdo bude přistižen v herně u automatu, přijde o dávky. Navíc romští starousedlíci uznávají, že za ohlášenými problémy jsou sice cikáni, ale ti, co se sem přistěhovali ze Slovenska, a od nichž se Romové Nového Bydžova distancují.

Sociologie je makačka; zkoumá sociální život jednotlivců, skupin a společností. Sociologie je chápána jako věda o jednání lidí ve společnosti, o její struktuře a systému. Kolik kdo bere sociálníchz dávek, za co, kde pracuje, proč je nezaměstnaný. Jak je to se zdražováním... A co společnost, to jiná sociologie. To ovšem dává všem sociologům široký rádius jejich působení. A také šanci pro mnohé, schovat své nýmandství za přehršli plácání, rádoby filozofických úvah, kliše, floskulí a prázdných gest. Třeba v lidovém tónu, jak to s oblibou předvádí jistý kníratý profesor z jedné moravské univerzity, co si hraje na Andera z Košic.

Milá paní Šiklová, kdy zase poskytnete nějaký ten rozhovor. Doporučil bych téma: "Já extremistka, vy extremista, my všichni jsme extremisté..." Vstoupila jste přece do KSČ v době, kdy už byly známy justiční vraždy Heliodora Píky, Milady Horákové, Rudolfa Slánského a dalších "spiklenců". Měla jste asi kachní žaludek a odvahu soudružky Polednové. Jaké bylo to politické klima padesátých roků, když z továren přicházely petice s tisíci podpisy hrdinných dělníků a dělnic, které požadovaly "Smrt zrádcům" a "Utopte je jako kočky"...? 

Inu, jsou dvě nerozumné věci: mlčet, když je třeba mluvit, a mluvit, když je třeba mlčet. (Lidové přísloví) Ví vůbec, ctěná paní socioložka Šiklová, co je to fašismus…?

http://olser.blog.iDNES.cz

reklama
6235 čtenářů | 90 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Karlos, 15.3.2011 0:24:51)
Odpovědět
Prosím Vás, proč se tady tou soudružkou vůbec zabýváte? Tu snad nikdo nemůže brát vážně, snad jedině s výjimkou ČT. Šiklová, to je stejná ideologožka (je třeba respektovat gender jazyk :-)) jako třeba Tydlitádová.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Niky, 16.3.2011 8:43:59)
Odpovědět
Pravdoláskovci a jejich chování,to je jeden s důkazů,že Brusel= Moskva a Berlín! Taková jsou i média!
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Čtenář 1, 16.3.2011 12:38:06)
Odpovědět
Pravopis sem, pravopis tam.......
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Stilet, 16.3.2011 16:58:41)
Odpovědět
To je zajimavé, jak komunisutciké bestie vstupovali do partaje už od únpra 48 jen ze záměru něco změnit. Zajimavé je i to, že nikdo z ních ani pipnutím nenaznačl, že by chtěl něco měnit. Žasnul jsme v 68 roce, jak mnozí ti výkvěti a elity se vydávali za hrdiny boje za demokracií. Ti kteří se žili už dvacet roku komunistickou propagandou, začali tvrdit, že oni na prvomájové manifestaci sabotovali už při zpěvu internacionáli zpěv tím, že pošeptmu vypustili ze svých útrob zlého ducha a tak kolem stojíci si místo zpěvu museli držet nos. Oni ovšem také aby nikdo právě je nepovažoval za tak dovážné a statečné sabotédry budování socialismu.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(mag, 18.3.2011 19:24:20)
Odpovědět
Souhlas, co máte ze Fiklové, za ten článek nestojí.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(antonín, 15.3.2011 0:49:02)
Odpovědět
paní Šiklová, Pehe, Havel, Zbořil, ve všech těchto lidech našla ČT zalíbení a servíruje nám je jako nejlepší pravdoláskovské názory a fakta.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Stilet, 15.3.2011 15:21:58)
Odpovědět
Paní Šiklová? Paní? Ta stará komunistická důra?
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Foxlet, 16.3.2011 19:08:54)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím a přidal bych ještě Vladimíru Dvořákovou, která je poslední dobou pro TV nejlepší politolog.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(vizír, 15.3.2011 2:51:07)
Odpovědět
....rudá fena Šiklová je pořád aktivní i když už je nad hrobem, teď má dokonce i novou výpomoc spřízněnou ideologicky i rasově:

"Manželka velvyslance USA podpořila české feministky"

aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=693343

...tak mne napadá ,je to od feminacistky eisenové vůbec legitimní? neměla by se po tomto ideologickém výstupu automaticky pakovat i se svým manžílkem odkojeným ADL/Mosadem zpět směr jůesej za vměšování do vnitřních záležitostí našeho státu??
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(ThujaGarden, 15.3.2011 9:01:17)
Odpovědět
Vizíre, to je rajský život....Ty se za peníze...,daňových poplatníků..., válíš v bohnickým cvokhauzu....,ještě ve 3 ráno jsi na netu...
....je to senza...,když nemusíš chodit -hákovat- ,jako ostatní.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Dan, 15.3.2011 10:35:48)
Odpovědět
pod přezdívkou vizír se opravdu skrývá Magor, tedy nesvéprávný člověk, což je patrné z jeho názorů, za vším stojí žid :-))
a nejleší je rasově čistá čína..

Je to blázen a potřebuje pomoc.. psychiatra
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(vizír, 15.3.2011 15:00:51)
Odpovědět
....je čím dál jasnější že vy nenávidíte na svobodných národech přesně to co je na nich naopak pozitivní .. tj.že nedovolí židovské mafii vykrádat státní finance a ekonomicko-politicky okupovat svou zemi skrze lichvu, židomedia a multikulturní NGO a také likvidovat národ židy vnucemou masovou imigrací.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Dan, 15.3.2011 15:58:20)
Odpovědět
chlpče, podle tebe je tedy čína svobodný národ ? A odkdy tak myslíš, že tam ta svoboda je . :-)

Neboj se a vyjádři svůj originální názor naplno, lidé se chtějí bavit..
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(vizír, 15.3.2011 17:12:24)
Odpovědět
ano Čína je svobodný národ ve smyslu mezinárodních vztahů
.. což se ukazuje jako naprosto klíčové pro zachování prosperity lidí vzhledem k aktivitám židovských nadnárodních mafiánsko-tunelářsko-lichvářských institucí IMF/WB a jejich loutkových bruselských a washingtonských vlád které jim neustále přihrávají biliony Dolarů a Eur z daní zotročených lidí či na dluh u těch samých bank.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 15.3.2011 17:56:11)
Odpovědět
Dane, zatím bavíš ty - Čína není národ, to by jsi musel říci 55-60 národů Číny nebo alespoň jen Chanové, kterých je nejvíce. A to jsi byl prý v Číně.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Dan, 16.3.2011 11:21:58)
Odpovědět
Národ už dávno ztratil genetický podtext, je to prostě skupina lidí sdílející nějaký stát, oblast, historii a kulturu společně, dnes seš němec a zítra třeba američan to je jedno, proto se naprosto vyprázdnil i pojem národní stát jako geneticky národní stát.

číňané jsou samo národ, geopoliticky, geneticky ne a v tomto náhledu pak prakticky nexistují národní státy :))
Jestliže se hovoří o EU jako o babylonu - demagogy, pak by titéž lidé měli vědět, že Indie má 42 úředních jazyků a funguje jako celek tisíce let :))
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 16.3.2011 13:34:09)
Odpovědět
Dane nevymýšlej si své definice. Národ se nestanovuje na stejném genetickém základě.Definice národa není jednoznačná - ale jedná se o velkou skupinu lidí sdílející dlouhodobě jeden prostor (jednota geografická), mluvící jedním jazykem, se stejnou politickou, ekonomickou a náboženskou strukturou a se tejnou kulturou a tradicemi. Hlavní je ovšem se k určité národnosti hlásit. Tohle ale eurohujeři a rozbíječi národních států ignorují (a proč se dane hlásíš k národnosti moravské_ a ne panevropské?)
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 15.3.2011 11:25:15)
Odpovědět
Thujo vizír si hrá s počítačem v noci, kdy se moc nepracuje, zato ty se flákáš v pracovní době, navíc v noci v blázinci nepouští pacienty k počítačům, spíše jsou asi pod zámkem nebo v kleci.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Dan, 15.3.2011 13:08:19)
Odpovědět
na celé planetě existuje člověk, který je více nešťastný nežli Japonci, je jí náš český Ugo Ješita, on nelituje Japonce, dnes ho Kadáfí pochválil za jeho postoje proti bezletové zoně, ale jeho radost netravala dlouho..

Vždy se mýlící Václav musí skousnout novou tvrdou realitu, nový super omyl, a tím je debakl jaderné energetiky se vším všudy a jasně otevřené dveře dokořín pro to co označil největším zlem, tedy alertnativní zdroje :-)
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 15.3.2011 14:16:41)
Odpovědět
Dane - zase klusofobie. Názor V. Klause vojensky nezasahovat v Libyi byl v souladu s názory většiny světa, čemuž dává za pravdu i další vývoj. A vyvozovat něco z vlny tsunami a nějvětšího zemětřesení v historii Japonska pro evropskou a zvláště naši jadernou enegetiku je směšné - akorát že náš Temelín i Dukovany jsou zabezpečeny ještě lépe než japonská Fukušima. V obou případech má pravdu Klaus a ne Dan, a ještě méně humanitární bombarďák Havel - ten měl jít povzbudit libyjské povstalce osobně a pak organizovat imigraci milionů Afričanů do Evropy.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Dan, 15.3.2011 15:26:55)
Odpovědět
ty seš lhář !

1/v radě bezpečnosti ho zablokovalo Rusko s čínou, to dobře víš a Kadafi dnes řekl, že si postojů těchto 2 zemí váží a nabídl jim těžbu ropy !

2/v nATO se postavilo proti jediné Turecko


Co tu ty křiváku vykřivenej lžeš, jaká většina světa ??
Není tě ze sebe zle, takto přichycenej při lhaní ??


O bezletovou zonu požádala o víkendu liga arabských států, Francie + Británie se ji snažili protlačit s podporou Austrálie a Kanady.

Francie i uznala novou povstaleckou vládu.


Víš kdo kdo je ta většina světa, lháři prolhanej ?

Je to zejména Rusko, čína, Bělorusko, Kuba, Venezuela a Turecko.

Ty seš stejnej ksindl jako Všík Pružinskij, seš prostě euroskeptickej prolhanej demagog :-)

Pružinského další super omyl, tedy jádro už bere za své.. a soláry s větrníky ho začnou brzo cupovat, samotné Japonsko už se takto vyjádřilo, 70% Němců chce odejít od jádra, 62% Francouzů, 55% Britů a 62% španělů.

Nad jádrem se stahují mraky, stejně jako nad dalšími Klausomyly.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Jeeves, 15.3.2011 17:35:57)
Odpovědět
Hlavně klid. Vím, že zelení pomatenci a blbci se škodolibě radují z průseru v Japonsku. Ale je jich stále moc málo. Sice hodně hulákají a operují vylhanými čísly, ale to nijak nezabrání ve výstavbě dalších jaderných elektráren. :-) Jenom v tom Japonsku bude konec. A řekl bych, že to je velký malér, který Japonsko ekonomicky položí. A co se Libye týče, tak s Kalousem naprosto souhlasím.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 15.3.2011 18:02:46)
Odpovědět
Ty ubožáku na úrovni Šarkéziho - ani Obamovi se do ničeho nechtělo, jen lavíroval a protahoval jednání. Co jou to ti povstalci za které se modlili v mešitách a podporoval je Talibán? Chátra bláznů. Je zvláštní, že nejslušněji se ke Kaddáfímu chovalo tvé mateřské Německo, Kaddáfí dodal že bude přednostně dostávat Libyjskou ropu a tomu pi.tomci Šarkozymu nedá nic. Podle tebe a humanitárního bombarďáka už by byl další Afganistán v Libyi.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 15.3.2011 18:09:00)
Odpovědět
Dane, netušil jsem že se hlásíš k zeleným magorům. Solární energie i větrné elektrárny jsou v našich podmínkách okrajové doplňkové záležitost - není zde dostatek větru jak třeba u moře v Holandsku, je i málo slunečných dnů a v noci Slunce nesvítí. I kdyby se za cenu zbytečných obrovských nákladů zvýšil podíl větrných a solárních elektráren, zozhází to jen velkými výkyvy stávající síť a nikomu se nechce platit 14x dražžší elektriku ze solár než z jádra. Bioplyn je nápad idiotů - místo aby trávu a seno sežraly krávy, dali mléko, maso a nutný hnůj - tak ta tráva i kravěnce jdou na výrobu bioplynu za obrovských dotací - nesmysl - a pole bez kravského hnoje netvoří humus a umělá hnojiva se vyplaví do přehrad. Bože chraň nás od takových zelených volů.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(frantisek zajicek, 15.3.2011 18:56:43)
Odpovědět
Kalous,kde jsi na to dosel,ze slunce v noci nesviti?Ze by hodilo slofika?Jinak o alternativni energii se zacalo jednat u nas uz v 45.Nerikej,ze neznas heslo:Porucime desti vetru...FZ
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 16.3.2011 7:16:02)
Odpovědět
Vlastně máš pravdu zajíčku - na některých foto elektrárnách (přišli na to ve Španělsku) svítilo Slunce na panely i v noci - prostě do panelů "zavedli" klasickou elektřinu ze sítě. Tak jak když nefouká vítr - tak lze roztočit křídla větrných elektráren elektromotorem - a díky bl.bým dotacím se to ještě bohatě vyplatí. Zajíčku - že ty jsi se dál na solární energii a větrné elektrárny v Holandsku, ty podšívko.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Dan, 16.3.2011 9:10:17)
Odpovědět
Mílokdo v jeoktu klauospřiteplenců si všiml, že za jediný rok se v česku vyprodukovalo tolik solarenergetických zdrojů, co je celý Telemín !!

Co z toho plyne, že jádro je snadno nahraditelné, což včera potvrdila i Drábová, která mimochodem velmi pochválila výstavbu solárů v česku a řekla že vítá každý kilowat at je odkudkoliv, Drábová také včera řekla, že se bez jádra klidně obejdeme, ale je třeba spočítat co a kolik to bude stát a pečlivě to vyhodnotit.

Já říkám, že 20 let stavěný Temelín a rok solárů ukázal totální prohru jádra na solárem, také se neprokázaly keci o blekautu.

Ano, soláry v českua všude nasvětě přeberou prim, to už je jasné, Tesla s Toyotou začnou od 2012 vyrábět seriový, levný solární elektromobil dns ho představili světu.

Soláry už jsou dneska ziskové i s minimální dotací i díky tomu, že Němci přesunuli jejich výrobu do číny a indie.

Jádro přejde do těžké defenzivy, je nebezpečné drahé a jeho budování nekonečně dlouhé !!
AREWA řekla že postaví 2 reaktory ve Finbsku za 3 roky, realita je taková že po 6 letech pořád neběží, Rusové dodělávají v číně 2 elektrárny už náct let a neběží a jak to bylo s
Temelínem, koli let se stavěl, kolik stál a co s dopadem ?

Jádro je naho.vno ve všech směrech, že je celosvětově nebezpečné se ví dobře, proto existují v každé zemi uřady jaderné bezpečnosti a ne solární bezpečnosti.
Jenom hlupák s krátkou pamětí se probral ted když Fukušima zamořuje svět, Američané se děsí mraku, ale my ne, my jsme v pohodě stejně jako když řachl černobil a idioti tu řvali že se nás to netýká..
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 16.3.2011 13:37:02)
Odpovědět
Dane - ty jsi ještě větší v.ůl než zelení, škoda komentáře.
přes den budeme mít tolik el.energie, že s ní budeme moct vyhánět žížaly ze země, v noci budeme klepat kosu ve tmě

jdi už do háje ty euroodborníku
Re:...úřad solární bezpečnosti...
(mor.ho., 16.3.2011 15:38:12)
Odpovědět
To je ale docela dobrý nápad, navrhni svým kamarádíčkům z Bruselu, zřídit úplně nový zbytečný úřad - Úřad pro solární bezpečnost. Budeš moci slídit po bytech, jestli nemáme schované solární panely třeba pod postelí a budeme vyplňovat nové dotazníky (kdo to nevyplní, zaplatí 100tisíc pokuty nebo odnětí svobody až na pět let) a šéfkontrolorem bude za odměnu hádejte kdo?
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Jahoda, 15.3.2011 21:39:58)
Odpovědět
pro mě za mě,at si klidně stavěj větrníky,ale nesmí mě to stát u baráku.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Dan, 16.3.2011 9:14:23)
Odpovědět
Větrník ty idiote nemůže vybuchnout, zamořovat vzduch, zemi i moře a nechcípneš kvůli němu na rakovinu !

Ted momentálně Fukušima zamořuje svět, američané naměřili včera v okolí eketrárny 1000 násobek povoleného limitu a ve 100 km vzdálenosti 100 násobek, jaderný mrak se stále zvětšuje..
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(kalous, 16.3.2011 13:40:28)
Odpovědět
Kolik dní v roce je větrných ty idiote? To budeme mít půl republiky větrníků a budeme do nich foukat? Nebo si je postavíme v moři a potáhneme sem? Větrné elektrárny pokryjí jen nějaké procento potřeb, hodí se tak na chatu kde není elektrické vedení.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Dan, 16.3.2011 9:23:22)
Odpovědět
Mimochodem, USA poslali dnes do Japonska 4 týmy svých jaderných expertů a dnes uvolnili z krizového fondu 100 milionu dolarů na zastavení jaderné katastrofy v Japonsku, na niž sami Japonci evidentně nestačí, ikdyž dělají co mohou.

Americký jaderný úřad také sleduje radioaktivní mrak, který naši politici označují za histerii a američtí experti za vysoké nebezpečí pro USA.

Kdo to tady zase lže a čí zájma na ukor lidí hájí ?? :-)

Co pame Klausi, kdy už se kté histerii vyjádříte ?
Klaus čeká jestli to expolduje a vyhubí Japonsko, pokud se to podaří uhasit tak pak v klidu po všem prohlásí že o nic nešlo, ten genius všech primtivů.

Sledujet ho jak ten comá vždycky pravdu zaritě mlčí, jak jeho malý rusínský mozek šrotuje a neví.. on neví..
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 16.3.2011 13:44:54)
Odpovědět
Dane - ještě jsi zapomněl napsat, že tu vlnu tsunami v Japonsku vyvolal Klaus (nebýt kombinace největšího historického zemětřesení v Japonsku s extremní tsunami - počítalo se jen s maximem 6 m ale bylo 8m - tak se skoro nic nedělo) schválně a příští tsunami o vlně 10m vyšle na Temelín a Dukovany z hradního příkopu. Už aby jsi také budoval 11m vlnolam.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 16.3.2011 8:43:39)
Odpovědět
Ta většina světa je také to tvoje Německo, Dane - to s bezletovou zonou nesouhlasilo. A distane libyjskou naftu.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Dan, 16.3.2011 9:17:30)
Odpovědět
Ne, německo jenom řeklo že se k té válce nepřipojí, zdrželo se hlasování v G8, zablokovalo to Rusko, to bylo proti, Wessel řekl udělej to ale bez nás, nechceme bojovat v severní Africe-legitimní názor, ale blok přišel z Ruska a od Klause .


A co se týká tvého lhaní, většina nebyla proti ale drtivá většina zemí byla pro.

přesto že Rusko nakonec v RB nehlasovalo a čína s ním, v G8 řekl pak zase NE.

v NATO pak řeklo NE jediná země, Turecko.

A ty seš lhář :-)
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 16.3.2011 13:54:17)
Odpovědět
Tak ty všeználku citace ze včerejšího a dnešního tisku: Pentagon v pondělí popřel spekulace, že USA se zonou souhlasí. Pro bezletovou zonu je zejména Francie, ale nemá v Radě bezpečnosti OSN podporu (jen V. Británie). Turecko - přejeme si aby obě strany přerušili boje. O situaci jednala skupina států G8 - nevyslyšela žádost povstalců o bezletovou zonu. Proti zavedení bezletové zony se stavělo Rusko a Německo a zonu nepodpořili ani USA. Lháři, čti pozorně noviny!!! a čerstvé ne měsíc staré
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Stilet, 15.3.2011 13:54:39)
Odpovědět
Opravdu Kalous. Někdy večer se podívám na Internet, na Europortal a už tam primitiv vizír slintá. A to je u vás půlnoc. Možná že dělá nočního hlídače v prasečinci a tak má při tom dost času aby se ukájel na computeru i v noci.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 15.3.2011 14:20:57)
Odpovědět
Stilete, on ten vizír má nevymáchanou hubu - ale přečti si na Googlu Pravé protokoly sionských mudrců, ověření pravosti. Pokud by vizír ve svých úvahách nahradil slovo žid termínem sionista - možná by nebyl daleko od pravdy.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Stilet, 15.3.2011 15:28:59)
Odpovědět
Navím Kalousi nevím. Já tomu prostě nemůžu uvěřit. Kalousi, to ještě neznáš lidí a politiky? Stačí aby jsi sledoval české politiky. V politice hrají jen a jen osobní zájmy politiku a né idee. A že by se některý politik tak rád dobrovolně podřizoval nějaké skupině Židu? Lidé nejsou přece taková pimprlata a já znám už spousty spikleneckých teorií. Myslíš že Židé drží při sobě více jak třebas Češi? Nesmíš věřit všemu co psáčí napíší. Píší za peníze a na pravdu plijí.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(vizír, 15.3.2011 15:57:24)
Odpovědět
...tohle krytí židovských lumpáren děláte za peníze nebo za podrbání za uchem od vašich židovských přátel co vám vozí na vánoce dárečky a hned za rohem se v synagoze modlí za smrt všech křesťanských modloslužebníků a oslavují masové vraždění řeků a helenizovaných židů během chanuky? .. takovým jako jste vy se říká užitečný idiot, a není náhoda že se takoví rekrutují z imigrantů a lůzy
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Stilet, 15.3.2011 16:57:30)
Odpovědět
Hele vizíre. ty jsi mě včera podcenil. Nazval jsi mě židovskonacistickýmsudeťákem. To přímo uráží. Mezi takový povl nepopatřím. Já jsem větší pán, Jsem vyším oficírem SS. byl jsem zástupce velitele celé Osvětimi. Nakonec si mě Reichsfirer vybral za mé zásluhy za svého pobočníka. Tykal jsem si s Himlerem i Heydrichem. Jsem nositel rytižského kříže s dobovými ratolestní a meči. Byl mě propujčen čestný prsten udělovaný vysokým oficírum divoze Totenkopf. Osobně jsem postřílel několik set vizíru a za to jsem byl povyšován a vyznamenáván. Pomohla mě utéci do Latinské Ameriky ODESSA s Vatikánem. To čušíš viď blbe vizíre. Už se těším že co nevidět oběsím i tebe osobně. Komt Der Tag vizíre. Tak se už můžeš těšit. Raději se vykastruj abych tě nemohl oběsit za scrotum.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 15.3.2011 18:14:37)
Odpovědět
Stilete, samozřejmě většině politiků nevěřím. A hájí většinou svou kapsu. Ale věřím ve vliv peněz v politice a ve vliv zlata. Kdo má největší kupu peněz a největší kopec zlata - nemusí být ani sám politikem - politiky si koupí nebo ovlivní tisk a propagandu.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 15.3.2011 18:34:37)
Odpovědět
Ještě bych k tobě měl Stilete otázku - znáš americké prostředí, Obamovi stála kampaň více než 1 mld dolarů - kdo mu to asi platil? A koho nyní poslouchá? Nikdy bych nevěřil, že se stane presidentem a stal se. A už má dokonce Nobelovu cenu za mír, i když vede několik válek.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Stilet, 15.3.2011 20:45:27)
Odpovědět
Pravda že v politice jak jsem psal rozhodují osobní zájmy, tedy samozřejmě peníze.
Ptáš se kdo platil Obamovi ty destimilony, možná stamiliony na volební kampaň. On Obama porušoval US zákony. Bral peníze z celého světa i od Odborových Unií. Hrnuly se mu peníze ze všech stran, ale že je to negr, tak si nikdo nedovolil pípnout. I McCain zakázal Palin jen špitnou špatné slovo. Nechtěl si to u černochu rozházet. Myslel že tak ziská ženské voličky i negry. Víš Kalous,TV i téměř všechen tisk ovládají levičáci a tak se všichni velice starali, aby Obamu nikdo neohrozil. Ví se i o volebních podvodech, ale každý má na hubě zámek a to přesto, že nikomu nic nehrozí. Nu co by jsi chtěl od levičácké svoloče? A Kalous nebyli a nejsou to jen Židé.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(vizír, 15.3.2011 22:06:09)
Odpovědět
Americký tisk neovládají jacísi anonymní "levičáci" ,
americký tisk ovládá židovská sionacistická mafie která se snaží takto oklikou zlikvidovat svobodu slova než se jim to podaří prosadit i skrze stát jejich sionacistickou mafií infiltrující politiku skrez neocons. A lze to velmi rychle ověřit jelikož vlastnictví amerických medií není nic tajného.

.. ale podle vašich fabulací se zřejmě jacísi "levičáci" domluvili a zřejmě si našetřili z dělnického platu na skoupení všech amerických medií .. nechte se vyšetřit
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Stilet, 16.3.2011 14:56:59)
Odpovědět
Osle vizíre, jaci anonymní levičácí? Což v ČR jsou to také všechno anonymní levičáci? V TV je každý vidí, tak jací levičáci? Vždyť ti všichni a všechny co se živí psaním a řečněním jsou jak ty povětrné děvy které roznáší kapavku, přijicí AIDS a jiné takové nemoci se zůvodnění, že zachraňijí národ před vymřením, tak jak psáčí zachraňují kultůru a vzdělanost národa.
Potíž vizire s tebou je v tom, že za vším vidíš Židy a tím ostatním lidem na světě širém upíráš lidství a lidskou schonost samostaného jednání a myšlení a nejsi sto pochopit, že lidé nejsou termíti nebo mravenci. To i tebou manipulují Židé a nutí tě k tomu židožroutství?
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 16.3.2011 7:20:36)
Odpovědět
Dík Stilete za vysvětlení. Ač se dívám spíše "z leva", ten výraz levičácká svoloč se mi líbí.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Dan, 16.3.2011 11:25:38)
Odpovědět
Mslím že ten sprosták co tam dfole nadával Klausovi je celkem vtipnej..

nápad, že zastánci bezpečného jádro by měli povině jet hasit Fukušimu a bez ochraných pomůcek, aby se nabažili svého snu je výborný, já zase aby to bylo spravedlivé, až vychřice poboří soláry, půjdu klidně dělat na nich opravy :))
:))

Kluaci jadrní, máte po ptákách.. i s Václvem OMYLEM Klausem
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 16.3.2011 14:00:23)
Odpovědět
Dane - ty jsi už trapný. Solární energie v našich podmínkách může být jen drahý doplněk základní elektrické sítě - ale ne jejím důležitým článkem. Vždyť solárky zaberou velký kus krajiny, pod mrakem mají slabý výkon a v noci nevyrábí nic. Nejsme na Sahaře. Už tak b.lbě nežvaň - ani Bursík by tě to nežral, dokonce ani Kateřina Biomasa..
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(john, 15.3.2011 9:01:56)
Odpovědět
pro autora: Jak můžete dávat do jedné roviny H.Píku,M.Horákovou a hnusnýho židobolševika Slánského?,toho,který byl pravou rukou Gotwalda? co?
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(jara, 15.3.2011 11:13:31)
Odpovědět
Olser se potrebuje pouze udrzet v proudu mezi eurorealisty-vlastenci, to je vse. Mozna je i Slansky jejich mucednik, treba nam o tom napise, ze to vlastne myslel dobre
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(vizír, 15.3.2011 14:57:10)
Odpovědět
Přesně tak,
dostal v synagoze jako stranický úkol infiltrovat slušné lidi a tak má povoleno občas se navézt i do soukmenovců.Na to konto nám pak vypráví pohádky o obětích komunismu slánském a rajcinovi.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Samuel Vitovsky, 15.3.2011 12:06:01)
Odpovědět
Nezdá se mi, že by věta "Vstoupila jste přece do KSČ v době, kdy už byly známy justiční vraždy Heliodora Píky, Milady Horákové, Rudolfa Slánského a dalších 'spiklenců'." dávala rovnítko mezi Slánského a Horákovou. Autorova slova chápu spíš tak, že jak poprava Horákové tak poprava Slánského (a v obou případech nucení lidí k podpisům pod žádost o trest smrti) byly jasné a neoddiskutovatelné události, které plně odkryly zrůdnost komunismu a komunistů. Každá poprava měla jinou příčinu, ale každá sama o sobě ukazovala, že systém je nic než zločinný.

Nerozumím a nevěřím nikomu, kdo říká, že buď věřil, nebo chtěl poměry změnit zevnitř. Nedává to smysl. Jak Horáková tak Slánský jsou důkazy. To, že jsou komunisti zločinci, jsem já věděl v deseti letech. Možná žila Jiřina Šiklová v jiném prostředí a vychovávali ji jiní rodiče než mě. Budiž. Měla to tedy vědět v patnácti. Později NE. Ne a ne!!! Když byla aktivní komunistkou i po Horákové i po Slánském, naprosto intelektuálně a morálně selhala. Naprosto jí chybí předpoklady pro vědeckou práci v oblasti sociologie - tedy nauky o chování lidí. Její pozdější statečnost si obdiv zaslouží. Ale věřit jejímu úsudku a jakkoliv poslouchat její názory jsou ztrátou času.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 15.3.2011 14:31:11)
Odpovědět
Samueli, jste nějak přecitlivělý. Vraždilo se ve 2. svět. válce, vraždilo se hned po ní, vraždilo se v 50. letch - vraždí se i nyní. Vraždili se civilisté v Jugoslávii, vraždí se civilisté v Iráku a Afganistánu (nedávno třeba Američané postříleli 9 dětí sbírající klacky na topení) vraždí lidé všech náboženství a politických názorů. Kolik lidí třeba vystoupilo z ČSSD, když podpořila bombardování Jugoslávie a potom pozvala hlavního velitele útoku Wesley Clarka na svou celostátní konerenci - řek bych že nikdo.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Samuel Vitovsky, 15.3.2011 14:46:45)
Odpovědět
"nedávno třeba Američané postříleli 9 dětí sbírající klacky na topení"
Pokud se něco takového opravdu stalo, tak je to jistě tragické. Ale neděje se to systematicky. Vyšetřuje se to. Mluví se o tom jako o zločinu. Vymýšlí se opatření, jak tomu i v divokém válečném Afghánistánu předcházet.
A hlavně! Nutí dnes někdo lidi, aby podepisovali petice vyzývající k postřílení dalších dětí s klackama?
V padesátých letech existoval státní nátlak, který zasahoval až do těch nejniternějších částí duše. Šiklová tohle buď přehlížela nebo neviděla. A TOHLE JI VYŘAZUJE.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Stilet, 15.3.2011 15:47:02)
Odpovědět
Samuele, to se ve válkách stává. Víte kolik třebas Sovětští vojáci postřileli svých vojáku? Stalo se to nejednou i Britum i Amíkum za II. svět. války že omylem bombardovali své. Když jsem vojákoval u PLDK, tak na ostrých střelbách málem sestřelila naše baterie letadlo které táhlo ten pytel až na poslední chvíly si toho někdo z lampasáku všimnul a okamžitě střelbu zastavil. Což za II svět. války rozbombardování všech měst v Německu třebas tam nebylo žádných továren bylo něčím jiným? A to úmyslně se bombardovaly civilní objekty tak proč kvílíte nad několika lidmi zabitými jen z něšťastné události. Ono se jích v té zemi sami víc jak dost zabíjejí. Jenže jích nechtěně pár zabili US vojácí a tak všuchni antiami a levičácí spouští jekot, vřískot a řev. Kéž by jste stejně kvíleli nad těmi německými civilisty které vraždili čeští hrdinové po válce. Jenže každá zmínka o těch mordech každého čského vlastence a zuřivého kritika US strašně rozběsní.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 15.3.2011 18:26:59)
Odpovědět
Samozřejmě v 50. letech existoval silný státní ideologický tlak a organizované násilí - ale ono to nebylo nějak ve vzduchoprázdnu - místo světové války byla válka studená, psychologická a oběti byly na obou stranách - mučení našich politických vězňů předcházelo mučení a vraždy komunistů britské zoně Německa 45-47, proces s Miladou Horákovou se dá vzdáleně srovnat s procesem s manžely Rosenbergovými v USA - tam také svědci vypovídali pod nátlakem co bylo třeba. Ale neomlouvám žádný zločin. Je dobře o tom vědět - ale přece už je to více než 50 let a jsou jiné problémy.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Samuel Vitovsky, 15.3.2011 18:47:43)
Odpovědět
Vůbec nerozumíte, co píšu.
Manželé Rosenbergovi byli špioni a vlastizrádci. Za vlastizradu, čin který ohrožuje celé národy, se prostě popravuje. Já jsem odpůrcem trestu smrti, na druhou stranu, v takovýchto případech jim přinejmenším rozumím. Oni prodali/předali Rusům atomovou bombu, proboha!!! Milada Horáková byla nevinná, proboha!!!
Nehledě na to, že ani v té Americe nevznikaly petice (státem organizované), které by požadovaly popravu. Ty petice byly podle mě jeden z momentů, od kterého slušný inteligentní člověk nemohl komunistům věřit a jakkoliv je podporovat.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(vizír, 15.3.2011 22:26:39)
Odpovědět
...není to tak že to byl převrat v únoru 1948 od kterého slušný inteligentní člověk nemohl komunistům věřit a jakkoliv je podporovat? ...nebo říjen 1917? ...nebo okamžik kdy si člověk poprvé přečetl nějaký vyšinutý nenávistný výplod Mordechaje Marxe?
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 16.3.2011 7:29:59)
Odpovědět
Vizíre, v únoru 1948 ani převrat nebyl, jen odstoupili demokratičtí ministři dobrovolně z vlády, chtěli vládu Gottwalda potopit - a to se jim nepodařilo - čili jejich hloupost, nneměli odstupovat. A složení vlády bylo důsledkem demokratických voleb v r. 1946 kdy KSČ získala v ČSR 43ˇhlasú (bez Slovenska dokonce 46%).
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 16.3.2011 7:26:07)
Odpovědět
Samueli, vy zase moc okolnosti o kterých píši neznáte. M. Horáková také předávala informace pro lidi s kontakty na Západ a myslela si že tím Západu pomůže (asi ty informace neměly valnou cenu). A Rosenbergovi také předali nějaké informace - ty však také nic neovlivnily, byly spíše ověřovací. A postup naší tehdejší i americké justice byl stejný, včetně nátlaku tajných policií. Nafouknout případ, udělat z něj odstrašující, zastrašit svědky ke křivým výpovědím a za nepříliš závažné věci exemplárně potrestat.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(vizír, 15.3.2011 15:09:39)
Odpovědět
Likvidace slánského obřezané bandy teroristů tedy PRO MNE rozhodně NEodkryly zrůdnost komunismu a komunistů
.. právě naopak,
daly lidem naději že poté ,co byly zlikvidovány ty nejhorší bolševické bestie ,se situace začne zlepšovat.. a to se také stalo ,
teror jaký zde organizovali slánského melody boys ,komunikující mezi sebou v jidiš, se už do naší země nikdy nevrátil
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Lojza Kohos, 15.3.2011 16:10:06)
Odpovědět
Někteří komunisti časem prohlédli a opravdu zmoudřeli. O paní Šiklové se to říci nedá. Poslední zbytky iluzí o ní mě zbavil její výkřik na shromáždění k 20. výročí Listopadu 1989 na FF UK, kdy na dotaz, proč jsme se nevypořádali radikálně s KSČ hned po Listopadu 1989 vykřikla z publika, (ačkoliv dotaz byl na Václava Havla): "Protože nebylo dost provazů!" To je pořád mentalita 50. let, jen v opačném gardu, nemyslíte?
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Samuel Vitovsky, 15.3.2011 18:57:34)
Odpovědět
No, tomuhle nevěřím. Vykřikla, že bylo málo provazů? Možná to z legrace někomu pošeptala. Z legrace!
Děláte z ní krvelačnou bestii. To ale ona není. Naopak, Jiřina Šiklová je velmi obětavá a hodná osoba.
Já si jenom myslím, že její úsudek stojí za starou bačkoru. A brát ji, nebo lidi jejího typu (za každou cenu angažované), vážně je krajně nebezpečné.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(vizír, 15.3.2011 22:22:26)
Odpovědět
Jiřina Šiklová je zlý člověk nenávidící tuto zemi a tento národ.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Stilet, 16.3.2011 15:07:13)
Odpovědět
Vizíre, ty musíš být nový mesiaš plný lásky k lidem, národum a zemím. Jsi schopen pochopit že i ty jsi jen destimiliontinou národa tak jako všichni ti, kterým tady tak rád spíláš? Národy se skládají z jedincu a to i z takových primitivu jakým ráčíš být ty. A proč bych měl milovat celý národ? Proč bych měl milovat národ kde se rodí takoví vizírové? Což ten národ miluje mě? Nebo mám milovat celou zem ač znám jen malý kousek? Což tá zem miluje mě? Tá Šiková patří mezi trubce. Nic užitečného v životě neudělala, ale nevím proč by měla milovat tebe, nebo jiné viziry.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(vizír, 16.3.2011 17:30:15)
Odpovědět
To už jsem si všiml že i vy nenávidíte tento národ a stát, není žádný kumšt vytušit to z vašich příspěvků .
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(xx, 15.3.2011 12:18:00)
Odpovědět
Jednoduse. Nejde v danem pripade kontextu o obeti, ale o komunisticke vrahy.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(SamOpal, 15.3.2011 16:35:51)
Odpovědět
Dalo by se to shrnout oním známým rčením,že chyba nebyla v tom ,že visel Slánský a jeho parta.
Chyba byla v tom,že s nimi nevisel se svojí partou i Gottwald !
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Jeeves, 15.3.2011 17:13:00)
Odpovědět
Myslím, že Slánského partu sestavil až Gottwald podle mustru: žid, hluchá místa v živopisu,(kdy je neměl Klement v dohledu) a osobní antipatie.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Jeeves, 15.3.2011 17:16:28)
Odpovědět
Ježíšmarjá, kiks! Opravuji "v životopisu". :-)
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(vizír, 15.3.2011 22:17:48)
Odpovědět
Slánského banda byla prostě slánského banda ,tu nemusel nikdo sestavovat,
příkaz k její likvidaci přišel od Stalina z Moskvy protože se sionisté rozkmotřili s bolševiky kvůli tomu ,že stát Izrael se)pro Stalina překvapivě) přiklonil k Západu a tak byli bolševici postaveni před nutnost odstavit od moci tzv."židy na pozicích" ,Stalina tento pokus dejudaizovat bolševickou strukturu moci stál život ,prootže Beria ho ještě stihl zlikvidovat ale Žukov a Chruščov to nakonec úspěšně provedli - poprava Berii byla začátkem konce židobolševismu a ona dřívější likvidace slánského bandy byla takovým prvním červánkem lepších časů
.. a je zajímavé že toto odstranění židobolševiků takřka automaticky vedlo ke konci všech těch šílených zločinů s desetimiliony zavražděných Slovanů a Gulagů s desetimiliony otroků a od té doby to byla vpodstatě typická slovanská selanka Chruščovů a Brežněvů a policejního státu ve stylu C+K mocnářství
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(SamOpal, 16.3.2011 12:45:27)
Odpovědět
Samozřejmě,že impulz k vnitrostranickým čistkám přišel z Ruska.A pokud se nepletu,původně to všechno rozjel Otto Schling,který na šibenici nakonec skončil také.
Jeho synovec , "dolistopadový"komunista ,později socdem.Jaromír Schling svého času ministr dopravy a spojů Zemanovy vlády proslul mimo jiné tunelem kolem dálnice D47(?) Dokázal uzavřít bez výběrového řízení smlouvu na výstavbu zmíněné dálnice s izraelskou firmou Housing & Construction, jejíž česká pobočka byla založena až v listopadu téhož roku se základním kapitálem dva miliony korun. Podle projektu firmy měla výstavba a 25letý provoz dálnice stát 125 miliard korun (s ohledem na inflaci by stát zaplatil až 230 miliard korun). Následující ministr zcela oprávněně vyhodnotil smlouvu jako nevýhodnou a navrhl Špidlově vládě smlouvu zrušit a dálnici stavět z prostředků státu. Vláda tak v roce 2003 učinila a vyplatila firmě Housing & Construction 600 milionů eur.
Závěr s přihlédnutím k činnostem Pružinského ,Železného,Alona,Salzmana a nekonečného množství jim podobných (napříč celým politickým spektrem) nechť si každý udělá sám.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(vizír, 16.3.2011 17:36:25)
Odpovědět
600 milionů EURO .. to je asi 15-20 miliard tehdejších Korun(a mohly to být stamiliardy)
.. přičtených ke stovkám miliard vykradených Kosher Nostrou různých bakalů, aaronů, železných za pomoci zkorumpovaných politiků z naší země za posledních 20 let
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(torquemada, 31.12.2011 17:39:26)
Odpovědět
..ano, fotovoltaika udajne bude stat 6OO.OOO.OOO.OOO czk... to je investice,ze? kam se hrabe dalnice... a navic znehodnocena zemedelska puda....vy hugenoti..jinak si doplnte
vzdelani a hlavne info... youtube.com zide,komuniste a genocida krestanu... nebo zlo.cz... vsechny prispevky.. od Andreasse Clause pres TheObamaDeception az po Zeitgeist...a vcil mudrujte hugenoti.. OmniaTempusHabent
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(MAILER, 15.3.2011 16:55:39)
Odpovědět
Klausi, ty PI.ČO, táhni do Fukušimi chladit reaktor a vem sebou tu bandu parazitů s hradu i s Fajmanem a Strejčkem a Kuberou !

Kde je tvůj jízlivý projev o největším zlu, alterenergii ?!?

Držíš rypák uplně stejně jako když místo EU začala krachovat amerika a země efta co !!

Tlama zas.raná ruskácká, táhni pomoct s jádrem japončíkům, a bada čůů.ráá.kůů co řvali nic než jádra ať táhne s tebou do jaderného pekla !!!!!
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Jeeves, 15.3.2011 17:43:06)
Odpovědět
Koukám, tolik energie! Jdi ji foukat do větrníku, budeme mít co prodávat Němcům!
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Servít Jan, 15.3.2011 17:50:43)
Odpovědět
Všichni jste malí ubozí čecháčkové a volové,
Servít
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(v.n., 15.3.2011 18:26:32)
Odpovědět
Ne úplně docela. Je tady pár tak trochu Číňanů.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 15.3.2011 18:41:41)
Odpovědět
Servíte, kde jsi byl tak dlouho od r. 1968 - tehdy se psalo po zdech Pryč s Rudou armádou nebo Servít je vůl
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 15.3.2011 18:51:41)
Odpovědět
Dík Servíte - podíval jsem se na Google na heslo Servít je vůl a zaplesal jsem, něco mi říkalo že jsem to psal po zdech v r. 1967-68 - a je to pravda, je to docela milá vzpomínka a jsem rád že nejsem úplný sklerotik. Po r. 1969 se už psalo Servít není vůl. Co se píše nyní?
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Igor, 15.3.2011 22:17:48)
Odpovědět
Škoda vzpomínat,Šiklová je nicka,ale vezměte celý prognosťák,Komárek,poradce Fidela,Dlouhý,Klaus,Ježek ,Dyba,všichni bývali komouši,pak ministři,experti zlodějské privatizace.Víte kolik poradců z řad STB měli tihle přebarvení soudruzi i chartista Havel?Lži,podvody,zlodějny,manipulace,již 21 let a kolik naivních bezmozků stále ještě vidí v Klausovi a Havlovi ikony,revoluce,morálky,tržního hospodářství,kapitalistické prosperity,vlastenectví,demokracie,svobody.Některým ovčanům to možná vydrží až pod most.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(vizír, 15.3.2011 23:25:17)
Odpovědět
Klaus je podle mne tajný jezuita kterého zrekrutovali při jeho studijním pobytu v Itálii někdy v 60.letech.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 16.3.2011 7:33:53)
Odpovědět
A Dan zase tvrdí, že je to skrytý židobolševik - to nějak nejde dohromady.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Dan, 16.3.2011 8:59:11)
Odpovědět
Podle neonacistických webu jako je NEO např. je Klaus předsedou východoevropské židovské lože, jeho rodina přišla do čech z ukrajiny a je to rodina židovská, Pružinskij je původní rusínské příjmneí.

Je také známo, že Klaus se nehlásí otevřeně k žádné církvi, prý je mu nejvíce symaptická ta Husitská-tím hraje nacity partě vlastenců.

že byl Klaus z bolševické rodiny, je prokázáno, oba jeho rodiče i strýc byli fanatičtí komunisté a Vašek svazákem.
Také je zřejmá jeho silná proruská vazba, píše o tom celý svět.
Jeho antiněmecký a antizápadní postoje se prukázqal prakticky ve všech významných kauzách, Klaus bere od Rusůl peníze, hláséí se k tomu a silně lobuje za jejich zájmy.
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Kalous, 16.3.2011 14:08:23)
Odpovědět
Dane - ty neznáš heslo vlastenců z dob národního obrození? Nebude u nás svobody, dokud se kůň ruského kozáka nenapije vody z Vltavy?
Re: Když havlistka Šiklová přemlouvala své spolustraníky, aby nevystupovali z KSČ
(Felix, 16.3.2011 21:30:59)
Odpovědět
Pane Olšere, mně se nelíbí, že tuto svini nazýváte milou paní. Kam jsme to došli? S touto sviní je to stejné, jako když si zelená zrůda Liška dovolí otvírat svůj zelený rypák na kdeco a nestará se o své zelení. Kdy už toto přestane? "Milá paní"! To jsme v kriminále a ta svině je bachařka, že ji titulujete milá paní?
prosím o upřesnění
(Samuel Vitovsky, 17.3.2011 13:01:26)
Odpovědět
Jak to myslíte, když píšete, že je Šiklová svině?
Svině je někdo, kdo druhým ubližuje, aby tím pro sebe něco získal. Co J. Šiklová získala například kritikou Bátory? Uveďte příklady jiných sviňáren?

Vážně máte za potřebí všechno si zjednodušovat modelem, oni jsou svině, já jsem poctivej? A ostatní Vám to mají věřit?