reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?

Autor: František Matějka | Publikováno: 11.3.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Český statistický úřad je rozhodnutý, že nebude tolerovat ty občany, kteří budou veřejně vyzývat k porušování zákona a nabádat veřejně ostatní, aby formuláře nevyplňovali. Bude je udávat magistrátům a městským úřadů, aby s nimi zahájily přestupkové řízení. Tak tady jsem, milý úřade. Jdu do toho.

Veřejně tímto vyzývám občany České republiky, aby se nenechali buzerovat dalším zcela zbytečným požadavkem na povinné vyplňování dotazníků při Sčítání lidu 2011 a neúčastnili se ho. Již dříve jsem v článku Hra s ohněm, aneb když při „sčítání lidu“ nejde o sčítání lidu podrobně v bodech popsal duplicitu údajů, které po občanech stát chce přesto, že je jiné úřady státní správy už mají, a uvedl příklady toho, do čeho státu nic není, pokud tedy žijeme v demokracii, která svobodu člověka považuje za hodnotu nejvyšší. Dnes se budu věnovat právním aspektům této státní buzerace, za kterou nám občanům stát hrozí sankcí, když ji nestrpíme a nesplníme.

Předně je potřeba připomenout, že státu odvádíme daně, poplatky a jiné platby, za které očekáváme efektivní službu. Jestliže stát přikáže občanovi, aby nad rámec odvodu těchto plateb ještě něco dalšího pro stát pod sankcí při neplnění udělal, není to nic jiného, než další skrytá daň. A je úplně jedno, zda se jedná o příkaz další platby, nebo příkaz věnovat státu povinně svůj čas. Čas jsou totiž také peníze. Chce-li tedy stát po občanech jejich čas při vyplňování sčítacích archů, pak po nich chce vlastně jen další peníze. V zákoně č. 296/2009 o sčítání lidu, domů a bytů v roce 2011 je definováno v § 6, co po nás stát chce. Při sčítání se zjišťují tyto údaje:

a) povinné o fyzických osobách
1.  identifikace místa sečtení -- okres, obec, část obce, sčítací obvod, ulice a číslo orientační, číslo popisné nebo evidenční domu, pořadové číslo budovy, číslo bytu,
2.  jméno, popřípadě jména, a příjmení,
3.  rodné číslo,
4.  datum narození,
5.  pohlaví,
6.  státní občanství,
7.  rodinný stav,
8.  registrované partnerství,
9.  bydliště v rozhodný okamžik,
10.  bydliště jeden rok před sčítáním,
11.  bydliště matky v době narození,
12.  mateřský jazyk,
13.  nejvyšší ukončené vzdělání,
14.  obor vzdělání,
15.  počet živě narozených dětí celkem,
16.  počet živě narozených dětí v současném nebo posledním manželství,
17.  hlavní ekonomická aktivita,
18.  odvětví ekonomické činnosti,
19.  zaměstnání,
20.  postavení v zaměstnání,
21.  místo pracoviště nebo školy,
22.  frekvence dojížďky do místa pracoviště nebo školy,
23.  doba trvání denní dojížďky nebo docházky do zaměstnání nebo školy,
24.  dopravní prostředek používaný při denní dojížďce do zaměstnání nebo školy, popřípadě údaj o docházce;

b) dobrovolné o fyzických osobách
1.  národnost,
2.  náboženská víra;

c) o bydlení, bytech a bytových domácnostech
1.  identifikace bytu -- okres, obec, část obce, sčítací obvod, ulice a číslo orientační, číslo popisné nebo evidenční domu, pořadové číslo budovy, číslo bytu,
2.  způsob bydlení bytové domácnosti,
3.  obydlenost bytu,
4.  právní důvod užívání bytu,
5.  velikost bytu -- počet místností a plocha,
5.1  kuchyň nebo kuchyňský kout,
5.2  obytné místnosti s plochou 4 až 7,9 m2,
5.3  obytné místnosti s plochou 8 a více m2,
5.4  ostatní prostory bytu,
6.  poloha bytu v domě,
7.  plyn,
8.  vodovod,
9.  teplá voda,
10.  způsob vytápění,
11.  energie používaná k vytápění,
12.  koupelna nebo sprchový kout,
13.  záchod,
14.  osobní počítač a připojení k internetu,
15.  seznam fyzických osob v bytě nebo v jiném obydlí -- jméno, popřípadě jména, a příjmení, datum narození,
16.  vztahy mezi společně hospodařícími členy bytové domácnosti,
17.  členové bytové domácnosti pobývající 12 měsíců a déle mimo území České republiky ˙ jméno, popřípadě jména a příjmení, datum narození,
18.  dočasně přítomné osoby ˙ jméno, popřípadě jména a příjmení, datum narození;

d) o domech
1.  identifikace domu -- okres, obec, část obce, sčítací obvod, ulice a číslo orientační, číslo popisné a evidenční domu, pořadové číslo budovy,
2.  počet bytů v domě,
3.  druh domu,
4.  obydlenost domu,
5.  druh vlastníka,
6.  období výstavby nebo rekonstrukce,
7.  materiál nosných zdí,
8.  počet nadzemních podlaží,
9.  připojení na odpad,
10.  ústřední topení a druh paliva,
11.  výtah.


Za naprostou neomalenost považuji obsah otázek ve sčítacích arších. Tvrdím, že údaje, které v nich po nás stát požaduje, už z velké míry k dispozici má, zatímco do zbylých mu nic není. (pozn.: Sčítání lidu jako akt zbytečné a drahé buzerace zcela koresponduje s nedávno založeným speciálním útvarem na Ministerstvu vnitra ČR, jehož jediným úkolem je zmapovat počet institucí úřadů státní správy a samosprávy a zjistit, co vlastně dělají, neboť v řadě případů se jejich činnost překrývá.) Ve výše uvedeném zákoně je v § 26 definována sankce pro občana, který vědomě sčítací archy nepřevezme, neodevzdá, nevyplní, nebo vyplní chybně či neúplně. Ta takový „přestupek“ lze podle tohoto zákona ve správním řízení uložit pokutu až do 10 000 Kč. Já říkám „občané, není se čeho bát, když se rozhodnete této buzerace neúčastnit“.

V zákoně č. 200/1990 Sb., o přestupcích je v § 2 odst. 2) jasně definováno, co přestupkem není. Přestupkem není jednání, jímž někdo odvrací a) přiměřeným způsobem přímo hrozící nebo trvající útok na zájem chráněný zákonem nebo; b) nebezpečí přímo hrozící zájmu chráněnému zákonem, jestliže tímto jednáním nebyl způsoben zřejmě stejně závažný následek než ten, který hrozil, a toto nebezpečí nebylo možno v dané situaci odvrátit jinak.

Jsem přesvědčen, že způsob provedení sčítání lidu i obsah otázek, které ve sčítacích arších jsou, zakládají důvodné podezření z hrozícího útoku na zákonem chráněný zájem občana, kterým jsou práva z Listiny základních práv a svobod (LZPS) Ústavy České republiky. Jejich porušení by znamenalo podstatně větší újmu, než újma z páchání přestupku proti Zákonu č. 296/2009 o sčítání lidu, domů a bytů v roce 2011. Článek 4, odst. 1) LZPS stanoví, že povinnosti (pozn.: vůči občanovi) mohou být ukládány toliko na základě zákona a v jeho mezích a jen při zachování základních práv a svobod. Článek 10 odst. 1) LZPS přitom stanoví, že „Každý má právo, aby byla zachována jeho lidská důstojnost, osobní čest, dobrá pověst a chráněno jeho jméno; odst. 2) Každý má právo na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a rodinného života; odst. 3) Každý má právo na ochranu před neoprávněným shromažďováním, zveřejňováním nebo jiným zneužíváním údajů o své osobě.“ LZPS je normou vyšší, než je zákon č. 296/2009 o sčítání lidu, domů a bytů v roce 2011. Trvám na tom, že sčítání lidu tak, jak je definováno v platném zákonu, ale také otázky, které jsou ve sčítacích arších, zasahují do soukromého a rodinného života. S ohledem na opakovaně prokázané a soudy odsouzené úniky a zneužití osobních údajů úřady státní správy a jejich zaměstnanci hrozí navíc únik osobních dat občanů do nepovolaných rukou. Z uvedeného důvodu si sčítací archy odmítnu od sčítacího komisaře převzít a vyzývám k tomu každého, kdo si další státní buzeraci za peníze daňových poplatníků nechce nechat líbit. Stát má již dost informací o svých občanech a má dost státních zaměstnanců na to, aby si z jednotlivých již existujících databází údaje zjistil sám.

V neposlední řadě se jedná o zbytečné vyhazování peněz daňových poplatníků v době, kdy stát zvyšuje daně, zavádí nové a hrozí srovnáním DPH na úroveň základní sazby u všeho. A na tom se nehodlám podílet, neboť Česká republika stále hýří penězi, jako kdyby padaly z nebe. Veřejně tedy tímto vyzývám občany České republiky, aby se sčítání lidu, domů a bytů v roce 2011 neúčastnili. Na správní řízení a případný soud, pokud mé argumenty přestupková komise nevyslyší, jsem, milý Český statistický úřade, připraven.

František Matějka

PS: Náklady na sčítání lidu jsou v České republice 250 Kč na osobu (tedy cca 10 EUR na jednoho obyvatele, což je průměrná částka v celé Evropské Unii). Státy Evropské unie tedy vynaloží v současné době v přepočtu celkem 130.000.000.000,- Kč. Ano, čtete dobře: 130 miliard korun to bude stát občany sedmadvacítky v době hledání úspor na každém rohu. V České republice vyčlenila vláda na sčítání 2,65 miliardy korun.

frantisekmatejka.blog.iDNES.cz

 

 JAK SE SČÍTÁNÍ NEZÚČASTNIT A NEMUSET BÝT NUTNĚ TRESTÁN

Předně jedno důležité upozornění ve stylu amerických návodů "nesušte domácí zvířata v mikrovlnné troubě": Sdílíte-li mé výše uvedené názory, případně máte jiné důvody k tomu, abyste se odmítli zúčastnit Sčítání lidu, bytů a domů 2011 a účastnit se nebudete, je to Vaše osobní rozhodnutí. Nabízím Vám níže jen můj pohled, jak to vyřešit. Případné následky si musíme nést každý sám na svoje triko. I kdyby bylo nejhůř a můj návod nevyšel, stojí mi za to zaplatit pokutu. Ale se ctí, že si za svým názorem v oblasti občanských práv stojím. Pokud máme v tomto jasno, můžeme pokračovat... ;-)

1) V § 16, body  (3) a (6) Zákona č. 296/2009 Sb. je popsán způsob distribuce a převzetí sčítacích archů a jejich následné předání po vyplnění. Cituji: „(3) Fyzická osoba nebo zástupce právnické osoby přejímající sčítací formuláře sdělí sčítacímu komisaři předpokládaný způsob předání vyplněných sčítacích formulářů Úřadu a potvrdí svým podpisem na doručovací listině převzetí sčítacích formulářů a způsob jejich předání Úřadu. (6) Přejímající osoba podle odstavce 3, které byly sčítací formuláře doručeny, předá: a) sčítací list osoby všem fyzickým osobám, které jsou v bytě v rozhodném okamžiku přítomny, b) bytový list nebo domovní list osobě povinné sdělit údaje podle § 6 písm. c) a d).“

2) Když sčítací komisař nezastihne občana doma, ponechá mu ve schránce lístek s informací o tom, kde a kdy si může sčítací archy vyzvednout. Takový mají sčítací komisaři pokyn.

3) V § 26, Přestupky, výše uvedeného zákona je přesně popsáno, kdo se přestupku proti zákonu dopustí. Cituji: „Fyzická osoba, která v souladu s § 16 odst. 1 a 3 převzala od sčítacího komisaře sčítací formuláře, se dopustí přestupku tím, že převzaté sčítací formuláře nepředá osobám uvedeným v § 16 odst. 6.“
 
4) Občan tedy spáchá přestupek tehdy, když sčítací archy, které převzal oproti podpisu, neodevzdá nebo nezašle vyplněný sčítací formulář či poskytne údaje v rozporu se skutečností. Za to lze uložit pokutu do 10.000,- Kč. Zákon však jako přestupek nedefinuje případné nepřevzetí sčítacích archů k jejich vyplnění. Radím tedy - v dobré víře, že osobní svoboda a ochrana našeho soukromí je z Ústavy víc, než cokoli jiného, není-li například válečný stav - následující alternativní postupy:

a) nebýt doma (dají Vám totiž vědět lístkem ve schránce předem kdy přijdou),
b) neotevírat sčítacím komisařům,
c) v žádném případě nepodepisovat převzetí sčítacích archů,
d) na případný lístek ve schránce nereagovat, neboť jeho přijetí je asi tak stejně průkazné, jako ty hory reklamních letáků, mezi kterými do poštovní schránky přistál,
e) Česká pošta ze zákona negarantuje odesílateli doručení obyčejné zásilky...

V případě následných problémů s udáním Vaší osoby místně příslušnému magistrátu nebo obecnímu úřadu (jinak, než obyčejným udáním, pro které jiný výraz nemám, se o Vás nedozví - a i v takovém případě je otázkou, jak budou dokazovat spáchání přestupku, když sčítání lidu je údajně anonymní a údaje prý podléhají zákonu na ochranu informací...) není povinnost Vám pokutu dát. Zákon říká, že pokutu uložit lze a to až do výše 10.000,- Kč, nikoli že uložena být musí. Dovolím si totiž předpokládat, že i na přestupkových komisích jsou lidé se zdravým rozumem. Rovnou však také za sebe říkám, že dostanu-li se před přestupkovou komisi proto, že jsem se sčítání nezúčastnil, nespokojím se ani s tím, že bych byl snad jen napomenut místo peněžní pokuty. Budu trvat na rozhodnutí, že jsem se přestupku nedopustil a jsem připraven dotáhnout tento spor i k instancím nejvyšším. Jednou totiž už to vyhazování veřejných peněz musí někdo opravdu omezit.

Na úplný závěr bych rád se vrátil k oficiálnímu heslu, které sčítání provází: Budoucnost se počítá. Ano, milí politici, bezesporu počítá.Ale hlavně penězi, vážení. Zvykněte si už konečně, že penězi!

Přeji Vám hodně štěstí a zejména skutečné svobody.

František Matějka
Moskevská 3058/7
434 01 Most



PS: Mám pro Vás také jeden povolený doping. Český statistický úřad v médiích avizoval, že nebude tolerovat výzvy některých občanů k neúčasti na sčítání a bude je hlásit příslušným úřadům. Předešel jsem tedy úřad sám a po dohodě s kolegou bloggerem Láďou Větvičkou jsem se jím nechal udat za tento článek, který čtenáři otevřeli více než 10tis x a na základě kterého jsem se mimo jiné ocitl i ve zpravodajské relaci TV Prima . Zde je udání a tady nabízím výsledek. Podle rozhodnutí úřadu jsem se ničeho nedopustil. Naštěstí mají někteří úředníci na magistrátu zjevně více zdravého rozumu, než pár představitelů ČSÚ, kteří by rádi trestali občany i za veřejný svobodný projev názoru.

(*) PS2 27.2.2011: Původně jsem napsal, že těch 25mil stála jen ta videa. Omlouvám se a napravil jsem to změnou uvedené věty. Děkuji za pochopení.

PS3 28.2.2011 - má paušální reakce na diskusi: Jó, kdyby tak stát přišel za občany a místo stanovení další povinnosti něco pod sankcí strpět slušně požádal: "Vážení občané, daňoví poplatníci, kterým patří stát a my Vám jen za Vaše peníze pokorně sloužíme, prosíme Vás, abyste se zúčastnili. Zároveň Vám předkládáme analýzu nákladů a výnosů této investice z veřejných prostředků. Díky sčítání lidu stát ušetří tolik a tolik zde, tolik a tolik tady...". Jenže nikdo z těch nahoře si tu práci vůči občanům nedal. Přikázat jim něco dalšího a hrozit sankcí je přece tak snadné. A proto www.nechcisecist.cz

reklama
6711 čtenářů | 78 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Karlos, 11.3.2011 0:47:29)
Odpovědět
Nejlepší bude vyplnit nesmysly do toho archu a pak vhodit do schránky na náměstí plného svědků nezalepenou - nebo nějak porušenou - obálku. Pošta to ztratí, což se jí stává často. A když náhodou ne, tak jste zničili tu statistiku. Nejjistější postup.

Jinak ke sčítání lidu skvělý článek zde http://neviditelnypes.lidovky.cz/scitani-nak-se-jim-to-se-eeee-kazi-do8-/p_spolecnost.asp?c=A110310_204015_p_spolecnost_wag
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Iza, 11.3.2011 2:10:31)
Odpovědět
Mě by zajímalo pod jakou pokutou donutí naše orgány vyplnit tyto všem povinné formuláře lidi hlášené na městškých ůřadech, kteří se nedostavují ve vlastním zájmu pro žádné úřední dopisy.
Že by se úřady konečně začaly zaujímat o podnájmy těch,kdo nic nemusi, a právo na ně neplatí, jako na nás ostatní.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(kalinka, 15.3.2011 19:01:06)
Odpovědět
Národnost je osobní pocit, je moje právo se hlásti k národnosti. Tak jsme se dověděla v tramvaji...sšítáníé lidu jedinečná příležitost, jak vyřešit r´mskou otázku , napišme do kolonky všichni národnost rómská, kolik nás je tolik bude rómů, tím pádem už nebudou cigáni - romi- MENŚINA, ale Většina a máme vystaráno. Takoví obyčejní lidé to vyřeši , to je na nobelovku !
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Euroonevolník, 15.3.2011 19:06:01)
Odpovědět
já píšu že jsem euroobčan,republika už nám stéjně nepatří, eurotajtrlík z Horní,Dolní
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(ann48, 11.3.2011 1:48:14)
Odpovědět
Já většinou souhlasím s názory pana Matějky, ale v tomto případě mám dojem, že sčítání zbytečně hrotí.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(alfa27, 11.3.2011 3:07:29)
Odpovědět
No hrotí...Uvšdomte si, že stát, který je ve sračkách,má rozbité silnice a sahá na prachy třeba hasiřům, vyhodí za blbost 2,65 miliardy.Teď už jsou vyhozeny,ale výsledek sčítání, který státu nic nepřinese odradí pantáty,aby příště zase ta prachy vyhodili, či spíše přihráli firmě nějakého kamarádíčka.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Petr 2, 11.3.2011 8:58:53)
Odpovědět
Když oni jim to nařídili Hujeři z Bruseli a ti naši dlabánkové se bojí nařízení z Bruseli neplnit
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Štilet, 11.3.2011 16:24:01)
Odpovědět
Sčitání obyvatel se děje už od tuším osmnáctého či devatenáctého století a nejen v Čechách. Jak by jste dnes zjistili, kolik lidí žilo v ČSR po vzniku státu? Řekl bych že po té době budování míru a socialismu jste nesmírně přecitlivělí i na bezvýznamné prkotinky. Hned se cítite ohroženi na lidských právech a svobodách. Zřejmě si nevíte rady se svými právy a svobodami. Považujete za ohrožení svých práv a svobody už i tabulku s popisnýám číslem na domě kde bydlíte. Stihomaníe jak hrom.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Petr 2, 11.3.2011 17:39:45)
Odpovědět
V dnešní době vědí o Vás co jste měl včera k obědu,kolikrát se pomilujete za měsíc a kam půjdete zítra do kina --Nevěříte--tak máte velmi veliké zpoždění a není třeba dalších slov
Re: ...V dnešní době vědí o Vás co jste...?
(kity, 12.3.2011 21:58:48)
Odpovědět
tohle už jsem slyšela párkrát - stejně všechno vědí, tak je zbytečné se vzpírat a klidně to můžete napsat. vtip je v tom, že ten kdo mi to říkal, byl policajt, a to nebylo moc důvěryhodné.
proč to teda chtějí vědět, když už to vědí, že jo? :)
oni baží po informacích, ale jsou jim nanic, když s nimi neumí nakládat
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Stilet, 12.3.2011 22:02:05)
Odpovědět
Když tak všechno o vás vědí, vědí i to co jste měli k obědu, tak co vás na tom tak děsí že jím to potvrdíte? A co tedy můžou na té pitomosti ještě zneužít? K čemu využít? Nebo už takovou veledůležitost zneužili? Třebas tam nějaký snaživec dal pár zbytečných otázek aby zaplnil celý arch papíru. To přece není z vaší strany důvod se podělávat děsem. Vždyť tou přecitluvělosti jste směšní.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Skippy8336, 16.3.2011 21:11:41)
Odpovědět
Jde o to ze se opet placaji penize na nesmysl.. A jestli vse vedi? To je hovadina, ale kdyz jim vykvakate vsechno jako banda pitomcu tak to jiste vedet budou... Napr co je komu do toho jak jezdim do prace a jak mam velkou kuchyn. To si vazne myslite ze to jsou otazky jen tak? Jak si tohle muze inteligentni clovek myslet... Ignorant to jiste napise ja to psat nebudu... je to moje soukroma vec...
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Kubikula, 15.3.2011 19:17:18)
Odpovědět
Ano, všechno o n ás vědí, ale je třeba cvičně ověřit disciplínu, poslušnost a drilovat a drilovat,dresura, cvičné manévry, do latě občane ! STRACH je nejefektivnější zbrań, hrozba trestu, nejlepším prostředkem jak udělat z lidí protoplasmu, třepající se sulc, k dalšímu zpracování !. Mocní světa si nás musí ohlídat. Hodní možná dostanou cukrlátko.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(frantisek zajicek, 11.3.2011 18:17:55)
Odpovědět
Presne,jenom se divim,ze toho tatrmana Matejku jeste nekdo komentuje,FZ
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(ks, 11.3.2011 19:46:09)
Odpovědět
Špatně jste četl. Panu Matějkovi se nelíbí to, že stát od nás chce vědět i číslo bot a ještě nám vyhrožuje postihem. První sčítací operáty z Rakouska Uherska jsou z roku 1857 a pak se prováděli každých 10 let. Císaří pánu stačilo vědět, kdo je vlastník domu, kdo tam bydlí, jakého je náboženství a jaká hospodářská zvířata majitel chová.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Stilet, 12.3.2011 15:42:25)
Odpovědět
No dobře a co je na tom tak strašně nebezpečnho? Co na tom ohrožuje vaše práva a svobody? Pokud chce stát vědět jaké máte číslo bot, tak třebas proto aby stát věděl jaké boty má vyrábět nebo dovézt. Že stát chce vědět, kolik cm měříte? Tak jak by ten stát věděl, o kolik jsou dnes lidé vyší jak před sto léty? Pravda vědět to nemusí, ale nezajimá to hodně lidí? Jistě devečky od krav a pacholky od volu žádné statistické údaje nezajímají. Je zajimá jen to kdo kolik vypije v krčmě piv za večer a je přesvědčen ž je to hájené a zneužitelné tajemství. Kde kdo tady vyřvává jak před válkou byla ČSR vyspělá a jak to tedy můžete tvrdit, když nechcete statistiku znát? Nepřehánějte že v tom dotazniku je otázka na počet souložení za týden. Zaručně v těch otázkách není nic, co by ohrožovalo vaše svobody a lidská práva. A nekecejte že stát o vás všechn ví Jsou tam jen otázky které vás nepoškodí a ve svobodách a právech vás neomezí. Vždyť nedávno jste zuřivě protestovali že u vás pro mapu fotila váš barák jistá společnenost a dokonce že tak poznala i hrůzo hrůzovcí i číslo baráku kde bydlíte. To už jste takový PO-SE-RO-VÉ ? Že vám není hanba!
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(felix.julec, 12.3.2011 17:55:58)
Odpovědět
Stilete v něčem můžete mít recht.Možná s tou statistikou např.jak jsme velcí chce stát být nápomocný truhlařům,aby věděli jak velká prkna mají objednávat na rakve.Po zavedení důchodové reformy Kalouskem to bude aktuální.
Jednu věc o vás , pane Stilete, víme všichni.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Kolo -toč, 15.3.2011 19:26:52)
Odpovědět
Stát žádné boty nedováží, jedině, že by zase Stildeti usilovali o zavedení plánovaného hospodářství a pětiletkami. Počet potřebných botů a velikost řeší marketinkové společnosti, proč by to děla stát?? No, člověk by se nedivil, kdyby Evropa měla vizi planovaného hospodářství, sbírání těchto informací,(jako sčítání lidu) je základem takového EUprojektu
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Skippy8336, 16.3.2011 21:17:44)
Odpovědět
to jiste ne, ale pokud mate napriklad deti, tak by Vam nemelo bejt jedno ze kdekdo vi kde bydlite. Jak pisu ignorant a tupa ovce... P.S. ja si napr soukrome veci chranim, nemam facebook (dalsi hovadina, mam chranene maily atd..) a mam klid od vseho nemam spam, nemam reklamu, nemam verejne cislo atd... mam klid mam to pod kontrolou ridim si veci ja a ne tenhle stat a ignoranti jako vy... :)
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Kalous, 12.3.2011 8:29:26)
Odpovědět
Stilete, sčítání obyvatel se děje mnoho tisíc let - už bylo ve starověkých říších např. v Egyptě. I římský místokrál Herodes nařídil kvůli Ježíši mimořádné sčítání lidu aby ho odhalil a zabil.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(alfa27, 12.3.2011 10:37:50)
Odpovědět
Doplňte si znalosti. Sčítání nařídil římský císař Augustus, který o Ježíšovi neměl ani páru.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Kalous, 12.3.2011 12:22:19)
Odpovědět
Ale v Palestině (Judei) ten rozkaz prováděl král Herodes, který tuto událost využil i pro své cíle. Od věštců věděl, že se nedávno narodil nový židovský král - preventivně ho chtěl zavraždit. Doplňte si vzdělání.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Dan, 12.3.2011 12:30:29)
Odpovědět
Kalousi, pouštní nomádi-židé byli pod nadvládou řeků a později římanů, před tím egypžanů atd. jsou to a vždy byli nuli s velkým N.

Vyspělou civilizací byla řecko-římská, tedy evropská se vším všudy.

Bůch poslal Ježíše mezi židy, to je fakt, faktem také je že Ježíš hebrejsky nerozuměl :-))
Hovořil aramějsky, po otci nebyl židem, prý byl jeho otcem řek, římský občan-tvrdí židé, nebo někdo ji. - fyzicky, to je jedno, ale Josef z domu Davidova to nebyl určitě.

A Kristem pro nás význam židů končí.

Sčítání lidu bylo tehdy podstatným projevem civilizace evropské, židům nařízené v koloniji.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Erži, 15.3.2011 19:41:03)
Odpovědět
Kalousi, je to tak, je to zastírací manever, globalisté tím sleduji své cíle. Sečtou tě jak ovci ve stádě a neunikneš, Nebuďme hloupí a vytěžme z toho pro sebe, pišme všichni národnost romská, stanou se tak VĚTŠINOU a většina nemůže být DISKRIMINOVÁNa, češi jsou smějící bestie. (fakt se cítím jako róm, chci být rómem, chci tančit a zpívat, být volný svobodný, jezdit zadar v tranvaji, brát si co k životu potřebuji) národnost je pociťová záležitost....
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Stilet, 12.3.2011 15:45:46)
Odpovědět
Pravda Kalous a proto starý Josef a s těhotnou Marií putoval namísto kde měl být sečten. Jen nevím, zda také nebyl podělán hrůzou, že se o něm někdo dozví nějaké strašné tajemství. Třebas to, že ještě žije a co měl včera k obědu.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Kalous, 12.3.2011 17:12:34)
Odpovědět
Jo Stilete, tesař Josef měl strach, třeba že bude muset přiznat že si postavil chatu nebo chlívek a uřad práce mu sebere podporu a sociální dávky. Už tenkrát to neměli lehké.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Alberto Kvěch, 12.3.2011 8:41:49)
Odpovědět
Ano pane Štilete EUROSKEPTICI DEFINITIVNĚ ZBLBLI.
jééé, další, o kterém víme totéž jako o panu Stiletovi :)
Ale to už dlouho :-)
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(alfa27, 12.3.2011 10:35:56)
Odpovědět
Vůbec nejsem proti kvůli své svobodě.Jsem proti kvůli zbytečné buzeraci a vyhazování peněz. Musíme šetřit, vykřikuje vláda.Na opravy silnic prý chybí ve fondu dopravy 3 miliardy a opravy se musí z finančních důvodů odložit. Co takhle z finančních důvodů odložit to debilní sčítání.Určitě by to bylo méně škodlivé, než odložení oprav silnic.Chybí 3 miliardy,sčítání stojí 2,65..no už by to bylo skoro opravené.Jinak srovnávat význam sčítání v době před 100 lety a dnes, kdy jsou všechny údaje k dispozici státu v elektronických registrech, je poněkud mimo mísu.Dřív taky v každé vsi musel být kovář a dnes nemusí.Prostě tehdy nebyly počítače a dnes není už tolik koní.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Alberto Kvěch, 12.3.2011 8:39:43)
Odpovědět
Pane probuďte se a uvědomte si, od jakého roku se provádí sčítání lidu.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(mytch, 12.3.2011 0:10:09)
Odpovědět
Proč by sčítání hrotil?Jak výše uvedeno je to ůplný nesmysl,duplikování práce státní správy za naše daně.A jak v česku zvykem musíme oficiální údaj ceny vynásobit dvěma.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Alberto Kvěch, 12.3.2011 8:37:43)
Odpovědět
Máte pravdu.Euroskeptik Matějka se baví jako vždy krávovinou.Není žádný důvod, proč by občané nemohli formuláře vyplnit.Co je na tom za nesvobodu to nechápu. Euroskeptici sabotují vše.Já sčítání jako omezování svobody nevidím.Jsem více pobouřen, že za nás mluví v zahraničí prezident bez souhlasu poslanecké sněmovny,že poslanci nařizují zákonem 3x placení důchodu než jednou dostanu a je mi státem neustále vyhrožováno a jsem strašen ,že také nemusím důchod dostat, protože na důchod nebude,že platím zdravotní pojištění a mé finance se stanou součástí kšeftu prodejců léků a privátních pojišťoven, kterých jsou tady desítky bez možnosti jednotlivce do toho mluvit,že musím platit několik daní a pak musím státu odevzdat další nemalou daň v podobě DPH,že jsem neustále našimi politiky okrádán, že jsem byl okraden UNION BANKOU A STÁTU TO NEVADÍ, že máme nefunkční policii a soudnictví, že jsem persekuován za překročení rychlosti o 7km atd. Těch prvků potlačování osobní svobody, které přímo omezují svobodu jednotlivce je celá řada a euroskeptici tady plácají kraviny o sčítání lidu.Jsou to sabotéři.Vybízet občany, aby vyplňovali archy chybně to je ujetost.Euroskeptici jsou ti, kteří si říkají vlastenci - he,he,he.Jsem pro zrušení ODS a socanů devastátorů státu, ale ochraňuj nás bože před bandou euroskeptiků v čele s jejich hradním vůdcem.To tvrdím já ateista A.Kvěch.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Stilet, 12.3.2011 15:52:05)
Odpovědět
Pane Kvěch, v USA se sčítání děje snad každých deset roku a ještě jsem nezažil, že by se z toho sčítání nekdo podělal hrůzou, nebo že by někdo z té hrůzy ze strachu spáchal sebevraždu. Opravdu nechápu, jak někdo v ČR může mít z toho sčtání takovou hrůzu. Jak je možné že se ti lidé nebojí v případě potřeby se jít vyprázdnit do veřejného záchodka. Vždyť by to někdo mohl zneužít Třebas USA FBI či dokonce CIA.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Kalous, 12.3.2011 17:16:27)
Odpovědět
Stilete, asi jsme tu vaši Ameriku překonali a máme největší svobodu na světě a chceme ještě větší. Každý už se chce sčítat jen sám se sebou.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Alberto Kvěch, 12.3.2011 19:56:53)
Odpovědět
Ano Stilete.Souhlas.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(dub, 12.3.2011 21:45:32)
Odpovědět
tak si je vyplň,blbe..
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(kocour, 11.3.2011 7:43:45)
Odpovědět
Pane Matějko, opět děkuji za Váš výstižný článek. Je to opravdu zajímavé, v době ohromného množství všech možných i nemožných databází, registrů a statistických zdrojů z desítek a desítek úřadů a institucí je neskutečné, že se sčítáním jak z před 50 lety někdo přijde. A můj názor nezmění ani pan klempíř, který potřebuje údaje k optimalizaci poču klempířů ve svém okolí, jak nám říká upoutávka v TV. No, mějme na paměti, že ta zbytečná sranda stojí nějaké 3 miliardy a o to patrně jde. Já také nebudu doma.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Stallker, 11.3.2011 9:00:10)
Odpovědět
Já bych se tak rád sčítal... Ale paní pošťačka nám hodila do schránky lísteček, že se dostaví určitý den mezi 14:00 - 17:00. No a my se vracíme z práce až po páté. Pro sčítací archy se budeme asi muset dostavit na poštu, což taky není jednoduché, jelikož zavírá také v 17:00.

A já bych se tak rád sčítal :-)))...
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Kalous, 12.3.2011 17:19:05)
Odpovědět
S tou pošťačkou - doufám že je hezká.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Stallker, 12.3.2011 20:50:43)
Odpovědět
:-)))).... Bohužel...
Re: Sčítání lidu...
(*), 13.3.2011 20:23:10)
Odpovědět
já bych zase rád některé lidi odečetl :)
S článkem souhlasím. V dnešní době, kdy se nás stát snaží sedřít z kůže, tak je sčítání lidu (spíš ovcí na porážku)jenom další nechutnou buzerací. Pokud se lidé bojí neodevzdat archy, tak ať do nich vyplní úplné nesmysly, to přece není přestupek. Ps. Když se údaje ze sčítání anonymizují, tak proč není anonymní hned od začátku? Údaje zpracovává soukromá firma vybrané na základě podivné zakázky. Vydělá na tom cca 700mega.
Re: Buzerace státu
(Frank, 12.3.2011 16:03:46)
Odpovědět
údaje zpracovává SOUKROMÁ firma? tak to tedy na nějaké sčítání U MĚ můžou zapomenout a nutit mě k poskytování soukromých informací pod hrozbou trestního postihu je protiústavní
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(zrzavej venca, 11.3.2011 9:14:54)
Odpovědět
Zalezu,zamknu a fertig.Už se těším na správní řízení.Sčítací komisaři všech zemí,polibte mi pr.el!!
Vynucovani scitani je proti listine prav a svobod Cl. 9
(Jan Svoboda, 11.3.2011 9:15:25)
Odpovědět
Vyplnovani formularu a dotazniku je bezne sehnatelna prace (casto ve forme brigady). Pak by se CSU v pripade nuceni k vyplneni mohl dostat do sporu s Ustavou CR.
Listina zakladnich prav a svobod:
Článek 9
(1) Nikdo nesmí být podroben nuceným pracím nebo službám.
(2) Ustanovení odstavce 1 se nevztahuje na:
a) práce ukládané podle zákona osobám ve výkonu trestu odnětí svobody nebo osobám vykonávajícím jiný trest nahrazující trest odnětí svobody,
b) vojenskou službu nebo jinou službu stanovenou zákonem namísto povinné vojenské služby,
c) službu vyžadovanou na základě zákona v případě živelních pohrom, nehod, nebo jiného nebezpečí, které ohrožuje životy, zdraví nebo značné majetkové hodnoty,
d) jednání uložené zákonem pro ochranu života, zdraví nebo práv druhých.
nejvíc mne pobavil bod č. 11 :-DDD
(FrantišekN., 11.3.2011 9:49:13)
Odpovědět
Jak já můžu znát místo bydliště své matky v době narození? To sou tupani ti ouřadové...
Re: nejvíc mne pobavil bod č. 11 :-DDD
(Stilet, 11.3.2011 16:27:55)
Odpovědět
Není ten údaj snad ve vašem rodném listě FrantiškuN? Nejsem si jist ale mám dojem že to tam je.
Sakra sakra, není to sčítáni prvním krokem k holocaustu celého národa? Hrůza hrůza !
Re: nejvíc mne pobavil bod č. 11 :-DDD
(mytch, 12.3.2011 0:17:25)
Odpovědět
Tady přece nejde o to jestli tímto údajem disponuji ale o to že nikdo na světě nemůže vysvětlit k čemu je tento údaj dobrý.Nebo víte?Sem s tím a já se omluvím a nechám sečíst.
Re: nejvíc mne pobavil bod č. 11 :-DDD
(Alberto Kvěch, 12.3.2011 8:50:45)
Odpovědět
To je už jiná a otázka oprávněná, zda jsou skutečně všechny ty informace k něčemu dobré a k čemu budou použity.Také pochybuji, že tak obsáhlé informace nebude schopen nikdo k něčemu prospěšnému využít.Jak se jednou úřad rozjede jede.Sám jsem za svůj život vytvořil nezpočet požadovaných zpráv a často jsem si kladl otázku proč vlastně někdo takové informace pro informace potřebuje.
Re: nejvíc mne pobavil bod č. 11 :-DDD
(Stilet, 12.3.2011 15:57:27)
Odpovědět
Nevím proč ty otázky ti statistici dali, ale ohrožují vaše lidská práva a svobody? Strašně vám to ublíží?
Re: nejvíc mne pobavil bod č. 11 :-DDD
(Alberto Kvěch, 12.3.2011 20:00:57)
Odpovědět
Stilete,kéž by všichni uvažovali jako Vy,ale vidíte,jak někteří blbnou a papouškují co někdo z různých důvodů vyprdne.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(nada, 11.3.2011 12:13:14)
Odpovědět
Souhlasím, taky nebudu doma......
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(ještě jednou, 11.3.2011 12:17:07)
Odpovědět
Informaci o tom, že existuju a kde bydlím určitě mají..z Městského úřadu...do ostatních věcí jim nic není....nebo snad je? A takhle se šetří všude, proto to tady taky tak dobře vypadá...že?
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(modřín, 11.3.2011 12:42:44)
Odpovědět
Ten, kdo bude doma si za všechno může sám a ještě může ohrozit existenci svým budoucím pokolením ! viz Vlkův dnešní článek na N.Psu.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(modřín, 11.3.2011 13:32:52)
Odpovědět
Celé sčítání je v rozporu se zákonem o utajovaných skutečnostech. Je to však jedinečná příležitost se vzepřít aroganci moci a svou nesčítatelností dát najevo své opovržení uzurpátorům svobody jednotlivce. V tomto ohledu si může každý vybrat model svého chování takový, jaký mu je blízký, nepostižitelnost skýtá celá řada možností včetně nebýt doma, ale osobní ctí každého by mělo být nesečtení!
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Stilet, 11.3.2011 16:33:16)
Odpovědět
Tak tak modříne, to sčítání je děsivější jak nukleární válka. Zhynete na to sčítání. Nedejte se !
V hospodě u piva toho o sobě určitě napovidáte víc, jak máte uvést do toho tiskopisu.
Jste blázní,když s myslíte že těch údaju může někdo zneužít ke nějaké nepravosti vůčí vám. To si mylsite že na každého z vás čihá KGB, CIA či jiná tajná služba?
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Pero, 11.3.2011 16:46:08)
Odpovědět
Uřady na nás chtějí ůdaje proto ,aby nás mohl stát lépe okrádat a buzerovat.Je to nová totalita.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Stilet, 12.3.2011 16:03:21)
Odpovědět
Kdyby vás chtěl stát na základě toho sčítnání buzerovat a vás okrádat, tak by to byla od státu slabomyslnost. Stát má daleko více a učínější prostředky jak by vás mohl okradat či buzerovat. Jste to vy to ale poseroutkové! Když je ten váš stát tak ničemný, zlodějský,podlý, zrádný, křivácký atd. tak ten stát zrušte a přifařte se třebas k Polsku nebo Německu. No né, když je ten váš stát tak sviňský a nic dobrého vám nepřeje?
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Alberto Kvěch, 12.3.2011 20:03:23)
Odpovědět
Pero,Vy jste péro.Neuvěřitelné uvažování.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Pokrok, 11.3.2011 17:39:39)
Odpovědět
Jak se zdá autor i další v tom vidíte porušení nějakého zákona, jen ten co by měl hájit svobodu a soukromí občana je v klidu, např. úřad na ochranu osobních údajů, ombudsman, ústavní soud....
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(smejicí se bestie, 11.3.2011 18:52:02)
Odpovědět
Hele Matějka, Oni nejsou schopni ani platit daně venku, to myslíte že takový šášo a křikloun někomu stojí za to- aby ho zašil a ještě zadarmo živil ???
Jestli ano, tak nejste vůl, vy jste korunovaný !!!!!!!!!
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(mm, 11.3.2011 19:41:17)
Odpovědět
Fakt je, že už od roku 1857 se v Rakousku Uhersku provádělo sčítání lidu každých 10 let, ale komisaře zajímal vlastník bytu, kdo v domě bydlí, náboženství a hospodářské zvířectvo. Dnes už stát zajímá i velikost vašich bot.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Stilet, 12.3.2011 16:05:49)
Odpovědět
Sakra a co vás na takové otázce rozčiluje nebo ohrožuje?
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(kapej, 11.3.2011 21:59:14)
Odpovědět
Žijeme v pomyslném blahobytu. Máme dva i tři telefony, internet, televizi, domácí kino, DVD, PC a stále nám něco chybí. Zákazy, příkazy, nařízení, poučení, kterým už člověk přestává rozumět a vyznat se v nich, je přímo nemožné. A všechno ihned s upřesněním, jaký trest finanční či i omezení osobní svobody nás za to či ono čeká. Kamery nás sledují na každém kroku.
Kdekoliv se hneme, jsme pod kontrolou. Všechno je evidované, zaznamenané a všechno pro naši "bezpečnost."
Každá zpráva, každá pošta, každý telefonát, každá platba, každý mail, každý, někdy velmi soukromý pohyb, je pod organizovaným dohledem. Kdykoliv se dá vybrat z archívu jako zbraň, která je připravená na okamžité použití proti nám. Zajímavé je, že i při takovémto špiclování dochází k trestným činům, o jakých jsem neměl v minulosti ani potuchy. Drogy, přepady, násilí, vydírání, vraždy se staly běžným průvodním jevem této „svobodné“ doby.
Zbavujeme se vlastní identity, protože souhlasíme se vším, co po nás různé instituce (jako banky, mobilní operátoři, dodavatelé energií, statistické úřady, finační úřady, sociálka, VZP a mnozí další) požadují.
Už toho mám taky dost. Dej volovi moc a stane se z něj lev. Dej někomu razítko a stane se z něj nepostradatelný úředník, u nás i v Bruseli.
Teď už konečně asi máme " co jsme chtěli "...
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Alberto Kvěch, 12.3.2011 9:52:26)
Odpovědět
Pane Kapejku souhlasím bezvýhrad.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(týpek, 12.3.2011 11:07:38)
Odpovědět
Minulému režimu dodávali informace Stb-áci a různí udavači.V min.režimu sice také probíhalo sčítání lidu,ale na druhou stranu nebyly kam.systémy a již výše zminˇované"výcucy"od operátorů,bank atd.Ne že bych volal po starých pořádcích,ale na druhou stranu státu aj.dáváme své informace"dobravolně"a to mně dost vadí?Takže vlastně jakápak svoboda?
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Karel IV, 12.3.2011 0:10:33)
Odpovědět
Už je třeba těm gaunerům a zlodějským mafiánům ve státě tak v EU velmi tvrdě a razantně zakroutit chřtánama. Je třeba už konečně něco s tou zlodějskou sebrankou udělat.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(kittyman, 12.3.2011 1:31:13)
Odpovědět
Tak jsem si vzal kalkulačku a zjistil, že všechny naskenované archy je možné odnést na dvou běžných externích discích, které se vejdou do dvou kapes saka. Fakt si někdo myslí, že si to nikdo z lidí, co k tomu mají přístup, nestáhne? Víte jakou cenu to může mít na černém trhu např. pro reklamní agentury, firmy, banky, pojišťovny, nemluvě o nějaké ostřejší totalitní vládě, která tu může být do deseti let? Nevěřte na anonymizaci - každý, kdo bude mít tu možnost, to si to stáhne právě dokud tam ta jména a adresy budou!
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Dandy, 12.3.2011 10:15:44)
Odpovědět
Matějko, Matějko, já bych Tebe a Tvé přizvukovače rozhodně nezavíral do vězení, ale spíše na krátkou dobu do instituce, zvané Hospitale degli ineurabili, snad jsem to napsal gramaticky správně. Hodnotu sčítání lidu nesníží odpor několika slabomyslných žvanilů, kteří si ve jménu pseudoobrany občanských svobod myslí, že jsou moudrostí všehomíra. Pochopitelně očekávám za svůj názor různé poznámky o o svém členství v socansko-komunistické mafii atd., jak je tu zvykem,
(socka z liháče, skalní bolševik, estébák atd.) Omyl pánové a dámy, jsem skalní pravicový volič ODS.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(alfa27, 12.3.2011 10:48:30)
Odpovědět
Jsem rovněž pravicový volič, ale zřejmě jsem nějakým nedopatření zase zvolil levicovou vládu.A k tomu sčítání mám dvě zásadní výhrady.1)To podstatné si stát zjistí i bez této šaškárny(evidence obyvatel, evidence nemovitostí,evidence daňová a správy sociální péče), to ostatní sčítaní možná ani neví(já např. ani netuším,kdy byl postaven barák v kterém bydlím a z čeho má obvodové zdi).2) Stát vyhodí v době krize, kdy zdůrazňuje nutnost úspor 2,65 mld korun. Už jsem to psal výše, ale pro zdůraznění této debility. Opravy silnic se musí odložit, protože na ně chybí 3 miliardy! Nebylo by v souladu se selským rozumem lepší odložit to sčítání?
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Vladimír Petr, 12.3.2011 11:13:28)
Odpovědět
Souhlasím s Vaším názorem,také se nenechám sečíst.
Mám pro to ale ještě jiný a pro mne rozhodující důvod.Ztratil jsem totiž úplně důvěru v tento stát,protože je řízen mafiánským způsobem.Za komunistů byla jedna strana a kdo "neposlouchal"
toho zavřeli.Dnes máme více stran,ale podvádí a lžou všichni.A k nové totalitě to chvátá mílovými kroky.Dovolím si ještě poznámku.Když král David oproti skutečné vůli Hospodinově sečetl Izraele, stihl je velmi krutý trest.A ostatně si myslím,že tohle sčítání je jen generálka na to, jestli se lidé dají dobrovolně,jako ovce očipovat.( jak to stojí v Bibli - znamení na čelo, nebo ruku.)
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Pechata Katerina, 12.3.2011 14:23:25)
Odpovědět
Se vsim souhlasim a podepisuji :o)
Vcera jsem archy neprevzala, ale mozna jsem udelala chybu, ze jsem parafovala odmitnuti. Vratili se za mnou dvakrat. S hruzou v ocich, jestli si to prece jenom nechci rozmyslet.Tak jsem je uklidnila, ze nechci a o cele zalezitosti uz nechci slyset. Prijela jsem loni po nejake dobe ze zahranici, a muzu rict, ze to ci si tady lide nechaji libit, ikdyz samozrejme vykrikuji jak se maji spatne,to je na povazenou.At mi nekdo vysvetli, jak muzeme mit demokracii a zaroven byt stihani pokutou, kdyz nechceme zpristupnit svoje soukromi. Pan Matejka nic nehroti, jen poukazuje na jeden stripek mozajky. A jestli si neumime prosadit sve v malych vecech , jak obstojime v tech velkych.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Pechata Katerina, 12.3.2011 14:30:57)
Odpovědět
Navic jsem presvedcena o tom, ze urad data prodava firmam, ktere chteji prijit na trh a nechteji delat vlastni vyzkum, tak ho udela vlada a proste jim data sproste proda. Kdo o tomto pochybuje, je opravdu naivni. jen si vzopemnte kolikrat se divite , ze vam nekdo vola a chce s vami delat dotaznik a vy se divite odkud ma cislo,atd.. Spolecnosti pro energii, plyn, voda, telefony,.... vsechny tyto nadnarodni spolecnosti potrebuji statistiky pro sve podnikatelske zamery. Odkud myslite , ze si je porizuji.
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(RADEK, 14.3.2011 4:45:43)
Odpovědět
pokud si pamatuju sčítání z roku 2001 tak tam hrozili pokutou až 20 000 kč a nedostal jsem ani floka, prostě jsem tu nosičku dotazníků vyhodil ze dveří , teď to proběhne stejně a je to, doporučuji každému
Nepřevzít formuláře pokutě nezabrání
(Jake, 18.3.2011 17:59:12)
Odpovědět
§ 21 "Dodatečné sečtení":
Pokud se ani do 4.4. (včetně) nepodaří formuláře doručit, je povinností povinné osoby si je vyzvednout nejpozději do 14.4. na kterémkoliv pracovišti ČSÚ, ČP nebo na kterémkoliv OÚ, a tyto vyplnit a předat sčítacímu komisaři, zaslat ČSÚ prostřednictvím ČP nebo zaslat elektronicky, a to nejpozději do 19.4. (včetně).

§ 26 "Přestupky", odst. 4 písm a) a odst. 8:
Pokud vyplněný sčítací formulář povinná osoba neodevzdá nebo nezašle, dopustí se přestupku s pokutou do 10 000 Kč
Re: Sčítání lidu je proti základním lidským svobodám. Nástroj bolševické totality Velkého bratra. Státe, zavřeš nás do basy?
(Pavel, 28.3.2011 7:50:25)
Odpovědět
Sčítání lidstva je jen na to, aby měl někdo nějakou činnost a tím i peníze. Jinak o sčítání : existuje OP (občanský průkaz) a na evidenci ví o vás vše a pak je řada dalších a dalších průkazů, které jsou řádně zaevidovány a v poslední řadě telefony a platební karty, tím o vás ví úplně vše, kde jste se pohyboval atp. Takže nic nového a drastického nevidím v nějakém sčítacím formuláři.