reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno

Autor: František Matějka | Publikováno: 22.3.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Švejnar v rozhovoru pro iDnes dokazuje, že dotace, regulace a omezování svobod a státní suverenity ve prospěch nadstátních mocí jsou jeho programem. Považuji ho za takového kandidáta na cokoli, kde by se mohl zařadit do koloběhu mocenských dějin. Je mu jedno za co, s kým a do čeho. Hlavně aby tam byl. Jenže takových je Česká republika plná a to poslední, co by potřebovala, je další do takové řady.

svejnar.PNGMám-li hledat na české politické scéně státníka, pak pro mě se k tomuto označení blíží současný prezident nejvíce. Podporou mého názoru budiž nejen jeho dříve opakovaně naplněné obavy a hodnocení (přes úvodní kritiku a odmítání jeho slov či dokonce jeho zesměšňování ze strany odpůrců) v takových oblastech s fatálními důsledky pro jedince, společnost i veřejné peníze, jako jsou enviromentalismus, multikulturalismus nebo posilování moci byrokratů v Bruselu, důsledky rozpočtové nezodpovědnosti v Evropské unii či vznik tzv. „záchranných“ balíčků eurozóny. Důkazem jsou pro mě i poslední dny, kdy z významu pojmu „reforma“ si udělali politici jen kus toaletního papíru. I z těchto důvodů trvám na tom, že přes veškeré jeho chyby, které bez jakýchkoli pochyb má současný prezident stejně, jako si je neseme životem každý z nás, bude velmi těžké jej někým nahradit.

Jedním z těch, kteří jsou ve hře, je Jan Švejnar. Člověk, který by jako první krok ve funkci nejraději vyvěsil modré plátno se žlutými hvězdami na Pražském hradě - bílý prapor vohnoutů. Člověk, který je schopen v jednom jediném rozhovoru popřít sám sebe a svůj názor měnit podle toho, kdo si ho zrovna vybral ve stylu „chcete mě?“ a předstrčil před sebe. Jan Švejnar je dobrý kandidát pro současné politiky. Je ohebný, je tvárný, neodporuje a kvalitně kýve. Jenže to je to poslední, co by v současné Evropě potřebovala Česká republika, aby nesklouzla na dno s ostatními. Na dno, na které poslal včerejší summit EU dalším svým krokem peníze občanů členských států, když schválil snížení úrokových sazeb pro Řecko a prodloužení splatnosti jejich závazků z posledních masivních půjček na jeho rozežranost.

V rozhovoru pro iDnes, ve kterém s ním redakce řešila i problematiku důchodové reformy, Švejnar na otázku „Měla by podle vás být u takového (pozn.: státního) fondu státní garance?“ odpověděl: „Nemusí být garantovaný, ale mělo by být zajištěno, že stát dohlédne na to, že fond bude dobře veden, že tam nedojde k rozkrádání a že bude mít velice nízké poplatky.“ Hned další otázka zněla: „Nemůže celý tento projekt v Česku narazit na to, že tady lidé mohli v přímém přenosu vidět, co je to tunelování a pád kampeliček, v kombinaci s tím, že spoření v penzijních fondech má být podle koalice dobrovolné?“ A jeho odpověď? „Rozhodně tady to nebezpečí je. Proto by tu měl být veřejný fond s garancí, že bude dobře veden.“ Zkrátka takový garantovaný fond bez garance. Umíte si někdo představit negarantovaný fond s garancí? A jsem přesvědčen jen já, že každá další státní garance prostě znamená záruky v podobě možných dalších nároků na veřejné peníze? Mimochodem, Jan Švejnar by rád, aby takový státní fond investoval do státních dluhopisů našich, v Evropě i po zbylém světě. Přeloženo do normálního jazyka - aby se důchodoví střadatelé podíleli na dalším spirálovitém zadlužování České republiky, států v Evropě i ve světě. Podle mého přesvědčení každá koruna do dalšího státního dluhopisu znamená jen vyšší riziko, že ze státních důchodů nakonec neuvidí střadatel nic.

Jan Švejnar by podle mého nejhlubšího přesvědčení poslal v případě zvolení do funkce prezidenta Českou republiku ještě do hlubšího bahna. Ostatně samotný fakt, že by si ho jako nejlepšího prezidenta dokázal představit Václav Havel, je jen dalším důrazným varováním, že Jana Švejnara prostě opravdu ne.

reklama
3382 čtenářů | 53 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(ann48, 22.3.2011 0:50:13)
Odpovědět
To sedí, protože mění názory jako korouhvička, podle toho s kým právě mluví. Vůbec nemá vyhraněné názory, za kterými by stál a které by obhajoval, proto pro mě vůbec není důvěryhodný.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Alberto Kvěch, 22.3.2011 19:02:00)
Odpovědět
Každý lepší než Klaus.Euroskeptiku Matějko jste divný člověk.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(hALÍ BELÍ, 23.3.2011 9:27:35)
Odpovědět
ČVESKÝN prezidentem ? Pro minulé období, kdy ho právdolaskáči stalčili na hrad, když se v neděli v poledne pezentovat,tak se teda předved, ani nevěděl c o je na zástavě a pak když měl vysvětlit svůj postoj v roli prezidenta, tak prohlásil, ..u NAS DOMA V AMERICE, přesně tak, tak oni v co jsou doma vAmerice chtějí bÝt prEzidentem naši České republiky. (URČITĚ TO V ARCHIVECH čt JE)
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(bublifuk, 22.3.2011 5:46:35)
Odpovědět
švejnar je lhář.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Alberto Kvěch, 22.3.2011 19:03:36)
Odpovědět
Jo, jistě a Klaus je nejlepší prezident-to je prča.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Foxlet, 22.3.2011 19:27:37)
Odpovědět
Souhlasím, Švejnar je opravdu lhář a karierista, který se otáčí na tu stranu odkud vítr fouká.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(kris, 22.3.2011 6:26:35)
Odpovědět
Švejnar je především produkt dnešního neomarxismu. Rádoby intelektuál, protože působí na univerzitě, vždy připraven k podbízivému názoru pro "obyčejné lidi" a proto zcela beznázorový, prázdný a plytký. Jeho jediným konzistetntním názorem je , že politický kapitál lze vytřískat permanentním špiněním lidí s pevnými názory.
Obávám se, že tato améba se stane naším prezidentem.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Kalous, 22.3.2011 7:24:42)
Odpovědět
To neomarxismus je asi pi.tomost. Vždyť Švejnar je pravicový proglobalizační ekonom ztotožňující se s americkými metodami, které vedly k velké hospodářské celosvětové krizi (liberalizace ve vydávání nekrytých cenných papírů, hypoték, velkých státních emisí nekrytými dolárky). Bylo přímo směšné že si ho dali sociální demokraté jako svého presidentského kandidáta v minulých volbách - jak kdyby někdo volil kozla zahradníkem.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(kris, 22.3.2011 8:21:55)
Odpovědět
Švejnar je americký liberál, tedy v Evropě klasický levičák. Je to neomarxista ( nezaměňovat za marxista ). S pravicí nemá nic společného.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Kalous, 22.3.2011 10:00:08)
Odpovědět
To jsou divné definice - liberál je klasický levičák, to je úplná bl.bost. A neomarxista není marxista - další bl.bost. Neomarxista může být jen marxista adaptovaný na nové poměry. To už je u nás úplný zmatek pojmů - neonacista je u nás jako nacista - což ja absolutní pitomost, většina těch našich neonacistů (těch rozumnějších, zodpovědnějších) jsou odpůrci nacismu (zejména německého) a v podstatě "vlastenci" nebo trochu divočejší národní socialisté (opak internacionálních nebo eurohujerských sociálních demokratů).
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Jiří Zahrádka, 22.3.2011 11:02:39)
Odpovědět
"Liberál" v americkém prostředí je opravdu označení něčeho, co bychom u nás nazvali asi nejspíš "sociálním demokratem."
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 22.3.2011 11:35:32)
Odpovědět
Toto není pravda, dobře víte že už v Británii je to celé posunuté více doprava a v USA ještě více.

Liberál v USA je příbuzný evropského pravičáka a evropský socan amerického komunisty.

Americký konzervativec pak v Evropě nemá obdobu na úrovni vládních stran, jenom pidibezvýznamných skupinek lidí, kterým se tu říká ultrakonzervativci.

USA a EU jsou dva naprosto odlišné světy, jež spojuje jedině to, že jeden vyšel kdysi z druhého.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Jiří Zahrádka, 22.3.2011 11:42:52)
Odpovědět
A jéje, Dan se chce hádat... "Liberál" je v USA označení relativně levicovějšího přístupu, a když se podíváte na přístup Obamovy administrativy k řešení krize, je to, řekl bych, typicky keynesiánské, socialistické. Obrovský fiskální deficit, navíc zdravotní reforma na US poměry také kolektivističtější...
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 22.3.2011 12:27:48)
Odpovědět
Já se nechci hádat, americký liberál není blízký soc. demokracii v EU, to si myslel mimo Vás i třeba Jirka Paroubek a pak se nestačil divit, když zjistil že švejnar kvituje Kalouskovi reformy a rozhodnutí NERVu a ne socanskou reformu.

Prostě jenom konstatuju že jste se zmýlil stejně jako Jirka Paroubek.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Jiří Zahrádka, 22.3.2011 13:03:55)
Odpovědět
Švejnara neřeším. "Liberál" je prostě označení v USA jiné, než v Evropě. Jde o relativně levicovější přístupy, a rozdíly v konkrétních, jednotlivých otázkách jsou i mezi soc. demokraty samotnými, nejen mezi US demokraty a Paroubkem. Fiskálně striktinější jsou tradičně republikáni, i když po neocons s GWB se to říká těžko. Že se US demokrati, podobně jako např. britští labouristé, museli po konzervativní revoluci 80. let trochu (v dílčích věcech) přiblížit principům, které byly typické spíše pro konzervouše, to je jiná věc.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 22.3.2011 13:19:53)
Odpovědět
Ano, Evropa je podle Británie i USA celá posunutější doleva.

Tradiční americký konzervatismus zde téměř neexistuje a menšinový americký komunismus zde má poměrně silnou pozici.

Jenom připomínám, že komunistická strana řecka, demonstrující proti zásahu spojenců v Libyi již po 23. chválela našeho Klause.
Poprvní při demonstracích v předluženém řecku proti EU a ted podruhé někteří členové nesli Klausův portrét.

Jak říká jeden můj kamarád, většina našich politiků se často mýlí až na jednoho ten má vždycky pravdu, jako bůch :))
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Kalous, 22.3.2011 15:10:40)
Odpovědět
Souhlasím, ale pan Švejnar potom není liberál ale pravičák. Viz např. jeho působení v NERVU.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Trident, 23.3.2011 0:08:07)
Odpovědět
Proč by v NERVu nemohl pracovat levičák? Švejnar není zatížen českým třídním bojem a členství v expertních skupinách nerozlišuje na pravé a levé.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(v.n., 22.3.2011 11:39:54)
Odpovědět
Nemožnost vypořádat se s normálním životem se projevuje používáním tisísů ismů. Přiznačné pro mimoňov za vlády rudých, dnes pro mimoňov Klausův Hradní.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 22.3.2011 9:12:24)
Odpovědět
on taky švejnar několikrát řekl že nesouhlasí s ekonomickým programem sociální demokracie..
a mnohem více se shoduje s NERVEM- s nímž i spolupracuje.

No, narozdíl od V. Klause - marxistického prognostika je švejnar ekonom.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Kalous, 22.3.2011 10:02:39)
Odpovědět
Souhlas Dane - ti sociální demokraté jsou občas na hlavu padlí. Neví co je pravicové a co levicové, co jsou mírové a válečné iniciativy. Podporují pravičáka jako zástupce levice.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Jiří Zahrádka, 22.3.2011 11:04:21)
Odpovědět
:-)))). Každopádně, "ekonom" Švejnar byl jedním z těch, kdo Klausovi dali titul profesora ekonomie. Tož tak, Dane.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 22.3.2011 11:30:01)
Odpovědět
Ano, švejnat coby Klausovi profesně nadřazená osoba jej opravdu zkoušel.


Apropo Jiří, co říkáte na Fukušimskou jadernou katastrofu a její vývoj ?
30 km okolí eketrárny 1600x překročený limit

120 km okolí 400x překročený limit

150 osob už leží a umírá nemocí z ozáření, hrozí bezprostředně jaderná exploze 3. reaktoru, zamořené jsou už 4 prefektury vč. Tokia, půda i pitná voda..
a stále nikdo neví jak to zastavit ?

Zamořené pobřežní vody už hlásí i čína..

Jak to profesot Klaus myslel když říkal před 5 dny, že se ukázala bezpečnost fukušimské elektrárny ??
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Jiří Zahrádka, 22.3.2011 11:45:21)
Odpovědět
Nejde o to, že ho zkoušel, ale o to, že mu udělil profesorský titul z ekonomie.

Vámi zmíněná Klausova slova byla pronesena v době, kdy to bylo ještě relativně OK, každopádně, je jasné, že to nebyl zrovna Klausův nejgeniálnější výrok.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 22.3.2011 11:59:30)
Odpovědět
Ano, byl jedním tuším ze 13 světových kapacit, jež zkoušeli Klausovi teoretické vědomosti, to máte pravdu.

narozdíl od Klause má švejnar pověst ekonoma, Klaus spíše politika postkomunistické ery namočeného do akcí KGB a neuspěšného transformátora české ekonomiky.

Klaus se mýlil vždy, pamatuji si na jeho při s Komárkem, komárek tvrdil že budeme dohánět západ desítky let, naivní Klaus tvrdil že je to záležist 10 roků.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Jiří Zahrádka, 22.3.2011 12:59:31)
Odpovědět
Nerozmělňujte stále prostý fakt, že Švejnar přiznal Klausovi profesorský titul z EKONOMIE ;-).

Ne, Klaus se nemýlil vždy. Spíš má téměř vždy pravdu. To není bezmezný obdiv, protože mě taky dovede naštvat a třeba ohl. glob. oteplování já mám tendence spíše k jakési předběžné opatrnosti.

Mimochodem, mám pocit, že o těch deseti letech to bylo o směnitelnosti Kč. Ale nevím, nepamatuji se.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 22.3.2011 13:15:15)
Odpovědět
Serie jeho omylů a zpackyných věcí by vydala na 10 knih.

Pojďme k těm aktuálním megaomylům.

1/že se spletl s Fukušimou, stejně jako s celým jádrem už je jasné..
Belgie včera po Německu a Japonsku schválel uplný odchod od jádra do roku 2025.
čína rozhodla o výrazné diverzifikaci a ukončení hned 3 jaderných projektů, které jsou v začátcích.

2/útok na Lybii, Angela aktuálně čelí silné kritice německé tisku za zbabělost, že se němci přímo neučasní bombardování.

Jenom připomenu že se Klaus postavil na stranu diktátorských vůdců, Chaveze, Raula Kastra, Lukašenka, Putina či čínského premiera, s nimiž sdílel názor na útok, stejně jako s Turecekm.

Uvítal bych odvahu němců i u nás aby to řekl někdo nahlas, Klaus je zbabělec.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Pepan, 22.3.2011 13:27:49)
Odpovědět
Dane, ty jsi socanský, ne li komoušský blbec, proto až na tuto vyjímku na tvé ubohé bláboly nikdy nereaguju. Blij si dál co tě tví soudruzi naučili.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Jiří Zahrádka, 22.3.2011 14:20:56)
Odpovědět
Ne, vy směšujete "omyl" a "jiný než většinový názor." "Omyl" je tvrzení, že pruhy na silnici, označující přechod pro chodce, jsou černé. Ovšem tvrzení, že červené pruhy místo bílých by byly vhodnější, NAVZDORY TOMU, že to nikde ve světě nemají, je prostě jiný, než většinový názor.

Jestli odmítnutí bombardování v Lybii je omylem, to nevím. Nejdřív jsem měl pocit, že celá Lybie je proti Kaddáfímu. Pak najednou Kaddáfí začal vítězit. Jak to? Kaddáfí je mi odporný dávno a to, jak mu začal Západ lézt do zadku, považuji za odporné. Když ho teď ale bombardují, tak fakt nevím, jestli je to správné. Nevím, jaký je v Lybii poměr sil jeho příznivců a těch ostatních. A Lybie je suverenní stát.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 22.3.2011 15:02:55)
Odpovědět
To ti snadno strejda Dan vysvětlí, je to proto že povstalaci, kteří na 40. místech začali svoje povstání stáli proti regulerní armádě, měli kulomety a kalašnikovi proti letectvu, námořnictvu, tankům a dělům.. chápeš to ?

Aý tedka Káďa nebude mít tuto brutální technickou převahu, viz. Benghází obklíčené 40 tanky, 25 obrněnými vozy a odstřelovaná ze 160 děl, až to bude muž proti muži, pak se uvidí..

Držte s Vaškem Káďovi palce, on se vám pak odvděčí, má čím ten dobrák se 74 miliardmi eur na účtech je totiž ten velký taťka nejbohatším mužem světa.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Kalous, 22.3.2011 15:21:38)
Odpovědět
Ty válečný štváči Dane - podívej se na ceny benzínu - jak kvůli těm válkychtivým magorům letí nahoru. Bez nich už by byl v Libyi klid, libyjská ropa by tekla jak dříve, ceny nafty by byly dále stabilní! A ještě ty tisíce dalších imigrantů (jen na ostrůvku u Sicilie Lampedussa tisíce nových)- aťa se o ně starají šakézyové, Cammeroni a Danové a nelzou sem.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 22.3.2011 16:07:14)
Odpovědět
do sobotu, tedy úderu západní aliance na Libyi padlo v bojích s Kadáfím 7400 povstalců a ze země uteklo 150 000 lidí, naštěstí většina do Egypta a okolních afrických zemí..


Jinak pro tvoji informaci, proti Káďovi už zasahují i letouny Saudské Arabie a Kataru a dnes oznámila svoje připojení i UAE !

NATO zablokuje moře a bude kontrolovat dodávky zbraní i z okolních zemí letecky a ničit případné dodavatelské koridory.

EU, švýcarsko, Lichensteinsko, USA a Kanada zablokovali už Káďovi všechny učty, firemní podíly, jemu i jeho rodině a kmenu, vč. rodiných příslušníků.
74 lidí má zákaz vstupu do EU.

západ bude také blokovat export Káďovi ropy, španělské a francouské lodě nbepustí jediný tanker z přístavů Libye.

Africký Adolf Hitler, nejbohatší diktátor světa Kadáfí má těžké časy a sním i jeho příznivci jako seš ty :-)
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Jiří Zahrádka, 22.3.2011 18:28:04)
Odpovědět
Dane, ty jsi prostě sprostý vůl. Nejsem příznivce Kaddáfího a nebyl jsem jím ani tehdy, kdy tvůj euroführer Prodi měl pro něj samý úsměv. Už jsem to psal. Nemá to smysl. Jsi demagog a primitiv bez úrovně. Tečka.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 22.3.2011 19:56:29)
Odpovědět
POozor Jirko, to byla odpověď Kalousovi, který tu psal jak bylo za Kádě dobře, jaký tam byl blahobyt a litoval ho.. ne tobě.

Ty seš sice zmatený euroskeptický naiva, ale rozhodně tě neviním z milování diktatur, znám tvůj vztah k Rusku a pod.

Omlouvat se mi nemusíš, vy členové kultu velkého OMYLA se pletete stejně jako vás firer, hnědý Vašek, dnes a denně, to by ses uomlouval k smrti.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Jiří Zahrádka, 23.3.2011 11:42:51)
Odpovědět
No tak to se omlouvám, to jsem se opravdu sekl. Sice jste demagog a debaty s vámi někdy smysl ztrácí, ale tohle byl můj omyl, takže pardon.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Jiří Zahrádka, 22.3.2011 16:03:15)
Odpovědět
Že se jen našlo dost vojáků, věrných Kaddáfímu, to se skoro divím. Vypadalo to, jakoby skoro nikdo na jeho straně nebojoval...

O tom odvděčení je to samozřejmě zase mimo. Myslím, že jste to byl vy, kdo zmínil, jak se prý Klaus posmíval evropským lídrům, že se s ním nejdřív kamarádšoftují, a pak ho bombardují. Já jsem Kaddáfího považoval za zločince i tehdy, když předseda Evr. komise s ním byl na tiskovce a vypadali jak staří kámoši z pionýra.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 22.3.2011 16:09:31)
Odpovědět
EUnemá téměř žádnou ropu, má 2 zásadní zdroje, bez nichž klekne, Rusko - Diktátor Putin a Arabské diktatury :-)

Jedině idiot toto nechápe, jaké to bylo kamarádství vidíš ted, když Klaus brání jeho zemi, s Chavezem a Lukasenkem na straně jedné a jeho "kamarádi" ho bombardují na straně druhé.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 22.3.2011 16:14:28)
Odpovědět
Jenom opět připomenu, že při včerejší demonstarci řeckých komunistů proti akci západu v Libyi, nesli demonstranti i fotky Václava Klause ověnčené rudými listy a opět, stejně jako při jejich nepokojích proti EU - při řeckém dluhovém krachu, provolávali mimo viva Kadáfí i viva Klaus.

Klause za jeho proti unijní postoje chválil také předseda mladých komunistů portugalska, asi před rokem.

Chavez klausovskou retorikou vystoupil proti akci spojenců a řekl že i někteří prezidenti EU se vyjádřili tak jako on, koho tím myslel ?

žeby hnědého Vaška ?
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Kamil Horký, 22.3.2011 16:44:03)
Odpovědět
Pane Zahrádko, Vy vážně nevíte že Kadáfí doplnil utečené vojáky o 11 000 žoldáků ze severní Afriky, nebo to nechcete vědět ?
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Jiří Zahrádka, 22.3.2011 18:26:15)
Odpovědět
Nevím, něco o žoldácích se říkalo, ale už si ani nepamatuji, že to bylo v souvislosti s Lybií. Toto je vysvětlení, děkuji. Já osobně na věc prostě nemám silný názor a příliš to nesleduji. Zásadně mi vadí, když několik silných států, které de jure jsou rovnoprávné např. s Lybií, zasahuje násilně do věcí jiného státu. Právně to pro mě je velice zásadní problém, protože to popírá suverenitu státu. Kdyby Saúdové měli vojenskou sílu, mohli by napadnout evropské země, protože mají demokracii (no, ony už ji nemají, ale berme to tak, že ano), a podle Saúdů by to mohlo být špatně. Je to správné? Možná by nás mohli bombardovat UFOni, protože by se jim nelíbilo, že jíme maso z dobytka, zatímco u nich je dobytek rovnoprávný s ufonským člověkem. Je to správně, nebo je naše věc, že jíme dobytčí maso?

Na druhou stranu, jestliže diktátor tyranizuje lidské bytosti, člověk to cítí jako zlo, kterému je potřeba čelit. Tuhle rovinu vnímám velmi silně také. Jen si nejsem jist, jestli lze všemu ze zpravodajství věřit, a jestli si Západ objekty svého humanitárního zájmu nevybírá poněkud příliš nehumanitárně. Ale nevím.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Kalous, 22.3.2011 15:17:17)
Odpovědět
Dane, už stavíš 12 m vysokou zeď proti tsunami která k vám přijde z Vysočiny? Jestli ne, hned začnis tavět. A postav si nový dům podle japonských vzorů na pružinách nebo gumových blocích, brzy přijde zemětřesení 9,5 Richtera. A pak spadne u Náměště meteorit ještě o něco větší než Tunguzský. Vše předpověděl V. Klaus. Tak bacha!
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 22.3.2011 16:23:59)
Odpovědět
Klaus, ten žvanil, co tvrdil že v r. 2000 doženem západ ??

Ten co řekl že Fukušima je o.k. a bombardovat se nebude v Lybii ??

Ten co volil SSO co prohrála všechny volby.. ten co neví do které dírky a do kterého pohlaví patří camprdlík ???

Hnědý Vašek ?

:-)

Ale, vážně, o OMYLOvi se bavit nechci, je blbost věnovat mu víc pozornosti než si zaslouží, ale Fukušimaská jaderná katastrofa, čili důkaz nezvládnutí jádra je poslední tečkou do hrobu jaderné energetiky.

Radiaci už hlásí i čínští farmáři na severu, zamořena bude postupně celá severovýchodní asie.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Stilet, 22.3.2011 19:22:31)
Odpovědět
Kalous, na Amerických Universitách působí daleko více takových žvanilu. Po 68 roce se v USA a Canadských Univerisitách upíchl každý český pisálek který v ČSSR napsal třebas jen brožůrku nebo jen několik článku v tisku. Nikde jinde by Universitními profesory nebyly. Jedním z ních je Švejnar. Také "přednášel" na neznámé universitě a takových Universit je a ještě na nížších urovních jak je tá Plzeňská.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(v.n., 22.3.2011 11:47:36)
Odpovědět
Politický kapitál lze především vytřískat omíláním stále stejných keců a spoléháním na to, že si praxe, která z těch keců opravdu kecy dělá, nikdo nevšimne. Narcistní tupost.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(v.n., 22.3.2011 11:48:41)
Odpovědět
Politický kapitál lze především vytřískat omíláním stále stejných keců a spoléháním na to, že si praxe, která z těch keců opravdu kecy dělá, nikdo nevšimne. Narcistní tupost.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(vizír, 22.3.2011 6:29:05)
Odpovědět
švejnar = kandidát MMF/SB

...Economical Hitman/Ekonomický Vrah:

www.youtube.com/watch?v=pHqc-YgbsVg
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(v.n., 22.3.2011 10:27:00)
Odpovědět
Klaus je bezpáteřní nahnědlá křivota a kromě toho a nadto permanentní volební propadák, pane Matějko.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(v.n., 22.3.2011 10:31:02)
Odpovědět
Zapoměl jsem napsat korupcí prolezlá křivota.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(v.n., 22.3.2011 10:40:58)
Odpovědět
A toho bahna se zbavíme až Klaus vypadne z koupené židle a kdokoliv ho vystřídá, protože druhá stejně zamazaná postava se v dlouhodobé politice nevyskytuje. Pro dnešek stačí.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(Dan, 23.3.2011 9:44:11)
Odpovědět
Klaus podvádí svoji ženu, má na triku podvod s dotovanými byty, je to křivák.

Vypnul jsem si zvuk, když byl nedávno v TV s ním rozhovor a co nevidím, šklíbící se zrůdu, která na každý dotaz kroutila nesouhlasně hlavou, pak se začala mračit a mrkajíce proradnými očky odpovídala.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(pohodář, 22.3.2011 13:24:10)
Odpovědět
když čtu příspěvky levicově orientovaných diskutérů, připomenu si heslo : Blahoslavení chudí duchem. Švejnar jim musí připadat, jako polyhistor titánského ducha. Ve skutečnosti je to takový ratlík.
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(kingsfield, 22.3.2011 15:04:41)
Odpovědět
Clown Klaus is nothing but a communist turncoat
using polemic and demagogue waffle.
His adepts are just pure white trash.
Allin all communistic riffraff
Re: Jan Švejnar prezidentem? Havel a ještě větší bahno
(frantisek zajicek, 22.3.2011 18:11:34)
Odpovědět
Ono je upne jedno kdo bude presidentem.Jestli Svejnar,Brouk Pytlik,Karel Gott...vetsiho cu.ra.ka nez je Klaus na tuto funkci nesezeneme,FZ