reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 16.3.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Dalo se to čekat. Po neštěstí vždy začnou vylézat krysy z děr. A hned za nimi se na pastvu začínají šikovat hyeny a supi.

 

To, co postihlo Japonsko, je tragédie tak strašných rozměrů, o nichž v našich končinách nemůžeme mít ani dostatečnou představu. Fakt je ten, že kdyby hypoteticky něco podobného postihlo nás, mělo by to apokalyptické důsledky.

Můžeme se sklonit před tím, jak to Japonsko zvládá. Bylo neuvěřitelné vidět, jak v se supermarketech převracejí regály nebo v domech padá nábytek a jak přitom stavby drží. Kdyby nepřišlo následné cunami, nebyly by ztráty nebyly tak obrovské, i když se jednalo o páté nejsilnější zaznamenané zemětřesení.

Také jaderné elektrárny zemětřesení vlastně přežily a všechno zareagovalo, jak mělo. Jen když následná cunami vyřadila agregáty pro napájení chlazení, začaly se řetězit problémy. Skvělý článek na to téma napsal kolega Petr Nejedlý „Zemětřesení v Japonsku a jaderná elektrárna Fukušima“. Můžeme vlastně obdivovat, jakou hrůzu ty jaderné elektrárny vlastně ustály, aniž by zatím došlo k nejhoršímu.

Bohužel na blogu – a nejen zde - se vyskytly i články opačné. O co méně znalostí, tím horší motivace. Je snaha zneužít tohoto neštěstí k diskreditaci jaderné energetiky. A dokonce i u nás, kde se podobné živly ani zdaleka nedají očekávat. Za všechny bych uvedl odstrašující příklad z klávesnice Petra Vacka „za Temelín bezpečnější!!!“; hrozná slátanina s ještě horšími úmysly.

Já bych to viděl v opačné poloze. Znovu se ukázalo, co všechno dokážou ty jaderné elektrárny vlastně snést. Kdybych měl klobouk, tak bych smeknul. Trošku bych se sice pozastavil nad tím, proč Japonci ty elektrárny umístili na pobřeží, ale neznám technické detaily, zda to nesouviselo s typem chlazení.

Také bych obrátil pozornost na to, co se teď děje v arabském světě, který určuje cenu ropy. Jestli to má ekenomika i do budoucna přestát, bude nutné se orientovat nikoliv na biopaliva a tzv. obnovitelné zdroje, ale právě na jadernou energetiku. Vyspělé Japonsko mělo asi 30 procent instalovaného výkonu v jaderných elektrárnách a v plánu mělo ještě desetiprocentní nárůst. Česko naopak má jen asi 20 procentní podíl.

Nesmíme se nechat zmanipulovat těmi zelenými exoty, kteří teď cítí příležitost, aby kalili vodu. K nám tyto nesmyslné postoje proudí z Rakouska. Měli bychom odmítnout každou snahu neštěstí v Japonsku proměnit do nějakých dodatečných kontrol jaderných zařízení nebo do zpochybňování připravených záměrů, třeba na rozšíření Temelína. Zaplatili bychom to všichni. V Japonsku naopak vidíme, jakou rezistenci proti živlům, u nás nemyslitelným, ty moderní elektrárny vykazují.

A pro ty zelené pošuky z toho vyplývá i jedno důležité poselství. Že to není člověk, ale příroda, kdo má navrch. A týká se to i případných klimatických změn. Devastace polí řepkou olejnou a solárními panely by bylo k smíchu, kdyby to zároveň nedevastovalo naše peněženky a vlastně i přírodu samotnou.

Dušan Streit

reklama
3136 čtenářů | 76 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Niky, 16.3.2011 14:48:19)
Odpovědět
Svatá pravda pane Streite! Není nic odpornějšího,než rudo-hnědo-zelená zločinecká banda,není divu,že u nás měli a mají podporu V Havla a jeho pravdoláskové bandy!
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Jirka, 17.3.2011 11:14:30)
Odpovědět
Za zemětřesení, tsunami a únik radiace může Klaus - Bursík ho u toho viděl!

Zachrání nás řepka olejka, pšenice na srágory do benzínu místo na chleba, vrtulky, sluníčko - prostě vše, co musí být dováno, neboť to samo o sobě je ekonomickm (nejen) nesmyslem.....a moudré hlavy z Brusele.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Jindřich, 16.3.2011 15:07:39)
Odpovědět
Všichni protijaderní aktivisté by si měli doma zrušit televizi pračku mičku prostě všechny elektrické spotřebiče a potom můžou rozumovat Zrušením jader elektráren bychom platili několikanásobné zálohy za elektřinu A potom bych byl zvědaví jak by se to všem líbilo
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Fiter, 16.3.2011 16:31:56)
Odpovědět
Dobré, až na tu myčku s měkkým i.Byla by to úplná fantasie kdyby se proud vyrobený v jaderkách nodostal do Rakouska.Ve Vídni by mohli zavést pouliční svícení ekologickým plynem a žrádlo by si mohli chladit v potoce pokud by tam nějaký byl.My musíme rozšířit Temelín zprovozněním dalších bloků.Je to vyložená nutnost.Pokud se těm vylízaným zeleným podaří odstavit některé jaderky v Německu,tak němci budou muset proud draze nakupovat a tady bychom mohli mít příležitost se vyškrábat z podstolu.Naše zelené a všechny přílepky co dokážou zprasit na co se podívají bych seřezal na jednu hromadu.Jsou vyloženě škodná a s jako takovou se s ní musí jednat.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Stilet, 16.3.2011 21:46:54)
Odpovědět
A měli by bydlet v zemljankách, neb jeskyni je v Europě málo. A odění by měli být jen v hábitech upletených z travin upletených vlastními rukami. Z kůži vůbec né, neboť kůže jsou oděvem zvířátek. Živit se jen listím opadaným ze stromu, neb i tráva je živým organismem.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(modřín, 17.3.2011 12:59:44)
Odpovědět
Ono se jednoho dne těm zeleným géniům rosvítí v hlavách až stisknou vypínač ... a bude tma !
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 17.3.2011 14:45:01)
Odpovědět
Všichn milovníci jádro hasit Fukušimu a bez ochraných pomůcek, at mě přesvědčíte že je to bezpečná energie, s Klausem včele !

Pokud to uděláte, budu také křičet, jádro je bezpečné, ale pokud nepojedete hasit, jste jenom parta lhářů a pokrytců, co si honí ego na jádru :-)
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Stilet, 17.3.2011 16:10:38)
Odpovědět
Dane, vždy v každé době se nacházeli lidé bouřící proti pokrokové technice. Kdys pří stavbě železnice bouřili i v Čechách lidé proti té železnici. Řičeli hrůzou že krávy přestanou dojit, že tu rychlost vlaku lidé nemůžou přežít a dokonce to křičeli i tehdejší "vědci" Kde by lidstvo mohlo zůstat pozadu nyní v případš těch atomových elektráren. Někde prosadili to, že se jejích vesnici i městu muasela železnice vyhnout velkým obloukem. Pozdějí jejích potomci nadávali na své předky, že to mají na dráhu daleko. Dane, kolik lidí umírá jen v Čechách při autonehodách, pádem z okna, nebo se utopí i ve vaně. Jsi tedy proto, aby se stavěli baráky jen přízemní. Aby se zakázaly auta. Aby se lidé přestali mýt a koupat? Nukleární elektrarny existují už několk desítek let a kolik mrtvých mají ty elektrárny na svých účtech. V polovině padesátcých let tisk a začínajíci TV spouštěla kvílení za kterým stálo SSSR o smrtelné hrozbě stroncia a psalo se kolik lidí zemře v důsledku stroncia v ovzduší a že stroncium má strašně dlouhý poločas čas rozpadu. Pokud vím, tak hodně lidí na zemi za tu dobu přibylo a né ubylo. Je dobře že se ty zkoušky nedělají, ale na lidstvo to nemělo žáný vliv. Tak nevím proč bouřit proti nukleárním elektrárnám. Je z ních daleko větší užitek a škoda nepatrná. I o Černobylu se řvalo jaká strašná hrůza potkala planetu. Dane, ty tepelné elektrárny na uhlí dělají daleko větší škody a chtěl by jsi aby byly zrušeny?
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 17.3.2011 17:21:44)
Odpovědět
nebud demagog a nesrovnávej nukleární katastrofy se železnicí, prosimtě..

jádro není nic nového, není to novinka co nemá důvěru, je to velmi stará věc, která většinovou důvěru nikdy nezískala.. a nemá ji ani dnes, s vyjímkou Klausolendu..

Němci před loni, spustili největší hnědouhelnou elektrárnu nasvětě, kotle jim dělalo první brno, tedy Alstom..
tato elektrárna je naprosto ekologická, čistá jako děcká prdýlka.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Jap, 17.3.2011 17:36:51)
Odpovědět
Cista lez, anebo jen produkt choreho mozku? Ale kam na tebe s vecnymi argumenty? Ty mas sveho Klause, zejo? :)))
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 17.3.2011 17:46:32)
Odpovědět
Narychlo udělaný průzkum po Evropě, jádro si nadále nepřeje:
72% němců
62% francouzů
55% britů
85% švédů
89% rakušanů
65% poláků
a ted pozor, Klausistán..
40% čechů..

60% čechů je pro další rozvoj jádra v česku :-)
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Stilet, 17.3.2011 19:03:22)
Odpovědět
Dane, tak tím bych nikdy neargumentoval. I Němci jsou jen lidé a poslouchají radio, TV a čtou dení tisk a baští to, čím je ti psáčí srá-i krmí. To je otřesné jak se mizerové zodpvědní za oblbování lidu tak rádí schovávají za veřejné mínění. Nikdo ani po německých lidech, po neznalé veřejnosti nemůže chtít, aby se ve všem vyznali. A když je ti levicový a zelení psáčí-srá-i děsí, tak tomu prostě věří a chovají se a hlásí se k tomu, co deně slyší a čtou. Kdyby v Čechách před II. svě. válkou a od devatenáctého století nebylo tolik "vlasteneckých" mizerných psáču-srá-u tak pořád vychvalující všechno na tom úžasně báječném, dubisku na východě a potom o slastném životě v zemi drahézho Stalina, tak by ti zblbnutí lidé nevolil masově komunisty v 46 roce.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(qq, 18.3.2011 0:23:42)
Odpovědět
Presne tak. Dan za to ale nemuze, je jen demagogicky pomatenec, ktereho jeh chorobne predstavy nejspis strasi uz i v noci. :-))
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 18.3.2011 9:40:30)
Odpovědět
mezitím se shodli všechny německé parlamentní strany na definitivním ukončení jaderné energetiky v německu, uplně všechny :-)

Takže nebude se stavět už žádná další a budou s epostupně všechny zavírat.

Je mi líto, že klausofanatici tak prohrávají, hmm..

Lybie se bombardovat bude a a Fukušima dle američanů bude chrlit radiokativitu minimálně ještě 3-4 týdny, takže se bude muset zasypat betopnem jako černobyl.

Porážka Klausofanatických názorů je strašlivá, upln mě z ní mrazý, co názor to vedle Václave :-(
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(pro Jap, 17.3.2011 17:48:58)
Odpovědět
táhni hasit a pomazli se s atomovkou, mazej, magore a uži si tu lásku..

Pružinu Vem sebou
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Šoumen, 17.3.2011 20:12:12)
Odpovědět
Vím jenom to, že tepelné elektrárny produkují do ovzduší daleko více radioaktivity než kolik ho do ovzduší vyprodukují jaderné elektrárny. Toť studie dávné, i dnešní, několika nezávislých světových vědců. A do toho byly započítány i takové havárie např. Three Miles a Černobylu, kde se uvolnilo i více radioaktivity do ovzduší najednou. Takže opravdu jsou tepelné elektrárny čisté a ekologické. Ani náhodou. Najdi si o tom něco na internetu, když jsi tak dobrý diskutér.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Stilet, 17.3.2011 21:53:08)
Odpovědět
Nesrovnávám nukleární katastrofy s železnicemi. Okazují ti na příkladu železnic že i tehdy byli lidé takový jakm jsi ty a tobě podobní. Prostě nehody a katastrofy se stávají a zatím ty nukleární katastrofy zdaleka nebyly takové aby se zakázali. Proti jiným druhum energie přece tak strašné nejsou, Při vrtáni olejových pranmenu a dopravy toho oleje lodí, už zahynulo daleko více lidí, jak za těch několkk nukleárních katastrof. Kolik horníku už přišlo o život při dobývání uhlí. Proč se tedy vy strašpytlové nedomáháte zákazu těžby uhlí a jeho využívání?
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 18.3.2011 10:01:48)
Odpovědět
Proč otom mluvíš v min. čase, vždyť jádro není žádná novinka, nýbrž starý přežitek :-)


První jadelektrárny v Evropě jsou staré /resp. jejich reaktory-už odstavené/ 40 let, ty elektrárny co němci zavírají jsou z 80. let a máme rok 2011!
To není žádná novinka, možná tak pro tebe, jaderná zařízení se staví už přez 70 let, tys asi objevil ameriku co ? :-)
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(vizír, 16.3.2011 15:27:30)
Odpovědět
Merkelová řízená z Bilderbergu nechala zavřít 7 jaderných elektráren (za povzbuzování zelených lumpů taktéž placených Rockefellery)
.. ovšem následné 20 procentní zdražení elektřiny se jí zaslouženě vrátilo jako bumerang za to že zrazuje vlastní zemi, na úspěch ve volbách může zapomenout
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(felix.julec, 16.3.2011 16:04:41)
Odpovědět
Zelené mozky počkají jak se situace bude vyvíjet a pak se začnou projevovat.Je to jejich taktika.Nemají vlastní názor.Stalo se neštěstí,ale totálka to nebyla i při 9° Richt.stupnice.Buď zvítězí názor,že když elektrárna vydrží tak velké zemětřesení,tak je velmi bezpečná/to si myslím i já/.Pak se začnou elektrárny množit a zelené mozky řičet.Pokud zvítězí názor/ odborníků? lobystů? /že je nebezpečná,pak zelení vylezou a budou taky řičet.Je to tak vždy./Např.při budování přehrad,dálnic,kácení nebezp.přestárkých stromů atd./Počítejme s tím,že budou vyřvávat ty svoje výplody jako vždy/jihočeské matky už začaly/.Je jich sice jen pár,ale jsou hlasití a někdo jim dává peníze a prostor aby se pořád zviditelňovali.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Jeeves, 17.3.2011 7:34:27)
Odpovědět
Peníze pro "ekology"? No přeci uhlobaroni, výrobci a dovozci těch "ekologických" krámů, provozovatelé těchto zařízení. Prostě ti, kteří mohou mít z přiškrcení, či likvidace jádra prospěch.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(felix.julec, 17.3.2011 8:35:59)
Odpovědět
Přesně.To si i já myslím.A budou to i Rakušáci.Ti by zase rádi prodávali el.energii z plynových elektráren,které propagují.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Šoumen, 17.3.2011 20:23:16)
Odpovědět
No a to je právě ono, proč je ten plyn tak drahý. Protože ho většinu spotřebují rakušáci, a ještě pak svítí, čumí na televize, perou a chladí si žrádlo proudem z Temelína. Měli by nám líbat víte co. Protože když bychom nechali rakušáky jet jenom na jejich plynové a vodní zdroje, které v zimě zamrzají, tak budou v pytli. Budou mít proud na příděl, tak 2 -3 hodiny denně. Hlavně, že mají doma v zásuvkách přístroje, které jim zelenou LED signalizují, že nedostávají proud z Dukovan, nebo Temelína, nebo z Německých a Francouzských jaderek. A jsou tak blbí, že nevědí že se jim ta varovná červená LED nikdy nerozsvítí. A opravdu si to koupila spousta blbců.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Karnwield, 16.3.2011 16:21:22)
Odpovědět
Ejha trefný článok!
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Zay, 16.3.2011 16:23:27)
Odpovědět
Trefný článek. Je to peklo, co zelená ekomafie dokáže vzbudit za hysterii. Poplach v celé zhýčkané EU. Chtěl bych se zelených soudruhů zeptat, když jim vadí jaderná energie, jestli půjdou do toho, že doma nebudou svítit, že jim řada podniků přestane vyrábět jejich oblíbené zboží atd. atd., prostě jestli souhlasí s tím, že nebude šťáva. Když ne jádro, tak zřejmě chtějí zase stavět spalovny a tepelné elektrárny, ne?!
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(v.n., 16.3.2011 16:50:11)
Odpovědět
Prostě vám nevyšla další Klausovská zaručená pravda a teď se vám z toho protáčej panenky.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 16.3.2011 17:07:59)
Odpovědět
Bohužel přesně tak to je...

že je jadro extremě nebezpečná věc ví kařdý, proto je také v každé zemi národní bezpečnostní úřad pro jadernou energii a ne pro energie jin. jak komicky působí články Klausofanatiků otom, že ropa či uhlí zabije víc lidí než jádro, tyto křeče z omylu a neschopnosti uznat další strašlivý Klausoomyl, který bude zabíjet desítky let lidi a nejenom v japonsku..

Ukázalo se, že ani top zabezepčené japonské elektrárny, zařízení v zemi pověstné svojí precizností, nedokážou odolat živlům a momentálně už Japonsko, zcela bezradné příjmá americké a další týmy, lidé bojují proti jaderné katastrofě, doufejme že ji porazí !!

Klaus jako vždy když se něco významného stane mlčel až dodnes protože je hloupý a neví co se vlastně děje,jeho tupý ruský mozek nebere taková data která jsou mu proti mysly, stejně se choval i při krizi v USA, nechápal nic.

Dnes se pprvé ozval.. vyzývá ke klidu.. o bože to je ale mudrc.. ten Pružinskij !
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(vizír, 16.3.2011 17:27:16)
Odpovědět
Je čím dál jasnější že VY jste českému národu nepřátelská persona,
jelikož prosazujete všechno co českému národu škodí včetně ekonesmyslů ,eura a lichvy z dílen IMF/WB .. vsadím se že byste byl všemi deseti pro výprodej ČEZu do zahraničních rukou.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 16.3.2011 18:46:33)
Odpovědět
Chlapče, nejseš mladej Klaus, ty seš vždycky mimo :))

Ne přesně naopak, já tvrdím, že velké strategické podniky se nemly budto prodávat vůbeca pokud byly ztrátové, zprivatizovat jich jenom 49% !!

Kdybyse tak stalo, mělo bychom dost peněz na penze a další věci, ale Klausova sebranka tu řádila a vše nechala rozkrást své kamarády.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(vizír, 16.3.2011 18:51:13)
Odpovědět
ono je to přesně naopak, řádila tu havlova sebranka řízená a placená ze zahraničí aby naši ekonomiku vyprodala do západního zahraničí a zadlužila co nejvíce tento stát u lichvářů majících centrum na západě přestože sami ze západu vůbec nejsou a ničí ho úplně stejně jako nás
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 17.3.2011 0:03:48)
Odpovědět
opět se hluboce mýlíš, stejně jako Klaus..

Havel byl dramtaik, trouba a popíječ piva, jeho podíl na naprosto chybné klausově privatizační strategii je nulový, jeho přiživení se na této klausově chybné strategii malý..

Je to Klaus kterého celý ekonomický svět označil za otce nepovedené kuponové privatizace, nikoliv troubu Havla :-)

Klaus vymyslel také konsolidační agenturu, kam skryl dluhy, Klaus utratil z těch většinově špatně zprivatizovaných podniků peníze , prožral je v tzv. vyrovnaných rozpočtech a tím zadlužil našiá budoucnost, a byl to zase Klaus a nikdo jin. kdo dopustil aby klíčové státní podniky, přešli pod cenou a s chybnou legislativou snadno do rukou zahraniční konkurence, i se zákazníky na východě, fatálně zpackal všechno na co v životě sáhl.

Václav OMYL Klausbyl ministrem financí i předsedou vlády, taktéž předsedou nejsilnějí paralmentní strany, trouba Havel nikdy nebyl ve výkoné moci !

Klaus je nazýván tuneldědkem, nebo též tunelpapá, to pro legislativní nezvládnutí privatizačních procedur a naprosté selhání zásadních ekonomikcých pravidel v jeho podání.

Dnes,když republika nemá vlastní kapitál, a velké investice musí řešit dluhy, se lidé začínají ptát, jaktože stovky miliard odtékají ze země na západ, kdo je zato zodpovědný ??

Odpověď je jednoduchá, je to primárně a hl. Václav Klaus.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(qq, 17.3.2011 9:25:27)
Odpovědět
Dane, vy jste vazne nemocny clovek. Ve vlastnim zajmu byste mel vyhledat lekarskou pomoc.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 17.3.2011 15:01:00)
Odpovědět
co nějaký argument, Klausofanatiku kvékvé..
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Lída, 17.3.2011 10:27:57)
Odpovědět
To tu Dane popisujete to co všichni víme, ale co s těmito daty, jak s nimi naložit, aby byl pan profesor nucen převzít politickou zodpovědnost, kdo mi na tohle odpoví ?
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Kalous, 16.3.2011 18:54:15)
Odpovědět
Dane souhlas, to mne překvapuješ.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Stilet, 17.3.2011 16:16:08)
Odpovědět
Vizíte svými trapně hloupími kydy dalko víc škodíš národu. Dokonce ten národ svými kydy zešměšňuješ. Ještě že ty tvé vejprdy nečtou cizici. To by byli přesvěčeni že češi jsou národem idiotu. Právě taková individua jakým ráčíš být ty jsou největšími škudci národa. Měl by jsi být v zájmu veřejnéího blaha uracen.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Lojza z paseky, 16.3.2011 17:23:07)
Odpovědět
Čekám už půl dne a zatím nic o Havlově podílu na japonském zemětřesení a krysohyenosupistickém snažení o likvidaci čezských atomovek.
Polepšete se, Klausovi hoši.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 16.3.2011 18:49:40)
Odpovědět
Klais se dnes opět zmýlila to pořádně :))

V době kdy řekl, že se ukázala Fukušimská jádrovka jako velmi bezpečná a odolná, vybuchl vodík 6. a 7. rp a došlo k dalšímu obřímu úniku radiace, v rekaci nato se začalo evakuovat na 100 000 lidí z okolí.

Americký šéf pro národní jadernou bezpečnost zároveň stav katastrofy označil za nedořešený a vymknutý kontrole.


Tento Klausův omyl je přímno fatální a pro něj tak typický !
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Kalous, 16.3.2011 18:57:39)
Odpovědět
Dane - neznám nějakého erudovaného atomového fyzika V. Klause, specialistu na japonské jaderné elektrárny.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(frantisek zajicek, 16.3.2011 19:49:12)
Odpovědět
Kalous,nedal jsem se na alternativni zdroje v Nizozemi,ale mam solarko na chate v Moravskem Slovacku(z takoveho su korena)a nemuzu si to vynachvalit...A propo,nedavno tady byla zverejnena fotografie chaty jednoho Klaunova poradce,krom Jizanske vlajky tam mel tento pokrytec osypanou celou strechu solarama...FZ
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Stilet, 16.3.2011 21:55:02)
Odpovědět
Franto, ono není vůbec špatné mít na střeše takovou malou vlastní elektrárnu. Ušetříte koruny na předražené elektrice. Ale co mají dělat ty elektrárny na tisících hektarech půdy? Víte, oni češi nikdy neznali míru a neznají ji ani dodnes. Kdys v Čechách zvláště v Sudetech byl pomalu v každé vesnici mlýn a dnes není žádný. I ty vodní náhony dnes zaniklé by byly výborným zdrojem malých elektráren, třebas jen pro pád domu. Proč se musely zničit?
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 16.3.2011 23:55:48)
Odpovědět
Jámám také svoji solárku, jedině idiot je závislý dobrovolně a rád na státu !

Ale pánové, to Japonsko je katatsrofa, vypadá to dost špatně..
.. dnešní Klausův omyl jest zdá se velmi tragickým viz.
"Japonští jaderní experti varují: Situace se vymyká kontrole, hrozí silné radiační zamoření
SLEDUJEME ON-LINE
* Nádrže dvou reaktorů jsou údajně již ve varu
* Příliš vysoká úroveň radiace znemožní chlazení reaktorů
* USA kritizují Japonsko za podcenění situace
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Kalous, 17.3.2011 1:03:52)
Odpovědět
Japonci vše v rámci velké kombinované katastrofy ze zemětřesení i obrovské vlny tsunami zvládají - do atomových elektráren byl natažen nový zdroj el. energie a běží čerpadla na chlazení mořskou vodou a z vrtulníků je shazována kyselina boritá zamezující hoření. Zelení blázni se ale radují a nemají z čeho.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 17.3.2011 10:21:53)
Odpovědět
včera odvolali vrtulníky pro obrovskou radiaci nad elektrárnou a dns je povolali zěpt. neví z které do které, jsou zoufalí a prosí američany o další pomoc...

čerpadla vůbec po natažení ektřiny neběží, systémy jsou i nadále nefunkční a potrubí zanesená solí,..

dochází k dalšímu tavení a přehřívání.. uniká radiace...

pentagon nařídil americkým vojákům, kvůli obrovské naměřené radiaci v okolí alektrárny se stáhnout 80 km od reaktorů..

americký jaderný úřad vydal v USA pohotovostní stupeň 3 a nařídil instalovat přez 20 měřáků radiace, id o moře..

katastrofa pokračuje nestenčenou měrou, vše se zhoršuje a Klausův omyl je tentokrát velmi tragický..
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 17.3.2011 10:25:05)
Odpovědět
ještě k tvé původní lži, Kalousi, lháři :-)

USA převzali vedle Francie a Británie inciativu a vyzývají k okamžitému vytvoření bezletové a zony a dokonce už hovoří o pozemním zásahu, Rusko je zatím stále proti, jednání pokračují..

mimo jin. mluvčí ligy arabských států-Libanon řekl, že Egypt je připraven tyto pozemní operace proti Kadáfímu podpořit...

Nejseš uplně špatnej chlap, ale tůj příklon ke Klausovi a jeho filozofii vyžaduje lhaní, jinak nemůže obstát a z tebe se tu stal už lhář :-)
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(pavjan, 17.3.2011 14:20:18)
Odpovědět
Ale když je zima nebo tma, tak tepelnou elektrárnou nepohrdneš.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 17.3.2011 17:18:40)
Odpovědět
Podívej já sem se to naučil už na statku v j. čechách ten už nemám a zopakoval sem to na svém domě na moravě, tedy mám svoji studnu, svoji čističku, svoji solární elektrárnu na střechách a norský dvojspalovací kamna.

Můj dům není napojený na žádnou síť, kterou poskytuje čez/eon, veolia nebo rwe.

Jsu naprosto nezávislej na státu a je mi tak dobře :-)

Kdyby zítra vypli proud, je mi to fuk, kdyby rus zastavil plyn, je mi to fuk :))

Klauoidioti se ted smaží v omylech, jádro bude minimálně fest utaženo, v mnoha zemích i uplně utlumeno, budoucnost mu nepatří.
Japonci už to řekli jasně, nevrátí se k jádru, čína udělala stop jádru, německo a další země se nato chystají..

Klaus je v těžké defenzivě..
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Kalous, 17.3.2011 1:00:13)
Odpovědět
To chválím - solární panel na baráku na ohřívání vody či i na elektřinu. Ale ne mnohahektarová pole s foto panely. To už je kra.vina.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(frantisek zajicek, 17.3.2011 20:43:27)
Odpovědět
Ja jsem k tomu byl vicemene donucen.Asi 200 metru od chaty mam vedeni vysokeho napeti.To znamena koupit trafo,postavit sloupy...delam rukama a pri privatizaci na me nezbylo...Za totace se to mohlo vybavit za smesny poplatek cca 2 000KCcs ale vetsina odmitla s tim,ze tam nebude ten patricny klid.Nedavna studie to vyresila tak,ze by se pod rekou Moravou udelal protlak(mam to u jednoho ramene teto reky)a elektrina by se privedla z druhe strany.Jenomze cena kolem 300 000KC na ucastnika,takze zase nic.To solarko tam nemam jako nejaky novy boom,to uz vlastnim pres 10 let.Taky ta norska kamna na dvoji spalovani(o kterych se zminuje Dan)tam pouzivam.Kalous,musis myslet na budoucnost,mam to podsklepene,na patro,zateplene,10 m od vody,2300m2 pozemek a inkaso platim 700 KC rocne!Az jednou nebude na duchody,pan Zajicek prezije,FZ
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(frantisek zajicek, 16.3.2011 19:40:47)
Odpovědět
Pane Streit,mam takovy dojem,ze Vy jste profesne nekde jinde nez v jaderne fyzice.Nebo jste zklausovatel a svymi komentari chcete predehnat popularitu Brouka Pytlika?Nechcete toto tema radeji nechat odbornikum?Energie z jadra je pro nas dulezita jako exportni komodita.I v horizontu 50 let zrejme bude.Jenze dokazete dohlednout dal za tento horizont?Ja budoucnost jadra az tak ruzovou nevidim.Dodavam,ze jsem profesne taky nekde jinde,takze je to laicky nazor...FZ
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(frantisek zajicek, 16.3.2011 20:06:16)
Odpovědět
Dodatek:Dnes uz je alternativnich zdroju daleko vice nez v minulosti.Priliv-odliv,rozdil teplot v zemske kure,vitr,dest voda...Tady staci lepsi technologie a jadro jde do kopru...Pane Streit,nelobujete Vy tam v nejakem vyssim zajmu,kdyz je vseobecne znamo,ze majoritnim dodavatelem paliva je u nas ruska firma?FZ
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Stilet, 16.3.2011 22:01:24)
Odpovědět
Ovšem a také by se nemuselo spotřebovávat tolik nafty na dovoz zboží z Číny. Kolik nafty spotřebuje taková velk loď za hodinu plavby? A moře a oceány brázdí deně několik set lodí. Co se ušetří na pracovní síle,výrobních nákladech o to se dá více za dopravu.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Kalous, 17.3.2011 1:09:03)
Odpovědět
Zajíčku, to možná mluvíte o době za 200 roků. Pro příští desetiletí jsou to názory velmi naivní. Takovou alternativní elektrickou energií lze třeba provozovat nějakou moderní chalupu, dodat do el. sítě nárazově 10% elektřiny - ale nezásobovat celou republiku a velká města.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Beroun, 16.3.2011 20:29:13)
Odpovědět
Obavam se, ze v navrhu havarovane elektrarny se stala hruba koncepcni chyba. Po zastaveni stepne reakce (ktere probehlo perfektne), je dalsi osud BWR elektrarny zcela zavisly na uspesnem dochlazeni reaktoru. Nasledne zajisteni obehu chladici kapaliny po havarii je tedy temer stejne dulezite, jako samotna prvni havarijni faze zastaveni stepne reakce.

Je pro mne nepochopitelne, jak se mohl navrh spolehnout na to, ze zalozni generatory budou v havarijni situaci fungovat!

Uvedu priklad. Navrhoval jsem zajisteni extremne dulezitych dat pro jednu instituci a v nem jsem pocital s 6 urovnemi moznych katastrof a jim odpovidajicich scenaru: (1) Lokalni destrukce vypocetniho systemu, (2) Destrukce prostor vypocetniho centra, (3) Destrukce celeho podlazi (4) Destrukce cele budovy, (5) Destrukce cele oblasti (ctvrti) a (5) Destrukce celeho mesta. Hlavni filozofie spociva ve vyvazeni primarniho a sekundarniho subjektu ochrany (napr. kdyz bude zniceno cele mesto, obyvatele, kteri diky ruznym okolnostem preziji, budou mit sva data ochranena).

Zaverem lze rici, ze zajisteni obehu chladiciho media nebylo navrzeno dostatecne bezpecne pro KVALITATIVNE RUZNE havarijni situace. Neni dulezite, ze to byla tsunami, ktera generatory vyradila, ale ze neexistoval scenar, ktery obeh zajisti, kdyz budou zalozni generatory havarii vyrazeny (z libovolneho duvodu) a lide v dosahu havarie nebudou samotnou havariji usmrceni !!! Zabery TV (vychazim hlavne z cinskych kanalu) navic naznacuji, ze budovy reaktoru by neustaly ani pady letadel.

Obavam se, ze hlavnimu projektantovi nezbude, nez spachat harakiri.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Kalous, 17.3.2011 1:16:31)
Odpovědět
Škoda že jste těm japonským technikům Beroune neporadil, že po největším zemětřesení v historii Japonska přijde ještě největší vlna tsunami o výšce 8m - Japonci "blázni" vystavěli kolem jaderné elektrárny ochrannou hráz proti vodě jen do výšky 6m. Jinak tolik problémů nebylo. Také ale mohli počítat s pádem "Tunguzského meteoritu" či se zásahem severokorejské nebo čínské rakety nebo s obrovskou erupcí na Slunci, která vyřadí z činnosti veškerou elektroniku a elektrickou síť. Běžte jim poradit.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Beroun, 17.3.2011 2:13:59)
Odpovědět
Kalousi, vase paternalisticka ironie neni na miste, pokud o problematice nic nevite. Nezapomente, ze toto neni politicka ekonomie, kde jste doma! Ze zabezpeneni nebylo spravne vyvazene a zpusobi zasazenym lidem vazne zdravotni problemy, je fakt, na kterem nic nezmenite.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(whaler, 17.3.2011 12:31:25)
Odpovědět
Vyx jste tam dělal bezpečnostního poradce?
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Pero, 16.3.2011 20:46:39)
Odpovědět
Souhlas.Čekám kdy někdo konečně řekne jak to ,že ti precizní ,vyspělí Japonci postavili svoje jaderná zařízení na mořském břehu kde je tsunami a zemětřesení běžnou věcí.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Kalous, 17.3.2011 1:24:12)
Odpovědět
Ono je zemětřesení typické pro celé Japonsko, tak moc výběru není. Ta vysoká vlna tsunami se místy dostala až 15-20 km od pobřeží a měla výšku kolem 8 m. V horách se atomové elektrárny asi moc nestaví. Historie Japonska nic takového nezažila, je to pro ně poučení. Teď obrovská katastrofa Japonsko poničila, kdysi mu třeba i pomohla - když Čingischán postavil obrovské čínské loďstvo aby Japonsko připojil k Číně - obrovský tajfun "Božský vánek" mu celé invazní loďstvo zničil a Japonsko zachránil.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Kalous, 17.3.2011 1:55:08)
Odpovědět
Oprava: ta vlna tsunami se v nížinách dostala až 210 km od pobřeží (ne uváděných 20 km). To je jak by přeletěla od Brna až do Prahy.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Sigůl, 17.3.2011 10:03:08)
Odpovědět
V roce 1978 jsem u svých přátel v NDR na dovolené se jel koupat k jezeru Templin kde byla postavena atomová elektrárna stejného jména. Voda v jezeře byla jako sklo, nikde žádná ryba,žádná tráva kořeny stromů vybílené.
Proč to již dnes víme všichni kteří prožívali život v Evropě nad a pod kterou vybuchovali zkušebně atomové bomby jedna za druhou.
Lituji katastrofy v Japonsku ale postavit řadu atomových elektráren na mořském pobřeží je od tohoto národa nezodpovědné. Mořské proudy se dostanou do celého oceánského komplexu.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 17.3.2011 11:11:31)
Odpovědět
Jukija Amano předseda mezinárodní agentury pro atomovou energii má opačný názor nežli Václav Klaus, kdo z nich se tedy mýlí ??

Podle Amana je situace nesmírně vážná a lidem se nedaří ochladit reaktory, právě naopak jejich teplota stále stoupá a hrozí výbuch na 3. reaktoru.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Jap, 17.3.2011 17:30:23)
Odpovědět
Vy jste clovece vazne nemocny!
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 17.3.2011 17:42:25)
Odpovědět
živelnou pohromu v Japonsku vystřídala jaderná katastrofa..

říká Nipon News..

a co nato náš OMYL ?

Chraň pán půch, že bch si přál jaderný výbuch ve 3. plutoniovém reaktoru, ale dokážu si živě představit reakci pitomce Klause .. My nejsme Japonsko, naše české rusko americké bastly jsou lepčí.. u nás to nehrozí, pokl by tabletku jodu a jel dopsat leto už 16. knihu, kterou sice nikdo nebude kupovat, ale mu je to fuk, Kreml to zatáhne :-)
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Jap, 18.3.2011 0:11:04)
Odpovědět
Bohuzel jsem se nemylil. :-(
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 18.3.2011 10:06:48)
Odpovědět
dnes v 8 00 oznámil šéf týmu amerických expertů bojující v Japonsku proti jaderné katastrofě John Moriss :

"Vrtulníky i vodní děla selhali, nasadili jsme 2 roboty na 3. reaktor kde hrozí bezprostředně jaderný výbuch a podařilo se nám připojit elektřinu ke chlazení reaktoru 1. a 2.
riziko jaderné katastrofy však trvá i nadále, pokud se nám podaří reaktory stabilizovat, potrvá únik radiace ještě min. 3-5 týdnů.
Proto doporučujeme zasypat elektrárnu pískem a speciálním betonem"
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(whaler, 17.3.2011 12:33:00)
Odpovědět
Kdepak asi soudruzi z NDR udělali chybu?
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(nobody, 17.3.2011 12:12:31)
Odpovědět
Nejlepší bude, když o tom tady přestanete diskutovat. Zbytečně se do toho zaplétáte, včetně odborníků na řízení rizik. Japonce rozhodně nepovažuji za nějaké blbce.
Už jsme druhý,,,
(rem, 17.3.2011 16:33:41)
Odpovědět
To nevylezlo z Gertrudy Merkel jako její názor, až tak blbá paní vědkyně nemůže být. Mimochodem její vědeckou oblastí byla chemie a kvantová mechanika, takže její znalosti o jádru by měly být vysoce nadprůměrné. To je cílené využití neštěstí k dokončení devastace Evropy, i když zatím bez zemětřesení. Už máme smyčku kolem krku utaženou a zítra se začneme houpat. Skutečným vládcům světa se opravdu daří - a bohužel, je nás moc málo, kteří to už prohlédli a nemáme sílu to změnit.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Sluníčko, 17.3.2011 17:02:19)
Odpovědět
Dá se očekávat, že kvíkot zelených nácků bude sílit.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 17.3.2011 17:27:05)
Odpovědět
Fuki Nahama - japonský úřad pro jadernou bezpečnost:

16:20

"Situace je stále velmi kritická, vysoká radiace v okolí elektrárny znemožňuje efektivní chlazení. U 3. reaktoru pokud se nám nepodaří obnovit chlazení hrozí exploze v řádu několika dnů.
Pracujeme společně s americkými kolegy na obnovení původního chladícího systému, ten je však velmi poškozen, v obnovení jeho činosti je naše naděje, nevzdáváme se ikdyž zatím prohráváme"
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(vizír, 17.3.2011 19:04:31)
Odpovědět
Koukám že židofil Dan ,nenávistný k celé Evropě závislé na jádru je blahem bez sebe že by se mohla evropská ekonomika poškodit zastavením jaderných elektráren.
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Dan, 17.3.2011 23:53:19)
Odpovědět
zpráva pro všechny Klausofanatiky..

Dnes ve 23 00 byl schválen úder proti Líbyi valnou většinou v RB OSN.

Klausův omyl byl tak dokonán v praxi, a vyhrál stařík Havel :))

Zároveň se další super obří omyl naneštěstí valí dál, je to radiace, kterou se nedaří zatsavit, protože Japonci nevědí jak uchladit reaktory.

Klaus se tedy prokazatelně zmýlil, hned 2x a jsou to sakramensky obrovské omyly !
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(vizír, 19.3.2011 0:30:25)
Odpovědět
...pokoušet se zabránit 3.světové válce mezi západním a muslimským světem kterou se sionisté tam či onde pokoušejí rozpoutat a vyprovokovat už 10 let je "omyl"? tomu říkám měknutí mozku, přesně k takovým "názorům" zavede člověka posluhování židovstvu
Re: Zelené hyeny si na japonské tragedii ohřívají protijadernou polívčičku. Ekokrysy vylézají z děr
(Karel IV, 17.3.2011 21:59:15)
Odpovědět
Už je nanejvýš nutné ty zasraný ekovrahy totálně zlikvidovat a to dříve,než tyto svině zlikvidují svět.Je třeba aby se konečně evropa zvedla po vzoru afriky a skoncovala se všemi sviněmi v EÚ a nejen tam. Kam se to ten svět řítí?
Re: Zelené hyeny
(r.m., 22.3.2011 21:09:44)
Odpovědět
biotechnologie? Benzín za padesát, chleba za padesát, tak nějak ne?)))