reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 17.3.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

To je exemplární příklad naší politické bídy. Od roku 1989 smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry a žádná aféra pro něj není dost, aby se z ní vypoklonkoval.

 Splachovacích politiků je u nás opravdu dost, ale aktuálně je Vondra mezi nimi „nejzářivějším“ případem. Nevím, co by se muselo stát, abychom se jeho „vynikajících“ služeb zbavili.

Podívejme se i zpět, jak dlouho už tento výtečník České republice škodí. Byl hlavním vyjednavačem Česko-německé deklarace, v níž se v německém textu nehovoří o státní, nýbrž jen o stávající hranici. Spolu se Schwarzenbergem byl také režisérem Havlovy omluvy sudetským Němcům. Prý tato garnitura uvažovala dokonce o závazku jim navrátit majetky.

V roce 2006 vstoupil jako pravdoláskař farizejsky do ODS a v zápětí i do Topolánkovy vlády, v níž spolu se Schwarzenbergem ovládli zahraniční politiku ČR. Oba byli převodovou pákou, která převzala po Havlovi diverzní roli proti státním zájmům vlasti. A tak byla nejen protlačena Lisabonská smlouva, ale i překotně uznán mafiánský stát Kosovo.

Už jen perličkou k hořkému pousmání je Vondrovo angažmá ve prospěch veškerých zbrojařských nákupů od USA. Působil jako jejich neformální obchodní atašé. A jako nadšený přívrženec amerického radaru v Brdech by měl vysvětlit, co si teď počneme bez toho nezbytného radaru, když nás ohrožují íránské rakety. Od té doby mám těžké spaní :-)

Jako místopředseda vlády pro evropské záležitosti utratil zbytečně přes půl miliardy korun za ozvučení zasedání EU. Navíc se ukázalo, že firma, která měla být vybrána na základě technické exkluzivity, tuto techniku ani nevlastnila. O roli Vondry v této kauze jsem zde 31. ledna napsal:

»Vondra je za blbce. Buď je lump, nebo absolutní nekompetentní diletant, který byl tak hloupý a nezodpovědný, že tyto obrovské peníze byly pod jeho rozlišovací úrovní. Co tedy koordinoval? Ejhle, jak snadno může zmizet třičtvrtě miliardy. To si pamatujme, až někdo zase bude žvanit o škrtání a zvyšování daní.«

V celém vyspělém světě by zásah vojenské policie v jakékoliv televizi ministrovi, možná i celé vládě, zlomil vaz. Vondra bohorovně prohlásil, že odstoupit nehodlá. Zase svalil – jako v předchozí kauze – vinu na své podřízené. Proboha, na co tam potom takový nezodpovědný trouba je?

Každý soudný člověk musel předem vědět, jaký poprask ta bezprecedentní forma zásahu vyvolá. Bez ohledu na to, že bych někdy nejraději také vzal tank a táhnul v čele nespokojených koncesionářů proti Janečkovi, takový zásah v informačním centru televize je nehorázný. Až člověka napadá, jestli v tom není nějaká konspirace, která počítala s následným pozdvižením.

V každém případě je Vondra zase za pitomce. Co se musí ještě stát, aby tato nekompetentní a přímo zhoubná vyžírka z politiky zmizela? A to si pište, že nouzí by netrpěl ani pak. Dokud ale arogantním politikům budeme trpět jejich hroší kůži, nic se u nás k dobrému nepohne.

Dušan Streit

reklama
8838 čtenářů | 60 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Kalous, 17.3.2011 0:44:26)
Odpovědět
Pan Vondra je neodvolatelný, jedna neznámá velmoc a mezinárodní struktura to nikdy nedovolí. A basta. A můžete zbytečně kecat dál.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(václav, 17.3.2011 7:16:28)
Odpovědět
...Jasně...
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(ferda, 17.3.2011 14:10:21)
Odpovědět
Vondra to je úkaz :-) copak lze kdekoli ve světě najít více kretenismu,než v jeho obličeji???:-)
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Jirka, 17.3.2011 11:30:59)
Odpovědět
Vondrova křivá huba zvítězí i nad pravdou a láskou. Havlův agent místopředsedou ODS - dost dobrý!
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(ferda, 17.3.2011 14:17:56)
Odpovědět
TA FOTKA VONDRY JE PŘESNÁ ! NJENŽE VYPADÁ JAK DEMENTNÍ AUTISTA,ALE ON SE I TAK CHOVÁ :-))

MYSLÍM SI, ŽE ČESKÝ NÁROD NENÍ TAK ŠPATNÝ, ABY SI ZALOUŽIL TAKOVÉHO ČLOVĚKA.....
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(felix.julec, 24.3.2011 18:49:15)
Odpovědět
Tu křivou hubu bych mu odpustil,tu dělali rodiče když si nedali záležet,ale křivárnu s penězi dělal sám a za tu zodpovídá.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Petr 2, 17.3.2011 6:56:33)
Odpovědět
Na Vondru a na Kalouska nemá nikdo snad jedině ,kdyby se našel nějakej Šakal !!
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Krištov, 17.3.2011 9:02:36)
Odpovědět
Vondro, Vondro drž se láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí, z nouze by mohl pomoci Velký bratr za velkou louží.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Stilet, 17.3.2011 15:39:26)
Odpovědět
Jistě jistě, za každou českou křivárnou musí být vždy nějaký Velký bratr. Buď na východě, nebo za Velkou louží či sousední stát. Není v České kotlině člověka, který by špatnost, ničemnost, křivárnu udělal sám ze své vůle, ze svého rozmaru, ze své niterné špatnosti. Čech se nemůže dopustit žádné chyby. tím méně špatrnosti. I ti čeští podvodnící a tuneláří za svou hrabivost nemůžou. To všechno Velký bratr nyní za Velkou louži. Ten ke zločinu nutí i české zločince. A to si oslové myslíte, že Čížkové stojí tomu bratru za Velkou louží za takovou pozornost? Taková krávovina.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Kalous, 17.3.2011 17:25:49)
Odpovědět
Ale jo, občas nějakému vrahovi nebo zloději pomůžete. Např. taháte z bryndy kosovské zločince (Thaci a spol. nyní aféra se zabíjením zajatců na transplantační orgány) nebo jste pomohli oblíbenci Tymošenkové, jejímu ministru hospodářství, který obral Ukrajinu o 35 mld. kč a u nás dostal na americkou přímluvu politický azyl.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Stilet, 17.3.2011 18:51:00)
Odpovědět
Kalous to je běžná věc v politice i politice mezinárodní. Kdys také tahali Stalina ze škarpy a nekoukali na to, že je ještě větší vrahoun jak Hitler. To by jsi mohl vědět, že politka se neřidí láskou a zásadovosti, ale osobními zájmy a dobovým užitkem. Jenže milí Kalousi ať tá nenáviděná Amerika něco udělá, tak je to moc špatné a když neudělá nic, tak je to také moc špatné. Prostě nadávky vždy za všechno i za nic. Já kdybch měl k tomu moc, tak bych se vyplázl na Europu, Afriku, Asií i Latinskou Ameriku. Dělal bych to tak mazaně a bezzásadově jak to Čína činí. Obchodovat swe všemi a na všechh vydělávat. Tak jak si to ti jiní zaslouží.
Jenže Češi milí Kalousi vždy podstrkují všechny své špatnosti spískané jen jími samotnými vždy jiným. Jako by oni nic, oni andělé na zemi.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(ferda, 17.3.2011 21:11:48)
Odpovědět
sTILETE,sTILETE, POKUD BYCH MĚL KOMENTOVAT VAŠE PŘÍSPĚVKY, ASI BYCH SE POBLIL, TAKŽE SI TO ODPUSTÍM....
PROČ VYČÍTÁTE ČÍNĚ, ŽE S NÍ OBCHODUJE USA? JSTE DEMENT, IDIOT, HNUP,NEBO PROVOKATÉR???COPAK VY JSTE SPADL K NÁM Z NĚJAKÉHO PSYCHOFILMU?NENÍ VĚTŠÍHO ZMETKA ,NEŽ USA, KTERÁ DRANCUJE KDE PŘÍJDE, VYBILA PŮVODNÍ OBYVATELSTVO,PAK DO ŠEDESÁTÝCH LET MIN. STOLETÍ TICHÁ PODPORA KU-KLUX-KLANU, VYBÍJENÍ ČERNOCHŮ-NEKŘESTANSKY VYČERPÁVAJÍCÍ OTROCKOU PRACÍ!!! A TATO SVĚTOVÁ ŽUMPA SI BUDE HRÁT NA TOHO, KDO BUDE ŘÍKAT COKOLI O MORÁLCE A SPRAVEDLNOSTI? TO NEMŮŽE MYSLET NIKDO VÁŽNĚ ! JIŽ DÁVNO JE USA VÍCE POLICEJNÍM STÁTEM, NEŽ JSME MY BYLI ZA KOMANČŮ....V USA JSEM BYL JEN JEDNOU, DĚKUJI, JIŽ NIKDY VÍCE...JEDEN MENTALÁK A ZDROGOVANEJ HNUP VEDLE DRUHÉHO, JSOU TO HAMBURGROVÍ MANIACI, NA PLÁŽÍCH JSEM MĚL POCIT, ŽE POKAŽDÉ VELKÉ HEJNO KOSATEK A TUČNÁKŮ, CHTĚLO SPÁCHAT SEBEVRAŽDU A VÁLÍ SE NA PÍSKU, HRŮZA, VE FILMU VŠAK PRAVÝ OPAK :-)))
AMERIKA JE FALEŠ, PODVOD, DROGY A NEKONEČNÁ STUPIDDITA V HLAVÁCH AMÍCKEJCH IMBECILŮ...
KDO TO MÁ POHROMADĚ, JE VE VALNÉ VĚTŠINĚ JEN ELITA, KTERÁ DÍKY SLÍBENÝM TUČNÝM HONORÁŘŮM, PODSTOUPILA TU OBĚŤ, POBÝVAT V TÉ NAPROSTO TRISTNÍ ZOO-MEDI IN USA :-)

....POKUD SE PODÍVÁM NA USA, S KÝM VŠÍM, ONA OBCHODOVALA A KOHO ONA SAMOTNÁ PODPOROVALA JEN Z DOLAROVÉHO PROSPĚCHU.KOMU PRODÁVALA ZBRANĚ,KDE VŠUDE VEDLA POUZE AGRESIVNÍ, DOBYVAČNÉ VÁLKY....HNUS,HNUS, HNUS,!!!! TAK TO JE TAKÉ NA ZBLITÍ.....JAKO JEDINÁ VELMOC VYDĚLAL NA II.SVĚT.VÁLCE NĚKŘESŤANSKÉ FINANCE....,POKUD SE DNES PODÍVÁM, KDE VŠUDE JSOU NASÁČKOVÁNÍ VE SVĚTĚ AMÍČTÍ VOJÁCI,TAK TO TAKÉ O NĚČEM VYPOVÍDÁ......, AHA, TO JE TA US BRATRSKÁ POMOC SPŘÁTELENÝM ARMÁDÁM :-)))

PS. PRO ZASMÁNÍ:

v PAKTU "VARŠAVSKÁ SMLOUVA"-KTERÁ BYLA ZÁPADNÍMI DEMENTY OZNAČOVÁNA JAKO ÚTOČNÝ PAKT, NEZEMŘEL JEDINNÝ VOJÁK NA ŽÁDNÉ ZAHRANIČNÍ AKCI.
NYNÍ,KDYŽ JSME V MÍROVÉM SEKUPENÍ "NATO" BYLO ZAVRAŽDĚNO DOCELÁ VELKÉ MNOŽSTVÍ NAŠICH VOJÁKŮ....


PS. AMERIKA JE RAKOVINA ZEMĚKOULE,TO JE NAPROSTÝ FAKT....
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Stilet, 17.3.2011 21:58:19)
Odpovědět
Doufám ferdo že se udávíš svými zvratky. Už aby se to stalo. Tak se ublij k smrti vořechu! A také user ! Je ti to všechno přáno !
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Stilet, 17.3.2011 22:06:47)
Odpovědět
Ferdo, ty jsi idiot když nechápeš ani takové maličkosti které jsem napsal. Kde tý výměšku vola někomu vyčítám že obchoduje s Čínou? Napsal jsem že kdybych měl moc v USA, tak že bych jednal stejně jako jedná Čína. Číňani nejsou posedlí mesiašstvím a to Číně prospívá. Ty blbe. Ty jasi duševně omezený kretén a proto považují za zbytčné s takovým krerénem polemizovat. Ty sralo, ty trpíš fixní ídeou, že jsi nad jiné inteligenmtní. Jsi inteligetní jak je kozí bobek. Ty si můžeš podat ruku s vizírem. Ale mám dojem že jsi ještě omezenější ještě blbější jak on. Věř tomu nebo né, ale podle představ takových kreténu jakým jsi ty se politika neřídí. Vlez do řitě tam od kud jsi vylezl smrade!
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(ferda, 17.3.2011 22:20:13)
Odpovědět
Pro Stileta : .....se nepo.s.e.r, ty z kozí pitky patron taško.....


ps. ty jo, co ty musíš být za přeživší potrat...,to je unikum:-)
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Stilet, 18.3.2011 15:47:37)
Odpovědět
Co kdyby jsi si radějí oběma rukami masíroval svůj ocas vole a neslintal?
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Fiter, 18.3.2011 7:37:43)
Odpovědět
Tak nám vyjmenujte to velké množství našich vojáků,kteří byli zavražděni při mírových misích vy komunistický bloude.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Kalous, 18.3.2011 10:44:20)
Odpovědět
Zkusím to za od pasu za Ferdu - jeden zabitý voják v Afganistánu, 2-3 těžce zranění. 2 zabití vojáci v Srbské Krajině, kde je hnala chorvatská armáda před sebou jako živé štíty proti Srbům. Jeden náš důstojník zastřeli druhého v Bosně (buď ze žárlivosti nebo při neopatrném močení). V Kosovu se 2 naši vojáci proslavili tím, že znásilnili americkou seržantku. Ale horší je vyhožení alespoň 10 mld Kč do luftu.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(ferda, 18.3.2011 11:34:45)
Odpovědět
Fiter, jsi hlupější než jsem si myslel, když jsem hovořil o "našich vojácích" tak všech zůčastněných vojáků,ze všech zemí ve Varšavském paktu, tak hovořím stejně tak o "našich vojácích" všech zůčaqstněných v alianci Nato:-)

ps.pokud to nejsi schopen pochopit, vrať občanský průkaz a spáchej sebevraždu, páč je škoda, a to celospolečenská,namalého rozměru, když takové hovádko zabírá místo ve společnosti ostatním....:-)
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Kalous, 18.3.2011 10:34:29)
Odpovědět
Já třeba Ameriku vůbec ne nenávidím, v ledačem je i sympatická. Ale její státní a zvláště mezinárodní politika je velmi často svinstvo a pokrytectví. A samozřejmě jí v té mezinárodní politice nejde o žádné ideály a vyšší mravní demokratické principy - ale o napakování se zúčastněných kamošů politiků, ovládnutí surovinových zdrojů ve světě a zvyšování amerického vlivu. No ale to je v kapitalizmu v éře globalizace přirozené - ale nemusí okolo toho být tolik bl.bých vznešených řečí
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Čtenář 1, 17.3.2011 9:11:36)
Odpovědět
Vulgární Streit zasmraďuje též, byť není ve vysoké politice a ještě horším způsobem než kdokoliv jiný. Jen doufám, že jednou na ty jeho sprostoty dojede. Je půvabné, když hulvát ražení Streita někoho ktitizuje....
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(marko, 17.3.2011 9:26:54)
Odpovědět
Díky, vyjádřil jste i mé mínění o p. Streitovi.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(MrDalík, 17.3.2011 11:10:49)
Odpovědět
Souhlasím, neboť tohle jsou oblíbená témata nenávistného pisálka p.Streita.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(MrDalík, 17.3.2011 11:11:02)
Odpovědět
Souhlasím, neboť tohle jsou oblíbená témata nenávistného pisálka p.Streita.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Pavel Laskavec, 17.3.2011 9:29:29)
Odpovědět
Díky za komentář, pane "nastrčím komukoli a zradím kohokoli" Vondro.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(bublifuk, 17.3.2011 15:05:50)
Odpovědět
Ano, ať Streit přestane ktitizovat.....:o) Napřed si to po sobě přečtěte, než s takovým žvástem vylezete z díry.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(modřín, 17.3.2011 9:50:36)
Odpovědět
S Alexandrem Vondrou je nutno počítat i do budoucna. Už mu totiž narostla správná funkcionářská tlama a rychle se stává mezinárodním prototypem funkcionářského prasete a jako takový musí smrdět.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Mebaen, 17.3.2011 10:08:37)
Odpovědět
V souvislosti se zásahem v ČT je spíše na odstoupení to, že Vondra odvolal důstojníky Vojenské policie. To je jasný zásah do vyšetřování svědčící o malém respektu před zákony a projev slabošství vůči médiím. Jestliže redaktor ČT páchá trestnou činnost, management televize ji ještě kryje a lže v podstatě za naše peníze, tak to je ten hlavní skandál a další důvod ke zrušení státní televize.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Felix, 17.3.2011 10:38:23)
Odpovědět
Nepřipadá Vám to Vondrovo přisátí se ke korytu něco? Třeba dalšího revolučního parasita 89 Kocába? To bylo odcházení nekonečné, pamatujete? A Havla? Jeho Odcházení je jen teatrálně múzické.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(jn, 17.3.2011 11:00:25)
Odpovědět
Vondra má jednu cennou vlastnost. Pro nás výhodnou. Je takový jak vypadá a jakou má mimiku.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Jarda Z, 17.3.2011 12:16:44)
Odpovědět
Již několikrát jsem psal, že křivohubý Saša je Rockefellerův hošo a má proto obrovské masmediální zázemí. Proti tomu posraný Nečas nikdy nepůjde!
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(ferda, 17.3.2011 14:23:47)
Odpovědět
vÁŽENÍ, VÍTE PROČ vONDRA NEMŮŽE NATÁČET ANI JEDINÝ DÍL STAR TREKU?
:-)))

PROTOŽE SE S NÍM V BUDOUCNU NEPOČÍTÁ....:-)
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Kalous, 17.3.2011 15:01:17)
Odpovědět
V nejhorším půjde A. Vondra na Ukrajinu - ta mu dá azyl oplátkou za azyl který poskytla naše vláda ministru hospodářství (asi Danylyšyn nebo tak nějak)z vlády Tymošenkové - na Ukrajině způsobil škodu asi našich 35 milard Kč v přepočtu - tím že neprováděl zákonem předepsaná výběrová zřízení. Na Ukrajině by šel do basy, u nás dostal azyl /prý na přímluvu Anmeričanů a Tymošenkové, které je také souzena na Ukrajině). Vždyť jsme vzorný stát bojující proti korupci.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Jan11, 17.3.2011 15:24:47)
Odpovědět
Souhlasím s Vaším článkem do puntíku, pouze s jednou věcí ne. Vondra není nezodpovědný trouba, nýbrž nezodpovědný lump. Výsledek bude ale stejný.
Odvolat toho sraba Nečase a při rekonstrukci vlády
(Brabec, 17.3.2011 16:26:47)
Odpovědět
poslat křivohubku do hospody - tam žije a tam patří
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(v.n., 17.3.2011 17:27:52)
Odpovědět
Splachovací Klaus smrdí v naší vysoké politice jako relikt Klausovy éry. Jak se ho zbavit? Protože dokud budeme mít na Hradě aroganta s nalepenou cenovkou na čele, proč by si tu někdo měl hrát na poctiváka Ferdu? Aby si Klaus moh žmoulat kalhoty? Nebo proč?
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(frantisek zajicek, 17.3.2011 19:20:55)
Odpovědět
A nejhorsi na tom je,ze tento mentalne postizeny jedinec uz dopredu vytrubuje,ze se ho tak lehce nezbavime.A vite kampak ma tento myslenkove prazdny mocova roura namireno?Strana Socialistickych Oslu!!!Chran nas Panbuh od tohoto hykavce,kteremu musel nedavno Petrik vysvetlovat podstatu internetu...FZ
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(v.n., 17.3.2011 20:12:53)
Odpovědět
Čekal bych něco jako Sto Stejně Ozvláštněných a když přijmou celý tento web tak už budou potřebovat jenom pár :-)
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Richard, 17.3.2011 21:35:28)
Odpovědět
Ve hře je příliš mnoho,Vondra byl Havlův spiklenec a spojenec již před rokem 90.Po tomto roce je doplnil kancléř Schwarzenberg,aby spolu podvodně obešli Benešovy dekréty a posbírali kolaborantské majetky.Pak Havel zrušil veškerý zbrojní průmysl náš i slovenský, ve prospěch amíků,ke kterým šel jako první porevoluční velvyslanec,křivohubec Vondra.Ten ještě loboval a nutil naši armádu přes vrchního velitele Havla k nákupům vojenské techniky od Ameriky(v tom Šáša pokračuje dosud).Nečas jej vykopnout nemůže,přiznal by zmetky ve vlastní straně. Intrikáni Havel se Schwarzenberg.a Bakalou založili účelovou TOP 09 a Vondra jako trojský kůň je v ODS, ale stojí za ním i Schwarzenb.Vondru a další přisluhovače sudeťáků,amíků,Bruselu,se nezbavíme než generální čistkou.Musíme reagovat jak doporučuje Reflex,přestat tolerovat vládu a požadovat odstoupení trojkoalice.Pak udělat skutečnou revoluci a čistku mezi propletenou sebrankou politiků a podnikavců.Kecáním a čekáním na další zmanipulované volby se nic nezmění,jen se propadneme hlouběji a ztratíme nevratný čas.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(frantisek zajicek, 17.3.2011 21:54:08)
Odpovědět
Ano,vemte do ruky placacky na mouchy a hr hr na ne!At zije komunismus!Cim vam tu tykev proplachovali hajz.lovou stetkou nebo hajz.lovym zvonem?FZ
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(ferda, 17.3.2011 22:25:49)
Odpovědět
jsi trapný, zajíčku......
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Jura, 25.3.2011 16:31:01)
Odpovědět
na Zajíčka stačí 3,5 broky.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Davidan, 18.3.2011 0:02:53)
Odpovědět
Zajíčku, tvoje nenávist ke všemu, co je proti tvým oblíbeným, moodrým zlodějům, je něco, co zavání fanatismem. Není mi jasné, jestli jsi za to placený, nebo jsi jen fanatik. Pochopil bych tvé zvratky, pouze v případě, že jsi si nakradl a víš, že jen modří tě budou chránit, aby sis nakradené uchoval.
Pokud nic z toho neplatí, tak jsi prostě jen dement.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Šoumen, 24.3.2011 18:05:34)
Odpovědět
A kdybychom nedej bože vzali do rukou zbraně, tak tu máme určitě bezletovou zónu, která by chránila nás ozbrojené civilisty a rozmlátili by nám Hrad a Strakovku a podobné památky, no a pak by to z našich daní opravovali francouzské, nebo britské firmy stylem Vondra.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(antonín, 18.3.2011 1:50:19)
Odpovědět
na Vondrovi mi vadí to, že ustoupil tlaku médií a postavil mimo službu velitele zásahu. Kdyby ČT spolupracovala, nemuseli tam chodit. Stejně mi vadilo, když ministr zdravotnictví podlehl tlaku mladých lékařů a ustoupil jim. Co se týká pana Vondry, tak posuzování jeho vzhledu jeho odpůrci je hnusné a odpor proti němu byl cílený, protože začal, když při nástupu na ministerstvo zadal přešetření nákupů gripenů a pandurů, které proběhlo za vlád ČSSD.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(mudrlant, 19.3.2011 16:48:43)
Odpovědět
Milý Antoníne,Nová metla dobře mete/Vondra po nástupu do fce/a co se jako veřejnost po čase nebo nečase dozví o vyšetření různých kauz na MO.Odpověz si sám. Já ti jen trochu napovím h....!Jestliže v jiných resortech vládne menší či větší korupce,tak na MO musí být ukázková.Dodnes více-méně ticho po pěšině.Občané-zapomenˇte!
KDO VIDÍ DÁL ?
(Free, 18.3.2011 12:15:17)
Odpovědět
Tak Streite, kdo vidí dál? Humanitární bombarďák Havel, nebo ta vaše existence s hlavou zstrčenou do písku?
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/228156-bombardovani-libye-zacne-do-nekolika-hodin.html
Měl byste se omluvit, ale toho nejste schopen.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Radek, 18.3.2011 14:29:08)
Odpovědět
Pane Streit nemám dostatek informací o kauze Vondra související s předražením prací při pořádání summitu EU, ani o Vondrově působení na ministerstvu obrany. Ale jestli se nepletu je toto první aféra Vondry za celé jeho půsovení v politice .. Vy ve svém článku také neuvádíte nic podstatného a nového, jenom dštíte na dotyčného oheň a síru. Je mi záhadou, že jste si mezi zástupy opravdových gaunerů a politických hochštaplerů vybral právě Vondru. Pozvedl jste někdy hlas proti Langerovi, mladému Bendovi, Vesecké ? Pozastavil jste se nad úděsným stavem českého soudnictví ? Proč právě Vondra to teď od vás slízl ? Teď, když se začalo evidentně čistit na ministerstvu obrany, a kdy začal proces s 52 papaláši v kauze spojené s ministerským hospodařením .. To není náhoda pane Streit.. Co mi na to odpovíte ? Nebo si chcete abych si myslel, jste jedním z mnoha novinářských prostitutů ??
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Šoumen, 24.3.2011 18:08:39)
Odpovědět
Souhlas pane Radku.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Kalous, 25.3.2011 13:59:46)
Odpovědět
Přece Radku nechcete aby pan Streit psal naráz o cca 100 našich politiků? bylo by to nad lidské síly. Nyní je na pořadu pan A. Vondra, pak třeba přijde další.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Standa 1, 18.3.2011 15:54:42)
Odpovědět
Pokud vím, tak Vondra smrdí na svém úřadě za ODS, která zase smrdí již od doby fekální volby prezidenta.Takže Havlovi bych to za vinu nedával!Jeho smrad pochází z Hradu a z ODS.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(obcan, 18.3.2011 16:54:14)
Odpovědět
zastrelit svini zpuchlou
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Paulin, 18.3.2011 17:54:10)
Odpovědět
Svatá pravda. Vždyť je členem ODS, proto od něj nelze nic jiného než špinavost očekávat.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(kvák, 24.3.2011 17:40:07)
Odpovědět
Prosím vás.Za vše může Paroubek neuváženým svržením vlády.Vondra z toho byl tak,ale tak frustrován a konsternován,že na okamžik,v náhlém hnutí mysli,přestal vzteky vidět.To je dokázaný jev.Měl v tom okamžiku v ruce pero a v tom záchvatu,kdy si myslel,že podepisuje ortel smrti pro Paroubka,podepsal.Člověk v náhlém pominutí mysli nemůže být za toto souzen.To dá zdravý rozum,ne?
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Pero, 24.3.2011 17:55:00)
Odpovědět
Myslím si ,že je neschopný,ale zloděj není na rozdíl od těch Kalouskových kumpánů ,kterým šlápl na přezky na MNO proto ho ted chtějí vyřídit.Neodvolávat z funkce ministra ,není blbější než ti co tam byli předním
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(navratil lubos, 24.3.2011 20:58:48)
Odpovědět
Pane Streit,myslím že vaše názory sdílí osumdesát procent lidí ,ale, konkréní výsledek je nula.Co s tím nevíte asi ani vy.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(frantisek zajicek, 25.3.2011 18:50:03)
Odpovědět
Streitovy nazory sdili 0,74% lidi.Dal to ten nas Dusan proste nedotahnul...FZ
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Velryba, 24.3.2011 21:15:38)
Odpovědět
Je to jeden z těch, kteří republiku rozebrali do šroubku. A protože bylo rozebírání úplně normální, ani dneska mu to nepřipadá divné. On je přece úplně čistý.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Velryba, 24.3.2011 21:16:36)
Odpovědět
Je to jeden z těch, kteří republiku rozebrali do šroubku. A protože bylo rozebírání úplně normální, ani dneska mu to nepřipadá divné. On je přece úplně čistý.
Re: Splachovací Vondra smrdí v naší vysoké politice jako relikt Havlovy éry. Jak se ho zbavit?
(Ina, 24.3.2011 23:45:05)
Odpovědět
Vondra svým jednáním popudil vyšší, potom i havlovce a v neposlední řadě lid spolu s koaliční vládou. Doufám, že zakrátko už nebude zván nikam. Faleš nemusí ani v Bilderbergu.