reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí

Autor: Redakce | Publikováno: 22.3.2011 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

 Nejúspěšnější článek EUportalu.cz "Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi"  přilákal více než 109 tisíc lidí. Děkujeme čtenářům za zájem. O aktivitách bývalého prezidenta a světoznámého dramatika, humanisty a netriviálního filozofa budeme i nadále informovat. Je to téma, které lidi zajímá.

Přečíst si článek můžete zde:

Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi

reklama
9628 čtenářů | 48 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(XXX, 22.3.2011 6:09:37)
Odpovědět
To se máte opravdu čím chlubit! Hnus! Někdy mám pocit, že Vaše stránky přitahují všechen "intelektuální" odpad v tomto státě! S nenávistí a závistí to opravdu národ dotáhne daleko!
Pavel Skeptik
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Fiter, 22.3.2011 8:14:14)
Odpovědět
Bohužel Havel není takový za jakého se vydával.Myslíte,že mu někdo závidí ten jeho pokrytecký,prochlastaný a prokouřený život?Havel se zapsal jako prezident,který neměl zájem aby se republika osvobodila od komunistů.Celou dobu s nimi spolupracoval.Je to falešný hráč a ten se neměl nikdy stát hlavou státu.On jeho kámoši stáli tuto zem příliš mnoho peněz.Dodnes jsme se z jeho prezidentování nevzpamatovali.Na to jeho Odcházení bych nešel ani zadarmo.Dramatik Havel to je teda k popukání.Tak to dopadne vždycky když nějaký kulisácký nýmand dostane moc.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(kris, 22.3.2011 8:24:43)
Odpovědět
k tomu není co dodat. Přesné.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Stilet, 22.3.2011 13:46:29)
Odpovědět
Je to tak Fitere. Havel byl a je katastrofou. Ten jeho vejžvyk o vítězné lásce a pravdě na něj prozrazuje, že patřil mezi hipíře a ještě mezi ně patři. A hipíří nikdy nepatřili mezi rozumnou a soudnou mládež. Takový člověk nikdy neměl být v čele státu.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(čeněk krchov, 22.3.2011 10:42:24)
Odpovědět
Já bych Wolfovi věřil, protože si vzpomínám, že se Havel ze začátku, než do něj něco začali rvát, třepal jak stará prostitutka a když vítal hokejisty z Nagána, tak se mu tak třepaly paprče, že neudržel dvě deci ani v obou rukou- šplíchalo mu to metr nad hlavu. Kdyby neměl nadstandardní zdravotní péči za státní, tak už dávno prdí do hlíny, protože ten kotel má skutečně poctivě propálený a prohulený!
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Niky, 22.3.2011 16:07:35)
Odpovědět
Když přiletěl Brežněv poprvé a naposledy do Ameriky,tak si Šampáněm polil celý oblek,také se mu klepaly ruce jako Havlovi,soudruh kořala,jako soudruh kořala.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(kris, 22.3.2011 6:39:10)
Odpovědět
Euportál se stává jedním z posledních míst, kde je možné zveřeňovat myšlenky a informace bez pradoláskařské a neobolševické cenzury. Vydržte.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(felix.julec, 22.3.2011 7:20:09)
Odpovědět
POZOR už i P o b l i t é L i s t y od 1/4.začínají s cenzurou.Naše DEMOKRACIE zase má nakročeno k totalitě.Vydržte na EUPORTÁLu ve svobodné možnosti ve vší slušnosti k vyjadřování svých myšlenek.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Luis, 22.3.2011 7:53:43)
Odpovědět
Všimli jste si přátelé také toho nenápadného, ale standardního jevu ve světě. Kde se vždycky na planetě za posledních 20 let objevila vojenská flotila, či pěchota vojáků USA, tam hned náš humanista a věčný "bojovník" Havel podporoval a doporučoval tzv. humanitární bombardování a vzápětí tam ochotně posílal i naše vojáky. Vzpomeňte - Irák, střední východ, Jugoslávie, Kosovo, Afghánistán, nyní se Havel snaží o vojenskou akci vojsk USA do Libyi. Opravdu slušné argumenty pro jeho nominaci na Nobelovu cenu míru!
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(whaler, 22.3.2011 8:49:59)
Odpovědět
Když mohl NC dostat globální oteplovač Gore, Barack Hussejnovič Obama jen za to, že je a terorista Arafat, tak se nedivte, že by jí mohl dostat opilec a humanitní bombarďák Havel.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Jiří Kučera, 22.3.2011 9:18:16)
Odpovědět
Jo, tak tohle hodně vypovídá o kvalitě tohohle serveru. Bulvární pomluvy sepsaný evidentně vyšinutým cvokem (co měl krásnou a slušivou uniformu dozorčího v barvě hnědé a měl s ní u ženských úspěchy:-))). Co to má pro Boha živýho společnýho s Evropskou unií??? Vy si , pane Petříku a spol., opravdu myslíte, že euroskepticky nebo eurokriticky uvažující lidi nějak zásadně řeší Havla? Dneska??? Tohle je jenom další indicie, že vy nejste žádný euroskeptici, ale jenom sekta uctívačů Klause, která nenávidí všechny, co se kdykoli jakkoli s panem profesorem dostali do nějakýho rozporu. A podle sebe pak soudíte ostatní, v duchu konstrukce – kdo je euroskeptik, ten miluje Klause, čili nesnáší Havla, a tak spustíme hnojomet na Havla a tím to nandáme eurohujerům jako nikdo. Kdy vám konečně dojde, jak je tohle uvažování mimo? A jak tím poškozujete skutečný euroskeptiky, co si dokážou udělat vlastní názor i bez Klause?

Stačí se jenom podívat, jak je nablito v diskusním fóru pod tím veledílem, abyste poznali, jakou intelektuální a lingvistickou elitu národa se vám daří touhle tvorbou oslovovat. Opravdu smutný a stylový konec euroskeptickýho hnutí v Česku.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Dingo, 22.3.2011 9:49:15)
Odpovědět
Taky jsem nepochopil, proč se tu prezentuje jako že kdo nemiluje Klause ten je Havlista.

Havel je podle mě skrachovalec a Klaus proradný darebák.)

Včera se mi líbil nový lidovecký předseda když řekl, nejsem příznivcem Klause ani Havla.

Oba tito pánové jsou polistopadový odpad a patří do šrotu !
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Kalous, 22.3.2011 9:49:27)
Odpovědět
No kde vlastně ty naše intelektuální elity tedy jsou? Snad ne V. Havel a spol. - to už můžete jít vyprávět tak akorát do USA nebo do loutkového divadla.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Stilet, 22.3.2011 13:55:53)
Odpovědět
Kalousi, to že Havel je v USA uznávanou a uctívanou modlou, to je jen tvrzení jeho pochlebovaču. Kdykoliv byl Havel v USA, tak se tisk a TV o tom nikdy nezmínil. To že byl několikráte v USA, to vím jen z Čekého tisku. A zprávy jsem ještě nevynechal. Takových tajtrlíku do USA jezdí v celých stádech. Znáš přece své. Kdykoliv se media ve svobodném světě zmíni, jen zminí o nějakém českém nanicovatém hovínku, tak se v Čechách ozvé ohlušující jásot, že češi zase přivedly na svět nejkrásnější klenot, vrchol zlatnického umění. A tak je to i z Havlem.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Kalous, 22.3.2011 14:58:45)
Odpovědět
Teda Stillete - úplně asi pravdu nemáš. Vždyť Clinton byl Havlův osobní přítel a Dáša jak ho uviděla, běžela k němu až si polámala nohy. A utěšoval ho když měl prů.ser s Lewinskou, ať si z toho nic nedělá - že u nnás v Česku se to tak nebere jak v přísných USA.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Stilet, 22.3.2011 19:05:38)
Odpovědět
Clinton nebyl žádným přítelem Havla. To je jen jeden z žvástu jeho uctívaču. Jednou byl Havel v USA a čeští pisálkové vypouštěí slasti mlíčí i jiné tělesné tekutiny, že prý Havel byl pořád u pozadí Clintona. Jistě, sám se pořád k zadku Clintona tlačil, ale to vůbec neznamená že Clnton stál o střežení své zadnice Havlem. Havla neustále strkala do popředí tá bába Madelinka Albrait. Ten Clinton vůbec o toho Havla tak nestál, jak řičeli slasti věřící jeho božského kůltu. O zbožňováni Havla celým světem vás neustále ujišťují ti velekněží, kněží a věřící v jeho božství. A samozřejmě psáčí takřka ve všem tisku i TV.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Jeeves, 22.3.2011 15:30:49)
Odpovědět
Do loutkového ne! Tam by vás děti pěkně zmydlily! Nanejvýš do "Bytového divadla V. Chramostové".
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Kalous, 22.3.2011 23:39:10)
Odpovědět
Pravda, to loutkové divadlo by muselo být pro děti nepřístupné.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Jiří Zahrádka, 22.3.2011 10:09:40)
Odpovědět
Pane Kučero, opravdu nejsem nekritický obdivovatel Klause a opravdu jsem si na EU uměl utvořit názory, které se občas lišily od těch Klausovských. Neskrýval jsem své odmítnutí Klausových trapných úletů - stylově, s letuškami ;-) - a v dobách existence euroskeptik.cz jsem Klause považoval v podstatě tak trochu za druhou stranu barikády. My tvrdili, že do EU vstoupit nemáme, on naopak, že není jiná možnost, že tam prostě musíme, čímž nám trochu podrážel nohy. Pamatuji se na nějaký argument našeho oponenta na diskusi, který se vyjádřil ve smyslu, že "i takový euroskeptik, jako Klaus, podporuje vstup, protože ví, že to jinak nejde." Zcela odmítám také přístup Klause k rusákům, které považuji za nebezpečné a nestoudné bez ohledu na to, že tam již není komunismus.

Úroveň i styl textů na EUportálu je různý, každému se líbí něco jiného. My nejsme žádná pečeť kvality, ale spíš místo pro svobodnou (v rámci možností) prezentaci názorů, které nejsou součástí dnešního mainstreamu. Havel, kterému jsme před 20 lety asi fandili všichni, je bohužel velmi vlivný, modlářsky uctívaný, symbol mnoha přístupů, které jsou nám bytostně odporné. Na jeho osobě lze demonstrovat některé nesoudnosti, které s EU velmi úzce souvisí (ač si to možná ani neuvědomujeme). Dokud eurofil Havel bude nedotknutelná modla manipulátorů, je podle mě přirozené, když EUportál bude nabízet alternativní pohled na tuto žalostnou osobnost českého veřejného života.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Samuel Vitovsky, 22.3.2011 12:24:49)
Odpovědět
Promiňte, ale odvádíte pozornost jinam. Nejde o osobu Havla jako takovou. A už vůbec by nemělo jít o Klause. Já třeba s Vaším hodnocení obou pánů naprosto souhlasím (až na ty "letušky", ty a všechno kolem nich jsou mně totálně ukradené).
Problém je ve způsobu argumentace, k jakému se EUportál uchyluje. Existují přece zásady novinářské práce, které dodržují všichni slušní žurnalisté, bez ohledu na to, ke kterému názorovému proudu patří. Mám tady znovu zopakovat příklady naprostého selhání redakce - ve výběru ilustračních fotografií, ve vymýšlení titulků, atd?
Vážně nám chcete namluvit, že výběr textů podléhá pravidlu, jde o "prezentaci názorů, které nejsou součástí dnešního mainstreamu". Ani náhodou!!! Zveřejňovány jsou zde texty "kamarádů". Asi kamarádů šéfredaktora - nevím. Ono je něco takového asi přirozené. Každý šéf má o práci svých přátel zkreslené / lepší mínění. Vždycky ale existuje nějaká hranice. "Pečeť kvality" chcete-li. Názorový server by měl šířit články, které čtenáře nějak obohacují. Nutí ho přemýšlet. Které mohou přesvědčit čtenáře s opačným názorem!!!!! A ne aby věčně omílaly totéž. To není žádná vzpoura proti mainastreamu, ale hloupá křeč. Zopakuji to, co velmi správně napsal pan Kučera, podívejte se na čím dál strašnější úroveň diskusí pod články. Takové čtenáře chcete přitahovat???
Píšete, že kvalita textů je různá. Jestliže se redakce chlubí textem, který patří k těm nejhorším. Tak je to opravdu smutné.
Pardon, možná teď píšu trochu nesouvisle... Nějak mě, pane Zahrádko, vytáčí, že se pokoušíte obhájit neobhajitelné!!!
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Jiří Zahrádka, 22.3.2011 12:49:18)
Odpovědět
Vytáčet Vás samozřejmě nechci. Ale pan Kučera, vůči kterému, podobně jako vůči Vám, mám celkem respekt a vaše komentáře si rád pročítám (ano, narozdíl i od některých článků na EUportálu, ale to je právě o té svobodě a možnosti výběru), psal konkrétně o Klausovi a Havlovi.

Nemyslím, že jsou zde publikovány jen články kamarádů šéfredaktora. Ostatně, právě onen článek o Havlovi byl převzat z CS-magazínu, který je jinak myslím docela eurofilní. Takže to zas naši kámoši tak moc asi nejsou.

Myslím, že Vy, pan Kučera a já máme podobný výběr textů a obsahů, které se nám líbí. Já ten článek o Havlovi - opilci snad ani nečetl. Ale znamená to snad, že by tato výpověď neměla dostat možnost publikace? Proč? Když dojde na našich stránkách ke sporu, Lukáš Petřík dává prostor oběma stranám. Jestli ten text uvádí nepravdivé údaje, mohl pan Havel (nebo některý z mnoha jeho "věřících" - myslím v něho, velikého filosofa, proti kterému i Jára Cimrman je ducha mdlého :-))... pardon, to jsem si nedokázal odpustit...) vypsat argumenty proti uváděným obviněním. Věřím, že by se pro ně našel prostor k publikaci i na EUportálu.

EUportál není pouze politologický, právní a ekonomický portál. Je prostorem k publikaci různých textů, různých stylů i zaměření, které reagují na dění, spjaté nějakým způsobem s EU.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(grima, 22.3.2011 16:37:55)
Odpovědět
Myslim, ze se skutecne pokousite obhajovat neobhajitelne. Publikace o Havlovi se objevuje periodicky v euportalu (jako by tu bylo podobnych clanku o Havlovi malo)a pri kazdem dalsim zverejneni pribyde opet par tisic navstev.
To, ze si date podobny clanek do vykladni skrine a chlubite se navstevnosti (myslim tim kazdeho, kdo je podepsany pod serverem) jen svedci o tom , kam az jste klesli.
Ja, ac konzervativec a zaryty euroskeptik bych se za neco takoveho stydel. Mel by jste si nekdy ten clanek a naslednou diskuze precist, aby jste videl plody sveho snazeni!!
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Samuel Vitovsky, 22.3.2011 18:31:52)
Odpovědět
Nemá smysl se hádat. Konec konců, už jsme si na podobné téma názory několikrát vyměnili.
Jestli si, jak píšete, skutečně vážíte mého názoru, tak já Vám vážně a v dobrém sděluji, že EUportál při své současné kvalitě ŠKODÍ!!! Škodí euroskeptickému hnutí (nebo jak to nazvat)!!!

Já se vždycky snažím představit si čtenáře, který má názor buď opačný nebo nevyhraněný. Protože pro lidi, kteří už mají názor shodný, přece nemá cenu psát. Či ano? No a pokud chci někoho přesvědčit, tak ... Tak ... Tak ...
Já teď nevím, co napsat. Všechno co mě napadá, je naprosto banální a samozřejmé. Chápu, že EUportál Vás neživí, že to děláte ve volném čase a z vlastní dobře míněné iniciativy. Chápu, že člověku to celé může přijít poněkud sisyfovské. Ale... Vy jste zástupce šéfredaktora a článek, kterým se redakce pyšní, jste nečetl???!!!...
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Jiří Zahrádka, 23.3.2011 10:54:39)
Odpovědět
Já to neberu jako hádku. Vašemu názoru a názoru pana Kučery rozumím. I když nevím, jestli zrovna ten článek o Havlově opilství je tak špatný. Je to prostě zpochybnění božství modly.

Osobně jsem skeptik k úspěchu euroskepticismu :-). Takže už mi v podstatě nejde o to, abychom něčeho dosáhli. Ale jestli určitá bulvarizace škodí, to si nejsem jist. Pamatuji se na časy euroskeptik.cz, který byl zaměřen trochu víc faktograficky, na právní a ekonomické aspekty, řekl bych. A nemyslím, že by naše snaha o věcnost a jasná fakta k něčemu byla. A to přesto, že se nám podařilo dostat články do masmédií. Dělám si i srandu z toho, jak když jsme právně rozebírali zrůdnosti smluv, nic se nedělo. Ale sotva někde promluvil Stoiber a zastal se odsunutých Němců, hned poklesla podpora vstupu :-). Jestli chceme získat lidi, asi to chce se bulvarizovat.

Musím říct, že já na tu sysifovskou práci už dávno kašlu, roky to táhne Lukáš Petřík a ostatní, a to na úkor svého volného času. Kdybych měl zásadní připomínky k EUportálu, asi by došlo k diskusi, ke změnám, nebo k mému vyškrtnutí, ale já si nemyslím, že by bylo potřeba dělat dramatické změny. Čtenost EUportálu, řekl bych, je větší, než byla čtenost euroskeptik.cz. Asi je potřeba naučit se vnímat EUportál jako jiný typ magazínu, než byl euroskeptik.cz.

Ale znovu opakuji, tuto diskusi nevnímám jako hádku, Váš úhel pohledu chápu.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Otto, 23.3.2011 17:23:31)
Odpovědět
Vážený pane, všechny rozhlasové a televizní stanice a všechny papírové deníky vyznávají jedinou, tu správnou ideologii. Jakmile někdo vybočí nepatrně ze správného směru, spustí se neuvěřitelná hysterie těchto médií, dokud není tento provinilec zcela utlučen.
Toto u vás však vaše ušlechtilé pocity neprobouzí, a zřejmě s tím i souhlasíte, proto nám vážený pane ponechejte naše články a komentáře, a šetřete si síly na vypouštění zvratků ve státem kotrolovaných médií.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Niky, 22.3.2011 16:14:40)
Odpovědět
Pane Zahrádko,kdyby byl Klaus nestoudně proruský,tak by byl fanatickým eurohujerem a ne euroskeptikem. Vzpamatujte se člověče!
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(frantisek zajicek, 22.3.2011 18:35:20)
Odpovědět
A jak mne vysvetlis ratifikaci LS Klausem?Zahradka ma v tomto bode naprostou pravdu.Klausova Rusofilie je proste neprehlednutelna.Jenom takovi cvo.ci,jako jsi ty,se snazi nevidet...FZ
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Jiří Kučera, 22.3.2011 21:43:12)
Odpovědět
V první řadě sorry za pozdní odpověď, byl jsem celý den v luftě. Váš argument, že EUportál není pečeť kvality, ale platforma pro nemainstreamové názory, je samozřejmě neprůstřelný, za to můžete schovat klidně i animálně-fekální porno a tvářit se, jaký jste hrdinové a disidenti. Nic to ale nezmění na tom, že oproti minulosti tady místo seriózních článků převažuje produkce typu toho článku o opilci Havlovi, který nemá s eurounijní problematikou lautr nic společnýho. Vaše tvrzení, Havel že je "velmi vlivný, modlářsky uctívaný a nedotknutelná modla" ve mně vyvolává otázku, jestli náhodou nežijete v nějakém jiném čase a prostoru. Nebo jestli jste neprospal posledních aspoň deset let. Kdy se proboha Havlovi naposled podařilo něco v politice prosadit??? Jaká je prosím Vás v mediálním diskursu víc vysmívaná a parodovaná politická figura (snad kromě Paroubka) než právě on? Vedete války s politickou mrtvolou a zaprášeným symbolem, místo abyste si všimli, že celkový názorový mediální mainstream se výrazně posunul směrem k euroskepticismu (z tisku třeba Lidovky) a že třeba mezi většinou novinových komentátorů se určitá dávka euroskepse stala skoro povinnou módou. Vést v takový atmosféře svatou válku proti Havlovi zveřejňováním článků tohohle typu, případně psychotických výlevů jednoho zakomplexovanýho cholerickýho dědka z Frýdku-Místku, je prostě totálně mimo mísu a nemůžete se divit, že pak působíte jako klausosekta. Obdiv a respekt k Reaganovi nebo Thatcherový vám samozřejmě neberu a taky ho dost sdílím. O to víc ale nechápu vaše vzývání recyklovaných názorových průjmů narcisistního lžiprofesora z VŠE, který posledních zhruba patnáct let nedělá nic jinýho, než že žvaní a sepisuje brožurky. A než mi namítnete, že Klaus je jeden z posledních, kdo má "odvahu" říkat "nepopulární" a "nemainstreamové" názory, a proto "zaplaťpánbůh za něj", tak Vám preventivně za sebe řeknu, že odvaha podle mě nespočívá v kecání, ale v odvážných činech. A pokud někdo jenom kecá a pak pro ty svoje kecy není ochotný nic udělat ani obětovat (extrém je v tomhle směru Klausova rétorická válka proti Lisabonu a jeho následný podpis, ptám se, jak by se asi v takové situaci zachoval Váš oblíbený Ronald Reagan), tak by udělal líp, kdyby radši mlčel.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Jiří Zahrádka, 23.3.2011 11:32:56)
Odpovědět
:-)) Animálně-fekální porno jako disidentský počin mě docela rozesmál :-). Ale k věci:

Nemůžeme stále opakovat, že černá je černá a bílá je bílá. To jsme už vylíčili asi v těch článcích z minulosti, o kterých se zmiňujete. Co dodávat?

Zaměření se možná více rozšířilo a zároveň prohloubilo. Euportál více publikuje texty k podstatě problémů, které se projevují v EU, ale nejen v EU. Dříve jsme se snažili léčit symptomy (konkrétní projevy špatných přístupů, které bylo možné vidět na EU), v současnosti se možná více rozhlížíme po zdrojích těch symptomů, po hlubších příčinách. To souvisí s Havlem. Jeho mondialistické přesvědčení asi určuje jeho přístup jak k různým humanitárním bomdardováním, tak k euroústavní smlouvě apod. A že už je Havel mimo zájem médií? Ne, myslím, že opravdu ne. Příklad? Blbá knihovna – chobotnice. Jedno negativní vyjádření Klause, a hned se z toho stalo politické téma. A kdo tvořil sjednocenou národní frontu na podporu Kaplického? Nebyli to náhodou fanoušci V. Havla? Vzpomínám, jak na nějakém předávání cen (už vůbec nevím, co to bylo) vystoupila na pódiu mladá režisérka, která snad také nějak podporovala Kaplického, či co, a s roztlemeným úsměvem mluvila o „našem prezidentovi Václavu… Havlovi…“ uééé, ha, ha, ha, spiklenecký úsměv, to jsem to ale nandala tomu zlému Klausovi… Podotýkám, že to samozřejmě bylo již za prezidentování Klause. Dále: nákup HN havlistou Bakalou – hned poté se najednou vyrojilo tolik antiklasovských textů... OK, možná to není přímo o Havlovi, navíc ten výron explicitního antiklausovství byl jeden den… Výsměch Havlovi moc nevidím. Máte konkrétní příklady? Trochu si zavtipkovat jakousi parodií, to není výsměch a nemusí to znamenat nepřátelský akt. Já v práci často napodobuji Klause. Chechtáme se, ale výsměch to z mé strany není – to mi asi budete věřit. Havel je navíc ztělesněním právě těch názorových proudů, které asi stojí za posunem k centralizaci moci jak v EU, tak v globálním měřítku.

Euroskepticismus v médiích – ano, Lidovky, které dříve byly možná šampionem eurofilie, mají teď redaktora Kaisera. Ten mě taky překvapil. Ale jinak? Je euroskepticismem to, když se nutně musí nějak reagovat na jevy, ke kterým dochází, a které potvrzují správné přístupy vysmívaného Klause? Podotýkám, že i Krugman, který píše do New York Times a řekl bych, že by nejradši USA změnil alespoň ekonomicky ve stylu EU, přiznal, že s eurem se stalo to, před čím varovali euroskeptici. A v souladu s Klausovými slovy je myslím i reakce na euro-krizi: snaha přetáhnout to i k fiskální centralizaci. Je snad toto euroskepticismus? Ne, podle mě naopak, projevy systémových chyb eura jsou zneužívány k další snaze o centralizaci moci.
V českém prostou mezi běžnými lidmi byly eurooptimistické postoje vždycky doprovázeny úsměvem, určitou skepsí, to není moc novinka, řekl bych.
Klaus – nesoudím jeho morálku, narcismus, každoroční psaní brožurek. Nevím, na základě čeho jej nazýváte LŽIprofesorem, ale vidím jako prostý fakt, že pozoruje stejná rizika dnešního světa, jaké vidím já: postdemokracii, jako nahrazení demokratických správních systémů formálním zachováním, ale vyprázdněním obsahu demokracie; ekonomické nesmysly, spjaté s EU; změnu role soudů z vykladačů práva na tvůrce práva (což je mimochodem věc, které si všiml např. i republikánský prezidentský kandidát v USA). Vážím si i toho, že se nebojí říkat názory, které zjevně nejsou mainstreamové a je těžké je obhájit. Ano, podle mě odvaha spočívá i v kecání. V dobách, kdy některé věci jsou omílané jako mantry všemi, je jeden politik, který JEN ŘÍKÁ něco jiného, prostě dar – a ano, díky Bohu za něj!

Ad podpis Lisabonu – zcela upřímně říkám (a myslím, že jsem se podobně vyjádřil již v době, kdy byly diskuse na téma LS aktuální a Vy jste se také vyjádřil podobně, jako teď), že Klausovo dlouhodobé odmítání, konkrétní kritiku, ale i následný podpis chápu. LS byla odsouhlasena sněmovnou i senátem, byla přijata ve všech ostatních čl. státech. Tohle už nemělo smysl zdržovat, protože je fakt, že role prezidenta v českém ústavním systému moc „exekutivní“ není. Aby to drhlo na víceméně symbolické politické funkci (resp. Klausovi, který ji toho času zastával), je opravdu problém. Tohle měli zastavit poslanci a senátoři. Ne symbolická hlava státu.
Klaus pro mě není nový Reagan. Reagan je mi o hodně bližší. Ale Klaus má můj respekt pro odvahu prezentovat názory „proti všem.“ A pro schopnost vidět rizika doby, která ostatní nevidí.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(v.n., 22.3.2011 9:59:24)
Odpovědět
To není 109 tisíc čtenářů, to je felixův sedřený prst. Pohybuje se tady tak 300 - 600 lidí, kteří dají se dvěmi, třemi a více kliky za den kolem 500 - 2000 na počitadle. Jen aby se vědělo.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(v.n., 22.3.2011 11:06:03)
Odpovědět
Takový je můj odhad po dlouhodobé zkušenosti.
Všechny meze stupidity přesahující článek měl za první dva dny podle mojí paměti asi 20 000. Z toho nepoměru oproti jiným na stejné úrovni pojmenovaným článkům hádám že někdo zmasíroval myšku. Když se napíše něco o Havlovi, upadá do extáze zejména felix. Proto můj divoký odhad, stejně enervovaných je tady ale dalších aspoň 10.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(felix.julec, 22.3.2011 16:36:41)
Odpovědět
PRO V.N.-Nevím,jestli jsem váš disk.příspěvek dobře přečetl a pochopil,ale k tématu o pres.Havlovi jsem se vůbec nevyjadřoval.Tak nevím odkud ty vaše výpočty o mém sedřeném prstu.Nějak mi uniká souvislost.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(felix.julec, 22.3.2011 16:46:04)
Odpovědět
PEO V.N.-Omlouvám se.On je tady ještě jeden "felix".To jsem netušil.Vaše poznámka se mně netýká.PARDON.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(v.n., 22.3.2011 23:59:33)
Odpovědět
Starý dobrý felix "pure" se mi vybavuje tak 3 - 4 roky zpět a teď nějakou dobu již ne často.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Jeeves, 22.3.2011 16:58:15)
Odpovědět
Těch čtenářů, nepočítaných, bude spíše přes milion. Tento článek létá již drahnou dobu cestou mailů po českém internetu. Cenný je především tím, že svědectví podává někdo z "kroužku". A na jeho pravdivost bych si vsadil i dost vysokou částku. Shodou okolností se mi podařilo, aniž bych o to stál, přiblížit se k disidentskému "výkvětu" v osmdesátých letech. A to ještě ze dvou směrů. Ač sám jsem nebyl žádný revolucionář, měl jsem kamarády, kteří přes příbuzenské vztahy viděli do té party hodně zblízka. A všechny jejich zprávy se velice shodují s tím, co ten, zdánlivě dehonestující, urážlivý článek obsahuje.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(bezhauz, 22.3.2011 10:14:22)
Odpovědět
Taky když tu byl už devětkrát nejméně, zprvu mně to trochu zmátlo a myslel sem na grafománii debilního autora, nicméně pak se z toho vyklubala demence místní redakce, což je samozřejmě řadí pod úroveň periodyk typu Aha, Super a 1000ci procentně neuchopitelný Rytmus života. Congratulations Ho´z:-))))))))
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Štastný Jim, 22.3.2011 11:28:58)
Odpovědět
Přátelé,
není už toho kopání do mrtvoly a šíření nenávisti už příliš a přesahuje všechny zákony slušnosti?Je tolik aktuálnějších témat jako např.dluh-1.4bilionu,důchodová a zdravotní reforma,vymahatelnost skutečného práva,zastavit rozkrádání veřejných peněz,zastavit nárůst byrokracie a řada dalších?Kopáním do starého a nemocného člověka,který má jistě řadu chyb se nic nezmění.Lidí kteří nás do tohoto srabu přivedli jsou dlouhé řady a doposud se vyhřívají na výnosných a lukrativních postech.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(čtenář, 22.3.2011 14:06:48)
Odpovědět
Šťastný Jime,jenže do tohoto srabu nás dostal Havel s tou jeho tlustou čárou a nejsme jako oni,protože by se všechno vyvíjelo úplně jinak,nebyla by to ta jeho nenávist vůči Klausovi,věčné intriky proti někomu,co mu nešel na ruku atd.,proto tady vznikly různé sorty lidí,kteří šli někomu po krku a nebýt toho,mohlo se klidněji pracovat.V Americe vyšel článek,že Havel chodil do kriminálu,aby mohl referovat o lidech,na kterých měli bolševici zájem.Byl to prý normální udavač,proto mu také předali moc,protože věděli,že se jim nic nestane,když to bude on.Co k tomu dodat.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Štastný Jim, 22.3.2011 18:16:40)
Odpovědět
Souhlasím s tím,
že Havel udělal spousty chyb asi větěinou z naivity,nedostatku vzdělání a slepého obdivu pochlebovačů.Pamatuji si jak mne poprvé vytočil s amnestií,ústupem ze zbrojních trhů a pověstnými výroky o panelácích jako králíkárnách.Ale i jiní způsobili daleko větší škody nepovedenou privatizací při neexistenci odpovídajícího právního prostředí a těší se všeóbecné úctě.Jen mi vadí kopání do starého,nemocného člověka na konci života.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Stilet, 22.3.2011 19:12:46)
Odpovědět
Proč pořád česká media tak referují o každém Havlově upšouknutí. Tak ať o té zahnivající mrtvole tak pořád nereferují. Vždyť je to odporné. Proto že vědí jak je to individum odpuzující tak nepřipoští o něm ani diskouzí tak jako o cikánech.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(honza hudec, 22.3.2011 14:36:11)
Odpovědět
Čeňku Krchove prdět do hlíny bys mě ty a tobě podobní takzvaní inteligenti s IQ prase
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Ošetřovatel prasat, 22.3.2011 15:42:12)
Odpovědět
Neventilujte tady, prosím, svoje prasefóbní předsudky!
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Jindřich, 22.3.2011 17:02:10)
Odpovědět
Víte že V Havla když byl zavřený v Praze na Pankráci v pozdních nočních hodinách navštěvoval Vasil Mohorita? I to by mohlo svědčit že ve skutečnosti s komunisty spolupracoval
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Jeeves, 22.3.2011 17:52:26)
Odpovědět
Tohle je pro mne neověřená novinka. Ale stejně je těch indicií, a velmi logických, docela dost. Čekám, že časem nějaký režisér toho tyátru promluví. A na to by měli být ti nesoudní obdivovatelé V.H. již trochu připraveni. Aby pak nebyli tolik "na větvi", jako z dnes komentovaného svědectví. :-)
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Kalous, 22.3.2011 23:42:51)
Odpovědět
Však se také Vasil stal po sametu úspěšným privatizérem. Jako syn premiera Adamce.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Dan, 23.3.2011 15:36:12)
Odpovědět
No a čím chceš přebýt fakt, že Klaus seděl v elitním komunistickém ustavu marxistických elit, zřízeném KGB, v jednom kanclu s Karlem Koecherem - agentem KGB odsouzeným v USA pro špionáž ??

Měl havel taky pionýrský šátek z Moskvy, byl vzorným svazákem a podával si přihlášku do ksč ?

Byli také jeho rodiče podobně jeako Klausovi doživotní členy ksč ????

Já mám foto jak paní Klausovou objímá Grebeníček, na jejich narozeninách..
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(A00, 5.4.2011 8:27:52)
Odpovědět
No Havlovi se asi spíše objímali se členy NSDAP. Jak je to vůbec s tou fotkou našeho malého nedotknutelného EX na kolenou K.H. Franka ? Už více lidí na netu se ptá, kampak zmizela ...Samozřejmě za rodiče a příbuzné nemůže, ale o čemsi to vypovídá.
Re: Opilec Václav Havel přilákal více než 109 tisíc lidí
(Karelvaclav, 24.4.2011 0:50:19)
Odpovědět
Všechny Havlovy hry jsou nudné a podprůměrné. Snaha o "intelektuální" pojetí daných témat je až trapná. Zdánlivá "popularita" jeho děl je jen výsledkem Havlovy angažovanosti v politice. Je zřejmé, že Havel není dobrý spisovatel ani intelektuál, ale jen pouhý kulisák s plochými nápady. K moci Havla vynesla jen zákulisní dohoda s komunisty.