reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 18.3.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Ještě před týdnem média psala o Aničce Janotkové. Od včerejška je Anička už jen A. J. Jaká je spravedlnost pro zločince v případě popálené Natálky a v případě znásilněného a skoro ubitého Patrika?

Na svědomí to má tak zvaný "náhubkový zákon", podle něhož se nesmí zveřejňovat plné jméno oběti trestného činu. Zákon trestá pokutou zveřejnění údajů, z nichž je možné oběť identifikovat. Jenže v případě Aničky Janotkové bylo známo její jméno, bydliště a její vzhled, od samého začátku.

Od včerejška se smí o Aničce Janotkové informovat pouze jako o A. J. Také vám to rozum nebere? Není to tak dávno, kdy v rámci pátrání po dětech bylo umožněno hned zveřejňovat údaje, obzvláště v případech, kdy dítěti hrozilo vážné nebezpečí.

Anička JanotkováPrý se má postupovat podle zdravého rozumu, říká spolutvůrce náhubkového zákona Marek Benda. Jenže zdravý rozum před zákonem neobstojí, a to by měl pan poslanec moc dobře vědět.

Myslím, že by mělo dojít ke změně, protože jak je vidno, tento zákon je vcelku zbytečný. Na druhou stranu by měla média respektovat přání rodiny, která se stane obětí trestného činu na utajení jména, ale to by museli respektovat i lovci senzací, a to je prakticky nemožné.

Hlavním podezřelým a obviněným ze znásilnění a vraždy je Otakar Tomek, muž, který byl policií zadržen již v loňském roce a kterého zcela nepochopitelně soudce propustil z vazby. Recidivista si tak v klidu užíval celých pět měsíců svobody, které s velkou pravděpodobností vyplnil majetkovou trestnou činností.

Spravedlnost je pojem vcelku široký. Rodičům Aničku ani ten nejpřísnější trest pro násilníka a vraha nevrátí. Trest by si zasloužil i pan soudce, který podezřelého nechal propustit na svobodu, už jen proto, že si ulehčil práci a neprozkoumal všechny předložené materiály.

Dá se usuzovat, že Otakar Tomek je tím, kdo Aničku znásilnil a zavraždil. Bude-li shledán vinným, tak o výši jeho trestu rozhodne soud. Ještě existuje něco jako "vězeňská spravedlnost" a domnívám se, že ta na Tomka dopadne nejtvrději. je velice pravděpodobné, že živý z vězení neodejde. I ti nejhorší vrazi a násilníci nesnášejí, pokud někdo zneužije a zabije dítě.

 

Jak jsem psal výše, spravedlnost je širokým pojmem. Dnes proběhly dva odvolací soudy. Jeden vynesl svůj rozsudek dnes, druhý ho vynese zítra. Jedná se o dva útoky s rasistickým podtextem. V obou případech šlo o život a těžké ublížení na zdraví.

Zatímco v případě žhářů z Vítkova má jít o trest za pokus o několikanásobnou vraždu a potvrzení exemplárních trestů od 20 do 22 let, v druhém případě šlo o znásilnění, okradení a pokus o vraždu mladistvým.

V případě Vítkova je velmi pravděpodobné, že tresty budou potvrzeny a o popálené romské holčičce Natálce jsme informovani dodnes. V případě téměř utýraného Patrika, který musel polykat sperma romských trýznitelů a který přežil stejným zázrakem jako Natálka se o Patrikovi prakticky vůbec nemluví.

Mladistvý Rom s IQ 41 dostal u první instance maximální trest deseti let. Dnes proběhl odvolací soud v Praze a pokus o vraždu mu prý nebyl prokázán, a tak mu byl trest snížen na polovinu. Kde je tedy spravedlnost?

Dva rasisitické útoky. Pro jedny pachatele tresty výjimečné a klasifikace o pokus několikanásobné vraždy, pro pachatele druhého trest pětiletý, protože prý nechtěl vraždit. Beru, že se jedná o mladistvého, ale jaký je rozdíl v oné magické hranici 18 let?

Znamená to snad, že ve věku 17 let a 364 dní jsem ještě nerozumný, ještě plně nezodpovídám za své činy a uplynutím jediného dne najednou změním úplně myšlení? V Británii odsoudili dva dětské vrahy na doživotí, protože věděli, že dělají špatnou věc. U nás si hrajeme na plnoletost, která je rozumovým zlomem?

Proč se neměří stejným metrem? Ono je už vůbec s podivem, že útok příslušníka národnostní menšiny byl kvalifikovaný jako rasistický. To je ta slavná pozitivní diskriminace? Spravedlnost má být pro každého stejná bez ohledu na barvu pleti, majetkové poměry nebo i věk. Trestní hranice by se měla snížit a neměly by se promíjet pokusy o vraždu.

Bohužel, naše spravedlnost úspěšně kulhá na obě nohy. Přál bych si, aby zákony platily pro všechny stejně, ale to jsem asi příliš utopistický.

 


reklama
9833 čtenářů | 56 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Frank, 18.3.2011 0:30:09)
Odpovědět
Je zajímavé že Natálku Kudrikovou vidíme denně v televizi zákon nezákon ,
prostě žijeme v "české havlistické republice" kde platí zákony jen když se to zrovna hodí, jinak vládne havlisticko-trockistický ideoteror a jakobínské revoluční právo silnějšího.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Kili Mandžre, 18.3.2011 16:07:35)
Odpovědět
A když Mach musel polikat Klausovi to bylo jako o.k. ?

hmm ??
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Sulla, 18.3.2011 19:05:07)
Odpovědět
problém je v rozhodnutí Krajského soudu prvního stupně.Soudkyně chtěla tentokrát patrně exemplárně potrestat druhou stranu, zapracovaly emoce ( otázka je vliv menses na usudek), ale překvalifikování na pokus o vraždu bylo nesprávné.Vrchní soud správně zrušil rozsudek z důvodu pokusu vraždy a pak nezbylo než snížit trestní sazbu.Kdyby se držela linie těžkého ublížení na zdraví, nikdo by neměl zájem cigoš.ovi snižovat trest.Ale nesprávná kvalifikace by mohla jednou postihnout i nás.Atributem právního státu je rovný přístup k právu.Vrchní soud provedl ( technickou korekci) nesprávné kvalifikace.Bohužel židomedia neumí tuto otázku správně vysvětlit.Spíše tentokrát narazil dobrý umysl, ale špatně použitý.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Kalous, 19.3.2011 3:58:22)
Odpovědět
Ale Sullo - proč tato korekce je u Vítkovského případu žhářství uplatňována úplně obráceně - že šlo o úmyslný pokus o vraždu, nikoliv neúmyslný? Zdá se mi, že v tom žádný rovný přístup vůbec nevidím. A skoro nikdo. Zrovna včera jsem potkal známého před důchodem, který si stěžoval že si vyléčil rakovinu a hned mu zrušili invaliditu - kdyby si jako Rom stěžoval na bolavá záda, měl by ji od 18. let.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Sulla, 19.3.2011 9:23:26)
Odpovědět
vítkovská kauza je v rukách židohavlismu.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Davidan, 18.3.2011 0:57:18)
Odpovědět
Naprostý souhlas, Rudolfe.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Karlos, 18.3.2011 1:13:41)
Odpovědět
Hezky napsáno. Až na ten náhubkový zákon. V případě popálené Natálky si ji totiž suverénně Kraus vodil do své "zábavné show" a novinářům byl ten zákon úplně ukradený.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(svek, 18.3.2011 5:04:05)
Odpovědět
Příde den kdy se Čechům a Moravanům právo vrátí.
ta doba dnes my připomíná atmosféru roku 1988, těsně před revolucí. Tihle politici od listopadu patří za mříže.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Maftík, 18.3.2011 8:58:49)
Odpovědět
Obávám se, že nevrátí. Na to je tu příliš málo akceschopných a dostatečně nesobeckých lidí. Většině stačí pivo a Ordinace v růžové zahradě, a na zbytek se mohou vys@#$ ... čest všem, kdo to mají jinak, a omluva, pokud někomu křivdím.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(zrzavej venca, 18.3.2011 15:28:36)
Odpovědět
To by se muselo nejdřív něco semlít v Evropě,např. konec Eura,rozpad EU apod.Český vohnout,dokud nebude rýt drškou v zemi,do ulic nepůjde.Šehrezáda,slevy v Kauflandu,Nova.Vždyť i při plyši se musel vyrobit mrtvý studentík,aby se dotali Češi do ulic.S národem podkoní a služek to,bohužel,jiné nebude.Má přesně to,co si zasluhuje.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Ejhle, 18.3.2011 20:17:11)
Odpovědět
pravda, pravda....
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(čtenář, 19.3.2011 17:04:02)
Odpovědět
Zrzavej Venco,skoro jste se trefil.Myslím,že Češi jsou připo...ý národ,kdo do něj kope,tomu líbá nohy.Pohodlnost a lhostejnost je Čechům vlastní,hubu si umí pouštět akorát u piva v hospodách.Tam se nic nevyřeší.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(sines1701, 18.3.2011 5:29:00)
Odpovědět
čo sa týka toho podpalačstva z Vítkova , tak utočník by mal po prepustení (za 22 rokov), podpaliť minimalne dalších 50 ciganov aby bol trest primeraný, ved kto z vas nema chut zabiť cigana ,ked vidíme čo sa tu deje.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(jorkšír, 18.3.2011 7:09:37)
Odpovědět
To je maras. Ciká.ni jsou v této společnosti preferováni,podporování,zvýhodňování oproti pracující kultivované většině. Ti dva debilní hajzlové dostali pět let místo deseti jen proto,že jim nebyl prokázán úmysl usmrtit toho znásilněného ztýraného kluka......
Tohle nemůže dlouho trvat. Dojde li nedej bůh k tomu,že se tahle okrádaná podváděná společnost postaví na zadní a smete ty kteří tohle způsobili,dojde i na ciká.ny. Ti budou podle mého názoru pronásledováni jako první.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Ivaanna, 18.3.2011 7:33:42)
Odpovědět
Je vidět, že v této společnosti se dostane spravedlnosti jen tomu, kdo si ji dokáže zjednat sám.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(justine, 18.3.2011 7:51:29)
Odpovědět
Ti politici a soudci zakládají ve společenosti děsivou nerovnováhu a napětí. A přitom tím u Romů ničeho nedocílí. Jen na okamžik získají vratký mír, jen pro sebe pofidérní výhodu neřešit základ problému. To přece nemůže vydržet dlouho...
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(XXL, 18.3.2011 8:49:48)
Odpovědět
ASI PŘITAŽENO ZA VLASY ALE NAKONEC TO VYPADÁ TAK, ŽE POLITICKÁ SMEČKA SI Z CIKÁNŮ UDĚLALA ZBRAŇ K ÚMYSLNÉMU TERORIZOVÁNÍ BÍLÉ VĚTŠINY, KTERÁ CHCE POUZE ROVNÉ PRÁVO PRO VŠECHNY.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Ka, 18.3.2011 9:25:27)
Odpovědět
České soudnictví patří do rovníkové Afriky a ne do Evropy. A za ty soudní zmetky jsou soudci ještě nejlépe placenou profesí, která je nedotknutelná.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(paul, 18.3.2011 9:34:15)
Odpovědět
Nejhorší na tom je, že těm s Vítkova chtějí tresty zvýšit, ale cikánovi, který týral Patrika trest snížili. Potom se všichni ti, rádoby zastánci cikánů diví, jaká u nás vládne nálada, a hodí to do pytle označkovaného rasismus.Všechny ty Kocáby a spol. nakopat do zadku !!!
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Ka, 18.3.2011 10:19:01)
Odpovědět
"bílý" za vhození zápalných lahví do "neobydleného" nebo neprávem obydleného baráku dostane 20 let a ci.kán za ulácení bílého skoro k smrti + znásilnění (jen zázrakem se těžce zraněný dostal k blízkému nádraží ) - dostane 5 let. Je to ale bo.rdel, velebnosti - jdu bl.ejt.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Hedvika, 20.3.2011 12:26:37)
Odpovědět
Ale ti holomci,co zapálili dům /Vítkov/, tak dobře věděli, že dům je obydlený,kdo tam bydlí,je vidět,že jste nesledoval /a/ první líčení,kde byly přehrávány telef.hovory těch holomků.Hlavně si všichni musíme uvědomit,že se toto může stát každému z nás,stačí,že se někomu znelíbíme a máme v okně /bytě/ zápalné lahve.Vysoký trest je přeci pro výstrahu ostatním, je to spíš prevence před něčím podobným pro nás všechny.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Cestra, 18.3.2011 9:43:40)
Odpovědět
Dokud nebudou politici a jejich přisluhovači (soudci, policie, různí multikulti atd.) viset na pouličních lampách, tak se tady nic nezmění! Celý "samet" byl na houno! Dokud se nezačne střílet a nepoteče v ulicích krev, tak si tady ta smečka zlodějská bude dělat co chce.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Jan11, 18.3.2011 10:39:24)
Odpovědět
Snížení trestu tomu mladíkovi, který tak zlynčoval a téměř zavraždil malého Patrika, je naprostý výsměch spravedlnosti. Mám pocit, že soudy jsou řízeny nějakou mafií, která tu chce vyprovokovat povstání lidí, že to je záměrné, vydávat takové absurdní rozsudky. Nemůže to být přeci jen nekompetentností soudců nebo strachem z pomsty či z vyhazovu ze strany vládnoucí kliky. Tohle je řízená nespravedlnost, která má vyvolat nenávist a reakci společnosti. To je provokativní rozsudek.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Ka, 18.3.2011 10:50:01)
Odpovědět
To bylo asi podle receptu z Protokolů sionských mudrců
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(whaler, 18.3.2011 13:07:10)
Odpovědět
Přikovat železnou kouli na nohu, do ruky perlík a denně 12 hodin lámat kámen. K snídani meltu a chleba, k obědu vodovou polívku a chleba, k večeři vařenou řepu. Zostřeno 2x týdně naprostým půstem. Žádných 5 let ve fešáckém kriminále.
A všichni se diví, že rostou preference DSSS a podobných stran či hnutí. Ty porostou vždycky, když společnost není schopna řešit svoje problémy, viz např. Německo 1933. A že tahle společnost není schopna svoje problémy řešit je nabíledni.
Ale je to jako návod pro tu cikánskou svoloč. Přepadejte, kraďte, znásilňujte, zabíjejte, nic se vám nestane. A když budete bránit svůj majetek a někoho při tom přizabijete, budete souzeni za vraždu.
Krucifix, když už si tak rádi bereme vzory odjinud (i když vždycjky ty špatné), proč si v tomto případě nevezmeme vzor z USA.
Ad Vítkov: nějak zapadla informace, že ta Natála spala v posteli se svými rodiči. Jak to, že jim se tedy nic nestalo? Minimálně bych je zažaloval za zanedbání péče a újmu na zdraví.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Stilet, 18.3.2011 14:10:06)
Odpovědět
Tak raději si v takových záležitostech neberte příklad z USA. Ono to tu není o moc lepší. Nejsem si jist, ale mám dojem že ten hovadský velehumanismus a antirasismus se zrodil u nás v USA, Tady jsou Univerzity celá mnohatisícová města a co myslíte že se tam především studuje? "Humanitní a společenské vědy" a každý rok přibývají další tisíce těch produktu z těch Fakult a ti všichni chtějí být dobře živi jen ze žvanění a psaní. Jednou jsem tam byl na přednášce a co jsem slyšel bylo: OK OK OK. a čumění přednášející do pitoma. To OK bylo nejčastějí opakované slovo. Také se ti velehumanisté antirasisté postarali o úpadek Amerického školství, když v sedmdesátých létech prosadil NS díky vepřum kalibru a váhy Teda Kendyho převážení studentu z černošských sekcí do bělošských škol a bělošských studentu do škol v černošských sekcích. Ani černoši nechtějí chodit k těm černošským doktorum neboť vědí a černošských vzdělancích diky té Affiramttive Akcion. Víte co mě je na tom antirasismu v USA tak divné? Že se o ty chudé černochy tak berou ti největší boháčí, kteří ani žádné daně neplatí ay ti prosazjí to nestydté nadržování černochum. Jako ten vepř Kenedy. Pokud by to někdo chtěl svalovat na Židy, tak vepř Kenedy byl původem Irský katolik, nuikoliv Žid a ten měl největší zásluhy o té nynější mizerií.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Kalous, 18.3.2011 16:47:15)
Odpovědět
Ještě mež jsem si přečetl tvůj příspěvek Stilete tak mne něco trochu podobného také napadlo. Proč se ale tak b.lbě ti politici u vás i zde chovají? Že by díky praštěným politologům, folosofům a sociologům ze slavných Universit? Vźdyť ty "profesory" ani jejich přechytré studenty nemusí nikdo poslouchat - ale přesto se tak děje. Je to "nějaké divné" - za tím (politickou korektností) bude ještě něco více
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(frantisek zajicek, 18.3.2011 18:37:34)
Odpovědět
Kalousi,tam jde o koryta,nic min,nic vic.Pokud budes nazyvat tento problem pravym jmenem,mas prisitou nejakou tu fobii natotata.Ten,kdo si u nas vezme otazku mensin na starost,zakonite musi zhoret,at je pro nebo proti temto mensinam.Balancovat nelze,mezi tim nic neni.Uplne nejlepsi je k tomuto problemu delat mrtveho brouka.Tvarit se,ze nic neni,nebo to bagatelizovat.Kdyz tady vsichni spilali Kocabovi,navrhoval jsem jim obsadit tento post Klaunem...a pak bych se chechtal jeste 20 let.Co myslis,ze by tam tento vseved predvedl?Klaun se taky tomuto tematu uspesne vyhyba,neni totiz takovy hnup jako John,co vlezl do poradu na toto tema Jilkove do kotle.Co jako John cekal?Pripada mi to,jako by nekdo tuto boudu na nej usil.Ke Kocabovi:spousta lidi je presvedcena,ze to dela za penizky.Muze byt,ale na 2.strane si tento postval proti sobe ty,co ho jeste meli aspon trochu radi.Lada Misik,co k nam jezdi o nem prohlasil,ze se nacisto zblaznil a to uz je osoba strasne blizka MK.Jinak politici presne vedi kde je pes zakopan,ale,z duvodu vyse uvedenych,se tomuto tematu pro jistotu vyhnou,FZ
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(SamOpal, 19.3.2011 9:44:20)
Odpovědět
Pravda,Ted Kennedy .


Znáš tyto verše?



Ve tmě žijou jedni lidi
druhejm světlo značí svět.
ty na světle každý vidí
a ty ve tmě nevidět...
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Ka, 18.3.2011 13:29:19)
Odpovědět
Hanba pražskému Vrchnímu soudu!
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(ludmila, 18.3.2011 13:53:35)
Odpovědět
ačkoliv s vašimi články většinou nesouhlasím, dnes s vámi souhlasím bez výhrad
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Hlabla, 18.3.2011 14:26:35)
Odpovědět
Při stížnosti na chování Romů v obci Sylvárův Újezd u Hořic u policie v Hořicích, nám bylo přímo jedním z policistů řečeno, že oni nemohou zasáhnout, byl by to prý rasismus a oni by přišli o osobní ohodnocení nebo by byli přímo vyhozeni ze zaměstnání. Kde má slušný člověk dovolání, když ne u instituce, která je za dodržování zákonů zodpovědná. Pomáhat a chránit jenom někoho.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Ka, 18.3.2011 16:49:41)
Odpovědět
To tam teda ten John zavedl praktiky!
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Stilet, 18.3.2011 14:35:41)
Odpovědět
Tady na příkladu Patrika a těch žhářu vidíte jak to bylo za vlády komunistu a že se v tak v tom pokračuje pořád. Tak jako tehdy nemuseli ani dnes nemusí ti soudci a novináři ze snaživosti, horlivosti se snažit zavděčit mocnějším. Dělali to a dělají naprosto dobrovolně. Nikdo soudruhum nemusel, ani Sovětskému Svazu tak snaživě lézt anusem až do slepého střeva. Dělali to snaživci z hanebných důvodu jen ze své vůle. A kdyby se u vás zase změnil réžím, tak se zase všichni budou vymlouvat na musení. Nic nemuseli a nemusí. Nikdo nemusel křivě obviňovat, křivě svědčit a lezdoprdelařit a nemusí to ani dnes. Nikdo nemusel být udavačem, nikdo nemusel být fízlikem a spolupracovníkem bezpečnostních složek. A ti kteří to všechno dělali dobrovolně tak to zapírají nebo se vymlovají že museli. Dnes se v ČR nosi cikánomilství a padání na zadek před cikány a tak ti zákonodárci, psáčí a soudci se toho lezení zůčastňuji z vlastní vůle a s nadšením. Jenže oni nic, oni přece musí. Myslím že není žádná naděje na zlepšení. V současné době se před tím ani utécí nedá. Chtělo by to pořádnou bouři ale ani na tu bouří není naděje. Snad tá příští válka to napraví.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Jan Novák, 18.3.2011 15:30:57)
Odpovědět
Svými rozhodnutími ukázal Vrchní soud co tam sedí za ksindl.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Stilet, 18.3.2011 19:08:34)
Odpovědět
Sudci tak jako všichni od psaní a od kumštu mají velice pružné morální zásady. Vždy s prtodem a tak jak se proud mění. Jsou prodejní jak ty pouliční holky co rozhazují nožky za peníze. Za komunistu se prý báli aby nemuseli k lopatě a dnes čeho se bojí, když se už nemůžou vymlovat že by museli k lopatě? Že by klesli mezi dělnický plebs?
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Beda, 18.3.2011 15:39:41)
Odpovědět
Ze srdce přeji soudcúm, kteří takto rozhodují stejny zažitek !
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Já, 18.3.2011 17:11:50)
Odpovědět
Pokud jde o Patrika a žháře z Vítkova, beze zbytku souhlasím.
Ale pokud jde o to, že pochybyl soudce ohledně vzetí O. T. do vazby, tak tam se domnívám, že vůbec nevíte, jak zákonná úprava vypadá.
Soudce rozhodl správně, podle zákona, který nijak nepřekrucoval. Tělo nikde, tj. nikdo nevěděl, zda je či není mrtvá (viz styky otce s ruskojazyčnými obchodními partnery), důkaz přímý žádný, nepřímý jeden dost vágní. Kde máte zákonný důvod pro vzetí do vazby? Za co by jej vazebně stíhali? Za omezování osobní svobody? Ty loupeže ještě neměli v kupě. Tak se znovu ptám na důvod koluzní vazby.
Jistě byste stejně ostře vystupoval, kdyby soudce návrh do vazby schválil, ale ukázalo by se, že je unesená někde v Rakousku. Prostě kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde.
A věřím, že se možná ještě dočkáme toho, že to vůbec vrah není. Ani teď proti němu žádný přímý důkaz. Uvidíme až co řekne expertíza na biologický materiál nalezený na ostatcích.
Je recidivista, dobře. Ale nikdy v minulosti (je mu přes 40 let) neprojevil ani náznak pedofílie. Dá Vám tohle zdravý rozum?
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(alzbeta, 20.3.2011 12:37:04)
Odpovědět
No nevím,zda měli málo materiálu,že podezřelého z vraždy pustili na svobodu,někde bylo napsáno,že detektivové trvali na vazbě,že podezřelý z vraždy neobstál na detektoru lži, byly tam pospány jednotlivé pasáže,které jasně hrály proti podezřelému z vraždy,jeho DNA na na batohu dívky to bylo málo?Přitom měly důkazy o jeho trestné činnosti /krádeže/,toto vše je snad málo k vazbě?Tady zřejmě hrála roli policejní zázemí mamánka a papánka.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(ana, 18.3.2011 17:39:16)
Odpovědět
Moc prosím váž.přátelé,už konečně nebudme jen stádo a nevolme pořád tu stejnou prolhánou pakáž
která nás zná jen před volbama!Už při posledních
volbách měli nahnáno z DSSS a zmohli se jako vždý jenom na pomlouvání stran,které pomáhají alespon vrámci možností bojovát proti cigošúm!!
Podpořme je! Vždyt dávají všanc svou pověst a mnohdy i víc také za nás! Nespravedlivě souzení
chlapcy,kteří chtěli vypálit jenom nakradené věcy zlodějem cigošským!!Nehrajme už konečně pštrosiádu a nenechme si vše pořád líbít.Vždyt ta cigy svoloč se množí jak krysy,asi se jim v česku moc dobře daří,zastavme to!!!!!
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(ana, 18.3.2011 17:39:18)
Odpovědět
Moc prosím váž.přátelé,už konečně nebudme jen stádo a nevolme pořád tu stejnou prolhánou pakáž
která nás zná jen před volbama!Už při posledních
volbách měli nahnáno z DSSS a zmohli se jako vždý jenom na pomlouvání stran,které pomáhají alespon vrámci možností bojovát proti cigošúm!!
Podpořme je! Vždyt dávají všanc svou pověst a mnohdy i víc také za nás! Nespravedlivě souzení
chlapcy,kteří chtěli vypálit jenom nakradené věcy zlodějem cigošským!!Nehrajme už konečně pštrosiádu a nenechme si vše pořád líbít.Vždyt ta cigy svoloč se množí jak krysy,asi se jim v česku moc dobře daří,zastavme to!!!!!
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Stilet, 18.3.2011 19:02:19)
Odpovědět
Nedělejte si iluze, že když si zvolíte nové tváře, že se něco změní k lepšímu. To máte málo zkušenosti? Podívejte se na ty z V V. Jsou v politice nový a dělají to samé co ti staří.Když zvolíte všechny nové, tak ti se o to víc budou znažit, aby zbohatli jako ti staří a to co nejdříve. Ministři z té nové Věce Veřejné také hrabou pro sebe a stejně nestydatě jak ti "dvacetíletí". Dojí stát o poeníze také bezestudu.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Medikolog, 18.3.2011 20:14:02)
Odpovědět
Nevím čím to je, že mě již žádná špinavost polistopadového soudnictví nepřekvapuje. V padesátých létech jsem byl mladý, teď jsem starý. V politických procesech tehdy i dnes byli a jsou ti hlavní soudci. V padesátých létech říkali dospělí, že se jim ze soudců a z toho svinstva chce zvracet. Teď se z dnešních soudců a z toho dnešního svinstva chce zvracet mě.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Karel IV, 18.3.2011 23:29:12)
Odpovědět
Je třeba již ty svině cikánský zlikvidovat. Nechápu ty kašpary kteří dnes mají plnou držku ROMU,když odjakživa to byli cikáni a zlodějská kočovná sebranka. Kam přitáhli,tam kradli.Zajímavé je i rozhodnutí Kanady. Nejdříve slintů jak jsou v Kanadě vítáni od paní ministrině a když tu verbeš poznali po pár měsících tak je pakovali zpět do ČR:Je to cikánská zlodějská a násilná verbeš
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(felix.julec, 20.3.2011 21:16:34)
Odpovědět
Pro:Karel IV.-Kanada nebyla první se zkušeností s černoočkama.Nejprve se projevili v Belgii,odtud je vypráskali,pokračování bylo ve V.Británii,kde měli masivní podporu a vstřícnost.Až Britové poznali oč jde,tak přece už v Praze na letišti dělali lustrace a z Británie je vyprali,nakonec Kanada.Letět na výlet do Kanady,pár měsíců tam pobýt na útratu Kanady a pak si nechat zpáteční cestu nechat zaplatit Kanadou a vrátit se.Tady si nechali zaplatit nevyčerpané dávky v nepřítomnosti a nový byt.No neber to.Jsme ale volové.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(VLASTENEC, 19.3.2011 8:22:58)
Odpovědět
mel by dostat dozivoti ,za timto nazorem si stojim
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(frantisek zajicek, 19.3.2011 10:09:22)
Odpovědět
Kdo,Klaus?Naprosto spravne,FZ
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(čtenář, 19.3.2011 17:10:06)
Odpovědět
Františku Zajíčku,co takhle hlava,je v pořádku?
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(zuza, 19.3.2011 18:11:13)
Odpovědět
v naší České republice není žádná spravedlnost, kdyby byla tak by c.gáni dostali totéž co žháři z Vítkova. Co ten chlapec musel zakusit a o něm se nepíše ani ho neukazují, prostě není c.ikán. Zato Natálku máme na talíři téměř denně, je až hanba jak se tato c.ikánská nepřízpůsobivá společnost preferuje před slušnými českými občany. Je hanba soudcům a politikům, že to dostali až sem, kdy pracující Češi jsou nuceni vydržovat takovouto sebranku.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Jahoda, 19.3.2011 19:58:37)
Odpovědět
paní Zuzo,
zase až taková sebranka to nebude.
Dnes jsem náhodou shlédl ve zprávách jeden cigánský pohřeb,kde vedle rakve stál velký kříž,kříž byl dán i na rakev a pohřeb prováděl řádný kněz.
A já jsem přesvědčen,že pokud si někdo nechá zařídit takový pohřeb, Kristus ho má rád ajsem si jist,že taková duše spatří Krista v pokoji a on ji s radostí přijme.
Nemohu s Váma souhlasit v tomto ohledu,sebranka to není a když už nic jiného,drží se cigáni evropských kořenů a to je dobře.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(SamOpal, 20.3.2011 6:53:40)
Odpovědět
Jahodo,naprosto souhlasím!
Napsal jsi to dobře.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Kalous, 20.3.2011 9:38:03)
Odpovědět
Jo Jahodo - výborně - viděl jste pohřby italských nebo i amerických mafiánů? Byli to zloději a vrazi s evropskými kořeny - i křížů tam bylo spousta. A sloužící kněží to věděli. Běžte do háje!
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(vvyt, 20.3.2011 10:41:50)
Odpovědět
...pravda...leckteří se skrývají za symbol křesťanství pouze ze strachu z "posledního soudu"
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(vizír, 20.3.2011 12:37:53)
Odpovědět
tzv.italská mafie je jen pobočkou jezuitů tak jako je židovská mafie jen pobočkou talmudicko-sionistického židovstva
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(SamOpal, 20.3.2011 16:12:13)
Odpovědět
Kalousi ,vynášíš soudy ,je mi líto,ale přitom vůbec jsi nepochopil o čem to křesťanství je.
Trošku méně Marxe,TV Nova a MF Dnes ,by to myslím chtělo.A také méně předsudků a více přemýšlet.To ale umíš,takže se možná jednou na mnoha věcech i shodneme.
Re: Patrik, který musel polykat sperma romských trýznitelů, se spravedlnosti nedočká
(Revolver, 21.3.2011 8:37:45)
Odpovědět
..Je čas na další revoluci! nenechám se šikanovat od cikánů ani od našich zas.anejch soudců a politiků. chce to změnu. MY jsme změna!!