reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus

Autor: Alexander Tomský | Publikováno: 8.4.2011 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Charakterizovat podmínky politické stability v Evropě, na rozdíl od poměrně zjevných podmínek prosperity ekonomické, jde jen obtížně a jen velmi obecně a vágně. Nejde přece o abstraktní výčet politických paradoxů a problémů, jejichž vzájemnou interakci a váhu neumíme posoudit, o jakýsi politologický popis. Anglosaský mechanický termín „systém“ není na místě, protože vůbec nejde o systém, ale o živou historii, jejíž dynamiku můžeme zkoumat jenom zpětně a jenom s velkým časovým odstupem.

Ztráta civilizační vůle
Zvláště to platí o Evropě, tedy té západní, okcidentální, jež vykazuje od svého vzniku v raném středověku (9. století) v porovnání se statickým světem impérií, včetně té druhé Evropy, byzantinské a autokratické, neobvyklou dynamiku ve všech oblastech lidského konání, počítaje v to i neustálé konflikty a války. V období 1945–2010 však zavládl v Evropě s výjimkou maďarského povstání a řecké občanské války bezprecedentní ozbrojený nukleární mír a ani po dvaceti letech od rozpadu Sovětského impéria se nezdá, že je nějakým vnitřním evropským či ruským vývojem ohrožen, tak jak tomu bylo v 19. století ve sporech o sjednocení Itálie a Německa nebo ve dvacátých letech století dvacátého, kdy se vítězům z Versailles nepodařilo pacifikovat poražené Německo a bolševické Rusko.

Evropa dnes není ohrožena ani zvnějšku, vezmeme-li v potaz zatím jedinou, íránskou hrozbu, která je primárně namířena na Střední a Blízký východ. Z historického hlediska je zřejmé, že rozdělená Evropa nejen ztratila své dominantní světové postavení (Suez, Maďarsko 1956) a stala se závislou na výsledku konfliktu dvou velmocí, ale i to, že se z té velké třicetileté války (1914–1945) probudila totálně vyčerpaná, vyděšená a schoulená pod nukleárním deštníkem americké ochrany a veškeré své zbylé síly zaměřila na ekonomickou rekonstrukci a vnitřní integraci, pokračující i po rozpadu sovětů. Podobně jako poražené imperiální Japonsko ztratila svoji vojenskou moc, ztratila své kolonie a dominantní vliv ve světě a možná i svou „civilizační vůli“ působit na svět, snad s výjimkou svého nejbližšího okolí, ale ani zde (Turecko, Jugoslávie, Izrael, Magreb) není schopna vyvíjet ozbrojenou a efektivní diplomacii. Evropa se uzavřela do sebe a ztratila svoji civilizační misi, navzdory proklamované univerzální a široce pojaté ideologii lidských práv a modelu sociálního státu, jimiž chce nahradit „břímě bílého muže“, jak se říkalo kdysi a zároveň jakoby zápasí s vlastními dějinami proti všem starým patologiím: dynastické, imperiální, koloniální, nacionalistické, diktátorské a totalitní, které se ovšem v genocidní válce zřejmě tak jako tak navždy rozpustily. Znamená takový ústup půlmiliardové civilizace, jejíž expanze, věda a technické inovace změnily svět k nepoznání, sestup a pád? Jde o skutečné, viditelné znamení ztráty dynamiky? Jak bychom to mohli vědět? Cožpak víme, jak se zachovají budoucí generace, až zapomenou na vinu svých otců, kteří svou měšťansko-aristokratickou civilizaci v totalitní válce pohřbili?

Mini ideologie
V postupně se sekularizující Evropě můžeme dnes nanejvýš vystopovat nejrůznější vybledlé miniideologie neoosvícenského racionalismu založeného na liberální antinormativní představě společnosti, na individualismu lidských práv, pluralismu a toleranci, s výjimkou hybridního normativu politické korektnosti ovlivněného nejrůznějšími víceméně sektářskými -ismy jako feminismus, multikulturalismus, libertinismus, a podobně. Evropští politici zároveň postupně prosadili budování jednotného evropského státu (unie), který má být založen na jakési těžko postihnutelné oligarchii národně volených zástupců vlád (ministrů) zemí unie a nevolené permanentní komisi nadnárodní vlády. Tato fluidní stálá rada, složená ze členů zvolených k úzké odpovědnosti za domácí politiku, je schopna prosazovat kolektivně politiku ještě neexistujícího nadnárodního státu na základě kolektivní mezistátní dohody a judikatury Evropského dvora (soudu), za kterou jednotlivé národní vlády nenesou žádnou zodpovědnost, ale která do vnitřního uspořádání států čím dál zásadnějším způsobem zasahuje. Záměrem této evropské (nad)vlády je postupná degradace evropských států na regionální úroveň. Zároveň nepřímo vede k hegemonii Německa. Možná měl Aristoteles pravdu – demokracie je možná jen v malém společenství vzájemného souručenství.

V tomto uspořádání můžeme nalézt hlavní zdroj a původ evropského neklidu, politické nestability a příštích konfliktů. Tím, že se podařilo interakci evropských států vtěsnat do společné organizace a ideologie (neoosvícenství), vzniká odpor zastánců národního státu a jejich volné politické interakce, relativně společného hospodářského prostoru a striktně vymezené, dobrovolné spolupráce v záležitostech ryze společných, tedy bez integračních snah, které mají za cíl likvidovat konkurenční politiku. Není pochyb, že nacionalismus, extrémní verze patriotismu, v roce 1945 politicky prohrál. Proto také je odpor neonacionalistů vůči unii zjevem marginálním a často se opírá spíš o obavy z přílivu nepřizpůsobivých, nevzdělaných a sociálně závislých přistěhovalců. Přesto žádná sebeobecnější unionistická ústava, smlouva, traktát nebo deklarace není schopna projít lidovým hlasováním, což utvrzuje vládnoucí oligarchii v přesvědčení, že demokracie nefunguje a je naprosto zbytečná. Proto také proti unii povstává silnější, byť stále ještě marginální, odpor nových liberálů a křesťanských konzervativců, kteří nevolenou a nevolitelnou vládu unie považují za neevropskou, antidemokratickou cestu do pekel.

Podstatou liberální demokracie je dělba na vládu a opozici i možnost vládu odvolat. Mezinárodně odvozená vláda unie je druhotnou, nepřímou, nepolitickou vládou, není vládou zastupitelské demokracie a z podstaty není odvolatelná. Je to vláda sice trvale proměnlivé, ale přesto oligarchické dohody. Je to jako kdyby v Americe vládl samostatně Senát, složený z volených zástupců jednotlivých zemí unie, v němž by však stranická příslušnost zástupců nehrála žádnou podstatnou roli, protože by politika byla výsledkem společné dohody. Je takováto pseudoimperiální vláda dlouhodobě stabilní na pozadí prastaré existence Evropy státních národů a tradice zastupitelské liberální demokracie, které odporuje? Odpověď je jednoduchá. Ano, je. Za předpokladu ekonomické prosperity. Lidé jsou ochotni trpět značnou míru politické nesvobody výměnou za blahobyt. Ani komunistické panství by se nezhroutilo, kdyby bylo výrazně bohatší než liberální Západ. Žádná politologie k tomuto paradoxu nemůže nic dodat.

Další problém: hédonismus
Ale je tu ještě druhá část evropské nestability, úzce spojená s relativní hospodářskou a duchovní stagnací. Už nejméně po dvě desetiletí, v době největší globální konjunktury, zbohatlá evropská společnost stárne, propadá konzumnímu materialismu, životnímu hédonismu a svůj kapitál promarnila na budování neudržitelného sociálního, pečovatelského a byrokratického státu. Ten se stal dokonce státní doktrínou a trvale narušuje mezilidskou, mezigenerační a rodinou solidaritu i odpovědnost, nemluvě o tom, že investuje do nerigorózního vzdělání. A právě unie svou osvícenskou ideologií (představou, že lze hospodářství racionálně řídit a nadřadit trhu, a humanistickou představou, že je člověk autonomní mírou všech věcí, kde do svobody druhého nemáme co mluvit) zásadním způsobem přispívá jak k hospodářskému, tak k duchovnímu rozvratu. Cílem sociálně-netržního státu jsou vysoké daně, na jejichž nejvyšší harmonizaci unie trvá. Evropské fondy jsou zdánlivě nepatrné, ale ve skutečnosti zásadním způsobem (tak jako všechny dotace) hospodářství pokřivují a korumpují. Evropská legislativa zaměstnává chod všech vlád a má lví podíl na přebujelé administrativně. V porovnání s lety těsně před první světovou válkou jde o stonásobek. Jenom malé Česko má dnes 500 odborových ministerských ředitelů.

Společná měna (společná úroková míra) způsobila krizi deficitního hospodářství jižních států, které by se inflací a devalvací, tak jak to dělaly v minulosti, svých podstatně méně nafouklých deficitů bezbolestně zbavovaly. Teď nastává období otřesů, protože bankrotující státy musí být politicky přinuceny k razantnímu snížení své životní úrovně o nejméně dvacet procent a musí projít údobím vysoké nezaměstnanosti, zvláště mladých lidí. A solventní státy severu to mají platit? A propos vysoké nezaměstnanosti mladých lidí. Evropa rozšířila své univerzity do každého krajského města, úměrně k tomu snížila požadavky na vzdělání a teď chrlí nespokojené humanitní polovzdělance, kteří nic neumí ale za to očekávají zaměstnání „na úrovni.“ Tohle není cesta k politické stabilitě, nýbrž k revoluci.

Je Evropa schopna renesance?
Hospodářská a politická krize celé eurozóny a potažmo unie je proto nevyhnutelná a bude zřejmě dlouhodobá. Unie se před půl stoletím zrodila ze strachu a z démonů minulosti, a čím více zápasí o politickou a hospodářské harmonii, tím více zápasí proti pozitivnímu výkladu evropských dějin a tím ostřejší jsou její oscilace. Génius Evropy byl mimo jiné dán i jejím plodným pluralismem.

Jde proto především o zásadní duchovní krizi. Společnost, která není pevně zakotvená v tradici (toho nejlepšího, co z historie zdědila), kde mrtví už nerozhodují o dosud nenarozených a kde kolektivní výchova neprosazuje ctnosti, víru a vznešené ideály své civilizace, taková společnost je odsouzena k zániku.

Nedovedu posoudit, zda mají Evropané stále ještě dost sil ke své kolektivní renesanci, zda jsou schopni obnovit své řecké, římské a židovsko-křesťanské existencionální kořeny. Navzdory dnešním negativním sociologickým údajům (společnost frustrovaných bezdětných jedináčků) a možná i díky krizi sociálního státu je to přece jen vysoce pravděpodobné, protože pouze evropská západní kultura je svobodná a schopná přesáhnout sebe samu. Smyslem společnosti není ani mír, ani blahobyt, nýbrž kolektivní úsilí o civilizační obnovu, zápas o svobodu v řádu lidské přirozenosti, o dynamický rozvoj osobnosti, jehož pravým jménem je vznešenost.

Revue pro kultura a politiku

leden 2011

reklama
1818 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Fiter, 8.4.2011 7:34:41)
Odpovědět
To co co nás čeká a hlavně naše děti není vůbec pěkné.Zatím máme Klause který do bruselských vidí jako do hubené kozy a jim ani našim socialistům se to vůbec nelíbí.Až se na hrad dostane např.takový Schwanzenberg, tak budeme šlapat jako hodiny.Což je zbožným přáním ekonoma z leknutí a hlavního zadlužovače Sobotky.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(jpk, 8.4.2011 9:11:42)
Odpovědět
"Podobně jako poražené imperiální Japonsko ztratila svoji vojenskou moc, ztratila své kolonie a dominantní vliv ve světě a možná i svou „civilizační vůli“ působit na svět, snad s výjimkou svého nejbližšího okolí, ale ani zde (Turecko, Jugoslávie, Izrael, Magreb) není schopna vyvíjet ozbrojenou a efektivní diplomacii. ...
Smyslem společnosti není ani mír, ani blahobyt, nýbrž kolektivní úsilí o civilizační obnovu, zápas o svobodu v řádu lidské přirozenosti, o dynamický rozvoj osobnosti, jehož pravým jménem je vznešenost."

Proč by měla Evropa "vyvíjet ozbrojenou a efektivní diplomacii" když jí, jak sám článek říká, nic neohrožuje?
Jak si představujete "kolektivní úsilí o civilizační obnovu, zápas o svobodu v řádu lidské přirozenosti, o dynamický rozvoj osobnosti". Pokud jsem si všiml, všechny pokusy o rozvoj osobnosti probíhají individuálně a je to tak dobře.

Já nevím ale tohle už je asi desátý článek z poslední doby, ze kterýho jsem nedokázal pochopit nic víc, než že autorovi nějak vadí, že se máme moc dobře a že neválčíme. Já říkám díky bohu za to. Tyhle intelektuální nostalgie po pořádným vzrušení tu naposled byli před první a druhou světovou a jak to dopadlo.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Sulla, 8.4.2011 11:14:29)
Odpovědět
nejprve se musíme zbavit bludu o židovsko-křestanském kulturním dědictví a navázat na anticko-křestanské kořeny.jinými slovy, Evropa se musí odžidovat a vrátit se ke svému myšlení.Evropu a okcidentální civilizaci ovládla knížata zloby - judaisté.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(vizír, 8.4.2011 13:05:36)
Odpovědět
...zde máme ,jak si tihle obřezanci představují to "žido-křesťanství" :

www.lidovky.cz/psycholog-klimes-jezis-byl-zid-jako-poleno-jsme-zidovska-sekta-pvg-/lide.asp?c=A101222_151729_lide_glu

"Napřed musím dokonale znát Starý zákon, on odvozoval svůj život z něj."

.. podle obřezaných propagátorů multikulti "žido-křesťanství" zřejmě běhal po poušti, kamenoval nevěrné žemy, vyvražďoval celé národy včetně žen a dětí a modloslužebníky a ruku v ruce s farizejskými kněžími vykřikoval o vyvolené židovské rase která má zotročit svět
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Dan, 8.4.2011 14:41:12)
Odpovědět
Dále bych chtěl říct, že podporuji založení státu Izrael židům, protože je třeba dostat je z Evropy zpět do Asie, kam patří oni i jejich kultura, byl jsem pro i subvencování tohoto uměle vytvořeného státu Brity a západem na palestinském území.
Ať žije stát Izrael !
Protože jedině on nám může efektivně pomoci v židovském odsunu, ten se staně přirozeným a dobrovolným, pokud :

1/ Budu v Izrael dobrý životní standard
2/ pokud se židovi dá hodně nahlas najevo, že v Evropě nebude mít svoje hřbitovi, synagogy ani kašrut/halal jatka, tady platí naše kultura a naše zákony a tradice !!!
Kašrutovat můžeš v Asii v zemi zaslíbené, Brity založené na svém protektorátu.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Dan, 8.4.2011 14:06:20)
Odpovědět
celý ten multikulturní podvod jménem židokřesťanství mylně vychází z předpokladu, že ježíš byl vlastně žid a křesťanství je vlastně reformní židovská sekta, ale to je celé pitomost.

1/ judaismus existuje dál, nikdy krista nepřijal, naopak ho nexal zlikvidovata šel silně po krku všem křesťanům.
židé tedy byly vždy nepřáteli křesťanů, nikoliv bratry !!

2/ otec ježíše krista fyzicky není znám, židé však uvádějí ve svých knihách že jím byl řecký voják římnského původu, s nímž měla marie vztah před Josefem
Dle samotných židů Ježíš nebyl židem.

3/Je prokázané že hovořil pouze aramějsky a neovládal hebrejštinu, narodil se v palestině v Betlémě, vyrůstal v Egyptě a později v několika dalších městech, židovských i nežidovských.
Od počátku svého učení se ostře střetával s židy pro odlišnost a neslučitelnost obou filozofijí i náboženství, ostře židy kritizopval a doplatil nato životem.

4/ posvátné židovské knihy hovoří o nejposvátnější postavě křesťanství jako o šamanovi z Egypta, podvodníkovi, nebohovi a lháři, co se smaží v pekle.
Jeho matka Marie byla prý děvka.

5/ Pojem žido-křesťanská civilizace je vysoce falešný termín, vytvořený židovskými rabíny v USA v 60. letech min. století, do té doby neznámý :-)

6/ Naše civilizace, tedy evropská je anticko-křesťanská a židé zde byli decimovanými cizáky, nikdy nepřijatou asijskou kulturou se zvrácenými a neevropskými zvyky jako je kašrut či kacher systémy.

Odžidovštění je základem nové prosperity EU, tedy civilizované části Evropy.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(vizír, 8.4.2011 14:38:24)
Odpovědět
V tomto s vámi naprosto souhlasím,
proto o to více nechápu proč podporujete židovský projekt (jmenovitě projekt BIS/FED/WB tj. rothschildů) jakožto proti národní,proti demokratický, proti křesťanský , proti bělošský projekt vykradení a zotročení Evropy a její zaplavení barevnými k nám nenávistnými imigranty známý jako EU.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Dan, 8.4.2011 14:47:01)
Odpovědět
takto ale realita nestojí.

EU není principielně tím co popisujete, to v ní dělají konkrétní lidé a strany a je jenom na voličích kdo a jak bude ovládat EU a její instituce.
Současný stav určitě není dobrý, musím prostě k volbám a nevolit multikulturní a proemigrantské zrůdy !!

Je však třeba reflekovat fakt, že plno zemí včele s Francijí a němckem už dnes velmi zostřili politiku imigrace a je třeba v tom ješetě jít mnohem dál.

EU musí být imperiem bílých evropanů, coby vládnoucí většiny, imperiem anticko-křesťanské kultury, kde cizák může žíd a pracovat, když z něj bude mít společnost prospěch.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(vizír, 8.4.2011 14:56:04)
Odpovědět
Ale EU taková nikdy nebyla a nebude ,
EU je od samotného počátku projekt BIS/FED/WB realizovaný skrze jejich poskoky z Bilderbergu řízené Rockefellerem,
EU škodí Evropě vpodstatě absolutně ve všem , malé státy jsou v ní za bezprávné otroky a Německo to všechno platí(stamiliardy EURO na dluhopisových bailoutech židovským bankám a desetimiliardy EURO zlodějům v Bruselu) a když dělá problémy tak proti němu židi poštvou Francii a Anglii ,obě přímo řízené sionisty Sarkozym a Cameronem ... kde je v tom ten prospěch Evropě ?
zájem Evropských národů je abychom skončili zotročení bruselem řízeným židovskou bankovní mafií a totálně vykradení těmi samými?? kde je v tom logika?
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Kalous, 8.4.2011 15:19:53)
Odpovědět
Vizíre, zajímavé. Z toho by šlo skoro sestavit Nové Protokoly sionských mudrců v podmínkách EU.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Dan, 8.4.2011 15:28:22)
Odpovědět
1/ nesmí se dopustit aby se bratři postavili zase proti sobě, aby národ bojoval proti národu v naší společné civilizaci !
zmr.di jako Klaus či Mach, tedy čechofašisté brojí proti sousedům, nenávidí němce a propagují národovectví na principu vymezení se proti našim bratrům.
Toto nelze dopustit !!

2/ Znova opakuju EU reflektuje bohužel jako každá demokracie vůli svých občanů, pokud půlka EU volí socany, tak bohužel tam jsou špidlosocializátoři, není jin. varianty nežli bojovat proti žido-bolševikům ve volbách !

3/Nemáte pravdu, EU jako celek není nakloněna Izraeli, ale spíše Palestině, ECB a Německo svedla celou řadu krutých bojů se sionistickými finančními skupinami Soros, Goldstein, Nurme Eischer, Rotschild a dalšími a porazila je, protože tito se spojili do aliancíé a útočili na euro měnu !!
Angela je ale odrazila, málokdo docenil tento fakt.
německo je naše jedinbá naděje na přežití naší civilizace, Německo řeklo narodzíl od fašisty Klause jasné NE Turecku a Angela seřvala do telefonu nedávno Izraelské premirea, za expanzionismus židů.

EU není v žádném případě židosuperstátem, tím jsou bohužel USA.
Bernake je židem, stejně jako je židem Greenspan a další, Junkr ani Trichet židé nejsou, naopak bojují velmi tvrdě proti židovským ratingovým firmám, které spolupracují se Sorosem a jeho fondy Qunatom, Greeco a dalšími.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(vizír, 8.4.2011 16:14:18)
Odpovědět
1. jestli vám vadí české vlastenectví tak k tomu nemám co dodat , snad jen to že v minulosti bylo židy používáno jako nástroj proti němcům ale pohrobky těchto jsou havlisti(kteří dohlížejí aby nadále probíhalo rozeštvávání Čechů a Němců .. i skrze zvaní heydrichů juniorů a nazi posseltů do ČR a stavění křížů sudetonáckům) a ne klaus

2. Eu nereflektuje absolutně nic, Eu na občany absolutně a otevřeně kašle , žido-špidlů se můžete zbavit v národních volbách tím že je nezvolíte , ale způsob jak je dostat z bruselu prostě neexistuje jakmile se tam jednou uhnízdí,
u nás ve volbách židovští havloidní trockisté dostávají max 5 procent ,proto tak nenávidí demokracii a proto tak milují brusel a jeho systém nikým nevolených ale vyvolených

3.Eu podporuje miliardami (z našich daní)palestince v zájmu Izraele,
kdybychom ty miliardy EURO neplatili my tak by je musel platit izrael jinak by mu tam palestinci pochcípali hlady (což si nemůže dovolit i když by moc moc chtěl) nebo by tam bylo povstání za povstáním

a co se týče EU/ECB tak s ním židé nemohou prohrát ,buď uspějí sorosové a zničí euro nebo bude euro používáno pro dlouhopisové bailouty židovských bank,
pro židovské lichváře je ideální pokud bude euro nejdříve použito pro bailoutové vykradení evropy a pak ještě na jeho pádu vydělají sorosové .. a přesně tak se to děje, to jen angely to nechtějí pochopit a tak platí stamiliardy EURO, a trichet je zid,sionistický žid

www.eutimes.net/2010/05/european-central-bank-calls-for-one-world-government-to-prevent-another-crisis/
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Dan, 8.4.2011 17:37:00)
Odpovědět
Mě nevadí vlastenectví, naopak podporuju maximálně české a moravské produkty, na systému preferencí, region, morava, čr, EU, západ, atd.
šovinismus a fašimus v podání našeho prezidenta a jeho poskoků z toho je mi nablití !

A mimochodem je to prezident Klaus který je z židobolševické rodiny - nenávidí EU a Německo.

Znovu zopakuji fakta, která ignorujete, nesedí vám do plánu :-)


1/ USA podporuje Izrael, EU primárně Palestinu

2/ židovské finanční skupiny koordinovaně v alianci zautočili loni na společnou měnu EU, euro - a utkali se velmi tvrdě s Merkelovou, trichetem Junkrem, Joškou Fischererm a dalšími evropany.

Ty jež nazýváte židy jimi nejenomže nejsou, ale je všeobecně známý fakt, že židé EU nenávidí, jste tedy totálně mimo.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(vizír, 8.4.2011 19:41:52)
Odpovědět
EU byla založena proti Německu i proti Evropě svobodných národů tak jako bylo SSSR založeno proti Rusku a proti Slovanům.
Finanční podporou palestiny EU podporuje izrael, až začne EU dovážet zbraně do gazy tak změním názor,ale to se nikdy nestane, jaký je rozdíl když miliardy z našich peněz dovezou do palestiny místo toho aby je dovezli do izraele který by je stejně musel tak či onak do té palestiny poslat? je to jen další židovský tunel našich peněz v zájmu židů , konec finanční podpory palestině miliardami EURO by znamenal konec izraele,
EURO je židovský zlodějský inflačně-zadlužovací bailoutový projekt a židi z něho chtěli dostat další extra výdělek předčasně , budou jim holt muset stačit stamiliardy EURO ukradené každoročně na dluhopisových baioutech,
EU jako taková je jediná naděje židů na kompletní zotročení a vykradení evropy což by bez EURa a centralizované vlády nad kreditem nebylo možné ani teoreticky (a neocon "žido-křesťanské" evangelikánství typu sarkozyho a wilderse je jen projevem a produktem židofilní euromentality nenávistné ke svobodným evropským národům),
jakmile EU padne je s židovskými zlodějimani a terorismem konec a oni to moc dobře ví, svobodné národy je poženou z Evropy zpátky do asijské pouště kam patří že se tihle zlodějští pouštní cikáni nebudou stačit divit,
nikdo už nebude baštit jakobínský židovský podvod zvaný "pravice vs levice" (židi na pravici i levici kradou stamiliardy , židomedia je kryjí a voliči se jich nemohou zbavit ať volí jak chtějí protože systém zvaný "židokracie"tj.židovský organizovaný zločin krytý žiodvskými medii je tak nastavený) a každému bude jasné že to je (a vždy bylo) nikoliv "pravice vs levice" ale "svoboda vs tyranie" tj."svobodný národ vs židovští zloději, teroristi, okupanti, vymývači mozků a talmudičtí rádobyfašisti"
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Dan, 8.4.2011 19:53:12)
Odpovědět
Další argument proti tomu co tvrdíte...

asi jste ši všiml že nacionalisté a neonacisté po celé EU jsou silnými odpůrci unie a víte s kým se ti wildrsové a další spojili v posledních letech, no přece s židy !
A víte proč ?
Mají společného nepřítele je jím United Europe - tedy EU.

Ještě jsem neviděl žida a znám jich hodně, co by nebyl eurofoob.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(vizír, 8.4.2011 20:26:58)
Odpovědět
tento příspěvek je naprosto zmatečný,sionista Wilders je asi takový anti-EU jako Sarkozy - fanatický eurofil taktéž sionista .. obecně platí že sionista = eurofil
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Dan, 9.4.2011 9:40:55)
Odpovědět
jo a co Klaus, Kuras, železný a další ??

seš fakt magor a nelze tě brát vůbec vážně, všimni si že na tomto euroskeptickém webu vlajou izraeslké vlajky...

nechlastáš ??
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(vizír, 9.4.2011 18:58:13)
Odpovědět
Kuras je ochlasta a "nikdo" vyděděný židovstvem za to že je příliš progojímský(podle jejich měřítek) ,a železný si hraje na anti-Eu a vlastence protože nutně potřebuje imunitu skrze europoslanecký mandát jinak půjde do kriminálu za celní úniky za které byl odsouzen.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Dan, 10.4.2011 10:58:04)
Odpovědět
že jsou to euroskeptičtí podvodníci a politický odpad je jin. věc, ale nelze zpochybnit že jde o židy , nenávidící EU.

Zapomněl ses vyjádřit k židobolševikovu synkovi Klausovi a hl. k izraeslkým fanglům na tomto euroskeptickém židowebu.
??
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Dan, 8.4.2011 17:54:53)
Odpovědět
tento euroskeptický web je silně prožidovský..


králem českých euroskeptiků je žid Klaus

v SSO měl kandidovat za euroskeptiky do eu žid Kuras

českým šéfem euroskeptické LibertasCZ byl dobře známý žid Dr. STEIN Železný..


I já mám celou řadu židovských známých, zejména z bankovního sektoru, drtivá většina těchto židů až na vyjímky jsou proti EU.


Taková je reralita, židé jsou z podstaty věci antievropští a antiněmečtí, jsou asijsští multikulturalisté, zastánci pozitivní diskriminace, nacionalisté a novodobí nacisté, nepřátelé křesťanského světa a bratři muslimů, sioni.

Přest tyto skutečnosti říkám, žijme s židy v míru a kooperaci, stejně jako s muslimy, vedle sebe nikoliv spolu !!!
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Kalous, 8.4.2011 21:25:16)
Odpovědět
No něco tam nehraje Dane. V historii Čech i Moravy jsou židé bráni jako německožidovský živel - ve volbách a sporech se spojovali proti Čechům a Moravanům. Kdyby měl Hitler býval zájem, stáli by i na jeho straně (sionistické kruhy), nechtěl však se stát jejich "vazalem" (jejich bank). Židovský (asijský) multikulturalismus je poktytectví - venku jsou židé multikulti, v Izraeli a v náboženské sféře jsou silní rasisté. Pokrytecký trik. A zastánci pozitivní diskriminace jsou jen účelově, hlavně proto že to oslabuje jejich nepřátele (soupeře).
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Dan, 9.4.2011 9:37:31)
Odpovědět
vysvětlím ti to..

ten pojem německožidovský je samo geneticky i kulturně nesmyslná spřežka, hebrejci se pověsili jako pijavice na nejschopnější národ nasvětě Němce dali si jejich jména a příjmení a navenek se tvářili jqako němci.

V jistém období vůbec sčítání nerozlišovalo kdo je kdo, prostě v Brn sečetli oba a dali je pod němce.

To, že to nebyl jeden národ se pak ukázalo, Němci je začali hubit, měli dost jejich záludnosti a rafinovanosti, zneužití krize k lichvě bylo poslední tečkou, Němci s nimi zatřepali jako kočka s myší.

Pokud sleduješ výpovědi starých SSmanů oni vůbec nelitují likvidaxce židů, litují kde čeho nejvíce vraždění evropanů nikoliv židů.

Samo že se nelze stotožnit s jejich výpovědmi ale když jsem přemýšlel kde se vzala ta nenávist, zjistil jsem že v tom hraje roli ten multikulturalismus.

Dnesd když evropanů dali židům stát, vyzbrojili je a společně s USA je také financují a zaměstnávají, dotují jejich vzdělání se najde armáda hlupáků která je vynáší donebes jejich schopnosti.

Jaká je ralita ??

po 60 letech budování státu za pomoci obřích dotací ze západu má Izrael poloviční HDP než Irsko na hlavu, nedokáže vyrobit letadlo, auto, vlastní procesor, nedokáže vyvinout vlastní operační systém atd.
Podobně jako číňané kopírují s větší kvalitou práce zbraně a některé chemické a biotechnologické produkty.

Jejich projekty letadel a lodí postupně všechny zkrachovaly pro neschopnost a tak vyrábí v americké licenci aspoň některé bezpilotní letouny, na nichž je navěšena na 140 amerických patentů.
Tan Merkava 4 postavili němečtí inženýři, to už prasklo.

Židé jsou sice vzdělaní a výborní obchodníci, ale nechce se jim dělat a jsou nekretivní a mimořádně neschopní.

Ať žije stát Izrael a v něm všichni evropští židé !
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Sulla, 9.4.2011 13:50:18)
Odpovědět
David Duke píše, že židé nemají trojrozměrnou představivost.Proto vy nikají v politických vědách, méně již v technických.Nakonec můj děda vzpomíná jak kdysi měli židovští studenti problémy s deskriptivní geometrií.
Vlastenecké probuzení v Evropě způsobil multikulti.Ovšem multikulti je židovská metoda rozkladu a napadání národů.Amerika je už demograficky zničená, protože jejich imigrační zákon z roku 1965 upřednostnuje přistěhovalce z jiné civilizace před Evropou.Kanada jde již tak daleko, že bílý chirurg z Evropy dostane méně bodů než nevzdělaná opička, která neumí ani slovo anglicky.V USA bude chybět a už chybí celá generace průmyslových manažerů.Proto jejich návrat průmyslu nebude vůbec jednoduchý.Přeplácet mozky také nebude jednoduché, kdo by chtěl bezcenné dolary a usadit se v zemi, kde je na akademické půdě princip pozitivní diskriminace.Vládci USA to moc dobře vědí, proto jim centralizovaná Evropa umožnuje vysátí a pokračování pyramidové hry - emise dluhopisů USA - odkup FEDem - tisk dolarů - poskytnutí dolarové půjčky do Evropy.Vždy jsem obdivoval odkaz Otců zakladatelů, ale dnešní USA je pro Evropu stejná hrozba jako komouši v Kremlu za studené války.Politický cíl zachovat dolar jako vůdčí měnu znamená udržovat v chodu zrůdný a perverzní systém tiskárny a tím i devastaci světového hospodářství se všemi atributy = omezení suverenity států, inflační růst cen potravin, strašení s oteplováním....
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Dan, 9.4.2011 14:30:42)
Odpovědět
hruba stejně velký národ jsou švédové..
ti mají největší počet patentů na hlavu nasvětě a patří mezi 5 zemí nasvětě s top životní úrovní, představovat firmy jako
ABB, Scania, Volvo, SAAB, Elektorlux, Tetrapack, Skanska, Ikea, Ericsson, Sandvik, Ytong a další a další asi nemá cenu, každý je zná.

Kde jsou ždié podle švédů ??

V prd.eli taková je politicky nekorektní a pravdivá odpověď.

Bez dotací a s polovičním státním dluhem mají švédové 3x vyšší reálnou mzdu než Izraelci a jejich perfektní produkty užívá celý svět.

najít cokoliv co vyprodukoval žid v Izraeli a my to používáme je zázrak !!
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(vizír, 9.4.2011 14:49:13)
Odpovědět
Taky že židi nenávidí Švédsko i celou Evropu a snaží se je zničit a rozložit skrze multikulti, vědí že jako asiatští paraziti bez multikulti ideologie a milionů barevných imigrantů ,za které by se mohli schovávat,v Evropě nepřežijí.

"Jews will play a leading role in multicultural Europe," says Jewish researcher

youtube.com/watch?v=VYeZW-WcSlc
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Dan, 9.4.2011 15:17:02)
Odpovědět
Ono je to oboustranné, seveřané obecně židy nemají rádi a židé zase je.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(pavjan, 8.4.2011 13:56:11)
Odpovědět
Také si myslím, že rozvoj osobnosti je individuální záležitost. Společnost by tomu neměla překážet a umožňovat ho. Teď se mi mnozí vysmějou, ale v souvislosti s tím jsem si vzpoměl na Nerudovo "Bude-li každý z nás z křemene, je celý národ z kvádru".
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(vizír, 8.4.2011 14:48:17)
Odpovědět
Tomský je holt židovský neocon, a je hodně nervozní když se gojímům nechce poslušně bojovat a umírat za vyvolenou rasu a její lepší postavení ve světě.
A mír jako takový tihle Tomští nemají rádi už vůbec , ten pro židovstvo nevěští nic dobrého,lidé totiž mají sklon bouřit se proti lumpům, zlodějům, lichvářům,mafiánům a teroristům hned jak to jde(viz antiglobalizační demonstrace proti FED/IMF v letech 1999-2001 .. jedna z pravděpodobných příčin proč bylo zorganizováno 911).
Svobodná mírová společnost znamená automaticky konec talmudických židovských nacistů a lichvářů.Proto pořád rozdmýchávají války a nenávist aby měli dost času likvidovat demokracii a občanská práva , mír může být na světě teprve až budou všichni lidé v neocon-bolševismu zotročeni natolik aby se už nemohli proti těmto teroristům vzbouřit.
Re: Má Evropa ještě dost sil ke své renesanci? Ztráta civilizační vůle a hedonismus
(Kalous, 8.4.2011 15:14:42)
Odpovědět
Pmerně dobrý článek, rozumné úvahy. Až na tu ptákovinu židovsko-křesťanské existecionální kořeny. To si tedy vůbec neumím představit. To je něco jako muslimsko křesťanské nebo romsko křesťanské kořeny? Principy židovství jsou naprosto jiné než křesťanské a jejich vliv na rozvíjející se antickou a posléze křesťanskou Evropu nulový (pominu li biblickou symboliku Starého zákona - Nový zákon směřuje úplně jinam)