reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí

Autor: odjinud | Publikováno: 26.3.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

EU vymýšlí samé pí..., šokoval senátor ODS
 
 

24.3.2011 14:18 - Ve středu proběhl další ze seminářů Centra pro ekonomiku a politiku, tentokrát na téma „Evropská unie v pasti centralizace“. Akci měl moderovat prezident Václav Klaus, ale kvůli nemoci ho zastoupil ředitel CEPu Jan Skopeček. Posluchači se během podvečera ale rozhodně nenudili.

Chudinka Evropská unie zde dostala pěkně do těla. Hovořilo se o tom, že EU je zločinné spiknutí, velký podvod a protidemokratický puč a senátor ODS Jiří Pospíšil dokonce označil některé inovativní nápady Bruselu za píč*viny. Bylo by jistě zajímavé sledovat, zda by s tím souhlasil prezident Klaus.

Jako řečníci vystoupili právník a člen redakční rady Revue Politika Tomáš Břicháček, politolog a šéfredaktor euroskeptického serveru EUportal.cz Lukáš Petřík a publicista a politolog Alexander Tomský.

Utopistický a neomarxistický projekt

Tomský hovořil o tom, že unie je sama pastí a nedemokratickou nadvládou lidí, kteří nepodléhají odvolání. Jedná se o utopický a neomarxistický projekt a snahu odstranit veškeré tradice. Europeisté chtějí vytvořit z lidí beztvarou masu bez příslušnosti k národu.

Lukáš Petřík hovořil o tom, že EU je podvod a protidemokratický převrat, což demonstroval na příkladu Lisabonské smlouvy. Jako důkaz uvedl dopis německé kancléřky Angely Merkelové z doby německého předsednictví, který je adresován hlavám exekutiv členských států, ve kterém se německá kancléřka ptá, zda je možné prosadit obsah euroústavy pouze tím, že se zvolí jiný název a jiná forma dokumentu, tedy Lisabonská smlouva.

Lid nezná své eurokomisaře

Petřík dále upozornil na to, že v EU nemůže fungovat demokracie, neboť neexistuje evropský politický národ, démos. Uvedl, že v Bruselu sídlí úředníci, které nikdo nevolí, komisaři, které nikdo nezná a zasedá zde Evropský parlament, který je volen při minimální účasti voličů.

Petřík „profesorsky" vyzkoušel publikum, ať zvedne ruku, kdo ví, kdo to je například Androulla Vassiliou, Algirdas Šemeta a Karel De Gucht. Přihlásil se pouze jeden člověk. Řečník pak prozradil posluchačům sladké tajemství, že se jedná o jejich drahé eurokomisaře. Rovněž řekl, že v českém parlamentu by klidně mohli sedět cvičené opice, když 90 procent v Česku platných zákonů stejně určuje Brusel.

Jako řešení navrhl vystoupení z EU. Česko by tak mělo podobný statut jako Norsko či Švýcarsko. „Ale třeba se Evropská unie rozpadne dříve, než bychom sami čekali. V půlce osmdesátých let také málokdo věřil, že se rozpadne Sovětský svaz a jak to pak šlo rychle," uzavřel optimisticky.

Copak unie ještě zapomněla zregulovat?

Tomáš Břicháček rozebral právní předpisy EU, které de facto již v současnosti regulují téměř všechny aspekty lidského života a další regulace se neustále nabalují. Když ráno člověk vstane a jde se umýt, setká se Směrnicí o jakosti vody určené k lidské spotřebě, když jde do práce a vleze do výtahu, reguluje ho Směrnice o sbližování právních předpisů členských států týkajících se výtahů, když vyjde na ulici setká se Směrnicí o ochraně chodců a ostatních nechráněných účastníků silničního provozu před střetem a v případě střetu s motorovým vozidlem a se Zelenou knihou na cestě k nové kultuře městské mobilitě a Směrnicí o ochraně volně žijících ptáků.

Pravomoci EU jsou nastaveny tak vágně, že Brusel i Evropský soudní dvůr neustále pravomoci unie rozšiřují a národní státy jsou již jen převodovou pákou, která vykonává rozhodnutí Bruselu.

Píč*vina a zločinné spiknutí

Poté se do debaty zapojilo publikum. Děkan Národohospodářské fakulty Miroslav Ševčík označil Evropskou unii za zločinné spolčení „evropských" loutkářů, kteří vodí politiky národních států. Tito politici i občané se vzepřou unii v okamžiku, kdy je přestane bavit dotovat unii a problémové státy jako Řecko.

Senátor ODS Jiří Pospíšil se s unií také nemazlil. Zastánce evropské ideologie de facto označil za příslušníky nového náboženství a církve. Tato "církev" vybírá podle něj odpustky ve formě povolenek z oxidu uhličitého. Zákaz žárovek doslova označil za „píč*vinu", čímž rozesmál sál a sklidil velký potlesk.

Z publika také padl dotaz, proč byla v Česku velká podpora pro vstup do EU. „Čeští občané si mysleli, že opouštíme socialismus a vstupujeme do kapitalistické Evropské unie, zatímco ale v Evropské unii de facto fungoval a funguje socialismus s lidskou tváří," reagoval Petřík.

 

Autor: Tomáš A. Nový

www.parlamentnilisty.cz

Parlamentní listy

reklama
2171 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Karlos, 26.3.2011 0:17:05)
Odpovědět
Tak to se již těším na sborník a zprávu v příštím Newsletteru CEPu. Mile rád si počtu.:-)
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(C.Q.Lafayette, 26.3.2011 21:15:34)
Odpovědět
:-)
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(ddd, 26.3.2011 7:49:36)
Odpovědět
Kam se sere cela EU na CR ,na jeji politiky a uredniky v cele se samym Nejvyssim!!!!
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(pavjan, 26.3.2011 11:51:47)
Odpovědět
Jenom národ blbců a lenochů odevzdá vládu nad sebou do rukou cizinců. Místo toho aby se vzchopil, dal se do práce a naučil se sám sobě vládnout.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Dan, 26.3.2011 13:20:14)
Odpovědět
to říkám moravským bratrům pořád..
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(C.Q.Lafayette, 26.3.2011 21:16:40)
Odpovědět
Coooo??? "Moravským bratrům" ?????
MUHEHEHEHEHEHEHEHEHE!!!!! Dost dobrý :-)))
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Hardy, 27.3.2011 4:40:10)
Odpovědět
Moravští bratři byli přeci také protestantská větev, a Ámos Komenský byl jejich kněz. To nás ve škole soudruzi neučili.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Pavel Skeptik I, 27.3.2011 10:08:37)
Odpovědět
Do dneška patří k jedné protestancké církvi v USA.
Ale kolega určitě myslel "Moravský národ" a to, že si sám, podle něj, nevládne!:-))))
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Dan, 27.3.2011 15:04:59)
Odpovědět
Nemyslel jsem samozřejmě moravskou církev, moravské bratry, ta působí nejenom v usa, ale i v mnoha jin. zemích světa, vč. austrálie, afrických zemí atd.

Ale náš spolek, který má přez 200 členů z řad kulturní a vědecké moravské inteligence, mnoho z nich jsou profesoři mu v Brně, ale i herci moravských divadel, či vědečtí pracovníci soukromého sketoru.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Stilet, 26.3.2011 14:45:47)
Odpovědět
Žádný národ nic nedává a nic nebere. Narody. tedy občané státu do ničeho nemluví, mluvit nemůžou a vždy budou oblbnuti v minulosti "vlastenci", psáčí, potom rozhlasem a nakonec i TV. Politici, psáčí a "vlastenci" se potom odvolávají že to národ-národ-narod tak chce, národ si to tak přeje, třebas se toho národa neptají. Český národ j deset milionu lidí včetně děti. Národ se také nikdy nemůže přesvědčit, že mu politici, psáčí a "vlastenci" hlásají pravdu. Jím jde jen a jen o jejích osobní užitek. Není naděje, že se to někdy změní. Ani to nejde.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Kalous, 26.3.2011 8:24:04)
Odpovědět
EU si vymýšlí pi,č,oviny a NATO si hrá na Luftwaffe - útok na Libyi je nezákonný, i když je údajně posvěcený Radou bezpečnosti OSN - není, protože s tím musí souhlasit všichni členové (ne část souhlasit a část nezaujmout stanovisko), souhlas se týkal ochrany vzdušného prostoru a ne přímé bojové podpory vzbouřenců s kalašnikovy v oblasti s velkým vlivem Al Kaidy - zase asi scénář Srbského Kosova. Hitler i G"oring by měli radost.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Stilet, 26.3.2011 14:48:44)
Odpovědět
USA ani NATO se do toho nemělo vůbec plést. Ať si to Frantící vylížou sami když se do toho zamotali. Arabové a demokracie? K smíchu! Potřebují jen silného a bezohledného vladaře.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Stilet, 26.3.2011 14:57:47)
Odpovědět
Ještě poznamenávám, jen hlídat vzdušný prostor je k smíchu. Tanky a kanony budou Kadáfimu stačit. Ty nahradí i tá letadla, když ty tanky zůstnou nedotčeny. A civilisté budou umírat dál. V občanských válkách to tak chodí. I v občanských válkách vždy zvítězí jen jedna strana a civilisté umírají na obou stranách. Tak to na světě chodí. A s poraženými se nikdo nepáře. Je to smutný ale je to tak.
Tady jde o to, zda se i USA snaží zbavit toho lumpa. Mělo by na to právo za to letadlo i další teroristické kousky které má ten lump na svědomí. Ale dělat to rozhodně a né váhavě a pod záminkou ochrany civilu.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Kalous, 26.3.2011 15:53:14)
Odpovědět
Stilete, Američané se již Kaddáfímu pomstili, v noci před lety zákeřně rozbombardovali jeho vládní sídlo, zabili jeho dceru a kolem téměř 90 civilistů. Takže to lze brát 1:1. Poslední roky se Kaddáfí snažil všemo´žně vyjít Západu vstříc - viz jeho nedávná přátelská objetí s Berlusconim (asi si vyměňovali navzájem i pros.titutky), velmi pravděpodobně dokonce i finanční podpora volební kampani Šarkéziho, dobré obchodní dohody s V. Británií, muslimské přátelství Kaddáfí - Obama. Západní politici jsou ještě větší podrazáci než nějaký Tuareg nebo beduín. Přinejmenším jsou to váleční zločinci. Takový váš Bush se nesmí třeba objevit ve Švýcarsku - byl by tam zatčen pro válečné zločiny (obžaloba podána u švýcarských soudů).
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Dan, 26.3.2011 17:59:51)
Odpovědět
To seš uplně mimo, západ potřebuje akorát jeho ropu, žádné přátelství nikdy neexistovalo, byl to vždy obchod, nutné zlo.

Káďa je nebjbohatším mužem světa a myslel si že si koupí každého penězi či ropou, Sarkozy mu ale ukázal kdo je pánem ve středomoří a ukázal to i číně a rusku.

rusko potřebuje nutně od frantíku pomoci se zastaralou a mizernou vojenskou technikou, takže sklaplo a čína není žádná vojenská velmoc, ale veliké asijské lejno, takže buble ale netroufne si proti západu ani hnout prstem.

takže číňané a rusové se dívají jak západ ničí jejich investic a bere jim ropu a nic nemůžou dělat :-)

Protože jsou slabý víš, chabrusáci, nuly a šarkezy jim ukázal kdo má moc a kdo je lejnař.

NATO zavřelo středozemní moře a uvěznilo v něm i srandovní ruskou flotilu o 6 lodích, má tam nyní 60 válečných lodí a 21 ponorek, 7 letadlových lodí.

Turecko s řeckem kontrolují i Bospor a Dardaneli, každou loď kvůli zbrojnímu embargu a podělané Rusko si uvědomuje tu ohromující převahu západu a zuří, ale nic jin. ani dělat nemůže..
Amen
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Kalous, 27.3.2011 0:00:54)
Odpovědět
Dane, řada omylů. Jednak Kaddáfí není zdaleka nejbohatší na světě - Bill Gates, Waren Bufeet, šejci i nějaký ten ruský žid - ti jsou bohatší. Že potřebují Rusové vojenskou pomoc od Frantíků je nesmysl, i to že je nyní podělané. Putin by se určitě zachoval jinak - teroristický útok Francie a V. Británie by vetoval - a Medvěďěv byl opačného názoru, odvolal i svého Libyjského velvyslance který podporoval Kaddáfího. Kdoví co tím Medvěděv sleduje - buď dostal nějakou vilu na Floridě, nebo mu USA schválí Gruzii a pomůže zlikvidovat islamisty na Kavkaze, v každém případě nějak Zjelcinovatěl a Putinovi se to nelíbí.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Dan, 27.3.2011 14:05:03)
Odpovědět
1/doposud zmrazené účty Kadafiho ve 13 zemích, hotovost na nich 77,8 miliardy eur a 14,5 miliardy amerických dolarů, 26 miliard švédských korun a 11 miliard hk dolarů.
Zmrazená aktiva ve firmách /akciové a jin. podíly/ 114,4 miliardy USD.
Zlato ve švýcarských bankách v aktuální hodnotě 37 miliard švýcarských franků.
Podle lidí co uprchli z jeho okolí má stále po tom všem ten hodný a milý strejda k dispozici u sebe zlato za 11 milird usd a kolem 5 milirad eur v hotovosti.
Forbes konstatuje že neexistuje na planetě bohatší muž, coby jednotlivec co do keš prostředků.

2/ Jukija Amana - dnes pro W.Post:

"Na zastavení jaderné katastrofy ve Fukušimě pracuje 700 inženýrů ze 6 zemí světa vč. amerických, ruských a francouzských expertů, přivezli jsme i několik expertů z CERNU, děláme maximum pro vyřešení problému, situaci bohužel zatím nemáme pod kontrolou, nevíme jak efektivně chladit reaktory, mořská voda byla chybou, US flotila nám dodává 2 miliony sladké vody deně, použíme 6 speciálních požárních robotů, věřte že se dělá maximum možného, bohužel výsledky zatím nejsou ani uspokojivé"

Ale podle pana Klause je to jinak, Fukušima ukázala prý bezpečnost jaderné energetiky :-)
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Dan, 27.3.2011 15:34:25)
Odpovědět
Další tvůj brutální omy Kalousi se týká těch ruských zastaralých zbraní.

1/ Francie má na žádost Ruska dodat 2 výsadkové lodě Mistral a další 2 mu pomůže postavit přímo v Rusko.

2/ Rusko požáalo Francii o pomoc při výrobě 1. ruského bezpilotního bojového letounu, jehož projekt je ve slepé uličce a Izrael mu pomoc odmítl.

3/ Rusko požádalo Francii o dodání elektroniky pro ponorky nové generace, má ji dodávat firmy Sagem a AlcatelLucent.

USA a NATO souhlasilo s touto pomocí Rusku, kvůli obavám, že Rusko zaostávající velmi silně ve vojenských technologiích - přiznal osobně i Meveděv, může ztratit i krok s číňany a je nežádoucí pro západ, aby čína Rusko vojensky přečíslila.

šarkezy pohrozil Medveděvovi, že ty kontrakty stopne, a Rusko přestalo vetovat rezoluci RB, ikdyž vědělo že přijde o investice v Libyi a vojenské kontrakty.

A ty seš Kalousi starý naivní bolševický trouba.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(cook, 27.3.2011 18:41:00)
Odpovědět
Dane,tady jde o obavy z pozdějšího vývoje v Líbii.Mě osobně je jedno jestli bude v Líbii Kadáfí nebo někdo druhý.Ale je důležité aby pokračovala produkce a prodej ropy a aby nemigrovali utečenci do evropy.A povstalci jsou jedna velká neznámá.Nikdo neví co z z toho vyleze.A vývoj v Iráku a nebo Avgánistánu není příliš povzbudivý.aliance umí vyhrát válku(o tom nikdo nepochybuje) ,ale vyhrát mír už má docela problém.Jde o to aby po páde Kadáfího nevzniklo v Líbii druhé Somálsko.A aby Egypr,Tunisko a spol.nebyly zataženy do situace že z nich budou vznikat dakší státy na spůsob Iránu.To by se odrazilo za prvé na ceně ropy(a potažmo i energie,tím pádem na všem).A za druhé by to určitě ovlivnilo vývoj islamizace Sýrie a Turecka.a především islamizace Turecka by byl řádný průser.Takže nezbývá než doufat že pro tentokrát to mají promyšlené.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Dan, 27.3.2011 22:53:20)
Odpovědět
nesrovnával bych Libyjce e Somálci či Afgánci, to je dosti demagogické.

Libye je bohatá a lidé tam vzdělaní a kultivovaní, je to trochu jin. liga než Somálsko.

P.S. povstalci už těží a dodávají ropu Kataru a Jemenu, obnovili už výrobu v něolika továrnách na východě země.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Dan, 28.3.2011 1:12:13)
Odpovědět
Spojenci rozdrtily i 2. i 3. armádní sbor plukovníka Kadáfího, po těžkém úderu na Misurátu zanikla i 3. armáda diktátora.

Smyčka kolem Tripolisu se utahuje, momentálně začala další mohutná vlna úderů na hl. město a jeho okolí.

Přez noc budou vybombardovány sbývající sklady munice, 2 kasárenské bloky, centrála tajných služeb i policie.
Mohutný nálet se chystá na centrální komplex bunkrů, ten má zničit povrchové budovy a nychysta ho na nálet bunker busterových pum.

Podle Reuters už několik členů kadáfího nejvyššího velení vyjednává kapitulaci s Italií, velmi se bojí neboť kampaň se uchýlila do finále.

Pokud se Kadáfí nevzdá, chysta NATO tento týden 200 náletů každou noc na Tripolis a okolí a totální zničení 1. armádního sboru vč. všech elitních jednotek.

Britové už řekli, že v případě potřeby nasadí do ulic robotické zbraně - bezpilotní helikoptery.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Pavel Skeptik I, 26.3.2011 9:06:55)
Odpovědět
Z EU nesmíme vystoupit! Eu nepatří neomarxistickým komisařům, ale lidem! Proto ale musíme volit politiky s vizí a to Klaus a jeho hradní "kabinet kuriozit" určitě nejsou! Ani socani, kteří se slibem zrušení třiceti káčéé u lékaře ztrojnásobili v EK! Pokud se přece domluví pět šest zemí a bude mezi nimi Polsko a Británie, tak EUkomisaři skončí! EU se musí vrátit před Lisabon, ale také se musí jasně říci, že Evropa je křesťanská civilizace a proto je bohatá! Jenže to VK a jeho prý "pravicová" parta nikdy neřeknou! A i kdyby, nikdo jim to neuvěří!
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(frantisek zajicek, 26.3.2011 10:34:05)
Odpovědět
Slusny nazor,malokdo si totiz uvedomuje,ze ta Unie uz existovala i v dobe,kdy se u nas razilo heslo"Porucime desti vetru"...FZ
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Pavel Skeptik I, 26.3.2011 10:41:33)
Odpovědět
A ještě dodatek! Kdybych si musel vybrat, tak radši, třeba socanskou, EU než jakékoliv Rusko! Proto je mojí snahou EU měnit, ne rušit!
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Dan, 26.3.2011 11:36:07)
Odpovědět
s tímto souhlasím !
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(pavjan, 26.3.2011 12:02:30)
Odpovědět
Ale protože nemáte šanci něco změnit,není od věci uvažovat o zrušení.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Kili Mandžre, 26.3.2011 15:07:30)
Odpovědět
takže vy si myslíte, že měnit EU nemůžeme, ale zrušit jo.. :))

čili malé změny nato nemáme, ale obrovskou nato máme..

Proč šňupete ten perník ???
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(cook, 26.3.2011 12:53:48)
Odpovědět
No pokud návrat ,tak já osobně bych to raději viděl vrátit až do doby EHS
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Jura Lamač, 26.3.2011 11:25:03)
Odpovědět
Zase jsme prokázali,jak je ta EU zločinné spiknutí a velký podvod.Dokonce je to prý protidemokratický puč.Tyto názory předvedli opět naší bijci za tu pravou demokracii,která s tou v EU je v porovnání srozumitelnější a je dokonce proti "socialismu s lidskou tváří"!Nebudu jmenovat tyto odborníky na všechno,ale nejvíce mě šokuje fakt,že takový prostor pro kritiku se vytváří v zemi,kde tito rádoby kritici mají podporu z nejvyšších pater našich politiků.Počínaje presidentem Klausem a samozřejmě jejich kývalů ze současné vlády.Opoziční názory jsou pro tyto "odborníky"na demokracii téměř vlastizrádné a proto nebezpečné.Co si vlastně těmito odbornými semináři,zřejmě štědře dotovaných z "neznámých zdrojů",slibujeme?Že ta pravá diskuze je ta,která nemá oponentúru,prostě je vedena bez afér a protinávrhů,které by jenom kazily atmosféru jednotného názoru?Omyl,pánové!Vy dostáváte v poslední době tu vaši demokracii do kolen.Absolutní pravda je nevděčná kategorie v tom,že se dokazuje vždy v určitou dobu a pod určitým tlakem vládnoucích elit.Protiargumenty,jak už bylo uvedeno,jsou v takové atmosféře nežádoucí a nemají opodstatnění.A proč taky?Vždyť to někomu ve "správné době"postačuje a také vyhovuje.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Dan, 26.3.2011 11:39:42)
Odpovědět
Klausofanatici jsou sekta, sice malá ale velmi agresivní sekta .
Jediná zbraň proti těmto novodobím fašistům české politické scény, snažící se nás zatáhnouit zpět do Ruska je silná a politicky nekorektní kritika jejich firera, hnědého vaška.

Celá ta sekta je postavena na jednom muži, s ním stojí a padá, biseuxál a ruský agent Klaus.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Pavel Skeptik I, 26.3.2011 11:55:43)
Odpovědět
Ani nevíte, jak mně mrzí, že s Vámi musím souhlasit!
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(pavjan, 26.3.2011 11:58:40)
Odpovědět
Prober se trochu, ať nevypadáš jako debil. A ve volném čase zdokonalit češtinu.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Euroskeptik Mirek, 26.3.2011 13:21:48)
Odpovědět
Bohuželk také s Danem souhlasím, tento portál, pan Klaus či Petřík nebo Mach nemá žádnou uroveň a není to naše cesta.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(frantisek zajicek, 26.3.2011 13:38:41)
Odpovědět
Nekdo tu kdysi napsal,ze Klaus kaze o svobode kterou nezazil a o demokracii ktere nerozumi.Naprosto vystizne!!!Nakonec stejne vsichni vime,ze svoboda je slovo ze starozitnictvi.Klaus ji nepotreboval ani za hluboke totality,FZ
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Mystic, 26.3.2011 20:57:43)
Odpovědět
Jako profesor prý na zahraničních univerzitách musí pravidelně vysvětlovat, že většina vzdělaných Čechů myslí normálně, proevropsky a na úrovni 21. století. "S Klausovým extrémismem se plně ztotožňuje pouze sekta jeho nekritických kývalů,“ říká Halík.
www.novinky.cz/domaci/161978-halik-se-pri-msi-tvrde-pustil-do-klause.html
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Pavel Skeptik I, 27.3.2011 10:06:23)
Odpovědět
Tak Halíka bych zrovna jako nějaký etalon toho, jak myslí Češi asi nebral!
Otázka ale zní: Opravdu chce většina Čechů EU zrušit? Myslím si, že ne!Já mám k EU jednu, a myslím si zásadní výhradu, že sjednocování Evropy se zmocnili neomarxisté! A ty je potřeba konečně odstavit od válu! Ze strany těch, kteří se nazývají euskeptici, neslyším nic o reformách, žádné pozitivní návrhy a hlavně nevidím jednotnou a kontinuální politiku ze strany našich politiků! Socani, jak je jejich zvykem, budou jiným socanům žrát všechny výmysly za teplá křesílka a pokud se u nás najde někdo, kdo by se mohl aspoň postavit vedle pravice /Topolánek/, tak ho VK a jeho "krakeni" zruší!
Suma sumárum, EU, tak jak to bylo na začátku myšleno je to správné pro Evropu a její lid! Nynější stav ovšem opět dokazuje, že žádný socialismus a ani jiné sociální inženýrství není pro vývoj této civilizace dobrý!
Jsem EUREALISTA!
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Jarda Z, 26.3.2011 13:26:08)
Odpovědět
Zapomeňte v souvislosti s EU na nějakou lidskou tvář. Dnešní škrty v rozpočtech nejen u nás hovoří jasnou řečí. Unie byla vždy podvodem, protože u jejího vzniku stála a na její záchraně za každou cenu trvá teroristická organizace Bilderbeg Group.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Kudrna, 26.3.2011 15:02:48)
Odpovědět
V době,kdy se dostává ke slovu stále častěji skupina euroskeptiků,je jasné,že co se urodí v EU ,byť by to mělo i reálné předpoklady uspět,se stává terčem útoků těchto kritiků.Netvrdím,že co vychází z pozic EU je vždy po chuti všem-třeba podnikatelům a také politikům-,ale dá se o tom tvrdě diskutovat a demokraticky oponovat.To je přece normální.Sklouznout na lacinou kritiku,že to pravé řešení-to jest moje-neprošlo a proto je všechno ostatní špatné?Tady je ten zakopaný pes-nedůvěra a skepse,že za nás někdo jiný něco vymyslel a ono to prošlo!Ale to je již otázka na tělo,třeba ta oblikátní,jsme skutečně páté kolo u vozu?A tedy proč?
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Pavel Skeptik I, 26.3.2011 17:35:40)
Odpovědět
Když si zvolíme senátora, který na této akci argumentoval pí*ovinami, co si o nás asi mohou myslet! Prezident a lidé v jeho okolí mají hubu plnou NWO a ještě napomůže k pádu vlády v době předsednictví!
Tak se na to podívejte z Portugalska, kde ještě před dvaceti lety byla opravdová bída a nebudete tomu taky rozumnět!
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Kalous, 27.3.2011 8:01:21)
Odpovědět
Copak Skeptiku mohla být v nějaké evropské západní kapitalistické zemi bída? A kdyby nyní zaplatilo Portugalsko své dluhy, bude tam "bída" ještě větší.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Pavel Skeptik I, 27.3.2011 9:40:17)
Odpovědět
Jasně, že tam byla bída! Stejně jako ve Španělsku, Řecku a Irsku! Jenže místo toho, aby se lidem nechali normální ekonomické možnosti, ke kterým patří volný trh, svobodné investování a podpora vzdělanosti, tak nastoupili sociální, neomarxističtí inženýři z Brusele a rozšířili tam spoustu dotačního dobra! A ejhle, ono to tak nějak nefunguje! Zatímco Německo a Francie si mohly hrát skoro čvrt století na sociální ráje, tyto slabé a kapitalismem 19. stol. netknuté ekonomiky to prostě zlikviduje! Tím neříkám, že tu německou a francouzskou ne!
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Václav, 3.4.2011 18:13:26)
Odpovědět
Dotyčný senátor dělá ostudu sobě, ODS i České republice. A ti, co mu ještě za sprosťárny tleskají, jsou opovrženíhodné. Chci jen připomenout, že ještě nedávno na titulní stránce Euportálu byla nabídka triček s nadpisem "F.ck the EU". Doufám, že i Petru Machovi, který se ohání tím, že vyučuje ekonomiku i v angličtině a dalším vzdělaným přispěvovatelům do Euportálu je znám český doslovný překlad "Mr.ej EU", který rozhodně nepatří ke zdvořilým výrazům. S touto reklamou nabízejí v Euportálu trička i dodnes. Jenom s tím, že tato reklama již není v záhlaví titulní stránky. Byl jsem censurou Euportálu upozorněn, že nesmím první slovo v plném znění "F.ck the EU" napsat do komentáře, zatímco oni tento výraz v plném znění použít mohou. Chci jenom podotknout, že cituji to, co je dolsovně uváděno Euportálem.
Re: Unie vymýšlí samé píč*viny, šokoval senátor ODS. EU je zločinné spiknutí
(Aleš, 26.3.2011 20:38:50)
Odpovědět
Když si tak čtu o těch akcích, tak si říkám, že se snad taky stanu členem toho jejich CEPu. Jsem moc zvědavý, jestli budou ti pánové, když jsou to tak zarytí demokraté, schopní normálně diskutovat nebo jestli mi budou odebírat mikrofon a vykazovat mě ze sálu.
Re: T.Halík si nebral s Klausem servítky
(Mystic, 26.3.2011 20:56:34)
Odpovědět
Jako profesor prý na zahraničních univerzitách musí pravidelně vysvětlovat, že většina vzdělaných Čechů myslí normálně, proevropsky a na úrovni 21. století. "S Klausovým extrémismem se plně ztotožňuje pouze sekta jeho nekritických kývalů,“ říká Halík.
www.novinky.cz/domaci/161978-halik-se-pri-msi-tvrde-pustil-do-klause.html
Re: T.Halík si nebral s Klausem servítky
(Evropan Jirka, 27.3.2011 16:48:00)
Odpovědět
Ale pochopitelně, že většina Čechů myslí proevropsky. Podle posledních průzkumů chce EU jen 46% a Euro jen 16%.
Re: T.Halík si nebral s Klausem servítky
(Milan Frídl, 27.3.2011 17:03:36)
Odpovědět
a podle těch stejných průzkumů věří českému parlamentu 16% lidí, evropskému 35% a české vládě 25% lidí a evropské komisi 28%

:-)
Re: T.Halík si nebral s Klausem servítky
(Frigo, 27.3.2011 17:08:49)
Odpovědět
Jediným důvěryhodným průzkumem jsou volby /tam dostali všechyn euroskeptické strany dokupy 5%, ty proevropské pak přez 80%/ a referendum /díky němu jsme v unii/

Jenak jsou referenda jenom bludy udělané na zakázku, selhaly už tolikrát že jim nelze věřit, velmi komicky se od sebe liší 2 stejné pvm udělané dvěma agenturami ve stejný čas.

Uvidíme v příštích volbách jak euroskeptici zabodují, zatím vás chce 5% lidí :))
Re: T.Halík si nebral s Klausem servítky
(Jura Kolář, 27.3.2011 17:11:04)
Odpovědět
Milý Evropane Jirko, podle průzkumů má proevrospká čssd nyní 39%, proevropská TOP09 19%, proevropská ODS 18%, proevropské VV 9% a proevropská KDU 7%.

Suverenita ani SSO by se nedosali vůbec do parlamentu, můžete mi říct, v čem Halík Kecal ???
Re: Vzkaz od Halíka Bartošovi a Klausovi
(Mystic, 26.3.2011 20:45:56)
Odpovědět
Klaus trpí duševní poruchou a Bartoš....www.halik.cz/rozhovory/tyden_210311.php