reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny

Autor: Dušica Zimová | Publikováno: 28.3.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Četla jsem v Národní myšlence vtipný článek Jeremy Clarksona, přetištěný z lednových The Sunday Times, o nejhorším dopadu zákazu kouření. Mimo jiné v něm autor konstatuje, že zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. V tomto smyslu je dnes na stejné úrovni pohovořit ve společnosti na téma vlast a národ. Se slabšími jedinci to rovnou praští, silnější povahy se snaží neudusit polknutým soustem. Pilnou a systematickou prací snaživých sdělovacích prostředků se totiž tato slova stala přece výhradním zbrojním arzenálem extrémistů, od kterých se slušná společnost odvrací jako od exibicionisty s rozevřeným kabátem. Ta masáž je neuvěřitelná a posledním soustem, které naše média přežvykují s rozkoší dietáře dopřávajícího si šťavnatý stejk, je Ladislav Bátora.

Všechna uváděná “obvinění” jsou totiž pouze zástupným problémem. Důvodem tohoto honu je jen a pouze jeho práce ve funkci předsedy občanského sdružení Akce D.O.S.T. Budiž řečeno spravedlivě – k nenávisti patřičných míst přispívá toto sdružení opravdu dost. Odpor proti Lisabonské smlouvě a současné podobě EU vůbec, podpora prezidenta Klause, reinkarnace pojmů vlast a národ, trvání na konzervativních hodnotách... Národní konservatismus, prostě a jednoduše řečeno.

Co se Ladislava Bátory týká – nic nového pod sluncem. Už by si měl, chlapec, zvyknout. Jsme oba jaroměřáci a byť já jsem rodné město opustila záhy, vím, že zlobil už coby dorostenec. V roce 1969 dělal nějakého toho předsedu gymnázia a v době, kdy už si mnozí rozmýšleli co a jak, on si mlel pořád to co dnes. Že vlast především a že se nemůžeme smířit s okupanty, a pořád nějaké mítinky, totéž si mlel na vysoké, také na to dojel. Vzdělání dohnal po převratu, zato pořádně: od anglistiky a sinologie přes ekonomiku zahraničního obchodu až po mezinárodní politiku a nakonec i zdejší i mezinárodní právo... Je to prostě nebezpečně vzdělaný člověk.

No, neviděli jsme se od školních lavic řadu desetiletí, až jsem přes známého před pár roky zjistila, že onen Bátora, zrovna tehdy skandalizovaný za to, že odsoudil statečného romského spoluobčana na 6 let za rabování při povodních a chtěl nechat zavřít sochaře Černého za hanobení národa, je opravdu ten Zlobivý Láďa. Zjistila jsem, že krom neustálého a tudíž "podivínského" studia dokázal postavit na nohy VOŠ publicistiky, ekonomicky ukočírovat moloch hotelového areálu v Seči – tenhle "knihomol"! – působit jako přísedící soudce, psát Českou čítanku... Mimochodem, to poslední jmenované ho stálo roky práce a už jen to dokladuje jeho odvěkou extrémistickou činnost. Rozuměj – pro vlast a národ.

Pak spoluzakládal D.O.S.T., jehož Manifest pod titulem Důvěra, Objektivita, Svoboda, Tradice jsem podepsala. Ano – infikoval moji, po pravdě ne už čistou duši. Jako první ji totiž svou výchovou ve vztahu k vlasti a národu infikovala už má babička, sestra ruského legionáře. A pamatuji si, když jsme po vzniku Manifestu seděli s Ladislavem po schůzi na kafi, přemlouvala jsem ho, ať se toho ujme. Ať se pokusí sjednodit všechny ty různé programy a názory nejrůznějších uskupení kolem toho průsečíku, kde se shodují. Starosti o osud vlasti a národa. V nebezpečné době pozvolné a nenápadné devastace veškerých hodnot, na kterých lidská společnost vždy a znovu přežila všechny své excesy jako na záchranném voru.

A když říkám, že jsem přemlouvala, tak jsem přemlouvala. Věděl totiž dobře, na rozdíl ode mne – byť se štvanicemi jsem též učinila nezapomenutelnou zkušenost v době “slavné” TV krize –, že to procházka růžovým sadem nebude, nehledě na neuvěřitelnou spoustu práce. Stalo se. A přišla opravdu neuvěřitelná spousta práce jak jeho, tak několika málo dalších statečných iniciátorů Akce D.O.S.T. Byly organizovány demonstrace proti Lisabonské smlouvě, k podpoře prezidenta Klause, k podpoře české státnosti – už známé Pochody na Hrad, stejně jako další pochody a demonstrace v zájmu hájení konzervativních hodnot. Měla jsem tu čest některé z nich moderovat. A opravdu se podařilo sjednotit různé názorové proudy právě na zmíněných tématech. Což je přesně to, co Budovatelům Světlých Zítřků vadí a z čeho mají strach. Strach z toho, že se se lidé domluví. Že už málem kriminalizované pojmy – vlast a národ – získají zpět hodnotu, kterou vždy měly a za kterou bylo položeno nespočet životů. Hodnotu, která u nás nikdy neměla xenofobní a rasistickou podobu. Hodnotu, odmítající násilný multikulturalismus, který bagatelizuje chuť a potřebu toho kterého národa a té které země žít podle svého způsobu a svých tradic.

A jenom tento strach, což je na jednu stranu docela hezké, stojí za příběhem Skandalizace Zlobivého Láďi, který měl pracovat na ministerstvu školství.

Ale říkala jsem si, že mi něco k tomu mediálnímu kobercovému náletu chybí! Co to jen je?! A vida, už to vím! Chyběl protest pracujících. Konečně se toho ujali akademici z Vědecké rady Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Ve své výzvě panu ministrovi školství a mnohým dalším prohlašují na Bátorovu adresu, že “jsou přesvědčeni, že lidé s podobnými xenofobními postoji by neměli zastávat žádné podobné funkce.” Holt ani náměstek, dokonce ani poradce přes ekonomiku... ani nic.

No, asi by mně páni akademici měli vysvětlit své pojetí xenofobie. A mnozí další pak pojem rasismus a extremismus. Zřejmě znají jinou definici než já. Ladislav Bátora zná dobře to, proti čemu vystupuje. A nejsou to ani Cikáni, ani Vietnamci, ani Japonci nebo Hotentoti. Nehledě k zaměření jeho studií, tak oblíbenou herečkou tohoto “xenofoba a extremisty” je Lucy Liu, čínské obchodníky okouzluje přesným přízvukem v jejich mateřštině, maminku Tomia Okamury znal už bůhví od kdy a Tomia má dnes, jako dospělého, ještě o něco víc rád, než jako malého kluka. (Obliba bílé, blonďaté Agnethy z ABBA mu ovšem kádrový profil poněkud kazí.) O Evropské unii pak toho ví víc než dost. Protože má také víc než dost nastudováno i odžito.

Takže Ladislav Bátora se nebojí neznámého, není ani xenofob, ani rasista, ani extremista. Bojí se naopak dobře známého. Světlých Zítřků, Společného Blaha, nerovnosti před zákonem atd. apod. Bojí se toho, do jakého světa vyrůstá jeho batolecí vnučka Alexandra. (Samozřejmě je Sašenka pokřtěná, dokonce pravoslavně. Jako oba její rodiče. Také co byste od syna a snachy extrémisty čekali! )

Během mediální skandalizace Zlobivého Ládi dochází však i k situacím takřka rozkošným. Takovými byly např. televizní levity čtené panu Bátorovi paní PhDr. Šiklovou (samozřejmě na ČT). Vůbec ne mimochodem řečeno: nadšenou členkou KSČ v letech padesátých. Tato “napravená” dáma vyčítala panu Bátorovi, že kandidoval na kandidátce Národní strany. Bingo! Připomínám pro pořádek: Bátora nebyl členem NS, tato strana nebyla vedena jako extrémistická, nebyla postavena mimo zákon a – mimochodem – svůj program řešení cikánské otázky formulovala dlouho po Bátorově kandidatuře. To jsou fakta.

Téma politické stranickosti mě ovšem přivádí ke vzpomínce na nedávno zesnulého Jiřího Dienstbiera, se kterým má Bátora dost společného. Mám na mysli ty strany, kterými po převratu de facto bok po boku prošli, protože nebylo a není lehké nějakou si tady vybrat. Dej panu Dienstbierovi Pán Bůh nebe. Vzpomněla jsem jej, když je nyní ta “stranická turistika” Bátorovi vyčítána. Má přitom na kontě o jednu partaj méně, než pan Dienstbier. Nikdy nebyl v KSČ. Také proto asi nebyl, nejsa “poraženým komunistou”, perzekuován po roce 1968 tolik.

A když jsem vzpomněla disidenta let normalizace – mohl by dělat pan Bátora na ministerstvu školství alespoň v kotelně? Anebo ne. V rámci akce “Ostatně soudíme, že Bátora musí být zničen” doporučuji ještě pokus o umístění do psychiatrické léčebny a zbavení svéprávnosti. Ale toho se vlastně nepodařilo dosáhnout u pana prezidenta Klause, protože tady se všechno vykecá. U Bátory už to tedy nepřipadá v úvahu.

Takže – podle vzoru ze vzpomenutých let padesátých - čekám k výše zmíněné petici akademiků z Univerzity Karlovy alespoň další vyjádření proti škůdci Bátorovi od ostatních rozhořčených kolektivů kapitalistické práce. No, z přádelen a od soustruhů to nebude, ty už tady prakticky žádné nejsou.

reklama
2946 čtenářů | 36 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Karlos, 28.3.2011 0:28:42)
Odpovědět
Však on nám Aleš nebo nějaký jiný podobný exot určitě vysvětlí, že Bátora je nacista, a že autorka tomu vůbec nerozumí.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Aleš, 29.3.2011 9:30:25)
Odpovědět
Já jsem někde psal, že je pan Bátora nacista? Co mi přišijete příště? Kosmopolitismus a podvracení státního zřízení jak Vás to učili na školení Lidových milicí?
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(ann48, 28.3.2011 1:03:36)
Odpovědět
Paní Zimová, popsala jste poměry u nás naprosto přesně. Kdo připustil, že je 20 let po převratu a tady se odsuzuje člověk, který říká a prosazuje veřejně pravdu. A to lidmi, kteří by se měli stydět za svoji minulost a přinejmenším by se měli snažit odčinit svoje přehmaty, ale oni jsou tak oražení, že opět jen oni mají "pravdu" a to za plné podpory médií, protože hlavně oni dostávají prostor. Ono totiž stále platí, že když slušní lidé mlčí k nepravostem, je to jako by je schvalovali. Proto podporujme veřejně slušné lidi, ať nás všechny nezadusí oni "multikulti, eurohujeři a pravdoláskaři" s máslem na hlavě.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Mark, 28.3.2011 9:08:46)
Odpovědět
I demokracie se musí bránit. Pokud jde o Váš pohled na Jiřinu Šiklovou, naprosto s Vámi souhlasím. Přesto si nemohu pomoci, pan Bátora na ministerstvo školství nepatří, na to je prostě příliš vyhraněný jedním směrem. Ne proto, co o něm píší novináři, ale proto, co o sobě píše sám. Už jen ten dlouhý výčet - ismů, co odmítá. Už chybí jen human-ismus. Vzor vlastence bych z toho pána nedělal, i když to o sobě vyhlašuje. Když slyším, že někdo volá po tvrdé ruce, pak se spolu s Karlem Čapkem ptám - na sebe nebo "na ty druhé" ?
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Radek, 28.3.2011 10:46:56)
Odpovědět
Samozřejmě že na školství Bátora nepatří .. Prošel jsem si snad všechny rozhovory s ním a školství je zcela mimo jeho zorný úhel .. Cpe se do funkce náměstka, ale nikde se nevyjádřil co tam chce dělat, jaká je jeho představa, proč tam jde.. Ani sloven o školství nezavadil a ani novináři se jej na to nejsou schopni zeptat .. Neřekl to ani Dobeš a ani Klaus.. Jako by vůbec nešlo o práci náměstka, ale pouze o těch 130 miliard evropských školských dotací, které má Bátora coby náměstek "spravovat". .. Kdo asi na tyto peníze má zálusk ?
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Beroun, 28.3.2011 15:26:45)
Odpovědět
Skolstvi je hlavne o vychove cloveka a vychova je hlavne o mravnosti. Nepotrebujeme na ministerstvu ourady, kteri budou diktovat, jak maji ucitele ucit, ac to sami nikdy nezkusili, ale mravne lidi s vizi zapasu o mravnou spolecnost, narod a vlast. To je jedina cesta z marasmu, ktery nam po komunisticko-estebacke devastaci zbyl a ze ktereho se vetsina obcanu touzi dostat.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Radek, 28.3.2011 16:21:01)
Odpovědět
Pane to jsou obecné cancy. Školství není jenom o výchově a mravnosti. Úkolem školy je připravit komplexně mladé lidi pro život a pro profesi. Naučit je číst, psát, počítat, rozvinout samostatné myšlení a tvůrčí schopnosti. Dosáhnout co nejvyšší úrovně dovedností a znalostí obecných i odborných a to co nejblíže potřebám praxe. Otázky výchovy a mravnosti patří mnohem více rodině. Tady je také hlavní rozpor doby. Po škole chceme plnit úkoly, které jí nepřísluší, anebo v nich hraje roli partnera rodičům. Do toho se situace komplikuje všeobecným úpadkem mravů, kdy chybí morální autority, očekávané morální autority selhávají (prezident) a objevují se umělé morální pseudoautority vytvářené mediálně (Bátora)..
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(frantisek zajicek, 28.3.2011 20:06:48)
Odpovědět
Naprosta pravda,taky jsem si vyslechl par rozhovoru s nim a nabyl jsem dojmu,ze tento clovek je profesne naprosto neschopen zastavat jakoukoli funkci ve skolstvi.Vzdyt on ani nedokaze rict souvisle tri vety.Jeho odpovedi na dane otazky byly pouze lzi,ze kterych se sam usvedcil,mlzeni a snuska nesmyslu.A je mi srdecne jedno,jestli je clenem akce DOST nebo trpi nejakou tou fobii.Schopnosti vykonavat danou funkci,pri vsi snaze,proste nema,FZ
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(cook, 28.3.2011 21:22:11)
Odpovědět
Franto ale to je v pořádku napadnout ho pro jeho nekompetetnost(osobně můžu říci že toho člověka vůbec neznám),pak by ty výhrady měly smysl.Ale zatím ho napadají jenom pro jeho postoje.A to je,tedy aspoň podle mne,špatné.Pokud se prokáže že na to odborně nemá,v pořádku ať vypadne.Ale pokud je jediné co mu zatím vyčítají jeho morální a politické postoje,tak to je špatné.To zavání,zase aspoň podle mne,kádrováním.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Pepan, 29.3.2011 9:45:41)
Odpovědět
Já hlavně nechápu, jak mohl předřečník minout Bátorova jasná vyjádření, co chce na MŠMT dělat; jasně řekl, že se chce zaměřit na ekonomické otázky. To jsou ostatně věci, kterými se ve své kariéře dlouhá léta zabýval.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(čtenář, 29.3.2011 19:35:31)
Odpovědět
pro Radek:Pane,špatný člověk vidí špatnost všude,neřekl by ste nám,jak chce Bátora vytunelovat peníze pro školství?Možná,že ve vašich rukách by byly ty peníze spíš ztracené.Nevím,proč pana Bátoru napadáte,možná by ste se mšl podívat do zrcadla a pak si dát přes hubu!
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Stilet, 28.3.2011 19:57:15)
Odpovědět
Podívejte se na ministry nynější vlády i vlád minulích, podívejte se na všechny politiky v ČR a řekněte, který na ten svůj post kdy stál a stojí? V politice to chodí tak, že každý politik stoupá od zdola nahoru a na vrcholu zastává různé posty. To jen v ČR se stane ministrem i jen poslalncem úplně nový nezkušený člověk a dokonce pomalu hned po pubertě. Kde ve světě může být poslancem nezkušený mladík či děva? Kde je poslancem zvolen sportovec či heredc bez politických zkušenosti a neznalosti lidí a života, bez jakýchkolich životní zkušenosti? Jen v ČR.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(madar, 28.3.2011 9:59:07)
Odpovědět
Je zajímavé, že obvyklí glosátoři jako dan apod, nebo snad dokonce vizír se tu neobjevují. Pokud je argumentace podložená a sofistikovaná, zbývají jen zlobné výkřiky. Držím palec panu Bátorovi a jsem ochoten přispět, jen aby se nevzdával a svou při dotáhl až do konce. Ovšem, mám pocit, že v případě jeho vítězství proběhne toto bez zájmu medíí, která ho před tím tak halasně zatracovala. Tím spíš bych vytrval.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Radek, 28.3.2011 10:48:40)
Odpovědět
Můžete mi prosím objasnit o jakou "při" jde ??
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(joska, 28.3.2011 10:09:32)
Odpovědět
V dnešní době neustálých mediálních štvanic, (zajímavé, že stále směrem napravo) je jasné, že jde jen o rozkol společnosti a zájmy některých menšinových skupin které určují co je správné, kdo je lump, ač pro to nemají žádné argumenty. I na Svatého Petra by se mohlo něco najít a když ne tak vystoupíme v televizi a něco mu vložíme do úst a odsoudíme ho. Stokrát opakovaná lež správnými lidmi se stává pravdou! S politology, analitiky,komentátory je možno dláždit ulice, ale positivní řešení a vlastní názor (jen ne proti proudu) se od nich nikdo nedoví. Vzniká totalita médií a těch co je řídí.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Mark, 28.3.2011 10:22:27)
Odpovědět
Stále směrem napravo ? To myslíte vážně ? Nebylo médii štvanějšího člověka než Paroubek (nejsem jeho příznivec a ČSSD jsem nevolil), ale každý jeho krok i věta byly líčeny div ne jako projev ďábla. A straší se s ním (bohužel ne malé děti, ale voliči) ještě dnes... Postupně to byl nový Stalin, kočkomafián, pedofil... Prostestoval jste tehdy, nebo jste si přisadil proti jednostranné štvavé kampani a žádal objektivnější přístup, nebo jste si přisadil ? To na pana Bátoru jsou naši novináři přeci jen hodnější...
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(felix.julec, 28.3.2011 11:24:50)
Odpovědět
RE:MARK SOUHLAS jen s dodatkem,že sdělovací prostředky místo,aby INFORMOVALY o událostech se snaží FORMOVAT povědomí čtenářů k obrazu svému /tupému stádu hodit návod na hodnocení/.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Mark, 28.3.2011 13:04:27)
Odpovědět
Řečeno přesně a výstižně, včetně toho tupého stáda. Čeští lidé jsou čím dál víc líní myslet a zbabělí hájit svá práva. Schovat se za druhého nebo ještě lépe doprostřed stáda... Přesně tohle kritizoval Masaryk - zbavit se zabělosti a zákeřnosti, nebát se a nekrást. Jenže jak s tím pohnout, když elita se u nás nevnímá podle schopností, talentu, vzdělání, ale podle nakradených peněz. Ať je úspěšný vynálezce miliardářem, ať má deset vil talentovaný umělec, ale ne zloděj, tunelář a překupník.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Hau, Hau, 1.4.2011 10:07:59)
Odpovědět
Dělají z nás blbce na každém kroku a ještě si za to platíme.Začíná to takovou maličkosti... máme v domě nový výtah, fajn ten starý už byl na rozsypání. tak vstoupín do kabiny zmačknu knoflík O- přízemí .. no a najednou slyším jak mi někdo do toho kecá, odněkud ze stropu mi oznamuje ženský hlas, ŽE KABINA JEDE DOLŮ? I dítě ze druhé třídy, možná i mladší pochopí vlastním rozumedm, že jede dolů! Hlavně , že jsme si tu virtuální babu zaplatili. Dělat z nás blbce na každém kroku!! Kdy nám na WC bude někdo bude kecat a radit jak se máme
V YSRÁ T ?!
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Zdeněk Sláma, 28.3.2011 11:33:04)
Odpovědět
Vážená paní Zimová, velice výstižný a pěkný článek.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Stallker, 28.3.2011 12:25:53)
Odpovědět
Taky souhlas...
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(kapej, 28.3.2011 13:44:31)
Odpovědět
Díky za perfektní zhodnocení dnešního jednostranného mediálního vymývání mozků.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(smejicí se bestie, 28.3.2011 15:04:25)
Odpovědět
Od: jaroslavkronus.kolin@seznam.cz

Komu: posta@radimspacek.cz , konecny.jar@seznam.cz

Předmět: zaslání stanoviska člena KČ k případu dr. Bátory

Datum: 28.3. 2011, 15:00 - dnes v 15:00

Pane zemský hejtmane,
pane předsedo MS Koruny české Praha 6,

touto cestou oznamuji, že jsem se po předchozím telefonickém reportu ve smyslu stanov KČ přidružil - vybral si MS KČ Praha 6.
Toto z mého pohledu fatální rozhodnutí jedince silně skeptického , stranícího se lidem a politickým šarvátkám je determinováno jasným a srozumitelným signálem předsedy a potažmo MS KČ Prahy 6 ke cause dr. Bátora !
Jako asi jediný člen či příznivec Koruny české jsem se téměř 16 let pohyboval v kruzích národních, národoveckých a občas i (pseudo)-vlasteneckých jsem měl možnost poznat nejenom vystupování mnoha jedinců z tohoto prostředí směrem k veřejnosti, ale i mnohé z jejich tzv. ledví ! Dlouhodobý pobyt v tomto prostředí mne nejednou obohatil - viz seznámemí s odkazem exilového historika prof.dr. Josefa Kalvody a potažmo třeba i s dílem prof.dr. Mareše či historika prof.dr. J.Pekaře !!!
Také jsem zde ale "nasál" mnoho temných iniciací reprezentované v minulosti kruhem kolem ge,r.l. Gajdy či dr. Stříbrného ! Netajím se tím, že v podmínkách tzv.první republiky bych asi volil Agrární strany a plédoval pro idealismus Marešův !!!!
Vymezit se proti tomu, co reprezentuje dr. Bátora je pro mne vymezením Morálním a v žádném případě si nepřeji býti spojován s ničím, co tento muž respektive lidé z nižších pater sproru hnutí Pravdy,lásky a vzájemné pomoci a národně-demokratického tábora reprezentují ve svoji aktivistické a politické činnosti. Zejména mám na mysli činnost portálu zvaného EU-portál a vedený Mgr. Petříken, web Národní myšlenky apod !
Dovoluji si mírně napodobit prvního náčelníka VKPR z let 1919-1920 gen. Husáka, který po "zjištění ", čemu či spíše komu slouží na vlastní žádost odchází. Když ho tuším v roce 1925 navštíví delegace třech pro-masarykovskými kruhy penzionovaných generálů , aby se zapojil do nově tvořícího se fašistického hnutí , vyslechneje a ukáže jim dveře s poznámkou, že ani netuší proti čemu se politicky a institucionálně vymezují !!!
Dále již nemám ani jako člen KČ, ani jako občan ČR se causou dr. Bátory a vším, co s ním souvisí principielně zbývat ! Bude-li vůle ze strany vedení KČ seznámit se detailněji s moji motivací ,pohnutkami a stimuly - rád tak učiním ! problém je mnoho -vrstevnější, než na první pohled jako vypadající střet dvou ideových táborů !
S pozdravem

Jaroslav Kronus- člen KČ a podporovatel TOP 09
P.S. Věřím, že nebude činěno žádných problémů se zavěšením tohoto textu na webu KČ samotné !
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(patriot, 28.3.2011 16:43:36)
Odpovědět
Ono je to spíš naopak, jakmile někdo vysloví svůj názor a oprávněně upozorní na některé temnější stránky některých individuí a skupin, je okamžitě pseudovlastenci a všemi těmi dnes velmi moderními bojovníky proti korektnosti skandalizován. Přitom si tito ještě hrají na málem disidenty a skandalizované. Populární boj proti korektnosti je dnes výborná zástěrka pro všechny možné antidemokratické živly. Totožné typy lidí, kterí za II. republiky uštvali Karla Čapka a i dnes štvou lidi s jiným názorem a nazývají je vlastizrádci apod., si hrají na štvané a nabubřele a ukřivděně skandalizují každý protinázor (byť věcně odůvodněný, narozdíl od těchto). Kdybych nečetl text petice DOST a neznal některé lidi okolo, možná by mě článek dojal. Za 20 let jsem zažil spoustu nesouhlasů členů vlády s jmenováním jiných členů vlády nebo náměstků, tenhle v ničem nevybočuje, snad jen tou trapnou hrou na disent a skandalizací kritiků jmenování dotyčného bojovníky proti korektnosti.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Jahoda, 29.3.2011 9:45:58)
Odpovědět
já hraji na internetu on line hru Red orchestra.
Schválně jsem si dal nick Obama je neg.
R se mě tam už nevešlo,ale i to stačilo k tomu,aby jsem byl vykopnut za urážlivé použití nicku.
Neva,tak jsem si dal nick Crusader.
Ale i to vadilo správci a tak mě upozornil,že jsem si dal uražlivé pojení nicku a tak at ho změním.
Já jsem si ho nezmněnil!
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Pepan, 29.3.2011 9:50:36)
Odpovědět
No, napsat něco o štvanici ze strany "pseudovlastenců" je po tom, co předvádějí média už dlouhé týdny vůči Bátorovi doslova perverzní.
A toho vašeho Čapka nikdo neuštval, přestaňte už šířit tyhle mýty. Umřel na zápal plic. Kdyby celý život přes zákaz doktorů nehulil jak fabrika a necoural se venku v dešti, tak se mu to nestalo.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Mark, 29.3.2011 10:58:34)
Odpovědět
Tak jste právě dokázal, že jste obyčejný nevzdělaný primitiv, hulvát a o Karlu Čapkovi nevíte vůbec nic. Hlavně ať mi člověk, který uráží Čapka, netvrdí , že je vlastenec.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Pepan, 29.3.2011 11:24:11)
Odpovědět
Já o něm víc docela dost. Třeba že ho jeho manželka ustavičně podváděla a že sotva vynesli mrtvolu z domu, nastěhovala si k sobě amanta, který ji až do pohřbu "utešoval".
Hele, jasně, že potřebujete taky nějaké ty "humanistické" mučedníky, ale překrucovat lékařskou vědu tím způsobem, že se záněty ledvin a zápaly plic přenášejí "steskem", to je trochu moc. Jó, kdyby byl už tehdy penicilin, bylo by po nemoci hned.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Mark, 29.3.2011 11:33:29)
Odpovědět
Čili Vás zajímají bulvární drby. Nihil nove sub sole. Já se ptám, které jeho knihy jste četl, které divadelní hry viděl, jaké myšlenky přijímáte nebo odmítáte. Ten člověk měl smůlu, že dříve než ostatní viděl, co se na republiku valí, v jakém ohrožení je český národ a snažil se burcovat všemi silami lidi doma i za hranicemi prot fašismu. A to mu ještě dnes novodobí vlajkaři a jiní nenávistní fanatici, co dnes řvou nic než národ, ale kdo do toho národa patří, to by určovali pochopitelně jen oni. Nezajímá mě, co o panu Bátorovi píší média, čtu jeho články a jeho projevy a je mi líto, ten člověk je opravdu myšlením blízký českému fašismu 30. let.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Pepan, 29.3.2011 14:46:46)
Odpovědět
To je směšné. Pokud by současná krajní pravice měla štvát proti spisovatelům kvůli jejich postojům vůči vnějšímu ohrožení republiky, museli by být dneska úhlavními nepřáteli lidé jako Durych, kteří jsou jimi dnes naopak opěvováni a oslavováni. Na Čapkovi spíš vadí taková ta liberální ubohost, rozplizlost, opěvování malého a přízemního, práva být úplně ve všem průměrný. A taková společenská nivelizace, to je cesta do pekla.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Mark, 29.3.2011 16:40:39)
Odpovědět
Směšný a hlavně čecháčkovsky - ntj. maloměšťácky malý jste vy. Je vidět, že Čapkovo dílo neznáte a nerozumíte mu. Pokud chcete mluvit o Durychovi, přečtěte si, jako ho hodnotí Katolická moderna, ke které se hlásí i jezuita, démon, inkvizor či jak ho nazýváte Halík. Odsuzují ho za jeho chování v době druhé republiky, to nebyl skutečný křesťan, jen za to schovával.
Co je na Bílé nemoci, R.U.R., Matce či Válce s mloky malé a rozplizlé ? Víte milý pane, evidentně patříte k lidem, kteří hlásají, že nejprve je třeba něco zničit, rozdrtit, vymazat z povrchu zemského, pak je teprve možné na jeho místě vybudovat to krásné, ušlechtilé, velkolepé... opět nic nového pod sluncem, to Hitler či Lenin hláslali také. Čapek ne, proto ho musíte dehonestovat.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Pepan, 30.3.2011 8:27:34)
Odpovědět
Já vím moc dobře, jak proti Durychovi štvou lidé typu mediální hvězdy-faráře Halíka nebo literárního historika Putny, který se jinak neustále potácí mezi touhou být katolíkem a homosexuálním aktivistou zároveň. Tihle dva jsou ostatně přesně ty typy, jaké by člověk na Čapkově straně čekal.
A ještě jednu veselou literární anekdotu: víte o tom, že motiv Matky Čapek vykradl z českého časopisu podporujícího Franka? V původním příběhu ovšem vystupuje karlistická matka a její synové umírají pro víru.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Václav, 29.3.2011 20:25:39)
Odpovědět
Že pan Bátory studoval od anglistiky a sinologie přes ekonomiku zahraničního obchodu až po mezinárodní politiku a nakonec i mezinárodní právo neznamená vůbec nic. Vyplývá z toho jen to, že se něco naučil. Obávám se, že nic pořádně! Během vysokoškolského studia na jedné universitě jsem složil velké množství zkoušek, a často se známkou "výborně" a mohu říci, že není možné, i přes zdárně složené zkoušky, si vše zapamatovat. Po studiích mi nezbylo nic jiného než se zaměřit na ten obor, který mne v praktickém životě živil. Proto si myslím, že není na místě kvůli studiu mnoho oborů někoho tak obdivovat. A to, že si dal do názvu spolku D.O.S.T. jej v mých očích také neglorifikuje, protože tak nic neříkající názvy organizací, stran, vzdělávacích institucí a hesel je již tolik, že nemá ani cenu si je pamatovat. Závěrem bych mu doporučil, aby se chopil něčeho rozumného a neblábolil a zlehčoval různé osoby, národní a mezinárodní organizace, politické strany a pojmy.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Šoumen, 29.3.2011 21:09:42)
Odpovědět
Ano. Stačí si pouze přečíst v této rubrice článek "Policie mě ničí". Myslím, že jsme takovou pseudodemokracii asi nechtěli. Ale byli jsme do ní vmanipulováni a bohužel se musíme připravit na nejhorší. Zatím to jsou jenom náznaky potírání občanských svobod, nová fízlování, udavačství, předposranost před EU a to vše spěje pouze k jednomu - k nové totalitě, pokud nevyjdeme do ulic a neuděláme si tu pořádek sami. Nikdo ho za nás neudělá. Určitě né ta státní mafie, která z nás udělala otroky pro nadnárodní firmy, kterým vše prodala a teď nemá sama peníze na svůj rozmařilý život, a bere peníze i těm, kteří se nemohou bránit. Nemocným, důchodcům a maminám s dětmi.
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Marie, 29.3.2011 21:43:53)
Odpovědět
Vlast a národ zní neškodně, ale celkem nedávno jsme sledovali s hrůzou, co manipulátoři Bátorova druhu dovedli udělat s lidmi v bývalé Jugoslávii.Takže POZOR !
Re: Zapálit si dnes na večírku je tak trochu jako vstát a masturbovat. Aneb Bátora? Ani do kotelny
(Kalous, 30.3.2011 0:07:36)
Odpovědět
Marie - nějak vám chybí přehled. Válečné nálady v Jugoslávii především vyvolali aktivity západních zemí, které si přáli Jugoslávii úplně zničit. Proč s neválčilo před tím a proč nacionální vášně za Tita neměly zelenou? Rakousko podpívchlo Slovinsko, Německo Chorvatsko (dodalo výzbroj a zejména tanky z NDR), USA a V. Británie Kosovo (zločinci z UCK se cvičili na skotských vřesovištích a jejich vůdce zločinec Thaci byl osobní přítel Tonyho Blaira).