reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 31.3.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

9.3.2011 16:04 - Prezidentova vicekanléře Petra Hájka zaujal příběh bývalého neonacisty Filipa Vávry, který má údajně díky zásahům policie problém sehnat práci. Na tento případ upozornily ParlamentníListy.cz. Hájek poskytl redakci exkluzivní vyjádření k případu.

Hájek, známý svými „politicky nekorektními" názory, oceňuje, že se do této „temné" problematiky někdo vůbec pouští. Míní, že to chce pěknou dávku odvahy.

Více k případu Filipa Vávry:
Policie mě ničí. Odevšad mne vyhodili. Bývalý neonacista se rozpovídal

Havlistická média likvidují třídní nepřátele

„Vždyť havlistická média úspěšně rozdělila společnost podle bolševického metru na občany různých kategorií: Na nositele „správných", tedy politicky korektních názorů, kteří mají všechna práva a svobody. Jejich oponenti jsou třídní nepřátelé, které je třeba zničit. Nemají svobodu slova, za své názory chodí už i do vězení, stát práva pro ně neplatí, jsou mediálně lynčováni, společensky, profesně i existenčně likvidováni. Bolševické myšlení i praxe, přes kopírák opsaná z doby totality, v níž ideově pramení," uvedl vicekancléř.

Podle Hájka to nezakrytě to vyjádřil v České televizi, kterou vicekanléř označil za „odvelené pracoviště" Bakalova Respektu, jehož šéfredaktor Erik Tabery, když kritizoval českého prezidenta: „Jsou věci, o kterých se ve slušné společnosti prostě nemluví."

Co je slušná společnost, určuje koncern Havel-Bakala

„Jaké jsou to věci a kdo určuje, co je ´slušná společnost´, to stanoví vyvolení z koncernu Havel-Bakala a jejich mediální a političtí spojenci. Takový Ladislav Bátora je otevřený pravičák, proto na ministerstvu pracovat nesmí, bude mediálně lynčován a pomocí lží a mystifikací zlikvidován. Umakartový pan Michálek je svatý, vždyť je náš, i fízlování je svaté, pokud nám slouží, protože účel světí prostředky ´slušné společnosti´ a kdo nic neprovedl, nemusí se udavačů bát," míní Hájek.

„V této válce havlistů proti občanským svobodám, které za odměnu mohou ´dostat´ jen někteří, je případ ´neonacisty´ Filipa Vávry jen dalším z řady podobných. Nový je pouze tím, že tady už dokonce ani nejde o člověka, s jehož názory většinová společnost - v tomto smyslu se k ní řadím - nesouhlasí. On už je existenčně likvidován jenom proto, že tyto názory v minulosti zastával. Jak je to dávno? Schvaloval jsi sovětskou intervenci? Říkals, že šlo o okupaci? Nedostaneš zaměstnání, možná někde v kotelně, budeme tě odposlouchávat, jsi navždy člověk ´druhé kategorie´. Snad jen kdybys podepsal spolupráci s STB...," zastává se občanský svobod Klausův blízký spolupracovník.

Mediální rasismus a extremismus havlistů

Podle Hájka je takové chování odporné, a prý právě tento politický rasismus opět jako kdysi vytváří celý mediální mainstream - počínaje maoistou Petrem Uhlem a konče havlistou Erikem Taberym.

„Tito skuteční extrémisté, krytí pohodlným štítem médií hlavního proudu, jsou pro naši skomírající demokracii ovšem smrtelně nebezpeční. Zvedají neviditelné kyvadlo mocensky pronásledovaných nepohodlných politických názorů extrémně doleva. Až překročí kritickou mez a svou vlastní vahou se začne podle přirozených zákonů vracet zpět, bude nám svištět kolem hlav všem. A Uhlové a Taberyové si jako Pilát umyjí ruce. Proto tak oceňuji odvahu, s níž Parlamentní listy na tento další případ pronásledování občana za jeho názorový ´třídní původ´ ukázaly," dodal Hájek.

Padesátá léta

Vicekancléř Hájek již dříve ostře zkritizoval proces s takzvanými samolepkovými "extremisty a zločinci". „Jedním z příznačných rysů rozkladu demokracie je nerovnost občanů před zákonem. To, čeho jsme v poslední době svědky v lovu na takzvané pravicové extrémisty, je toho výmluvným a hrozivým příkladem. Katastrofální průběh procesu s ´vítkovskými žháři´ a fantasmagorické tresty - i když zatím nepravomocné - stejně jako dosavadní průběh kauzy Patrika Vondráka a Michaely Dupové jsou výsměchem stejnému právu každého občana na spravedlivý proces," uvedl pro ParlamentníListy.cz prezidentův vicekancléř.

více zde: Hájek bez servítků: Hon na "extremisty" povede k totalitě

Rovněž se vymezil i proti mediální kampani kolem procesu se žháři z Vítkova, kdy Česká televize přenášela přímý přenos ze soudní síně. „Ten celý případ žhářského útoku je samozřejmě hrůzný a nijak nechci obhajovat obžalované, ale hysterické informování o kauze je nepřijatelné. Podle mého názoru se jedná o nátlak a snahu narušit nezávislost soudu. Každý má právo na spravedlivý proces a soudci by neměli být takto vystavováni mediálnímu tlaku. Je na soudu, aby spravedlivě rozhodl. Na základě důkazů, ne mediálního tlaku. Ale forma informování o této kauze mi připomíná mediální lynč jako v případě petice proti Heleně Vondráčkové či informování o procesech v padesátých letech," řekl serveru ParlamentníListy.cz Hájek.

více zde: Proces se žháři z Vítkova? Jako padesátá léta, míní Hájek

Klaus: nepřiměřená výše trestů

I prezident Václav Klaus se pozastavil nad výši trestů v procesu s vítkovskými žháři. „Výše trestů se mi zdá nečekaná, nečekaně vysoká. A jenom se zamýšlím nad tím, jestli takovou výši trestu, kterou porovnávám s některými žádostmi o milost, které dostávám, jestli opravdu bude tou nejsprávnější cestou, jak zabránit do budoucna opakování podobných jevů," sdělil médiím.

A na svém názoru prezident trvá, což potvrdil i v nejnovějším vyjádření pro ParlamentíListy.cz: „Hnusný čin těchto žhářů jsem odsoudil mezi prvními, už proto, že jsem ve Vítkově krátce před tím byl. Nad výší trestu jsem se pozastavil z jiného důvodu: podle mne mají být tresty v jisté rovnováze, protože pokud tresty u mediálně sledovaných případů vybočují z rámce, pak jsme na cestě k veřejnému diktátu soudcům."

více zde: Prezident čtenářům: Žháře odsuzuji. Ale média nesmí diktovat soudům

Nejen Klaus a Hájek vyslovili pochybnosti

Kauza Vítkov byla skutečně mediálně velmi atraktivní. Fotky popálené holčičky a její plačící matky zaplavily stránky nejen bulvárních médií. Prezident proto nebyl jediný, kdo poukázal na to, že za vysoké tresty může pravděpodobně zejména medializace celého případu.

„Tresty mi připadají vůči trestům, které padaly v minulosti v podobných případech, nepřiměřené. Jsou exemplární a pokud budou v podobných případech stejně vysoké tresty a celkově se přitvrdí, je to v pořádku," řekl například místopředseda ústavně-právního výboru sněmovny Stanislav Křeček z ČSSD. „Pokud ale byly tak přísné rozsudky vyneseny kvůli medializaci případu a příště budou nesrovnatelně nižší, v pořádku to rozhodně není."

více zde: Po Klausovi už i Křeček: Tresty pro žháře z Vítkova jsou tvrdé

„Žaloba, jak za Husáka," těmito slovy uvedl například svůj článek o chystaném procesu se "samolepkovými extremisty" na svých webových stránkách překladatel a právní aktivista Tomáš Pecina, který s neonacistickým hnutím nemá rozhodně nic společného.

Ne každý fandí názorům Hradu

Ne každému se však "politická nekorektnost" Klausových a Hájkových názorů líbí. "Takže začneme mluvit o mrzácích místo o postižených, o negrech místo o Afroameričanech? To dokáže jediné - ve společnosti je nyní vyhrocená atmosféra, a ta by mohla ještě vygradovat," řekla ParlamentnímListům.cz před časem politoložka Vladimíra Dvořáková.

Politolog Rudolf Kučera označil Hájka za vyloženého extremistu: "Viz jeho konspirační teorie o 11. září a podobné věci." Podle něj je angažmá Petra Hájka v roli Klausova kancléře něčím v demokratické Evropě nevídaným. "Nedovedu si představit, že by prezident v kterékoliv zemi západní Evropy měl po svém boku někoho takového," míní Kučera.

Autor: Lukáš Petřík

 

www.parlamentnilisty.cz

Parlamentní listy

reklama
3904 čtenářů | 38 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(Free, 31.3.2011 8:48:12)
Odpovědět
Tohle zaznívá i uvnitř ODS. Sice i středověcí vládci měli své šašky, problém je v tom, že Hájkovi se nelze smát, Hájek není šašek, je podivín.
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(anonym, 31.3.2011 10:19:26)
Odpovědět
jestli podivím, to si netroufnu hodnotit, že má v mnohém pravdu to můžu potvrdit, vezměte si případ 12 letého patrika, kterého cikánské hovado zneužilo,dobilo tak že málem z toho zemřel a soud mu sníží trest na 5 let a i když to chlapec jen náhodou přežil, tak jako pokus o vraždu se to nebere, naproti tomu Vítkov 22 let a jaksi automaticky je to bráno jako pokus ovraždu, ptám see tedy, má dítě bílé barvy 4,5 X nižší hodnotu než cikánský spratek? Je skutečnost, že je někdo morgoš jaksi automaticky posuzována u soudu jako polehčující okolnost a pokud jak to vypadá ano, jsou si všichni před zákonem rovni a nebo jsou morgoši v očích justice jaksi rovnější a privilegovaní a mohou si dělat co chtějí, přepadávat loupit, zneužívat bílé děti a justice na to blahovolně pohlíží jako na jakýsi multikulturní kolorit, policie nekoná z obavy aby nebyla nařčena ochránci morgošů z rasismu, nejspíš se čeká na to až občanům dojde trpělivost a vezmou spravedlnost do vlastních rukou, jen aby to potom státní moc dokázala ukočírovat.
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(Petr Jano, 31.3.2011 12:20:26)
Odpovědět
Rad bych Vam rekl, ze jste nestastny clovek s velkymi komplexi, a jste tezkym rasistou a clovekem, ktery ma ve svem srdci jenom urazky a ponizovani pro druhe lidi z jinych narodu.
Dale, pokud by jste mel byt objektivni, tak, by jste mel jak Vy, tak, jini cesti rasisticti malomestaci, hovorit pouze o tech cikanech co opravdu neco kriminalniho spachali ?!
Za to Vy, i jini, delate z techto prestupovatelu zakonu na celou romskou mensinu kolektivni odsouzeni.
To je nespravedlive a neni to ani podle prava. Tak se vazeni cesti hitlerovsti pohrobkove vzpamatujte a podivejte se do svych rad, kdy vam pochoduji vasi hitlerovsti chlapci po mestech, a snazi se znovu vyvolat dabelskeho ducha vaseho vudce, ktereho mate doma na stenach jako svou modlu.
Vy hitlerovska zmatena maso lidicek z rasovou nenavisti k jinym lidem...! Ze se nesdyte delat si ve svete takovou vostudu jakou si stale delate diky vasim rasistickym predsudkum z kterych vy mate radost, ale pritom se v podstate navenek obnazujete,ze jste amoralni a neobjektivni lide, a nejste rovni jinym narodum v evropske kulture !
Jeto skoda, historie ceskeho naroda v nekterem obdoby byla velice uzasna a cesky (slovansky lid) mohl byt na sebe hrdy.
Nyni delate dost velka cast opak sve minulosti !!!
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(Stilet, 31.3.2011 15:21:31)
Odpovědět
Petře, nevím zda je ten anonym vůbec nešťatný člověk, ale vy jste pokrytecký všivák. Klidně mě můžete nazvat fašistou i nacistou, ale taková pokrytecká individua, sprostá a zhovadilá jakým vy ráčíte být, tak ty by měly být v zájmu veřejného blaha vyhubeni. Vy tvore nečistý, nakonec proč by nemohl být nešťastný nad takovou sviňskou do nebes řvoucí nespravedlnosti? Jestli vy se dožadujete aby každý člověk před barevnými padal na zadek a lízal mu ještě boty, tak to dělejte vy sám, ale nenuťte k tomu jiné. Cikánská menšina je jen menšinou ke majoritní společnosti. Ve zločinech mezi sebeou vůbec není menšinou. Těch slušných mezi ními jsou jen promile.Ani né procento. Dostávají dosti peněz od státu, z daní placených občany, tak by vůbec nemuseli krást. Jenže podvody a zlodějina je u ních vrozenou přirozenosti. Bez zlodějin jsou velice nešťastní.
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(Petr Jano, 31.3.2011 19:53:30)
Odpovědět
Vazeny pane Stilete, to,ze me urazite za toho pana co jsem na nej reagoval, tak jenom potvrzujete, ze mam pravdu ja.
Vy jste clovek,ktery po celou dobu co pise na tento portal, tak urazite kdekoho, a snazite se delat v mnoha vasich komentarich smerovanych proti rasistum, jako jste Vy i jini, slusni obcane. Nenechte se vysmat pane Stilete! Na te vasi platforme neni nic v poradku.
Vy pokrytce, Vy vidite zlodejny a jine veci na cikanech, a do rad ceskych politiku na vsech urovnich se nedivate, ze vam jiz rozkradli celou republiku.:-)
Vy a jini vam podobni, jste samej hulvat a polozmetek.
Vzdy Vy a Vam podobni nemuzete byt objektivni, nebot vy nevite co to je ferosvost a sebereflexe.
Vy pokrytecke individum.
Ja jsem si cetl ty vase prispevky. Rasista a neonacista to je vase znacka.
Prave Vy se tady, na tomto servru roztahujete skoro pri kazde analyze vsech neonacisticko rasistickych zlocinu a zlodejen...
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(Stilet, 31.3.2011 20:21:33)
Odpovědět
Vážený pane. politici na celém světě okrádají své občany. Je pravda že v ČR snad nejvíce. ALe vy zřejmě nevidíte a nedokážete pochopit ten rozdíl že když stát, tedy i občany okradou politici, tak to na své životní úrovní plebs nepozná. Ale zatraceně moc dobře pozná, když je okradne kapsář o výplatu, nebo bytový zloděj o úspory, nebo majtek na který si těžce a dlouho šetřil. Vy chcete odszuovat politiky za zlodějiny, to by bylo správné ale omlováte ty zloděje kteří okradají prosté lidí. Málo kdy se stane že bytař vykrade byt milionáře, ale chudého člověka vždy. A ani kapsář nemůže okrást o výplatu boháče neboť ti nejezdí vlakem ani tramvají a nekupjí v marketech jako obyčejní lidé. Jste pokrytec a hrajete si na advokáta zloděju ale jen těch kteří jsou barevní. Věříte že jste humanista a antirasista a tedy daleko ušlechtilejší člověk, jen proto že patříte mezi to panstvo, kterým ani v nejmenším nehrozí, že by je je mohl kpasář potkat. Mám s cikánskou pakáží moc zkušenosti a pokrytci je tak hájíci mě jsou odporní.
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(Stilet, 31.3.2011 22:19:58)
Odpovědět
Přečetl jsem si ten váš canc celý a musím prohlásít že vy nejste polozmetek, ale zmetek celý a úplný. Nebýt vás pokryteckých pseudohumanistu, nebylo by té záští k cikánum která je jen projevem bezmocnosti. To vy a vám podobní prosazujete přísný metr na ty kteří si nedají cikánský zločin líbit a nemáte vůbec žádný metr na cikány. Jen někdy dostane cikán maličký trest, kdy by běloch dostal trest nejméně patnáctiletý. Pokud dostane přísný trest bělošský zločinec, tak je to v pořádku a slušného člověka to nebolí. Ale chcete to vy pseudohumanistická špíno stejný metr i na ty cikánské zločince. Můžete na to všichni jednou doplatit a lidé s vámi pokryteckými psudohumanisty udělají to, co v 45 roce dělali s Němci. To se vám to káže o humanismu a antirasismu, když vám nehrozí, že budete oloupení a zbiti cikány. Jste nejen celý zmetek, ale také mizera.
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(neznaboh, 1.4.2011 1:25:01)
Odpovědět
Ty šmejde, až budeš bydlet v paneláku, kde nad i pod tebou žijou cikánský šmejdi, už nikdy nebudeš psát taková lejna. Jinak RASISTA jsem, rozdíl mezi lidskými rasami je naprosto zřetelný a tam kde žiju, chcí mít kolem sebe podobně smýšlející a vyhlížející lidi jako jsem sám. A je to moje sváté právo. Mimochodem, když dostane azyl nějaký černoch nebo kdokoli, komu hrozila v zemi jeho původu smrt a tzv. se stane Čechem (tím samozřejmě nemyslím pití piva) a bude pracovat a respektovat svůj nový domov (tzn. přizpůsobí se), pak nemám vůbec žádný problém. Ale pokud vidim negry na Václaváku, kterak obtěžují v noci kolemjdoucí a lákají je do bordelu, ty bych střílel a ty co je najali rovněž. Krom toho, kdyby došlo na válku, co by se asi stalo, všichni 99% vietnamců/cigorek a další verbež by se rychle pakovala do bezpečí a s ní i taková lejna jako jsi ty.
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(Stilet, 1.4.2011 1:54:42)
Odpovědět
To je to co ten pseudohumanistický dobytek neumí pochopit. Tihle pseudohumanisté a antirasisté s těmi cikány nepříchází do tyku a za nic na světě by s ními ani v blízkosti bydlet nechtěli. Proto mají ty své křivácké a pokrytecké držky plné antirasismu. Nechtějí pochopit, jak ti lidé kteří musí s ními jen v blízosti bydet, jak trpí. Tá promile slušných cikánu ani mezi tím cikánským dobytkem nenchce žít. Zrovna tak černoši v USA. Stěhují se do bělošských sekcí, pry se mezi svými bojí už v osm hodin večer vycházet z domu. To ten pseudohumanistický dobytek ovšem vůbec nezajímá. Kéž by si ty nepříspusobyvé převychovavaly na svůj učet. Jako tady ten šmejd Petr Jano. Proč toto individum nechce mezi těmi nepřispůsobývými žít a chce to jen na těch, teří o to vůbec nestojí?
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(Bear, 1.4.2011 10:57:16)
Odpovědět
Mily Jano, od mladi jsem zil v lokalite, kde o cikany nebyla nouze, nikdy jsem ale nepotkal ani jednoho slusneho, pracoviteho, zijiciho sporadane. Bohuzel jsem mel to "stesti", ze jsem byl nekolikrat jako dite bezduvodne napaden, okraden o par drobnych, jednou zbit. Nechci opravdu vsechny cikany hazet do jednoho pytle, bohuzel pokud se mezi nima najde jeden slusny, je to pouze vyjimka potvrzujici pravidlo a tato vyjimka se sama od cikanu distancuje a "obycejni" cikani je vetsinou pomlouvaji za jejich "prizpusobeni se".
Nesouhlasim ani s tim co se stalo ve Vitkove (prestoze tam ti cikani byli nabourani v cizim dome, "tata" Kudrik tam dle informaci, o kterych se nepise skladoval jiste mnozstvi nakradeneho benzinu z aut okolnich spoluobcanu), ale neverim, ze tam jeli ti rasisticti debilove vylozene vrazdit. Takze bych to videl na prisny, ale ADEKVATNI trest. Bohuzel je smutnou pravdou (jak pise Stilet), ze v nasi spolecnosti se pred obcany tmavsi pleti seda na zadek a nemeri se stejnym metrem. Patrikovi bylo pri mlaceni jasne receno, ze "chcipne za vsechny cerne", pouze nahoda tomu chtela, ze prezil a trest? Ten byl tomu hovadu jeste ponizen na 5 let! To je ta spravedlnost, kdy se meri vsem stejne? Bezte Jano do haje...pripadne nekam do cikanske komunity, tam bydlete a mudrujte si!
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(ural, 31.3.2011 20:09:01)
Odpovědět
Jano, anonym v texti nikde nezobecňuje cikánskou komunitu jako celek, hovoří o kriminálních jedincích z této komunity a přístupu soudů k nim vzhledem ke kauzám, kde cikáni nefigurují. Ovšem Vaše vyjadřování a přičleňování čechů k rasistům jako takových ( v textu opakujete vícekrát ), tak lituji, ale to samo o sobě je důkazem vaší xenofobie vůči české národnosti jako celku. Jelikož jsou mi xenofobie a rasizmus odporné ( pro vaši informaci, moje žena byla černoška, toto označení ji nikdy neuráželo a mně se líbilo ), tak i Vás musím považovat za odporného hlupce
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(Kalous, 1.4.2011 8:11:02)
Odpovědět
Peter, proč se zde téměř ze 100% "uráží" jen ci.káni a ne Mongolové, Vietnamci či Ukrajinci. Proč mají ci.káni nejméně 20x větší kriminalitu než ostatní etnika a nesmí se o tom mluvit. Proč jich je asi 80% nezaměstnaných? Proč nezůstanou na Slovensku (Maďarsku, Rumunsku) a cpou se sem, když zde o ně skoro nikdo nestojí? Proč má náš stát vydávat na problémy s touto nepřizpůsobivou menšinou skoro 20 mld Kč ročně? A ci.káni se nechovají ve většině vstřícně, stále používají taktiku vydíraní. Ten svůj humanismus si Peter někam strčte, většina z nás žije realitou a ne vznešenými bláboly.
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(Bear, 1.4.2011 11:03:22)
Odpovědět
To je holt tak, ze kdyz jdu vecer po prazdne ulici a potkam skupinu Vietnamcu, adrenalin se mi nezveda, nemusim se pakovat na druhou stranu, pripane se klidit do bezpeci. Naopak, vidim li min. dva cikany (jeden az tak nevadi, jsou to od prirody zbabelci a utoci vetsinou jen ve skupine), klidim se pryc co to jde...cim to asi tak bude? Ze by tim, ze jsem rasista?
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(anonym, 1.4.2011 11:26:17)
Odpovědět
podle pravopisu a způsobu vyjadřování Tě šacuji na morgoše. Mohl by jsi nám tady prozradit, kde jsi ukradl počítač?
Re: Hájek je skvrna na saku pana prezidenta
(Stilet, 1.4.2011 17:22:46)
Odpovědět
Tady ten pokrytec píše o politikářských zlodějích a tunelářích a co je on? Co ten špína chlap je? On nechce okradát všechny občany ve prospěch těch to lidských odpadku? To chce dávat ze svého? Ani nápad! Tak ať jde těm "rasistum" příkladem a vezme si několik těch rodin do svého bytu a ať je živí ze svého. Nebo ať se nastěhuje mezi ně! To jsou oni ti veleuhumanisté, pořád chtějí dávat s cizího.
nezapomeňme na Kikinu
(Vítek, 31.3.2011 15:55:23)
Odpovědět
No dobře, ale uvědomujete si že stejné homosexuální deviatnské prase je i Klaus ?

To že neznásilňuje je polechčující okolnost, že se k tomu nehlásí je spíše pokrytectví a faleš jemu vlastní, aže že je to úchylák a zvrhlík, to vám nevadí ??
Re: nezapomeňme na Kikinu
(Stilet, 1.4.2011 2:50:08)
Odpovědět
Opravdu je Klaus buzík? Není to o něm jen hloupý drb? Pokud buzík je, tak to nevyřvává a nikdy nevyřvával a nechtěl a nedomáhal se proto pozornosti a nadpráv jak to buzeranti činí. (Nejsem Klausovec.)
Re: nezapomeňme na Kikinu
(Kalous, 1.4.2011 8:19:16)
Odpovědět
To je zvláštní buzík tzv. ilegál - má normální rodinu, děti, milenky (specielně krásné mladé letušky) jak skoro každý, dokonce nechodí ani do redakcí homosexuálních časopisů a nechválí tam buzíky a nepomlouvá židy jak Topolánek, dokonce má řadu konzervativních názorů na rodinu, stát a společnost. Tím ale "vše maskuje".
Re: nezapomeňme na Kikinu
(Miro Hilfiger, 1.4.2011 9:52:01)
Odpovědět
O.k. má rodnu no a co, já znám několik buzen co mají rodinu a nehlásí se k tomu, to není žádný argument.

Uznejte, koho z nás při jeho přihřátém hlase a plachém výrazu toto někdy nenapadlo, pokud je to pravda mě to tedy nepřekvapuje.

Vypadá a chová se jako bukvice.
Re: nezapomeňme na Kikinu
(Kalous, 1.4.2011 19:15:26)
Odpovědět
Miro, to bych se divil že kdyby to byla pravda - tak že by se nikdo nepochlubil že ho přefik president. O katolických kněžích se to provalilo, pro žalující je to velký byznys - církev jim dává obrovská odškodnění i po desítkách let. Na vlastence a rakouského hrdinu Haidera to jeho milenec také práskl. Homouši v centrále EU si vodí své milence i na státní návštěvy a oficielní akce. To mi teda u našeho pana presidenta nějak chybí.
Re: nezapomeňme na Kikinu
(Bear, 1.4.2011 11:05:49)
Odpovědět
Rekl bych, ze 100% neni, to jen urciti pravdolaskovci, kterym lezi trvale v zaludku to o nem rozhlauji...a cesti obcane, kteri "odmaturovali" s AHA bulvarem dale siri.
Re: nezapomeňme na Kikinu
(c, 1.4.2011 11:27:23)
Odpovědět
no tak podívejte se na toho hajzla on je asi buzík a ještě se k tomu ani nehlásí!!!
Co si to to prase vůbec dovoluje?? A ještě se zastává rodiny, to je přece zrada všech buzerantských práv!!! On nechce mávat naším revolučním duhovým praporem!

Co je komu do toho co možná dělá/dělal v soukromí?

Dobrá rada:
Nemilý buzíci bez korporátní protekce jste nic, slepá vývojová větev, takže se vratte nohama na zem.
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(bezhauz, 31.3.2011 10:35:08)
Odpovědět
Mně strašně fascinuje jak všichni vidí problém rasismu jako konfrontaci cigánů a gádžů, což je samozrějmě uplná blbost, je to jenom částečné ospravedlnění existence něčeho, co se dříve nebo později obrátí proti většině, a napovrch vyplyne pouze to co tam vždycky bylo. Nenávist, agrese, segregace, smrt. Už jenom to, že přívrženci těchto skupin označují, své odpůrce jako levicový póvl, chátru, smažky atd., dokazuje, že nejsou schopni akceptovat cizí(jiný) názorový pochod. Takže, až přijde vaše děcko domů s rozmláceným ksichtem od fašounů, že měl na hlavě rovný kšilt, dlouhé vlasy nebo široké kalhoty, tak se nedivte. Fašounům provaz!!!! OeAntifa
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(neznaboh, 1.4.2011 1:33:14)
Odpovědět
Ano a tak je to správně, když se děcko obléká jako hovado, je v pořádku že dostane přes držku, kdybych ho jako otec v takovym oblečení viděl, dostal by rovnou ode mě. Krom toho raději NACIONALISTA než špinavej zhulenej anarchista = antifa.
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(Kalous, 1.4.2011 8:22:01)
Odpovědět
Anarchista = větší škůdce než 10 Romů.
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(bezhauz, 1.4.2011 19:29:38)
Odpovědět
Tak možná byste se se ségrou o to postižené dítě postaralili, kdyby vás internovali do nějakého ústavu pod neustálým dohledem, spíš si ale myslím,že se o něj bude muset starat někdo jiný, buď stát nebo někdo komu stát platí, čímž se postavíte do stejné role jak ti indiáni, které tu řešíte. toe paradox co? Možná by to chtělo trochu soudnosti, než někdo začne blít hovn.a hubou, což je mimochodem velice, obvyklý postup přispěvovatelů místího portálu. A tebe hlavně!
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(Stilet, 1.4.2011 21:53:23)
Odpovědět
Mnohásobně je více napadených hovady z antify a anarchistu. Kdo také vždy vandalizuje majteky i nezůčastněných? Anarchsitická svoloč-lidský odpad.
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(Čtenář 1, 31.3.2011 11:00:26)
Odpovědět
Co je slušná společnost by rádi dále rozhodovali na Hradě a ve Fragmentech, tam na to mají mozkový trust........
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(Ivan123, 31.3.2011 12:18:15)
Odpovědět
Přisuzuje autor stejné právo na šíření "nestandardních" názorů i zastáncům nutnosti třídního boje a likvidace vykořisťovatelské třídy? Tedy těm, kteří jsou propagandisty označováni za komunisty? V demokracii by měl mít každý právo na svobodné šíření jakýchkoliv, sebeodpornějších názorů. Tedy i názorů, které požadují likvidaci současného zločineckého kapitalistického režimu.
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(Noe, 31.3.2011 13:08:22)
Odpovědět
Souhlasím s p.Hájkem ,tady žádná demokracie není ,jen si na ní hrajeme .Kdo má dost peněz může všechno.A jestli dnes pronásledují lidi s jinými názory může se to obrátit proti nim.
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(Stilet, 31.3.2011 15:25:25)
Odpovědět
Proboha, demokracie? Kde ve skutečnosti funguje? Demokrcie je mýtus, pověra k oblbování občánku. Nikdy nikde ten lid, tedy občané nevládli, nevládnou a nebudou vládnout. Ani to není možné. Monarchy a feudály vystřídal chamtivý plebs.
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(Kalous, 1.4.2011 19:18:52)
Odpovědět
Stilette, klobouk dolů - takový názor bych od Američana asi nečekal.
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(kalisnik, 31.3.2011 16:00:58)
Odpovědět
Pan Hajek, má uplnou pravdu,pokud se ozvete,nebo nesouhlasíte s názorem pravdoláskařu,nemáte rádi gey, nekreslíte všude trapné srdíčka,nemáte rádi cikány,nepodporujete humanitární bombardování,nepodporujete kosovo,neuznávate nejvyššího poloboha , nejlepšího dramatika všech dob,nejlepšího spisovatele,nejlepšího režiséra,a největšího z chátry 77,jste odepsaní.Je vám okamžitě dána nálepka-neonacisty,rasisty, xenofoba, teroristy.Zářným příkladem, hlásné trouby pravdoláskařu je Čt1.
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(snufina, 31.3.2011 17:35:00)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím!!!!!!
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(Hajek, 31.3.2011 21:21:39)
Odpovědět
Zato miluji Klausovic Vaska a hulim mu saska
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(Homosexuál, 1.4.2011 9:48:15)
Odpovědět
specialitou naší Kikinky jsou pokaděné zadky a jejich lízání, dokud nemá hnědý knírek od našich kakaových dírek, není Vašek spokojený..

Mě Vašek šukal a ne jednou, a dost mi zaplatil abych mlčel..

Jednou to třeba napíšu.. tedy někomu nadiktuju a dosmrti nebudu muset makat..
:-)

Myšička ze Sv. Kříže
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(c, 1.4.2011 12:28:40)
Odpovědět
Já myslím, že to bude dobrý počinek pro všechny buzíky, filantropů kteří za tu pravdu zaplatí se najde také dost. Ostatně nenávistný bulvár drží v rukách právě oni.

Takže hop buzničko do toho, odvaž se a sepiš tu tvoji soukromou parádu, kterou tak rádi obtěžujete veřejnost a teď už i děti. Už nebudeš muset šlapat !
To bude něco, to se určitě změní svět a možná dostaneš i cenu! Lidi vás budou mít hned radši...a co teprve Holubová s tou se nech hned vyfotit a pověš si to do růžového pokojíku. Uzel ti určitě sesmolí předmluvu, si totiž jeho byznys.

Buzíku ty tou tvojí prdelí nechápeš jednu věc, podvod celé té vaší agendy, je i vaše absurdní označení: homosexual - člověk - pouze- sexuální - od toho se odvíjí vše. Přesný výraz je totiž PEDERAST - fuj jak ošklivé řekne buzna, ale já říkám i lékařsky naprosto přesné!!!
Udíleči nadpráv - museli pro vás ukradnout i slovo GAY, do 60-70. let v Aj. běžné označení pro chlapce, příp. veselého kluka. Na tento nevinný výraz navlíkli celou vaši agresivní englsovskou propagandu, kterou zamořujete okolí. Stejně jako internacionála si ukradla krásné slovo soudruh... ale co já se s tebou vůbec seru.
Radim ti jdi do toho!!!
Re: Petr Hájek: Havlistická média likvidují třídní nepřátele a podporují politický rasismus
(Kalous, 1.4.2011 19:24:00)
Odpovědět
Homosexuální hovada - nechte si ty ubohé příspěvky - ještě bude tento vyjímečně svobodný diskusní portál a la Hyde park zlikvidován. Takévé de.biloviny si pište do svých homosexuálních revuí. A pozvěte si tam i pana presidenta - vsadím se že se na vás na rozdíl např. od pana Topolánka zvysoka vy.ere a budete to lízat sami.