reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 29.3.2011 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

27.3.2011 0:01 - PŮLNOČNÍ ROZHOVOR Předseda Akce D.O.S.T. Ladislav Bátora, který se měl stát náměstkem ministra školství Josefa Dobeše, popírá, že by byl xenofobem a neonacistou. Václava Havla považuje za zosobnění pokrytectví a licoměrnosti. S prezidentem Václavem Klausem naopak souhlasí téměř ve všem.

 

Jaký je váš běžný program o půlnoci ze soboty na neděli?

Většinou sedím u počítače a doháním, co se přes týden nestihlo.

SLEDUJEME téma Ladislav Bátora

A v kolik jdete spát?

Tak ve dvě, ve tři.

A co si dáváte k pití?

Většinou si dávám kafe. Do půllitru, aby bylo hodně tekutin. (smích)

Filozofická fakulta Univerzity Karlovy vyzvala Josefa Dobeše, aby vás neangažoval na ministerstvu školství. Co tomu říkáte?

Připomnělo mi to jednu událost z doby komunismu.  V červnu 1975 jsem byl ze studia vyloučen a teprve v roce 1992 bylo toto vyloučení prohlášeno za neplatné od samého počátku.
Počátkem roku 1972 kárná komise této fakulty  zevrubně zkoumala moje protikomunistické a antisovětské názory a aktivity a na závěrečné zasedání si mě přizvala k vyslechnutí. V úvodu jsem byl seznámen s tím, že je mi mimo jiné kladeno za vinu, že jsem v letech 1968 až 1970 zakládal protistátní skupiny, ve kterých jsme tiskli a distribuovali ilegální tiskoviny, že jsem vytvářel nátlak na své spolužáky, aby zaujímali antisovětské postoje. Tehdy jsem se mohl hájit. Dnes ne. Navíc tehdy jsem byl obviňován z protisovětských postojů oprávněně, zatímco dnešní nařčení fakulty z xenofobie jsou lživá.

Proč jsou lživá?

Například ve své práci o rwandské genocidě a následném Arušském tribunálu, kterou jsem obhájil jako rigorosní v roce 1997 na Právnické fakultě UK, v jejímž úvodu mimo jiné píšu, že "neskromně doufám, že se mi podařilo sepsat alespoň něco nepatrně přínosného, něco, co může přispět k objasnění i prevenci té hrůzy, k níž na konci minulého století došlo v nepochybně přenádherné zemi našich nešťastných černých afrických bratří a sester."

Vtipné také je, že se Filozofická fakulta UK rozhodla vyhlásit rok 2011 ve svých aktivitách Rokem svobody slova, kdy chce dle svého oficiálního vyjádření připomínat nutnost kritického myšlení a otevřeného vyjadřování názorů. Nakonec se zdá, že asi svoboda slova platí pouze pro někoho a kritické myšlení jen v rámci politické korektnosti.

 Také jsem byl označován za neonacistu a extremistu.

Jak mohu já jako český vlastenec a národovec být neonacistou? Cožpak jsem někdy hlásal, že je třeba vyhladit český národ a vyhladit Židy? Co to je za nesmysly?

Tisk k vám nebyl příliš přívětivý. Čtete ještě noviny?

Ano. Skoro všechny. Čtu Frontu, Lidovky i Právo akorát vynechávám Hospodářské noviny. A procházím i weby. Za nejvíce objektivní z novin považuji Právo a za noviny s největším manipulačním nábojem považuji Lidové noviny. A to platí i pro mou kauzu.

Když se psalo o tom, že byste se měl stát náměstkem ministra školství, měl jste pozitivní, či negativní reakce třeba od pisatelů či od lidí na ulici?

Přišla mi spousta e-mailů a i na ulici mě lidi zastavovali, zejména tedy v Holešovicích, kde bydlím a přáli mi, abych vydržel a vyjadřovali mi podporu. Samozřejmě se objevily i reakce negativní, ale ty ne formou emailů, ale většinou v diskuzích pod články či na facebooku.

Budete pokračovat jako předseda Akce D.O.S.T. Plánujete nějaké rozšíření aktivit, či základny? Nechcete více oslovit mladé lidi?

Jako správní reakcionáři reagujeme vždy na nějakou situaci. Momentálně vidím skutečně slabinu v tom, že jsme asi málo oslovovali mládež. Od studentů dostáváme ohlasy, že by se rádi na našich aktivitách podíleli. Dalším nedostatkem je, že se nám nepodařilo dostatečně proniknout do krajů, respektive jsme se o to ani nesnažili. A to budeme muset napravit, protože na pondělní akci Hovory na pravici II. jsme dostali spoustu kladných ohlasů, ale pro mnoho lidí například z Moravy je to daleko. Takže uvažujeme o pořádání akcí v i regionech.

Jste znám jako odpůrce Evropské unie. Jaký je váš hlavní důvod?

Jsem odpůrcem trendu k federalizaci a centralizaci Evropy a vytvoření jednoho státu, protože v eurostátu nemůže fungovat demokracie, protože evropský politický národ, démos neexistuje. Nechci, aby nám vládl někdo cizí a chci, aby si čeští občané mohli o osudu své země rozhodovat sami. Evropská unie se stává federací velmi prapodivnou a mám obavy, že přicházíme nejen o demokracii státní suverenitu, ale i občanské svobody, což jsou podle mého základy slušné a svobodné společnosti. Tyto základy Evropská unie s pomocí místních kolaborantů likviduje.

Mezi svými politickými vzory uvádíte Václava Klause. Je to jen kvůli podobnému pohledu na unii, nebo i dalším věcem?

Nejen kvůli tomu. To, v čem se neshodujeme, je naprosto nepodstatné. To hlavní, co nás spojuje, je odpor ke ztrátě suverenity a demokracie zapříčiněné Evropskou unií. Ale stejně tak mám podobný názor na radikální ekologisty. Dále odmítáme oba humanrightismus, genderismus, multikulturalismus, feminismus, antidiskriminacionismus, politickou korektnost, oikofobii, ekumenismus, positivní diskriminaci, homosexualismus, takzvanou Pravdu a lásku. Jsem přesvědčeným tradicionalistou tak jako on a stejně tak mi leží na srdci národní zájmy. A to jsou tak důležité body, že všechny ostatní věci jsou maličkost. Sám sebe se jenom občas ptám, zda přece jenom neměl jít do konfliktu a neratifikovat Lisabonskou smlouvu. Ale nemám v tom pořád jasno.

Patříte k odpůrcům Václava Havla. Co vám na něm vadí?

Dokonce více než jeho politické názory mi vadí jeho povaha. Vidím v něm personifikaci pokrytectví a to bych mohl dávat mnoho případů. Uvedu jeden. Před patnácti lety nám vysvětloval, že není tak zle, že si nemusíme kupovat stolní lampičky za 20 tisíc. To je příklad jeho naprostého odtržení od života, anebo toho pokrytectví, licoměrnosti a dalších nectností.

A jaký je váš názor na Havlův film Odcházení?

Já jsem ten film ještě neviděl a vzhledem k tomu, že do kina nechodím a televizi už nemám, tak to bude trvat dlouho, než ho uvidím, tak k tomu teď nemohou nic říci. Hru jsem četl a nepřišla mi nějak výjimečná, představení jsem ale v divadle neviděl. Takže to nechci moc hodnotit.   

 

Vše k tématu Havlův film

Autor: Lukáš Petřík

www.parlamentnilisty.cz

Parlamentní listy

reklama
5049 čtenářů | 48 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Brabec, 29.3.2011 0:09:25)
Odpovědět
Souhlas
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(nemilovník Havla, 3.9.2011 9:59:03)
Odpovědět
Havel je rakovinový nádor národa, který je třeba odstranit a posléze vyříznout všechny metastáze - dnes hlavu pravdoláskařů Schwanzeberka!! Havel zanedlouho zatřepe bačkormai, proto štafetu NWO převzal černokněžník.Nic než národ!!
Pane Bátoro držte se" Jste zárodek autentické Nové pravice,
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Mark, 3.9.2011 16:32:15)
Odpovědět
Vole, víš, jaký spolek měl v minulosti heslo "Nic než národ" ? Byla to "slavná vlajka", největší špína, jakou kdy tato země zrodila. Udávaní českých lidí gestapu bylo jejich hlavní náplní, oni navrhovali, aby mladí Češi museli nastoupit do wermachtu, ve vyřvání o zlých židech předčili i SAmany. Čech, který to schvaluje, je buď zakomplexovaný pritimitv, nebo naprostý blbec, Vyber si.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(mozek, 3.9.2011 23:13:27)
Odpovědět
Nic než národ bylo heslo Otce vlasti F.Palackého.Toho už nám sionisté také zakázali?
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Kalous, 4.9.2011 5:24:47)
Odpovědět
To už ti dnešní mudrci dělají i z hesel a problematiky národního obrození nacistická hesla a fašismus. To by fakt mělo pijít zase nějaké národní obrození s novými vlastenci.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Kalous, 4.9.2011 5:32:15)
Odpovědět
Mimochodem toto heslo bylo i heslem premiera Karla Kramáře. Proto také dal Topolánek specielní Kramářovu medaili "fašistům Mašínům". Jak se s hesly, historií a myšlenkami manipuluje. Hrůza.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(smějící se bestie, 29.3.2011 1:30:00)
Odpovědět
ale i několik vysokých škol, mezi nimi brněnská Masarykova univerzita a Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, kde Bátora před 41 lety studoval anglistiku a historii Dálného Východu. Děkan fakulty Michal Stehlík Bátoru označil za xenofoba.

"Ladislava Bátoru znám 40 let. Jeho obvinění z xenofobie je nesmyslné. Ostatně od tříčtvrtinového Maďara nemůžete čekat, že bude českým xenofobem. To je nemožné," řekl ve svém projevu místopředseda středočeské TOP 09 Jiří Hejlek.

#
Autor: roman
Datum: bře 13, 2011
Tak ano! Nebudeme už volit ODS, TOP... Budeme volit Janůůůůůů!!!!!!!! Ta znárodní majetek proradné katolické církve, která nám upálila Jana Husa, sebere hrady a zámky prostopášné šlechtě (Schwarzenberg, Lobkovtz...), zdaní všechny sudetské němce v Německu a Rakousku (Ona to dokáže!!!), zruší členství v EU... a všechny peníze pak rozdá jako Jánošík nám poctivým, ale chudým a nebohým, a bude i na důchody! V každém městě pak budou vystaveny sochy národních světců Jana Husa a Edvarda Beneše před, kterými se bude muset každý Čech povinně poklonit! V každém městě bude také malá soška Bernda Posselta, na kterou bude muset, každý Čech povinně plivnout! Za nesplnění těchto podmínek budou hrozit několikaleté tresty spojené s náročnou převýchovou k vlasteneckému cítění!
#
Jaroslav Kronus Tuto vcelku vtipnou repliku dal jeden diskuter na web BOBO- Suverenity - tj. jednoho z fundamentů akce Hovory na pravici , tak jsem se vcelku pobavil....

#
Jaroslav Kronus Dnes ovšem proběhl další mentální mejdan tohoto spolku a to co tam předvedl krajský předseda TOP 09 dr. Hejlek, to už opravdu není k smíchu.....detailně později !
Jaroslav Kronus
Proti tomu se však postavil nejen premiér Petr Nečas (ODS) a stínová ministryně školství za ČSSD Vlasta Bohdalová, ale i několik vysokých škol, mezi nimi brněnská Masarykova univerzita a Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, kde B...átora před 41 lety studoval anglistiku a historii Dálného Východu. Děkan fakulty Michal Stehlík Bátoru označil za xenofoba.

"Ladislava Bátoru znám 40 let. Jeho obvinění z xenofobie je nesmyslné. Ostatně od tříčtvrtinového Maďara nemůžete čekat, že bude českým xenofobem. To je nemožné," řekl ve svém projevu místopředseda středočeské TOP 09 Jiří Hejlek.Zobrazit více

Jaroslav Kronus To že dr. Hejlek se zná s dr. Bátorou z dob studií je asi více jak pravděpodobné. To že od muže, který v letech 1990-92 vedl na Zamini zesnulého J.Diensbiera personálku také může o něčem svědčit -aniž by ho to nějak diskvalifikovalo od diskusu - viz výše -

Mluvil -li děkan FF UK o xenofobovi, je ze strany dr. Hejlka minimálně hloupostí ukazovat na příčinou souvislost mezi etnicitou dr. Bátory a jeho myšlením. I když vezmu etnicitu jako bernou minci a od ni geneticky modifikovanou skutečnost zvanou charakter národa či skupinová mentalita, je nutno míti na vědomí- že nejenom TOTO, ale i sociální prostředí dotváří postoje a názory jedince . Ona historie napříkad u u členů židovské etnicity na území Koruny české zná jejich tři politické cesty - asimilaci, sionizaci a českou nacionalizaci ! Ono asi nebude náhoda, že třeba velice aktivním státoprávníkem byl jistý Bondy- Borský a takových to "anomálií" z pohledu dr. Hejlka bych mohl uvést nespočet
- oprava- tou třetí cestou byla judaizace - tj. přijmutí židovské identity v rámci území ČSR, předtím c. a k. monachie. Asimilace byla vedena dvěmi proudy. tj přikloněním se utilitárně k německému či českému živlu a zde občas došlo i k přiklonění se k nacionálnímu živlu českému !!!
Vemu-li v potaz, že jde věsměs o lidi akademicky vzdělané a vyhodnotím-li jejich "intelektuální " výstupy. respektive jejich ideologizaci, tak si říkám, jakými cestami musí ještě česká společnost projít, aby došla katarzí ??? !!!!
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Mark, 29.3.2011 8:35:01)
Odpovědět
Opravdu tento národ nemá nic lepšího na práci než se zabývat sebestředným a po moci bažícícm chlapem s herostratovským komplexem, jehož hlavní kvalifikací na funkci na ministerstvu školství je podkuřování narcisovi na Hradě ?
Bavme se o úspěšných vědcích, umělcích, sprtovcích, řemeslnících...., zkrátka lidech kteří mají rádi svůj obor bez toho, aby nejprve museli něco ničit a někoho špinit a vše hodnotili jen podle toho, jestli je to "dobrý kšeft". Ti si zaslouží naši pozornost, ne samolibí spasitelé.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Pepan, 29.3.2011 9:42:43)
Odpovědět
O Bátorovi řvou hlavně pravdoláskařská média. Bez nich by teď v klidu dělal náměstkovskou práci, na kterou má plnou kvalifikaci. Nebo si myslíte, že Bátoru nějak těší ta úchylná mnohatýdenní kampaň proti jeho osobě?
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Mark, 29.3.2011 10:49:54)
Odpovědět
Negativní reklama také reklama, pan Bátora se velmi rád zviditelní, tolik pozornosti jedné samlobé duši. Promiňte, že jsem si dovolil napsat něco neoslavného o skvělém vůdci Ladislavovi. Už si balím batoh do lágru.Kolik kilogramů povolujete ?
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Pepan, 29.3.2011 11:14:03)
Odpovědět
To je spíš dotaz na pravdoláskařské nácky. Ti určují, jak se smí psát, myslet, co se smí číst a s jakými osobními názory lze někoho zaměstnat. Určitě existuje i nějaká směrnice EU na ty lágry. Jen jestli to v tom svém legislativním bordelu dokážou najít.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Mark, 29.3.2011 11:24:36)
Odpovědět
Prosím o definici vámi tak oblíbeného označení "pravdoláskař". Děkuji
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Dan, 29.3.2011 18:17:47)
Odpovědět
Pro Klausofanatickou sektu je pravdoláskař každý, kdo nemiluju firera, nikdy se nemýlícího bisexuála, hnědého Vaška Pružinského.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(AA00, 3.9.2011 0:02:38)
Odpovědět
Třeba vy dva, jste zářnými příklady.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(vizír, 29.3.2011 19:14:53)
Odpovědět
Nejspíš to bude ten kdo lže, krade, podporuje organizovaný zločin,
z čiré nenávisti a resentimentu lůzy a ghetta škodí kde může, permanentně vyzývá k masovému vraždění(zejména pod lživými humanitárními záminkami) a účelově zasévá mezi lidi nenávist z které pak materiálně profituje skrze tzv.pseudohumanismus a státní dotace s ním spojené.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Dan, 29.3.2011 18:16:27)
Odpovědět
Pepane, nácek je národní socialista čili Klaus, to je nácek, Havel je přeši mezinárodní Bildebergař a nadšenec mulitinárodní EU.
Národní socialista a český fašista je Hnědý Vašek, ne Veškrna.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(vizír, 29.3.2011 19:18:13)
Odpovědět
Ta "multinárodní" EU je rudá a slušně řečeno více než nahnědlá .. taková bolševická "Neue Europe" řízená z London City a tamtéž směřující všechny penězovody
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Dan, 30.3.2011 9:36:28)
Odpovědět
To je uplnej nesmysl, všichni ví že EU řídí tandem Německo Francie, kde němci mají vyšší slovo.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Kalous, 3.9.2011 22:16:01)
Odpovědět
Ano, a EU "Rotschildi" z Londýna a Washingtonu
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(AA00, 3.9.2011 0:06:51)
Odpovědět
Opravdoví nacisté jsou právě Havlovic rodina, která si domů zvala ty největší nacistické bestie. Mimo K.H.Franka, měli stejně vřelý vztah i k Heidrichovi ? Nevíte někdo ?
Hoďte zas někdo odkaz na tu fotečku s malinkým Vašíčkem Exprezidentíčkem na klíně toho SSáckého kápa. Nějak nám naši Pravdoláskové po NETu uklízeli...
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Mark, 3.9.2011 12:20:28)
Odpovědět
To už je opravdu trapné...
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(xx, 3.9.2011 19:45:06)
Odpovědět
ale pravdivé
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Mark, 3.9.2011 21:22:49)
Odpovědět
A o pár ulic dál hrdiný čtyřletý Václav Klaus stavěl barikády....
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(xx, 3.9.2011 22:23:33)
Odpovědět
jistěže, máte pravdu - stoupl si do řady a podával žulové kostky na stavbu barikády. A malý Vašík Havlů ji z druhé strany rozebíral.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Jana, 3.9.2011 20:35:01)
Odpovědět
Ano,při zmínce o určité fotografii se můj příspěvek neobjeví.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(čeněk krchov, 29.3.2011 15:03:43)
Odpovědět
Pana Alžběta Báthoryho neznám, jeho názory mě celkem nezajímají, ale co se týká jeho hodnocení pana Havla, tak mně kupodivu konvenuje. Kdybych měl vybrat nějakou jeho charakteristiku, tak termín pokrytec sedí, jak anální otvor na hrnci!
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Dan, 29.3.2011 18:14:43)
Odpovědět
ano souhlasím, sedí, ale jako Klausův penis v Machově análu.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(AA00, 3.9.2011 0:10:14)
Odpovědět
Heleďte, vy úchylácké prase, běžte raději zas na nějaký ten pražský Pochod Marodů, kde můžete ventilovat vaše fantazie třeba s Bur(z)íkem a neurážejte slušné lidi.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(xx, 3.9.2011 19:46:40)
Odpovědět
Dan je úchylácké pra.se
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(ThujaGarden, 3.9.2011 22:18:19)
Odpovědět
Dan se živí...,prodejem akcií....Klaus si od něj nekoupil...,ani jednu....A to Dan nedokázal rozdejchat....
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Hostinský Palivec, 3.9.2011 13:50:27)
Odpovědět
Dane ty jsi méněcená buzna.Běž do hajzlu.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(ruda, 29.3.2011 15:44:26)
Odpovědět
Havel zklamal.Nezastaval se práva,ale těch co nechtějí pracovat a parazitují na tom systému.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(vizír, 29.3.2011 19:24:15)
Odpovědět
Havel vždy byl kůň Schwarzenberga,Bakaly a Kelnera.Tj.mafiánů,lumpů a zlodějů z jistého etnika či sloužících tomuto etniku.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(frantisek zajicek, 29.3.2011 19:32:10)
Odpovědět
A ci kun byl Zid Pruzinsky?FZ
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Dan, 30.3.2011 9:34:55)
Odpovědět
Bisexuál Pružinskij je trojským koněm Kremlu, stačí si zadat do vyhledavače na netu Pružinskij nebo Klaus je ruský agent, a už se to na vás chrlí..
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Trinnity, 31.3.2011 14:42:12)
Odpovědět
Co tady pohledáváš ty teplouši?
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(AA00, 3.9.2011 0:12:10)
Odpovědět
To víte, asi je ještě pln dojmů z toho jejich Průvodu Hrdosti.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Alberto Kvěch, 3.9.2011 20:33:18)
Odpovědět
Dana znám,mohu o něm tvrdit ledacos, ale s jistotou vím ,že teplouš není.Dan je správný chlap jak má být pánové.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(ThujaGarden, 3.9.2011 22:20:20)
Odpovědět
Zato, ty seš neuvěřitelnej...,šašek, Kvěchu....
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Alberto Kvěch, 4.9.2011 8:00:44)
Odpovědět
Jasně,hezký den příteli a zamysli se nad sebou kámo.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(frantisek zajicek, 4.9.2011 12:19:45)
Odpovědět
Nejhorsi pro Klause je to,ze materialy o jeho homosexualite disponuje Barta...se jeste hodne zasmejeme...FZ
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(fiskus, 3.9.2011 7:29:45)
Odpovědět
Co:ruda Vůbec se nediv.On ten Havel taky v životě řádně nepracoval.Napsal jen pár zbytečných her,na které se nedá dívat.Většinou zajímají jen jím placené nohsledy.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Stilet, 3.9.2011 23:00:53)
Odpovědět
Havel nezklamal. Klamali jste se vy v něm. Viděli jste v něm něco, co nebyl a čeho schopen nebyl. Nechali jste se oblbout těmi "Chartisty"- komunistickými obřazanci v lidské masce z roku 1968.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(bublifuk, 3.9.2011 7:53:38)
Odpovědět
Pane exprezidente jaký je Váš názor na EU: Chrrrr, vrrr, ehhhhh, ehhhhhh, že ááááááno, hýk, hýk. A co si myslíte o L. Bátorovi: Vrrr, brrr, ahm, ehm, tak, tak, íh, ouíh. Budete ještě někdy kandidovat na prezidenta: Uáááh, júúú, cscscs, blebleblebl. Děkuje Vám za rozhovor a v brzké době nashledanou.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Medikolog, 3.9.2011 8:31:38)
Odpovědět
Pane Bátoro,

dostáváte se do postavení chartisty v roce 1977. Za projevený vlastenecký názor nesmíte pracovat ve funkci na ministerstvu, snad jako vrátný u nějakého knížete, na výkopech s (za) Romy, možná vám nakonec dovolí i přikulovat. Nepohodlné z teplých či z vlivných míst ovšem vyhazují celou svoji éru (od 1990). Kde berou tu DRZOST kritisovat a odsuzovat své předchůdce, KDYŽ v principu DĚLAJÍ TO CO ONI.
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Jaroslav Vrána Kronus, 3.9.2011 11:53:38)
Odpovědět
Bátoru jsem udal několikrát a vás všechny udám taky!
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Petr J, 3.9.2011 17:27:21)
Odpovědět
Pane Kronus opět jste zabodoval. :-))
Re: Bátora: Havel je zosobněním pokrytectví a licoměrnosti
(Jana Nováková, 3.9.2011 18:15:03)
Odpovědět
Naprostý souhlas s panem Bátorou.Více takových!!!