reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?

Autor: Stanislav Janský | Publikováno: 30.3.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Evropští politici se předhánějí v prohlášeních o selhání multikulturalismu. Žádný z nich se ale zatím neodvážil dotknout myšlenky, co s těmi miliony nepřizpůsobivých a neintegrovaných přistěhovalců v Evropě udělat. Jaká je pravděpodobnost, že se najednou začnou integrovat, učit jazyk domovské země, odhodí své "barbarské" zvyky, přestanou ohrožovat bezpečnost hostitelské země, zneužívat sociální systém, páchat nadprůměrně trestnou činnost a stanou se slušnými Angličany, Němci, Dány, nebo Čechy?

Nalejme si čistého vína. Pravděpodobnost, že se Pakistánci v Anglii po desítkách let života jako v Pakistanu, stanou anglickými gentlemany, je rovná nule. Stejně tak se nedokážou integrovat Turci v Německu, ani Marokánci v Holandsku. Když to nedokázali za desítky let, tak to asi prostě nedokážou nikdy! Co tedy udělat s lidmi, kteří integraci odmítají a možná jí ani nejsou schopní? Jak naučit pakistánského muslima, který jako "dobrý" muslim ví, že žena je "ménecenný tvor", chápat, že žena je podle naši kultury rovnocenná muži? Nijak, prostě to nejde. I na tango musí být dva...

Evropa má několik možností.

1) Nedělat nic a nechat problém "vyhnít". To je nejhorší, ale také asi nejméně pravděpodobná alternativa. Skončilo by to násilným konfliktem mezi agresivnímí přistěhovalci a domácím obyvatelstvem, které by svoji svobodu začalo bránit. Jsem si jist, že bychom vyhráli, ale nic takového v Evropě vidět nechci! Hlavně si ale myslím, že to voliči nedovolí. Jejich nálada a trpělivost se zcela změnila a podle toho začínají volit a dokonce i tradiční politický establishment (který ještě nedávno velebil multikulturalismus) se začíná bát o svá místa a začíná se přizpůsobovat těmto náladám.

2) Poslat je zpět domů. Pokud někdo žije a chce i v budoucnosti žít jako v Pakistanu, tak je jeho domov asi v Pakistanu a bude pro všechny lepší, když se tam vrátí. Bude žít podle svých zvyků a tradic, nebude se muset "pohoršovat" nad našimi zvyky (nezahalené ženy, demokracie, pití alkoholu atd), nikdo ho nebude trestat za podle našich zákonů barbarské skutky (bití žen, vraždy ze cti atd atd).

Bude to i dobrá zpráva pro naše evropská města. Zmizí nebezpečné čtvrti v Paříži, Londýně, či Rotterdamu. Poklesne riziko teroristických útoků, klesne počet prodavačů drog, pouličních násilníků a pachatelů další trestné činnosti. Evropské ulice budou bezpěčnější. Významně poklesne zátěž sociálního systému. (Ano, ekonomický přínos imigrantú ze 3 světa je v Evropě záporný a jejich podíl na čerpání sociálním systému velmi značný)

Tato varianta se tedy zdá jako pro všechny nejvýhodnější.

Jak toho dosáhnout? Nejlepší bude metoda cukru a biče!

Na jedné straně jim nabídněme "velkorysé" finanční podmínky na návrat do jejich vlasti. Stejně nás to nakonec vyjde nejlevněji.

Na druhé straně tvrdě začněme potírat přistěhovaleckou kriminalitu a dopadené kriminálníky deportujme po odpykání trestu do jejich vlasti. Přestanme tolerovat barbarské kulturní a náboženské zvyklosti a zvažme zákaz islámu v Evropě. (Proč bychom měli tolerovat ideologii, která hlásá nenávist k křestanům, židům a dalším nevěrcům - tedy nám Evropanům, když například zakazujeme hlásat národní socialismus!) Sociální dávky navažme na dobrou znalost jazyka, přijetí naší kultury a zvyků. Tím dostanou přistěhovalci volbu, když se budou Turci v Německu chtít stát tureckými Němci, budou se muset naučit německy, přijmout německé zvyky a podle nich žít, tak budou moci v Německu bez problému zůstat, jinak se budou muset vrátit do Turecka - do své původní vlasti.

Podobné řešení bude vyžadovat značnou politickou odvahu a rozhodnost. V opozici nebudou pouze oni přistěhovalci, kterých se to týká, ale i radikální levicové skupiny (Zelení a podobní exoti), které se nebudou štítit žádné hanebnosti včetně terorismu, ale máme na vybranou?!

3) Záměrně neuvádím onu oblíbenou levicovou modlu "sociální převýchovy/začlenění přistěhovalců". Soudruzi, podobné experimenty stály posledních několik desítek let miliardy a nepřinesly nic, stejně jako u nás s Cikány. Opakuji, z pravověrného pakistánského muslima britského gentlemana nikdy neuděláte, je mi velmi líto, ale pouze konstatuji skutečnost....Bude to stát jen zbytečně čas a peníze. Tedy nikdo Vám nebrání, aby jste se o něco podobného snažili sami ve volném čase a za vlastní peníze. Jen nás ostatní z toho vynechte!

Situace v ČR: Situace v ČR naštěstí není tak dramatická jako v Západní Evropě. Je to dáno strukturou neintegrovaných přistěhovalců (málo muslimů) a také jich tu máme naštěstí méně. Nicméně to neznamená, že bychom měli sedět s nohama na stole a kouřit doutníky. Přistěhovalci zatím sice u nás nepředstavují vážné bezpečnostní riziko z hlediska ohrožení země, ani vážnou zátěž pro sociální systém. Na druhou stranu jejich zapojení do mnoha druhů trestné činnosti začíná být alarmující a jejich celkový přínos pro naši zemi  negativní (to byl podle všeho vždy), většina z nich se ani po desítkách let života v ČR nenaučila jazyk a nepřijímá naší kulturu a zvyky. Také by bylo žádoucí se poučit z evropské zkušenosti a podobné problémy nedopustit. Naše svoboda stojí za obranu, nic lepšího není!

www.eurabia.cz

reklama
3824 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Stilet, 30.3.2011 0:44:13)
Odpovědět
Bylo by nutné ty "uprchlíky" a imigranty nebrat a posílat je zpět. Když Židé utíkali před nacistickými pogrommy, tak je lodě vozili po všech možných přístavech a nikde jím nedovolili vystoupit, tak proč by se to nemohlo dělat dnes s těmi tvory kteří mají více společného se zvířaty jak s lidmi? Což musí civilisovaná Europa a Severní Amerika zčernat a zhnědnout? A zezvířačtít?
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Kalous, 30.3.2011 8:53:34)
Odpovědět
Ale Stillete, kšeft je kšeft. Oni ty tisíce utečenců z Afriky jsou nyní na italských ostrovech Lampedussa či Sicilie vítáni - asi ta města tam dostanou na uprchlíky velké dotace z EU a pak je pošlou dál. A přijmou je třeba ve Strakonicích - tam podle videa kolujícího na internetu už pro ně staví bitovky a vedle kostela minaret s věží 2x vyšší než kostelní. Prý jim obohatí město.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Kalous, 30.3.2011 8:55:59)
Odpovědět
Oprava překlepu - správně bytovky
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Bear, 30.3.2011 10:38:28)
Odpovědět
Kalousi, nez neco napises jako hotovou vec, over si to ;-)
http://mediaoislamu.cz/2010/recese-strakonice-stavi-obri-mesitu-obcane-se-jiz-tesi-video/
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Kalous, 30.3.2011 10:59:50)
Odpovědět
No medvěde, přece kvůli tomu nepojedu 200 km do Strakonic. Ta mešita je asi na první pohled recese, ale ten projev místostarostky nebo koho už asi recese není. Jinak to můžeš klidně vysvětlit, sám se rád poučím. Od toho je zde diskuse.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Bear, 30.3.2011 12:07:46)
Odpovědět
No oni sami Strakonicti sdelili, ze se jednalo o nejapny Silvestrovsky zert.
http://m.denik.cz/mobile/strakonicky_denik/clanek/880875
...ale na druhou stranu, ja sam bych se v nasi kotline uz nicemu nedivil, je tady tolik "multikulti" statem podporovanych a dobre zivenych "spolku", ze je mozne vse...
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Kalous, 30.3.2011 12:10:09)
Odpovědět
Díky Medvěde.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(bety, 30.3.2011 1:14:03)
Odpovědět
Bravo !!!! Konecne se nekdo zamysli nad tim , jak to v pristich letech muze dopadnout. A bude tam, jako Americani, kteri si nevi rady s ilegalnimi Mexicany. A penize "vyhazovat oknem". Ti,co k nam prichazi nejsou zadni vzdelanejsi lide a nikdy nic narodu oni ani jejich deti neprinesou. je velice zarazejici, jak se benevolentne chovaji nase urady napr. k lidem z byvalych sovetskych republik. Nekdy si pripadam jak v ruske gubernii. Koneckoncu jsou zde opet. 40 let jejich vlady nestacilo.Pro zmenu ne ruska armada, ale mafie. A pry nam to prinasi ekonomicky rozkvet. Bezte do haje a urcete radne zakony a limity. A muslimy? Staci si precist jejich koran. At zustanou tam, kde jsou a delaji si svou vlastni tzv. demokracii.!
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(III, 30.3.2011 7:53:20)
Odpovědět
Má to jeden drobný háček. Mnoho z těch neintegrovaných má občanství země, v níž se sice nedokázali integrovat, ale už se tam narodili. Takové nemůžete vystěhovat, protože není kam. Těžko můžete někoho naložit do dobytčáku a vyvézt jako nepohodlný odpad jenom proto, že má nevhodnou barvu a nepříjemné zvyky. Jednou je občanem této země a basta. Je ovšem potřeba s ním zacházet jako s každým jiným - dopustíš se lumpárny, půjdeš sedět. Nepracuješ - nežer, nebo dostaneš tady teplou polívku, např. vývar z vepřového masa, nechceš, nech být. 6ádné ohledy na nějaké špecifiká - na nás je taky nikdo nebere.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Kalous, 30.3.2011 8:59:57)
Odpovědět
Ano, děti imigrantů narozené u nás mají automaticky naše státní občanství a jejich rodiče pak nelze i v případě problémů vystěhovat. Takže to, že cizinci u nás dlouhodobě pracující nemají občanství - či musí počítat s návratem, lze rychle změnit a náš stát ještě začne platit na malé Vietnamce, Mongoly, Ukrajince - firmy se pakují na jejich levné práci a stát sociálními dávkami (mateřská ap) chudne.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Stilet, 30.3.2011 14:51:27)
Odpovědět
V mnoha státech nedostávají občanství ti, kteří se v té zemi narodili. A v Afrických státech bezohledně vyhání a morduji bělochy bez ohledu na to, že v té zemi žili jejích předci i staleti. Z ČSR také bylo vyhnáno tři a půl milionu lidí jen proto že mluvili jinou řečí. A byli tam dlouhá staletí doma. Tak jaké starosti s těmi barevnými kteří mordování, vandalizování a znásilňování mají vrozené jako zvířata.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(slávek, 30.3.2011 7:44:04)
Odpovědět
Souhlasím, všechny slovenské imigranty na slovensko.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Stilet, 30.3.2011 14:56:31)
Odpovědět
Co to brepceš za hovadinu? Slovácí jsou občany stejného civilzačního okruhu jako Češi. Slovenští cikání nemají v ČR co dělat. A jiní barevní třebas černí sportovci či manželé českých děvek. I tu Džamilu bych poslal zpět do Mongolie. Ať se tam stará o lidská práva.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Kalous, 30.3.2011 23:56:22)
Odpovědět
Stilete, slovenští ci.káni jsou obyvatelé EU a tak v rámci Schengenského prostoru se mohou motat kde chtějí, ale náš stát jim nemusí nijak vycházet vstříc - ať si třeba bydlení sami koupí a ne že je dostanou zadarmo, vybydlí a jdou o kousek dál. Také nemusíme pro ně mít výhodnější sociální dávky než na Slovensku - proč by nešli za lepším? Byli by hloupí. A Džamila není Mongolka ale Kazaška z Kazachstánu.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Zdeněk Sláma, 30.3.2011 8:57:14)
Odpovědět
Naprosto souhlasím. Jednoznačně je všechny poslat zpět, odkud přišli. Jestliže se nemíní integrovat a přijmout pravidla, zvyky, kulturu a zákony hostitelské země, nemají tu co dělat!!!
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Dan, 30.3.2011 9:10:37)
Odpovědět
výborný nápad a začal bych s židy a cigány, kteří se tu neintegrovali ani za několik set roků.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(III, 30.3.2011 10:11:38)
Odpovědět
Jenže ty Vám právě odevšad zase pronto vrátí, protože mají jaksi naše občanství...
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Stilet, 30.3.2011 15:12:13)
Odpovědět
Bože hlupáku, pobrative vizíra, mnozí ti čeští Židé se dozvěděli že jsou Židy až po vzniku Protektorátu. A jak rozeznáš Europského Žida od Arijce? Jedině když ti to o sobě řekne. Po staletích života v Europě se asimilovali a také křížili s místní populaci, takže ztratili semitskou visáž. Máte soudit lidí jen podle činu a charakteru a né podle národnosti. Ve starší literatůře by jste se dočetli, že v Čechách za nežádocího cizáka byl považován i Čech který se přistěhoval třebas přiženil jen ze sousední vesnice a to v mnoha českých lidech zůstalo dodnes. Naštěstí vnitřní migrace po Čechách a Moravě v druhé polovině čtyřicátých let hodně ty averze vůčí českým cizák v zemích Českých hodně otupěla ale nazanikla úplně. Užil jsem si to také ač vůbec nemám asiatskou visáž. Asi vadilo jen to nečeské jméhno.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Ing.Drahomíra Prokešová, 30.3.2011 9:43:31)
Odpovědět
Čtu často váš portál a většinou nesouhlasím s články týkající se EU. A v tomto případu Vám dávám za pravdu, protože pokud se nebude včas řešit otázka nepřizpůsobilých přistěhovalců Evropa zanikne a vytlačí všechny základy, na kterých byla vybudována. Měli bychom se učit z přírody, když nezničíme plevel na poli, udusí původní rostlinou kulturu.Zaplatit vystěhování a i tak se nám to vyplatí.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Chytrakzhospody, 30.3.2011 10:51:43)
Odpovědět
A co tak ty všechny obhájce multikulti taky poslat do zemí původů imigrantů. Tam mohou prokázat naplno své multikulti kvality
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Stilet, 30.3.2011 15:14:42)
Odpovědět
To by bylo moudré a dokonce spravedlivé. Poznali by na sobě jak by je tam místní milovali. Tam by je velice brzo to multikulti přešlo.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Franko, 30.3.2011 11:13:53)
Odpovědět
V zásadě souhlas s autorem. To slávek a DAN: Pánové to zřejmě myslí ironicky, jinak by to pěkně smrdělo heslem "Čechy Čechům".
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Kalous, 30.3.2011 12:20:45)
Odpovědět
Třeba Dan to myslí jinak "Morava Moravákům" (nebo EU?) a já "také"
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Dan, 30.3.2011 14:46:43)
Odpovědět
Já počítám s tím že po odtržení Moravy, zde bude velké množství cizinců české národnosti a ti by si měli uvědomit, že se jim může stát to samé co seďákům, budou tu prostě cizáky, ikdyž tu jejich předci žili už stovky let, to není přece argument, když nebyla ni u sudeťáků.

říkám to nerad, ale bude třeba Moravu od cajzlů očistit a Petříci a spol. semnou jistě budou souhlasit, to je jedno že se více lidí přihlásí k české národnosti třeba, dle příkladu Kosova je třeba zachovat původní lidi a vymést české vši do čech, kam patří.

Když vlastenectví, tak i moravské ne jenom český šovinismus.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Stilet, 30.3.2011 15:19:01)
Odpovědět
Dane, mezi Moravany jsem poznal daleko více slušných lidí jak v Čechách, ale kdybych měl hnát český lid typu vizíra na Sibíř, tak byh tam hnal i Moravany tvého ražení. To by se i Morava také dosti vylidnila.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Hardy, 30.3.2011 21:00:04)
Odpovědět
Tvůj moravský sen je hezký, ale těžko říci zda se jej dožiješ, velmi pochybuji..
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Omyl, 30.3.2011 13:56:30)
Odpovědět
Ano, máte pravdu, druhá varianta je optimálním řešením. V Saudské Arabii také nemůžete vykřokovat a hrozit, že chcete si založit kostel, nelze, kříž nelze. ženy sem usé zahalit jinak jim hrozí trast dle práva šaria apod.. Při přijetí víza do Saudské Arabie dokonce podepisujete dovětek, že pokud se prohřešíte proti jejich zákonům souhlasíte i s trestem smrti pro sebe, a to musíte podepsat.
Ano, není možné naučit žtrát lva trávu, bude vždy lovit, bude se chovat dle svých nejpřirozenějších způsobů a dle své výchovy od dětství, od mláděte. Převýchova je jen prázdná floskule, která nemá reálnou náplň, dokonce nefunguje ani u většiny našich trestanců určených k převýchově.
nesypat do krmítek
(LV, 30.3.2011 21:35:43)
Odpovědět
Nějaké násilné stěhování by nám zatím neprošlo. Multikulti fronta je dost silná a ten celosvětový pokřik o fašismu bychom asi neustáli... Ale je tu řešení nenásilné - NESYPAT DO KRMÍTEK.
Co je tu drží? Sociální stát! Tedy ten zázračný, jinde nevídaný stroj na peníze, který jim sype plnými hrstmi za to, že prostě existují. Zrušme ho! Rozbijme ten stroj! Navrhuji následující, nenásilné řešení:
1) osekat sociální stát na dřeň
2) zvládnout nekompromisním použitím síly (máme snad i armádu) nepokoje trucujících nepřizpůsobivých
3) umožnit občanovi bránit silou, zbraní důvtipem i pastmi svůj řádně nabytý majetek
4) zrušit šílené antidiskriminační zákony
Pak by neintegrovatelní a nepoužitelní odtáhli k jinému krmítku, plundrovat jiné (snad vzdálené) oblasti. Nu a snad by se jich taky pár - z nezbytí - integrovalo...
Re: nesypat do krmítek
(Kalous, 31.3.2011 2:19:27)
Odpovědět
Trochu drsně přehnané - sociální stát v nějaké racionální podobě je už evropská nutnost. Stačí jen omezit zneužívání sociálních výhod pro naše občany a hlavně neposkytovat sociální výhody větší než mají ekonomičtí imigranti (zejména nepřízpusobivý) v domovské zemi. Jen osel by nešl za lepším a ještě větší osel mu ty neoprávněné výhody poskytne - a to je i případ našeho státu (proč by se slovenský Rom nepřesunul k nám když zde dostane vyšší sociální dávky -další a pořád to koluje po internetu, že prý i důchod mu vypočítají podle průměrné mzdy 24 tis. i kdyby celý život nepracoval, sám tomu nevěřím ale různí "svědkové" to tvrdí že je to tak)
Re: nesypat do krmítek
(Zay, 31.3.2011 7:16:25)
Odpovědět
Sociální stát je hanlivé slovo, čistá zrůdnost a ne žádná evropská nutnost! Tento levicový výmysl pomáhá nejen přistěhovalcům, ale i všeobecné degeneraci evropských národů a západní civilizace obecně.
Re: nesypat do krmítek
(Kalous, 31.3.2011 12:31:57)
Odpovědět
Zay, sociální evropský stát je přirozený produkt staletí vývoje společnosti. Chrání tu chudou část před úplnou bídou, kdy jí již nevadí že začné krást nebo zabíjet z hladu - na druhou stranu chrání ty bohaté před sociální vzpourou těch co už nemají "ani co ž.rát" a nenapíchali je na ploty jejich honosných vil. Je to tedy "výhodné pro všechny". Pravdu by jste měl, kdyby každý člověk měl právo na přiměřenou práci a za ni přiměřenou odměnu a nepracovat by byl trestný čin. Sice u nás třeba právo na práci je - ale v praxi je to fikce bez obsahu. Může tato společnost propagovat aby třeba tutéž práci dělali 3 pracovníci a mzdu si podělili na 3 stejné díly? Ne - protože by to nebyl kapitalismus - proto je také nutný sociální stát.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Zay, 31.3.2011 7:13:47)
Odpovědět
Bojím se, že vyhraje varianta číslo jedna. Problém se nechá vyhnít (jako dosud) a pak se strhne bouře. Viz antický Řím ... Nebo někdo očekává, že najednou šediví bezbarví politici typu Cameron, Merkel, Sarkozy ad. začnou něco v tomto ohledu dělat? No, občas utrousí chlácholivou kritickou poznámku na adresu multikulti, ale jinak se neděje vůbec nic.
Re: Co udělat s neintegrovanými přistěhovalci? Co je poslat zpátky domů?
(Vlada, 31.3.2011 17:54:24)
Odpovědět
Podívejte se na toto : http://www.youtube.com/watch?v=74iYg1SQREo
Je opravdu nejvyšší čas začít jednat, nejde jen o muslimy!