reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance

Autor: Redakce | Publikováno: 2.4.2011 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Podle studie provedené Nadací Friedricha Eberta považuje přinejmenším polovina Evropanů islám za náboženství netolerance. A v otázce vztahu k ženám dokonce 80% staroevropanů uvedlo, že islám odporuje tradičním evropským hodnotám. Přibližně polovina Evropanů si myslí, že v Evropě je příliš mnoho imigrantů.

Autoři studie dále konstatují, že v Evropě je široce zastoupena nesympatie k jiným etnickým skupinám. Například třetina Němců má za to, že mezi národy černých a bílých existuje přirozená hierarchie.

Zdroj:

http://library.fes.de/pdf-files/do/07905-20110311.pdf

http://www.fes.de/

http://www.welt.de/politik/ausland/article12775099/Europaeer-halten-Islam-fuer-Religion-der-Intoleranz.html

http://europenews.dk/de/node/41170

http://www.euro-islam.info/2011/03/13/fifty-percent-of-europeans-think-of-islam-as-a-religion-of-intolerance-study-finds/

http://koptisch.wordpress.com/2011/03/13/europaer-halten-islam-fur-religion-der-intoleranz/

http://www.dig-saar.de/index.php?view=article&id=5518%3Aeuropaeer-halten-islam-fuer-religion-der-intoleranz&option=com_content&Itemid=5

http://www.pi-news.net/2011/03/munchner-grunen-politiker-attackiert-pi/

http://www.nordschleswiger.dk/SEEEMS/19708.asp?artid=31004

http://library.fes.de/pdf-files/do/07905-20110311.pdf

 

www.eurabia.cz

reklama
1155 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(kalasnikov, 2.4.2011 4:40:03)
Odpovědět
Korán je především zločinná ideologie, skrývající se za pláštíkem náboženství. Nic podnětného nepřináší, protože slepě dodržuje učení pedofila a zločince Mohammeda.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Laurel, 2.4.2011 9:53:37)
Odpovědět
Takhle bych určitě nezačal.

Na svém území ať si muslim i žid dělá co chce, v Evropě, tedy EU /protože Rusk mě nezajímá/ se ale přizpůsobí a to velmi rychle nebo potáhne tvrdě odkud přišel !

Proto je třeba zavést tvrdé přistěhovalecké zákony a pravidla a trestat sionisty, ať už židy či muslimy vyhoštěním, okamžitým a zákazem vstupu do celé EU.

Atmosféra je k tomu ve Francii a Německu dobrá, tudíž to lze protlačit, protože tyto 2 země ovládají unii.

Homosexuál Klaus by chtěl otevřít hranice 80 milionům Turkům a zničit zcela Evropu.

To se ti ale ty prase úchylný nepovede, spíš chcípneš na adidas, děvko Putinova.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Dan, 2.4.2011 11:01:38)
Odpovědět
Klausův názor že Turcko by mělo být plnoprávným členem EU co nejdříve je dalším z jeho obřích omylů.

Václav OMYL Klaus má 2 druhy omylů, národní a mezinárodní.

Tento megaomyl se řadí mezi ty mezinárodního charakteru.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(vuvuzela, 2.4.2011 19:21:45)
Odpovědět
EU už počítá se vzboořenými zeměmi kolem Středozemního moře na Africkém kontinentu.Nějaký "chytrák"časem prohlásí,že patří také do Evropy!
/dokonce jsou blíž než Turecko/
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Beroun, 2.4.2011 7:23:22)
Odpovědět
V koranu predevsim chybi zakladni a velmi dulezity princip autoregulace individualniho chovani bezny ve vsech ostatnich nabozenstvich, podle nehoz kazdy se ma chovat tak, jak by chtel, aby se ostatni chovali k nemu. Tento princip je kazdemu zcela pochopitelny a nepotrebuje zadneho vysvetlovani, proto silne pusobi ve prospech mravnosti. Protoze muslimum tento princip je cizi, vykazuji daleko vyssi zlocinnost, bez uzardeni lzou, jako Rath, slusnost povazuji za slabost, dopusteji se nasili, podvodu aj. zlocinu bez vycitek svedomi.. Napr. v berlinskych veznicich udajne tvori muslimove drtivou 90%-ni vetsinu vsech zlocincu...
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Fiter, 2.4.2011 8:06:26)
Odpovědět
Tak si myslím,že naši nepřizpůsobivý se chovají naprosto stejně.Oni taky zločinnost považují za zcela normání.90% občanů majority by si rozmyslelo někoho napadnout a nebo se někde kvůli blbosti servat.Cikáni toto neznají.Je jim to jedno.Kriminál je pro většinu z nich druhý domov.Všichni se tam znají.Jak vysoké procento romů je v našich kriminálech? Kdo zná cikána kterému je 30 let a nebyl v base? Každý je potetovaný z kriminálu.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Stilet, 2.4.2011 14:48:02)
Odpovědět
Pokud je cikánovi třicet roku, tak to už musel být v kriminále vícekráte. A že se kriminálem v jejích případě opravdu šetří. A šetřilo se už i za komoušu. I za komoušu k ním policie tedy VB i soudci měli zvláště veliké ohledy.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Kurt, 2.4.2011 8:06:09)
Odpovědět
Skoro každý den se dozvídáme z médií, že někde vybuchla bomba mezi civilisty, že někde někomu uřízli hlavu, že někde v příkopu u silnice našli mrtvoly spoutaných lidí a p. Ve velké většině jde o islámské země. O tom, co tam musí vydržet ženy, od mrzačení pohlavních orgánů až po trest smrti ukamenováním, se nemusím, doufám, rozepisovat. Těchto hrůz všedního života islámu je tolik, že by nestačila jediná stránka. Pokud zde v Evropě jsou lidé, kteří by chtěli žít tímto způsobem, nechť se prosím vystěhují z Evropy a nesnaží se zanášet sem k nám tento způsob života. Myslím, že většina nás evropanů zůstane raději nadále křesťany nebo ateisty...
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Fiter, 2.4.2011 8:11:32)
Odpovědět
To bychom si oddechli,ale bohužel toto se nestane.Kdo by jim v těch jejich smradlavých domovech vyplácel tučné sociální dávky? Oni sem pro nic jiného nelezou.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(felix.julec, 2.4.2011 9:33:50)
Odpovědět
Nejhorší na tom celém problému je to,že i když sem přijde muslim s nejvznešenějším odhodláním žít jako evropan,že ho jeho komunita donutí/i násilím/chovat se podle vrozené zvyklosti.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(pavjan, 2.4.2011 10:58:46)
Odpovědět
Evropa má problém. Ten spočívá v tom, že polovina původního obyvatelstva( jak je v článku uvedeno) je s imigrací svolná. Takže muslimové + polovina evropské populace + evropské politické elity proti druhé polovině evropské populace. Zatím to nevypadá nadějně.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Jeeves, 2.4.2011 16:43:23)
Odpovědět
Nevěřím těmto průzkumům. Nebo v tom Německu to může být ta půlka, protože s celkem civilizovanými Turky, nemají až takové problémy jako jinde v Evropě. (A patrně tam neznají ani tzv. pozitivní diskriminaci, která vždy celou situaci výrazně zhoršuje!) Jinde v Evropě bych tipoval, že odpor k musulmanům bude daleko silnější, a strany, které tento odpor reprezentují, neustále sílí!
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Pavel Skeptik I, 2.4.2011 11:33:53)
Odpovědět
Takže už nejsme Evropani ale Staroevropani! Staroevropan je tedy ten co ten socanský multikulti experiment platí!
Jo, a všimněte si, že nezapomněli poukázat na to, že ti Němci a ostatní jsou vlastně rasisté! Takové politickokorektní zjemnění toho, že zjistili co nechtěli!!!
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Dan, 2.4.2011 12:23:51)
Odpovědět
Ono je potřeba si uvědomit, že to byl vedle říma, vyspělého a vzdělanýho ještě Germánie, barbarská, ale nikdy nedobitá a silná, zpočátku válčila s římem, ale později i zaněj bojovala.
římané by bez Germánů neodrazili Atilu.
Germáni též bojovali mimo jin. i s Araby a židy ve španělsku, s asijskými nájezdníky atd.

I dnes je třeba německa mnohem více zaangažovat do obrany Evropy, Německo by mělo podle mého názoru hrát větší prim ve vývoji EU.
Bez Německa se Evropa nikdy sama neubrání ani politicky, ani hospodářsky ani vojensky, a to muslimům, Rusům, číňanům, ale i Američanům-ti jsou nesmírně komerčně draví.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Pavel Skeptik I, 2.4.2011 13:20:16)
Odpovědět
Co máte pořád s těmi Židy? Kde proboha s nimi germáni bojovali?
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Dan, 2.4.2011 13:27:29)
Odpovědět
bylo to v jižní španělsku, společné židoarabské armády ho dobívali a osidlovali..
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Pavel Skeptik I, 2.4.2011 14:41:39)
Odpovědět
To ale máte od Rosenberga :-(
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Stilet, 2.4.2011 14:51:19)
Odpovědět
Má to jako vizír od Streichera.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Dan, 2.4.2011 16:13:19)
Odpovědět
Ne, mám tu o těch válkách např. knihu od Johna C. Wheelera..

Britský historik zabývající se Germánskou kulturou a civilizací
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Pavel Skeptik I, 2.4.2011 16:33:01)
Odpovědět
Budete si muset sehnat jiného historika! Arabové na Španělsko mohli zaútočit až po vzniku islámu, tedy až v 7. stol. A to, už takoví nějací "germáni" co by ještě mohli mít stát neexistovali! To byli Vizigóti a byli už romanizovaní! A ještě křesťané! To je stejné, jako panslavismus a my, nebo Rusové, o Bulharech nemluvě, jsme velmi rozdílní! A Židé po r. cca 130 už byli rozptýlení v diaspoře takže žádná vojska, která by historikům mohly stát za zmínku nestavěli!
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Jeeves, 2.4.2011 16:53:44)
Odpovědět
No, když se podívám v diskuzi výš, vidím ,že Dan operuje s jakousi Germánií, kterou patrně považuje i za státní útvar. ("Nikdy nedobitá..."). Takže mi z toho vychází, že Dan je v historii trochu mimo...
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(psych, 2.4.2011 19:14:26)
Odpovědět
Obavam se, ze nejen v historii. Jeho osobnost zrejme deformuji chorobne bludne predstavy o zlych Zidech a zlem Klausovi. :-))
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Hardy, 2.4.2011 21:41:33)
Odpovědět
Pravda.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Dan, 3.4.2011 13:10:34)
Odpovědět
Germnáie samozřejmě nebyl státní útvar, jenom území obývané různými germánskými kmeny.

Arabové společně se 2 židovskými armádami bojovali proti Theodorikovi v jižním španělsku, v postupu na sever je zastavil právě Teodorik a jeho kmenová germánská armáda.

arabové a židé dokonce založili v anadalusii na 6 městských osad-smíšených.

Mnohem později pak byli násilím tyto žido-arabské osady křtěny.


Těch knih o těchto válkách mám celkem 5, jedna z nich od Nikolaje Sagunova, je i dosti podrobná a dokládá toto období archeologickými nálezy vcelku přesvědčivě.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Pop, 2.4.2011 16:58:27)
Odpovědět
Jen je mi divné ,že když Židé ovládají a řídí svět,pravda je ,že vládnou USA,se nepostaví svým vlivem proti islamizaci Evropy jak je to v jejich zájmu a zájmu státu Izrael.Co za tím vězí ,proč nepomůžou ,?
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Pop, 2.4.2011 16:58:30)
Odpovědět
Jen je mi divné ,že když Židé ovládají a řídí svět,pravda je ,že vládnou USA,se nepostaví svým vlivem proti islamizaci Evropy jak je to v jejich zájmu a zájmu státu Izrael.Co za tím vězí ,proč nepomůžou ,?
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Pop, 2.4.2011 16:58:31)
Odpovědět
Jen je mi divné ,že když Židé ovládají a řídí svět,pravda je ,že vládnou USA,se nepostaví svým vlivem proti islamizaci Evropy jak je to v jejich zájmu a zájmu státu Izrael.Co za tím vězí ,proč nepomůžou ,?
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Pop, 2.4.2011 16:58:40)
Odpovědět
Jen je mi divné ,že když Židé ovládají a řídí svět,pravda je ,že vládnou USA,se nepostaví svým vlivem proti islamizaci Evropy jak je to v jejich zájmu a zájmu státu Izrael.Co za tím vězí ,proč nepomůžou ,?
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Jeeves, 2.4.2011 17:12:03)
Odpovědět
To je tak naléhavá otázka, že tady musí čtyřikrát? :-) Já na řízení světa židy nevěřím, ale "vizír" vám to jistě ochotně vysvětlí.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(xxx, 2.4.2011 19:17:34)
Odpovědět
Odhaduji, ze opakovani bylo neumyslne. Pokud je Internet pomaly, muze vzniknout mylny dojem, ze se odeslani nezdarilo...
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(Kalous, 2.4.2011 21:49:55)
Odpovědět
Islamizace (do určité míry) Evropy je v židovském (sionistickém) zájmu, způsobí rozklad tradiční křestanské Evropy a posílí sionistické aktivity.
Re: Studie: Evropané považují islám za náboženství netolerance
(obcan1, 3.4.2011 1:47:35)
Odpovědět
Ta mira je ale omezena. Proto je to "tanec na hrane"...