reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 30.3.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

28.3.2011 9:07 - Evropská komise připravuje plán, dle něhož by se do roku 2030 počet automobilů, které jezdí na benzín, naftu a zemní plyn, měl ve městech snížit na polovinu. O dvacet let později by tato vozidla měla z měst zmizet úplně. Vyplývá to z cestovní mapy, kterou v pondělí 28. března představí Evropská komise, o níž informoval EurActiv.

Ministr životního prostředí Tomáš Chalupa redakci ParlamentníchListů.cz sdělil, že tyto úvahy pochází z Bílé knihy, která má zatím jen doporučující charakter.

"Osobně, byť rozumím cílům, jsem v posuzování realističnosti takového opatření velice opatrný. Neumím si zatím moc představit, kde by se našly adekvátní náhrady paliv v takovém měřítku," řekl ParlamentnímListům.cz Chalupa.

"Otázkou rovněž zůstává, jaké by takové opatření mělo dopady na ekonomiku celé Evropy a také - rozhodně ne na posledním místě - zda by toto přijali za své i občané. Nemyslím si, že něco takového by bylo možné nařídit bez souhlasu občanů jako takových. Samozřejmě se nicméně seznámím s analýzami a vyhodnocením nákladů a přínosů návrhu," dodal ministr.

Psali jsme:
Lanýže nezdraží, poručil Brusel. Rath se těší, budou hody

Lidoví eukomisaři

Člen senátního Výboru pro hospodářství, zemědělství a dopravu Petr Pakosta z ODS nápad Evropské komise považuje za pitomost. „Je to naprostá šílenost. Soudruzi z československé plánovací komise by asi ze svých eurosoudruhů z Evropské „plánovací" komise měli radost, i když je fakt, že ty staré soudruhy by snad ani taková věc nenapadla," řekl ParlamentnímListům.cz senátor Pakosta.

„Lidoví eurokomisaři nám očividně chtějí komplikovat život a zničit konkurenceschopnost ekonomiky v EU, protože státy jinde ve světě takové hlouposti nezavádějí. Tyto nesmysly z Bruselu přibývají takovým tempem, že je na čase bavit se o našem vystoupení z Evropské unie," dodal Pakosta.

Dohnat a předehnat

Ani další politikům ODS se inovativní a kreativní nápady eurokomisařů příliš nelíbí. „Jako skoro na všechno, co generují geniální mozky eurofanatiků sedí přísloví, že šedivá je teorie a věčně zelený je strom života. Doporučuji tuto případnou směrnici implementovat do právního prostředí národních států hned poté, co se podaří splnit ekonomické cíle naplánované v Lisabonské desetiletce," uvedl místopředseda sněmovního Hospodářského výboru a člen Podvýboru pro dopravu Aleš Rádl.

Ten tím narážel na Lisabonskou strategii, která byla přijata v roce 2000. Tento desetiletý plán měl dosáhnout toho, že se EU do roku 2010 stane „nejdynamičtější a nejkonkurenceschopnější ekonomikou světa". Tento plán „dohnat a předehnat" Spojené státy americké se nezdařil podobně jako se to ani nepodařilo Sovětskému svazu za Nikity Chruščova a Leonida Brežněva, kteří též chtěli předehnat USA.

Socialisté plánem nadšeni

Socialistům se ale plán komise líbí. „Tento záměr v zásadě podporuji. EU musí ale říci i B. Tedy podporovat například projekty provozu automobilů na bioplyn. Mám na mysli systémovou podporu," míní předseda Hospodářského výboru sněmovny Milan Urban z ČSSD Milan Urban.

Stranickému kolegovi Urbana Adamu Rykalovi z Podvýboru pro dopravu se nápad Evropské komise líbí. „Podporuji ho. Jsem příznivcem všech rozumných návrhů, které mají za cíl snížení emisí skleníkových plynů. Už dnes je reálné, abychom ve velkých městech přesedli do elektromobilů," uvedl Rykala.

Stejná pitomost jako zrušit jádro

Předseda Výboru pro životní prostředí z Věcí veřejných Milan Šťovíček z Věcí veřejných je opatrnější. „Snahu o snižování spotřeby neobnovitelných zdrojů lze jen přivítat, protože dnes už to není jen problém ochrany životního prostředí, ale také problém ekonomický. Otázkou zůstává, zda tento ambiciózní plán Evropské komise je také reálný a jaké má Evropská komise nástroje na jeho prosazení. Nejhorší, co by nás mohlo potkat by bylo, kdyby takovéto snahy kvůli nereálným předpokladům zůstaly pouze na papíře," řekl redakci.

Europoslanec KSČM Jaromír Kohlíček návrh nepodporuje. „Jedna věc jsou krásné návrhy, druhá věc je realita. Podívejme se, jak to vypadá se zaváděním autobusů na vodíkové články. To funguje pouze v pár velkých evropských městech, protože to je jen na krátkou vzdálenost. Je tedy úžasné mít takové chimérické plány, ale je to stejná pitomost jako opustit jadernou energii. Takovéto věci se nakonec promítnou ve zdražení konečných produktů pro spotřebitele," myslí si europoslanec.

EU se dřív rozpadne

Předseda sněmovního Podvýboru pro dopravu Petr Bendl z ODS se domnívá, že je to regulace, která zhorší podnikatelské prostředí a konkurenceschopnost zemí EU s negativními dopady zejména na zaměstnanost. Jeho senátorský kolega Jaroslav Kubera doplnil optimisticky, že se EU rozpadne, než to stačí zavést.

Redakce oslovila dále například i místopředsedu Hospodářského výboru a člena Podvýboru pro dopravu Františka Laudáta z TOP 09, ministra dopravy z Věcí veřejných Víta Bártu a ministra průmyslu Martina Kocourka. Ti však nereagovali.

Evropská komise to myslí vážně

Uvedená čísla Evropské komise vycházejí z celkového cíle, který předpokládá, že do roku 2050 emise CO2 v dopravě poklesnou o 60 procent. K úplnému vytlačení tradičních aut z měst by podle komise mělo dojít pomocí kombinace fiskálních opatření, podpory alternativních způsobů dopravy a výstavby infrastruktury nutné pro přechod k elektromobilům a vozům na alternativní pohon.

Větší auta, která produkují více emisí, by měla být zdaněna a zpoplatněna vyššími sazbami podle principu „za znečištění platí znečišťovatel". Brusel v této souvislosti navrhuje, aby členské státy svou legislativu v souladu s tímto principem upravily. Pokud by k tomu nedošlo, komise zvažuje zavést to povinně.

Britský spotřebitelský magazín Which? zkoumal emise, které při výrobě elektřiny připadají na vrub elektromobilů. Zjistil však, že rozdíl oproti dieselovým vozům je velmi malý. Magazínu se nelíbí tvrzení výrobců elektromobilů o autech bez emisí. I když lokálně elektromobily žádné emise neprodukují, výrobou elektřiny, která je pohání, v drtivé většině emise vznikají.

Psali jsme:
Jindy neústupný Kalousek: Benzín zlevnit můžu. Ale zdražím chleba
MPO: Hlavním tématem problematika elektromobilů v EU

Autor: Lukáš Petřík

www.parlamentnilisty.cz

Parlamentní listy

reklama
2695 čtenářů | 24 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Huckleberry, 30.3.2011 6:32:49)
Odpovědět
KONEČNĚ!!! Už je to tady, můj dlouhý sen se může splnit. Zakázat auta, vždyť si spočítejte kolik nás ročně stojí výstavba a opravy silnic, počty mrtvých, zraněných a doživotních mrzáků, kolik pojišťovny vyplatí na pojistkách i těch zfalšovaných událostí. Ušetřili bysme na počtu dopravních policajtů, kteří by mohli být přesunuti jinam. Fousatým šejkům zatneme tipec, Kalouskovi daně z PHM. Další výhody si doplňte již sami. Teď se prďolové z Bruselu poplácávají po ramenou jací jsou borci,Zelení štkají dojetím, kolik přežije žab, které by řidiči nemilosrdně rozjezdili. Ale mezi námi, že nám ten den pěkně začíná.....
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Jahoda, 30.3.2011 8:31:37)
Odpovědět
a já mám slíbené dva kozlíky na porážku.
Že Brusel plánuje školeného řezníka na tyto vesnické zabíjačky?
To mě nezajímá,prostě vezmu sekeru a praštím tu pečínku to mezi růžky a pak podříznu,stáhnu a rozporcuji.
A až si ji budu užívat s pivkem,knedlikem a zelíčkem,celý Brusel mě bude ukradený.
Při čtení tohoto článku jsem si vzpoměl na včerejší pořad v TV na ČT 2.
Ten pojednával o jednou umělci,který si zakonzervoval do konzerv stolici a tyto konzervy pak draze prodával.
A ono co? No ono to šlo skvěle na obdbyt a v současti se tyto konzervy s umělcovou stolicí vydražují za statisíce dolarů,jsou dokonce i případy,že jejich majitelé je mají na jídelním stole jako estetický doplněk.
Konzerv se samozřejmně pouze pár a tak jsou na ně jejich majitelé patřičně hrdí.
Jednou jeden byl dokonce tak zvědav,že tu svou konzervu otevřel a mimo umělcova houna v tého konzervě byla uložena ještě jedna,menší konzerva,pravděpodobně s jeho močí.
Proč o tom píši?
Protože právě takové myšlenky mě intuitivně napadají při čtení nápadů z Brusele,tak proto.
Lidská blbost prostě nezná mezí.
Jo a vypínačem budu točit dle libosti,to ,abych si posvítil u televize na svůj plný talíř a pullitr kozlíka ,budu u toho ležet u televize a pak si schrupnu a vytrávím.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(joska, 30.3.2011 9:13:14)
Odpovědět
Všichni do řady bude se pochodovat přes nový most! Jo že tam není? Nevadí, pochodovat a mávat!
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Dan, 30.3.2011 9:21:14)
Odpovědět
často tu kritizuju Izrael, ale ted ho musím pochválit.

Pilotní projekt zde Veolia a Renault začali už před 5 lety budovat infrastrukturu pro elektroauta, protože I. je zranitelný tím že nemá ropu a mají ji jeho nepátelé.

K dnešímu dni je v Izraeli 1000 dobíjecích stanic, čímž je na 1. místě nasvětě před Kanadou, Německem a dalšími vyspělými zeměmi.

v čr se letos dodělá 60 dobíjecích stanic - čez, ale už příští rok EON chce vybudovat v naší zemí 300 takovýchto míst.

elektromobily nic nezastaví, a pád klasického auta přijde sám, stejně jako staré žárovky, než zákaz vejde v praxi, spalovací auta budou jenom v muzeu.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(L.Pe, 30.3.2011 10:05:02)
Odpovědět
Dane, klidně. Když to bude díky trhu, ať jsou klidně elektromobily, ale ne na základě socialistického plánování.

Hraješ si na pravičáka, ale jsi obyčejný socialista. S plánovací Komisí EU na věčné časy.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Dan, 30.3.2011 14:35:07)
Odpovědět
Ano, já souhlasím se zákazem vjezdu spalovacích aut do center měst, je to podobné jako s kuřáky, nenechám se trávit od bezohledných lidí, kteří se falešně schovávají za svobodu.

Poškozování druhého není projevem svobody.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Dan, 30.3.2011 14:41:46)
Odpovědět
Ještě k jádru, jasně se prokázalo že člověk nemá nad jádsrem kontrolu, je velmi nebezpečné, staví se dlouho a hl. co mi na něm vadí, je to centralizovaný zdroj energie, nad nímž má stát kontrolu a moc finančně a vidírá lidi prostřednictvím zdražování - ať už burzovního či jin.

Preferuji malé soukromé zdroje energie, ať už pro domácnost či firmu, čili úplnou nezávislost na státu.

Sám mám vše vlastní, solární elektrárnu, studnu s vodou, septik s čistiučkou a topné jednotky na lisované brikety či dřevo.

Můj měsíční účet inkasa je aktuálně 0 Kč :-)
Jsem nezávislí člověk, svobodný a spokojený se svým životem, mnohem méně už s tímto Klausolednem, který čím dál více zaostává kvůli iditotským vizím potomka rusínských židů, národního socana V.K.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Explorer, 30.3.2011 15:01:58)
Odpovědět
Dobrý den, mám dotaz, který úřad vám dovolil vykopat tu studnu v centru města kde vám automobily otravují váš vzduch pane Bursíku.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Dan, 31.3.2011 10:06:39)
Odpovědět
Bydlím na předměstí-venkově, a v centru mám kanceláře a pracuji tam, tam mě trávíš vzduch ty i další, mizerný vyhledávači od majkrosoftu.

Ještě nějaký další stupidní dotaz?

Pokud nemáš argumetny, vážně nezdržuj lidi.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(C4, 31.3.2011 17:58:41)
Odpovědět
Je to radost když nám pologramotný blb radí co je dobře a ještě se otírá o presidenta a vožralej kulisák s pasákem ovcí a kotelníkem řídí stát. Ty výsledky jsou jasně vidět.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Pavel, 30.3.2011 10:09:16)
Odpovědět
Jasně, zvýšenou poptávku po elektrické energii pak budeme po zákazu uhelných a jaderných elektráren naplňovat tak, že každý den povinně nastoupí 1/7 občanů a bude foukat do větrných elektráren - hlavně v zimě, kdy je po elektřině větší poptávka a větru je v Evropě jaksi méně. Nebo to dopadne obráceně a v ulicích měst se opět objeví povozy tažené zvířaty (jen v případě jestli to do té doby neoznačí za týrání, pak je budou tahat třeba političtí oponenti a ideozločinci).
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Ladislav Kopecký, 30.3.2011 10:37:50)
Odpovědět
Umělý list dokáže vyrobit elektřinu z vody

http://www.novinky.cz/veda-skoly/229100-umely-list-dokaze-vyrobit-elektrinu-z-vody.html

Tata Motors chce umělý list využít

Indický výrobce levných aut, firma Tata Motors, už podepsala s Nocerou smlouvu o komerčním využití umělého listu. Mluvčí firmy uvedl, že pro Tata Motors je to jeden z nejnovějších kroků s cílem sloužit jako základna pyramidy pro miliardy lidí.

Ačkoli již dříve se objevily technologie výroby elektřiny z vody, většinou se ukázaly jako neefektivní. V tomto případě jsou však vstupní suroviny dostupné a levné - jde o křemík, elektroniku a speciální katalyzátory. Voda využitá k výrobě nemusí být ani čistá,

Podle Nocery vyrábí umělý list v současnosti desetkrát více energie, než přírodní list při fotosyntéze a do budoucna bude možné prý výkonost umělého listu ještě zvýšit.

„Přírodu pohání fotosyntéza a já věřím, že do budoucna bude fotosyntéza pohánět celý svět,“ uvedl Nocera.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Jahoda, 30.3.2011 12:56:20)
Odpovědět
naprosto s váma souhlasím Dane,ano,Izrael má ve všem prostě navrch!
Já ty lidi v něm prostě obdivuji.
Ještě jsem se chtěl a to bez provokace zeptat...a co by se tam asi tak s tímto programem,který vy zde popisujete asi stalo ,přijít jim tam němečtí zelení a zakázat izraelcům jejich jadernou elektrárnu...
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Dan, 30.3.2011 14:33:39)
Odpovědět
tak především to tam vybudovali Francouzi, že ? :- a to z dotací USA a EU, ale proč ne jak už někdo řekl, Izrael je taková laboratoř západu na blízkém východě.

Podobný projekt provedli Němci v Kanadě, tam je dnes 460 dobíjecích stanic, RWE a EON, a jezdí tam SMART a MINi elektromobily už 2 roky.

Nelze zakázat jádro coby jistotně nejvíce nebzepčnou energii na planetě, aniž by bylo nahrazeno jin. zdrojem.

Toyota s Teslou začnou příší rok vyrábět seriově samodobíjecí solární auto.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Jarda Z, 30.3.2011 15:33:44)
Odpovědět
Solární samonabíjecí auto .... Již jste si zjistil, kolik dá 1m2 fotovoltaického panelu enrgie? To by takové auto více stálo než jelo. Mám zkušenosti s pitomým elektrokolem. To by se snad dalo za několik hodin z FV panelu dobíjet, ale u auta je to pitomost. Tak účinné panely ještě nikdo nevyrobil. Nejúčinnější monokrystalické mají výkonnostní pík asi jednu hodinu, když na ně dopadá slunce kolmo, pak už to jde rapidně dolů. Navíc těch slunečních dnů zas až tolik v našich zeměpisných šířkách není. A baterie, to je kapitola sama pro sebe. Udávaný počet nabíjecích cyklů je možno dosáhnout jen v laboratorních podmínkách za stálé teploty, bez vibrací a za stejnoměrného vybíjení. Prakticky je využitelná asi 1/3 udávaných cyklů, životnost tak 2 -3 roky, takže ten provoz je ve skutečnosti dost drahý při dnešních cenách akumulátorů. Ještě jedna pitomost v Bruselu zazněla: snížit počet usmrcených na silnicích na 0. Jakou direktivou toho chtějí dosáhnout? Jedině zastavením veškeré silniční dopravy.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Dan, 31.3.2011 10:02:37)
Odpovědět
To auto je vanález TEsli, mají ho už 4 roky, 4 odskoušené funkční exempláře, funguje perfektně, bude ho vyrábět seriově Toyota a cena seriové základní verze už byla stanovena na 28. 800,- USD.
Seriová výroba má začít v květnu 2012 v USA.

Vaše problémy v této technické oblasti-nevědomotsi si dostudujet sám,máte internet.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(frantisek zajicek, 30.3.2011 19:46:30)
Odpovědět
Videl jsem vcera v TV stanici na vymenu baterie v Izraeli.Neslo o stanici dobijeci.Zatim je to prvni vlastovka,ale do konce roku jich tam ma byt snad 40.Uznale sklanim hlavu dolu.Auto tam najelo na montazni jamu,zespodu vyjelo mechanicke rameno a samo tu baterii vymenilo.Cela operace trvala jako klasicke tankovani.Jako strojare me zajimalo technicke provedeni,ale moc tam toho nebylo videt,mozna kvuli patentu.Petrikuv vyrok:S planovaci komisi EU na vecne casy...je pekna traparna.Asi ma dusi starce,nebo papouskuje starce...Taky jsem si nestacil vsimnout,ze Izrael je clenem EU,jenom Turecko nam chce nejaky starec vnutit...FZ
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Jarda Z, 30.3.2011 20:26:04)
Odpovědět
Zatím nikdo neřekl co ta výměna bude stát. Mám takové tušení, že plnou nádrž benzínu pořídím levněji. O dojezdu mám rovněž jasné představy.
Takže nic moc výhodného. Jsem pro elektromobily, ale jen tak na dojíždění do zaměstnání, na nákupy, zkrátka na pojížděčky do těch asi 20 km tam a zpět.
Tak by to mohlo ještě jakž takž fungovat. Na delší trasy již klasiku.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(frantisek zajicek, 30.3.2011 21:05:10)
Odpovědět
Jasne,ze je to zatim relativne drahe,to same hybridni pohon,ale fosilnim palivam bude odzvoneno,to je neodvratitelny fakt.Ten,kdo do vyvoje elektromobilu ivestuje,bude mit v budoucnu nepopiratelnou vyhodu.Podivejte se na neotresitelne postaveni Americkych automobilek pred 20 lety...A ted?Evropa a Azie maji naskok 2!!!generaci.A jak jednou ztratite trh,nevim,nevim,jestli se tam dostanete zpet,FZ
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Milan_111, 30.3.2011 22:01:42)
Odpovědět
Náskok 2!!! generací? Máte náskok v neznalosti a tuposti, možná 2 generace. A takovej blb jako vy má volební právo...kristova noho!
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Dan, 31.3.2011 10:12:15)
Odpovědět
a jenom tak mimochodem, v Německu se loni poprvé v historii prodalo víc elektrokol a elektroskůtrů než spalovacích.

My jsem ve všem hodně pozadu, díky Klausiádě, erupci jeho debilních "ruských" vizí, ale myslím, že policie v několika městech už koupila elektroskutry i v čr.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Kalous, 31.3.2011 0:03:43)
Odpovědět
No a kde vezmou Dane Izraelci tu elektřinu? No přece z jaderné elekktrárny, kterou tolik miluješ.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Dan, 31.3.2011 10:09:20)
Odpovědět
klidně z toho slunce, Němci budují obří solární elektrárnu na Sahaře, výstavba již začala, ta bude nápajet íť pro auta, myslím že by se mohl napíchnout i Izrael, Němci ho hodně podporují.
Tato saharská elektrárna bude mít výkon ve své finální podobě 40 jaderných reaktorů.
Re: Brusel chce zakázat klasická auta. Hlas z ODS: Šílenost. Vystupme z EU
(Per, 30.3.2011 21:50:02)
Odpovědět
Konečně. Konečně budou silnice bez aut. Konečně budu moci jezdit po všech silnicích na kole. Konečně nebudu muset nikam jezdit autem. Konečně nemusím na dovolenou. Konečně na konec ale nevím, jak mi do obchodu přivezou nové pláště na moje kolo. Na kole?