reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Potraty: Pomáhat, ne trestat?

Autor: Radomír Malý | Publikováno: 3.4.2011 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Čtyři rakouští biskupové vystoupili s požadavkem, aby interrupce v této alpské zemi byly zakázány a stíhány jako trestný čin zabití člověka.  V Rakousku z toho vznikla aféra. Všechno začalo tím, že biskup v St. Pöltenu Kurt Krenn odpověděl na dotaz médií ohledně potratů, že trestní stíhání ženy nepadá v úvahu, ale lékaři by měli být trestáni, neboť oni velmi dobře vědí, že se jedná od početí o lidský život, a je jim také známo, jakému riziku ženu vystavují.

Ke Krennově stanovisku se souhlasně připojili arcibiskup v Salcburku Georg Eder, jeho světící biskup Andreas Laun a biskup ve Feldkirchu Klaus Küng.

Odvážná čtyřka biskupů se stala okamžitě terčem útoků médií, které jim vytýkají údajné nerespektování práva svobodné volby ženy o svém těhotenství.  K tomu se připojují i někteří katolíci z rozkladného hnutí „My jsme církev“, kteří postavili proti požadavku trestního stíhání heslo „Pomáhat, ne trestat“.

Církev podle nich prý zrazuje své poslání, když požaduje tresty. Biskupové mají údajně povinnost nabídnout pomoc ženám v nechtěném těhotenství, zvláště těm ve špatné sociální situaci. Dále prý jejich pravomoc končí.

Potraty prý není možno zákonem zakázat, protože by mohla být způsobena křivda ženě v nechtěném těhotenství, neboť ten, kdo to nezažil, se velmi těžko do její situace vžívá. Také nelze údajně potraty zakázat proto, poněvadž pak dochází k ilegálním potratům, jež představují pro ženu nebezpečí neodborného provedení a tím i většího rizika.

Tato logika je zcela postavená na hlavu. Pokud platí ve věci interrupcí, proč ji potom neuplatnit při vraždách, krádežích a dalších trestných činech? Zlodějům a vrahům je třeba pomáhat a ne je trestat - to přece hlásal svého času Sigmund Freud, který chtěl věznice nahradit sanatorii, neboť pachatel zločinu je prý nemocný člověk. Krom toho je nutno položit otázku: Jaká je to pomoc, když nebrání oběti, naopak umožňuje jejich usmrcení?

Komu opravdově záleží na životě nenarozených dětí, na jejich záchraně, ten jednoznačně podpoří čtyři statečné rakouské biskupy, kteří veřejně řekli to, co dnes není „v módě“. I mezi katolíky stále více žel převládá mínění, že k potratům je nejlepší mlčet, ačkoliv Svatý otec nevynechá jedinou příležitost, aby o tomto holocaustu moderní doby nepromluvil. 

Protiinterrupční osvěta a pomoc těhotným ženám v těžké situaci jsou samozřejmě základní podmínkou.  To ale nestačí. Je třeba usilovat zcela nepokrytě o zákaz interrupcí a trestání lékařů, kteří je provádějí, jako tomu bylo ještě před čtyřiceti a více lety a jak je tomu dosud na Maltě, vArgentině, v Polsku, Irsku a dalších zemích.

Je třeba nebát se také jasného pojmenování: žádné „přerušení“ těhotenství, ani „ukončení“ těhotenství. Zde se nic nepřerušuje, ale také nic neukončuje, zde se zabíjí lidský život. Výraz „přerušení“ těhotenství je příliš průhledný, proto už se nepoužívá.

Zato výraz „ukončení“ těhotenství může nebezpečně mást. Sděluje se tím pouze, že se končí jakýsi proces v organismu ženy, který se nazývá těhotenstvím. To má zakrýt skutečnou podstatu věci a tou je usmrcení člověka, vražda. 

Modleme se, aby přestaly zločiny páchané na nenarozených dětech a modleme se za zákonodárce, aby nalezli odvahu postupovat proti interrupcím jako proti skutečným zločinům.

Prosme o pomoc Matku Boží Pannu Marii, Ochránkyni nenarozených, aby držela svou ruku nad každým počatým životem a aby každému z nás, kteří ji ctíme, vnukla, co máme pro jejich záchranu na svém místě a ve svém postavení udělat.

Radomír Malý

Immaculata 5/1999

 

 

File:Human fetus 10 weeks - therapeutic abortion.jpg

http://www.abort73.com/preview/images/abortion/abortion-08-01.jpg


http://hiyya.files.wordpress.com/2010/01/abortion05.jpg
 

 

http://www.amightywind.com/abortionf/abortion06.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abortion

 

dilation and evacuation

 

 

aborted baby picture

baby burned with saline

a baby dilation and evacuation

This is not a broken doll.  This little boy was one of several third trimester BABIES found in medical waste bags outside a legal abortion center in Houston, Texas, in late 1986. He was 14 inches long, weighed 2 pounds 2 ounces, and was 30 weeks gestation....... 7 MONTHS OLD......when he was killed. This is a precious 4 1/2 month old little girl, burned by saline solution a "doctor" used to abort her. There are 4000 babies aborted each day in America (one every 20 seconds). Abortion is legal through all nine months of pregnancy.
 
This black BABY was aborted on May 11, 1987, at the Michigan Avenue Medical Center in Chicago, Illinois, by the "D&E" (dilation & evacuation) method. By this "procedure" the abortionist uses large forceps to crush the baby inside the mother's uterus and remove it in pieces.
 

aborted baby pictures



 

2nd trimester aborted baby
poisoned baby

reklama
2436 čtenářů | 55 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(Kalous, 3.4.2011 7:08:32)
Odpovědět
Další de.bilní článek na toto tema. Ať si tento problém řeší katolický klér nebo kalolická náboženská obec mezi sebou a nevnucuje nic ostatním. Jinak je to věc svědomí každého člověka. A v některých zemích světa už by neměla být jen povolená interrupce, ale povinná sterilizace, lidé se tam množí rychleji než myši a nemají co jíst (matka má třeba 14 dětí, 5 přirozeně zemře - ty zachráníme před hladem a nemocemi léky - a co pak dál - pozveme je do Evropy?)
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(frantisek zajicek, 3.4.2011 9:30:03)
Odpovědět
Ona ma SSO ve svem programu zakaz interrupci.Ale sleduji,ze ze sluzebne starsich diskuteru toto pravidelne se opakujici tema uz nikdo nekomentuje...trochu rozruchu byva pouze tehdy,kdyz se tu objevi Petra.Ja jsem pro nechat to rozhodnuti na zenach,i kdyz u poceti musi byt i muz(i pokud se jedna o tu zkumavku,ale tady to oplodneni je chtene s cilem porodu)FZ
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(Stallker, 3.4.2011 13:42:33)
Odpovědět
Už jsem to sem psal, dovolil bych si svůj názor zopakovat.

V dnešní době je potrat naprosto bestiální zvěrstvo, na úrovni vraždy. V minulosti, snad. V dnešní době, kdy máte asi osm základních druhů antikoncepce, jsou řeči o právech ženy, dělat si se svým tělem co chce, naprostá odpornost. Ono to už totiž asi skutečně není jen její tělo, i když je „TO“ ještě devět měsíců její součástí. A pokud jsou moje chabé vědomosti správné, existují také pilulky, které působí a fungují i 24 hodin po tom. A tímto způsobem se dá řešit třeba i znásilnění. Takže vážení přátelé, pokud některá má chuť se mrouskat, nemá základní smysl pro zodpovědnost a neumí se chránit, tak ať se nechá radši podvázat. V podstatě totéž platí pro chlapy. Když on neví, jak si dát pozor, tak si nezaslouží, aby mu ona vůbec dala. Stačí před tím půl minuty přemýšlet hlavou, ne přirozením…
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(Petra reloaded, 3.4.2011 15:07:44)
Odpovědět
Pane Zajíčku, už jsem zpátky, děkuji Vám za podporu fundamentálního práva žen - práva na potrat. Kdyby jen všichni muži byli jako vy, pane Zajíčku. Většina nám chce vzít právo na svobodné zacházení s tělem.
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(frantisek zajicek, 3.4.2011 15:47:26)
Odpovědět
Zdravim,jenom me rozesmalo:Kdyby byli vsichni muzi jako Vy...Bude lepsi,kdyz kazdy zustane svuj.Kdyby dle mych zaporu stavel sochy Matyas Braun v Kuksu,mozna,ze by nebyl hotov se svym dilem jeste dnes,FZ
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(mm, 3.4.2011 17:59:35)
Odpovědět
Souhlasím, že by rozhodovat měla žena a to už před početím chráněným stykem. Pak už je pozdě a každé rozhodnutí pro interupci je pro ženu těžké s trvalými následky.Většina žen to řeší dalším těhotenstvím, protože výčitky svědomí je psychicky ničí. Je to o odpovědnosti a pak se nemusí řešit těhotenství interupcí.
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(Stilet, 3.4.2011 14:54:04)
Odpovědět
Nojo no Kalous. problém je v tom, že v těch zemích kde se lidé množí jak myši se interupce vůbec neprovádí ani sterilizace. Tam se více souloží jak pracuje a to i v Africe, Asií a Latinské Americe. V Africe když černoch příjde k větší peněžní částce, tak si nekoupí nic užitečného pro domácnost ani ji neušetří na horší časy, ale koupí si další ženu aby mohl více souložit a upíchnou více mláďat. Často v TV ukazují záběry z různých snad uprchlických táboru. Jsou to všechno mladé ženštiny a každá nosi sebou mláďě a další za ruku. Kde a jak berou energií na to souložení, když mají takový hlad? A ty feministky v Europě, tak ty přece na abort chodit nemusí a ty ženy kteří jak tvrdí muže nepotřebují, tak ty si můžou koupit vibrátor, nebo robertka nebo jak má švagrová kdys říkala samoprc a od toho neotěhotní a tak na abort také by nemusely chodit.
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(smějící se bestie, 4.4.2011 12:57:51)
Odpovědět
Polemizovat s Vámi Kalousi o duchu článku či formálním ztárnění nehodlám.
Jeho autorem je velice respektovaný církevní historik a toto téma má spíše filozofické pozadí - ONO s ním nelze ani agitčit a už vůbec ideologicky šermovat !
Jeném Vám prozradím, že katolíci všech odrůd nejsou náboženskou společností, ale Církví !!!
Rozdíl - to druhé je hierarchizované !!!!
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(Arijec s vizáží Bosňáka, 4.4.2011 17:14:28)
Odpovědět
Řekl agitčík z Kolína, bývalý příslušník SNB Jaroslav Vrána Kronus.
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(vitekk, 3.4.2011 8:40:17)
Odpovědět
je to hnusné, je to normální vražda takže nechápu jak to může být legalizované, ale dneska je už možné zřejmně všechno.
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(Jiřinka, 3.4.2011 10:10:37)
Odpovědět
Ať si církev udělá pořádek především sama u sebe. Je to především ona, která by se měla stydět .
Pedofilové mezi kněžími, těch je dost a dost - dle skandálů -
(Nina, 3.4.2011 16:32:03)
Odpovědět
To se celkem po létech nějak i dohledá - ale kněží v - jak oni tomu říkají - uličkách lásky, a různé jejich románky - no, kdo ví, kde který z nich jakého potomka zanechal? A pak mají svědomí špinavé, že jejich potomek kdo ví jak skončil! Místo aby se zamysleli nad sebou a nad příčinami, "řeší" ženy.
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(marťan, 3.4.2011 13:58:07)
Odpovědět
Vážení diskutující, což takhle nechat to rozhodnutí na těch, kterých se to týká. To, že je interrupce povolena, ještě neznamená, že ji musí každá žena podstoupit. Jsou ovšem situace, kdy jiné východisko nemá a nikdo nemá právo ji za to soudit. Lékaři se mohou jenom snažit o kvalitní antikoncepci (co říci k tomu, že i to se církvi a některým lékařům a lékárníkům nelíbí) a pokud selže, tak co nejšetřnější zákrok v co nejkratší době od početí. Nechápu proč se u nás nemluví a neschválila se tableta RU 80, která se myslím používá ve Francii. Diskutabilním problémem je pouze povolená interrupce v případě zjištění vrozených vad plodu, zjistí se totiž ve vyšším stupni těhotenství a tam je už problém v tom, že dítě je už opravdu skoro vyvinuto a schopno přežít. Nemyslím si, že by to pro ženu byla bůhvíjaká úleva, rozhodne-li se k ukončení těhotenství. Spíš si myslím, že je to celoživotní noční můra a nikdo!!! nemá právo jí to připomínat anebo ji ještě víc stresovat ukazováním podobně nechutných obrázků. Nebo pro vyváženost ukažte plody, které senarodily, přestože neměly šanci přežít. Zdá se Vám to nechutné, mně taky. Všechny děti prostě bohužel nejsou chtěné a nemyslím si, že je nějaké štěstí se jako nechtěné dítě narodit a skončit v ústavu. Spíš ať se církev stará, ať její hodnostáři neničí životy těch narozených tim, že je tak rádi sexuálně zneužívají!
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(Maftík, 3.4.2011 14:19:05)
Odpovědět
"Vážení diskutující, což takhle nechat to rozhodnutí na těch, kterých se to týká."

Takže to, jestli někdo je nebo není člověkem, podléhá lidskému rozhodnutí? Člověk je člověkem jen tehdy, pokud jej někdo za takového prohlásí?
Sodoma Gomora, bordel stíhá bordel!
(Eva, 3.4.2011 15:06:19)
Odpovědět
Evidence ku.evníků schází - a TAM to začíná: Chlapi si platí i za to, že v případě otěhotnění ženy neponesou žádnou zodpovědnost, a používají ženy jako pouhé VĚCI na své uspokojení. Myslí si, že když zaplatí, tak se žena stane zbožím: Tady to veškeré ODLIDŠTĚNÍ ženy i případného potomstva takto vzešlého začíná. Proto je nutno s nápravou začít nikoli trestáním slušně žijících žen či lékařů - ale řádnými evidencemi chlapů v bordelech, aby se dalo dohledat otcovství a popohnat muže k zodpovědnosti za potomky. Sodoma Gomora, bordel stíhá bordel!
Re: Sodoma Gomora, bordel stíhá bordel!
(Stielt, 3.4.2011 16:49:48)
Odpovědět
A žena už vůbec nenese žádnou zodpovědnost když otěhotní? Ona u toho nebyla a nepotila se stejně? Nasmilnil jsem se v životě dost ale vždy u toho byla dívka nebo žena a vždy to chtěla také. Tedy takovou ženu jakými jste vy, tak tu bych nikdy nechtěl a radějí kdybych to tak nutně potřeboval, tak bych se dal k buzerantum, vy .....! Neděláte mužum žádnou laskavost, žádnou milost když mu tu svou vzácnot vypláznete.
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(Radmila, 3.4.2011 14:59:11)
Odpovědět
Naprosto s Vám souhlasím. Je to napsáno pravdivě a velmi hezky.
Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Eva, 3.4.2011 14:33:02)
Odpovědět
A ještě takový, které není sto se o zodpovědnosti chlapů v téhle době byť jen zmínit! Pokud vím, tak v církvi platí, že hlavou ženy je muž. Tím se míní, se muž se má za ženu umět vydat, obětovat, jako se uměl Ježíš vydat a obětovat za svůj sbor. A pokud víme, ryba VŽDYCKY smrdí od hlavy: Takže, pánové, hajdy z bordellágrů a hambinců, hajdy z hospod, z fotbalu, z věčných voleb miss, hajdy od piva a od poflakování se u TV, počítačů a všemožně - to vše coby pánské priority(!) - a honem rychle zpět k pořádné práci, obětavosti k rodině a zodpovědnosti za štěstí své ženy! Ty pak nebudou muset podstupovat něco tak příšerného, jako je interrupce. A ještě navrch všeho ženy za prodělaná traumata trestat? Tak tohle může napadnout jenom omezeného chlapa nebo proradnou ženu. A církvi skutečně sluší pomáhat. Politikové se mají starat o to, aby se ženy nemusely bát míd děti.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 15:06:24)
Odpovědět
Evo, ani vy přece nemusíte potřebovat muže. Muž který dostane choutku, může zajít do nevěstince a prostitutky už vědí jak neotěhotnět. Tedy mají vědět. A vám které všechno svalujete na muže, proč je svádíte a proč si leháte a roztahujete nohy? A proč mnohé z vás lezete pomalu i po zdi, když máte choutky a muž si vás nevšimne? Proč se tolik žen s mužem rozvádí pod záminkou že je sexuálně zanedbává? Aby jste Evo rozuměla, nikdy jsem nevyhledával služeb prostitutky. Jako muže by mě uráželo, že mám platit za něco úplně přirozeného a hnusí se mě ženštiny, které si ze své pukliny mezi stehny dělají výrobní a výdělečný prostředek. A jsem už starý pán 51 roku ženatý a pořád s jednou ženou. Lecos jsem zažil a ženy nevidím jako andělské bytosti které ony nic, ony všechno musí a za nic nemůžou. Ti všechno jen ti hnusní muži. Tak takové ženy si zaslouží udělat faraonskou obřízku, neboť jím malá dírka na čurání musí stačit.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Petra reloaded, 3.4.2011 15:20:39)
Odpovědět
Pane Stilete, jste mysoginní mužský šovinista, který strašně nenávidí ženy. Určitě jste násilník a tyranizujete svou ženu. Já bych si to od Vás líbit nenechala.
A teďka k fundamentálnímu právu všech žen, k PRÁVU NA BEZPEČNOU A LEGÁLNÍ INTERRUPCI,myslím si, že tohle rozhodnutí by mělo být ponecháno výlučně ženám. Muži neotěhotní, a proto nemají právo vnucovat ženám, co mají (nebo nemají) dělat se svím tělem.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 16:30:15)
Odpovědět
Petro, četla jste co jsem napsal? Napsal jsem že jsem ženat už 51 roku a pořád s jednou ženou. Mám čtyři už dávno dopělé děti. Nejsem žádný mužský šovinista nenávidějící ženy. Ale také nejsem ani obšourník který si dělá z ženského přirození božstvo. Já tvrdím že žena potřebuje muže zrovna tak jako muž ženu. A že ženy neprokazujují mužum žádnou laskavost, když si lehnou na záda a roztáhnou pro něj nohy. Tvrdím že to dělají ze stejné potřeby jako muž. A když se těm stvořením které ze svého přirození dělají takový klenot, nechť si koupí ten vybrátor a nelezou mužům do pootele. Ten vybrátor jím víc jak fajnově muže vynahradí a nepříjdou do jiného stavu. Nebudou chodit potom ani na potraty. Mužum lézou do postele naprosto dobrovolně a jsou ženy, které lézou po zdi, když si jích týden muž nevšimne. Také od toho vybrátoru nebudou muset vyžadovat vděčnost, za to že je ukojil. V domácnosti pracujeme oba a mě to vůbec neponžuje.Jsme už staří a vzájemně si pomáháme. Ale ty běhny které si z té své pukliny mezi stehny dělají božstvo a někteří muži to dokonce uznávají, ty mě jsou nanejvýš odpuzující. Vůbec se necítím být proti ženám méněcený a feministickým běhnám a lesbáb se neklaním. Vy Petro a vám podobné, když tu svou puklinu mezi stehny považuje za takovou drahocenost a děláte s ní drahoty,tak si ji strčte do toho otvoru co máte kousek vedle. Kdyby k tomu došlo, tak muži tu ženu také tak nutně nepotřebují a nepotřebují tomu ani vybrátor. Kapišo? Má také dvě rozvedé sestry a to co dělai svým bývalím mužum, tak bych je nakopal do zadku i do té jejích pukliny.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 16:37:52)
Odpovědět
A ještě něco, nemusíte otěhotnět a neotěhotníte, když nepolezete k mužum do postele a když neotěhotníte, nebudete muset chodit na abort. Jak jsem poznamenal mám už dospělé čtyři děti a když jsem je udělal, tak má manželka věřte tomu nebo né tak u toho byla také. A proč tolik žen nařkne muže s paternity ač dobře vědí že to nebyl on? Prostě nedělšejte ze sebe posvátné bytsoti a ze svého přirození svátost a také ubližované bytosti. Mezi ženami je daleko více bestií, jak mezi muži, jenže muží se stydí vyřvávat jaké je jeich žena Xantipa a jak pod jejích jhem trpí, což je vlstnost ženská.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Eva, 3.4.2011 16:44:39)
Odpovědět
VY jste udělal čtyři děti??? Já myslela, že jste "dodal" 4 spermie. Ženě SE narodily, a VY jste je UDĚLAL! Chudák Vaše žena! Nejenom že se odporně vyjadřujete o milování, fuj. - Ono také existují muži, kteří si právě mateřstvím k sobě ženu přivážou. Asi jste jeden z nich.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 16:55:58)
Odpovědět
Evo, vám bych na tu vzácnost kdyby ste ji na mě vplázla naplil. Mám dojem že právě vy jste se ještě nezbavili pubertálních názoru. Mám svou manželku rád, ale ne děvky které si z té své chcapky dělají vzácnost. Kupte si vy všechny zde píšící dámy vybrátory a zaručeně neotěhotníte a nebudete muset plivat tak na muže a podstrovat jím viny i za vaše choutky.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 16:59:56)
Odpovědět
Oslice Evo, nejsou to právě ženy toužíci se vdát? Nejsou to ženy, ktré uhání muže a ženou je k oddavkám? Pokud vím tak to jsou právě ony v drtivé většině případech. Ľžete i samí sobě osůbky.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 17:28:36)
Odpovědět
Evo, vy jste asi panna když nevíte jak se dělají děti? Třebas na to jednou příjdete. Snad vás nějaký mládenec poučí. Ale jen pro něj neroztahujte nohy a neukazujte co mezi ními máte. Raději ji ukazujte kamarádkám. Mohl by to být mužský sexistický prasák a zneužil by vaši nevinosti a vy mohla přijít do jiného stavu. A potom na potrat. Brrrr.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 4.4.2011 14:57:53)
Odpovědět
Samoživitelko Petro Kameničková, jak pak jste přišla do jiného stavu a nyní musíte být samoživitelkou? To vás oplodníl vítr vanoucí od nějakého muže? A koho jste potom obvinila s paternity? Samoživitelko Petro, nelezte s můžem do postele když nechcete být samoživitelkou, nechtějte souložit a nebudete muset ani chodit na abort. Také potom nebudete samoživitelko děcka který ani nemůže vědět kdo je jeho tátou.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 4.4.2011 23:41:41)
Odpovědět
Máte právo také souložit tak, aby jste do jiného stavu nepřišla. To vás nenapadá?
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 15:18:10)
Odpovědět
Ještě něco Evo. Proč by jen muži měli usilovat o ženino štěstí? Proč i ženy neusilují o mužovo štěstí? A vlastně to je štěstí? Podle vás aby se muž věčně točil u zadku ženy a ona si potom milostivě lehne a roztáhne nohy? Ženy vůbec nejsou ušlechtuilé, obětavé andělské bytosti, ale převelice často podlé, zákeřné a mstivé bytosti. Nejsou vůbec cudné a v oplzlostech se jím muži nemůžou vyrovnat. A většina z ních jsou matky pramizerné a dítka při rozvodu jím slouží jen jako prostředek msty exmanželu. A není žádná hnusárna z které by rozvádějícího manžela neobvinili.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Petra reloaded, 3.4.2011 15:30:28)
Odpovědět
Pane Stilete, používejte kondomy a nebudete mít problémy s neplánovaným těhotenstvím. Nebo si ho prostě raději vyhoňte a bude Vám dobře.

Ale to jste vy muži - sex bez ochrany a pak následky v podobě těhotenství. A odnesou si to interrupcí jen ženy.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 17:22:48)
Odpovědět
Petro to jste imbecilní že nedokážete pochopit přečtené? Moje manželka je už ve věku, kdy za nic na světě nemůže příjit do jiného stavu? Proč bych tefdy potřebovval kondom. Ale vy běžte do sexshopu a kupte si ten vybrátor. Co to pořád kdákáte když nechápate co čtete? Už dvakráte jsem napsal že jsem 51 roku ženatý pořád s jednou ženou a to jste tak blbé že si nedoážete spočítat ani odhadnout kolik jí může být roku? Mládí tak jako já má totam.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Emilka, 3.4.2011 20:52:45)
Odpovědět
No, zřejmě už ani nemůžete - což Vaše žena (pochybuji, že ji máte) nejspíš vítá - konečně od Vás klid! Vy milování nazýváte roztahováním nohou - fuj, jak se takoví chlapi mohou ženit - a prznit život ženám! Tak aspoň zakazujete interrupce. Vy v situaci mladé ženy nejste, ani v situaci manželů, kteří už další dítě nejsou sto solidně vychovat a uživit - tak jim do toho nekecejte. Bude léto, vyrazte na hřiby, to Vám prospěje.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Guyver, 5.10.2011 8:18:45)
Odpovědět
Vybrátor se musí správně vybrat! Někdo neumí vybraná slova.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Eva, 3.4.2011 16:35:21)
Odpovědět
Z Vás je cítit, že jste nikdy skutečně nemiloval, jinak byste se takto nevyjadřoval. A že je prvním úkolem "hlavy rodiny" starat se o to, aby byla žena šťastná - to prosím je v Bibli. Máte dojem,že to jsou nadnormativní požadavky? A nejspíš si pletete pohlaví, ten, kdo vaří, uklízí, pere a žehlí, mezitím rodí a odbíhá na 8 hodin denně pomáhat muži živit rodinu - jsou hlavně ženy. Nikoli hlavně muži.Žijete vůbec v této zemi?
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 16:42:55)
Odpovědět
A proč by se i žena neměla starat aby byl muž s ní šťastný? Proč takové množství žen dělá mužum ze života očistec, že radějí sedí v krčmě? Myslíte že by má manželka se mnou žila,kdybych byl takový jak mě přisuzujete? S manželkou chodíme do obchodu vařím a dělam další práce v domácnosti a ona zase jiné. Ale nejsem onuce ani papír se kterým by si mohla se mnou utírat zadek a to zřejmě chcete vy feministky.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Eva, 3.4.2011 16:49:41)
Odpovědět
Jestli jsem nebo nejsem feministka, Vy nemáte co soudit - ale budiž, já Vás zase mám za mužského šovinistu. Vzpomínat ženskou obřízku - další produkt krutého mužského šovinismu - to je fakt ubohé! Nechcete připomenout ještě všechny války světa, když už jste u té krutosti? A že s Vámi žjie žena? - Co může jiného dělat, dyž máte čtyři děti??? Naschledanou.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stioet, 3.4.2011 17:03:40)
Odpovědět
Evo, vy jste opravdu hloupá oslice. Kdopak to v těch zemích dělá dívkám tu obřzku? Nejsou to ženy? Tak co to tedy jsou? Jen duševně zmrzačené běhny ze všeho viní muže a svou vinu ani v nejmenším nepřipustí.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Eva, 3.4.2011 20:46:57)
Odpovědět
Ženy to tam dělat MUSÍ, tak jsou vychované. A když to dělat odmítnou - tak jsou za to strašně trestané ony i jejich dcery, které byly toho strašlivého mučivého mrzačení ušetřeny. Pokud to odmítnou, musejí prchonout! Je vidět, že uvažujete na jeden krok: Vidím - a soudím. Navíc oslice nedovede psát na počítači, ale to už by na Váš intelekt bylo příliš.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Janka, 3.4.2011 16:38:37)
Odpovědět
Píšete naprosté nesmysly: V zemi jsou bordely, kde se páchají největší oplzlosti - nikoli pro ženy (ty by za to peníze nevyhazovaly, i kdyby je měly!) ale pro muže. Jsou to muži, kteří chtějí mít všude polohané a nahé ženy a pronofilmy a kde co. Nespletl jste si pohlaví?
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 17:16:35)
Odpovědět
A proč to ty ženy a dívky dělají? Oni vůbec nemají tušení že něco takového dělají? To ženy vůbec nechodí na pánský striptýz nepiští tam slasti? Nebo že by ti mužtí stripteří nebyli? Nechte toho svého kdákáni osubky. Nebo že jste všechny které tady cintají ještě panny? Pokud ano,tak jími radějí zůstaňte. Osubky, občas jsem kdys v Čechách chodil do krčmy na pivo a sedávali tam s námi ženy, nikoiv maželky. Nikdy jsem neslyšel že by muži mezi sebou mluvili tak oplzle jako ty ženy. I ve zločinisti pomalu ženy muže dohánějí a kdyby dostávaly za stejuná provinění stejné tresty jak muži, tak by se ženské věznice museli zpětinásobit. Manželka pracovali jen mezi ženami a kolikráe se ji točila hlava z alkoholých výparu kolegyň. Některé chodili z baru rovnou do práce, že jinak prý neseženou nikoho do postele. A to co nevidět bude v celé vyspělé Europě a Severní Americe. Také proč se polovina manželství rozvádí po malé hádce? A děti vyrustají ve zvlčilce.To také díky vám.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Viktorka, 3.4.2011 20:41:55)
Odpovědět
1. Stilet, až se Vaše blízká rozhodnete nejít na interrupci, přestože se nezodpovědný otec vytratí a nedá na děti peníze na výživu - a bude se sama tudíž starat o malé děti, tak coby máma raději prodá vlastní tělo, jen aby děti měly co jíst. Pro ženu je to totiž ŘEMESLO, žádná radost, jak Vy asi hloupě závidíte či co?
2. Vadí Vám, že se ženám líbí, když náhodou se kdesi objeví KONECNĚ (mezi milionem krásných ženských těl) krásné mužské tělo a mužský pohyb? Však o ptáka ženám při striptýzu nejde, to ví každý, kdo to vědět chce. I tohle ženám závidíte?
3. Jsme všechny tak panny, jako Vy jste panic, to Vám, je snad jasné ne? Vadí Vám, že nejsme panny?
4. Ženy určitě nenávidíte (jako formu pomsty vidíte zákaz interrupcí) to byste nepsal, že KDÁKAJÍ, že? ¨
5. Že jste jako ženatý chodil chlastat se svobodnými? Vaše věc.
6. Že ty svobodné mluvily jak mluvily - je vidět, S KÝM jste chlastal. (Chlastáte?)
7. Co se zločinnosti týká, musím Vás zklamat: Chlapi stále vévodí, jednoznačně.
8. KDE Vaše manželka pracovala, o tom nebudu vůbec přemýšlet, neb normální společnost žen to určitě nebyla - dle vašeho popisu. Nejspíš se jí točila hlava z Vás a bála se to přiznat.
9. Proč se polovina manželství rozvádí? No VY to máte jasné! Protože ženy nejsou přivázané na řetězu!
10. Co je to "vlčilka", netuším. A buďte si jistý, že KVULI MNĚ (jak píšete) není nikde mimo rodinu jediné dítě.
11. Jestli se zastánci zákazu interrupcí skládají z takových misogynů a nenávistných šovinistů - který by nejraději všem ženám zašil přirození – tak aspoň je vidět, co jste zač.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 21:29:24)
Odpovědět
Tak když otec jen nezodpovědný tak za to může jen on, že žena přišla do jiného stavu? Ona za to vůbec nemůže? Ona u té soulože vůbec nebyla? Kde tedy a jak přišla do jiného stavu? Já neodsuzují ženy že šly na potrat, já si jen vám dámy dovolují připomínat, že je to i vaše zodpovědnost když příjdete do jiného stavu. Prostě nedělejte ze sebe neviňátka a z mužu sviňáky kteří chtějí souložit a nutí k tomu i vás. Nemohly by jste přijít do jiného stavu, kdyby jste nelezly do postele ještě dříve jak on. A že souložení je pro vás jen řemeslo? Tak jako řemeslníce by jste měli vědět, jak to dělat aby jste nepřišly do toho jiného stavu a nemuseli potom na abort. Tak tedy i s manželem když souložíte tak jen z řemeslných důvodu, že? Tak se vůbec nedivím, že muží jsou raději v hospodě, jak by snášeli vaše řemeslo.Také by jste si mohli vybrat úplně jiné řemeslo a nedělat děti. Prostě nechodit s mužem do pelechu a když chodíte, tak račte uznat že to je i na vaší zodpvědnost. A proč děláte takové nechtné řemeslo? Sakra jste dámy opravdu pitomé když v mých slovech vidíte že bych vám chtěl zákazat potrat. Tvrdíte že máte právo se svým tělem dělat co vás napadne. Ani to vám nezakazují. Ale také máte právo na sebevraždu a dokonce si ten svůj klenot uříznout, proč vám to ale někdo zakazuje? Taknkdyž příjdte do jiného stvau,tak se máte i právo oběsit. Mě je to šumafuk. Proč je sebemrzačení trestné? Dělejte si se svým tělem co chcete a co vás napadne, ale nepodstrkujte své choutky výlučně mužum. za všechno vinu mužum. A rozvody vůbec nejsou viní jen muži, jak tady chcete tvrdit. I ženy by si měli uvědomit, že když mají dítka, tak že by se měli také mirnit a né při malé hádce se hned nafoukout a běžet žádat o rozvod. I to že někteří muži chodí radějí do hospody jak s vámi do postele, to už není vaši vina? Abych to ukončil, mě je putna jestli chodíte na obort či né, jen nepodstrkujte zodpiovědnoszt mužáum za vaše dětičky nebo těhotenství. Je to stejným dílem i vaše zásluha. Dámy, jak tady píšte, jste květiny, ale květiny vyrostlé na hnojníku a jaké to květiny můžou na hnoji vyrůst? Neviňte za všechno muže,když vina je i na vás a to mnohdy větší. Nikkdy jsme nechtěl aby má manželka byla mou otrokyni ale ani já bych ji nedělal otroka. A je mě hanba za mužské slabochy, kteří dělají svým ženám utěrřiťky. Také bych se rád dozvěděl, co jaké štěstí očekávate od mužu za výkon svého řemesla? Co je to vůbec štěstí? Nikdy bych si nelehl s ženou řemeslníci. Takovým ženám dopuručují aby si ten svůj řemeslný nástroj někam strčily a začly dělat řemeslo slušnější. Řemeslnící bych nikdy nedělal nádeníka u pr.ele a ještě ji za to platil či dokonce živil.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Eva, 3.4.2011 21:51:25)
Odpovědět
1. Slova jako JEN, VŮBEC, používáte jenom Vy, nevšiml jste si?
2. Že žena u té soulože byla, ví velmi dobře, a to víte i Vy. I interrupce je pro ni otřesný zážitek – jestli Vám to udělá dobře. U ženy s totiž zodpovědnost předpokládá jaksi automaticky. Narozdíl od muže, tak celá staletí a tisíciletí.
3. O „neviňátkách a sviňácích“, pane, opět píšete jenom Vy. (Divné věci Vám brousí hlavou!)
4. Že je prostituce tzv. nejstarší řemeslo, Vám nikdo dosud neřekl? Ale ale, to jste fakt přišel zdaleka! A hned to vztahujete i na manželské milování? Čím dál tím divnější, pane!
5. A další pojmy: oběsit se, spáchat sebevraždu, uříznout si přirození – pane, divné, velmi divné…
6. Za všechno vinu mužům – opět o tom píšete výlučně Vy. Cituji Vás: mě je putna jestli chodíte na abort či ne, jen nepodstrkujte zodpovědnoszt mužům za vaše dětičky nebo těhotenství. (Konec citace.) Pane, vy vážně nevíte, že se žena do jiného stavu sama nepřivede??? A to máte tolik roků?
7. Konečně první moudrá věta: Píšete, že je to stejným dílem i záležitost žen i mužů, správně!
8. Ptáte se, co prostitutky očekávají za výkon svého řemesla? Odpověď je jednoduchá: Peníze.
9. A že byste za sexuální pracovnicí nešel? To Vás nejspíš šlechtí, protože potom nenakazíte ani sebe ani manželku, ale na druhé straně – sexuální průmysl patří k nejvýnosnějším. Mezi drogami a zbraněmi. A to je k zamyšlení.
10. A jak správně píšete – prostitutka (pokud si „klient“ nepřiplatí za „služby těhotné, i takoví jsou!) , se málokdy dostane do nechtěného těhotenství. To se bohužel stává slušným naivním holkám anebo vdaným ženám, manželským párům, kteří nevědí, jak by vychovali další dítě.
11. To není o tom, že si žena dělá se svým tělem, co chce – ale ona žádnou takovou šanci, kdy by se svým tělem dělala, co chce, už nemá… Aboretem si spíš pomůžou partneři těchto žen – ti mají po starostech, ale žena, ta si nese následky nadosmrti. – Pokud Vás toto potěší –
12. Anebo se také podaří ženě uniknout tyranovi, protože mít s ním dítě, musela by si ho vzít nebo s ním žít. A tyran tedy sáhne po čem? Inu po zákazu interrupcí…A jsme u jádra pudla.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 21:40:06)
Odpovědět
Viktorko moje manželka pracovala v oděvním průmyslu a ženy už dnes se v alkoholismu vyrovnávají mužum. Chlastají daleko víc. Já alkohol nesnáším a nekouřím. V zaměstnání také kouřil málokterý muž,ale ženy všechny. A jak to vypadá bude to pořád horší. Nejste tou reinkarnovanou Viktorkou od splavu, jak o ni psala Božka Němcová? Chudinka se zbláznila touhou po tom vojákovi. Že by měla také abnormálně vyvynuté libido a vrazilo se ji to do hlavby? Naštěstí vy ho nemáte vůbec. Tak se straňte mužu, aby nějaký sexistický prasák vás nepřivedl do těhotesví a vy potom kvůli tomu sviňákovi nemusela jít na abort.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Viktorka, 3.4.2011 21:54:06)
Odpovědět
Děkuji Vám za radu. Straním se sviňáků a všech sexistických prasáků. A že jich kolem je!
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 21:51:41)
Odpovědět
Dovolují si vám ještě jednou zdůraznit, že ani jednou jsem se nezmínil o tom, že bych byl proti potratum. Potrat je v u mě i v tomo případěš věcí úplně vedlejší. Vedlejší mě není vaše hloupé nedospělecké cintání. Jen nedělejte ze sebe neviňátka a andělský čisté bytosti. Nejsem ani proti sebevraždám. Pro mě a zamě, můžete chodit na abort každý druhý měsíc, jak to jen stihnete. To je věc jen vašeho svědomí. Podivejte se ale na ty fotky. A ani sebevraždu bych vám nezakazoval a v ní nebránil. Kdo chce ať ji provede, jen ať ji jen blbě nedomonstruje a potom nečká až mu ji příjdou rozmluvit.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Žena, 3.4.2011 22:03:16)
Odpovědět
Vy dobře víte, že ty fotky jsou zavádějící! U nás se interrupce provádějí asi do desátého týdne, tak nějak. A to, co je na obrázcích - to není o tom. Je to obrovský podvod. Abord je velmi smutnou kapitolou v životě lidstva - a jestliže se žena k tak zoufalému kroku uchýlí, pak se cítí zoufale a potřebuje pomoc. (Nikoli koukat na obrázky...)Ale ne pomoc jako chudinka, ale pomoc jako žena, která má vznešené poslání: Nosí pod srdcem plod. Ale tahle společnost mateřstvím pohrdá, do matek společensky i finančně kope a matkám i otcům - velmi, ale velmi hodně dluží. Poslední politický kopanec matkám? I to porodné jim páni politici vzali! Ale pozor - berou ho těm, které pracují! Jaká nespravedlnost! Dobrou noc.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 3.4.2011 23:16:52)
Odpovědět
Ctná dámo, ty fotky nejsou všechny tak zavádějící. Pracoval jsem v nemocnici a vím jak vypadají ty plody. V nemocniční kotelně je spaloval jakýs pan Mišiček. Některé ty fotky tady uvedené jsou sice už o abortech vyvynutějších, ale plod v deseti týdnech je už natolik vyvynutý že má už i pohlavní znaky. Ale i ty fotky jsou fotky skutečných zabitých abortu. Mám tady kníhu kde jsou ty plody vyfotografované už od jednoho týdne od oplodnění. Znova vám připominám že nejsem agitátor proti abortum. Tady se bijí jen za to, aby nestoudné ženštiny nepodstrkovaly své otěhotnění jen mužum a nedělali z mužu nezodpovědné sviňáky a ze sebe andělské bytosti. Při souloží byly přítomný a byly aktivní. S abortem dokonce souhlasím v případech znásilnění. Já ty ženy které jdou na abort ani neodsuzují. Třebas ten zabitý plod by vyrostl v nového Stalina či Hitera. Jinak je to jen věc ženy a toho kdo ji otěhotněl. Oba nechť si to sami vyrounají se svým svědomím. Prostě jen ať ty ženy neplkají, že oni za otěhotnění nemůžou, jak tady několik slípek kdáká. Uznejte sakra, že ani žena nemůže přijít do jiného stavu když nechce. Tak ze sebe nedělejte neviňátka a z mužu jen gaunery-obšourníky. Na otěhotnění ženy sám muž nestačí. Musí s ním v tom spoupracovat i žena.
Lidé i dospělí se mezi sebeu zabíjejí víc jak dost a není to o nic jiného, jak ty aborty.
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(H:.T:.S:., 5.10.2011 8:30:11)
Odpovědět
Výroba filmových rekvizit je dnes na opravdu vysoké úrovni. A důvěryhodný příběh se vymyslí vždycky. Případně se vezmou fotky z patologie a vhodně okomentují. Účel přece světí prostředky!
Re: Takový článek může napsat jenom CHLAP
(Stilet, 4.4.2011 23:34:12)
Odpovědět
A nedělají to ty ženy naprosto dobrovolně za peníze? Chudinky voni přece nic.
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(Stallker, 4.4.2011 9:57:55)
Odpovědět
Lidi, lidi, čtu si to tady a nestačím se divit. Sám jsem za život měl několik partnerek a vždycky, úplně vždycky, když mělo k něčemu dojít, jsme tak nějak oba přirozeně, ze hry zjišťovali, jak to udělat aby to nemělo následky. Často stačilo pár slov, někdy bylo potřeba sáhnout po gumičce, ale nikdy domluva nebyla problém. Ke spokojenosti obou stran. Vážené dámy, které tady obhajujete právo ženy na potrat, co se to děje? Copak jsme na úrovni rovníkové afriky, že se neumíme chránit. Za mých mladých let začínal sexuální život v 16 – 17-ti letech. A přestože se i tehdy našli různí střelci, dovolím si tvrdit, že už v té době drtivá většina mládeže velmi dobře věděla co dělat, aby z toho nebyly následky. Asi jsem si naivně myslel, že se to postupem času bude zlepšovat. Bohužel tady ale čtu, že je to spíš naopak mnohem horší. Dovolil bych si zopakovat, pokud se neumíte chránit, nedělejte to. Pokud se nechcete nebo nemůžete chránit, nedejte žádnému chlapovi, který není onu ochranu ochoten použít sám. Nebo se to naučte dělat jinak. Jsou jisté formy sexu, např. orální, které plní svůj účel více než dobře, mnozí jej mají dokonce mnohem raději a přitom ručím za to, že se u toho otěhotnět nedá!!! Píšete o právu ženy na potrat. Já si myslím, že nikdo, ani žena, ani muž, potažmo vůbec ne třeba církev, by neměli rozhodovat (až na vyjímečné zdravotní případy) o zabití nebo nezabití budoucího člověka. Mnohem důležitější je, naučit se chránit a zabránit početí, pokud dítě skutečně nechcete. Pak k podobně odporným diskusím vůbec nebude důvod.

P.S. Mám rodinu, dvě děti, přičemž partnerka navíc dvakrát samovolně potratila ze zdravotních důvodů, přestože jsme děti chtěli. Ať mi prosím nikdo nepíše, že nevím o čem mluvím…
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(Stilet, 4.4.2011 14:52:22)
Odpovědět
Stalkere, je dalších několik prostředku jak ženy můžou zabránít nechtěnému otěhotnění. Nejen kondom pro muže. Jenže tady skučí feministky které zanic na světě nechtějí přiznat, že to otěhotnění není jen vinou muže. Jako by bylo možné otěhotnění na dálku. Ty důry zde píšící potom obvviňují mě z mužského šovinismu, nenávisti k ženám a dalších nepěkných nectnosti. Když ty důry nenávidí muže, nechť se dají k lesbičkám a nebo ať používají vybrátor když zatouží po ukojení.
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(Stallker, 4.4.2011 15:57:35)
Odpovědět
Víte Stilete, docela obdivuju Vaše odhodlání, sám v této diskuzi obhajovat své postoje a názory. Mnohdy nepochopen, možná proto, že se vyjadřujete trochu jiným jazykem, než by se zde diskutujícím líbilo. A myslím, že Vás chápu. Obzvláště když jste přiznal, že pořádný kus života už máte za sebou. Ony diskutující dámy zřejmě nechápou základní myšlenku celého problému. Automaticky předpokládají, že se žena do situace, kdy bude volit mezi potratem a nechtěným dítětem, může relativně snadno dostat. Ne. Pokud má dostatek zdravého rozumu a platí to i pro muže, měla by udělat všechno pro to, aby se do takové životní situace nikdy nedostala. Bohužel, větší díl zodpovědnosti je na ženách, ať se to líbí nebo ne. A možností je dnes víc než dost…
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(Stilet, 4.4.2011 23:30:18)
Odpovědět
Stalkere, stejně jsem jednal před soudy i krimu a také si mě "výchovný" zavolal do kanceláře a řekl mě že si mě všichni pro mé jednání važí, že si váží toho že jsme jiný jak ty ostatní. Jen nedokáží pochopit, proč pořád dávám na jevo takovou zarytou nenávist k jejích socialistickému zřízení. Tyhle "damy" co vůbec nejsou dámy, ale mentalitou děvečky od krav mě nemůžou rozházet. Nechapu je. Dělají jako by u té soulože kdy příjde žena do jiného stavu že by u toho vůbec nebyla. Jako by ony ženy už za to otěhotnění neměli zodpovědnost. Mnohdy svou panovačnosti se manželum zprotiví a ti se doma združují potom neradi. Dělají jako by ženy nikdy neměli vinu na rozbitém mnaželství a rozvodě. Ty jejích podivné řeči a jednání mě přípomínají jednání nas kluku a holek kdy jsme chodili do obecné školy. Ano jsem už starý pán. Narodil jsem se ještě před válkou za I. éry. A zkušenosti jsem za život nazbíral dost. Rozhedně více jak ty dámičky co si tak zakládají na tom svém přirození. Zřejmě nedokáží pochopit že tu puklinu mezi stehny také nemají svou zásluhou.
Re: Potraty: Pomáhat, ne trestat?
(H:.T:.S:., 4.10.2011 13:37:47)
Odpovědět
Opět oblíbená nadílka gumových embryí a kečupové krve? Kdo se zamyslí nad původem těchto fotografií, dojde překvapivým výsledkům. Na vysvětlení, že si takto nějaký potratář dokumentoval svou činnost, aby se později "obrátil na cestu pravou" a vše nám to zvěčnil, je naprosto nevěrohodné. Stejně jako to, že filmařský štáb se nenápadně vloudil na kliniku a natočil tam video, kterým pak působil na bavorských školách hromadné zvracení. Neco důvěryhodnějšího bych prosil. Na tohle vám skočí tak leda chovanci zvláštní skoly.