reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Věci veřejné už nebudou ve vládě

Autor: LP | Publikováno: 8.4.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Po pátečním jednání K9 se mi potvrdily informace, které mám již od středy/čtvrtka. Že tedy Věci veřejné již nebudou ve vládě. Přesněji řečeno ne jejich oficiální část.

Měl jsem informaci, že skončí, resp. nemůže to ustát Bárta, s ním padnou jemu blízcí John a Dobeš. Jankovský prý přeběhne na stranu koalice.

Vedení Věcí veřejných nemůže připustit, aby poté, co rezignoval jejich neformální lídr, vládu opustili další dva jejich ministři, a to navíc jeden, který je titulárním předsedou.

ODS a TOP 09 pak řeknou: No škoda, chtěli jsme koalici udržet, ale Véčka si s tou Ábéelkou holt nedají říct a furt tam chtějí mít ministry ABL. Premiér odvolá oba ministry. Na vnitro bude chtít šoupnout někoho jiného (zlí jazykové vypráví i něco I. Langerovi). Véčkům nabídne premiér jiná ministerstva. VV odmítnou. Nepodpoří rekonstrukci vlády. Ale minimálně těch sedm hodných véčkařů, co nechtějí být umazáni (najednou) od ABL, se najde. A je vymalováno. A dá-li Bůh, tak se v rámci rekonstrukce odporoučí i Vondra.

No, jsem zvědav, zda mé zdroje byly dobře informované, zda mi nelhaly a zda mám dobrý odhad…      

reklama
3213 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(vizír, 9.4.2011 0:40:19)
Odpovědět
Celá tato akce se děje právě proto aby se agent CIA a bůhvíkoho ještě Vondra z vlády ani z ODS poroučet nemusel,
proto Balavova media ve spolupráci s warburgovými Mf Dnes na rozkaz Schwarzenberga(resp jeho poradců z B´nai B´rith) rozjela tento státní převrat či jak to nazvat, a Schwarzenberg ještě před spuštěním akce chytře odjel pryč aby s tím nebyl spojován , nemusel se k tomu vyjadřovat a mohl se tvářit překvapeně
.. nejspíše to celé má něco společného i s naším novým velvyslancem USA Heydrichem ,tedy pardon Eisenem, který přijel udělat do protektorátu pořádek a nechat popravit(alespoň mediálně) nějaké ty místní české napoleony.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(vizír, 9.4.2011 0:44:01)
Odpovědět
.. a Češi jako obvykle nepochopili vůbec nic,
spokojeně kousají do návnady jménem Bárta a ještě se radují jak Netanjahuova pravda (a láska) zase jednou zvítězila nad místní lží a nenávistí
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Josef C., 9.4.2011 4:42:18)
Odpovědět
Ja myslim, ze problem Čechu neni CIA, ale moc politickych stran! A to jeste nestacilo tak si navolili jeste jednu byrokracii - Brusel! Zrejme dve jsou vice! Dnesni moderni politici na nic jineho nemysli, nez koho jeste je mozno okrast formou dani a poplatku!
Tradicne Cesi jsou velice samostatna individua, a proto mi to nejak nejde dohromady proc najednou je treba tolik asistence od byrokratu.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Stilet, 9.4.2011 15:22:45)
Odpovědět
Máte naprostou pravdu Josefe. V Čechách a mezi čechy je moc lidí toužící po "důležité" funkci v nějaké straně a tak kde kdo se snaží nějakou stranu založit aby byl také generálním tajemníkem nějaké strany. Divím se že se voleb v ČR zůčastňuje jen 60 (šedesát politických stran). Na ČR, deset milionu lidí by úplně stačilo pět stran. Jenže na druhé straně, ti tajemnící a jiní fukcionáři zase mezi sebe něchtějí nikoho pustit a nikomu nechtějí naslouchat. Takže kdo chce něco hlásat, mějaké názory tak aby si založil nějakou třebas prťavou pol. stranu. Prostě bída.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Dan, 9.4.2011 19:24:16)
Odpovědět
Máte pravdu, ještě že žiju na Moravě, tam je to jin.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(alfa27, 9.4.2011 7:35:59)
Odpovědět
No už jsem myslel, že ty Židy vynecháte. Takže když to zestručním, tak jsme my hlupáci narozdíl od Vás génia nepochopili následující.Jede v tom Klaus ,kníže, argentinská a chilská vláda. Ti všichni naplánovali puč velikána Škarky proti velikánovi Bártovi. Jel v tom i Obama, protože ABL konkurovalo CIA a tak poslal do ČR po dvou letech velvyslance, aby na věc dohlédl. Rovněž Izrael a Mossad roky pečlivě akci plánovali v součinnosti s Kočí, Humlem a Škarkou. Zatímco Klaus s knížetem odjeli do Jižní Ameriky, aby to bylo nenápadné, izraelský premiér přijel do Česka, aby to taky bylo nenápadné.Takže teď už víme jak uvažuje inteligentní občan vizír.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Kalous, 9.4.2011 12:20:13)
Odpovědět
Alfo - vy ale neuvažujete vůbec. Aféra s V. Bártou je přesně načasovaná a někým řízená akce ve prospěch někoho. Vizír má na to svůj názor, možná dobrý - možná špatný. Ale vy kydáte kraviny evidentně.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(vizír, 9.4.2011 18:05:27)
Odpovědět
Stačí sledovat bakalo-noviny a hlavně bakalo-novináře kteří jsou v bakalo-ČT jako doma a tam vymývají mozky 24/7.

.. tato vondro-langero-kalouskovská "koalice organizovaného zločinu" ODS-TOP09 podporovaná medii vlastněnými bakalovským organizovaným zločinem mají zřejmě z Bárty hodně nakakáno.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Dan, 9.4.2011 9:25:07)
Odpovědět
Vizíre, vysokým představeiteůem B´nai B´rith je dle neonacistického centrálního webu organizace NEO Deitschland právě Václav Klaus.

Kníže, kterému to komicky připisuješ není židem, ale katolíkem a je členem jin. konkurenční organizace nežidovského Bilderbergu.

Tvoje zmatené žvanění uplně znevažuje reálná data o židovské moci a politice včesku, která sice existuje, v tom máš pravdu, ale ty to chaticky motáš všešchno dokupy, pak tě nelze brát vážně a navíc dehonestuješ i to co píšu já, protože pak vypadám jako stejný blb tebe !
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Kalous, 9.4.2011 12:23:37)
Odpovědět
No vizír přehání a ty píšeš občas bl.bosti. Tak to vyjde nastejno.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Dan, 9.4.2011 14:21:47)
Odpovědět
No jasně ty číňane s tebou jsem chtěl mluvit :))

Konkrétně jsem četl, že čína vyhodnotila svoje snahy o dobití evropské trhu s automobily za neuspěšné po 5 letech to bylo 21 modelů od 6 čínských výrobců.

Nová strategie zní:
1/ design udělají Italové
2/ motory budou mitsubishi, mercedes a toyota - odkoupí staré výrobní linky a licence
3/ montáž nebude probíhat v číně, ale je vytypované slovensko, rumunsko a polsko - tedy Evropa a konečně
4/ servis zajistí smluvně firmy toyota, mercedes a mitsubishi - dle připravovaných smluv.

Takto dopadlo čínské snažení :-))
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Kalous, 9.4.2011 19:21:57)
Odpovědět
A jak jinak to asi chodí v globalizované ekonomice? My máme také nějaká svá auta nebo kompexy? Také každý díl dělá někdo jiný. Číňanům satčí když to zainvestují, to je pro případný zisk rozhodující. Jinak nevím odkud mají třeba své čínské kosmické rakety - asi od Američanů.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Dan, 9.4.2011 22:39:18)
Odpovědět
Jestli nevíš kde se vzali rakety, vynalezl je Von Braun - němec který zakládal i raketový program v USA, jeho žák Henrich Ruder, další německý inženýr, zajatý rudou armádou zase sovětský raketový program a Indové např. dodnes používají kopie raket V3 - zase německý patent.

Od koho číňan okopčil raketu nevím, ale v jejich 3 testovaných "neviditelných letounech" jsou motory MIG.


Příklad s těmi auty ukazuje na neuvěřitelnou neschopnost, ale jinak s tebou souhlasím, zafinancují to z fuseklí a košil, v těch jsou opravdu dobří :))
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Dan, 9.4.2011 22:44:08)
Odpovědět
Ještě dodatek..
Toto číňané okopírovali od Korejců, ti pochopili že jedině auto navržené italem - evropanem, s německými patenty jako je abs, esp, efs, francouskými dieselovým čerpadly, smontované zase v EU je zde prodejné.
60% součástek v Kia/Hyundai jsou evropské výrobky.

Ono to není tak ani o té globalizaci, jako o naprosté nadřazenosti evropanů, američanů nad asijaty.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Kalous, 10.4.2011 3:18:17)
Odpovědět
Dane, ty nejsi nad věcí. V historii se páni světa vždy unavili, morálně zkazili, zlenivěli - Evropa ztratila charakter dobyvatele světa a tahouna (dříve její obyvatelstvo expandovalo, nyní je sama zavalena imigranty z Asie a Afriky), vystřídaly ji po dvou světových válkách USA (Evropu války poškodili, USA na nich zbohatla), a ty začínají také blbnout a ztrácet páru. Takže stejně asi ta Asie to brzy zkusí. Němci Evropu neutáhnou.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Dan, 10.4.2011 9:39:10)
Odpovědět
V první půli nemáš vůbec pravdu.
1/ ve středověku žilo v Evropě více cizinců nežli dnes vč. muslimů, těch bývalo až 13!!

2/ Evropa nikdy neztratila svuj prim, to evropané založili USA, Kanadu, Austrálii, Nový Zéland - tedy nejvyspělejší země světa, vč. mnohých jihamerických zemí.

3/ Nikdy nebojovali Evropané na tolika místech mimo Evropu jako dnes a nikdy ve své historii neměl západ, čili Evropa a její odnože tak obří vojenskou převahu nad zbytkem světa, zejména arabským světem, ta převaha je absolutní.

4/ Německo Evropu neutáhne - zase seš mimo, samozřejmě že utáhne, málokdo si všímá že po německém obřím boomu průmyslovém a renesanci politické moci, kdy dnes defakto ovládá EU a je hl. politickým vyjednávačem čína, usa i ruska, se Němci potichu ale velmi mohutně začínají emancipovat i vojensky.

Jenom pro tvoji informaci loni Němci posunuli svůj podíl na světové produkci zbraní z 9% na 17% veškeré světové produkce a jsou po USA, Rusku 3. nasvětě !!
Co se týká její armády, ta narozdíl od britské nemusí procházet zeštíhlováním, ale naopak robustní a to zejména v oblasti letectva, kde se očeká že bude mít Německo opět 3. nejsilnější pozici ve svět po USA a Rusku ještě letos.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Stilet, 9.4.2011 15:24:38)
Odpovědět
Kalous, Dan je přece pobratim vizíra.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(vizír, 9.4.2011 18:25:24)
Odpovědět
Schwarzenberg je členem B´nai B´rith tak jak byl jeho otec , Bilderberg je řízen poskokem Rothschildů Rockefellerem a tudíž je jejich prodlouženou rukou.
Zatímco Klaus a spol jsou jezuiti(jezuitství=talmudizované nežidovské kryptozednářské katolictví jakožto státní ideologie nezaniklé římské říše), což není také nic moc dobrého protože tyto dvě grupy spolu spolupracují a tento systém žido-italské (primárně antigermánské a antislovanské)dvoj-okupace(už víte proč všichni židi i katolíci podporují latinskou imigraci do USA) úspěšně aplikují na celém Západě s katastrofickými rozkladnými následky pro Západ jak se dnes ukazuje .
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Dan, 9.4.2011 19:26:35)
Odpovědět
Není a nemůže být, jejím členem můžou být jenom a pouze čistí židé.

Dál debata s Vámi naprosto ztrácí smysl, protože se uchylujete doslava ke lhaní.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(vizír, 9.4.2011 19:56:32)
Odpovědět
"Schwarzenberg's father had close ties to Jewish businessmen and frequently was a guest at B'nai B'rith events in Prague."

http://jta.org/news/article/2009/01/12/1002173/schwarzenberg-on-israel-and-hamas
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Dan, 10.4.2011 11:05:14)
Odpovědět
Schwarzenberg je členem B´nai B´rith tak jak byl jeho otec

toto je naprostá lež, opakuju že seš lhář !!

B´nai B´rith je čistě výlučná židovská lože, nejstarší nasvětě s centrálou v New Yorku, jejím členem nikdy nebyla nemohl být kníže ani jeho otec.

Přečti si stanovy lože, neexistuje aby byl jejím členem nežid.



Ty seš lhář přistižený při lhaní a naprosto nedůvěryhodný blábolista.


Na webech se uvádí, že švarcnbergové obchodovali s židy a některé obchody dojednávali s lidmi, kteří v loži mají vysoké posty, logicky tyto posty zabírají význmní židovští obchodníci.


Lhals.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(vizír, 10.4.2011 16:18:33)
Odpovědět
"Schwarzenberg's father had close ties to Jewish businessmen and frequently was a guest at B'nai B'rith events in Prague."

... dobrá tak to upřesním, nebyl oficiálním členem(zřejmě jen proto že podle stanov být nemohl),ovšem to znamená že neměl absolutně žádný vliv na chod a rozhodováni B'nai B'rith, ale byl jen jejich snaživým poskokem a byl s nimi jedna ruka, stejně jako jeho syn , havloidi jsou pořád to samé žido-zednářské,žido-trockistické židovstvo a schwarzenberg junior je s nimi pořád ta samá jedna ruka.
Schwarzenberg je snaživý poskok židovstva úplně stejně jako rockefeller a celá ta banda snaživých patolízalských lumpů z Bilderbergu řízeného FEDem zavádějících židobolševickou protinárodní, protidemokratickou(židi nenávidí skutečnou demokracii protože v ní jsou jen bezvýzamná nenávistná menšina,což je pro ně jako pro rádobysvětovládné teroristy nesnesitelná představa- proto nenávidí demokratické švýcarsko neokupované EU), zadlužovací(u židovských bank) ,bailoutovou(do židovských bank)rothschildovskou EU-okupaci Evropy
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Felix, 9.4.2011 9:33:26)
Odpovědět
Já sice nevím, kdo si to v Mladé frontě zaplatil, ale na rozdíl od LP si myslím, že pan Vondra nejenže neodejde, ale že internacionalistické sionistické-neokonské křídlo bude naopak dále posíleno. A pan WC-ODSČunek mu kývne na všechno.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Josef C., 9.4.2011 12:26:03)
Odpovědět
Pouzivate slvvo neocon jako nadavku a zida - neocona jsem jeste nevidel! I neocony bych v CR uvital, kdyz chybi konzervativci. Take uznavam, ze ti chlapi za to ani nemohou, kteri jsou dnes u vesla. Chodili spolu do pionyra, potom spolu zpivali castusky jako svazaci a potom pochlebovali komousum, takze se mi zda, ze i mysli vsichni stejne. Skutecny konzervativec zacina a rekrutuje se vetsinou jiz v mladi u skautu, kde mu vstepuji jiz od mladi byt cestny, statecny, odvazny, pomahat lidem v nouzi atd.
Co se tyce zidu v USA jsou z 1/3 levicaci, nikdy nechodi do synagog, protoze jejich buh je Karl Marx. Ti co se modli a chodi do synagog jsou neskodni a konzervativnich zidu je velmi malo! Tohle poznani mam primo od rabina, vedle ktereho jsem sedel v letadle a strasne me rozciloval, protoze ja si chtel cist a on chtel diskutovat, tak jsem ho napadl s teme levicovyma zidama. Ale nakonec se z nej vyklubal doocela chytry chlap a navic konzervativec. Ja zidy ostre sleduji, protoze nekdy maji, co se tyce investmentu docela chytre napady!
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Felix, 9.4.2011 13:57:44)
Odpovědět
No to je vidět, že to máte od rabína. Jinak už je skoro čtvrt století od komunismu, ale svádět to na ně asi bude možný pořád.
Ale máte pravdu v tom, že sionisti-neokoni nejsou jen internacionalističtí, ale jsou i nacionalističtí. Jde totiž o to, že podle nich celý svět musí internacionálně sloužit jedné nácii. Pan Vondra to moc dobře ví a proto asi půjde dále dopředu a nepadne.
Naproti tomu, že VV padají, někdo, asi (možná euro)socani museli Mladé frontě dobře zaplatit. Tady jde o pád neokonWCčunkovy vlády. Jedině kdyby se socani (ti jsou ryze internacionalističtí) dostali ke korytu, padl by i Vondra, protože jeho internacionalismus je jiný, jak jsem uvedl. Jinak nepadne.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Josef C., 9.4.2011 14:43:19)
Odpovědět
Pisete: "skoro čtvrt století od komunismu"....
Myslite, kdyz komunizmus skocil v CR ze je mu konec. Ja specificky poukazuji na USA, kde se levice vylhala do vlady. USA ma presne priznaky nastupu komunistu. Neni to zatim jako v Rusku hladomory a zavirani a vrazdeni, ale umele vyvolanou krizi, prislo 13 milionu obcanu o praci. Kdyz obcan si nemuze na sebe vydelat a zacne byt odkazan na podpory, tim v nem zlomite nedeje a za podporu si ho vmanipulejete kam chcete vcetne ze pro vas za podporu voli . A to je taktika americke levice. Nastesti se diky Tea-Party vse zacina obracet a vice a vice obcanu si uvedomuje kam soucasna obamova vlada miri!
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Felix, 9.4.2011 15:06:53)
Odpovědět
Nechme Ameriku Americe, je k ničemu, tam jde jen o prachy a o sionisty - i tý týpárty, jen o daně.
Tento komentář je o ČR a o tom, co z toho tady a teď vyleze.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Josef C., 9.4.2011 18:25:43)
Odpovědět
Vzdy jde o prachy! Ideologii jsme se znazili nasytit 40 let!
Poucka zni: Kdyz necemu v politice nerozumis, sleduj pohyb penez!
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(vizír, 9.4.2011 20:10:40)
Odpovědět
Tea Party byla založena proti ultralevicovému multikulti Bushovi otevírajícímu hranice a zadlužujícímu USA. Nynější Tea Party do které se nacpala Sarah Palin je jen podvod řízený neocons .... pseudopozice,pseudoalternativa a pseudozměna
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Felix, 9.4.2011 14:24:21)
Odpovědět
Ještě je možná konspirační teorie, že to Mladé frontě zaplatili nějací langrové. Tomu by nasvědčovalo bezprostřední vyzývání neokonWCčunka k vyhození Johna (Že by to plácnul z blbosti? Těžko říct, i když na to má. Ale těch pár přeběhlíků by langrovci sehnali.) Ani tu by Vondra nepadl.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Katsanson, 9.4.2011 14:06:22)
Odpovědět
Jak známo tak náš plátek MF Dnes /Dříve Mladá Fronta/ je tradiční politická prostitutka. Tak jak se angažovala mohutně za bolševika tedy za jedinou vládnoucí stranu, tak se snaží i dnes. Z takového "media" je mě na blití. Je evidentní, že na takovouto "práci" musí být kachní žaludek a takových exotů je u nás bohužel dost.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Felix, 9.4.2011 14:38:05)
Odpovědět
Kachní žaluek má dnes skoro každý žurnalista. Vtip je v tom, že Mladá fronta je na to levnější, než nějaká televise. Odhaduji, že tu je víc než řádový rozdíl proti třeba veřejnoprávní ČT. Na tu by langrovci, ale ani eurosocani dost peněz neměli.
Ale stále víc mi to připadá na tu kospirační teorii:
Já ministr vnitra, ty ministr vnitra.
Dříve přeběhlíci, teďkonc přeběhlíci.
Dříve př. vl. haj.l a vůl, teďkonc př. vl. haj.l a vůl.
Dříve internacionální neokonství, teďka internacionální neokonství.
Asi jo.
Ještě uvažte:
WC si přihřeje i svou malou polívčičku: "Bátora nemá na MŠ co dělat," vyhodíme i Dobeše, a bude po našem.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(beda, 9.4.2011 13:29:02)
Odpovědět
Stranické pokladny zejí po volbách prázdnotou a ten bazilišek Bárta ucpává penězovody pryč s ním Soudruzi mafiání!!
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(beda883, 9.4.2011 13:35:30)
Odpovědět
Stranické pokladny zejí po volbách prázdnotou a ten bazilišek Bárta ucpává penězovody pryč s ním Soudruzi mafiání!!
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(beda, 9.4.2011 14:06:04)
Odpovědět
Vyborně sranické pokladny se múžou opět naplnit!
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(joska, 9.4.2011 17:51:30)
Odpovědět
Jak to na mne působí, tak je to všechno řízené za účelem svržení vlády. Od začátku: kausa Drobil - vyvolaná nedůvěryhodným Michálkem na což skočily VV což se jim nyní vymstilo, kausa Vondra - vyvolaná Kalouskem opět bez důkazů o úmyslném pochybení, kausa Bárta - zinscenovaná Škárkou, Kočí a Humlem v čí prospěch? Dokonalá mediální masáž ve všech případech (čím nás překvapí příště?), až se to vyšetří a zjistí se ,že to byly účelové aféry (o čemž již netřeba informovat), bude již pozdě. Různé loby pijavic z našeho státního rozpočtu si budou moci mnout ruce, hostina pokračuje po odstranění nepohodlných lidí. Po případném krachu vlády se bude vesele tančit na palubě Titaniku a rozhazovat další a další peníze, až skončíme jako Řecko, Irsko, Portugalsko,....... a kdo další? Je třeba udělat konec hodů zelených, stavebních,
různých dodavatelů, televizních aj. loby, zeštíhlit a zlevnit státní aparát, omezit nesmyslné zásahy státu a Bruselu do života občanů a věnovat se rozvoji naší země! Řekněme ne neustálému vyvolávání afér , sebemrzkačství a stálému rozvratu. Na rozvoji naší země musí pracovat všechny strany včetně opozice a hledat pozitivní řešení, ne politikařit za každou cenu. Často je mi smutno z našich médií kde honba za senzací je na prvním místě, místo seriozního zpravodajství. Pomoci si musíme sami, ne se spoléhat na Brusel odkud přijde jen to co se tam vloží minus nemravné platy a výsluhy politiků a byrokracie.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(vizír, 9.4.2011 18:14:20)
Odpovědět
Všechno je to organizované Schwarzenbergem a jeho kumpán tunelář desetimiliard Bakala to kryje mediálně
.. pointou je rozvrátit VV aby kradení desetimiliard mohlo pokračovat (už ohlásili že chtějí i min.dopravy) a mohlo se získat z VV alespoň 7 Melčáků a Pohanků
.. tyhle přešlechtěné trautenbergy nelze podceňovat ,oni je ti jejich předkové vždy učili technologii moci, to se u nich předává z generace na generaci

.... tady už byl projekt privatizace státní správy dávno realizován a VV jen narušuje velkorozkrádání
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(marko, 9.4.2011 19:18:14)
Odpovědět
Že máte taky rád fízlování ? V ABL na vás čekají.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(vizír, 9.4.2011 20:21:16)
Odpovědět
Fízlování rád nemám, a proti těm kdo v téhle zemi už 20 let fízlují jsou ABL beznadějně neškodní amatéři.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Kalous, 9.4.2011 19:26:06)
Odpovědět
Tak to tedy máte autore zřejmě špatný odhad - véčka z vlády neodejdou, leda společně s premierem. A ten by si to zasloužil nejvíce.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(kKk, 9.4.2011 19:49:56)
Odpovědět
Bárta podal demisi a John s Dobešem budou odejiti jednak pro neschopnost, ale hlavně jsou ABL-VV. Nic na tom nezmění ani Johnove keci, že s ABL nemá nic společného. Má a sice je Bártovým bílým koněm na obraně. Skutečný ministr vnitra byl Bárta a John je jenom užitečný idiot, který bude i Bártovi na obtíž.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(vizír, 9.4.2011 20:07:07)
Odpovědět
Tzv. Policie byla do příchodu VV na min.vnitra vpodstatě organizací kryjící zdejší organizovaný zločin.
Mafiáni a zloději desetimiliard mají strašný strach že by se to mohlo změnit, to by pro ně mělo fatální následky protože důkazy jejich zlodějin v naší zemi doslova leží na ulici a jen fakt ,že policie ČR absolutně nefunguje pod dohledem langerů ,martinů a červíčků a jejich dobře umístěných kádrů , chrání tyto mafiány před doživotním vězením a konfiskací jejich veškerého majetku.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Kalous, 10.4.2011 3:24:24)
Odpovědět
Asi má vizír pravdu. John je asi to co se stal Čunek jako 1. místopředseda vlády. Nějak neznali a nebo nechtěli uznávat dosavadní mafiánský systém ODS-ČSSD (přes hádky si do "zelí" nějak moc nešli a své kšefty neničily).
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Dan, 10.4.2011 9:43:10)
Odpovědět
s tímto souhlasím kmotr Langr se rozhodl zničit Jona, VV se nsmějí nechat odstavit a prohrát tak boj s Klausomafiány.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(jenom malá připomínka vizírova lhaní a přistožení při činu, 10.4.2011 11:07:40)
Odpovědět
Schwarzenberg je členem B´nai B´rith tak jak byl jeho otec

toto je naprostá lež, opakuju že seš lhář !!

B´nai B´rith je čistě výlučná židovská lože, nejstarší nasvětě s centrálou v New Yorku, jejím členem nikdy nebyla nemohl být kníže ani jeho otec.

Přečti si stanovy lože, neexistuje aby byl jejím členem nežid.



Ty seš lhář přistižený při lhaní a naprosto nedůvěryhodný blábolista.


Na webech se uvádí, že švarcnbergové obchodovali s židy a některé obchody dojednávali s lidmi, kteří v loži mají vysoké posty, logicky tyto posty zabírají význmní židovští obchodníci.


Lhals.

P.S. zato je členem této lože Klaus, našel jsem ho na několika seznamech, zveřejněných neonacisty, Klaus je místopředsedou východoevropské odnože této vílučně židovské lože.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(vizír, 10.4.2011 16:39:06)
Odpovědět
vy jste moravský lokálšovinista ,
a ve své zaslepenosti nenávistí k čechům sloužíte židům a podporujete je jen proto že i oni nenávidí čechy(tak jako všechny nežidy kteří mají svůj národ a stát) a škodí tady nenávistnou protinárodní havlistickou propagandou už 20 let
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Dan, 10.4.2011 17:10:38)
Odpovědět
zopakuji žes nám tu lhal, usvědčení víše na hoře...

kníže ani jeho otec nikdy nebyly členy BB lože, rize židovské lože, jeho otec obchodoval s bohatými židovskými obchodníky, kteří v této loži podobně jako Klaus zastávají významné posty.


Organizace Bilderberg je k BB konkurencí nikoliv nějakými sluhy, opírá se o katolické významné podnikatele, jsou to lobisté, to jediné jes pojuje, ALE KONKURENTI !


Nevím přesně co s tvým lhaním má společného to že jsem Moravák, ale každopádně to byli moraváci nikoliv češi, kteří vždy v historii mnohem více spolupracovali s němci, nikoliv židy.
I zde seš tedy mimo.
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(vizír, 10.4.2011 18:46:43)
Odpovědět
Bilderberg řízený poslušnou loutkou rothschildů Rockefellerem nemůže být žádnou konkurenční organizací už z podstaty věci,
jen jim šábes gojím Rockefeller prodává sionistickou agendu, tak jako jí šábes gojím a sionistický neocon Bush prodával američanům a jako jí šábes gojím Murdoch prodává skrze ultrasionistický Fox news redneckům
.. schwarzenbergové,rockefellerové,bushové a murdochové jsou úplně stejné figurky .. jsou to šábes gojímští "frontmani" mající za úkol nežidům prodat židovskou agendu
Re: Věci veřejné už nebudou ve vládě
(Dan, 13.4.2011 16:46:18)
Odpovědět
to je další nesmysl, Rockefeller byl křesťan, velkou část svého majetku odkázal 3 křesťanským církvím, svého času jeho majetek - pouze ten oficiálně přiznaný !! činil přez 200 miliard dolarů, zatímco jmění rotšildů v té době sotva polovinu, kolem 95 miliard dolarů.

Rockefeller byl naopak jediný američan který se dokázal židům postavit a byl jím jak důstojným obchodním partnerem tak silným protivníkem, skoupil přez 10 firem vlastněných rotšildy a ovládl je atd.


Tvoje žvanění nabírá nádech přáni otcem myšlenky.